Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 145
  1. #51
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    TZ en PZC zullen zeker niet standaard zijn, het is een grensclub

  2. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 juli 2014),MiniME (19 juli 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    @G9, sorry maar wat een onzin met alle respect!

    - Geen enkel bericht in welke vorm dan ook is weggehaald, wel een waarschuwing niet tot in het oneindige door een vraag te stellen die dan wel al gesteld is dan wel niet beantwoord kan worden. Doe je dat wel is het een kwestie van topicvervuiling.
    - Bovenstaande te betittelen zoals jij doet komt vrij hilarisch over.

    Nogmaals het verzoek zelf met eigen ervaringsberichten te komen, daar ontbreekt het hier aan. Begint eerlijk gezegd wat vervelend te worden dit soort beschuldigingen ... .
    Ja een echte recensie is waar we op zitten te wachten, maar wie offert zich op ?
    Het lijkt er toch sterk op dat het sauna club/FKK model dat wij gewoon zijn hier niet echt van toepassing is. Lijkt me eerder iets in de aard van wat we in Brussel als "lbertijne sauna's" hebben, bijv. https://www.ijsberenforum.com/forum/...-%28Brussel%29
    Een uur enkele reis voor iets dat we ook "om de hoek" hebben of anderhalf uur enkele reis voor een gegarandeerde SC omgeving. Dat is de keuze waar ik (en vele anderen) voor staan. Of een half uur nu 50 of 60 € kost is zelfs niet relevant. Wat je voor de 60 € krijgt wel. En daar hebben we in de recensies niets over gelezen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  4. Onderstaande leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (19 juli 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Het zal me worst wezen of hier via een eventuele nep-recensie reclame gemaakt wordt. Als ik wil weten hoe de vork in de steel zit ga ik zelf wel even kijken. Goedgelovig. Mwahhh, valt wel mee. Holmaatje van de heren Admins/Mods/Beheerders, iedereen mag denken wat-ie wil.

    Ik sta altijd wel weer verstelt van de selectieve verontwaardiging n.a.v. een simpel berichtje. Het enige wat in mijn ogen hout snijdt is de kritiek dat dit een forum is VOOR en DOOR ijsberen. Wat dat betreft kan ik meegaan in het betoog van G9. De informatieverstrekking gebeurt primair door ijsberen en is bedoeld voor ijsberen. Goed, wij weten allemaal dat die slogan in de loop der jaren wat aan, laten we zeggen, corrosie onderhevig is omdat bedrijven een grotere stempel op het geheel gaan drukken Ieder moet voor zichzelf maar bepalen wat hij daar verder mee wil doen.

    Terug naar de zaak. "ClubFKK te Zundert". En opnieuw "Google is my Friend". Niet dat "Google" betrouwbaarder is dan een willekeurige recensieschrijver op het IJBF maar je kunt er wel wat smakelijke zaken vinden. En wat feiten. Bijvoorbeeld dat deze club een Facebookpagina heeft en wel:

    https://nl-nl.facebook.com/ClubFKK

    Je kunt lezen dat de club op 4 Juli haar poorten geopend heeft en dat er op 6 Juli zelfs een receptie/kennismaking is geweest voor de buurtbewoners. Ik citeer maar even:

    "Receptie/opendeur voor gemeente Zundert, bewoners, buren en alle geïnteresseerden op 06/07/2014!
    Tussen 13h en 17h, hapje, drankje, rondleidingen en kennismaking.
    U bent allen van harte welkom om Club FKK te bezichtigen.
    "

    Kijk, als Forumbeheerder zou dat een mooie gelegenheid zijn geweest om eens een kijkje te gaan nemen of een lid daar naar toe te sturen. Verder staan op die Facebookpagina nog wat enthousiaste berichten van de club en dat zeer in hun nopjes zijn met hun nieuwe bedrijf. Leuk toch. Gewoon een publieke bron.

    Na nog wat "Googlen" en een bezoekje aan "WHOIS" kun je ook opzoeken wie de website beheert. Ik zie ook dat de security in handen is van het bedrijf "Scorpions". Vervolgens moest ik wel lachen. Security associeer ik toch met VEILIGHEID. Nou signaleerde ik toch een klein lekje in hun security. Niks ernstigs maar toch. Misschien dat Ian of Laura dat als beheerders/eigenaar even moeten melden. Wat wil namelijk.

    Ik "Google-de" wat verder via: http://clubfkk.scorpions.nl/. Eerste "hit". Dat liep echter vast omdat je dan moet inloggen. En ja, wie heeft een username en ww paraat. Niemand toch? Behalve Google. Die hebben zo'n klein groen driehoekje zodat je een cache pagina kunt bekijken. Het enige wat ik nog verklap is dat een beetje handige surfer dan wel verder komt.

    Of er nou wel of geen nep-recensie is geplaatst, nogmaals, dat boeit me vrij weinig. Dat wij fatsoenlijke en betrouwbare info over een club wensen, lijkt me evident. En om dan te gaan hakketakken wie die info moet aanleveren haal ik dan toch nog maar even de slogan voor de dag. "Een forum voor en DOOR ijsberen"

    P.s. ik zal de eigenaar een mailtje sturen dat hij zijn security settings moet nakijken! ! !

  6. Onderstaande 6 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (20 juli 2014),Big30 (20 juli 2014),Gondolas9 (19 juli 2014),laplagne (24 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),Mr Pussy (20 juli 2014)

  7. #54
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Ze lezen hier mee BS want password is al gewijzigd
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  8. #55
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Ja Badslippers, had dezelfde meuk ook al met Google gevonden, maar leek me niet verstandig om het hier te posten.
    Dat lek zit hem trouwens niet bij de club zelf, maar in het brakke wordpress en mail account van Scorpions...
    Maar goed, als er de komende tijd geen recensies komen, ga ik zelf wel een keer polshoogte nemen, in het ergste geval ben ik E50 kwijt voor een dagje eten, drinken en relaxen.
    Mocht er wat lekkers lopen, kan ik mijn trucje wel in 20 min klaren

  9. Onderstaande 4 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),Sjeufke (19 juli 2014),sofaking (19 juli 2014)

  10. #56
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard


    Ziet er toch echt niet onaardig uit moet ik zeggen!

