Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 403
  1. #126
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Hallo
    war einer vor kurzen da ?
    Welche Frauen sind den zurzeit da ?
    Ich kenne Maya,Larrisa,Anna,Steffi,Andrea,Bianka und Milena.
    Wenn neue da sind wie sehen sie aus und sind die Leistungen gut ?

  2. Onderstaande leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  3. #127
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Smaken verschillen maar het keuzemenu is het zelfde als bij de rest van de dames. Met de 3 nieuwe dames heb ik geen ervaring enkel Steffie doet het verplicht met, die is tenminste verstandig de rest is A.O. mogelijk op de menukaart. Wat jij wilt is aan jou, dat is het mooie van een keuze menu Ik zou zeggen stap in je auto en rij ernaar toe.

  4. Onderstaande 2 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

  5. #128
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Vandaag een bezoek gebracht aan deze pt. er waren 8 dames aanwezig. Wijselijk gekozen voor de safe optie met gummi . 50 euro's Goede sfeer en actieve dames met Maya als echte topper. Grill was eenvoudig, maar je kunt voor deze superprijs weinig anders verwachten. Alles bij elkaar toch een uur of 5 geweest en mij geen minuut verveeld. Voor herhaling vatbaar


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  6. Onderstaande 2 leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

  7. #129
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    . Wat jij wilt is aan jou, dat is het mooie van een keuze menu Ik zou zeggen stap in je auto en rij ernaar toe.
    WaT SCHAFT DE POT?
    De vraag is dan WIE zit er NU buiten Maja en Steffi?
    ER is geen website en advertenties noemen geen namen.
    Die rooie larissa of zo.
    milena dikke thekefrau.
    voordat we gaan rijden, willen we weten wat er op het menu staat.
    namen en beschrijving prestatie zoals nitro 1 vraagt.
    Ich kenne Maya,Larrisa,Anna,Steffi,Andrea,Bianka und Milena.
    Wenn neue da sind wie sehen sie aus und sind die Leistungen gut.

    dus kom op stamgasten
    INFO bitte

  8. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  9. #130
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    voordat we gaan rijden, willen we weten wat er op het menu staat.

    dus kom op stamgasten
    INFO bitte
    Verbeter de wereld en begin bij jezelf!
    En Garde

  10. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),wervelwind (17 oktober 2014),Wijze grijze (16 oktober 2014)

  11. #131
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    ik ben nog nooit een wereldverbeteraar tegengekomen in een club.
    Ik ga er meestal naartoe voor sex

  12. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  13. #132
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    ik ben nog nooit een wereldverbeteraar tegengekomen in een club.
    Ik ga er meestal naartoe voor sex
    Heel goed! ��
    Was de intentie van mijn tip dan helaas toch verkeerd overgekomen?
    Gezien jouw berichtjes, komt het over dat je vooral vraagt en minder brengt. Dat kan en mag, niet iedereen wil of kan zijn ervaringen delen op een forum.
    Maar als je zo dringend om informatie zit te springen als jouw berichtje doet voorkomen, ga dan snel weer naar Viersen en schrijf daar dan ook weer eens over "bitte". Of maak bijvoorbeeld 49 Euro over naar één van de stamgasten als je zo graag informatie wenst, maar zelf de moeite niet wil (of kan) nemen: Er is vast wel iemand die dan voor jou het veldwerk wil gaan doen ��

    Mocht ik hier ooit eens komen om de oude Schneewittchen dames weer eens te bezoeken en kennis te maken met de nieuwe aanwas, dan zal ik in een "live from Fun Park" verslag doen (als het mobiele bereik tenminste beter is dan in de kleedkamer op het oude adres).

