Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 403
  1. #76
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Fun Park. Tijd voor een tweede bezoek

    Eigenlijk had ik op Zondag PC-Bochum (weer) eens willen bezoeken. Echter door wat last minute veranderingen aldaar kon de line-up me minder bekoren. Wat kwam er dan als alternatief in aanmerking? Fun Park was nogal in het nieuws geweest door de laatste berichten. Voor dit weekend stond er een party geprogrammeerd, dus ik belde eerst maar eens:

    “Hoeveel dames zijn er vandaag bij jullie?”

    “4!”
    “Da’s dan wel mager, als jullie een party vieren”
    “Maar er komen meisjes bij als het druk wordt”
    “OK, en hoeveel meiden van de 4 zijn er slank?”
    “3!”

    75% slanke meiden. 60,= EURO? Daar kon ik me geen buil aan vallen.
    Dus nog maar eens een controversieel clubbezoek brengen aan dit AO Sodom en Gomorra. En dan ook maar eens kijken in hoeverre mijn clubbeleving af zou wijken of overeenstemmen met de bijdragen van eerdere schrijvers.

    Onderweg had ik WDR2 opstaan met de Bundesligakonferenzschaltung. En, dat moet je de Duitsers nageven, dat weten ze spannend te brengen. Een live verslag van alle tegelijk gespeelde voetbalwedstrijden, regelmatig onderbroken door “Tor, Tor, Tor. Zo vlogen de 80 KM in no time voorbij en ik arriveerde pas om 17:20 vanwege nog wat privéklussen die nog opgeknapt dienden te worden. Ik twijfelde nog even of ik wel naar de juiste locatie was gereden. Dammweg 6?
    De parkeerplaats voor het huis was helemaal leeg. Geen kip te zien en geen muziek te horen. Wat was hier aan de hand? Het duurde wel even, maar toen werd toch de deur open gedaan door Steffi.
    Hey Holländer kommst du auch?”
    „Nou dat weet ik zo net nog niet, Wie zijn er allemaal en hoe druk is het?

    Ik mocht even binnen kijken en wat bleek: er was maar één gast. Een Nederlander die ik er ook al tijdens mijn eerste bezoek ontmoet had en inmiddels een zeer regelmatig bezoeker van deze club was geworden. Volgens hem was het maar een dooie boel en kon ik beter niet blijven. Ha, ha, als jij dacht dat je het rijk alleen kunt hebben in deze snoepwinkel, dan ken je WG niet. De 4 aanwezige meiden konden er wel mee door, dus ik rekende EUR 60,= voor de safe optie af en kreeg daarvoor een geel armbandje om.

    Hij was er al sinds 13:00 en er waren pas 3 andere gasten geweest, die echter alweer vertrokken waren. Geen probleem, en al snel was het gewoon ouderwets gezellig en zaten we met z’n allen slap te ouwehoeren. Ik schuifelde een belegd half broodje naar binnen en daarna schoof ik aan bij Raïssa.

    Naam : Raïssa
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Engels
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik lang, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,58 mtr
    Postuur/Cupmaat : Slank, 50 Kg, maat 34, flinke B-cup, misschien wel C
    Service: PZC/ NMC
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 20 min + 15 min. .
    Prijs : all inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10


    Raïssa is toch wel enigszins timide en terughoudend, maar door mijn rustige aanpak liet ze die houding al snel varen en ontdooide ze. Ze spreekt totaal geen Duits (wel redelijk Engels), dus kon ze aan onze gesprekken niet deelnemen. Raïssa doet niet aan TZ, geen FT en sex gebeurt bij haar alleen maar safe. Haar blowjob was een beetje amateuristisch, maar dat compenseert ze door haar actieve houding tijdens de wat sportievere matrasactiviteiten. Mijn orgasme bewaarde ik echter voor wat nog zou gaan komen. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10


    En wat kwam er daarna? Het volgende Roemeentje: Maya

    Naam : Maya
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits
    Leeftijd : 25
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, tot op de schouders
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : Normaal, 55 Kg, maat 34, stevige B-cup
    Service: PZC/ NMC
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 25 + 15 min.
    Prijs : all inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


    Maya hecht duidelijk veel waarde aan een verzorgd uiterlijk. Haar gezicht is perfect opgemaakt, de haren zijn netjes gekapt en ze heeft mooi gemanicuurde kunstnagels. Ik zou haar als stijlvol omschrijven. Op de kamer weet ze met haar nagels alle gevoelige plekjes te teasen en dat, in combinatie met haar subtiele pijpwerk zorgde voor het eerste orgasme van vandaag. Tijdens het neuken was het wel prettig dat Maya zelf aangaf om van standje te wisselen en me ook verbaal en met kreunen aanspoorde Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


    Meteen daarna dan maar wisselen naar dat andere Balkan land: Bulgarije. Steffi.

