Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 145
  1. #101
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ik denk dat de clubleiding zeker een dagje in YY en SS moet gaan kijken.
    ...
    En er is niets verkeerds aan het kopieren van een bestaande succesformule.
    ...
    Door daar eens te 'spioneren', kun je jezelf veel geld en ellende besparen en gelijk zien hoe het moet kunnen worden.
    En het is voor de bedrijfsvoering, dus nog "aftrekbaar" ook!

  2. Onderstaande leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr Pussy Bekijk bericht
    En het is voor de bedrijfsvoering, dus nog "aftrekbaar" ook!
    Probeer jij dan maar eens een BTW bon te krijgen voor de entree en bij een desbetreffende dame met BTW-nummer van hun...

  4. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014),Mr Pussy (31 juli 2014)

  5. #103
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ik denk dat de clubleiding zeker een dagje in YY en SS moet gaan kijken.
    Inderdaad de 2 beste clubs van Nederland.......................maar desondanks nog steeds minder dan de meeste Duitse clubs (qua uniformiteit service (TZ, PZC, NMC, etc), pricing, etc).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  6. Onderstaande 5 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014),lekkersfan (14 augustus 2014),Mr Pussy (31 juli 2014),Sjeufke (29 juli 2014),stimpy3 ( 3 augustus 2014)

  7. #104
    Geregistreerd
    3 december 2011
    Last Online
    29 november 2023 @ 20:48
    Berichten
    111
    Discussies
    4
    Thanks
    121
    Thanked
    143 in 44 posts

    Standaard

    Dit is concreet/exact waar het om gaat, helemaal mee eens "The Joker" !Ik denk idd. dat mn. dat de DVP's momenteel de regels/prijzen dicteren. Ze draaien wel bij als er Roemeense cq. Bulgaarse meiden er bij komen, dan staan ze of buiten spel, of ze moeten een knieval doen (hè hè lekker idee en dan incl. PZC)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Ik denk dat de clubleiding zeker een dagje in YY en SS moet gaan kijken.
    In België is door (belasting) wetgeving het saunaclub model zoals wij deze kennen inderdaad niet mogelijk, maar in NL hebben bovenstaande 2 clubs laten zien dat ze zowel qua faciliteiten, aantal dames en gehanteerde standaard prijzen overall beter zijn dan de meeste Duitse clubs.
    Het moet dus ook in Zundert een succes kunnen worden, alleen dan moet je je niet laten dicteren door uitgerangeerde BB dames of vrouwen die Belgische privéclub tarieven gewoon zijn, maar profiteren van vrij verkeer van goederen en mensen binnen Europa.
    En er is niets verkeerds aan het kopieren van een bestaande succesformule.
    YY is al 10 jaar aan het groeien en SS timmert ook al 2 jaar hard op de goede weg.
    Door daar eens te 'spioneren', kun je jezelf veel geld en ellende besparen en gelijk zien hoe het moet kunnen worden.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Boybensdorp bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014),luminous ( 8 augustus 2014)

  9. #105
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Aan de leden met hun recensies: hartelijk bedankt !!
    Aan het management: jullie hebben een mooi voorgeschreven papier met de te nemen maatregelen !

    Voer de nodige wijzigingen/maatregelen door en je zult een succesverhaal kunnen voorleggen.
    Pain is weakness leaving the brain !

  10. Onderstaande 3 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014),luminous (31 juli 2014),MiniME (30 juli 2014)

  11. #106
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Vanmiddag maar eens polshoogte wezen nemen. zaak heeft voor de toekomst best mogelijkheden, ik hoop ook maar dat het wat wordt voor mij zeker 1 1/2 minder rijden, vanmiddag me draai niet gevonden.
    Bar prima ( ook bier is incl. in entree ) er was om 14.00 uur wel wat broodjes en koude pasta te verkrijgen, jacuzzi en sauna stonden aan. film zaal is een echte film zaal met bioscoop stoelen dus geen relax ruimte.
    er waren echter slechts 4 dames en over de middag 8 heren de 2 jonge Roemeentjes hebben er ieder 2 vermaakt de 2 ouder dames waren heel de middag druk met 2 heren waarvan 1 x actie tegen dat ik weg wilde gaan ( zonder actie ) kwam er nog een leuke dame binnen , maar helaas had volgens mij al afgesproken met een heer. dus zonder actie vertrokken , toch wel jammer .
    verder nette zaak met de juiste intenties, tijd zal het leren ga er zeker weer heen.

