Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 145
  1. #26
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Heute erst registriert und schon ein positiver Bericht über einen neuen Club...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Wentelt Eefje (20 juli 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Heute erst registriert und schon ein positiver Bericht über einen neuen Club...
    Precies... ligt er wat mij betreft net ietsje te dik d'r op...

    Maar ala, voordeel van de twijfel en zo...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. #28
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisvL Bekijk bericht
    Dank je voor het welkom heten, maar waar trap je niet in?
    Goed, vertel dan maar eens:

    - De prijs voor een kamer met meisje voor 20 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 30 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 40 min.
    - De prijs voor een kamer met meisje voor 60 min.
    - Extra prijs voor pijpen zonder condoom.? Zo ja, wat kost dat.
    - Extra prijs voor FT? Zo ja, wat kost dat.
    - Is tongzoenen standaard? Zo nee, wat kost dat.

    - Ben je nog met een vrouw naar een kamer geweest? Zo ja, met wie? Hoe oud was ze en wat was haar cup-maat? Was ze dik of dun. En vertel eens wat jullie op de kamer hebben uitgespookt.

    - Is bier gratis? Zo nee, wat kost het.
    - Wat kost een piccolo?
    - Wat kost champagne?
    - Wat kost een coctail?

  5. Onderstaande 6 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (20 juli 2014),Lesyeux (21 juli 2014),licky luke (19 juli 2014),Sjeufke (19 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014),The Joker (19 juli 2014)

  6. #29
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisvL Bekijk bericht
    Ik het het eigenlijk gequote omdat ik op een andere manier niets van mijn tekst zag verschijnen. Maar goed wat betreft de prijzen:

    Entree is 50 euro dit is inclusief drankjes en eten en sauna etc. Voor duurdere drankjes moet je iets bijbetalen, maar dit zijn normale cafe tarieven dus niet 80 euro extra omdat een meisje wat wil drinken, dit soort onaangename dingen zijn er niet.

    prijs voor de dames start vanaf 60 euro voor 20-30 min. Je kunt dan met een dame naar een hele mooie kamer. Als je extra dingen wilt of zo zul je vermoedelijk wat moeten bijbetalen, maar ik heb daar zelf geen gebruik van gemaakt. De dames werken zelfstandig dus wil je langer dan is er wat onderhandelingsruimte, maar start wel bij die 60. Een uur is zeker een stuk minder duur dan 200 euro.
    Mag ik dat stukje quote in vet interpreteren als een kamerdienst tot je klaar komt en dan gedaan , dus niet op tijdsbasis ?
    Wordt er gezoend/getongzoend in de standaard sessie ?
    Vroegen de dames zelf om een drankje ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. #30
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Kijk. Nu komen we ter zake...
    Chapeau, TL!
    Laatst gewijzigd door Admin; 19 juli 2014 om 19:55 Reden: full kwoot
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  8. #31
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Nogmaals, mij maakt het niet zoveel uit wat het kost. Ik heb mijn eigen voorstellingen en trek mijn eigen grenzen. En die grenzen liggen voor eenieder anders. Beste voorbeeld is wel Badda-Bing. Deze tent verenigde Duitse en Nederlandse pay sex op de (voor mij) slechtst denkbare manier. Wel entree vragen, waardeloze catering en de dames vroegen de hoofdprijs voor veelal incomplete service. De service kon soms, a contant, wel aan een upgrade onderworpen worden. Desondanks was er wel volk en beleefde sommige beren er goede tijden.

    De vragen die hier gesteld zijn, zijn gewoon relevant. Het ontwijken van deze vragen en een beetje de 'wijze Harry' uithangen geeft aan dat je niet dom bent. Je bent dus in staat om de werkwijze van dit forum in te schatten. Het stelselmatig niet beantwoorden van toch wel duidelijke vragen doet denk ik maar afbreuk dan goed. Maar ook dat is ook reeds gezegd. Wellicht toch massaal inschrijven voor de tombola teneinde eens een verkenning uit te voeren?
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeng1960 (23 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014)

  10. #32
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    In het algemeen geldt:
    - Als dienstverlening vaag gehouden wordt, dan is er een grote kans dat deze mager is.
    - Als de prijs vaag gehouden wordt, dan is er een grote kans dat deze hoog is.

