Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 215
  1. #126
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jippiejajee Bekijk bericht
    Marcellasnl lult gewoon maar wat.
    Waarschijnlijk is het marcellasnl die iets fout doet en niet ik. Marcellasnl lijkt mij dus gewoon een gefrustreerde wandelaar die anderen begint aan te vallen als hij iets leest dat hem niet bevalt
    Wow, zeker intellectueel antwoord, daarnaast ook nog 2x mijn naam fout geschreven. Beetje vroeg op de dag om nu al aan de drank te zijn.
    Als ik whatsapp-contact heb met Sandra en zei geeft aan een week vrij te zijn en afgelopen zondag niet gewerkt te hebben is het knap hoe jij zogenaamd haar bezocht kunt hebben. Dat is mijn enige punt, meer niet. Enig bewijs dat je bij haar zondag was heb je niet, alleen wat gezwam hier op het forum.

  2. #127
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    en dvd's liegen niet...ze spreken alleen hun eigen waarheid.......

  3. Onderstaande 3 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Jippiejajee (19 februari 2019),schoolmeester (20 februari 2019),Zoenenisgaaf (28 april 2019)

  4. #128
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Nee, wandelaars spreken altijd de waarheid en schrijven goudeerlijke recensies

  5. #129
    Geregistreerd
    8 december 2018
    Last Online
    17 maart 2019 @ 14:22
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    28
    Thanked
    52 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Wow, zeker intellectueel antwoord, daarnaast ook nog 2x mijn naam fout geschreven. Beetje vroeg op de dag om nu al aan de drank te zijn.
    Als ik whatsapp-contact heb met Sandra en zei geeft aan een week vrij te zijn en afgelopen zondag niet gewerkt te hebben is het knap hoe jij zogenaamd haar bezocht kunt hebben. Dat is mijn enige punt, meer niet. Enig bewijs dat je bij haar zondag was heb je niet, alleen wat gezwam hier op het forum.
    Nou nou je durft wel marcellasnl! Een andere beer van drankmisbruik beschuldigen dat alleen geeft aan dat je een gefrustreerde wandelaar bent. Zoiets doe je gewoon niet op een forum. Trouwens ben je zelf schijnbaar ook flink lazerus
    en zei geeft aan
    .Zoals phea het schrijft ik denk dat Sandra jou lekker voor het lapje houd. Waarschijnlijk heeft ze niet graag dat je haar nog een keer komt bezoeken en maakt ze je gewoon wijs dat ze er niet is. Dat kan ik me goed voorstellen zo'n persoon zoals dat jij bent met je kinderlijke gedrag en direct een ander gaan zitten beschuldigen van het schrijven van leugens op een forum. Ze wil gewoon van je gezeur af net als wij hier..
    Welk belang zou ik er dan bij hebben hier leugens te schrijven? Welk bewijs wil jij dan dat ik zondag bij haar was? Een gebruikt condoom?
    Ik had het gewoon leuk bij haar. En blijkbaar stoor jij je daar aan, ga jij anderen te lijf hier die iets kregen dat jij niet kreeg. Wat een verwend ventje ben jij.

  6. #130
    Geregistreerd
    17 april 2010
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:43
    Berichten
    656
    Discussies
    51
    Thanks
    205
    Thanked
    816 in 347 posts

    Standaard

    Loser

  7. Onderstaande leden hebben marcelasnl bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (18 maart 2019)

  8. #131
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    De bardames zijn vriendelijke dames. En voor een piccolo worden ze nog vriendelijker. Maar bij mij zijn ze ook zonder piccolo vriendelijk. We praten wel eens over waar je goede winkels hebt, waar ik woon, waar zij wonen. Of zeggen te wonen!! Gewoon bla bla, verder niks. Denk nou niet dat jullie iets speciaals zijn omdat je haar nummer hebben. Als je vrouwen goed genoeg kent, dan weet je ook dat die minstens 2 tot 3 telefoons hebben. Ik heb in Duisburg ook 2 favorieten zitten. En zij kennen mij vrij goed. Maar om nu gelijk haar telefoon nummer te vragen vind ik niet echt nodig. En dat de dames jou gaan bellen lijkt mij meer dan onwaarschijnlijk. Het zij dat jij erom hebt gevraagd om jou terug te bellen zodat het lijkt dat zij jou bellen. Maar dit laatste? Ik weet het niet. Is mij nog nooit gebeurd. En als dit wel het geval zou zijn dan moet dit bij 1 van mijn favorieten zijn. Ik heb wel gemerkt dat zij erg blij is als ik kom en dan niet echt op de klok kijkt. Maar ook bij haar is 1,5 uur voor €50,- nog nooit voorgekomen. 45 minuten wel. Maar ik moet zeggen toen was zij zeer geil en wilde niet stoppen. Bij de meeste vrouwen hoef je geen expert te zijn om het nep kreunen van echt te onderscheiden, zeker als ze glijmiddel moeten gebruiken. Zodra ik bij een andere dame naar binnen stap, en ze beginnen al na 10 seconde te kreunen dan gaat hij bij mij al hangen en is de zin over. Ik moet niks hebben van dat fake gebeuren. Daar kijk ik al na enkele seconden doorheen. Als ik in de bar zit en ze komen naar mij dan denk ik al vrij snel. Wanneer komt nou die vraag of ze ook wat mogen drinken. En als die vraag komt dan denk ik al, niks zeggen. Ze willen een piccolo. En jawel hoor de vraag komt vrij snel en de vraag om een piccolo ook. Ik heb wel eens gezegd tegen een bardame. Een Cola of Fanta mag je hebben. Maar die slaan ze af. Dan ben ik ook recht door zee en zeg ze dat ze alleen maar de dure drankjes willen. Dan lachen ze wel omdat ze mij dondersgoed begrijpen.

