Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 62 van 62

Discussie: Reni (Bulgaarse)

  1. #51
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Oh SAS wat schattig dat je zo reageert,ik kan dat goed begrijpen maar RENI die pendelt niet is alleen honkvast en ze vindt het in LEKKERDING heeeeeel gezellig zoals ik al getikt heb.
    Ik ben niet zo'n deur platloper maar meer een levensgenieter voor een bepaalde prijs en er zijn meerdere clubs in duitsland waar heerlijke dames rondhuppelen.
    De vergelijking die ik heb gemaakt van VILLA MARISOL en LEKKERDING klopt als een zwerende vinger,het loopt echt niet storm bij VILLA MARISOL ondanks dat er meer dames aanwezig zijn.
    In LEKKERDING zijn minder dames aanwezig maar geven een uitstekende service en de toeloop van ijsberen is geloof ik zelfs groter door de hele dag heen.
    Het belangrijkste is toch de gezelligheid die is hier echt te voelen en dat ontbreekt in VILLA MARISOL,komt doordat de dames onderling in VILLA MARISOL niet met elkaar kunnen opschieten.
    VILLA MARISOL kraak ik niet af want het is een mooie club alleen de inhoud is niet goed die moeten ze eens vernieuwen,of zorgen dat die haat en nijd verhouding onder de dames verdwijnt en zorgen dat de prijzen ook nog eens netjes gehandgaaft worden want nu vragen ze maar wat en geen vaste regels in huis dat nekt de boel en is niet goed voor de klanten die weten niet waar ze bij jullie aan toe zijn.
    BIG30 heb ik niet gevraag om dat kinderlijke stukje van je te laten verdwijnen maar ik heb je netjes antwoord gegeven.
    De groeten SAS en vermaak je lekker,alleen een internationale hotelmanager die tikt toch beter dan een gewone huisschilder met een slok op of moet ik daar een bril voor opzetten nee toch,dat kan ik zonder bril nog lezen.

  2. #52
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    volgens mij kunnen de dames goed met elkaar opschieten
    Ze hoeven ook geen vriendjes te zijn, want ze zijn allemaal eige baas
    Maar haat en nijd nee dat is er niet
    En wat betreft de entree die is goed hoor
    40 of 50 euro voor een dagje (piet) plezier, dat is een koopje
    Jou probleem dalton is dat als je ergens vaak komt daar alles super is
    En waar je vroeger de deur plat liep, is nu niets meer.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  3. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    funske (11 maart 2017),SAS (10 maart 2017),Sjeufke (10 maart 2017)