  12. Onderstaande leden hebben willemdewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014)

  13. #107
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    vroeger reed ik wel eens vanuit Antwerpen naar Zundert,het Duitse saunaconcept bestond nog niet en club Dianne uitgebaat door een wielrenner en zijn twee zoons,eveneens coureurs was zeer bekend in ons land,ook al omdat er Belgische meiden werkzaam waren.
    zij stonden altijd met een bus,met in grote letters de naam van hun bordeel, bij elke rit van de tour de france en kenden wel wat van PR en marketing.
    de prijzen waren er hoog(niveau Yab,Yum,ik had het vandaag nog met iemand hierover)maar ze beschikten over een enorm zwembad,en lagen discreet ver verscholen in de bossen
    je had dan aan de drukke weg La Reserve,waar de meiden in lingerie rondliepen,(ook toen nog vooral Belgisch,Nederlands,en enkele Aziatischen)uitgebaat door een Belg,die de zaak een kleine tien jaar geleden moest sluiten wegens tewerstelling van minderjarigen(twee weggelopen tieners,die zogezegd hadden gelogen over hun leeftijd en geen identiteitsbewijs konden voorleggen)maar een plezante zaak,en goedkoper dan de Dianne.
    wel begeeft deze FKKclub zich nu op hetzelfde pand? ben al lang niet meer in Zundert geweest

  14. #108
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:02
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    een plezante zaak,en goedkoper dan de Dianne.
    wel begeeft deze FKKclub zich nu op hetzelfde pand? ben al lang niet meer in Zundert geweest
    Nee het is geen FKKclub maar wel club fkk . Als Beau terug uit vakantie is ga ik zeker terug een bezoekje aan de fkk club brengen, club fkk .

    ik wil Beau, ik wil Beau,.......

  15. #109
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Het moet dus ook in Zundert een succes kunnen worden, alleen dan moet je je niet laten dicteren door uitgerangeerde BB dames of vrouwen die Belgische privéclub tarieven gewoon zijn.
    Twee zaken zouden mij erg verbazen. 1) Dat ze geen kijkje zijn gaan nemen in de Duitse en Nederlandse saunaclubs (undercover) en 2) dat ze zich zouden laten dicteren door bepaalde dames.
    Naar mijn bescheiden mening moeten we het elders gaan zoeken. Het management (Belgen, heb ik begrepen dus alleen daarom zou je de doorsnee saunaclubprijzen al op je buik kunnen schrijven) moet op die plek niet concurreren met de Duitse of Nederlandse saunaclubs maar met de peperdure seksclubs daar in de buurt en in mindere mate met de privéontvangsten omdat dat nog altijd een verschillend publiek is. Mijn inzien valt er niet meer "zo veel" te verdienen met het concept dure seksclubs/uitzuipbars. Onder meer omdat er daar te veel op korte afstand bij mekaar liggen en toch ook wel omdat deze dure uitzuipbars/seksclubs geen hype meer zijn heden ten dagen. De Nederlanders uit die regio kennen heus wel het saunaclubconcept (maar als je telkens zo'n eind moet rijden...). Dit in gedachte koos de manager resoluut een andere kaart. Op zich kan dat eigenlijk niet mislopen. Als en alleen als, je je niet voorgenomen hebt om de saunaclubberen te versassen naar jouw Club FKK. Die willen namelijk tegen een prijskaartje van maximaal € 60 per halfuur een service waarbij tongzoenen, kussen en pijpen zonder condoom standaard zijn. De klanten die de dure seksclubs bezoeken zijn dat niet zo gewend. Het hoeft voor hen ook allemaal niet zo nodig (maken ze zichzelf wijs?). De dames illustreerden dit goed toen ze de "bikini-man" uitlachte met normale seksuele fantasieën.
    Het verhaal een beetje ophangen in de zin van dat als de prijzen gelijk geschakeld worden met de prijzen in de gekende saunaclubs dat er dan geen dames meer gaan komen, vind ik flauw, eerlijk gezegd. Waar veel mannen komen, komen vanzelf veel vrouwen. De vele mannen (om de super grote parking op te vullen) weten wat ze willen en wanneer ze dus gaan afkomen. De vraag blijft of dit wérkelijk is wat het management wil. Ik kan en mag er hier geen tekeningetjes bij maken maar het is absoluut mogelijk om meer dan voldoende dames naar jouw club te laten afzakken. Enkele saunaclubs, met eerst maar weinig vrouwen, hebben nu vaak meer dames dan mannen in de keet zitten.

