Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 403
  1. #101
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Ik ben de afgelopen week zelf maar eens wezen kijken. Geen spijt van gehad. Was de vijfde keer dat ik hier na de opening kwam. Na alle suggestieve reacties van misbruik meisjes, enzovoort was ik even wat voorzichtig. Diverse keren geweest, en elke keer veel plezier gehad. Ik ben er van overtuigd dat die meiden er uit vrije wil werken. Het is wel een doorstroomlocatie. Maar sommige meiden blijven ook wel wat langer hangen zoals een Steffie. Wat ze verdienen ben ik inmiddels ook wel achter, en die dames komen niets te kort, al kun je altijd meer verdienen op sommige locaties. Uit ervaring kan ik zeggen op diverse locaties ook minder, dus ja.

    Nu mijn ervaring van de afgelopen week. Na mijn maandelijkse test bij de dokter, weer goed!, het Sodom en Gomorra in Viersen om 12 uur binnen getreden. Entree was 49 met condoom of 59 AO. Ik kies voor laatste bij Melani, de te neuken ontvangst dame. Er waren in totaal 5 dames aanwezig, alle AO. En goede service verzekerde ze mij, want ze kent mij inmiddels al een paar jaren. Als iets niet goed is, dan zeg ik het direct. De meiden worden elke maand of vaker ook getest, wel zo prettig.

    Bij binnenkomst was ik de enige Hollander, niet zo vreemd na alle passieve publiciteit hier. Inmiddels zag ik twee oude bekende Duitsers van mij waar ik later een paar dames mee verwende. Oke, Melina de takedame, was blij mij te zien en na betalen zei ze, eerst ficken, dan mag je naar binnen. Prima, omgekleed in de ontvangstruimte in de hal, ik zit nergens mee en gelijk op de bank binnen de takedame geneukt. Er liep nog een oude bekende en die werd erbij gehaald om gelijk te pijpen. Na een minuut of 5 had ik het wel gezien en trok mijn leuter eruit. Op de begane grond de kamerdeur even geopend en daar lagen twee Duitsers te krikken op Oa. Maya en een collega. Ik zei dat ik wilde meedoen op volgespoten kutjes. Dat liet Maya zich geen twee keer zeggen, en maande mij dichter bij te komen zodat ze mij vast kon pijpen terwijl ze nog geneukt werd door een andere IJSbeer. Heerlijk dat ze de sappen van Melani van mijn pik eraf slobberde. De IJSbeer spoot haar kutje vol en daarna wilde de andere bezoeker ernaast ook wel de volgespoten kut verder neuken en volspuiten. Melani bleef lurken aan mijn pik. De tweede was snel klaar en Melani schreeuwde met haar veel te grote bek, spritz mir voll of zoiets. Dus ik die spermakut geneukt. Heerlijk. Uiteraard niet klaarkomen, gewoon een tijdje lekker neuken. De toon was gezet wat ik lekker vond.

    Daarna lekker verfrist en in de kamer beneden plaatsgenomen. Onbeperkt drinken en beperkte keuze broodjes met wat beleg. Veel snoep en koekjes.
    Maya zoals hiervoor door mijn collega IJsbeer onjuist omschreven als 90 kg, ze is groot, 175 cm maar hoogstens 65 kg. Gewoon een lekker wijf, beetje ADHD, maar prima te handelen. Liep doorlopend naakt en op de bank trok ze haar poortje open en riep dan of je likken wilde. Nou nee, wel even neuken, dat is ook goed, gewoon op de bank klom er een actieve Duitser op en spoot haar vol zodat het sap eruit liep. Maya daagde mij uit beneden op de bank om ook in de volgespoten kut verder te neuken. Helemaal mijn ding, dus ik eroverheen. Lekker sappig en een tijd je neuken op de bank beneden en een ieder wist gelijk wat mijn voorkeur was. Maya is een heerlijk wijf, enigszins dominant, maar dat kan ik handelen. De andere meiden hadden al snel door door dat mijn voorkeur ging naar neuken in volgespoten kutjes, dus als ze op de kamer waren geweest kwam met men bij mij beneden met een zaaddoekje voor hun kut bij mij of ik verder wilde neuken.
    De andere dames, een kleine zeer slanke Roemeense liet zich ook gewillig vollopen en daarna door mij afneuken. Een wat langere Poolse en zeer nauwe moeder van 25 jaar wilde eerst alleen op de kamer, maar na een paar keer gezien te hebben hoe collega's dat deden kwam ze ook bij mij met haar voor volgespoten kut of ik die nog even wilde doorneuken. Snel verdiend dus voor die dames. Slim zijn ze wel. En ze moedigden elkaar op de bank beneden wel aan.