    Benieuwd of we hier ook nog meer informatieve recensies mbt deze nieuwe club kunnen gaan lezen ipv alleen maar vragen, veronderstellingen en suggesties .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Maar goed, als er de komende tijd geen recensies komen, ga ik zelf wel een keer polshoogte nemen, in het ergste geval ben ik E50 kwijt voor een dagje eten, drinken en relaxen.
    Mocht er wat lekkers lopen, kan ik mijn trucje wel in 20 min klaren
    You 're my man!
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 juli 2014 om 00:42
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  11. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014),Sjeufke (20 juli 2014),The Joker (20 juli 2014)

  12. #57
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    9 april 2022 @ 14:00
    Berichten
    361
    Discussies
    22
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 4 posts

    Standaard

    Ik ben zaterdagavond eens geweest.
    En ga binnenkort weer.

    Ik kon de tent nog van 10 - 20 jaar geleden,
    en was benieuwd hoe ze hier een saunaclub van hadden gemaakt.
    Bij mijn weten was het toen allemaal niet zo groot.

    Toen ik aangereden kwam viel het mij op dat de naam duidelijk aangegeven was, zag er allemaal professioneel uit
    Toen ik het parkeerterrein opreed en de entree zag verbaasde mij dit nog meer.
    Ik kon namelijk niets meer terug van de oude tent, alles ziet er heel netje en indrukwekkend uit.

    Ik werd zeer vriendelijke begroet.

    Nadat ik mijn badjas had aangenomen, stelde de eigenaar zich voor en was oprecht geïnteresseerd
    hoe ik de club had gevonden.
    Ik had natuurlijk ook wat wedervragen voor hem,
    en hier nam hij uitgebreid tijd voor om naar mijn indruk een eerlijk antwoord op te geven.

    Na dit gesprek heb ik veel vertrouwen in deze ondernemer,
    ik hoop voor hem dat dit een geslaagd avontuur wordt.
    Gezien zijn inzet en motivatie gun ik dit hem van harte.

    De club binnen ziet er perfect uit.
    De bar is in de vorm van een discotheek,
    en er is ook nog een kleine bar.

    Als welness is er een saunacabine en een een Turks stoombad.
    In de aangrenzende lounche kamer staat ook nog een losse jacuzzi.

    Douches zijn er voldoende aanwezig, de vloer is niet glad

    Handdoeken kun je zelf pakken hoeft u niet te halen bij de receptie.

    Alles ziet er behoorlijk indrukwekkend en netjes uit.
    In elk geval groter mooier en beter en meer saunaclub dan badda bing was.
    Volgens mij heeft deze club ook geen enkele connectie met Badda Bing

    Het is zeker geen kleine club, om buiten te zitten is er een binnenplaats die aan de zijkant overdekt is.
    Het was heerlijk om hier te zitten en hier dus ik de gehele avond gezeten.

    Ook is er nog een tuin maar die is nog niet gereed.

    De sfeer is zeer gemoedelijk, ik heb het zelden zo meegemaakt.
    Ook het personeel is erg attent en zeer joviaal.
    Kunnen andere clubs nog wat van leren, ik hoop dat dit zo blijft

    De meisjes zagen er zeker niet slecht uit.

    Omdat de club net open is zijn er natuurlijk geen 40 - 50 vrouwen aanwezig.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst zeker geen probleem zal worden.

    Het meisje dat ik heb getroffen was in elk geval een dikke 10.
    Ik heb in elk geval een wereldavond gehad, met een GFE ervaring op en top.
    en..... alleen een badjas aan geen onderbroek , gewoon net als in duitsland.

    Ik denk dat er de komende tijd nog wel wat dingen gaan veranderen,
    die beter aangepast worden aan de wensen van de klanten.

    Als je begint kan niet alles direkt perfect zijn, volgens mij zijn ze in elk geval goed bezig.

    Ik heb me goed vermaakt, en ga zeker terug.

    Binky
    Laatst gewijzigd door Binky007; 20 juli 2014 om 19:57

  13. Onderstaande 16 leden hebben Binky007 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 juli 2014),Ascari (21 juli 2014),Badslippers (20 juli 2014),Big30 (20 juli 2014),Costana (21 juli 2014),gignnl (20 juli 2014),laplagne (24 juli 2014),Lesyeux (21 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),luminous (21 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014),sofaking (20 juli 2014),The Joker (20 juli 2014),Wijze grijze (20 juli 2014),Willi69 (20 juli 2014),Zultbroek81 (20 juli 2014)

  14. #58
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    Omdat de club net open is zijn er natuurlijk geen 40 - 50 vrouwen aanwezig.
    Sondern? Preise?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  15. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014)

  16. #59
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    Ok Binky bedankt voor je eerste indruk. Ik was in het verleden van jou gewoon om uitgebreide lijstjes te krijgen van de dames, weet je nog ? In GT....
    Kan je hier nu geen overzichtje geven van de dames,hun prijzen en mogelijkheden.

  17. Onderstaande leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014)

  18. #60
    Geregistreerd
    19 juli 2014
    Last Online
    17 augustus 2014 @ 16:51
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Goed, vertel dan maar eens:

    - De prijs voor een kamer met meisje voor 20 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 30 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 40 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 60 min.
    - Extra prijs voor pijpen zonder condoom.? Zo ja, wat kost dat.
    - Extra prijs voor FT? Zo ja, wat kost dat.
    - Is tongzoenen standaard? Zo nee, wat kost dat.

    - Ben je nog met een vrouw naar een kamer geweest? Zo ja, met wie? Hoe oud was ze en wat was haar cup-maat? Was ze dik of dun. En vertel eens wat jullie op de kamer hebben uitgespookt.