  9. Onderstaande 4 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    Jippiejajee (24 februari 2019),phoenix (24 februari 2019),Sjeufke (23 februari 2019),wooley (24 februari 2019)

  10. #132
    Geregistreerd
    8 december 2018
    Last Online
    17 maart 2019 @ 14:22
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    28
    Thanked
    52 in 14 posts

    Standaard

    Zeer mooi geformuleerd Lyon

  11. #133
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Gisteren @ 20:52
    Berichten
    677
    Discussies
    30
    Thanks
    691
    Thanked
    1.576 in 496 posts

    Standaard

    Yesterday I spontaneously visited the volcano at 22 o'clock. It was very busy.
    Southern groups of men showed their new and older tracksuits. Patiently waiting
    3 and more men in front of the rooms when a colleague wanted to cuddle for 20
    minutes.

    There were no pretty bunnies in the houses 11 to 15. Sometimes I had the impression
    that the gypsy families have found a new accommodation there.

    House 17 and 19 was very busy and only a few women stood in front of their rooms.
    A well known lady told me that there was no available ( unlet ) room in the house. If I did not
    come at the weekend, I could see the ladies in front of their rooms.

    In the new house behind 17 and 19 many southern colleagues in front of the rooms were
    waiting for their friends inside the rooms. They were repeatedly asked by the security before
    the video surveillance over loudspeakers to take the shoes off the walls.
    Also in this house there should be no room to rent at the moment. Pretty women were quickly
    snoozing with the next cuddly bear in the room.

    In the house 26 is not only the parking lot well filled. I did not feel like waiting for the
    room of my chosen lady. That was a mistake because I always missed the moment to
    visit her. She was present because once I saw her close the room door behind the
    cuddly bear.
    I saw a beautiful appearance with dark long straight hair and a slim figure with black
    over knees on the way to the payment of the room rent. Suddenly I felt my hunting
    instinct. I waited a moment for the return of the apparition and followed her with some
    distance to her room. Now I no longer saw her on her louis vuitton flat shoes to take a
    shower but 20 centimeters higher on her work shoes.
    Just the ordinary service without possible extras. No matter I have to make a new experience
    or I get annoyed later that I have not tried it. A beautiful body with pretty female breasts
    without silicone. Her lips looked a little spattered with an auxiliary fluid. Her breasts felt good
    and her skin was soft and velvety. I did not feel her mouth and tongue very intensely through
    the rubber. Her pussy probably already had many visitors during the day and made no resistance
    when entering. It annoyed me that after 15 minutes the time for terminated declared and she
    began to clean her body. I am not sure if I will visit her again. She is one of the visitors from
    romania, is in her mid-twenties and I forgot her name again.

    Some things have to be done immediately so that you do not dream about the phenomenon.


    I later wanted to cuddle with Natasha from Ukraine in house 26. I saw her standing in the
    doorway of her room, not immediately deciding and finding that this was a mistake. Later the
    door of her room was closed all the time. Maybe she always had a visitor or I did not read her
    opening hours.

    I found my second room in the house 17 to 19 at a Frenchwoman and drove home satisfied.