    Ps geef dan ook nog even in jouw opdracht aan op welke dag je de info wenst, zodat de betreffende stamgast jou wel de actuele info kan geven waardoor je kan beslissen of je gaat rijden, veel plezier in Viersen tzt ��
    En Garde

  14. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),hallodaarbenikweer (17 oktober 2014),PollekeZuid01 (17 oktober 2014),Tony M (28 oktober 2014),wervelwind (17 oktober 2014)

  15. #133
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ik ben er vaker geweest.
    alleen laatste keer maanden terug.
    dus ik ken wel wat dames daar.
    maar ze adverteren iedere keer new girls. safe 50 AO/VIP +10 of 20.
    meer info krijg je niet. eem website met foto of aanwezigheid is er niet.

    dus lijkt het mij een normale vraag wie er nog meer op de MENU kaart staat naast patatje MAJA.
    Hetzelfde als je een restaurant zoekt, kijk je toch ook op een site als vorkje.nl om te weten wat de ervaringen zijn van andere klanten.

    Waar ik niet aan meedoe, is oordelen over andere ijsberen en en elkaar verwijten maken. niet mijn stijl

  16. Onderstaande 2 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

  17. #134
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Wat is er nieuw in Viersen? Héééééél langzaam word het opgeknapt. Zichtbaar is nu dat er een waterbed staat in de woonkamer (sins enkele maanden) De slaapkamers zien er opgeruimder uit (ook sins enkele maanden). En de grootste vooruitgang! dat zijn de lockers in de kelder (sins kort). voorheen waren het er maar 8 en die stonden boven bij de ingang, de rest ging in een plastic zak en stopte Melina in de kast in de hal. Maar nu staan er veel meer, en die staan onder in de kelder waar jij je ook moet om/uitkleden. Verder heb ik niks nieuws ontdekt.

    De dames, Enkele dames zijn weg en/of vervangen door nieuwe. De nieuwe dames volgens mijn observatie zijn/waren het er 3. 1 kleine Poolse (niet mijn smaak) 1 slanke langere en volgens mij ook polen en 1 flinke dame ``zeker als je haar vergelijkt met de andere 2 dames`` die komt volgens mij uit Bulgarije. Volgens de kenners (heb er zelf geen ervaring mee) is ze behoorlijk geil en een aanwinst voor de club.

  18. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  19. #135
    Geregistreerd
    2 april 2014
    Last Online
    21 januari 2020 @ 16:51
    Berichten
    30
    Discussies
    1
    Thanks
    15
    Thanked
    39 in 19 posts

    Standaard

    Hoi,
    ben er voor enkele weken geweest op een maandag in de GB-tijd, maar er was nog niets nieuws. Al de voorheen genoemden waren wel aanwezig + een 3 of 4 ijsberen...maar, ik vindt dat de sfeer wel stillaan wat vervelend wordt. Altijd de grote mond van Milena, het kinderlijke gedoe van Maja, en de rest zegt niet veel. Alicia of Steffi is wel een topper, maar veel inzet kwam toen ook niet van haar kant. Het was niet slecht, maar heb daar wel al betere tijden beleefd.
    Per toeval zie ik dat Steffi/Alicia een advertentie in Düsseldorf heeft, dus zal ze daar waarschijnlijk ook niet meer zijn voor een tijdje.. (Zie: http://sexdo.de/hobbyhuren/38759/due...2-alissia.html).
    Als je wil weten wie er daar aktueel ronloopt of ligt: bel gewoon naar 0049 (0)15774160661 en Milena zal je de line-up aangeven...

  20. Onderstaande 3 leden hebben Omega69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014),pieterjan72 (19 oktober 2014)

  21. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:54
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Steffi was 2-3 jaar geleden in Schneewittchen al het toppertje (ook als toen de meeste anderen niet zo dramatisch slecht geweest zouden zijn).
    Die grietjes blijven wel eeeeeuwig 19!!!
    Moeten we nu voortaan toch naar ID of paspoort gaan vragen? Destijds vertelde zij dat ze 21 was...en ik had geen reden om daar aan te twijfelen.
    En Garde

  22. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),lyon (19 oktober 2014),Sjeufke (19 oktober 2014)

  23. #137
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ja 21. en als ze liegen en ze komen net controleren dan ben je goed de klos. Er komen nieuwe wetten aan.
    Heb je sekt met een DVP en ze doet dit gedwongen dan ben je strafbaar. Ze gaan er dan van uit dat je het had kunnen weten.
    Maar dit is Nederland, Duitsland zal wel volgen als ze zien dat het in Nederland werkt.

