Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 145
  1. #76
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Jetzt verstehe ich, warum so viele Holländer zum Poppen nach Deutschland fahren...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (27 juli 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ich hatte dass schon gesagt��

  4. #78
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Respect voor het pioniers werk van Luminous! Heb deze draad met belangstelling gevolgd: elke poging om verder van de Duitse grens in Nederland een FKK of Saunaclub op te zetten verdient lof. Ik vrees echter dat de prijzen en verleende diensten (nog) niet concurreren met de oostelijker clubs... En reeds ontdekte liefjes laat je niet zo maar los...

  5. #79
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Luminous !
    Een uitstekende recensie zonder fratsen !! - over de club, die pretendeert zowel bordeel, sauna, disco als parenclub te zijn en als klap op de vuurpijl ook nog eens de naam FKK draagt omdat je er op blote voeten mag lopen maar waar de dames jurken dragen en de heren net ondergoed.

  6. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (28 juli 2014)

  7. #80
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Ok, vandaag heeft Piet zich 'opgeofferd' om in deze club polshoogte te gaan nemen. Ook gezien de club zo nieuw is en er natuurlijk veel ijsberen zich afvragen of de club nu wel of niet interessant voor hen kan zijn.
    Ook ik heb me dat afgevraagd, zeker omdat de club op nog geen 20km van mijn huis ligt, en ca. 20 minuten rijden met de auto. Terwijl Yin Yang zo'n anderhalf uur reistijd is.

    Voor ik verhaal, eerst even gewoon wat feiten op een rijtje:
    - Entree is 50 euro. Hierbij zit inbegrepen: in elk geval alcoholvrije dranken (maar bier en drank met alcohol wellicht ook, weet ik niet, drink ik niet), faciliteiten (sauna, Turks stoombad, douche, bubbelbad), de hele dag verblijven daar
    in je badjas. Je spullen kan je in een locker kwijt.
    - Prijs voor dame, per (elk!) half uur: 60 euro. En dus 120 voor een uur. Let wel, dit is de richtprijs, vrouwen kunnen hier dus helaas wel van afwijken (zelfstandig werkend, geen dienstverband etc.)
    - Club is in pand van vorige club 'La Reserve'. Deze club had schijnbaar niet zo'n goede reputatie, maar daar kunnen zij natuurlijk niks aan doen
    - Vandaag (zondag) was een rustige dag, 7 vrouwen aanwezig, vrijdag en zaterdag is het het drukst. Toen waren er (dit weekende) 14 vrouwen.
    - Veel vrouwen (en veel publiek) zijn afkomstig van het vroegere Badda Bing

    De club is duidelijk nog in de opstartfase, en het tijdstip van openen is op een moment dat veel mensen op vakantie zijn. Er zijn nog niet veel vrouwen, en nog niet heel veel mannen, maar club is momenteel dus pas 2 weken open.
    Ik ben keurig en vriendelijk ontvangen. Er wordt eerst door een nette beveiliger opengedaan (dus geen intimiderende bosaap), daarna 50 euro entree betaald, en rondleiding gehad.
    Het ligt vlakbij 2 andere seksclubs, Sauna Diana en La Reserve. Dit zijn 2 peperdure clubs (of toch iig Sauna Diana a ca. 200 euro per uur) dus voor die clubs zijn we iig wel concurrerend. De vraag is natuurlijk alleen of ze dat ook
    voor de Duitse / Limburgse saunaclubs zijn.

    Interessant was wel het gesprek wat ik had met een van de oprichters. Het is opgezet door 2 Vlaamse broers (en mogelijk meer familie) die afkomstig zijn uit de swingerswereld (Galaxies, Belgie)
    Met een van hem vrij lang gesproken over de club. Ik moet wel zeggen dat ik veel sympathie heb voor hun manier van ondernemen.
    Ze zijn zeer serieus bezig met de zaak, hebben dagelijks overleg over de strategie en er wordt echt naar je geluisterd en mogelijk wat mee gedaan voor zover dat in hun mogelijkheden ligt.
    Hij zei dat hij de kritiek hier op het forum wel pijnlijk vond aangezien hun erg veel energie in de opstart van de zaak steken, wat natuurlijk altijd een zeer moeilijke fase is.