    The volcano is no longer dead and alive. I have completed my exercise program and can tell
    from my observation of three hours that except for the houses 17 and 19, the back house to 17
    and 19 and house 26 in the other open houses few pretty women were to be seen.
    If you have little time, limit yourself to 17 to 19, the house behind 17 to 19 and 26.
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 17 maart 2019 om 21:46

  12. Onderstaande 4 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (18 maart 2019),Sjeufke (17 maart 2019),Wijze grijze (17 maart 2019),wooley (19 maart 2019)

  13. #134
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    na een saai phg te hebben verlaten nu met, Firehawk, JonnyFontane, Patjax, en Koos Alberts hier beland
    Even kijken hoe het hier is
    Als het hier ook saai is, rijden we snel naar Diamonds in Moers
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  14. #135
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    willem wij gaan naar Duisburg omdat het oersaai was in PHG
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  15. #136
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    willem wij gaan naar Duisburg omdat het oersaai was in PHG
    Heb je daar dan gratis bier ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #137
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Heb je daar dan gratis bier ?
    nee, maar dat heb ik nergens, of je moet entree betalen, of je betaalt weinig entree en betaald je bier.
    Hier geen entree, maar ik moet wel me bier betalen
    Dus gratis nergens
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  17. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (29 april 2019),pret (28 april 2019)

  18. #138
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Zo is het Piet Plezier. Voor niks gaat de zon op. Ik betaal liever voor een goed glas bier dan dat ik pisbakkenwater gratis krijg Dan drink ik nog liever Cola. Als ik naar een club moet gaan en entree moet betalen omdat het bier dan gratis is? Lijkt mij een vreemd verhaal. €25,- entree en gratis bier? Ga dan naar een Duitse supermarkt, dan ben je voor €10 tot €15,- klaar voor een krat halve liters ga ergens aan het water zitten en laat je vol lopen. Met wat geluk komt er een wazige dame bij je zitten omdat zij jou bier geroken heeft en een graantje wil meepikken. Hoe goedkoop wil je het hebben?

  19. #139
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Live from Vulkan: GEKKENHUIS! Bij 17-19 staat een rij tot de weg en de parkings zijn overvol.
    Nu een plekje zoeken en wss tot de ontdekking komen dat prijzen gestegen zijn.
    Benieuwd naar het aanbod dames...!

  20. Onderstaande 3 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (18 september 2020),phoenix (18 september 2020),Sjeufke (18 september 2020)

  21. #140
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Update 2: Rechtsomkeert gegaan. Wandelen op deze avond was verre van plezierig.
    Enorme groepen südlanders waren uit hun hol gekropen, echt ongelofelijk.
    In de huizen is een mondkapje verplicht verder geen restricties! Ben alleen in de “mindere” huizen geweest aangezien hier geen rij was.
    Weinig dames aanwezig helaas. Lopen met mondkapje in die warme huizen is ook erg vervelend, ik ben nog relatief jong en fit.

    Over prijzen kan ik niets vertellen...maar gezien vraag/aanbod zal het wel richting de halve meijer lopen.
    Inboedel sexxxpalace ligt trouwens in een grote container aan de weg, benieuwd wat daar mee gaat gebeuren!

    Komende weken laat ik DU even voor wat het is...

  22. Onderstaande 5 leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    Freddy_K (19 september 2020),KEIZERSTAD*NIJMEGEN*024 (18 september 2020),marcelasnl (18 september 2020),mentholbear (19 september 2020),WANDELAAR5 (18 september 2020)

  23. #141
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Mochten er beren vragen hebben over de huidige situatie in DU kun je mij altijd een pb sturen!

  24. #142
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Over prijzen kan ik niets vertellen...maar gezien vraag/aanbod zal het wel richting de halve meijer lopen.

    Komende weken laat ik DU even voor wat het is...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door drieganger Bekijk bericht
    Mochten er beren vragen hebben over de huidige situatie in DU kun je mij altijd een pb sturen!
    Dat zal dan gauw achterhaalde info worden. Afgaande op berichten (fora en pb)van vorig weekend tegenover gisteren en vandaag veranderd er van dag tot dag wel wat en lopen niet alle Steden en Kreissen gelijk als het om corona maatregelen gaat.

  25. #143
    Geregistreerd
    3 oktober 2018
    Last Online
    17 februari 2024 @ 16:13
    Berichten
    233
    Discussies
    13
    Thanks
    210
    Thanked
    218 in 91 posts

    Standaard

    Met “DU” bedoel ik Duisburg. Afgeleid van nummerbord afkorting.

  26. Onderstaande leden hebben drieganger bedankt voor deze bijdrage:

    WA (19 september 2020)

  27. #144
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Vanavond ook rijen wachtenden voor de huizen 17-19 en eros 26 aan de overkant. Ben de auto niet eens uitgekomen en gelijk weer omgedraaid. In LR al lol zat gehad.
    Dat ze maar een paar € entree gaan vragen. Houden ze irritante en relatief veel problemen veroorzakende vluchtelingen die menen dat paysex in de package deal europa zit buiten de deur en kunnen ze de huren wat verlagen en zodoende meer kamers te kunnen vullen.