    Vele saunaclubgangers blijven ook een hele dag. Ik lees nog steeds (na bijna een maand) dat het eten zo pover is als in Golden Dreams. Ik maak dan spontaan de bedenking dat het management niet echt de bedoeling heeft om 85 % van de saunaclubberen binnen te halen.

    Wat de service van de vrouwen betreft moeten we er gewoon rekening mee houden dat er momenteel nog veel niet-saunaclubdames in de "fichebakken" steken die zonder schandalige extra's er eigenlijk nog niet aan denken om veel meer toe te laten dan PMC en NMC. That's it! Toch kan je blijkbaar momenteel met wat assertiviteit nog een behoorlijke service uit de brand slepen tegen een zeer aanvaardbare prijs. Zo verkreeg luminous volgende service: voor € 80 voor 20 minuten inclusief nmc, tietjes likken, kussen op de mond, poesie en kont likken en pmc. Op zich zeker niet slecht. De dame in kwestie geilde hem bovendien heel erg op, hij vond ze erg knap. Dat meegenomen, had ik in zijn plaats ja gezegd. Natuurlijk zou ik de pre sales handig spelen zodat mijn tijd met de dame toch makkelijk 30' zou geweest zijn. Trouwens in dit (unieke?) geval betaal je in een doorsnee saunaclub voor 30' met kontje likken vaak ook een kleine extra. Anderzijds vind ik het niet zo juist om het tegen de eigenaar te hebben over een gangbare prijs van € 75 voor een uur in de saunaclubs. Er zijn in Duitsland nog maar erg weinig clubs waar de dames minder dan € 100 vragen voor een uur. Gemakkelijkheidhalve er ook maar even bij zeggen dat ongeveer 75 % van de dames in de meeste Duitse saunaclubs voor 30' voor € 50 ook enkel PZC en NMC doen (en de 30' zakken dan naar 15' en kamer af). Gelukkig is het wel zo dat als er 100 dames zijn, je met die 25 dames die wel voor € 50 30' super service geven, voldoende hebt om je sperma op te maken. Nog beter bestaan er enkele Duitse saunaclubs waar super service ingebakken is, tegen de saunaclubprijzen van € 50/u.
    Wat de dames en hun service in deze club betreft kan het de goede kant opgaan als er niet toegelaten wordt dat een kliekje dames die de heren "uitmelken" op handen gedragen worden wanneer ze "ambetant", om een zacht woord te gebruiken, doen tegen meer open minded dames.

    Kleine zaken verhelpen zoals meerdere en grotere handdoeken aan de sauna's leggen en haakjes in de toiletten hangen, kan snel gebeuren en is goed voor elke bezoeker.

    Iemand al op een moment daar geweest toen het discotijd was? En hoe ervoer je dat dan? Droegen de meeste mannen gewone kledij of hun badjas? Stond de muziek te doen of à la YY?

    Persoonlijk, afgaande op de vorige commentaren, zal ik niet tegen betaling van € 50 naar de club gaan omdat het nog erg onzeker allemaal is. Ga je (voldoende) eten krijgen, gaan de wellnessfaciliteiten behoorlijk functioneren en gaan er voldoende dames aanwezig zijn die er niet om zitten om een degelijke service te geven voor de richtprijzen? Welke richting wil het management zelf werkelijk uitgaan? Anderzijds zou ik dan weer graag een ervaring schrijven in plaats van enkel een gedacht. Ik schrijf me meteen in, in de tombola van deze club .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  16. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne ( 9 augustus 2014),luminous ( 9 augustus 2014),Teiresas ( 8 augustus 2014),Willyw (10 augustus 2014)

  17. #110
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Mooi dat je zo veel energie wil besteden aan een verslag waar je nog niet geweest ben
    Maar ik denk wel dat je hier een keer heen moet gaan, de eigenaar staat zeker open voor je tips en ervaren bevindingen
    en wie kan de verschillende zaken nu beter vergelijken dan de man met seks en fun
    en gezien het aantal en regelmatige verslagen ( en bezoeken neem ik aan ) zal deze 50 maar een druppel zijn ....
    en wie weet hou je er een uitnodiging aan over.

