Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 216
  1. #76
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Last Online
    11 maart 2018 @ 14:04
    Berichten
    147
    Discussies
    3
    Thanks
    147
    Thanked
    201 in 56 posts

    Standaard

    En wat dacht je van het Spijkerkwartier in Arnhem en de bootjes in Utrecht, allemaal kapot.
    Als ik die google maps links van jouw bekijk en ik zie die dichtgetimmerde ramen in de straten van Luik waar een paar jaar geleden terug nog de dames achter de ramen zaten dan lopen mij de rillingen over de rug. Ik zie namelijk de in het verleden populaire raambuurten in Duitsland waaronder de Vulkan, de Eyerberg en de Linienstraat in Dortmund precies dezelfde kant op gaan. Die nieuwe hoeren registratie wet in Duitsland is een ramp voor de ramenbuurten. Snap ook niet dat ze op de Vulkan nog aan het bouwen zijn met een nieuw huis. Ik vraag me dan af wie daar dan in de toekomst moet gaan werken. De huidige laufhauses staan namelijk nu al kompleet leeg. Ik ben donderdag avond nog effe wezen kijken op de Vulkan en het was er nog precies zo dood als op maandag avond. Gewoon geen zak te doen en het lijkt er nu ook op dat veel beren er weg blijven. De parkeerplaatsen waren ook zo goed als leeg. Alles gaat nu weer naar de anonimiteit zoals jij het zegt, daarom is het inderdaad zo druk op die Zooparkplatz. Je had is moeten zien hoe druk het daar was. Gewoon niet meer normaal zoveel wagens als daar rond reden.
    Politici 20k per maand? Ik denk dat je er ver naast zit Freddy_K! Voor de meesten politici is 20k per maand een zakcentje. Reken eerder op een 50k per maand voor een beetje politici, dan denk ik dat je er dichter bij in de buurt zit. En wij ons maar kapot werken voor een paar klote centen en dan wordt ons pleziertje, het bezoeken van betaalde dames, ons ook nog is afgenomen. Wat een klotenzooi als je er goed over na denk. En niemand die in opstand kom, iedereen slikt het maar als zoeten koek.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Hardone bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (10 maart 2018),mager (10 maart 2018)

  3. #77
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 16:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.562
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    ‘Een beetje politici’ verdient toch echt geen 50k: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...s-en-gemeenten

    Nog steeds niet zielig, maar bij lange na niet zo veel als je doet voorkomen.

  4. Onderstaande leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (10 maart 2018)

  5. #78
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Last Online
    11 maart 2018 @ 14:04
    Berichten
    147
    Discussies
    3
    Thanks
    147
    Thanked
    201 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    ‘Een beetje politici’ verdient toch echt geen 50k: https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...s-en-gemeenten

    Nog steeds niet zielig, maar bij lange na niet zo veel als je doet voorkomen.
    Officieel volgens de boeken niet nee! Maar ook jij weet best dat die lui steekpenningen aan nemen bij de fleet. Die lui zijn allemaal korrupt. Waar denk je waar ze anders die grote villas, peperdure vakanties en wagens van betalen

  6. #79
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    weet niet precies de reden waarom die 2 straten in Luik zijn gesloten. Mogelijk was de reden overlast en niet vrouwen handel. Evenzo voor die buurt in Charleroi. Vrouwen handel is natuurlijk verwerpelijk maar ik heb het gevoel dat die cijfers waar overheden mee komen sterk worden overdreven. Maar misschien ben ik naief.

    Tis afwachten wat Duisburg betreft. Ik ben al een hele tijd niet meer geweest en lees hier de laatste stand van zaken Ik kan het steeds moeilijker opbrengen voor jan lul die afstanden te rijden.

  7. #80
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 16:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.562
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hardone Bekijk bericht
    Officieel volgens de boeken niet nee! Maar ook jij weet best dat die lui steekpenningen aan nemen bij de fleet. Die lui zijn allemaal korrupt. Waar denk je waar ze anders die grote villas, peperdure vakanties en wagens van betalen

    Dan ben ik toch benieuwd van wie ze al die steekpenningen dan zouden moeten krijgen volgens jou!
    En waarvoor, natuurlijk!

