Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 215
  1. #26
    Geregistreerd
    22 januari 2015
    Last Online
    9 mei 2015 @ 20:27
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    19
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    BP en ik zijn er nu.
    Eerst tijd voor koffie.


    Ziet er gezellig uit Piet.
    Maar ook vanwege de verkeers ellende rondom Duisburg kies ik de laatste tijd steeds vaker voor het SKW.
    Voor mij is dit even ver.
    Veel plezier Piet in Duisburg en laat even weten of er nog wat te doen is!

    Bijlage 10876

  2. #27
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Bedankt.
    Maar helaas is er niets te doen.
    Alles is leeg of dicht.
    Maar het bier bij de imbiss smaakt goed.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. #28
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Piet, kerel, kom je daar nou voor van Holland rijden? Ik ben ook in Duisburg, net gearriveerd, op een steenworp afstand nog wel. Vanwege werk dan. Heb vanmiddag een tussenstop gemaakt in de leukste en gezelligste club van NRW. En wat was het lekker met Raissa. Daar ga ik de Vulkan niet voor uitkammen. Evengoed, fijne avond daarginds.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 8 maart 2015)

  5. #29
    Geregistreerd
    22 januari 2015
    Last Online
    9 mei 2015 @ 20:27
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    19
    Thanked
    19 in 13 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    Bedankt.
    Maar helaas is er niets te doen.
    Alles is leeg of dicht.
    Maar het bier bij de imbiss smaakt goed.
    Jammer nog steeds een beroerde bezetting dus.
    Gisteren was het ook al niets!
    Maar een lekker biertje gaat er natuurlijk wel altijd in.

  6. Onderstaande leden hebben Backinbusiness$ bedankt voor deze bijdrage:

    Piet Plezier ( 8 maart 2015)

  7. #30
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Piet, kerel, kom je daar nou voor van Holland rijden? Ik ben ook in Duisburg, net gearriveerd, op een steenworp afstand nog wel. Vanwege werk dan. Heb vanmiddag een tussenstop gemaakt in de leukste en gezelligste club van NRW. En wat was het lekker met Raissa. Daar ga ik de Vulkan niet voor uitkammen. Evengoed, fijne avond daarginds.
    Raissa is zeker lekker.
    Ze heeft me gisteravond weer lekker gemasseerd.
    We zijn nu weer op weg naar GOCH.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  8. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 9 maart 2015)

  9. #31
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    met BP in Duisburg beland .
    heel rustig hier
    In het vulkanhaus maar een dame of 10 maximaal
    In de andere huizen veel kamers de deuren dicht
    Het is ook nog vroeg natuurlijk
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  10. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Liefje (24 april 2016)

  11. #32
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    726
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Wil er nog steeds een keertje naar toe gaan maar is het echt zo dat je er op een doordeweekse dag (maandag of dinsdag) niet voor 10 uur s'avonds hoeft te komen?
    Moet 2,5 rijden dus ik ben bang met dit soort tijden dat ik een nachtje door moet halen wil ik een paar huizen gezien willen hebben.

  12. #33
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Ik zou er sowieso geen 2.5 uur rijden voor over hebben, hoe het op maandag en dinsdag is weet ik niet ik kom daar meestal op donderdag en dan beginnen de meeste vrouwen in het eind van de middag met werken.

  13. #34
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    726
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Nou ja, ik woon in de randstad en zit ook zoiets in de auto als ik naar Goden Time ga. Vind ik an sich nooit echt een probleem en aangezien ik volgende week maandag en dinsdag door omstandigheden 2 dagen vrij ben dacht ik laat ik die kant is op rijden. Golden Time daar ben ik vorige week nog geweest en hoewel dat prima was ben ik er dan wel weer een beetje klaar mee voor een maandje of zo. Wil wel weer 's wat anders zien en ik heb begrepen dat er in het Duitse raamgebied ook vaak genoeg bijzonder aantrekkelijke en/of interessante dames te bezoeken zijn.
    Was inmiddels wel op de hoogte dat het dag aanbod niet echt je van het is dus ik dacht eraan om einde middag begin avond in Duisburg aan te komen en dan wel te zien hoe het loopt. Maar als het echt zo is dat het pas vanaf een uur of 10, 11 een beetje begint met de dames dan twijfel ik toch wel een beetje.