    De wat dikkere en de oudere, hooguit 38 jaar had ik nog niets mee gedaan, dus die daagde mij uit. Oke, even beneden op het bed. Niet mijn type, maar je moet evenwicht in de club bewaren als je de anderen al een paar keer hebt gehad toch? Eigenlijk neukte ze ondanks wat dikker en ouder best wel lekker. En de inzet was ook top.

    Slim natuurlijk in een AO club, net uitgebreid geneukt en dan nog even kort een man eroverheen die alleen maar kort neuken wil in zo'n volgespoten kut. Daarna diverse dames nog uitgebreid gemasseerd wat men wel kon waarden. Over de hele middag kwamen er diverse bezoekers, maar niet meer dan 6 tegelijk. die hooguit 2 uur bleven.
    Mijn bezoek duurde tot 19.00 uur waarna ik ik totaal de vijf dames minimaal 4 keer volgespoten doorgeneukt heb. Uiteraard met behulp van de blauwe pil en maar een paar keer klaargekomen. Voor mij een fantastische middag, heerlijke seks met ongedwongen dames van ongeveer 25 jaar die met veel plezier daar werken. Mij zien ze er snel weer. Ik ben benieuwd wat voor gezeur ik hier weer hoor of dat ik snel wat meer Hollandse IJsberen daar zie. Als ik de andere recensies lees, verdient deze club de voorkeur. En oh ja, met condoom kun je ook uitstekend terecht. Ik zie jullie er graag.

  2. Onderstaande 4 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 september 2014),PollekeZuid01 (20 oktober 2014),terminator ( 1 november 2014),Willi69 (15 oktober 2014)

  3. #102
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Ik was niet boven vorige week, maar
    ik denk dat als je met paar man aangeeft dat je GB wil,
    dat dat dan zo wordt geregeld, mits je duidelijk bent.

    Beneden op bedden is dat ook mogelijk met meer tegelijk,
    maar dat is niet zo mijn ding. Heb ik al mogen aaschouwen.
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  4. #103
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Nanu nanu.
    Also, also ..

    lp69 had zijn lol
    En neukt graag vol
    Ieder zijn ding ..
    Geef mij maar wat bescherming ..

    Maar ja, dames zijn vrij en verdienen redelijk ..
    Dus de vooroordelen over deze club op de schrot ..

    Ik meen oprecht dat bij de zgn. wat "nettere" clubs,
    waar aan alle kanten het grote financieel belang een rol speelt,
    een behoorlijk aantal dames door gewelddadige Zuhälter wordt gemanaged.

    Dus kijk altijd door de windowdressing heen ..

    Altijd ..
    Overal ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  5. #104
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    O ja.

    lp69 schat Maya op 65kg.
    Geloof ik niet.

    Maar met blauwe pilletje(s) op lijkt de wereld iets lichter ..

    Dan zou ik me zwaar vergissen ..
    Of Alzheimer.. korte geheugen ..

    Laten we het gemiddelde nemen (90+65)/2= 77,5kg.

    Anders nog iemand die ter plaatse wil schatten ? Of wegen?
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  6. #105
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Misschien een Tombola voor schatten van haar gewicht?
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  7. #106
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fg22 Bekijk bericht
    O ja.

    lp69 schat Maya op 65kg.
    Geloof ik niet.

    Maar met blauwe pilletje(s) op lijkt de wereld iets lichter ..

    Dan zou ik me zwaar vergissen ..
    Of Alzheimer.. korte geheugen ..

    Laten we het gemiddelde nemen (90+65)/2= 77,5kg.