  4. #53
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 09:16
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piet Plezier Bekijk bericht
    volgens mij kunnen de dames goed met elkaar opschieten
    Ze hoeven ook geen vriendjes te zijn, want ze zijn allemaal eige baas
    Maar haat en nijd nee dat is er niet
    En wat betreft de entree die is goed hoor
    40 of 50 euro voor een dagje (piet) plezier, dat is een koopje
    Jou probleem dalton is dat als je ergens vaak komt daar alles super is
    En waar je vroeger de deur plat liep, is nu niets meer.
    Het zijn gewoon de dingen die je als ijsbeer meemaakt en omdat ik nooit bezopen in een club ben en regelmatig de kamer opga merk je dat,het is niet de bedoeling dat je na iedere kamergang weer naar de theke moet huppelen omdat de dame je weer eens heeft willen belazeren om meer euro's te vangen.
    Ik heb geen zin om me te laten uitnemen in een club en dat was de laatste tijd schering en inslag daarom kom ik niet meer in VILLA MARISOL en dat haat en nijd bestaat echt omdat de dames me dat zelf vertelden.
    MARISOL is een mooie club dat tik ik hier steeds maar wat daar rondhuppeld wordt niet op de juiste manier aangepakt en daardoor krijg je de moeilijkheden met het afrekeningen,bij de ene is het weer anders dan bij de andere dus geen vaste richtlijnen maar daar kom je alleen achter wanneer je steeds de kamer opgaat.
    HHeb je een vaste dame in de club geen probleem maar probeer je een nieuwe uit steeds weer gaat het fout en dat is iets voor de mensen die de club besturen maar ze deden er noppes aan ondanks de waarschuwingen die ze kregen van de ijsberen.
    Geloof het of niet PIET PLEZIER maar ik kom in de club voor te neuken en niet voor het zuipen,wat de dames onderling met elkaar hebben maakt me ook geen reet uit maar het bederf de sfeer in de club en die dingen gebeuren alleen maar omdat er niet genoeg ijsberen binnen komen en de dames weinig verdienen.
    Hier in LEKKERDING is het heel wat beter en gaan de dames goed met elkaar om.
    Het is mooi voor een club wanneer er 40 dames aanwezig zijn maar als er niet meer dan 10 ijsberen op een dag rondlopen,als die er zijn,dan krijg je zeker problemen.
    In LEKKERDING komen op het moment meer ijsberen dan in VILLA MARISOL en hier hebben ze een gemiddelde van 12 dames, die steeds weer de kamer opgaan met een ijsbeer en genoeg verdienen.
    Waarom is RENI niet in VILLA MARISOL gebleven,ja PIET PLEZIER,omdat ze in LEKKERDING meer verdiend en hier voel je de gezelligheid en is er geen spanning tussen de dames maar helpen ze elkaar.
    Toen met het FREIERCAFE-PARTY was het gezellig in de villa en daar hadden ze op door moeten gaan meer dan 100 ijsberen aanwezig en een goede sfeer,reuze gezellig en net genoeg dames die 40.
    Dan is dat een goede verhouding en gezellig maar 10 ijsberen en 40 dames is geen goede verhouding en proberen de dames alles uit wat in hun vermogen ligt om aan euro's te komen en krijgen de aanwezige ijsberen alleen maar rust wanneer ze in het wellness gedeelte zijn daar mogen ze niet komen.
    PIET PLEZIER heeft geen probleem omdat het bier overal goed smaakt en die clubs zijn voor jou altijd goed alleen wanneer je 5 euro voor een flesje bier moet betalen dan is de club klootte met 2 o's.
    Voor de ijsbeer is die club super want in die club is het goedkoper en de entree lager.
    De club's waar stevig gezopen wordt moeten de ijsberen die niet drinken daar voor mee betalen en dat beginnen de meeste ijsberen eindelijk eens door te krijgen.
    Neem er nog een PIET proost.

  5. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 maart 2017)

  6. #54
    Geregistreerd
    20 februari 2017
    Last Online
    21 augustus 2023 @ 21:50
    Berichten
    101
    Discussies
    14
    Thanks
    118
    Thanked
    363 in 53 posts

    Standaard

    Vorige week met deze dame meegewerkt. Ze heeft een mooie voorgevel en daarmee verkoopt de haar handelswaar. Na wat twijfel rond de bar toch maar naast haar gaan zitten. Een kort gesprekje over niks en gevraagd wat in het pakket zat. Het klonk goed dus maar een sleutel laten halen. Op de kamer kleertjes uit en begon ze met haar hand naar beneden afgezakt. Een beetje tongen, mocht haar poesje likken en ze liet lekker lang mn gang gaan. Tijd om voor mnc. Dit was wat plichtmatig. Kreunde wat maar er zat geen goed ritme in. Met een paar minuutjes was ik klaar. En zij ook. Aankleden en afrekenen. Al met al toch een beetje teleurstellend.

  7. Onderstaande 2 leden hebben lampekap bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 4 november 2017),SAS ( 5 november 2017)

  8. #55
    Geregistreerd
    3 februari 2008
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Locatie
    Het groene hart
    Berichten
    1.263
    Discussies
    40
    Thanks
    3.523
    Thanked
    3.114 in 667 posts

    Standaard

    Reni mag verplaatst worden naar Gallardo.
    Grtz forgetskinnyletsgetfatty

    Oprichter en voorzitter van de "dikkekontenclub" (dkc)

  9. #56
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    2.080
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.146 in 1.631 posts

    Standaard

    Mee gekamerd vandaag in Villa Vanilla. 3 dagen daar. Verslag volgt nog.

  10. #57
    Geregistreerd
    4 september 2014
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    aan de maas
    Berichten
    1.549
    Discussies
    38
    Thanks
    3.991
    Thanked
    3.911 in 1.077 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Mee gekamerd vandaag in Villa Vanilla. 3 dagen daar. Verslag volgt nog.
    Nee ,nu!