  14. #35
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Op de Vulkan is altijd wat te doen. Ook vroeg in de avond genoeg dames aanwezig meer dan in welke saunaclub dan ook.
    Momenteel vind je in Eros26 en het Vulkanhuis de mooiste dames die je je maar kunt bedenken met fantastische service.
    Gewoon een keer gaan en komen kijken.
    Op de Vulkan kost kijken niets itt. een club.
    De Vulkan moet je gewoon een keer beleefd hebben!

  15. Onderstaande leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (24 april 2016)

  16. #36
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Nou ja, ik woon in de randstad en zit ook zoiets in de auto als ik naar Goden Time ga. Vind ik an sich nooit echt een probleem en aangezien ik volgende week maandag en dinsdag door omstandigheden 2 dagen vrij ben dacht ik laat ik die kant is op rijden. Golden Time daar ben ik vorige week nog geweest en hoewel dat prima was ben ik er dan wel weer een beetje klaar mee voor een maandje of zo. Wil wel weer 's wat anders zien en ik heb begrepen dat er in het Duitse raamgebied ook vaak genoeg bijzonder aantrekkelijke en/of interessante dames te bezoeken zijn.
    Was inmiddels wel op de hoogte dat het dag aanbod niet echt je van het is dus ik dacht eraan om einde middag begin avond in Duisburg aan te komen en dan wel te zien hoe het loopt. Maar als het echt zo is dat het pas vanaf een uur of 10, 11 een beetje begint met de dames dan twijfel ik toch wel een beetje.
    op door de weekse dagen weet ik het niet ma vrijdag en zaterdag is er laat in de midag al genoeg te beleven

  17. #37
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    De meeste dames die ook op hun kamer slapen beginnen meestal rond 14.00/15.00 uur. De nachtbrakers beginnen rond 18.00. Wel is de bezetting op maandag t/m woensdag kleiner. Het gros van de dames neemt meestal een van deze dagen vrij.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (24 april 2016),Giodude ( 7 juni 2022)

  19. #38
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:12
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    726
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door der Puffmeister Bekijk bericht
    Op de Vulkan is altijd wat te doen. Ook vroeg in de avond genoeg dames aanwezig meer dan in welke saunaclub dan ook.
    Momenteel vind je in Eros26 en het Vulkanhuis de mooiste dames die je je maar kunt bedenken met fantastische service.
    Gewoon een keer gaan en komen kijken.
    Op de Vulkan kost kijken niets itt. een club.
    De Vulkan moet je gewoon een keer beleefd hebben!
    Het is ook de nieuwsgierigheid om weer een nieuw wandelgebied te ontdekken en hoewel ik me altijd prima vermaak in GT wil ik weer is iets nieuws doen.
    Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 10 geleden voor het eerst in Antwerpen kwam, man of er een nieuwe snoepwinkel geopend was. Na een keer of 5 werd dat uiteraard weer een stuk minder maar nu ben ik al een hele tijd nieuwsgierig naar Duitsland.
    Ik begrijp dat het sterft van de wandelgebieden rond Duisburg dus wellicht combineer ik het volgende week maandag zodat ik in de middag naar Bochum/Dortmund of Essen (zeg maar wat) ga en begin avond naar Duisburg ga.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    op door de weekse dagen weet ik het niet ma vrijdag en zaterdag is er laat in de midag al genoeg te beleven
    Thnks, ik ga op de maandag dus ik ga het wel meemaken.

  20. #39
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Maandagen zijn dóóóód verwacht een lage bezetting, ook in de andere Rld's als Bochum, Dortmund, Essen en Oberhausen.