    - Is bier gratis? Zo nee, wat kost het.
    - Wat kost een piccolo?
    - Wat kost champagne?
    - Wat kost een coctail?
    Beste,
    de prijs voor ongeveer 20 min =60 euro.
    De rest is onderhandelbaar zoals ik al zei.
    pzc geen idee.
    FT: wat is dat?
    tongzoen, kun je vragen aan de dame.

    Ja ik ben met een vrouw naar de kamer geweest. Wie dat was doet er niet toe. ik vond het een prima ervaring.
    Piccolo: volgens mij hebben ze die niet
    champagne: gewoon cafe prijs volgens mij.
    coctail: weet ik niet.

    Over je vermoeden of ik al dan niet de eigenaar zelf ben. Nee, maar ach hier kan ik me niet tegen verdedigen wel, wat ik ook niet ga doen. Ik ben er geweest, ik was positief en vond het een recentie waardig. Of jullie mij geloven of niet , tja dat laat ik gewoon bij jullie.

  19. Onderstaande 6 leden hebben dennisvL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (20 juli 2014),Big30 (20 juli 2014),Carlitos (21 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),sofaking (20 juli 2014),Toulouse-Lautrec (20 juli 2014)

  20. #61
    Geregistreerd
    19 juli 2014
    Last Online
    17 augustus 2014 @ 16:51
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Mag ik dat stukje quote in vet interpreteren als een kamerdienst tot je klaar komt en dan gedaan , dus niet op tijdsbasis ?
    Wordt er gezoend/getongzoend in de standaard sessie ?
    Vroegen de dames zelf om een drankje ?
    Geen enkele dame heeft mij om een drankje gevraagd.
    Volgens mij is het wel op tijdsbasis. bij mij in ieder geval wel.
    Tongzoenen moet je gewoon vragen, zullen ze niet bij iedereen doen.

  21. Onderstaande 2 leden hebben dennisvL bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014),sofaking (20 juli 2014)

  22. #62
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Bedankt voor (eindelijk) wat concrete antwoorden, dennisVl. Dus, 20 minuten zonder TZ en PZC voor 60 euro. Kortom, basic raamservice (alleen kost die gewoonlijk maar 50 €). Beffen zal dus ook niet in het pakket zitten zeker ? Daarvoor hoeven we inderdaad geen uur te rijden.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  23. Onderstaande 5 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014),MiniME (20 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014),Teiresas (27 juli 2014),Zultbroek81 (20 juli 2014)

  24. #63
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik heb 2 keer een club bezocht in nl op basis van het Duitse saunaclub concept.
    En ik kan er heel kort over zijn,dat kunnen ze in nl noooit evenaren.(behalve yin Yang)
    Hier zijn de prijzen te hoog ,en de service is over het algemeen tenzij je een hoop bij betaald gewoon karig(slecht).
    Als je zoiets opzet wil je concurreren neem ik aan.
    Door prijzen te hanteren van 60€ per 20 min doe je dat gewoon niet.
    In Duitsland is het Max 50€ per 30 min ,dat is in elke club zo(nrw)
    Ik ga geen 200€ per uur betalen in nl als ik in Duitsland voor 100€ aan m'n trekken kan komen.
    De privé huizen in NL hebben door het saunaclub concept ook een stuk moeilijker gekregen.
    Ik heb vroeger ook weleens 1000€ achtergelaten in een bordeel.
    Voor dat geld kun je in DE helemaal los gaan .
    Nu maak ik dat niet meer op.
    Een leuk avondje kost mij hooguit 250,300€.
    Ook de ramen zijn veel minder interessant geworden.
    Ik kwam er wekelijks in Amsterdam den haag en Utrecht tot dat ik Duitsland ondekte.
    Eerst Duisburg en toe de sauna's.
    Elke keer is het weer genieten als ik er heen ga.
    In nl doe ik nagenoeg niks meer.
    Ze maken hier alles kapot!
    -spijkerkwartier
    -Alkmaar
    -Utrecht
    -Amsterdam (gedeeltelijk om zeep geholpen)
    Enz!

    In Antwerpen kom ik nog weleens.
    Das nog een leuke buurt om eens door heen te wandelen.
    Heeft anders dan Duisburg nog een beetje sfeer.
    Das nog echt een rossebuurt.
    Ze moeten eerst eens beginnen met normale prijzen hanteren.
    En goed service bieden, dat geld ook voor de dames.
    Das toch het grootste knelpunt om in Nederland een succesvolle saunaclub te runnen.

    Groet, spank!

  25. Onderstaande 7 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (21 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),pietpotent44 (25 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014),Teiresas (27 juli 2014),uurtje (21 juli 2014),Willi69 (20 juli 2014)

  26. #64
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisvL Bekijk bericht
    Over je vermoeden of ik al dan niet de eigenaar zelf ben. Nee, maar ach hier kan ik me niet tegen verdedigen wel, wat ik ook niet ga doen. Ik ben er geweest, ik was positief en vond het een recentie waardig. Of jullie mij geloven of niet , tja dat laat ik gewoon bij jullie.
    Je maakt hier toch een kleine vergissing dennisvL.

    Ik heb nergens het vermoeden uitgesproken dat je de eigenaar van Club FKK zou zijn. Dat waren andere ijsberen, lees alle post's nog maar eens na...
    De uitgebreide, boze PM die ik daarover van je kreeg moet je dus naar die andere ijsberen sturen.

    Waar het mij om ging was dat de gevraagde informatie maar niet gegeven werd en vaag gehouden werd. Vandaar dat ik een paar concrete vragen had geformuleerd.


    Antwoord op je vraag: FT = Frans Totaal = klaarkomen in de mond.

  27. Onderstaande 2 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014),Zultbroek81 (21 juli 2014)

  28. #65
    Geregistreerd
    19 juli 2014
    Last Online
    17 augustus 2014 @ 16:51
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Prima ook goed, maak me er niet druk om.

    En over dat FT, ik weet het niet, maar ik hoop echt van NIET! safety first zeg maar.