    Anders nog iemand die ter plaatse wil schatten ? Of wegen?
    Volgende keer neem ik een weegschaal mee naar binnen, wil het nu zeker weten. Ben ik toch iets sterker dan ik dacht, want ik kon haar gemakkelijk hebben. Wellicht de bijwerking van het blauwe genot. Ze is in ieder geval lekker actief.

    De andere waren super slank.

  8. #107
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Last Online
    7 december 2016 @ 16:21
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    @ lp69

    Weet je toevallig of Sabrina (hier eerder besproken) ook nog werkzaam is daar. Het lijkt me wel de moeite waard als zij daar de hele dag aanwezig is. Kunnen we wellicht een keer samen gaan.

  9. #108
    Geregistreerd
    17 juli 2014
    Last Online
    7 december 2016 @ 16:21
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lp69 Bekijk bericht
    Volgende keer neem ik een weegschaal mee naar binnen, wil het nu zeker weten. Ben ik toch iets sterker dan ik dacht, want ik kon haar gemakkelijk hebben. Wellicht de bijwerking van het blauwe genot. Ze is in ieder geval lekker actief.

    De andere waren super slank.
    Heb jij (of iemand anders) de afgelopen tijd toevallig Sabrina ook gezien? Volgens mij schijnt ze slechts af en toe daar te werken, maar weet het niet zeker. Als ze er nog is, dan lijkt het me wel de moeite waard.

  10. #109
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erik91 Bekijk bericht
    Heb jij (of iemand anders) de afgelopen tijd toevallig Sabrina ook gezien? Volgens mij schijnt ze slechts af en toe daar te werken, maar weet het niet zeker. Als ze er nog is, dan lijkt het me wel de moeite waard.
    Die heeft even bij Titti girls gezeten, ook niet het adres waar je wezen moet, zie reactie elders op deze site. Sabrina is om te zien een lekkere dame, grote tieten waar veel mannen op kikken, om te neuken is het waardeloos geworden, veel roken, veel pauze, loopt echt de kantjes eraf wat ik meegemaakt heb. De allereerste keer in Viersen was het een toppertje, maar daarna snel bergafwaarts. Er zijn betere te vinden. Jammer, want ze begon zo goed.

    De meiden die nu in Viersen lopen, waren voor mij top.
    Laatst gewijzigd door lp69; 1 oktober 2014 om 20:18

  11. #110
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    die sabrina is toch al maanden weg.
    maar ze was zeker de moeite.
    er kwamen zelfs beren speciaal voor haar terug uit belgie.

    maja die er nu zit, is ook zeker de moeite.

    voor de rest is het mij totaal onduidelijk hoeveel vrouwen er zitten. welke vrouwen er zitten. wat de prijs is.
    ao gang bang boven.
    net als in linnich is mij totaal onduidelijk wat je kunt verwachten.
    advertentie staan een paar geile wijven die er niet werken.
    er staat nooit bij wie er aanwezig is.
    alleen voor die maja ga ik dat hele eind niet rijden en kies ik een andere bestemming vaak duurder maar minder kans op tegenvallers.
    volgens mij denken er meer beren uit holanda zo over

  12. #111
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Er zijn altijd minstens 4 tot 6 dames aanwezig afhankelijk van wat je wil betalen kun je kiezen voor safe seks dit is de goedkoopste versie. Dan voor €10,- extra a.o. en nog eens €10,- extra word je v.i.p. en mag je alles doen met de meiden. De seks is overal in huis zonder meerprijs dus in de huiskamer of boven op bed is geen probleem. Koffie, fris en de eventuele broodjes of ander eten is ook bij de prijs inbegrepen maar stel je van het eten niet te veel voor. Maar voor die prijs kan dit ook niet.
    Het is wel zo dat de dames de voorkeur geven aan vaste klanten. Dus als je er voor de eerste keer komt zal je opvallen dat ze vaak bij dezelfde mannen zitten maar dat wil niet zeggen dat je geen aandacht krijgt. Ben je lief voor de meiden dan zijn ze ook lief voor jou. Het brutale waar ze hier zo vaak over praten is meer om het ijs te breken en dan heb je het over 1 of 2 dames die zo zijn, Vooral Melanie de theke dame kan erg wild zijn af en toe, de rest is rustig en aanhankelijk. Als het rustig is of de dames zijn moe dan zoeken ze rust bij hun vaste klanten zodat ze niet lastig worden gevallen door nieuwe gasten of gasten die wat ruwer zijn tegen de dames.