    Ik legde hem echter uit dat de meeste ijsberen hier sceptisch zijn vanwege oude clubs zoals het dure en beruchte Badda Bing en dure seksclubs en privehuizen. En de ijsberen bovendien de Duitse (en Limburgse) prijzen en service gewend
    zijn, 50e half uur, 75e uur. Heb het niet eens gehad over dat dat incl. pzc was. En dat 100-120 euro voor een uur voor een echte saunaclub naar Duits concept dus toch echt al best hoog was, zelfs voor de (gunstige) locatie waar zij zitten. Het neigt inderdaad meer naar prijzen van een privehuis dan naar prijzen van een saunaclub.
    Dat was nieuw voor hem en hij schrok een beetje van die 75e per uur. Hij gaf aan dat ze daar niet in mee konden, dat ze dan niet voldoende vrouwen voor konden vinden. En al zeker geen Nederlandse vrouwen die toch wat meer
    verwend zijn dan de Oost-Europese mokkeltjes.

    Ook heb ik hem uitgelegd dat er tot voor een paar jaar geleden Badda Bing had, en dat het na een rustig openingsjaar daarna 2 a 3 jaar zeer succesvolle jaren uiteindelijk toch is verpest door een groep vrouwen uit Noord-Holland die de prijzen
    flink opdreven (van 50 euro per elk half uur tot 75 per elk half uur, en dus voor een uur 150 i.p.v. 100 etc. en dat dit nog extra werd uitgebuit door champagne feestjes en een chaos in de bedrijfsleiding waardoor Badda Bing is geeindigd met een belastingschuld van 5 miljoen en uiteindelijk zelfs een wietplantage etc.). ook de crisis heeft natuurlijk niet geholpen maar is niet de echte oorzaak van de neergang geweest. En ook niet de motorclub. En ook niet het welbekende schietincident op de parkeerplaats van Badda Bing.
    Ik heb ze daarom op het hart gedrukt dat het handhaven van prijzen toch echt nodig is, omdat de dames er anders een potje van gaan maken. 'Zelfstandig' of niet, klanten willen gewoon van tevoren weten waar ze aan toe zijn, in plaats van elke keer maar weer moeten afwachten wat elke dame weer voor prijzentrucs in petto heeft. Toch zeker omdat zelfs de richtprijzen al best hoog zijn voor een saunaclub, 120 euro voor een uur ('richtprijzen' door de dames uiteraard meteen geinterpreteerd als 'minimum prijzen' in plaats van 'de prijzen waar je je aan te houden hebt') Als je daarin de teugels laat vieren kan dat gewoon echt je ondergang zijn.
    Dat begreep hij wel, echter zitten zij in de bekende spagaat: het moet zowel voor de mannen als voor de vrouwen interessant blijven. Te lage prijzen trekt geen vrouwen, maar te hoge prijzen trekt geen mannen. Het bekende kip-ei probleem dus.
    Er zijn wel meer vrouwen die willen komen, maar die wachten af totdat het drukker is. Tsja.

    Over de (7) vrouwen dan: een aantal oude Badda Bing gezichten dus. Nationaliteiten: Duits, Dominicaans/Nederlands, Nederlands. Er zijn er meer begreep ik van de leiding, maar die weet ik niet, heb ik niet gezien.
    Met een ervan Dominicaanse/Nederlandse) Nina naar de kamer geweest, en ze vroeg 70 euro voor een half uur (ipv 60 dus), en 120 voor een uur (wel exact de richtprijs dus).
    Mooie volle bos haar, en vol vrouwelijk groot lichaam. Een echte lieve tijger in bed. En nog een heerlijke massage daarna. Over deze service niks te klagen, vrijen vol overgave. Wel alles met condoom, ook pijpen. geen idee of ze ook zonder aanbied. Als dit al zo zou zijn zal het denk ik vast tegen een meerprijs zijn ben ik bang. Mij maakt het niet zoveel uit, maar veel andere ijsberen wel denk ik.