  21. #40
    Geregistreerd
    24 maart 2016
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:57
    Berichten
    226
    Discussies
    20
    Thanks
    242
    Thanked
    215 in 95 posts

    Standaard

    Zelfs op maandag, dinsdag of woensdag zijn er nog genoeg interessante dames aanwezig op de Vulkan. Gelukkig hebben niet alle dames op dezelfde dag vrij en spreidt zich dit over de gehele week behalve op vrijdag en zaterdag want dan valt er het meeste te verdienen en zijn bijna alle dames present.
    Ik maakte wel eens maandagen mee waarop de bezetting beter was dan op een zaterdag maar ook andersom. Je kunt er gewoon geen pijl op trekken op de Vulkan.

  22. Onderstaande leden hebben der Puffmeister bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (24 april 2016)

  23. #41
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Wil er nog steeds een keertje naar toe gaan maar is het echt zo dat je er op een doordeweekse dag (maandag of dinsdag) niet voor 10 uur s'avonds hoeft te komen?
    Moet 2,5 rijden dus ik ben bang met dit soort tijden dat ik een nachtje door moet halen wil ik een paar huizen gezien willen hebben.
    Heen en terug 2,5 uur rijden is niet zoveel. Ik doe er zelf 2 uur over om heen en terug te reizen.

  24. #42
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    nu hier met BP
    Maar het is het zelfde als afgelopen nacht
    Geen mooie vrouwen
    Weinig bezetting
    Er is geen ruk te doen
    Gelukkig is Cindy er wel
    Ze is nu ff bier halen voor mij
    Cindy is toch wel de knapste vanavond hier
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  25. #43
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na 2 uurtjes afscheid genomen van Cindy
    2 super uurtjes
    Buiten gekomen op een paar telefoon verkopers na, is het nagenoeg uitgestorven
    Nu ff een fles bier met een broodje shoarma kopen
    En dan met de BP mobiel op Nederland aan
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  26. #44
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Tonight I got late the idea to drive to Duisburg and to visit the Vulkan Houses in the Red Light area.


    I got a place for my car inside House 17-19 at the parking area. Many young men are out tonight
    and it was not easy to enter the small way to the parking places without a human accident.


    Inside the last two weeks I read some promising articles about different Vulcan Ladies and tonight
    I was in the mood to make my own practical experience.


    After some rounds of walking through the houses of Planet Vulkan, I didn´t met Mr. Spock but I
    spoke with Gyselle (Brasil) Vulkan House 17-19 (New House inside the parking area) last floor,
    room 706. Gyselle wears some glasses on her nose and was smoking a cigarette. She makes
    a distantly and not warm impression to me and I asked her for her service if we do together a half
    hour or a full hour. Only the standard: no kissing, blow job only with condom, no anal and no offer
    for an extra service packet.


    Brienne (French) inside the front house of House 17-19, room 209, was very busy and after some time
    the door of her room was the first time open. I stoped talking with Francesca (Alb/Gre) who makes a
    interessting impression for me and went to Brienne (French). I made with her some small talk and asked
    her for her service like in my interview with Gyselle (Brasil). Brienne gave me the same answer like Giselle.
    Only a standard service.


    Crestfallen I want to go back and talk with Francesca (Alb/Gre) but the door of her room was closed. No
    good luck, because later her door was always closed.


    I went to Vulkan House 26 and by coincidence I met Mia (Germany), room 401. The room with her
    was very annoying, I was not happy about her increase in prices and decrease in service, her spiritless
    service and her disrespectful behaviour and I make a break-off our time. In my point of view I´am
    only losing my money and had a very bad time inside room with Mia (Germany). Maybe I will write in
    some days more about this unpleasant experience.


    Inside Vulkan House 36, floor 3 or 4, I made a room with Wendy (Ghana),22 years old, with a very
    good service for one hour, two times I got satisfaction. I gave Wendy a good tip and got a free massage
    with her big boobs on my body.


    Some times I have a bad experience and some times I´am surprised about a very good service that
    I didn´t expected in this time minutes later.