  8. #81
    Geregistreerd
    2 november 2017
    Last Online
    11 maart 2018 @ 14:04
    Berichten
    147
    Discussies
    3
    Thanks
    147
    Thanked
    201 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meme Moo Bekijk bericht
    Dan ben ik toch benieuwd van wie ze al die steekpenningen dan zouden moeten krijgen volgens jou!
    En waarvoor, natuurlijk!
    Vraag niet naar de bekende weg Meme Moo
    Waar ze die steekpenningen van krijgen dat weet jij net zo goed als mij jongûh.
    Tip in de goede richting, denk is aan de grote multinationals
    En waarvoor, dat kun je zelf ook wel bedenken.

  9. #82
    Geregistreerd
    29 februari 2016
    Last Online
    Vandaag @ 16:23
    Berichten
    2.135
    Discussies
    18
    Thanks
    5.562
    Thanked
    2.608 in 1.210 posts

    Standaard

    Nou Hardone, ik vraag het je duidelijk wel.
    Behalve wat geraaskal van de borreltafel, heb je dus geen enkel idee.
    Gelukkig ben ik je ‘jongûh’ niet.

    Als je nu eens je best zou doen om wat je beweert ook te onderbouwen.
    Dan kom je hier en ook in het pillen-topic een stukje verder dan alleen ‘case closed’ roepen als het je niet meer aanstaat.

  10. Onderstaande 2 leden hebben Meme Moo bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (11 maart 2018),Wijze grijze (10 maart 2018)

  11. #83
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Kom net van Duisburg. Was redelijk druk. Lang niet meer zoveel vrouwen gezien, de bezetting was goed (vergeleken met de afgelopen maanden zelfs zeer goed). Veel nieuwe gezichten.
    Na mijn gebruikelijke rondje even een kop koffie genuttigd bij huis 17-19. 4 dames achter de bar. Toen maar weer verder gelopen. Ik loop altijd eerst een ronde over de gangen om te zien wie er nieuw zijn. Ik heb enkele dames die mijn voorkeur genieten, maar die zijn er niet altijd.
    Aangekomen bij eros 26 even een kort rondje gelopen. Toen begon er een dame behoorlijk lelijk te schelden over de gang. (Ik dacht nog, ``nou nou, zo maak je geen vrienden``) Even later achter op de parkeerplaats werd een man door de security aangesproken dat hij mee moest komen. De man weigerde mee te gaan, en zij dat hij niks had gedaan. Maar daar namen ze geen genoegen mee. Hij werd letterlijk en figuurlijk door 4 mannen van de security (en dat zijn echt geen kleinen jongens) Helemaal in elkaar geslagen. Zelfs toen de man op de grond lag werd hij nog getrapt en geslagen op zeer brutale wijze. Hij werd door een van de security mannen in een nek klem gegrepen en mee naar binnen gesleurd terwijl de andere 3 op hem in bleven slaan en trappen. Zelfs op de trap naar boven kreeg hij rake klappen vol in zijn gezicht zoals je dat enkel in een K1 gevecht ziet. Zeer brutaal en buitensporig geweld, anders kan ik het gewoon niet verwoorden. Boven aangekomen moest hij de kamer van de bewuste dame op, deur dicht, gordijnen dicht en 4x security op de kamer. Ik weet niet of het iets had geholpen als hij gewoon vrijwillig mee was gegaan. Maar dit was echt het toppunt van buitensporig geweld.
    Je kunt natuurlijk wel begrijpen dat mijn zin over was. Ik ben naar de auto gelopen en toen ik wegreed waren er al 2 politie auto`s ter plaatse.
    Als je dit soort acties ziet, dan begrijp ik wel waarom ze een einde willen maken aan de loophuizen, sauna`s en bordelen.

  12. Onderstaande 4 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (11 maart 2018),Hardone (11 maart 2018),phoenix (10 maart 2018),pret (11 maart 2018)

  13. #84
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Hij werd letterlijk en figuurlijk door 4 mannen van de security (en dat zijn echt geen kleinen jongens) Helemaal in elkaar geslagen. Zelfs toen de man op de grond lag werd hij nog getrapt en geslagen op zeer brutale wijze. Hij werd door een van de security mannen in een nek klem gegrepen en mee naar binnen gesleurd terwijl de andere 3 op hem in bleven slaan en trappen. Zelfs op de trap naar boven kreeg hij rake klappen vol in zijn gezicht zoals je dat enkel in een K1 gevecht ziet.
    Het is helaas niet de eerste keer dat de "security" van Eros26 extreem geweld gebruikt tegen gasten aan de Vulkaan. Je mag hopen dat deze criminelen worden opgespoord en zwaar worden gestraft.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (11 maart 2018)

  15. #85
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 16:47
    Berichten
    664
    Discussies
    53
    Thanks
    208
    Thanked
    834 in 353 posts

    Standaard

    Gewoon duisburg niet meer bezoeken. Wat heb je er nog te zoeken, criminaliteit en geweldplegingen. Je kunt je privetijd leuker besteden.

