Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Annabel (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    22 maart 2013
    Last Online
    20 juli 2015 @ 21:12
    Berichten
    12
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard Annabel (Roemeense)



    Annabel (Roemeense)
    Leeftijd : 25 jaar Taal : Duits (matig), Engels (goed)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Halflang
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Normaal
    Tatoeage : Nee Lichaamsdeel :
    Piercing : Ja Lichaamsdeel :
    Cup-maat : B Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Onbekend Herhalingsgevaar :
    Prijs : 50 euro Tijdsduur : 30 minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen, Aftrekken, Vingeren, Körperbesamung
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Ter aanvulling: lengte 1.71 mtr. en kleur ogen groen/grijs en een klein glinsterend steentje op haar linker hoektand. Zoals Badslippers eerder al memoreerde gaat Annabel met haar uiterlijk eerder door voor een Poolse dan een Roemeense. Heb afgelopen weken een aantal malen met haar gekamerd en naar volle tevredenheid. Geen dame met een gebruiksaanwijzing, maar gewoon eentje die zonder te zeuren het hele pakket doorloopt en op zijn minst de schijnt weet te geven dat ze er zelf ook plezier aan beleeft. Daarnaast is ze gezegend met een flinke portie humor en kan voor een dame zeer gevat reageren. Enige minpunt wellicht is het gebruik van een schoonmaakdoekje alvorens ze (opnieuw) gaat pijpen, doch mijn aanmaak van voorvocht is niet zonder reden en ze doet dit niet tussen het pijpen door. Is ook goed in de pre- en aftersales zonder opdringerig over te komen, sterker nog veelal moest ik uiteindelijk de sleutelvraag zelf stellen als ze kwam buurten.

    Voor de liefhebbers, vanaf woe 09.07 a.s. vliegt ze naar eigen zeggen voor de komende 2 maanden (helaas) weer naar huis.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 7 juli 2014),Boy69 ( 7 juli 2014),Megaboob ( 7 juli 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    I love the sound of her voice!!!

  5. #4
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard


  6. #5
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Naam: Anabelle
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, maar ziet er eerder Duitse of Poolse uit… Extra weetje waar iedereen van zal opschrikken en ik kon het zelf ook niet geloven: ze is een halve gipsy (maar ze heeft totaal niet dat attitude)
    Leeftijd : 24-26
    Haarkleur/-lengte : Blonde, schouderlange haren
    Lengte dame : 1m70, met killer-heels 1m80
    Postuur/Kont/Cupmaat : Atletische gebouwd / Strak kontje, maar kon wel wat ronder voor mij / B-cup
    Tatoeages/Piercings : ik dacht van niet
    Roken: ja
    Voordelen: lief, charmant, heel knap naar mijn smaak en verleend een goede service
    Nadelen: nadelen waren er niet echt… Alleen heb ik al beffend heel veel kutten feller nat gekregen dan de hare… Dat is het enige jammere aan de sessie met haar
    Prijs : 100€ + 5€ fooi voor een vol uur
    Rapport: op uiterlijk 8.5/10, op technische vaardigheden 7/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE
    Service: TZ (naar verluidt niet met iedereen), knuffelen, beffen, PZC, NMC, droogneuken

    Presales:
    Geen dame die zelf naar je toekomt, maar wel in de buurt rondhangt. De spanning tussen mij en haar hangt al van 2 voorgaande bezoeken aan LR in de lucht. Eerst dacht ik aan toeval, maar ook zij wist nog alle details van vorige keer te herinneren (wat, waar, hoe en met wie) en die vorige keren zijn respectievelijk een maand en 2 maanden geleden. Nooit echt contact gehad, wel oogcontact waar ik bijna in zwijm van viel. Daarom dat ik eerder al eens een oproep deed over wie deze dame was. Eigenlijk was het deze keer mijn bedoeling om met haar op de kamer te belanden, want de vorige keer kwam het er niet van vanwege Ella die als een bloedzuiger op mijn huid geplakt zat. Anabel behoort trouwens tot dezelfde roedel als Ella, maar hoewel Ella minder bedeeld is met schoonheid, lijkt ze wel hoger in de hiërarchie te staan… Daarom ook de voorzichtigheid van Anabelle, veronderstel ik. Ze zwermde weer in mijn buurt rond en nadat ik ook nog eens bij mijn zatte vriend Ricardo Banana geïnformeerd had, besloot ie het eindeloze gelul wat in te korten en hij tilde haar op, liep tot bij mij en depneerde haar op mijn schoot. De officiële kennismaking geschiedde en het eerste wat Anabelle zei: “je bent toch getrouwd met Ella”. Ik stelde haar gerust en liet mijn ringvingers zien en zei dat ze toch terug naar Roemenië is. Ook Anabelle vertelde me dat ze normaal al terug naar huis was, maar dat ze wegens een staking op maandag, pas dit weekend kon vertrekken. Ik had dus geluk, ofwel was het lot me goedgezind. We hadden nog 20min een leuk gesprek met gereserveerde strelingen en handtastelijkheden. Er was zeker geen aandrang en alles verliep heel relaxed. Toen ze ging roken, gaf ik aan dat ik ging douchen en dat ik haar daarna wel terug zou vinden. Onder in de douche werd ik door een snol verkracht, met resultaat dat ik met diezelfde snol ook op de kamer belandde. Toen ik na dat alles terug in de bar kwam, was Anabelle natuurlijk weg. Gelukkig vond ik haar na het avondmaal opnieuw. Op sensuele wijze zat ze te roken op de sofa. Als een bekeerling die het licht gezien had, liep ik op haar af en zette me naast haar. We vingen de draad weer op en ze kroop knus tegen me aan. Daar bleven we nog een halfuurtje zitten en toen besloot ik mezelf uit mijn leiden te verlossen: ga de sleutel maar halen… Op haar kon ik nog lang wachten, want ze zegt zelf die vraag nooit te stellen.