  28. Onderstaande 3 leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    drieganger (19 september 2020),frits the cat (19 september 2020),Ties85 (20 september 2020)

  29. #145
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BrianBoitano Bekijk bericht
    Vanavond ook rijen wachtenden voor de huizen 17-19 en eros 26 aan de overkant. Ben de auto niet eens uitgekomen en gelijk weer omgedraaid. In LR al lol zat gehad.
    Dat ze maar een paar € entree gaan vragen. Houden ze irritante en relatief veel problemen veroorzakende vluchtelingen die menen dat paysex in de package deal europa zit buiten de deur en kunnen ze de huren wat verlagen en zodoende meer kamers te kunnen vullen.
    Waar staat de afkorting LR voor?

  30. #146
    Geregistreerd
    10 april 2007
    Last Online
    22 maart 2024 @ 23:40
    Berichten
    277
    Discussies
    6
    Thanks
    434
    Thanked
    354 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Waar staat de afkorting LR voor?
    Living Room.

    Het is op het moment nergens goed toeven.
    Overal zijn miljoenen duitse geile mannen die 6 maanden lang droog hebben gestaan.
    Het is nu ff geen goed moment om te wandelen. SS was zo slecht nog niet. Maar daar zal het vrouwen aantal ook wel dalen omdat die allemaal naar hun vaste stek terug zullen gaan.
    In de 2 clubs die ik vanavond heb bezocht waren de verhoudingen ook slecht (Venus 38 vs 4 en Samya 100 vs 10)
    Iedereen in de PayForSex business doet natuurlijk zijn best, maar er is nu gewoon veel te weinig aanbod, zal nog wel een tijdje zo blijven.

  31. #147
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 07:36
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.064
    Discussies
    112
    Thanks
    14.019
    Thanked
    5.710 in 2.900 posts

    Standaard

    Is niet overal te weinig aanbod,gisteren was ik in Grimbergsauna in Gelsenkirchen, er waren 7 meisjes aanwezig, normaal ong. 10.
    Service was zoals meestal prima in deze RTC-club.

    Groet, schoolmeester.

  32. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mager (21 september 2020),Willi47 (27 september 2020)

  33. #148
    Geregistreerd
    21 januari 2016
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:07
    Berichten
    292
    Discussies
    20
    Thanks
    16
    Thanked
    159 in 99 posts

    Standaard

    Brain heeft het over een prijzenstijging op de Vulkan. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel het kost. Jammer dat hij zo cryptisch is over alles. Ik denk dat ik zelf ongeveer 1 oktober ga. Dan zijn alle hongerige beren al geweest.

  34. #149
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrSchwanz Bekijk bericht
    Brain heeft het over een prijzenstijging op de Vulkan.
    Quote graag waar dat staat. Ik ben niet eens de auto uitgeweest. Get your facts straight voordat je mensen iets toe dicht. Jij bent hier alleen maar om te trollen en hebt nog nooit iets zinvols bijgedragen.

  35. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester (20 september 2020)

  36. #150
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mager Bekijk bericht
    Living Room.

    Het is op het moment nergens goed toeven.
    Overal zijn miljoenen duitse geile mannen die 6 maanden lang droog hebben gestaan.
    Het is nu ff geen goed moment om te wandelen. SS was zo slecht nog niet. Maar daar zal het vrouwen aantal ook wel dalen omdat die allemaal naar hun vaste stek terug zullen gaan.
    In de 2 clubs die ik vanavond heb bezocht waren de verhoudingen ook slecht (Venus 38 vs 4 en Samya 100 vs 10)
    Iedereen in de PayForSex business doet natuurlijk zijn best, maar er is nu gewoon veel te weinig aanbod, zal nog wel een tijdje zo blijven.
    Ik begreep dat in aca gold ook alweer 40 dames waren tegen normaal zo’n 40 tot 60.

    Ja sixsens is leeggelopen. Veel van de de dames zijn weer terug naar hun oude club maar ik begrijp niet waarom het daardoor magerder moet worden. Er was toch een waslijst met honderden dames. Die zal niet helemaal verdwenen zijn want feankfurt is nog niet open en finca erotica en andere gebieden in duitsland dus er zou toch wel nog wat nieuwe dames te werven moeten zijn die nog een werkplek zoeken die de lege plekken kunnen opvullen. Misschien kost het wat tijd omdat die dames nog teruf koeten komen uit roemenie maar laten we hopen dat er wat nieuwe aanwas komt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

 
Pagina 6 van 9 EersteEerste ... 23456789 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

  Diamond 468*60