  29. #66
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    P.s. ik zal de eigenaar een mailtje sturen dat hij zijn security settings moet nakijken! ! !
    Wat ik dus gedaan heb. Hoe moeilijk is het om hoor en wederhoor toe te passen i.p.v. "Ins Blaue hinein interpretieren". Ik heb direct gewoon een fatsoenlijk antwoord gekregen maar ga dat hier niet integraal posten. Hier wat korte zinnen:

    Eigenaar gaf o.a. aan gauw met extra foto's en prijslijsten te komen wat betreft drank. Drank is dus inbegrepen in de entreeprijs, sterk kost 2 euro. (Ik dacht eerst aan een typo) en een Piccolo 4 euro. Dat lijkt me toch zeer acceptabel. Club heeft niet de intentie om een zogenaamde champagnebar te worden. Tevens gaf hij de garantie niemand opdracht te hebben gegeven om een positieve recensie te schrijven. Natuurlijk hoopt hij dat ijsberen een bezoek brengen en zich vervolgens een beeld van de club kunnen vormen. Hij nodigt me van harte uit om eens te komen kijken en dat vragen altijd welkom zijn. Hij sluit af met: "ik vertel je graag hoe het werkt, wat er achter ligt, waarom iets wel of niet kan. In ieder geval, ik zorg dat foto's en meer informatie snel zichtbaar zijn".

    Nou kun je zeggen: "Ja ja, mooie praatjes, bewijs maar, laat maar zien". Maar het gaat hier niet om een of andere doofpot affaire waarbij we een parlementaire enquete moeten houden om de onderste steen boven te krijgen. Goede informatieverstrekking vanuit de club en wat ervaringsberichten van ijsberen lijkt me wel voldoende om een beeld te krijgen.

  30. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 juli 2014),Carlitos (21 juli 2014),laplagne (24 juli 2014),licky luke (21 juli 2014),Mr Pussy (21 juli 2014),The Joker (20 juli 2014),uurtje (21 juli 2014),Willi69 (21 juli 2014),Zultbroek81 (21 juli 2014)

  31. #67
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Binky007 Bekijk bericht
    ...

    Als welness is er een saunacabine en een een Turks stoombad.
    In de aangrenzende lounche kamer staat ook nog een losse jacuzzi.

    De meisjes zagen er zeker niet slecht uit.

    Omdat de club net open is zijn er natuurlijk geen 40 - 50 vrouwen aanwezig.
    Maar ik ben ervan overtuigd dat dit in de toekomst zeker geen probleem zal worden.

    Het meisje dat ik heb getroffen was in elk geval een dikke 10.
    Ik heb in elk geval een wereldavond gehad, met een GFE ervaring op en top.
    en..... alleen een badjas aan geen onderbroek , gewoon net als in duitsland.

    Binky
    Voor de welnesser's: is er ook een mogelijkheid tot massage ? Prijs ?

    Voor de zuipers: welk bier hebben ze ? Fles - tap ?

    Voor ons allen: welk type meisjes liepen er rond ?

    Belangrijk: Wat heb je met je meisje gedaan ? TZ - PZC - extra's gevraagd ?
    Hoelang ben je ermee geweest ? Wat heb je betaald ? Hoe verliep de 'onderhandeling' ?
    Hoe zijn de kamers ?
    Pain is weakness leaving the brain !

  32. Onderstaande leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (21 juli 2014)

  33. #68
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Natuurlijk hoopt hij dat ijsberen een bezoek brengen en zich vervolgens een beeld van de club kunnen vormen. Hij nodigt me van harte uit om eens te komen kijken.....
    En Badslippers?
    Al een bezoekje gebracht aan deze club? We zijn natuurlijk erg benieuwd naar je neutrale persoonlijke ervaringen.

    Het moet voor een zichzelf respecterend ijsbeer die meer dan 4.765 berichtjes plaatste en zo weinig clubs aandoet toch een uitdaging zijn een ‘nieuwe club’ te bezoeken.

    .....Of zit je nog steeds met je halve liter bier te koekeloeren op dat zonnige terras in Venlo en ga je in het weekend weer gewoontegetrouw naar je vaste clubje in Kaarst…..
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 juli 2014 om 15:48

  34. #69
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dit betreft een retorische vraag,zie mp:



    Zaterdag 26 juli >>> LR (om te sponsoren)
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  35. #70
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Ik heb net gebeld met de zaakvoerder van club fkk om te horen of Beau zondag aanwezig is,maar zij is in verlof tot en met 7 augustus. Hij heeft me vertelt dat het van vandaag 60€ is voor 30 minuten.

  36. Onderstaande leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    The Joker (25 juli 2014)

  37. #71
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    Zie hier maar weinig ervaringen verschijnen.....toch alweer niet gesloten ?

  38. #72
    Geregistreerd
    1 april 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:30
    Berichten
    314
    Discussies
    32
    Thanks
    474
    Thanked
    640 in 137 posts

    Standaard

    Mijn eerste bezoek aan CLUB-FKK op donderdag 17 juli .

    Donderdag middag opgestaan om 12.45u, gewerkt met de nachtshift, vandaag en morgen een HVD gezet op het werk. Vrijdag met het vrouwtje shoppen in Dusseldorf en zaterdag naar Köln en aansluitend s`nachts naar de Kölnerlichten (groots vuurwerk op de Rhein). Om 13.00u een uitvlucht moeten zoeken om thuis weg te geraken. "Schatje ik ga in geel, Meerhout, Rijkevorsel en Meer(industriepark) op zoek naar een gele fluo overall voor op het werk, als ik laat moest thuis zijn zorg dan dat je morgenvroeg klaar bent om 9.00u om te vertrekken naar Dusseldorf. Om 13.40u vertrokken richting Zundert, nog even bij een oude werkmakker gestopt in Hoogstraten en dan verder naar club-fkk. Ik had vooraf gekeken op google-maps waar club-fkk gelegen was (want ik heb geen gps) het lag voor de straat van sauna-diana. Ik kwam deze straat tegen dus ik moest keren (het is 1,4km over de brug van de autosnelweg aan de linkerzijde van de baan.