    Naam : Steffi
    Nationaliteit/Taal : Bulgaars/ Duits
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik lang, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : Slank, 48 Kg, maat 34, kleine stevige B-cup
    Service: PZC/ NMC/ COP/ COB
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 25 min. + 20 min
    Prijs : all inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    Steffi was mijn topper voor vandaag. We kennen elkaar uit het (Schneewittchen)verleden en ook van mijn vorige bezoek hier. Zij heeft een mooie strakke body en een leuk koppie. Van alle meiden gaf zij me vandaag de beste service en liet me ter afsluiting van onze sessies een keer op haar blote poesje spuiten en de tweede keer mocht ik haar hele lichaam van een warme portie verse bodycrème voorzien. Binnenkort gaat ze op vakantie. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    Der Schweizer: Inmiddels liep het tegen 19:00 en de deurbel luidde. Een nieuwe gast. Blijkbaar een Stammi, want hij werd luidkeels begroet: “Der Schweizer”. Het bleek een joviale Zwitser te zijn die hier ook al vaker geweest was. Hij was net helemaal van Zürich aan komen rijden, bleef 4 uurtjes in de club en reed om 23:00 weer z’n 600 Km terug. Dan heb je pas echt hart voor je hobby over. Na het omkleden werd hij meteen op het waterbed gesmeten en daar deskundig door Milena, Steffi en Maya verkracht. Hij gilde als een speenvarkentje, maar had er wel plezier in. Hij droeg positief bij aan de jolige sfeer.

    Spiderman: In de loop van de avond, zat ik rustig in een hoekje onder een lamp m’n krant te lezen toen er ineens hevige consternatie was. Twee meiden en de Nederlander waren met het licht van hun telefoons in de hoek van de muziekinstallatie aan het schijnen en alles werd verplaatst en uit elkaar gehaald. Steffi had een spin gezien en was helemaal over de rooie. Ik deed er nog een schepje bovenop door haar rug lichtjes met een bloem te beroeren, waarop ze werkelijk helemaal in paniek raakte. Oops, dat had ik dus totaal verkeerd ingeschat. Steffi was doods en doodsbang. Heel zielig. De spin werd niet gevonden en ik ging terug lezen, terwijl Steffi bleef jammeren. Opeens een ijselijke gil en Steffi stond stokstijf aan de grond genageld en wees naar het gordijn. En daar zat zo’n grote zwarte spin die je misschien wel uit je eigen huissituatie kent. Ze zitten opeens, out of the blue, midden op je behang. Deze spin was echter the mother of alle spinnen. Ongelogen: met uitgestrekte poten, zo groot als m’n hand. Niemand durfde iets te doen, of was te verbijsterd. Ik pakte een groot glas, stulpte dat over de spin en schoof een stuk papier tussen papier en glas. Alle meiden gilden en schreeuwden. Steffi huilde tranen met tuiten en was niet te bedaren. “Maak hem dood, maak hem aaaaaaalsjeblieft doooohooood". Ik heb de spin daarna in het toilet gegooid en doorgespoeld. Ik was de held van de dag en Steffi vroeg steeds of de spin echt dood was en of hij nu echt weg was. Ze zat ineengedoken op de bank te trillen en bleef maar huilen. Met en met kon ik haar bedaren en zij was me zo dankbaar alsof ik zojuist haar leven had gered. Ik had met haar te doen.


    Milena
    doet de receptie, geeft leiding en houdt de boel draaiende. Echter ze kamert ook mee.