  13. #112
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ik ben er al geweest in viersen en andere locaties zoals linnich of kerpen.
    Goede en slechte tijden gehad daar.
    maar de advertentie klopt van geen kanten.
    eten lecker?
    aantal dames?
    sauna zwembad.
    ik heb gehoord uuit betrouwbare bron dat de meiden niet of amper getest worden en dan wel ao aanbieden.

    zie ook discussie bij linnich van mini me.
    paar gasten die vlug willen scoren

  14. Onderstaande 2 leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 3 oktober 2014),MiniME ( 4 oktober 2014)

  15. #113
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Wel of niet testen, het is toch een moment opname met een window van 3 weken.

  16. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 3 oktober 2014)

  17. #114
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    er is inderdaad altijd een incubatieperiode.
    maar als de clubmanager in de club gewoon keihard staat te liegen. Ik test de meiden regelmatig dus het is veilig.
    iedereen gerustgesteld en betaalt de 20 euro extra.
    het is hem te doen om geld en geeft niks om de gezondheid van beren en dames.
    een dame die voor hem gewerkt heeft, vertelde mij dat zij niet getest werd.
    meiden met klachten wel maar die zag je vaak niet meer terug

  18. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 4 oktober 2014)

  19. #115
    Geregistreerd
    4 juli 2014
    Last Online
    Vandaag @ 12:52
    Berichten
    5.053
    Discussies
    40
    Thanks
    1.100
    Thanked
    9.525 in 2.502 posts

    Standaard

    Niet dat ik de illusie heb dat in de saunaclubs geen dingen gebeuren die het daglicht niet kunnen verdragen, maar naar dit soort tenten ging ik nog niet heen als het gratis was. Wat heb ik aan een paar minuten wat extra genot als ik daarna met een beetje pech 'levenslang' krijg. Dat schermen met ik ben zojuist door de APK gekomen is sowieso onzin, want hoe het op dit moment is weet zij ook niet.

  20. Onderstaande leden hebben Brad Clitt bedankt voor deze bijdrage:

    lyon ( 3 oktober 2014)

  21. #116
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Het ligt niet alleen aan de manager/eigenaar of ze getest worden maar ook aan de meiden zelf. Ik heb van enkele meiden zelf vernomen dat er getest word. Maar hoe vaak en om de hoeveel tijd dat weet ik ook niet. Het zou een goede zaak zijn als de overheid dit meer stimuleert en controleert om verspreiding van een soa tegen te gaan. Dit staat los van het feit of de dame in kwestie legaal of illegaal werkt. een vrachtwagen chauffeur krijgt ook achteraf een boete als hij de rijtijden niet is nagekomen. De overheid schermt altijd met wat de gevolgen zijn als het mis gaat. Nou bij een dame van plezier is dit precies het zelfde. laat je testen een vraag om een testbewijs. kun je dit niet tonen dan moet je gewoon een fikse boete krijgen die het werk hierdoor niet meer interessant maakt. Zo scheid je het koren van het kaf. Nu kun je wel over de kosten gaan beginnen, maar voor dit vak moet het een gratis test zijn dat voorkomt een hoop ellende.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 3 oktober 2014 om 19:58

  22. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  23. #117
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 08:39
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Vandaag geweest. 50 euro betaald voor de safe variant. 5 dames aanwezig en zo'n 8 beren. Bijna allemaal vaste klanten, leek me, want de meiden de hingen constant rondom hen. Meiden waren niet vooruit te branden. In de 4 uren verblijf uiteindelijk 2 keer met Maya en 2 keer met twee andere meiden, waarvan ik de naam niet weet. Allemaal afwerksessies. Als avondmaal werd er pizza bezorgd. Over de prijs is niets te zeggen maar mij zien ze er niet meer.