    Conclusie: deze club heeft potentie vanwege gunstige locatie en goede ondernemers, echter de prijzen blijven hoog in vergelijking met Duitse / Limburgse saunaclubs. Waar pzc ook nog eens in de prijs inbegrepen zit.
    En zeer vermoedelijk hier niet (hoewel ik dit niet helemaal zeker weet). De tijd zal het moeten leren, ik hoop dat ze iets met mijn tips doen (en die van andere ijsberen), ook al begrijp ik hun dilemma ook wel. De uitdaging is aan hun...

  8. Onderstaande 25 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),Alexander de Grote (27 juli 2014),Badslippers (27 juli 2014),Big30 (27 juli 2014),Boybensdorp (29 juli 2014),Costana (30 juli 2014),foefel (28 juli 2014),gignnl (27 juli 2014),GT-junky (29 juli 2014),Kwakje (29 juli 2014),laplagne (28 juli 2014),Lesyeux (28 juli 2014),luminous (28 juli 2014),MichelJ (27 juli 2014),MiniME (27 juli 2014),Scrotum (27 juli 2014),seksenfun ( 8 augustus 2014),Sjeufke (27 juli 2014),Snor (28 juli 2014),sofaking (27 juli 2014),Teiresas (28 juli 2014),The Joker (28 juli 2014),Wentelt Eefje (27 juli 2014),Wijze grijze (27 juli 2014),Willi69 (27 juli 2014)

  9. #81
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    En ik kan er heel kort over zijn,dat kunnen ze in nl noooit evenaren.(behalve yin Yang)
    Vergeet Sixsens in Lemiers niet, maar dat zijn dan ook de enige twee clubs in Nederland voor zo ver mij bekend.

  10. #82
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Dus ze weten/wisten niet hoe de markt en het wereldje in elkaar steekt?
    En ze zijn/waren niet op de hoogte van het bestaan van andere clubs, etc. ?

    En hebben zomaar op de bonnefooi een grote investering gedaan?

    Raar verhaal...

  11. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juli 2014)

  12. #83
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich würde zuerst den irreführenden Namen Club FKK ändern, wenn es denn kein FKK-Club ist. Das macht keinen guten Eindruck.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  13. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (28 juli 2014)

  14. #84
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ja, je zou tenminste verwachten dat de eigenaars voor de opening geprospecteerd zouden hebben in bestaande Nederlandse sauna cub(s) om de gang van zaken te leren.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  15. #85
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    De eerste die in NL een club boven de rivieren begint met 15-30 dames die allemaal TZ en PZC aanbieden, de loopt binnen, ook al ls half uur 75 en uur 150 euro kost. Beetje chique inrichten, goede catering en gaan........het zal wel een illusie blijven.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  16. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (28 juli 2014),Lesyeux (28 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014)

  17. #86
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Beren vergelijken met Duitse/Limburgse saunaclubs. Gevalletje wishful thinking.

    De eigenaars van club 'fkk' vergelijken met bestaande privéhuizen in de omgeving.

    Misschien is dat tweede realistischer dan dat eerste?
    I drown by the flood of your beauty.

  18. #87
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:41
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard

    Oja hoe zat dat nou weer? Met Sauna Diana?
    Die was daar toch ook in Zundert.Ben daar ooit vroeger eens geweest.
    Was toen een chique club waar je wel wat centen mee naar toe moest nemen.
    Als je daar weg ging was je zak/portemonnee ook echt leeg!!!