  18. Onderstaande 2 leden hebben willemdewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (17 augustus 2014),Sjeufke (14 augustus 2014)

  19. #111
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    vroeger reed ik wel eens vanuit Antwerpen naar Zundert,het Duitse saunaconcept bestond nog niet en club Dianne uitgebaat door een wielrenner en zijn twee zoons,eveneens coureurs was zeer bekend in ons land,ook al omdat er Belgische meiden werkzaam waren.
    zij stonden altijd met een bus,met in grote letters de naam van hun bordeel, bij elke rit van de tour de france en kenden wel wat van PR en marketing.
    de prijzen waren er hoog(niveau Yab,Yum,ik had het vandaag nog met iemand hierover)maar ze beschikten over een enorm zwembad,en lagen discreet ver verscholen in de bossen
    je had dan aan de drukke weg La Reserve,waar de meiden in lingerie rondliepen,(ook toen nog vooral Belgisch,Nederlands,en enkele Aziatischen)uitgebaat door een Belg,die de zaak een kleine tien jaar geleden moest sluiten wegens tewerstelling van minderjarigen(twee weggelopen tieners,die zogezegd hadden gelogen over hun leeftijd en geen identiteitsbewijs konden voorleggen)maar een plezante zaak,en goedkoper dan de Dianne.
    wel begeeft deze FKKclub zich nu op hetzelfde pand? ben al lang niet meer in Zundert geweest
    Neem FKK Zundert zit niet in het pand van Diana. Diana is een eindje verderop, linksaf het straatje in (als je vanuit België komt). In dit pand zat al eerder een FKK club die niet van de grond is gekomen en daarvoor een tent genaamd La Reserve.

  20. #112
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Anderzijds vind ik het niet zo juist om het tegen de eigenaar te hebben over een gangbare prijs van € 75 voor een uur in de saunaclubs. Er zijn in Duitsland nog maar erg weinig clubs waar de dames minder dan € 100 vragen voor een uur. Gemakkelijkheidhalve er ook maar even bij zeggen dat ongeveer 75 % van de dames in de meeste Duitse saunaclubs voor 30' voor € 50 ook enkel PZC en NMC doen (en de 30' zakken dan naar 15' en kamer af). Gelukkig is het wel zo dat als er 100 dames zijn, je met die 25 dames die wel voor € 50 30' super service geven, voldoende hebt om je sperma op te maken.
    Sorry, maar dit klopt echt niet. Bij de meeste bekende saunaclubs in de buurt van de Duitse grens (Yin Yang, Golden Time, Living Room en mogelijk ook nog Happy Garden) zijn de prijzen nog altijd 50 voor een half en 75 voor een uur (en dat zijn niet eens de goedkoopste clubs).
    En dat is niet alleen in theorie zo, maar ook in de praktijk. Sterker nog, als je in een club als Golden Time als vrouw probeert toch 100 te vragen en ze komen er achter wordt je eruit gegooid. Is mij verteld door een Nederlandse die daar gewerkt heeft.
    En ook uit eigen ervaring weet ik dat. In een club zoals Living Room krijg ik een uur altijd voor 75 euro. Ik hoef daarvoor ook nooit te onderhandelen, dat is gewoon de prijs en die wordt ook gehanteerd. Ze zijn blij zat als je een uur neemt i.p.v. een half uur.
    En ook in Yin Yang krijg ik het gewoon voor 75 euro, en dan ook nog echt een van de mooiste Duitse en Poolse vrouwen met goeie service (incl. pzc, zoenen etc.). En ook wanneer ik een half uur neem krijg ik bijna altijd gewoon goeie service bij die vrouwen. En is een half uur ook echt een half uur. Eerder langer dan korter. Alleen wanneer ik een nieuwe (Roemeense) probeer bijvoorbeeld in YY dan heb je wel redelijke kans op een slechte ervaring heb ik gemerkt. Persoonlijk vind ik de Duitse en Poolse vrouwen over het algemeen echt goed. Maar er zijn ook best goeie Roemeense vrouwen, alleen relatief veel slechte daartussen.
    Ik weet natuurlijk ook wel dat sommige dames proberen 100 euro te vragen en vaak ook krijgen (zal eerder in YY gebeuren dan in Duitsland), maar het is gewoon niet de prijs. Is gewoon een principe kwestie. Het wordt anders wanneer je allerlei extra's wilt zoals FT. Maar aan dat soort dingen heb ik geen behoefte.