    ----


    Ich hatte heute Abend die spontane Idee, nach Duisburg zu fahren, um die Vulkan Häuser im
    Rotlichtbereich zu besuchen.


    Ich bekam einen Abstellplatz für mein Auto im Innenhof von Haus 17-19 auf dem Parkplatz. Viele
    junge Männer waren heute Nacht unterwegs und es war nicht einfach in die schmale Einfahrt ein zu
    fahren, um auf den Parkplatz zu gelangen, ohne einen Personenunfall zu verursachen.


    Während der letzten zwei Wochen habe ich einige vielversprechende Artikel über verschiedene Vulkan
    Dienstleisterinnen gelesen und ich war heute Abend in der Stimmung, meine eigenen praktischen
    Erfahrungen zu machen.


    Nachdem ich einige Runden durch die Häuser des Planeten Vulkan gelaufen bin, ohne Mr. Spock
    zu treffen, sprach ich mit Gyselle (Brasilien), Vulkan House 17-19, das neue Haus im Innenhof,
    oberstes Stockwerk, Zimmer direkt an der Treppe Nr. 706. Gyselle trug eine Brille auf der Nase
    und rauchte eine Zigarette. Sie machte einen an Kunden desinteressierten Eindruck auf mich
    und ich erkundigte mich trotzdem nach ihren Dienstleistungspaketen bei einer halben Stunde oder
    bei einer vollen Stunde Zeit miteinander. Nur der Laufhausstandard: keine Küsse auf den Mund,
    Blasen nur mit Gummi, kein Analverkehr und kein Angebot abseits vom Standard.


    Brienne (Frankreich) im Haus 17-19 an der Straßenseite, Zimmer 209, war den ganzen Abend sehr
    beschäftigt und nach einiger Zeit war die Tür zu ihrem Zimmer das erste Mal geöffnet. Ich unterhielt
    mich gerade mit Francesca (Alb/Griech), die einen sehr interessanten Eindruck auf mich machte, aber
    ich war neugierig auf Brienne (Frankreich) und ging zu ihr. Ich unterhielt mich mit ihr ein wenig über
    belanglose Dinge und fragte sie, genau so wie ich Gyselle (Brasilien) befragt hatte, nach ihren Dienst-
    leistungen bei einem längeren Zimmeraufenthalt. Auch Brienne bot wie Gyselle nur einen Laufhaus-
    standardservice an.


    Enttäuscht wollte ich mein Glück bei Francesca (Alb/Griech) versuchen, aber die Tür von ihrem Zimmer
    war geschlossen und sollte es später auch bleiben, wenn ich vorbei schaute.


    Ich versuchte mein Glück im Vulkan Haus 26 und traf durch Zufall auf Mia (Deutschland), im Raum 401.
    Das Zimmer mit ihr sollte sehr unerfreulich werden, ich bin nicht glücklich über ihre nachträglichen Ver-
    suche, die Preise zu erhöhen und den Service herunter zu fahren, ihr lustloses Blasen und ihr respektloses
    und beleidigendes Verhalten. Ich brach das Zimmer mit ihr vor Ende der vereinbarten Zeit ab. Einfach
    nur verschenktes Geld und ein sehr schlechtes Erlebnis mit Mia (Deutschland). Vielleicht schreibe ich in
    ein paar Tagen mehr dazu in ihrem Thread, wenn ich etwas Abstand dazu gewonnen habe.


    Im Vulkan Haus 36, eines der oberen Stockwerke, habe ich dann noch unverhofft ein Zimmer über eine
    Stunde Zeitdauer gemacht mit Wendy (Ghana), 22 Jahre. Ich war sehr zufrieden mit Wendy, bin zwei
    Mal innerhalb einer Stunde gekommen und gab ihr ein dickes Trinkgeld. Wendy revanchierte sich mit
    einer kostenlosen Massage mit ihren großen Brüsten auf meinem Oberkörper.