  16. Onderstaande 2 leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    Hardone (11 maart 2018),schoolmeester (11 maart 2018)

  17. #86
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Wat hier boven omschreven word is al lang bekend,dit soort dingen gebeuren heel vaak.
    Ik heb het zelf ook zien gebeuren.
    Je weet als je bij zon mokkel binnen loopt dat daar voor en ook nadelen aan hangen.
    Vaak gaat dit goed ,maar wie weet wat er is gebeurt tussen die 2 (klant en dvp).
    Je kunt het veroodelen.
    kan niet zeggen dat ik het betreur wat er is gebeurt.
    Is niet leuk natuurlijk maar het valt ook niet mee om de orde goed in de hand te houden.
    Het harde optreden van de heren is ook om potentiële wanbetalers en andere nare personen af te schrikken.
    Dat lukt ze toch vrij aardige want iedereen weet dat het misgaat als je je niet naar behoren gedraagd op de vulkaan.
    Ze zitten met 4 man op kantoor,ik vind het knap dat ze dit met zon lage bezetting kunnen.
    Ik kan je verzekeren dat het een puinhoop word als de beveiliging niet zo zou optreden.
    Als je je gedraagd is de kans erg klein dat er wat gebeurt.
    Het lichaam van een dame misbruiken voor een paar tientjes valt ook wat van te zeggen.
    Misschien is dit nog wel een grotere misdaad dan iemand een pak rammel geven.
    In iedergeval voor de vrouwen die er tegen hun wil werken.

  18. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (13 maart 2018)

  19. #87
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik kan niet beoordelen of dit alles waar is maar ik ben in de periode vanaf 2006 regelmatig daar geweest. Zeker in een periode van zeg maar 2009 t/m 2012 elk weekend was ik daar wel even. Nooit zoiets meegemaakt. Na 2012 kwam ik minder vaak maar ook toen nooit iets dergelijks meegemaakt. Ik ben er natuurlijk nooit tot het holst van de nacht aanwezig geweest maar in de eerdere jaren soms wel tot 23 a 24u. Nooit heb ik zoiets meegemaakt. Zal dan wel toeval zijn.

    ik lees over dit incident overigens ook niks op de andere fora.

  20. #88
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Hoorde wel veel nederlandse stemmen Freddy_K en er stonden toch echt wel veel nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Het was die avond rond19:30 behoorlijk druk. Zo als ik het op dat moment heb gezien, dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt. Er werd slechts kort geprobeerd om de man zover te krijgen dat hij vrijwillig meeging. En ja Big30. Als ze zo de orde handhaven dan is geen straf te hoog. Er waren getuigen genoeg. Minstens 50 medeberen hebben dit incident gezien op de midden gang en zeker 15 achter op de parkeerplek toen de (laten we hem maar de slankste van het viertal noemen) hem aansprak. Maar er worden overal video beelden van gemaakt dus bewijs genoeg.

  21. #89
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Hoorde wel veel nederlandse stemmen Freddy_K en er stonden toch echt wel veel nederlandse kentekens op de parkeerplaats. Het was die avond rond19:30 behoorlijk druk. Zo als ik het op dat moment heb gezien, dat heb ik ook nog nooit gezien of meegemaakt. Er werd slechts kort geprobeerd om de man zover te krijgen dat hij vrijwillig meeging. En ja Big30. Als ze zo de orde handhaven dan is geen straf te hoog. Er waren getuigen genoeg. Minstens 50 medeberen hebben dit incident gezien op de midden gang en zeker 15 achter op de parkeerplek toen de (laten we hem maar de slankste van het viertal noemen) hem aansprak. Maar er worden overal video beelden van gemaakt dus bewijs genoeg.
    die video beelden hoeven ze niet af te geven en de video beelden van de clubs ook niet .

  22. #90
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ja ik geloof je wel maar er wordt elders geen melding van gemaakt ( Rheinforum.com, Bordellcommunity.com, freiercafe.org ). Heb nog naar de polizei berichten gekeken van Duisburg maar er is geen melding van gemaakt. Kan zijn dat dit slechts klein incident is geweest. Maar zeker geen regel, want zoals ik al zei ik heb zoiets nooit gezien. Maar ja het blijft altijd oppassen. Een drugsdealer zal nooit de politie inschakelen om zijn problemen op te lossen, die doen dat zelf.