    Er zijn saunaclubs waar ze 100 euro voor een uur hanteren, zoals bijv. Villa vertigo, Parksauna Residenz ook geloof ik). Dan heb ik er ook geen problemen mee als ze 100 euro vragen, want dat is dan gewoon de prijs waar je je aan te houden hebt.
    Maar voor een saunaclub is het wel veel, en ze bieden ook niet meer dan clubs vlak in de buurt die hetzelfde voor 75 bieden, dus waarom zou ik dat doen. Vanwege de locatie hooguit, maar die clubs zijn niet dichterbij mijn huis.

    En om weer even on topic te komen: als ze in club FKK het ijsberenclub publiek willen trekken zullen ze toch in elk geval in de buurt moeten komen van de prijzen zoals in de Duitse en Limburgse saunaclubs.
    En dus hebben ze wel degelijk te maken met die 75 euro per uur prijs. Waarmee ik niet zeg dat dat ook hun uurprijs moet worden (ik begrijp dat dat niet haalbaar is) maar het is gewoon wel degelijk wat de bestaande concurrentie
    is. Als ik een hele dag vrij heb kan ik zo naar YY, of net over de Duitse grens, die 2 uur extra reistijd heen en terug neem ik dan maar voor lief. Hun locatie compenseert niet zon hoog prijsverschil (75 vs 120 euro).

    Dat de prijzen in club FKK iets hoger zullen zijn vanwege de gunstigere locatie, ok dan, maar als de prijzen gelijk zijn aan die van een gemiddeld privehuis (en daar lijkt het nu op) dan is het (prijs)voordeel wel weg.
    Zelfs als ze heel veel en/of heel bijzondere dames zouden hebben zitten. Maar die zijn er momenteel in elk geval niet. Laten we voorlopig maar wel geduld hebben en ze een kans geven.
    Natuurlijk zullen ze goedkoper zijn dan een sauna Diana of andere peperdure seksclub daar vlakbij (a ca. 200 euro per uur), maar dat geldt voor zowat elke tent. Die prijzen zijn echt absurd, ben ook vroeger wel een aantal keren binnen geweest bij sauna Diana om te kijken of het echt zoveel specialer of exclusiever is of zulke topkwaliteit vrouwen, maar nee, is gewoon zon beetje hetzelfde allemaal, hooguit een luxe tuin met (dure) champagne, maar dat dekt de lading natuurlijk totaal niet).
    Er kwamen daar toen veel jonge gasten daar van een jaar of 25. En als je weet wat je zelf ongeveer verdiende toen je 25 was.... juist. Dubieus. Laten we het daar op houden.

    Maar ik hoop dat club FKK om te beginnen zorgt voor ruim voldoende (goede) vrouwen. Want de paar keer dat ik er nu was, was er nog weinig te beleven.
    Maar ze doen wel hun best, en het is allemaal nog pril. Dus laten we ze een kans geven.
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 16 augustus 2014 om 09:35

  21. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    seksenfun (16 augustus 2014),sofaking (16 augustus 2014)

  22. #113
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Alleen wanneer ik een nieuwe (Roemeense) probeer bijvoorbeeld in YY dan heb je wel redelijke kans op een slechte ervaring heb ik gemerkt. Maar er zijn ook best goeie Roemeense vrouwen, alleen relatief veel slechte daartussen.
    Ik weet natuurlijk ook wel dat sommige dames proberen 100 euro te vragen en vaak ook krijgen.
    Gelukkig zijn niet alle Roemeense vrouwen "ondingen". Waar had ik het nou net over? Ha ja, over de "nieuwe generatie".
    Moesten alle 100-eurodames buiten gesmeten worden in LR en GT, zouden ze wat blij zijn in PE .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  23. #114
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 16:51
    Berichten
    4.450
    Discussies
    44
    Thanks
    4.679
    Thanked
    6.228 in 2.435 posts

    Standaard

    Ok, weer een update. Ben gisterenavond weer even wezen kijken (en niet alleen kijken ).

    Er waren 6 vrouwen aanwezig op deze zaterdagavond, 3 Nederlandsen (waarvan 2 ex Badda Bing), 1 Poolse (Lola, ook ex BB) en 2 waarvan ik de nationaliteit niet weet, waarschijnlijk Roemeens en/of Hongaars.
    Ik werd hartelijk ontvangen door de clubleiding (ik was de vierde ijsbeer binnen die avond). Eten was goed. Loempia's met salade, sla, potatoes en andere gezonde dingen.
    Er werd me verteld dat de goede Nederlandse/Dominicaanse dame waarmee ik vorige keer was mee geweest er helaas al niet meer werkte (nog geen 3 weken daar geweest dus).