    Met dat in het achterhoofd en nog zo'n tien goed bevallen clubs net voor of over de grens is de keuze voor mij makkelijk

  11. Onderstaande 7 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),rmjhexe (19 juli 2014),seksenfun (19 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014),Teiresas (19 juli 2014),uurtje (19 juli 2014),Wijze grijze (19 juli 2014)

  12. #33
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:29
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.594
    Thanked
    3.384 in 1.845 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisvL Bekijk bericht
    Dank je voor het welkom heten, maar waar trap je niet in?
    zal ik je even uitleggen de duisburg spesjalist is de moeilijkste niet ze post gaat alleen ma over fkk zundert en nu zijn er een aantal beren van mening dat jij de eigenaar ben of een dvp die de club mooier beschrijft als het is wij hoeren lopers zijn niet van gisteren

  13. Onderstaande 3 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Sjeufke (19 juli 2014),Willi69 (19 juli 2014)

  14. #34
    Geregistreerd
    22 september 2013
    Last Online
    16 maart 2024 @ 23:57
    Berichten
    865
    Discussies
    10
    Thanks
    3.409
    Thanked
    1.497 in 459 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Sorry dennisvL, daar trappen we niet in.. welkom op het forum...
    Als dit inderdaad zo is, en daar heeft het alle schijn van, dan weten we nu wat je kan verwachten daar in Zundert: mooie woorden maar niet veel meer. Hilarisch hoe iemand zijn eigen glazen in zo korte tijd kan ingooien. Thanks TL!

  15. Onderstaande 2 leden hebben Mr Pussy bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Sjeufke (19 juli 2014)

  16. #35
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Hij is bijna schattig en naief te noemen hoe deze -weinig zeggende en om de echte vragen heen antwoordende- recensie is geschreven.
    Hopelijk komt er spoedig nog een verhaal van een oudgediende ijsbeer die alle financiële details (incl drankjes voor de dames die blijkbaar max E79 kosten) en service vormen nader uit kan leggen.
    Dat er volop geschermd wordt met NL nationaliteit klinkt leuk, maar daar zaten er ook veel van in Badda Bing (en liepen tevens mee in de veteranen optocht van WWII), dus looks en leeftijd horen we ook graag...
    Nog een vraag die niemand zal interesseren behalve ikzelf: Heet die vriendelijke jonge eigenaar misschien Dennis?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dennisvL Bekijk bericht
    Ik heb nog een tijd met de jonge eigenaar gesproken en ik moet zeggen dat alleen zijn verhaal al de moeite waard is om langs te gaan. Je wordt warm en vriendelijk ontvangen en er heerst een zeer fijne ongedwongen sfeer. De service van de medewerkers is echt 100% top!

  17. Onderstaande 2 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014)

  18. #36
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Kan het nog dommer?

    Die hele reclamecampagne hier, en op bv. ook hookers, dat wordt niks. In één klap is hier alle geloofwaardigheid en potentiële goodwill teniet gedaan.

    Los van een vrij eigenaardige naamkeuze (ondergoed dragen in een fkk-setting, ok, wat beren betreft, no prob, maar dames in lingerie in een fkk-club???) en een verzwegen prijssetting, is het redelijk suïcidaal om de doorsnee beer op zo'n infantiele manier te willen belazeren.

    Misschien moeten de admins toekomstige adverteerders maar preventief tegen zichzelf beschermen. Anders is het misschien té pijnlijk...
    I drown by the flood of your beauty.