    Ik rij het terrein op van CLUB FKK om 14.45u en er stond nog geen enkele wagen op de imens grote verharde parking (ik schat dat er tussen de 100 a 150 wagens kunnen parkeren, maar vandaag helaas zal dat niet gebeuren). Ik dacht niks volk, misschien wel 5 lekkere wijven voor mij alleen, ja ik was er nu toch, ik zal toch maar eens een kijkje gaan nemen. Naar de inkom gewandeld en verwelkomt door de zaakvoerder en een security-boy van skorpions Nederland, ze vertelde me dat ik nog niet binnen mocht. Ik dacht dat is mooi een club die om 13.00u opengaat en waar je om 15.00u nog niet binnen mag. De zaakvoerder vertelde dat er een vrouw moest komen met de inschrijvingen van de dvp's (Achteraf gezien was er voor die dag een controle van de zeden-politie gepland, wat klopte er liepen twee nette mannen rond die zeer vriendelijk waren en allebij een zelfde mooi hemd aan hadden, ik dacht nog een tweeling). Ik heb dan een kortingskaart ontvangen van 10€. Op dat moment komen er nog twee nederlanders aan, zij waren al één uur voordien daar geweest en hadden geen kortingskaartje gekregen van 10€. Dan hebben we eerst buiten nog een cola gedronken. En om 15.10u bleek alles in orde te zijn en konde we de saunaclub betreden. Mijn kortingskaartje ingeleverd en 40€ cash betaald (je kan er ook betalen met de kaart). Een zijde zachte badjas ontvangen in één enkele maat en de sleutel van locker 26. Dit was gewoon k*t , een gewone sleutel met een nummerlabeltje eraan, ik dacht waar moet ik die sleutel nu gaan laten om hem niet te verliezen. Dan heb ik maar mijn lanyard van saunaclub DOLCE VITA in Dusseldorf genomen en daar de sleutel aan gehangen. Dan de kleedkamer ingewandeld, wat een hopeloze lockers dat heb ik nog nooit tegen gekomen. Industriële aluminiume lockers waar je bijna niets in kwijt kunt krijgen(wacht maar tot in de winter). Het hoeft niet tezijn zoals in Villa vertigo, Sixsens of GoldenTime, maar hou het gewoon gezellig en simpel (rechthoekige lockers). Na mij uitgekleed te hebben nog even badsleffers gezocht maar die waren niet te vinden, deze moet je vragen aan de man van de security. Deze badsleffers zaten wel lekker. (Achteraf gezien lopen er een x-aantal beren zonder sleffers, heb dit gemeld, en het antwoord is "het is een vrije keuze er aan te doen of niet" zo kom je er makkelijk vanaf. Zet deze badsleffers dan zeker in een kastje in de kleedruimte zodat je ze ziet staan. Dan ben ik eerst nog even gaan kakken, spijtig op het toilet moest ik mijn propere badjas aan de klink van de deur hangen en de onderkant hing op de grond. (Wanneer het drukker en nat is, is je badjas ook nat, gezellig!!!) Dan de douche in hier waren wel haakjes in overvloed, de douche over heel het pand waren mooi betegeld en allemaal moderne regendouche(koppen) bijna allemaal dezelfde die tegen het plafond bevestigd waren. Als je haar niet mag nat worden is dit wel een probleem. De douches gaven veel water waarvan je de temperatuur goed kon instellen. De zeep kwam goed uit de dispender en ruikte nog lekker ook. Daarna een handdoek genomen k*t-k*t-k*t-h**renk*t wat een kleine handdoekjes en er lagen er geen andere, verder in de lounge en sauna gekeken maar niks van grotere handdoeken te bespeuren. Zonde en dit is een saunaclub.

    Dan ben ik naar de bar gegaan en heb me een coca-cola light besteld. Er was keuze genoeg aan frisdranken en bier van de tap van jupiler en jupiler alcoholvrij, red-bull kost 2,5€, sterke dranken 2€(is wel goedkoop in Magnum 5€/7€ /2cl), whisky 3€(is ook goedkoop in Magnum 5€/9€ /2cl), piccolo 4€ en fles champagne vanaf 60€. Kennis gemaakt met de barman(Arne) want hier zal ik vandaag nog veel drankjes bestellen.

    Dan ben ik gaan ontbijten in het restaurant gedeelte daar lagen super kleine bruine broodjes van 2 op 2 op 2cm en nog enkele boterhammen, kaas en enkele soorten beleg en een beetje groenten en fruit en koude pasta en o.a. vierkante blokjes komkommer, nog nooit gezien. Twee keer mijn bord vol geladen en opgegeten. Dit was echt het minimum, ik weet geen club waar ze nog minder hebben als hier, het was wel lekker. Een roerei of ommelet zou hier wel op zen plaats zijn.

    Dan ben ik verder de club gaan verkennen en kwam ik May tegen een klein fijn romeentje van 21 jaar jong met een mooie rode bikini met heel kleine tietjes en een mooi klein kontje(iets voor " Again and again), ik heb dan naar haar service gevraagd en dat was standaard pmc en nmc voor 20 minuten kost 60€, ik vroeg dat kussen van de borstjes was toegestaan, dat zat bij in de prijs vertelde ze mij. En tongkussen vroeg ik haar enkel de lippen op elkaar zij ze. Ik vroeg kan ik mits bijbetalen in je mond klaar komen en ze antwoorde resoluut NEE, en pijp je ook zonder condoom en het antwoord was NEE, mag ik je poesie en kontgaatje proper likken, ze antwoorde JA mits een beetje drinkgeld en ik vroeg hoeveel? Dan moest ze even denken en antwoord ze jij bent de eerste die dat vraagt. Ik terug en hoeveel? Ze antwoord 20€. Ik, dat is dan 80€ voor 20minuten inclusief nmc, tietjes likken, kussen op de mond, poesie en kont likken en pzc, ze antwoorde pmc. Ik, dan moet ik er nog even over nadenken en heb het er bij gelaten. Te dure service. Ik heb er daarna nog verschillende keren staan op geilen o.a. als ze met haar knieen op een barkruk zat met haar kontje achteruit, lekker lekker zou hem zo langs achter op die barkruk in haar kontje willen duwen. Of ze anaal doet en wat het kost heb ik niet gevraagd. Haar vriendin met zwarte body kon me helemaal niet boeien, deze was helemaal niet sexy gekleed.