  24. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  25. #138
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    de sfeer wel stillaan wat vervelend wordt. Altijd de grote mond van Milena, het kinderlijke gedoe van Maja, en de rest zegt niet veel. Alicia of Steffi is wel een topper, maar veel inzet kwam toen ook niet van haar kant.

    Ik had dezelfde ervaring de laatste keer.

    bellen voor line up werkt wel maar alleen relevant als je namen kent

  26. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  27. #139
    Geregistreerd
    24 juli 2014
    Last Online
    10 april 2021 @ 13:49
    Berichten
    41
    Discussies
    5
    Thanks
    35
    Thanked
    45 in 13 posts

    Standaard

    Eerste keer hier geweest, ok je kan voor vijftig euro niet veel verwachten maar dit is wel echt slecht., een oud vies onverzorgde zaak, we komen inderdaad niet voor dat maar ook de dames zijn levenloos leveren totaal geen service. Misschien ligt het wel aan mij en kunnen anderen er wel een fijne tijd beleven maar mij zien ze er in ieder geval nooit terug.

  28. Onderstaande 2 leden hebben verch bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

  29. #140
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Je komt er voor de eerste keer en je verwacht gelijk de cream de la cream In eerdere berichten had ik al medegedeeld dat de dames je leuk vinden of niet en dat merk je dan ook gelijk. Schijnbaar weet jij nu hoe laat het voor jou is. Heb respect en je krijgt het terug
    Voor een gedeelte ben ik het met je eens dat service voor iedereen geld. Maar als jij je netjes opstelt dan doen de dames het ook.

  30. Onderstaande 4 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014),PollekeZuid01 (23 oktober 2014),Wijze grijze (22 oktober 2014)

  31. #141
    Geregistreerd
    20 mei 2011
    Last Online
    11 maart 2024 @ 15:23
    Berichten
    88
    Discussies
    1
    Thanks
    67
    Thanked
    93 in 37 posts

    Standaard

    Mee eens Lyon Ik kwam vorige week voor de eerste week voor het eerste daar en had een goede klik met de dames. Een geintje en een beetje respect doen veel is mijn ervaring. Natuurlijk zijn er qua gebouw etc zeker dingen te verbeteren maar aan de dames ligt het niet


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  32. Onderstaande 3 leden hebben pieterjan72 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014),PollekeZuid01 (23 oktober 2014)

  33. #142
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    WaT SCHAFT DE POT?
    De vraag is dan WIE zit er NU buiten Maja en Steffi?
    ER is geen website en advertenties noemen geen namen.
    Die rooie larissa of zo.
    milena dikke thekefrau.
    voordat we gaan rijden, willen we weten wat er op het menu staat.
    namen en beschrijving prestatie zoals nitro 1 vraagt.
    Ich kenne Maya,Larrisa,Anna,Steffi,Andrea,Bianka und Milena.
    Wenn neue da sind wie sehen sie aus und sind die Leistungen gut.

    dus kom op stamgasten
    INFO bitte

    Ik heb vanmorgen een beetje op internet gewandeld en vond:

    Anna:
    Anna Fun-park Viersen.jpg

    Andrea:
    Andrea Fun-park Viersen.jpg

    Milena:
    Milena Fun-park Viersen.jpg

    Maya:
    Maya Fun-park Viersen.jpg

    See ya Smouse

  34. Onderstaande 4 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    geert5 (17 november 2014),NudeDude ( 4 november 2014),Wijze grijze (24 oktober 2014),yurun2009 (25 oktober 2014)

  35. #143
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Misschien kun je aan de hand van deze informatie een soort van agenda maken voor de toekomst? of deel de link dat is ook handig dan komen er niet van die vragen of iemand weet wie er vandaag aanwezig is?