  19. Onderstaande 3 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Mr Pussy (19 juli 2014),stimpy3 (22 juli 2014)

  20. #37
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Gelukkig hebben we nog Google die ook al wat puzzelstukjes op kan lossen.
    Blijkbaar is een standaard nummertje 20 min, aangezien de dames E5 per 20 min kamerhuur betalen, maar ze hoeven geen entree te betalen als DVP, dus voor de dames is het een mooi risc free offer, met dus minimaal E55 per 20 min aan verdiensten, zonder entreekosten.
    Dennisvl heeft helemaal gelijk als hij zegt dat het kale minimum service uurtarief geen E200 is, dat is dus E180
    http://www.redlights.be/jobs/new-clu...ependente.html

    Wel humor:
    This Club is a FKK Club, we expect alot of man. Girls that work in our club work completly Independent (No Commision for Club!)
    Renting a room costs only 5 euro for 20 minutes.

  21. Onderstaande 5 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Lesyeux (21 juli 2014),licky luke (19 juli 2014),Mr Pussy (19 juli 2014),uurtje (19 juli 2014),Willi69 (19 juli 2014)

  22. #38
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Ik denk dat het 2 kanten op gaat; de admins, waarvan sommigen altijd BIG time haantje de voorste zijn als het gaat om sociaal opstellen, zouden de beren hier ook kunnen steunen door hun adverteerders aan tr sporen wat meer openheid van zaken te geven. Het zijn zo ongeveer de meest belangrijke items....en er komt niets.....dat ruikt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  23. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014)

  24. #39
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Als het gaat om de entree is denk ik alles helder, deze bedraagt 50 Euro.

    Er is gekozen voor een concept waar de dames als zelfstandige opereren en dus zal er ook niet van vaste prijzen spraken kunnen en mogen zijn, zo zijn nu eenmaal de regels in Nederland. Dit staat ook helder op de homepage vermeld.

    Vrij bordeel wil zeggen dat alle dames die hun diensten aanbieden vrijwillig en volledig als zelfstandige te werk gaan en de mogelijkheid hebben om 1 van de 22 kamers te huren.
    We zien hier graag eigen ervaringen van IJsberen tegemoet zodat een ieder zich een beeld kan vormen ipv een herhaling van vragen dan wel niets toevoegende opmerkingen. Die zullen dan ook worden verwijderd.

  25. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014)

  26. #40
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Mooie poging....dan nog zou het zo kunnen zijn dat de dames onderling een afspraak hebben. En we zijn toch wel erg nieuwsgierig naar de eerste ervaring....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  27. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014)

  28. #41
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Das ist in allen deutschen Clubs genau so und nichts Besonderes.

    Keine weiteren Infos?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  29. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Mr Pussy (19 juli 2014)

  30. #42
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Als het gaat om de entree is denk ik alles helder, deze bedraagt 50 Euro.

    Er is gekozen voor een concept waar de dames als zelfstandige opereren en dus zal er ook niet van vaste prijzen spraken kunnen en mogen zijn, zo zijn nu eenmaal de regels in Nederland. Dit staat ook helder op de homepage vermeld.
    Verbieden die Nederlandse regels ook dat recensenten op een forum informeren over hun verkregen diensten ?
    Bij Yin Yang en Sixsens is dat nochtans geen probleem. Waarom zouden de twee recensies dat hier niet uit de doeken gedaan hebben ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  31. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (19 juli 2014),Mr Pussy (19 juli 2014),peterp095 (19 juli 2014)

  32. #43
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    We zien hier graag eigen ervaringen van IJsberen tegemoet zodat een ieder zich een beeld kan vormen ipv een herhaling van vragen dan wel niets toevoegende opmerkingen. Die zullen dan ook worden verwijderd.
    Dit vind ik een beetje beangstigend. Ik heb de vrijheid (soms chaos) op IJbf altijd als verfrissend ervaren. Zelfs een vervelend iemand als ik kreeg hier een plekje (met de bijhorende vrijheid).

    Voor het eerst lijkt nu de adverteerder prioriteit te krijgen op het belang van de ijsberen.

    In mijn ogen is er tot nu toe maar 1 bericht dat voor wissen in aanmerking komt. Een bericht dat waarschijnlijk een fake-verslag van een fictief bezoek is, geschreven door een belanghebbende.

