Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:36
    Berichten
    41.803
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.564 in 8.582 posts

    Blinzeln Melissa (Turkse) (ex-GT/YY)

    Naam : Melissa

    Haarkleur/-lengte : bruin

    Lengte dame : 1.60m

    Postuur/Cupmaat : slank B-cup

    Nationaliteit/Taal : Turkse in duitsland geboren

    Leeftijd : 21 jaar

    Tatoeages/Piercings : -

    Service : Goed tot redelijk. Zoenen, beffen, NMC, PZC, massage

    Bijzonderheden : voor verdere info Koos56
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Melissa

    Na de ontmoeting met Larisssa, de massage en uitgezweet in de sauna, even de inwendige mens versterkt en weer eens rustig gaan zitten op een van bankjes.
    Daar gezeten viel mijn oog op een voor mij nieuw meisje, jong en exotisch
    Ze zat een beetje te gapen en toen ze zag dat ik daar om moest lachen vroeg ze of ik bij haar kwam zitten, dat wilde ik wel en ze stelde zich voor als Melissa, aangezien er al een Melissa is zullen we deze maar Melissa2 noemen, ze werkte er net 2 dagen en was 21 jaar van Turkse afkomst maar geboren in Duitsland.
    Ik vroeg of ze een zware dag had gehad omdat ze zo gaapte en ze antwoordde dat ze zich een beetje verveelde en dat er niet zoveel mannen waren en wel veel vrouwen.
    Ik zei misschien kunnen we er wat aan doen, en haar ogen lichten op en ze vroeg met wat dan. Ik zei misschien om een sleutel te halen, en ze kleurde en zei wil jij dat ??? ???, ja,ja, het bestaat dus nog.
    Wel ze haalde de sleutel van een van de blokhutten buiten en daar gingen we gearmd heen.
    Daar aangekomen zei ze dat ze wel erg eng van onderen was en of ik iets voorzichtig wilde zijn, dat beloofde ik haar, ze vroeg wat ik allemaal wilde en dat bijna alles mogelijk was, ik stelde haar voor doe maar eens wat jij leuk zou vinden het maakt me niet uit wat. Ik zal niet in verdere details treden, maar ze zal nog veel bijgestuurd moeten worden dan wordt het zeker wat .
    Een lief en onzeker meisje is het nog waar de ijsberen zeker voorzichtig mee om moeten gaan .

  3. #3
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard Melissa nu in Oase

    Deze dame zit nu in FKK Oase. Ik ben er 3 weken geleden mee naar de kamer geweest. Erg knap poppetje maar helaas is de service nog niet zo goed.

    Recensie zal ik nog wel schrijven.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Deze dame zit nu in FKK Oase. Ik ben er 3 weken geleden mee naar de kamer geweest. Erg knap poppetje maar helaas is de service nog niet zo goed.

    Recensie zal ik nog wel schrijven.
    Ook Ricky Martin is met deze inderdaad zeer fraaie dame op de kamer geweest en vond haar service ook zo zo.

    Is vaak met haar vriendinnetje Yasmine op oorlogspad naar ijsbeer duootjes die denken dat je minder lastig wordt gevallen als je niet alleen op een bankje zit :D .

    Dametjes vlijen zich lief en ongevraagd op de schoot van de ijsbeertjes neder, prijzen zich zelf aan, beginnen te zoenen en wat te frunniken, pakken ze wel slim aan :thefinger .

    Jammer dat Melissa iets te veel plakplaatjes op haar rug heeft, zeer mooie verschijning, da wel e!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Rotes Gesicht even oude recencie van 25-02-2006 geplakt

    Zoals jullie zien is dit wel al een oudere recencie,misschien dat andere beren er inmiddels betere ervaringen mee hebben
    Met deze Mellisa was mijn slechtste ervaring:o nadat mellisa een kleine turkse (dus niet de andere duitse blonde mellisa want die is top)naast me was komen zitten kreeg ze me zover dat ik mee naar de kino ging met haar, daar aan gekomen wou ik met haar naar de kamer en toen begon ze dus erg moeilijk te doen over de sleutel ze zei alles is bezet . Toen zijn we maar in de hoek gekropen bij de sauna achter de gordijnen.Daar begon ze een partij te klungelen en ze wou alleen pijpen zei ze, bij mij was de zin toen helemaal over en ben bij der weggelopen en lekker gaan bubbelen geen herhaling met haar.Misschien moet ze nog veel leren maar dan moet ze de mede ijsberen niet op geslepen wijze bedonderen.