    Mij is dus 1 keer de portemonee daar leeggejat door Georgina. Bericht staat nog steeds op hookers https://www.hookers.nl/forum/raampro...orgina-dui-bra

    ik ben toen wel even naar die spierbundels gelopen maar ja veel bewijs had ik natuurlijk niet, dus er maar bij gelaten

  23. Onderstaande leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (21 april 2018)

  24. #91
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Gisteren @ 14:47
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefstunt Bekijk bericht
    Voorlopig even geen Duisburg bewandelen. Ben er zo vaak geweest dat je steeds dezelfde dames ziet. De maand december waren het steeds dezelfde. Vorige week even geweest, het was druk met volk en auto’s. Maar qua bezetting vond ik het tegen vallen. Ik sla de maand januari even over tot dat de bezetting beter zal worden hoop ik.
    Ik ben tussen kerst en oud en nieuw nog even langs gepiept en vond de bezetting best oké. Het viel me vooral op dat de luxe kamers achter op eros 26 bijna allemaal in bedrijf waren...!
    Verder juist wat vreemde gezichten gezien, wellicht wat gelukszoekers die nog even hoopten te cashen wegens het kerst dipje.

    Ik ga vrijdag denk ik weer naar de groene toren....

  25. #92
    Geregistreerd
    12 juni 2018
    Last Online
    26 januari 2024 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    1
    Thanks
    21
    Thanked
    96 in 16 posts

    Standaard

    Wat is de groene toren?

  26. #93
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DennisR86 Bekijk bericht
    Wat is de groene toren?
    A7E12150-EB17-4994-A5BC-7874EE7DFC01.jpg
    Dit ding. Een schoorsteen (die inmiddels buiten gebruik is gesteld) van Stadtwerke Duisburg. Bij goed weer en tot dat de bomen weer in het blad zitten is deze te zien vanaf de A57 tussen de op/af ritten naar de A42 en Neuekirchen. Dan is het nog zo’n 15 km rijden naar Duisburg. Het Rld van duisburg ligt direct naast deze energiecentrale. De verlichting is een hele tijd uit geweest vanwege werkzaamheden. Sinds enkele maanden brand deze weer. Eerst zou de boel compleet afgebroken worden maar ivm het iconische caracter van de toren is er besloten om deze grotendeels te behouden. Even google’en en je vind nog veel meer info.

  27. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    DennisR33 (12 januari 2019)

  28. #94
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    niet verklappen jo onder die toren zit de beste sauna van nrw

  29. #95
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    20181231_202131.jpg

    tegenwoordig deze kleur, was afgelopen 31 december
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  30. #96
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    Gisteren @ 14:47
    Berichten
    234
    Discussies
    13
    Thanks
    211
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Mooi man! Wellicht speciaal voor oud en nieuw?
    Trouwens....hoe is oud en nieuw vieren op de vulkaan? Kan me vaag iets herinneren van een party met dames en personeel in de eros jaren geleden

  31. #97
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    20181231_202131.jpg

    tegenwoordig deze kleur, was afgelopen 31 december
    de techniek op de vulkaan staat niet stil de groene toren heeft meer kleuren licht

  32. #98
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Vandaag @ 12:14
    Berichten
    3.192
    Discussies
    104
    Thanks
    1.544
    Thanked
    4.030 in 1.591 posts

    Standaard

    Op Bordellcommunity (bevriend forum) zijn in het Duisburg topic geloof ik ook nog wat foto’s te vinden, waaronder een rood verlichte toren

  33. #99
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 18:34
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Op Bordellcommunity (bevriend forum) zijn in het Duisburg topic geloof ik ook nog wat foto’s te vinden, waaronder een rood verlichte toren
    Duisburg wil vanaf de 40 weer gezien worden

  34. #100
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Mooi man! Wellicht speciaal voor oud en nieuw?
    Trouwens....hoe is oud en nieuw vieren op de vulkaan? Kan me vaag iets herinneren van een party met dames en personeel in de eros jaren geleden
    eros zat dicht
    Vulkanhaus zat dicht
    Zowat alles zat dicht
    Dus er was niets te doen
    Er liep alleen maar gespuis rond
    We zijn er een halfuurtje geweest
    Dus we zijn toch maar naar een saaie familie avond gegaan.
    Daar smaakte het bier ook goed
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

 

 
Pagina 4 van 9 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

  Freude 468*60