    De betaalde tijd:
    Ik douchte me nog snel en ging toen naar de kamer, waar zij naakt en in al haar glorie op het bed lag. Godverdomme wat een goddelijk lichaam… Een parel van een vrouw! Ik dook ook op het bed, we zoenden intens, ik werd gepijpt, daarna wat droogneuken, dan haar hele lichaam aflikken van haar hals tot aan haar kuiten en natuurlijk dat mooie kutje niet overslaan. Ik heb haar lekker gebeft, maar heel nat is ze nooit geworden. Dat is ook het enige kleine minpuntje dat ik kan bedenken. Zeker als je bekijkt hoeveel mokkels ik wel zo nat als mest krijg door te beffen. Desalniettemin smaakte haar poes wel zacht en zilt. Na een poos beffen, gaf ik het toch op, want als ze echt niet heel nat wordt, dan is dat een teken dat ze er toch niet van geniet. Hoewel het aan haar lichaamstaal niet te merken was… Maar goed, wijven kunnen nu eenmaal ook acteren. Na nog wat droogneuken zijn we echt beginnen neuken, met condoom uiteraard. Haar poes en eigenlijk haar hele lichaam voelt lekker aan. Technisch was het goed, maar ze was niet even sterk dan mijn andere dame van die dag. Bij Anabel is er trouwens ook iets minder initiatief van haar kant… Maar uiteindelijk heb ik in het algemeen toch een betere tijd met haar gehad. Het grote bewijs daarvan was een heel intensief orgasme tijdens het neuken terwijl ze me heel hard tegen zich aandrukte. Na de seks nog wat liggen knuffelen. Ze rookte ook nog een sigaret en we babbelden wat over het leven. Zo kwam ik dan ook te weten dat ze eigenlijk een halve zigeunerin is. Niet te geloven, want dat attitude heeft ze echt niet over zich. Al bij al heb ik me heel goed vermaakt met deze Anabelle, die in het blonde segment haast volledig mijn type is. Mits meer vollere kont, had het er helemaal op gezeten. In ieder geval had ik een hele goede sessie achter de kiezen.

    Aftersales:
    Correcte dame die altijd lief en beleefd blijft. Zeker ook na de daad. Net zoals bij de presales is het gereserveerd dus verwacht geen vulgair gegrijp naar je leuter of zo. Toen ik wat later op de avond aangaf met een gebaar van ver dat we LR zouden verlaten, streelde ze mijn ego: ik nam non-verbaal afscheid van ver omdat ze bezig was met een andere klant in de zetel… Maar tot mijn genoegen, stond ze op, liet die sukkel alleen en kwam naar mij voor een dikke knuffel. Dit was toch weer dat laatste tikkeltje waardoor ik met nog een meer gelukkiger gevoel op de sessie terugkijk.

    Verdere opmerkingen:
    Zal ik met haar in herhaling vallen? Reken maar van JA. En ik raad haar met gemak bij iedereen aan. Ze was inderdaad minder sterkt op technisch vlak dan mijn andere dame die dag, maar net omdat die andere niet verdoezelde dat het alleen maar om geld draait en Anabelle dit wel verdoezelt en me zelfs bijna in de waan brengt dat dit geen liefde tegen betaling was, schat ik haar veel hoger in. Neen, van Anabelle ben ik echt wel geschrokken in positieve zin… Meestal stellen die wijven niet veel voor op de kamer wanneer ze een hele mooi voorkomen hebben, maar zij is wel de uitzondering op de regel. Hele knappe verschijning, goede service en een relaxe tijd met haar doorgebracht. Na haar was ik voldaan!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  7. Onderstaande 6 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (21 december 2014),gignnl (21 december 2014),Megaboob (20 december 2014),terminator (20 december 2014),WA (21 december 2014),Wijze grijze (20 december 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    22 maart 2013
    Last Online
    20 juli 2015 @ 21:12
    Berichten
    12
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Vorige week op herhaling geweest met Annabel... top top top!

  9. #7
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Dame gespot tijdens 1e bezoek aan LR. Destijds zat ik samen met Annabel en Jane (Jeanne?) in een zithoek in de tent. Jane (Jeanne?) vraagt aan me. Does Annebel look Romanian to you? Nee, gaf ik aan.

    Do i look Romanian (vraagt Jane (Jeanne?)) Ja, zeg ik, min of meer wel ja. Haha, die dames lachen met elkaar en hebben lol.

    Annabel ziet er prima uit, kwam op mij ook erg correct over. Ik ben meer van de brunettes. Dus toch met haar "vriendin" mee gegaan.

  10. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 mei 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    10 juni 2015
    Last Online
    14 juli 2023 @ 13:19
    Berichten
    335
    Discussies
    55
    Thanks
    66
    Thanked
    634 in 228 posts

    Standaard

    I'm not sure if it's the same Annabel that I know in LR. Blond hair,(light or dark it's always changing) tall (1,70), bright smile, hot legs, she played handball when she was younger and she told me she need money to open a pharmacy.
    In the room, she's great : she gives the perfect girlfriend experience, maybe she's acting a little bit too much. No problem with DFK, BJ, many positions.

    After the room she has the bad habit to totally forget about you...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.

  Babylon 468*60