    Ik koos voor een kamergang met een van de Nederlandsen, ene Stella. Kleine dame, 24 jaar, half Braziliaans/Frans en Nederlandse roots, mooi lang dik krullend haar, wel een klein iel poppetje.
    Ik hield me voor de kamergang van de domme, en vroeg haar wat de prijzen waren. Om even te testen of ze eerlijk was en er niet met de prijzen gesjoemeld zou worden.
    Ze vertelde me toen dat een half uur 70 euro kost, 3 kwartier 120 euro en een uur 170!! euro. (Ze zei het weifelend, wat al aangaf dat ze dat uit haar dikke duim zat te zuigen.)
    Waarop ik natuurlijk verbaasd reageerde. Want mij is dus verteld dat een half uur 60 euro is (daar wordt al snel 70 van gemaakt) en dat een uur 120 euro is. 3 kwartier prijs bestaat volgens mij officieel niet eens.
    Sowieso moest ik een beetje mijn lach inhouden, omdat de uurprijs meer dan het dubbele was van de half uur prijs, en dus al helemaal duidelijk werd dat ze deze prijzen uit haar duim zat te zuigen.
    Ik bedoel, als je dan toch probeert een klant te bedonderen, probeer het dan wel slimmer te doen. Maar ik koos dus maar voor een half uurtje.

    Ze vertelde me dat ze in een club in het Gooi in Laren had gewerkt (Club Boccaccio), waar het 350 euro per uur kostte (tsjing tsjing).
    Opvallend genoeg had ze schijnbaar ook ooit 1 keer in Golden Time gewerkt, ofwel tegen 50 - 75 euro. 'Maar ja, daar krijg je dan een fabriek' zei ze. Wat op zich wel waar is, maar rechtvaardigt natuurlijk niet zo'n immens prijsverschil.
    En in die club in Laren had je ook een golfbaan, en een zwembad. Tsja.

    Op de kamer was ze wel erg complimenteus en naar de mond pratend. En ook tijd proberen te winnen met kletsen op de kamer. Kwam niet oprecht en erg profi over. En toch ook te jong voor mij denk ik.
    Later onder de douche vroeg ik nogmaals naar de prijzen. Toen zei ze ineens dat een uur 160 euro kostte. Terwijl ze een half uur daarvoor nog 170 noemde.
    En ze zei 'dat ze de prijzen zelf ook niet had bedacht, maar dat ze maar gewoon uitvoerde wat haar werd opgedragen. Er was een dame daar die al de financien regelde, de kosten van de condooms etc etc.'. Yeah right.
    Ze was op de kamer geen ramp ofzo, maar denk ook niet voor herhaling vatbaar. Vooral het gesjoemel met de prijzen is voor mij een afknapper.

    Heb later op de avond nog even zitten eten bij een Friese dame, 37 jaar, naam weet ik niet. Ben niet meer met haar de kamer opgegaan. Leek me wel een aardig type, mooi lang haar. Niet superknap ofzo maar best leuk type.

    Toch maak ik me wel zorgen over prijsbeleid. Heb al eerder aangegeven dat 120 euro voor een uur in een saunaclub echt (te) hoog is. Maar als er dames binnenkomen die zelfs daar nog even 40 a 50 euro bovenop willen leggen
    dan houd ik mijn hart vast hoe het verder zal lopen met deze club. Want als dat de trend wordt, dan wordt het weer de zoveelste peperdure club met niks nieuws onder de zon. Verre van een saunaclub / fkk club.
    En bevestigt weer wat ik al lang wist: duurder is niet beter. Ze is niet mooier of beter dan een vrouw uit een gemiddelde Duitse saunaclub, maar in Laren had je voor haar 350 euro moeten neertellen voor een uurtje.
    Dit type vrouwen probeert gewoon te pakken wat ze pakken kan. Klanten bedonderen hoort daar blijkbaar ook bij. Horen niet in een saunaclub.

    Ik blijf hopen op betere tijden daar, en geef ze nog altijd wat krediet, maar ben nog sceptischer geworden dan ik voorheen al was. Het zal echt anders moeten.