    De ijsberencommunity verdient beter dan zo'n doorzichtige interventie om de adverteerder ter wille te zijn. In mijn ogen gaat dit in tegen alles waar dit forum voor staat...
    I drown by the flood of your beauty.

  33. Onderstaande 2 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Pussy (19 juli 2014),peterp095 (19 juli 2014)

  34. #44
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    @G9,

    Het enige wat je in je bericht doet is nog eens herhalen wat andere leden ook al opgemerkt hadden nl dat er twijfel is over de authenticiteit van een bericht inclusief het verzoek een bericht te gaan wissen.
    Waar we hier op wachten zijn eigen ervaringsberichten die wat toevoegen.

  35. #45
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    @ admin: dan lees je te selectief.

    Hieronder in vetjes wat mij echt bekommert...


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Dit vind ik een beetje beangstigend. Ik heb de vrijheid (soms chaos) op IJbf altijd als verfrissend ervaren. Zelfs een vervelend iemand als ik kreeg hier een plekje (met de bijhorende vrijheid).

    Voor het eerst lijkt nu de adverteerder prioriteit te krijgen op het belang van de ijsberen.

    In mijn ogen is er tot nu toe maar 1 bericht dat voor wissen in aanmerking komt. Een bericht dat waarschijnlijk een fake-verslag van een fictief bezoek is, geschreven door een belanghebbende.

    De ijsberencommunity verdient beter dan zo'n doorzichtige interventie om de adverteerder ter wille te zijn. In mijn ogen gaat dit in tegen alles waar dit forum voor staat...
    I drown by the flood of your beauty.

  36. Onderstaande leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (19 juli 2014)

  37. #46
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Nou admin.....dat zijn wel lange teentjes. Het forum staat vol met dubbelingen. Ik zie ook steeds dezelfde vragen terug komen of vragen waarop antwoorden reeds gegeven zijn. Hebben we hier opeens selectieve verontwaardiging omdat we met een sponsor te maken hebben? Dat zou toch wel jammer zijn.......maar goed...eens moest het dan gebeuren....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  38. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Gondolas9 (19 juli 2014)

  39. #47
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    @G9, sorry maar wat een onzin met alle respect!

    - Geen enkel bericht in welke vorm dan ook is weggehaald, wel een waarschuwing niet tot in het oneindige door een vraag te stellen die dan wel al gesteld is dan wel niet beantwoord kan worden. Doe je dat wel is het een kwestie van topicvervuiling.
    - Bovenstaande te betittelen zoals jij doet komt vrij hilarisch over.

    Nogmaals het verzoek zelf met eigen ervaringsberichten te komen, daar ontbreekt het hier aan. Begint eerlijk gezegd wat vervelend te worden dit soort beschuldigingen ... .

  40. #48
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    admin, deze is geloof ik niet voor mij.......hoop ik.... (indien ik gelijk heb....deze post wissen)
    Een uurtje is ook maar een uur...

  41. #49
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:29
    Berichten
    707
    Discussies
    24
    Thanks
    1.258
    Thanked
    998 in 335 posts

    Standaard

    De enige die momenteel (hopelijk) een eerste volledige indruk kan geven is Luminous. Hij heeft reeds een kort berichtje van zijn bezoek geschreven zonder in details te gaan over de club zelf en de eventueel geboden service van de dames.
    Zelf ga ik er voorlopig niet naartoe gezien de terechte twijfels die er reeds gerezen zijn.

  42. #50
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    @dennisvL: bedankt voor je verslag, maar je vergeet te reageren op het stuk wat je zelf quote. De prijsstelling
    En behalve prijs: is TZ (DFK) en PZC (OWO) standaard?


    Als er in midden NL een club komt die dit aanbiedt, met bv type Babylon meisjes, dan zit het in no-time vol, al is het 100 euro per half uur!

    (maar ja, wetgeving, zelfstandigheid, dus geen minimale eisen, etc, etc, het zal er helaas wel niet van komen in NL)

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02.

  Babylon 468*60