    Saluti L Diablo
    __________________
    Little Don Of Golden Time
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  6. #6
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln ze is weer terug

    Er was even sprake van dat deze Mellisa in oase zou zijn. Klopte ook maar ze is weer terug in Gt


    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    Er was even sprake van dat deze Mellisa in oase zou zijn. Klopte ook maar ze is weer terug in Gt


    saluti L Diablo
    Ik zal het samen met Forza zaterdag checken of we het over dezelfde Melissa hebben , lijkt me stug dat de Oase Melissa niet meer zur Stelle zou zijn!

    De Oase Melissa is in ieder geval ook een Turkse dame van ongeveer 21j meen ik die in Duitsland geboren is.
    Dames die aan dat signalement voldoen, daar lopen er volgens mij tientallen van rond in de verschillende clubs in Duitsland.
    Geeft wel eens aanleiding tot wat misverstanden :p, ik ken nog zo'n gevalletje !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    hey Big30 check het maar is effe maar misschien heeft ze een hele snelle auto.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    hey Big30 check het maar is effe maar misschien heeft ze een hele snelle auto.

    saluti L Diablo
    Hi Little :teuflisch,

    Durf er heel wat om te verwedden dat de Oase Melissa nog aanwezig is !
    Zou trouwens het liefst een dubbel check doen en 23-11 ook even in Gt langs gaan voor een controle, hoop dat mijn agenda dat eens een keer toelaat !

    Oja zo lang de dame maar een snelle auto heeft is het wel Ok ... .

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    Hi Little :teuflisch,

    Durf er heel wat om te verwedden dat de Oase Melissa nog aanwezig is !
    Gr. B.
    De Oase Melissa was inderdaad zaterdag jl. gewoon aanwezig. Zijn dus 2 verschillende Melissa's.
    Forza kan meer kamer-details vertellen en zal nog wel een wat uitgebreidere recensie schrijven over dit zeer mooie dametje :D :thefinger.

    Maar goed dat ze aanwezig was ... ze heeft ook een heel leuk en aardig vriendinnetje waar ze als een jagers koppeltje mee optrekt :p :teuflisch!

    Die was er dus gelukkig ook !

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. #11
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    De Oase Melissa was inderdaad zaterdag jl. gewoon aanwezig. Zijn dus 2 verschillende Melissa's.
    Forza kan meer kamer-details vertellen en zal nog wel een wat uitgebreidere recensie schrijven over dit zeer mooie dametje :D :thefinger.

    Maar goed dat ze aanwezig was ... ze heeft ook een heel leuk en aardig vriendinnetje waar ze als een jagers koppeltje mee optrekt :p :teuflisch!

    Die was er dus gelukkig ook !

    Gr. B.

    misschien toch dezelfde melissa big30 want afgelopen woensdag en donderdag heb ik melissa niet gespot in Gt,en wie is dat vriendinnetje misschien ook een bekende.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  12. #12
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    misschien toch dezelfde melissa big30 want afgelopen woensdag en donderdag heb ik melissa niet gespot in Gt,en wie is dat vriendinnetje misschien ook een bekende.

    saluti L Diablo
    Vriendinnetje is Yasmine (Servisch zegt ze, hoewel ze met melissa wat woorden wisselde in en taal die ik niet thuis kon brengen ) 1m70 lang, half lang donker bruin krullend haar, soms is een paarden staartje, B-cupje, bijna altijd vergezeld van en vriendelijke lach (behalve als ze kwaad is ).

    Overigens oneerbiedig gezegd, het barst in Duitsland van de dames van Turkse of half Turkse origine die in Duitsland opgegroeid zijn en vaak ik NRW wonen. In de Oase ken ik er minimaal 5, niet vreemd opkijken als die ook eens in Gt gaan buurten.