  24. Onderstaande 14 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    Alexander de Grote (18 augustus 2014),Big30 (17 augustus 2014),Eddy_V (17 augustus 2014),laplagne (17 augustus 2014),luminous (17 augustus 2014),MiniME (17 augustus 2014),noglangnietuitgewandeld (17 augustus 2014),peterp095 (17 augustus 2014),seksenfun (17 augustus 2014),sofaking (17 augustus 2014),The Joker (17 augustus 2014),Tony M (31 augustus 2014),Wijze grijze (17 augustus 2014),Willi69 (12 september 2014)

  25. #115
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:19
    Berichten
    90
    Discussies
    1
    Thanks
    26
    Thanked
    74 in 14 posts

    Standaard

    Ook de gebr Schluter zijn hier een paar keer geweest. In het begin was het nog 60 euro voor een half uur. Maar nu durven ze al 110 euro voor een half uur te vragen voor pijpen zonder condoom. Verder zijn de dames lang niet zo knap als in GT of andere clubs. Deze club laten we voorlopig links liggen want voor die extra hoge tarieven kun je makkelijk naar GT of andere clubs rijden. En de services van de dames is vele malen beter dan in zundert. Je bent in een privehuis nog minder kwijt omdat je dan geen entree betaald. Dus ze zullen naar prijzen moeten die in lijn liggen met de duitse saunaclubs. anders zal het hier snel over zijn. Want waarom kan dat in Yin Yang of Sixsens wel?


    Gebr Schluter

  26. Onderstaande 5 leden hebben schluter bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (17 augustus 2014),peterp095 (17 augustus 2014),pietpotent44 (17 augustus 2014),seksenfun (17 augustus 2014),The Joker (17 augustus 2014)

  27. #116
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Zolang de verkeerde vrouwen daar werken, zal het niet veel worden. Ik heb de indruk dat de eigenaars wel goede bedoelingen hebben. Zolang wij mannen ons wel neerleggen bij de prijzen die de dames uit hun duim zuigen, kan de tent ook blijven bestaan, misschien .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  28. #117
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Als er op een zaterdagavond (drukste moment van de week neem ik aan), maar 6 dames rondlopen, waarvan een deel uit BB, weet je dat de kans zeer groot is dat deze net als in BB hun eigen fantasie prijzen gaan hanteren.
    Het management kan nog zulke goede bedoelingen hebben, maar als de ijsbeer dus exclusief inkom op 170-220 per uur gaat betalen voor normale SC service die je in Roermond voor E75 kunt krijgen (en dan keuze uit 10x zoveel dames, vaak met betere looks), is het trekken aan een dood paard.
    Enige kans is dat het opperhoofd van de club samen met zijn damesbestand een dagje langs de grotere saunaclubs in NL en DE gaat touren om te zien hoe het echt hoort en dat je dan als club ook 50.000 euro per week aan omzet kan draaien, gewoon in NL...

  29. #118
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpotent44 Bekijk bericht
    Nederlandse Stella vertelde me dat ze in een club in het Gooi in Laren had gewerkt (Club Boccaccio), waar het 350 euro per uur kostte (tsjing tsjing).
    Vermits ze dan hier komt werken (kijken), wetende dat ze hier maar € 120 kan vragen voor een uur (in principe), betekent voor mij dat het aan die prijzen toch niet veel verdienen was in Laren te Gooi. Haar uurprijs is dus niet zomaar uit de duimen gezogen. Ze kreeg te horen dat ze eigenlijk mag vragen wat ze wil. Haar rekensom was dan makkelijk gemaakt. 2 x € 170 = € 340. Nu is het hopen voor haar dat ze minimaal dubbel zoveel klanten scoort, die die prijs willen betalen, om ook dubbel zoveel te verdienen. Zo zal ook haar, te gemakkelijke, rekensommetje wel gemaakt zijn. Je mag immers niet vergeten dat ze in Laren te Gooi de helft van € 340 moest afstaan en ze dus met € 170 in FKK-club netto evenveel overhoudt als in haar vorige club. Ze heeft dat alvast slim bekeken (in de hoop dat de mannen allemaal dom zijn en/of met hun ballen denken).
    De prijzen in een saunaclub, waar de dames niets moeten afstaan, zijn eigenlijk lang zo gek (of goedkoop) niet voor de dames. In een gemiddelde privé betaal je immers ongeveer € 180 voor een uur. De dame zelf houdt er € 90 (ongeveer) aan over. Na aftrek van de inkomprijs, die een dame ook moet betalen in een club, is dus € 75 - € 100 voor een uur helemaal niet slecht betaald voor een dame in een saunaclub. Ook nog: een goede dame in een saunaclub, heeft doorsnee genomen meer klanten dan een goede dame in een doorsnee privé. Doorgaans betaal je voor een uur tegenwoordig € 100 in de clubs, als je uitgebreide service wil en betaal je gemiddeld € 60 inkom, wat extra geld voor het vervoer en de uurprijs in een saunaclub komt voor de man ongeveer gelijk aan die van een privé, zeker niet duurder. Het is aan jou om te bepalen of je de randfaciliteiten van een saunaclub een meerwaarde vindt of niet. Om economische redenen moet je de keuze niet maken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pietpottent44
    Op de kamer was ze wel erg complimenteus en naar de mond pratend.
    Typisch kenmerk voor de dames in de duurdere prijsklasse. Het grote voordeel van saunaclubs is net dat je in 95 % van de gevallen op kamer gaat om te seksen .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  30. #119
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    S&F vergeet nog even de bijdrage die vrijwel alle dames (<25 jr) in de Duitse clubs nog moeten bijdragen aan hun schoenenverkopers/ophaalvriendjes/etc.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  31. #120
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Niet vergeten maar bewust weggelaten daar ik van mening ben dat dat verhaaltje ook extra nog 'ns opgaat bij de meeste <25-jarige bij de privés .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  32. #121
    Geregistreerd
    2 oktober 2006
    Last Online
    25 maart 2023 @ 15:13
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    407
    Discussies
    54
    Thanks
    497
    Thanked
    492 in 141 posts