  24. Onderstaande 4 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),lyon ( 6 oktober 2014),MiniME ( 4 oktober 2014),Mr Pussy ( 4 oktober 2014)

  25. #118
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Ben weer bij Viersen geweest, dit keer op verzoek van FG22 met een weegschaal onder de arm naar binnen. Hilarisch uiteraard, maar wel gewogen , zeker toen ik meldde dat ze op 90 kilo geschat werd, ging ze overstag. Maya weegt.....69 kilo . Grinnik. En ze neukt super lekker. 4 beren binnen wat over de middag wisselde en vijf meiden. Steffi zoals bekend met gummie, de rest zonder. Heerlijk overal bezig geweest, op de kamer, op de bank, op het matras in de kamer, buiten op de stoel, staand in de keuken. En ja, de meiden gaan met mij graag mee . Natuurlijk is de een enthousiaster dan de ander, maar als je als beer correct opstelt krijg je alles van ze gedaan. En een ieder heeft wel eens een mindere dag toch.

    Ik zie ook beren zonder enige manieren, die naar die meiden lopen, ze als een stuk vlees met een gat erin lomp gebruiken, amper een woord wisselen, tja, wat je geeft krijg je terug hè. Maar dan moet je niet zeuren. Ik heb alle beren die normaal met de dames omgingen veel plezier zien beleven.

    Mij zien ze er binnenkort weer. Op maandag gangbang, op die dag ben ik nog niet geweest.

  26. Onderstaande 4 leden hebben lp69 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),lyon ( 6 oktober 2014),PollekeZuid01 ( 6 oktober 2014),Wijze grijze ( 6 oktober 2014)

  27. #119
    Geregistreerd
    14 januari 2014
    Last Online
    9 januari 2024 @ 16:43
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Ben gisteren, maandag voor de eerste keer in Viersen geweest. Na het forum bekeken te hebben, heb ik zonder problemen het betreffende huis gevonden. Ik was stipt om 11.00 h aan de deur die op een kiertje stond, maar heb wel aangebeld. Ik zag onmiddellijk dat er een paar mooie meiden aanwezig waren. Het gaat er inderdaad zeer losjes aan toe wat ik wel leuk vindt. Mijn tijd van 1.5 h was zeer beperkt omwille van het werk maar tocht een 3-tal kamergangen gehad + in de zitruimte een mooie blowjob. Het gaat er wel zeer snel zonder voor-en/of naspel. Mij zien ze er zeker kortelings terug.

  28. #120
    Geregistreerd
    3 oktober 2010
    Last Online
    31 oktober 2021 @ 00:11
    Locatie
    Noord-Limburg
    Berichten
    495
    Discussies
    8
    Thanks
    718
    Thanked
    409 in 204 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Maar hoe vaak en om de hoeveel tijd dat weet ik ook niet. Het zou een goede zaak zijn als de overheid dit meer stimuleert en controleert om verspreiding van een soa tegen te gaan... ...De overheid schermt altijd met wat de gevolgen zijn als het mis gaat. Nou bij een dame van plezier is dit precies het zelfde. laat je testen een vraag om een testbewijs. kun je dit niet tonen dan moet je gewoon een fikse boete krijgen die het werk hierdoor niet meer interessant maakt.
    Leuk voor de theorie. Praktisch niet te realiseren. Met sommige SOA's ben je binnen no-time een bron van besmetting. Bij een dame met een test van een week oud, en een daarna opgelopen chlamydia of gonorrhoea ben je gewoon de sjaak/l*l.

    Of hang je jongeheer zonder rubber in n gleuf waar zojuist n andere jongeheer met n soa in heeft gehangen; kans is groot dat je n gratis kadoo krijgt. Die SOA-test doet dr egt niet toe...
    Laatst gewijzigd door anali; 13 oktober 2014 om 21:53