    Dan ben ik naar de lockers gegaan en wat was dat nu weer, ik probeerde mijn locker te openen en het lukte me na drie pogingen nog niet, ik dacht wat krijgen we nu, na een vierde poging met twee vingers en twee duimen hard gedraaid ging de locker toch open. Het slot klemde heel hard dat was k*t. Mijn krant genomen en buiten op het terras plaats genomen, na een 30tal minuten zat ik samen met vier dvp's aan tafel allemaal met jurkjes aan zwart, rood en zelfs een groen lang t-shirt met een riempje aan. Ik dacht welke knul noemd nu zijn saunaclub club-fkk, want ik ging er vanuit dat alle dvp's toch wel bijna blood of met heel weinig aan zouden verschijnen, maar dat was niet het geval. Dus club-fkk is GEEN fkk-club met naakte dvp's. De meeste dvp's dragen een kleedje en willen daar niet van afwijken. Er was een zeer knappe meid Eva ze zou zo kunnen beginnen in GoldenTime, mooi gebruind lichaam, kastanje bruin haar en een mooi slank lichaam waar je heel de dag wilt in beuken(neuken), ze droeg een zwart kleedje waarvan ze het bovenste gedeelte aan haar borsten zeker 30 keer omhoog had getrokken. Ik heb aan deze dvp over een tijdsspanne van drie uur wel 15 keer gevraagd of ze een bikini wou aantrekken, maar dat wilde ze niet. Op een gegeven moment noemde de dvp's me "bikini-man". Van dames(h**ren) in bikini word ik zeer opgewonden en geil, en dan wil ik klaar komen zoals bij de barbies van GoldenTime.

    Daarna ben ik naar de sauna gegaan met twee kleine handdoeken, één om op te zitten en eentje om men voeten op te zetten, de sauna was lekker warm. Maar wie bouwd nu zo een sauna de ruimte tussen de kachel en de eerste bank is ongeveer 50 cm, als hier volk op zit en je wil aan het raam gaan zitten dan schuur je met je pik tegen de ander zijn gezicht, terwijl er op de bovenste zitbank twee meter verloren ruimte is. Na de sauna wou ik buiten een koude douche nemen zoals het hoord, maar deze waren allebij afgesloten, ook de normale douche buiten werkte niet, spijtig. De tuin buiten lag er ook slecht bij er was precies sinds de oorlog in 1914 niets meer aan gedaan, de vijver was ook een rotzooi. Ik hoop dat ze dit alles opknappen het kan een superlocatie zijn met mooie ligstoelen wat wit zand in de tuin en enkele hemelbedden onder de grote boom om lekker buiten te sexen , alsook te BBQ-en, lekker lekker( beach party in club fkk met lekkere bikini-babes in de tuin, ik verheug me er al op; njam njam). Even later kwam ik de zaakvoerder tegen en dit euvel verteld alsook het probleem met de kleine handdoeken. Dan is hij naar een privé ruimte gegaan en heeft me twee grote handdoeken overhandigd. Ik vraag me af, waarom liggen die grote handdoeken niet bij de kleine handdoeken, is het om kosten te besparen voor de was van de handdoeken? Daarna een rondleiding gekregen door de eerste verdieping van de club, allemaal mooie nieuwe kamers waarvan enkele met bad of douche. Het is precies dat je door een laufhaus wandeld met al die deuren en ramen in een wirwar aan gangen.( De duisburg specialist zal zich hier direct thuis voelen op het eerste verdiep, ik voelde dat ook) Alle kamers moeten ge-opend worden met een sleutel. Waarom met een sleutel in gods naam, ik begrijp er geen moer van. Als de dvp haar sleutel in de kamer vergeet kan ze er niet meer in, wat nu!! En wat als de dvp in gevaar is of als er brand uitbreekt!!! Alle sloten eruit halen veel gemakkelijker voor de dvp en voor iedereen(de brandweerman).

    Daarna nog enkele sauna gangen gemaakt alsook in de stoomcabine gezeten en in de whirlpool gerelaxd. Deze whirlpool vond ik wat aan de kleine kant voor zo een grote club ,de lichtjes in de whirlpool maakte het wel gezellig. De whirlpool bevind zich in de lounge van de club, hier is het gebruik van handy/ tablet toegestaan en er is WIFI. In de lounge staan mooie nieuwe banken. Daarna ben ik terug naar het restaurant gegaan om te eten, de dvp's zaten er allemaal, ze waren allen een snitsel met groentjes en fritten met mayo aan het eten, allemaal het zelfde. Dan heb ik voormij het zelfde besteld. Tijdens het wachten op mijn eten heb ik even plaats genomen in de nabij gelegen kino, het is alsof je in een vliegtuig zit twee rijen stoelen (2 en 3 enkele zitjes) met vanvoor een beeldscherm. Met deze stoelen nodig je niet uit tot sexen enkel tv kijken. Het zou beter zijn dat er bvb een tv hing in het restaurant, bar en lounge gedeelte. De rijen stoelen haal die uit de kino vervang die door enkele bedden en enkele tweezitsbankjes zodat het uitnodigd tot spelen, knuffelen, afspraakjes maken, voorspel en natuurlijk sexen met de dvp's. Dit is beter dan de open kamers boven waar warschijnlijk toch geen man van gebruik gaat maken of je moest een gang-bang party organiseren. Dan ben ik gaan eten, het was lekker niet speciaal en veel te weinig( ik durfde niet bijbestellen) een sausje had ook altijd nog welkom geweest alsook een dessert.