  11. #58
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    2.080
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.146 in 1.631 posts

    Standaard

    Kan naar Vanilla verplaatst worden.

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...579#post635579

    Reni, Bulgaarse, 26 jaar met sili’s. Voorheen in Marisol, Gallardo en Lekker Ding gewerkt zei ze. Ze sprak mij ook gewoon in het Nederlands aan, kon het hele gesprek in het Nederlands doen. Ze sprak het goed voor een Bulgaarse. Ze was niet helemaal mijn type maar we hadden een leuk gesprekje, geen domme meid. Ze nam de tijd, even de wensen doorgesproken en naar de kamer gegaan met haar. Ze ging zich even wassen en toen kon het feest beginnen. Lekker tongzoenen met haar en heeft een lekkere zachte huid. Over naar pijpen, dat deed ze zoals het hoort. Lekker. Daarna nog even wat zoenen en toen over naar neuken, zij eerst bovenop, toen missio en toen doggy. Zo lekker klaargekomen. Beetje nagepraat, alleen echt van knuffelen houdt ze niet zo van denk ik, maar was een goede kamer. Nog even gedoucht op de kamer en de kosten afgehandeld. Vriendelijke correcte meid.

  12. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (25 november 2018),Elmo3108 (29 november 2018),Husky (25 november 2018),laplagne (27 november 2018),mentholbear (27 november 2018),Mr Bluenose (25 november 2018),NieuwTeddyBeertje (28 november 2018)

  13. #59
    Geregistreerd
    16 juli 2014
    Last Online
    7 april 2024 @ 13:24
    Locatie
    Villa Marisol
    Berichten
    1.174
    Discussies
    37
    Thanks
    697
    Thanked
    2.159 in 868 posts

    Standaard

    Ze was vandag in GALLARDO

  14. Onderstaande 3 leden hebben cath.leen bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 4 mei 2019),pret ( 5 mei 2019),robglover ( 5 mei 2019)

  15. #60
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:59
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard Reni (Bulgaarse) - ex Villa Marisol / Lekker Ding / Gallardo / Villa Vanilla

    Terug tevoorschijn getoverd uit haar Oude Doos. Omdat er 8 jaar tussen onze kamergangen zit maar eens het hele paspoortje ge-updated dit keer.



    Reni (Bulgaarse)
    Leeftijd : 30 jaar Taal : Nederlands (uitstekend), Duits (zeer goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Zwart Haarlengte : Lang
    Lengte : 1.50 m - 1.55 m Postuur : Normaal, doch DKC
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Rug, zij, bil
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Tong
    Cup-maat : E Siliconen : Ja
    Kleur ogen : Bruin Herhalingsgevaar :
    Prijs : 130 euro Tijdsduur : 60 minuten + extra
    Service : NMC, PZC, Deepthroat, Eierlecken, Tongzoenen, Zoenen, FT, GFE, Beffen, Massage, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info : 50 euro voor een half uur is haar standaardtarief, inclusief PZC en alibi-tongzoenen




    Laatst gewijzigd door Wentelt Eefje; 10 juli 2022 om 19:03
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  16. #61
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 06:59
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard Reni (Bulgaarse)

    Uit mijn verslag Prime, Velbert - vrijdag 8 juli 2022

    Haar guitige blik, überhaupt haar koppie bevalt me wel, ondanks dat de tand des tijds niet onopgemerkt aan haar voorbijgegaan is en na wat inleidende beleefdheden uitgewisseld te hebben schakelt ze ineens over op wat niet anders kan worden genoemd dan vloeiend Nederlands. Ze geeft aan dat voor een wat langere pauze de laatste club waarin ze werkte Lekker Ding is geweest, maar dat haar Nederlands vooral in de privésfeer opgedaan is en dat ze eigenlijk haar vrije tijd ook bij voorkeur net over de grens in Nederland doorbrengt. Of het nu gaat om shoppen of om stappen, ze komt graag en vaak in Nederland.