  36. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  37. #144
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Maya gaat een maandje naar huis, Milena is al 2 jaar de ontvangstdame die voor de gezelligheid meeneukt als je daar prijs op stelt. Anders niet. De andere dames op de foto wisselen met Linnich. Larissa, Steffi, Anna enz. Vast team van ongeveer 8 dames dat wisselt met Linninch waar op zich de sfeer minder lijkt te zijn. En altijd weer een verrassing wat je extra krijgt aan nieuwe dames. Laatste keer, begin oktober zaten er ineens weer 8 dames, of het je smaak is, dat moet zelf ervaren. Een ding is zeker, de dames willen wel, heb ik ervaren. Heb ook gezien dat er botte mannen binnen komen, tja, die worden dan ook bot behandeld of zelfs genegeerd. Ligt aan jezelf. Voor 50 of 60 euro kom je altijd aan je trekken. Wil je meer, dan betaal je ook fors meer. Ben je aardig en voor weinig kun je je hier aangenaam laten verrassen. En geef je wat terug in de vorm van aandacht of een massage, dan kun je hier de hemel op aarde verwachten. Uiteraard blijven het allemaal korte afwerksessies. Dan ga je toch gewoon wat vaker?

  38. Onderstaande 4 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014),pieterjan72 (27 oktober 2014),Wijze grijze (25 oktober 2014)

  39. #145
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Misschien kun je aan de hand van deze informatie een soort van agenda maken voor de toekomst? of deel de link dat is ook handig dan komen er niet van die vragen of iemand weet wie er vandaag aanwezig is?
    Dus nu moeten ijsberen de aanwezigheidslijst gaan bijhouden.
    What next.
    eigen eten en badjas meenemen. Wel zo hygienisch.
    of zelfs de tent opknappen.

  40. Onderstaande 2 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),Smouse (26 oktober 2014)

  41. #146
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Nou ja, zo had ik het nu ook weer niet bedoeld. maar als je al moeite doet om dit soort informatie te vinden, waarom dan niet delen met de rest? of in elk geval vertellen waar je de informatie vandaan hebt zodat iedereen dit daar kan opzoeken.

    Ben er gisteravond nog geweest. Ik was er rond 21:00 tot aan sluitingstijd (ik was de laatste die de tent uitging) Het was heel druk zaterdagavond. Melina vertelde mij dat dit vrijdag ook het geval was.
    Er waren 8 dames aanwezig maar slechts 3 waren voor mij bekenden. enkele nieuwe waren zeker de moeite waard vooral Paula trok direct mijn aandacht. Roemeense van ongeveer 170 cm slank lang donkerbruin haar Supermooie ogen en een mooie glimlach.
    Nadeel is dat ze geen woord Duits of Engels spreekt, enkel Roemeens en Spaans maar ja, dat spreek ik dan weer niet En net als de meeste dames spreken er maar enkele Duits of Engels Achteraf gezien had ik beter niet kunnen gaan. Maar ja, dat is achteraf. Het was er al 2 dagen zo druk dat de dames zichtbaar uitgeput waren. Mijn eventuele volgende bezoek zal dan ook niet meer in het weekend zijn en zeker niet op maandag.
    Omdat het zo druk was waren de dames niet echt te porren voor seks. Er waren ook enkele zeer grote beren geweest die de kleinere dames veel pijn hebben gedaan. want zodra er een aanstalte maakte dan doken de dames weg of vlogen bij iemand op schoot dus ik vroeg vrij uit `` is het zo erg`` waarop ze mij aankeken en zijden dat er sommige beren wel erg groot geschapen waren (dik en lang) en hem er ook echt zonder pardon helemaal in duwde. De dames waren hier zichtbaar niet blij mee. En vandaag waren er volgens haar minstens 3 aanwezig en ze wees er voorzichtig een aan die volgens haar extreem was. Verder waren er behoorlijk wat Turken aanwezig en dat was aan de muziek te horen. De hele avond alleen maar Turkse muziek. Dus vroeg ik Milena of ze ook echte muziek had waarop ze mij scheef aankeek. De typische Milena blik Verder vond ik het een dooie boel alleen maar bankhangen, niemand was spraakzaam. Iedereen zat maar op de bank te wachten tot ze aan de beurd waren. Het werd zelfs zo erg dat Milena ging roepen als er een kamer vrij was Ik merkte dat er een paar spraakzame beren aan de bar stonden Duits en Nederlands dus ben ik er maar bij gaan zitten om wat praat te hebben. Mijn eerste 2 sessies waren niet goed, ik bespaar je de details. Mijn laatste sessie vlak voor sluiting was met Paula. Die was zeer goed te noemen. Ze is erg vriendelijk, heeft een hele mooie glimlach. Ze ziet er erg mooi uit een echte aanwinst ``als ze blijft`` Verder was er nog een andere dame welke ik niet weet welke taal ze spreekt want ik verstond er geen drol van volgens mij ook Roemeens Maar ook deze dame was zeker de moeite waard. Mooi slank figuur lange blonde haren kortom mooie vrouw om te zien, volgens andere beren zeker de moeite waard Maar mijn volgende bezoek zal ergens midden in de week zijn als het minder druk is.