    Een andere Turkse dame "Ayline" die in Februari even in Gt zat, daarna in de Oase (Ayline/Eileen zijn er veel van :p) was de afgelopen weken niet in de Oase, zou me niets verbazen als die weer in Gt te spotten is! (als dat zo is kom ik weer eens snel in Gt langs )

    Overigens hoorde van een andere Oase dame (de kleine Tsjechische Kristina) dat ze 1 maal in Nl was geweest, per ongeluk in Venlo terecht gekomen. Ze had een afslag gemist, wist uit haar hoofd dat in Gt een uurtje 75 Euro is en ft 25 Euro, scheelt in beide gevallen 25 Euro met de Oase. Is dus maar gebleven :p :teuflisch. Tsja, die dametjes toch he!!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  13. #13
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    big 30 heeft die Yasmine tattoo,swant komt wel erg overeen met de Yasmi uit Gt en dan zou dat willen zeggen dat ze van de ene naar de andere club pendelen.

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  14. #14
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    big 30 heeft die Yasmine tattoo,s
    Nee

    Melissa wel op haar onderrug een grote.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Forza...germania
    Nee

    Melissa wel op haar onderrug een grote.
    Vergeleken met Melissa die zo'n verticaal geschreven woord tatoo op haar rug en wat versieringen op haar onderrug heeft, valt het klein uitgevallen hertengeweitje tatoo op de onderrug van Yasmine bijna niet op ! Maar ehm die heeft Yasmine wel :p .

    Volgens mij pendelen ze beide niet, maar ja ik kijk tegenwoordig nergens meer van op, :D :thefinger :p!

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    die oase Yasmine komt wel erg overeen met Yasmi van Gt daarom die interrese. maar die heeft geen kleine tattoo op der rug, maar een klein moeder vlekje op haar buik en die is kleiner dan 170 en zegt in duisburg te wonen. en die was woensdag en donderdag in Gt(was ze ook in oase na 21u),maar moest s,avonds plots weg. ze heeft me wel net verzekerd dat ze niet in oase werkt. Maar toch twijfel ik der aan.
    tja het blijven boeken vol met geheimen we spitten rustig verder:p

    sorry we zijn effe off topic

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  17. #17
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    die oase Yasmine komt wel erg overeen met Yasmi van Gt daarom die interrese. maar die heeft geen kleine tattoo op der rug, maar een klein moeder vlekje op haar buik en die is kleiner dan 170 en zegt in duisburg te wonen. en die was woensdag en donderdag in Gt(was ze ook in oase na 21u),maar moest s,avonds plots weg. ze heeft me wel net verzekerd dat ze niet in oase werkt. Maar toch twijfel ik der aan.
    tja het blijven boeken vol met geheimen we spitten rustig verder:p

    sorry we zijn effe off topic

    saluti L Diablo
    He LD, Je weet onderhand toch dat je die vrouwen niet moet geloven:D

    BR, Sonny

  18. #18
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    16 augustus 2011 @ 10:25
    Berichten
    872
    Discussies
    63
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Blinzeln Melissa (Turkse) (ook werkzaam in GT)

    Haarkleur/-lengte : Zwart / Lang
    Lengte dame : 1.60m
    Postuur/Cupmaat : Slank / B (echt)
    Nationaliteit/Taal : Turks/Duits
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : Grote tatoeage op onderkant rug / navelpiercing
    Service: Zeer uitgebreid w.o. ZK, FO, GV, FT en Slikken
    Voordelen: Spontane meid met erg strak en bijzonder fraai lichaam
    Nadelen: Service is wel uitgebreid maar niet van voldoende niveau
    Tijdsduur :30 min
    Prijs : € 50
    Extra’s bij het bezoek: -

    Melissa, een erg fraai en lief poppetje met een fantastisch lichaam, spontaan en om lekker beet te pakken en overal te masseren. Heeft ook een aardig vriendinnetje Yasmine genaamd. Melissa en Yasmine gaan meestal samen op jacht en vleien zich meestal op de schoot van Big30 en Forza...G.
    Hetzelfde ritueel herhaalde zich ook afgelopen zaterdag weer, en tsja...deze Melissa ga je dan natuurlijk niet wegsturen: integendeel ! Al snel ritselden haar vaardige handjes wat onder mijn handdoekje en de 1e gang naar de kamer werd prompt geboekt...ach gewoon laten welgevallen (is beslist geen straf).