  19. #88
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    je kan het inderdaad zo ook bekijken. Als je aan Duitsland eenmaal hebt geproefd, kijk je naar je portemonnee en de geboden service. Dan gaat het mank. Maar je hebt een punt voor wat betreft de NIET saunaclubgangers

  20. Onderstaande leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014)

  21. #89
    Geregistreerd
    27 juli 2014
    Last Online
    29 juli 2014 @ 09:11
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 7 Times in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen vrijdag geweest, het is een mooie luxe uitziende zaak. Wel zijn er zoals al geschetst diverse kleine verbeterpuntjes. Sleutel zonder polsbandje, bioscoop nodigt niet uit voor intiem samenzijn, maar hier staat een mooie bar, en mooie ruime wellness, en vriendelijk personeel tegenover. Gastheer en dame doen hun best om jezelf thuis te laten voelen, zijn oprecht geïnteresseerd in je mening over hun zaak en staan (zo lijkt het) open voor opbouwende kritiek.

    Vrijdagavond was zowel qua ijsberen als aantal dames wat mager ik denk een stuk of 7 dvp en hooguit 15 ijsberen geteld. Heb met een van de dames gekamerd, ze stelde zich voor als Joyce. Deze rondborstige NL schone heeft volgens eigen zeggen eerder bij badda bing gewerkt. Prijs was 60 voor een krap half uur zoals ze het mooi verwoorde. Diensten prima, al werd de meerprijs Pzc E50 door mij afgewezen. Omdat ik dat niet gewend ben te betalen, ze wilde nog wel zakken tot 35, maar uit principe niet betaald. Waarop Joyce me fijntjes zei dat het geen Duitse prijzen zijn. Zoals gezegd de diensten waren verder ruim voldoende.

    Heb aan de bar gezellig gekletst met barman, gastvrouw en een Vlaamse dvp, die laatste was erg vriendelijk en prettig om mee te kletsen maar was niet mijn type. Dus bij ene KAmerbezoek gebleven.

    Deze club heeft zeker veel potentie, eigenaren zijn enthousiast en lijken echt van plan om er wat van te maken. Omdat mijn bezoek midden in vakantieperiode valt en ook de opening in vakantie viel moet het aantal ijsberen en dvp nog groeien denk ik. Gezien de afstand hoop ik dat deze club het gaat redden, maar dat zal mede afhankelijk zijn van aanbod dames, zowel qua aantal als qua prijsstelling. 110 euro voor pzc voor krap half uurtje is voor dit concept aan de hoge kant. De club zelf heeft qua inrichting en afwerking het zeker in zich om een succes te worden.

  22. Onderstaande 7 leden hebben Halve Belg bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),Costana (30 juli 2014),foefel (28 juli 2014),gignnl (28 juli 2014),laplagne (28 juli 2014),Lesyeux (28 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014)

  23. #90
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Beren vergelijken met Duitse/Limburgse saunaclubs. Gevalletje wishful thinking.
    Noem het dan ook geen Club FKK.

    Het 50/75 hoeft niet eens aangezien ze niet veel directe concurrentie hebben op locatie en voor sommigen zal dit reistechnisch en dus ook kosten technisch interessant zijn. Zeker als je geen zakelijk auto hebt zonder kilometer verantwoording. Maar wat Piet Potent hierboven ook al aan de eigenaar verteld heeft hanteer de tarieven. Anders wordt het een potje.

    Anyway hoop kinderziektes en opstart issues. Laten we zien hoe het uitpakt. In navolging van sommige clubs (denk dan Magnum bijvoorbeeld) zouden ze het concept nog wel een keer kunnen omgooien tot het goede mix is.

  24. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juli 2014)

  25. #91
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Onder deze condities gaan ze mij daar voorlopig niet zien...

  26. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (28 juli 2014)

  27. #92
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Noem het dan ook geen Club FKK.
    Ik had die 'fkk' tussen aanhalingstekens geplaatst...
    I drown by the flood of your beauty.