  29. Onderstaande leden hebben anali bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  30. #121
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    moet mij binnenkort maar weer eens melden bij de dames. Safe seks is altijd beter. Melina de theke frau is een lieve dame wel af en toe wat praatjes maar daar moet je doorheen kijken. De nieuwe dames bekoren mij niet zo, misschien dat het over een tijdje wel anders is als ze wat losser zijn. mijn favoriet is de kleine dame (kleinste van allemaal) Ze heeft een mooi figuur, ziet er lekker uit en de seks is super Ik kan het makkelijk een dag volhouden, maar dan beginnen enkele dames wel te klagen dat ze seks willen maar ik aangeef even pauze te willen. Ben ten slotte een man en geen melk koe . Mijn laatste bezoek is enkele weken geleden toen melding werd gemaakt dat er nieuwe dames aanwezig waren. Dus die ben ik ze even gaan bekijken. De eerste die bij mij kwam zitten daar wilde ik echt geen seks mee, veel te mager, was zeker niet mij type. de 2 andere dames (3 nieuwe in totaal 2 Poolse dames en 1 Bulgaarse dame die wat meer gezet was) De Bulgaarse had wel een paar flinke tieten Maar flinke tieten gepaard met een flink lichaam dat is niet wat mijn voorkeur heeft. Toch zal ik de volgende keer eens een poging wagen. Ze schijn lekker te kunnen neuken en is natuur geil heb ik mij laten vertellen door mede beren en zeker geen praatjesmaker zoals enkele andere dames daar. Ik word lekker bediend met koffie of fris Door mijn lieve schatjes Als beloning masseer ik ze dan als ze er om vragen. Dit doe ik dan als ikzelf niet meer in staat ben om te neuken Ze hebben mij dan van al mijn zaad beroofd Net als in de reclame, OP = OP

  31. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  32. #122
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    13 augustus 2022 @ 00:15
    Locatie
    regio Apeldoorn
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    170
    Thanked
    122 in 29 posts

    Standaard

    Begrijp ik goed dat dit een PT is en dat de entree het enige is wat je betaald?
    En weet iemand ook de website, via Google vind ik die niet.

  33. Onderstaande leden hebben NudeDude bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014)

  34. #123
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NudeDude Bekijk bericht
    Begrijp ik goed dat dit een PT is en dat de entree het enige is wat je betaald?
    En weet iemand ook de website, via Google vind ik die niet.
    Ja, is een PT. De entree is het enige wat betaald wordt.
    Nee, hebben geen internetsite
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  35. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

  36. #124
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Hoi lp,

    Goed dat we het nu zeker weten.

    Wel een flinke brok die Maya .. en ongeremd ..

    en onveilig in haar enthousiasme!!

    Zeker als ze spontaan bovenop je springt of je opvreet ..

    of zo onbeschermd over je heen wil schuiven ..

    Kanjer .. dat wel ..

    Enne .. zeker alle GV VEILIG doen
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  37. #125
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ja NudeDude, stel je er niet te veel van voor. Het is een eenvoudige tent zonder al de extra poespas. Daarom is het daar ook zo goedkoop.
    Het drinken moet je zelf pakken. Het is bij de prijs inbegrepen. Als je het goed met de dames kunt vinden dan vragen ze jou of je wat wil drinken en komen ze het brengen.
    Ze hebben een normale badkamer onder en boven, gewoon zoals je hem thuis ook hebt. Boven zijn 2 slaapkamers, niks bijzonders gewoon heel eenvoudig.
    Op de begane grond is ook een slaapkamer daar vind het meeste plaats want die word als eerste gebruikt. Ook in de huiskamer staan 2 bedden. Een gewoon 2 persoons bed en een waterbed en dat is0% gestabiliseerd gewoon een koude zak met water
    Als je echt voor de seks gaat dan is dit de plek, maar let op! de dames zijn een beetje gestoord en melken je op korte termijn helemaal leeg.
    Als je er de eerste keer komt dan word je om de 5 A 10 minuten gevraagd of gewoon meegetrokken op bed. Want veel verdienen de dames niet, ze krijgen per sessie betaald en of dit nu neuken is of massage dat doet er niet toe.
    elke kamergang word genoteerd. Op zich geen verkeerde club, maar het A.O. principe voert de boventoon dus het is een beetje Russisch roulette als je dit doet.

  38. Onderstaande 2 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (29 oktober 2014),NudeDude ( 4 november 2014)

 

 
Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.