    Op de kamer meteen ter zake 'Wat gaan we doen ?' Haar maar een voorstelletje laten maken voor een 1/2 uurtje met wat zoenen daarna wat masseren, beetje pijpen en wat neuken tussendoor met FT als afsluiting?

    Zoenen was erg kort en de massage (zonder olie:o ) mocht echt geen naam van betekenis hebben, maar het uitzicht in de spiegel verzachtte het leed enigszins. Na wat wederzijdse plaagstootjes werd het tijd om haar orale vaardigheden te beoordelen. Ze moest flink bijgestuurd worden om er nog iets van te maken, maar de opwinding was er niet echt. Ach ze doet zo haar best maar pijpen is niet haar sterkste punt. "Als ik nu al in haar mond wilde klaarkomen, dan moest ik het 1 minuut van tevoren ( ) al zeggen want dan kon ze het met haar tong tegenhouden om het daarna lekker door te slikken". De dame kraamt meer van dit soort onzin uit, niet wetende dat haar orale vaardigheden nog mijlenver verwijderd zijn van dit niveau.
    Als dan de hopeloze blik in haar ogen verraad dat de FT er waarschijnlijk niet gaat komen (waar ik overigens al 10 minuten achter was) wordt er snel naar een rubbertje gezocht voor het laatste onderdeel.
    In de tussentijd is kleine Forza al weer redelijk in slaap gevallen en kan het spel weer van vorenaf aan beginnen. Uiteindelijk krijgt ze de smaak te pakken en neuken we nog een paar rondjes, zodat net binnen het 1/2 uur het rubber wordt volgeschoten. De optiek van dit fraaie lichaam heeft hierbij wellicht een grote rol gespeeld dan Melissa's vaardigheden op dit gebied.

    Ach, 't is een leuke en mooie meid; herhaling sluit ik niet uit maar na 2 keer heb ik het even wel gezien met d'r.

  19. #19
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door big30
    De Oase Melissa was inderdaad zaterdag jl. gewoon aanwezig. Zijn dus 2 verschillende Melissa's.

    Gr. B.
    En deze zaterdag was de Oase Melissa als gebruikelijk weer aanwezig in de Oase, net als picasso 1, die kende Melissa ook goed van ... doordeweeks als ze in Gt is :D :p! Geen twijfel dus, het gaat wel degelijk omdezelfde dame, had ik dus goed gezien :D :p!

    Sterker nog, herinner me nu weer dat ik een vrijdag in September in Gt een dame zag waarvan ik vond dat ze verdacht veel leek op dat kleine Turkse meisje dat ik in de Oase eens een Turkse dans zag opvoeren.
    Toen kende ik Melissa nog niet zo goed, nu wel (hoewel haar vriendinnetje iets beter ), maar goed heb haar dus zelf na goed in mijn beelden geheugen gegraven te hebben ook in Gt gezien.

    Nog leuker ... recent is ze ook gespot in YY!!

    Met dank aan picasso 1 die ik samen met Forza hedenavond/nacht in de Oase aantrof! Duurde even voordat we doorhadden dat we elkaar 28/7 in Gt ook al eens kort hadden gesproken, it 's a small world !

    @little :teuflisch, you were right! Bij Yasmine ben ik 100 % zeker dat ze alleen in de Oase werkt!! ... nou ja 100 % ...

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    ja klopt die Yasmine is niet de Yasmi van GT maar van melissa is het wel duidelijk dat ze pendeld,ik heb haar deze week ook niet gespot in Gt.

    saluti L Diablo ene de beren houden en hebben alles goed in de gaten
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Idee

    Van haar Oase vriendinnetje Yasmine begreep ik dat Melissa niet meer pendelt en nu alleen nog maar in de Oase te bewonderen is.

    De betrouwbaarheid van deze mededeling is gelijk nul komma nul maar goed ik meld het toch maar :D :p!

    Er bestaat al een Oase-Melissa-topic, een klein grappig beetje onervaren heel mooi turks meisje

    Zaterdag jl. gaf ze weer acte de presence in het Taunus gebergte .


    Note W2 :Samenvoeging gedaan
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 december 2006 om 22:40
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60