    Naam : Milena
    Nationaliteit/Taal : Bulgaarse/ Duits
    Leeftijd : 23??
    Haarkleur/-lengte : Bruin (echter geblondeerd), sluik lang, tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,55 mtr
    Postuur/Cupmaat : Rubens, 80 Kg??, maat 38/40, B-cup
    Service: PZC, vingeren
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 25 min.
    Prijs : all inclusive
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10


    Met Milena kamerde ik nadat ze de bril van de Zwitser had bemachtigd en zich naar mij toe als secretaresse voordeed. Ze had de riem van m’n badjas weggepakt en trok me daarmee uit mijn stoel en wilde me naar een kamer meevoeren. Ik gaf aan dat ze me dan maar eerst eens hier in barruimte moest pijpen. Geen probleem en aldus geschiedde. Aangezien aanraken ook zetten is bij het schaken, gingen we daarna uiteraard naar de kamer. Milena is nogal mollig en valt daardoor eigenlijk buiten de WG-categorie. Voor een pijpsessie ben ik echter altijd te porren. Aansluitend wenste Milena echter ook nog geneukt te worden. Zij wilde dat ik haar liet klaarkomen. Als compromis assisteerde ik haar dan maar, terwijl ze zich met hulp van mijn vingers klaar vingerde. Ondertussen moest ik haar wat geile dingen vertellen waar ze blijkbaar op kickte. Wijze Grijze sexapproval™: 6,0/10

    Condoom of AO? Alle meiden gebruikten netjes een condoom bij mij. Geen een bood me vandaag AO aan. Steffi spreidde echter haar beentjes en nodigde me uit alles op haar poesje te spuiten. Doe je dit als je gedwongen wordt?

    Het eten vandaag. Men had voor dit weekend met een party geadverteerd, met grillen vanaf 18:00. Nu was dat natuurlijk onzin om dit voor 2 gasten te doen, maar tegen 22:00 was er nog steeds niets te eten en ik vroeg Milena hoe het ermee zat. Aangezien er zo weinig gasten waren, kwam er vandaag geen eten. Voor de andere Nederlander en de Schweizer was dit geen onoverkomelijk bezwaar en zij legden zich er eigenlijk bij neer. De dames hadden blijkbaar al eerder op de dag Roemeens eten laten brengen. Voor Wijze Grijze was niet eten echter geen optie. Dus ik ging de discussie met Milena aan met als resultaat dat er na een half uurtje 3 pizza’s gebracht werden. Ik mocht zelfs de soort pizza uitzoeken die ze gingen bestellen. Klagen helpt dus.

    Na het eten en een beetje uitbuiken, was het tijd voor wat compensatie. Als eerste verdween ik met Raïssa naar de kamer. Daarna vervolgde ik met Maya en zij wilde sperma zien. Ik gaf echter aan dat ik dat voor Steffi wilde bewaren. Maya probeerde echter toch nog of zij dit shot op haar scorekaart kon bijschrijven, echter ik had Wijze Stijve goed onder controle en kon mijn orgasme opsparen. Maya begreep dat ze niet van me kon winnen en zei dat ik maar moest blijven liggen; zij zou Steffi wel inseinen zodat ze het kon komen overnemen. En inderdaad binnen een minuutje kwam Steffi de kamer binnen met een grote grijns. Zij zou dat varkentje wel even wassen. En dat deed ze met verve, want na een heerlijk afsluitend ronde pijp- en neukwerk mocht ik mijn laatste moneyshot van vandaag over haar body heen spuiten.

    Tenslotte nog even terug komen op eerdere berichten over Fun Park.

    Zijn de meiden ziek? Ik ben noch dokter, noch gynaecoloog. Deze 4 meiden vandaag blaakten van gezondheid. Volgens de Nederlander waren er recentelijk een of twee meiden gedurende twee weken, wegens ziekte, uit de roulatie geweest.

    Werken de meiden onder dwang? Moeilijk te zeggen natuurlijk. Hun gedrag en houding vandaag straalden in ieder geval absoluut geen tegenzin uit. Ook op de kamer niet. We hebben heel veel samen gekletst en iedereen nam actief aan de gesprekken deel (net zo’n sociaal verjaardagsfeestje waar iedereen in een rondje zit).

    Worden de meiden uitgebuit? Ik ken hun verdienmodel niet. De vrijdag ervoor schijnen er 16 gasten geweest te zijn. Vandaag in totaal 8. Het zal zeker geen financiële vetpot zijn. Maar zoals ik eerder al schreef, is dit een dilemma. Als je niet gaat, blijft het systeem desalniettemin gewoon voortbestaan. Door wel te gaan, verander je niets. Het enige wat je wel kunt doen, is je gewoon te gedragen als een aardige gast en respectvol met de meiden om te gaan. Het was gewoon leuk en ik durf te beweren dat de meiden het vanavond ook leuk gevonden hebben.