    Omdat ik me niet kan voorstellen dat ik me haar kan herinneren van een incidenteel bezoek aan Lekker Ding maar eens iets verder geboord in haar verleden en daardoor weet ik even later dat ze ook in Gallardo en tamelijk lang in Villa Marisol heeft gewerkt. Toch denk ik nog steeds dat ik nog nooit met haar gekamerd heb, ik ben nu eenmaal meer van de AA-cupjes dan de E-cup die zij duidelijk zichtbaar heeft en ook kan ik me zeker zover in het verleden niet voorstellen een vrouw met zo’n groot entreebewijs voor de DKC gekamerd te hebben.

    Quarto - Pussy from the Past - Old Time Sinting

    Als ik “ten einde raad” maar besluit over te gaan op de directe methode weet ik onmiddellijk dat ik ooit een bijzonder goede kamer met haar heb gehad toen ze nog slank was en de dokter in het midden van ons land nog niet de kans had gehad er tweeëneenhalve cupmaat bij aan te knutselen en ze eerder tot de GMC+categorie behoorde. Reni, Bulgaarse Reni, waarmee ik me een bijzonder prettige kamer in VM kan herinneren. En dat in combinatie met het echt bijzonder leuke gesprek dat zich inmiddels al over twee rooksessies uitstrekt, maakt dat ik me binnen twee seconden over de uiterlijke veranderingen heen heb gezet.

    Ik geef duidelijk aan dat drie keer scheepsrecht zal zijn. Dat ik weliswaar eerst nog even toe ga geven aan mijn loomheid door in de zon te luieren en daarna wat van de Hänchenbrust die inmiddels bereid wordt te gaan eten, maar als we weer in gesprek raken, zal ik toegeven aan mijn geilheid die inmiddels namelijk ook al (voor Reni duidelijk zicht- en voelbaar) opborrelt.

    En zo gebeurt het ook. Als mijn eten gezakt is zoekt Reni me weer op en begint eerst toch nog maar eens weer ongedwongen te kletsen, om pas na enige tijd te vragen of we een kamer beneden zullen nemen of dat ik bereid ben te wachten op een kamer boven. Er schijnt namelijk redelijk driftig gekamerd te worden. Iets dat mij gezien de lineup niet verbaasd, omdat er laat in de middag al 25 tot 30 dames zijn waarvan ik er 10 zonder enige reserve als stunners durf te beschrijven.

    We wachten dus eventjes, maar mij valt de duur mee, op een kamer boven en vervolgens ontspint zich een lekkere lome langzame vrijpartij. Hoe die knuffelsex in elkaar zit heeft ze kennelijk goed onthouden. Als ik afgezakt ben naar Remi’s frisse en lekkere kutje lijkt het haar bijzonder goed te bevallen. Haar benen gaan steeds wijder en haar knieën trekt ze steeds verder op, zodat ik overal uitgebreid toegang heb. Dat lijkt ook het gewenste effect te hebben, een bijzonder nat (doch niet in de bek gepist gevoel) orgasme overmant haar.

    Op mij heeft het ook een gewenst effect, mijn lul lijkt nog stijver en harder dan toen we begonnen te seksen. En mag zich nu volledig overgeven aan de bijzondere en bijzonder goede pijpkunsten van Reni. Ik geniet met volle teugen en geef aan dat ik op het randje zit en daar graag wil blijven. Dat doet Reni een poosje perfect en dan vraagt ze of ik wil neuken of dat ik voor de alleszins redelijke (bijna ouderwetse) prijs van €30 ook haar volle teugen bezorgen ga. Omdat ze zo enorm lekker pijpt verheug ik me op dat vooruitzicht en weet dat ik niet hoef te waarschuwen als zij zometeen een paar dikke stralen sperma aan me gaat ontfutselen. Ze gaat door tot ook de laatste druppel meegekomen is en ik ben bijzonder in mijn nopjes met deze kamer.

    Het uur is nog niet voorbij en daarom roken we nog even lekker op de kamer een aftersex sigaretje voordat ik haar beneden bij de lockers de welverdiende euro’s overhandig. Uiteraard is met het orgasme ook min of meer alle energie uit mijn lijf weggevloeid en weet ik niet of die nog weer terugkomt voor een tweede ronde. Want eigenlijk wil ik Reni ook nog graag neuken straks.

    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  17. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    NieuwTeddyBeertje (10 juli 2022)

  18. #62
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    2.080
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.146 in 1.631 posts

    Standaard

    Vandaag in Penelope gespot.

  19. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 augustus 2022)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.