    Standaard

    Heb vandaag een berichtje gekregen van CLUB FKK.
    Donderdag 21 aug tot Maandag 25 aug. intree 40 euro.
    Als je ingeschreven bent voor nieuwsbrief [ email of adres doorgeven aan receptie ]

  33. #122
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door foefel Bekijk bericht
    Donderdag 21 aug tot Maandag 25 aug. intree 40 euro.
    Als je ingeschreven bent voor nieuwsbrief [ email of adres doorgeven aan receptie ]
    Sowieso krijgen ze mijn e-mail adres niet en 10 euro korting op de entree gedurende 5 dagen zet geen zoden aan de dijk.

    1. De prijs van de meiden moet omlaag.
    2. De leeftijd van de meiden moet omlaag.

    3. Het aantal meiden moet omhoog.
    4. De kwaliteit van de meiden moet omhoog.
    5. De aangeboden service moet omhoog.

    en bij een FKK moeten de jurkjes uit.

    Anders wordt het niks.

  34. Onderstaande 4 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (18 augustus 2014),MiniME (18 augustus 2014),seksenfun (18 augustus 2014),stimpy3 ( 2 september 2014)

  35. #123
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ik hoor Wilders als roepen: 'Willen jullie meer of minder betalen voor de dames in ClubFKK?'
    Maar TL vat het kort maar krachtig samen.
    Hopelijk doet de club er wat mee.

  36. #124
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Heb mijn vrijkaartje afgelopen week s middags ingewisseld, ten opzichte van vorige keer lichte verbeteringen , nu 6 dames en over de middag genomen denk 10 beren gezien, lunch was verbeterd er was een uitgebreide keus uit salades en 3 belegde broodjes.
    Met Sofie gekamerd , en begrepen dat er geen vast of afgesproken prijzen zijn die de dames rekenen ,ik heb haar mijn vrees uitgelegd dat dadelijk een aantal dames het voor het geheel zou kunnen verkloten door extreme bedragen te gaan vragen.
    Ik heb dan ook besloten niet meer te sponseren dan 60 voor half uur en 100 voor uur, ben dan nog wel meer kwijt dan een prive huis , maar hier kan je tenslotte meer doen en langer verblijven.
    gaat het niet dan ga ik niet.
    Eigenlijk vind ik dat alle beren aan een soort gelijk bedrag moeten vast houden en meer oke maar dan ook een top prestatie , heb je zak met geld en ben je er niet zuinig op , hou de prijs aan en geeft dan bij afrekenen extra , zeker weten dat ze volgende keer voor je in de rij staan.
    Ik hoop maar dat de zaak gaat lopen en het wat wordt , voor mij als westerling scheelt het heel veel reistijd.

  37. Onderstaande 2 leden hebben willemdewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    foefel (25 augustus 2014),laplagne (24 augustus 2014)

  38. #125
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Was vanmiddag gesloten wegens herstel werkzaamheden door hevige regenval ,geen idee hoe of wat ?

 

 
Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:58.

  FKK Artemis 468*60