    Manchmal widerfahren mir unangenehme Erlebnisse und manchmal bin ich überrascht über einen sehr
    guten Service kurze Zeit später, den ich nicht mehr erwartet habe.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 17 september 2016 om 04:20

  27. Onderstaande 7 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 september 2016),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (18 september 2016),Limburger ( 3 december 2016),mechelen (17 september 2016),Sjeufke (17 september 2016),Wentelt Eefje (17 september 2016),Wijze grijze (17 september 2016)

  28. #45
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    op de vulkanstrasse beland beland met Firehawk en BP
    Het is niet super druk
    Maar wel voldoende vrouwen
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (25 november 2016)

  30. #46
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    lekker rustig hier
    BP is weer wat opgeknapt
    Maar de hoeveelheid vrouwen valt niet tegen
    1,5 uur met Cindy gestoeid en wat bier gedronken samen
    En nu ga ik nog ff naar Wendy
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  31. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    pret (18 december 2016)

  32. #47
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    lekker rustig hier
    BP is weer wat opgeknapt
    Maar de hoeveelheid vrouwen valt niet tegen
    1,5 uur met Cindy gestoeid en wat bier gedronken samen
    En nu ga ik nog ff naar Wendy
    er waren gisteren in eros 26 en het vulkaanhuis meer als 130 vrouwen en dat val zeker niet tegen vrijdag was overgens huis 48 goed bezet maar de dip komt meestal half januari op de vulkaanstrasse en dan treken de sauna clubs weer aan

  33. #48
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    er waren gisteren in eros 26 en het vulkaanhuis meer als 130 vrouwen en dat val zeker niet tegen vrijdag was overgens huis 48 goed bezet maar de dip komt meestal half januari op de vulkaanstrasse en dan treken de sauna clubs weer aan
    En wanneer gaat de dip dan voorbij? Vorige week in Duisburg geweest. Genoeg dames maar de kwaliteit is laag. Ik was op een dinsdag gegaan. Misschien dat het dan minder is.

  34. #49
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    En wanneer gaat de dip dan voorbij? Vorige week in Duisburg geweest. Genoeg dames maar de kwaliteit is laag. Ik was op een dinsdag gegaan. Misschien dat het dan minder is.
    de kwaliteit ligt aan jou eigen keuze wanneer de dip voorbij ga het dames aantal is wat lager na 27-12 maar dan is de vulkaan nog steeds een wekelijks bezoek waard

  35. #50
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik was er zonet, Eros 26, Zimmer 203, Nora, Hongaarse. Ik was nogal geilalseenbeer. Ik weet niet ik had haar nooit eerder gezien. Ik kwam net uit Krefeld en was eigenlijk van plan hier heen te gaan: https://sexdo.com/57953-andrea maar ja AO meisje dat is niet wat ik wil en eerst was ze bezet. Daarna zag ik haar en twijfelde. je moet je niet voorstellen dat die dame in vol ornaat aan de deur verschijnt. Ze had een badjas aan en had het erg koud, wel echt een jong meisje maar ik ging eerst even verder kijken. Later wilde ik het toch maar was weer bezet en die andere dame werd wat ongeduldig met mij dus toen naar Duisburg gereden.

    Daar dus vrij snel besloten voor Nora. Ik moet haar veel vaker hebben gezien. Ik dacht eerst dat ze erg jong was maar dat is ze waarschijnlijk niet, denk eerder ergens 25, 26 jaar. Ze heeft geen echte borsten wat ik een afknapper vind. Maar ze geeft echt fantastische service met erg veel gevoel en ik was g31l als een b33r. Ik heb 50€ program gedaan incl. FO. Dat deed ze echt fantastisch. Ze is een heel fijngevoelige dame die Nora. Zulke service krijg je echt heel zelden.

  36. Onderstaande 2 leden hebben Freddy_K bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (27 januari 2017),Smouse ( 3 februari 2017)

 

 
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:34.

Diamond 468*60   Living Room 468*60