  28. #93
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Ik had die 'fkk' tussen aanhalingstekens geplaatst...
    Ik zou die fkk gewoon weglaten en geen verwarring zaaien.en bvb men club een andere naam geven saunaclub-Golden Babes klinkt toch veel aantrekkelijker.

  29. #94
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Sauna Club Golden Prices...

  30. Onderstaande 3 leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014),seksenfun ( 8 augustus 2014),Wentelt Eefje (28 juli 2014)

  31. #95
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 07:59
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Club Zunne Prieze Jong

  32. #96
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Er gaat vast iemand hier nog uitleggen waarom je in Nederland niet dezelfde hoe eisen mag stellen en verwachten als in ons buurland? B-)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  33. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (28 juli 2014)

  34. #97
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Er gaat vast iemand hier nog uitleggen waarom je in Nederland niet dezelfde hoe eisen mag stellen en verwachten als in ons buurland? B-)
    Sterker nog: waarom kan het wel in Lemiers en Roermond en niet elders in NL?

  35. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014)

  36. #98
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Sterker nog: waarom kan het wel in Lemiers en Roermond en niet elders in NL?
    een club in nederland mag niet de prijzen van de dames bepalen op de syt als ik het wel heb is dat ook in sixsens en yingyang zo de damens zijn dus vrij om zelf hun tarief vast te stellen het is ma de vraag of de gebruiker het er aan uit wil geven net als de 100 euro meisjes in bijvoorbeeld gt

  37. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014)

  38. #99
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    een club in nederland mag niet de prijzen van de dames bepalen op de syt als ik het wel heb is dat ook in sixsens en yingyang zo de damens zijn dus vrij om zelf hun tarief vast te stellen
    Ja, rechtlich gesehen sind die Mädels alle selbstständig und können daher (theoretisch) eigene Preise festlegen. In der Praxis finden sich aber oft Hinweise wie der folgende auf der Homepage:

    Unsere weiblichen Gäste sind ebenso selbstständige Unternehmer wie die jeweils tätigen Masseure und bieten ihre Leistungen völlig eigenständig und auf eigene Rechnung an. Sämtliche Einzelheiten stimmen Sie bitte ausschließlich mit den weiblichen Gästen ab. Die Damen haben sich untereinander auf bestimmte Preise (auf Anfrage) für einzelne Leistungen verständigt und teilen Ihnen die Einzelheiten auf entsprechende Nachfrage gerne mit.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  39. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 8 augustus 2014)

  40. #100
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ik denk dat de clubleiding zeker een dagje in YY en SS moet gaan kijken.
    In België is door (belasting) wetgeving het saunaclub model zoals wij deze kennen inderdaad niet mogelijk, maar in NL hebben bovenstaande 2 clubs laten zien dat ze zowel qua faciliteiten, aantal dames en gehanteerde standaard prijzen overall beter zijn dan de meeste Duitse clubs.
    Het moet dus ook in Zundert een succes kunnen worden, alleen dan moet je je niet laten dicteren door uitgerangeerde BB dames of vrouwen die Belgische privéclub tarieven gewoon zijn, maar profiteren van vrij verkeer van goederen en mensen binnen Europa.
    En er is niets verkeerds aan het kopieren van een bestaande succesformule.
    YY is al 10 jaar aan het groeien en SS timmert ook al 2 jaar hard op de goede weg.
    Door daar eens te 'spioneren', kun je jezelf veel geld en ellende besparen en gelijk zien hoe het moet kunnen worden.

  41. Onderstaande 8 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 juli 2014),fg22 ( 8 augustus 2014),luminous (29 juli 2014),Mr Pussy (29 juli 2014),pietpotent44 (29 juli 2014),Sjeufke (28 juli 2014),Teiresas (28 juli 2014),Wentelt Eefje (28 juli 2014)

 

 
Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:11.

Babylon 468*60