    Na het eten heb ik me terug buiten bij de dvp's gezet en nog wat gebabbeld o.a. over de prijs; standaard 60€ voor 20min inclusief pmc en nmc, 90€ voor 30min en 180€ voor een uur( dit zijn hier dure h**ren dacht ik met een minimum aan service). Als ik dan begon over tongkussen, beffen en baffen dan antwoorde de dvp's tesamen NEE en ze zijden bikini-man wat ben jij een viezerik. Ik zij; dat moet toch kunnen eens lekker aan je kontgaatje likken of jij bij mij dan word ik gek en super opgewonden, maar de dvp's vonden het maar niets. Als ik dan vertelde dat pzc in GoldenTime in de prijs zit bij zo goed als alle dvp's en dat voor de prijs van 50€ voor 30min. Riepen de dvp's in koor neeeeeeeeeen hier niet. En als ik vroeg achter französisch total dat kende de dvp's niet, als ik dan zij dat is pzc en men lading sperma in je mond spuiten, de dvp's antwoorde met; nee, bah wat vies, geen haar op mijn kop wat daar aandenkt om dat te doen, sperma in mijn mond dat is goed om keelkanker tekrijgen, soa's en andere ziektes, bah, nee nee ... Ze lachte me gewoon uit waar ik bijzat. Er vertelde er een; bikini-man jij bent niet gek maar ziek in je kop. Ik antwoorde; ich bin krank in kopf en wil ficken en ind deine mund spritsen, lekker lekker. Het beste is, als je naar de service van de dvp's vraagd dat ze alleen zijn en niet in groep want dan zijn ze wat bang om over hun service te spreken en dan doen ze niks extra. Achteraf in de bar nog met Lola gesproken zij vertelde dat ze mij wel wilde pzc voor een extraatje van 20€ maar niet in de mond klaar komen alsook niet tongzoenen, haar beffen en zachtjes vingeren vond ze wel goed zonder bij te betalen. Bikini-man heeft niet toegehapt, ze had wel een geil stemmetje ze kwam zeer sympatiek over ze had me wel bijna verleid met haar mooie bikini onder haar groen t-shirt wat ze had uitgedaan en ze pakte mijn lul al beet onder mijn badjas, maar toen zag ik dat ze heel kleine tietjes had en heb ik afgehaakt.

    Even later vertelde Indy dat een vriendin van haar(Beau) een kijkje kwam nemen in de club. Ze heeft een rondleiding gekregen en is daarna verder gereden naar club privelege in Zundert, om zich daar uit te schrijven. En even later was ze dan terug in club-fkk. Toen ze aan het eten was heb ik kennis gemaakt met haar(mijn lul stond al stokstijf van het geilen naar haar grote tieten, hmm die ga ik sewes is goed doorboren dacht ik), ze vertelde me dan ben jij bikini-man. Ik; ja, kan jij geen bikini aandoen. Ze zou er één aandoen als ze die bij had. Daarna heeft ze een kamer toegewezen gekregen om in te overnachten en om haar ding te doen(sexen met de beren). Dan is ze haar gaan omkleden en verfrissen en even later opgedoken in de bar met een zwart kleedje aan(spijtig geen bikini). Ik ben direct bij haar gaan staan aan de toog en een afspraak gemaakt alsook achter haar service gepolst. Ik vroeg mag ik je tongzoenen, ze antwoorde bikini-man jij ziet er heel proper uit netjes gschoren natuurlijk mag jij me zoenen en ze draaide me gewoon binnen terwijl legde ik mijn hand op haar rechtse grote borst en neep er eens zachtjes in, en ze fluisterde in mijn oor; stoute jongen en ze likte zachtjes aan mijn oorlelletje(dit had voordien nog geen enkele dvp bij mij gedaan, likken aan mijn oor). Ik heb verder niet meer naar prijzen gevraagd en haar service, ik ging het gewoon op me laten afkomen, ze was zo verdomd lekker. Ik zij, gaan we naar boven? Zij antwoorde, is het goed dat ik nog even goeiedag ga zeggen bij de meiden buiten. Ik, geen probleem, me nog even gaan douche en terug naar de bar waar ik nog een cola-tje heb gedronken en verder wachten op Beau.(Beau en vijf andere dvp's zijn samen van club-privelege naar club-fkk gekomen) Na een kwartiertje is ze mij dan komen ophalen en zijn we naar boven gegaan. lees hier verder https://www.ijsberenforum.com/forum/...367#post381367 .

    Na de kamergang met Beau heb ik me lekker lang gedouched en wou ik nog even in de whirlpool gaan, maar deze was bezet door Isabel en een beer, Isabel lag al kussend op de beer en ze vermaakte elkaar goed( ik heb verschillende malen uit de douche naar het koppel gegluurd, ik wou hen niet storen, want de beer genoot ervan) maar toen ik uit de douche stapte om me af te drogen met nogaltijd kleine handdoeken, stapte Isabel en de beer uit de whirlpool en gingen naar de kamer. Even later kwam ik Beau terug tegen en zijn we samen buiten gaan zitten bij enkele ander dvp's en ijsberen(ik dicht bij Beau want heb haar nog verschilende keren in haar kontje, billen en benen genepen). Van een andere tafel riep Eva; hey bikini-man had Beau een bikini aan? En Beau riep; ja en geil dat hij was, hij heeft me door en door geneukt, die bikini-man was top. Daarna is Beau nog enkele keren drinken gaan halen voor iedereen op het terras(het terras is omgeven door vier muren, enkele tafels en stoelen een buitenbar en een fonteintje, maar het is er de hele dag door met de felle zon afschuwelijk warm en laf, er kan geen wind bij door de vier muren en je hoord op verschillende tijdsstippen het geluid van een afzuiging of airco, de tuin daar willen we in, veel gezelliger als hij af is) Een paar keer hebben wij beren tesamen geroepen om hapjes, maar deze zijn niet gekomen. Spijtig, want na een stevige neukpartij heb ik altijd honger. Tegen 00.45u ben ik opgestaan nog een cola-tje besteld bij Arne en nog even met de zaakvoerder gesproken alsook een dame die er heel de dag rond huppelde(heel vriendelijke gedienstige dame). Nog even afscheid genomen van Beau die aan de bar stond, nog een laatste lekker kus gekregen en me gaan douche en terug aangekleed. De zaak om 01.00u verlaten. Dan ben ik naar Antwerpen gereden naar Mc donalds in Merksem, deze was al gesloten. Dan maar verder naar de Quick gereden aan het bioscoopcomplex kinepolis, maar hier waren ze net de stoelen op de tafels aan het zetten, dus weer niks. Dan ben ik verder gereden naar het schipperskwartier(SKW) in Antwerpen. Na enkele rondjes gewandeld te hebben ben ik dan gestopt aan een raam van de Verversrui 13. Lees hier verder https://www.ijsberenforum.com/forum/...369#post381369 .