  42. Onderstaande 3 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014),pieterjan72 (27 oktober 2014)

  43. #147
    Geregistreerd
    5 juli 2009
    Last Online
    14 april 2024 @ 08:16
    Locatie
    "On the edge of heaven" 7
    Berichten
    600
    Discussies
    14
    Thanks
    2.856
    Thanked
    716 in 273 posts

    Standaard

    Beste Leeuw,

    Ik had wat recensies op dit forum gelezen en ben verder gaan winkelen op het internet.
    Toevallig kwam ik bij de plaatjes van de dames terecht en omdat ik de frustratie/vraag van "zaadkameraad" nog kon herinneren heb ik er een print screen van gemaakt.
    Later heb ik de plaatjes aan dit draadje toegevoegd zodat iedereen de leuke dames kan bekijken. (ook nog over een x aantal maanden)
    Ik vind het zelf namelijk erg vervelend als ik oude recensies terug lees met dode links.
    Daarom voeg ik bewust geen links toe omdat deze binnen enkele dagen toch niet meer werken!

    Greetz Smouse

  44. Onderstaande 4 leden hebben Smouse bedankt voor deze bijdrage:

    colombiano (21 december 2014),fg22 (29 oktober 2014),lyon (26 oktober 2014),terminator (28 oktober 2014)

  45. #148
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    2 april 2018 @ 19:44
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 5 posts

    Standaard

    Ik ben van plan aanstaande vrijdag eens langs te gaan. Is Maya dan reeds vertrokken of nog niet? alvast bedankt voor je reactie. Mvg, D.

  46. Onderstaande leden hebben dolphin2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  47. #149
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dolphin2 Bekijk bericht
    Ik ben van plan aanstaande vrijdag eens langs te gaan. Is Maya dan reeds vertrokken of nog niet? alvast bedankt voor je reactie. Mvg, D.
    Ze was er afgelopen zaterdag ook niet, dus ik denk dat ze al weg is. Ik had begrepen dat ze voor een maand op vakantie is. Maar ze heeft een aantal goede vervangers zoals Paula, helaas spreekt Paula geen Duits of Engels. Enkel Roemeens en Spaans.

  48. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  49. #150
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Wie is er al eens op de maandag, de gangbangdag geweest? Is dat anders dan? Normaal gaan de dames na een wip douchen spoelen, blijven ze dan doorgaan, dus echt gangbangen of is er geen verschil? Wie bevredigd mijn/onze nieuwsgierigheid? Wie helpt ons even met zijn ervaring hier? Alvast bedankt.

 

 
Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23.

FKK Artemis 468*60