    Toen ik bij Manar buiten was ben ik eerst een kebap met look gaan eten en even daarna nog een frit met mayo, een bicky-chees en een sito-stick want ik had reuze honger( dit heb ik nog nooit meegemaakt in GoldenTime dat ik daarna ergens anders moet gaan eten. Van het SKW ben ik verder naar de parking van Q8 in Ranst gereden en ben daar gaan kijken of er misschien nog wat te neuken valt, maar het was niks. Dan ben ik verder gereden naar de twee parkings in Oelegem waar enkel twee mannen van de eene parking naar de ander reden, dus ook weer niks. Tenslote ben ik dan om 04.00u in Oud-Turnhout beland en hier ben ik achter mijn stuur in slaap gevallen, tot mijn vrouw me om 08.30u wakker belde.

    besluit

    Tussen 15.OOu en19.00u een 10 tal ijsberen
    Tussen 19.00u en 01.00u een 15 tal ijsberen

    Er is geen enkele ligstoel te bespeuren in de ganse club

    Doe wat aan het eten
    De hapjes s'avonds doe dat elke dag op bepaalde tijdstippen

    Ik vind op dit moment de inkom prijs van 50€ niet gerechtvaardigd, ik zou denken aan 30€ of een kortingsbon van 25€ voor een volgend bezoek te gebruiken binnen 1 maand, zo lok je ook nog volk en van de moment dat je eten volledig in orde is kan je gerust terug over gaan naar het volledige bedrag van 50€.

    De prijzen van de dames zijn eigenlijk veel te hoog in vergelijking met de duitse saunaclubs en de service is veel te laag.

    Ik hoop dat het een club word zo goed als GoldenTime, dan moet ik niet meer zo ver rijden en kunnen ze achtereen zoveel maut vragen als ze willen in Duitsland.

    Deze saunaclub is geen afzuipkot

    Verplicht het om badsleffers te dragen

    Het woord "bordeel" zou ik weglaten op je webadres, dat schrikt af, als ooit je vrouw het webadres intikt en ze ziet het woord "bordeel" staan kan je het gelijk gaan vertellen.

    Doe iets aan de openingsuren

    Zet in het bargedeelte i.p.v. zetels zonder armleuning, zetels voor twee personen met armleuning zodat je gemakkelijk met een dvp kan relaxd praten om een kamergang te overwegen.

    Haal de stoelen weg uit de rokersruimte en plaats ze in de bar, dvp's die uren in de rokersruimte verblijven nodigen niet uit tot sexen.

    Zorg voor voldoende grote handdoeken, is echt belangrijk.

  39. Onderstaande 23 leden hebben luminous bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),Again and Again (28 juli 2014),Badslippers (27 juli 2014),Costana (30 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (27 juli 2014),gignnl (27 juli 2014),GT-junky (29 juli 2014),Kwakje (29 juli 2014),Lesyeux (27 juli 2014),MichelJ (27 juli 2014),MiniME (27 juli 2014),Mr Pussy (28 juli 2014),Scrotum (27 juli 2014),seksenfun ( 8 augustus 2014),Sjeufke (27 juli 2014),Snor (28 juli 2014),sofaking (27 juli 2014),Teiresas (27 juli 2014),The Joker (27 juli 2014),Toulouse-Lautrec (27 juli 2014),Wentelt Eefje (27 juli 2014),Wijze grijze (27 juli 2014),Willi69 (27 juli 2014)

  40. #73
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

    Standaard

    Nogmaals bedankt voor je duidelijkheid. De naamsverwijzing naar "FKK" is dus helemaal ten onrechte en zorgt voor verwarring. Al dan niet met opzet om toch maar klanten te lokken. Als ik lees dat er 5 dames zijn uit "privilege" dan vrees ik dat het niets gaat worden.

  41. Onderstaande 2 leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (27 juli 2014),Sjeufke (27 juli 2014)

  42. #74
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Schitterende recensie Luminous!
    Jij hebt wel een makkelijke vrouw die je wijs kunt maken om 24 uur onderweg te zijn om een overall te kopen...
    Hopelijk ben je 2,80m lang en breed, want al die club afmetingen (handoeken, sauna, broodjes) lijken me wel erg klein
    Dameskleding is voor mij dus juist een grote pré, alleen ben ik ook een enorme vreetbeer, dus hopelijk gaat de club dat snel wat uitbreiden.
    Zo te zien luistert de bedrijfsleiding in elk geval wel naar de input van de klanten, dus laten we er het beste van hopen.

  43. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juli 2014)

  44. #75
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Bedankt voor het verslag Luminious. Schept een hoop duidelijkheid. Veel zaken zoals handdoeken, haakjes voor de badjas in de wc als wel het eten zijn zaken die makkelijk verbeterd kunnen worden. Douchen buiten aansluiten ook. Laten we hopen dat het kinderziektes en beginners foutjes zijn en verholpen zullen worden.

    Hoe je het wend of keert. Het zal van de dames afhangen. Als deze uit de nabijgelegen establishments komen en dergelijke prijzen aanhouden zullen ze niet kunnen concurreren met de clubs zoals wij ze kennen. Maar niet iedereen weet de weg daarheen te vinden. Er is altijd een markt veel veel-betalers en zal er altijd zijn. Als dat de markt is die ze willen bedienen prima. De vraag of dat slim is in deze tijd is af te vragen.

  45. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (27 juli 2014)

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

  Diamond 468*60