    Slapen de meiden in de verwarmingskelder?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    … in het kader van een objectieve beeldvorming waarneming ter plaatse gepleegd.

    …het ketelhok, waar een matras op de grond ligt. Daar slapen kennelijk wat van die arme meidjes.

    een tent …midden in de tuin, daar slapen ongetwijfeld ook wat van die meidjes.
    Een belachelijke aanname. Na dit bericht is deze veronderstelling een eigen leven gaan leiden. Bovendien is de formulering zeer tendentieus. Zo schrijf je niet in een objectief verslag.
    Er stond inderdaad een tijdje een matras in de kelder. Die was echter van een bed dat reeds na een week de geest gegeven had. In de barruimte staat nu een waterbed voor de publieke actie. Sommige meiden overnachten gewoon op de kamers, zoals in veel andere clubs ook. Men herinnerde zich het bezoek van Pietjepik en Rmjhexe en misschien is het voor beiden beter om er niet terug te komen…(dixit Milena)

    Is er een zwembad? Ja, een plastic opblaasgeval van ca. 2x2 meter en 50 cm, hoog.

    Is er een sauna of jacuzzi? Nee.

    Doen de meiden aan TZ? Nee, vandaag geen enkele. Tijdens mijn vorige bezoek deden dat echter 2 van de 5 meiden wel met mij.

    De muziek: Na klachten van de buren en ingrijpen van de politie, staat de muziek nog slechts op achtergrondvolume. Het is wel uitsluitend Roemeense muziek die er loopt (volgens mij een Roemeense internetradiozender), maar is niet storend. Je kunt er een normaal gesprek bij voeren. Wel zo prettig.

    Omstreeks 24:00 en 0:30 kwamen er nog 2 bezoekers. Ook was er nog eentje die aangaf een uurtje te willen blijven en daar EUR 25,= voor aanbood. Die werd echter snel door Milena afgepoeierd.

    Tegen 01:50 gaf Milena aan dat ze om 02:00 de club zou sluiten. Ik ging nog douchen en de meiden ruimden gezamenlijk op en poetsten nog snel alles.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Fun Park vandaag: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande 21 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (24 augustus 2014),Big spender (25 november 2014),Bluebear (25 augustus 2014),cavediver (25 augustus 2014),Eddy_V (25 augustus 2014),forgetskinnyletsgetfatty (24 augustus 2014),goldstar (25 augustus 2014),hallodaarbenikweer (27 augustus 2014),Jajoh (24 augustus 2014),lanciared (27 augustus 2014),Lesyeux (25 augustus 2014),lyon (24 augustus 2014),Nibor76 (24 augustus 2014),nieuwkomertje (30 augustus 2014),Philoe (25 augustus 2014),PollekeZuid01 (24 augustus 2014),Snor (24 augustus 2014),terminator (14 september 2014),Willi69 (24 augustus 2014),wooley (24 augustus 2014),zaadgranaat (24 augustus 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Een 7 voor een club waar op een zaterdag 8 gasten zijn? Elk bruin cafe heeft meer klanten. Een paar stamgasten en een verdwaalde beer.
    en slechts 4 beschikbare meiden? Bij drukte meer. Dat verhaal ken ik.
    Het wordt niet druk als de 1e gasten gaan en andere ff binnenkomen kijken.
    en een WIJS besluit nemen om verder te kijken.
    In het begin leek het een goede club te worden.
    voldoende dames, eten ok en sfeer.
    de club zou opgeknapt worden.
    maanden verder een paar klerenkasten een bbq en een goedkoop zwembadje.
    dames zijn op zich wel ok.
    maar steffi niet actief veel praatjes
    maja wel lekker
    andere 2 niet de moeite.
    het lijkt me dat deze club niet kan blijven bestaan met zulke lage bezoekersaantallen.
    Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
    daarom snap ik de 7 op 10 niet

  4. #78
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dirtyharrie Bekijk bericht
    daarom snap ik de 7 op 10 niet
    Daarom heet het: Wijze Grijze sexapproval™

    Het bezoek aan Dolce Vita, een prachtige club, maar betalend voor iedere kamergang maar een 6,5. We kunnen ervan uitgaan dat de punten voor de SEX approval alleen betrekking hebben op de seks en de daarbij behorende prijsstelling.

    Laatst noemde iemand Wijze Grijze een "budget" neuker, een ander weer niet omdat hij de duurste Pauschalenclub in Bochum graag bezocht. Maar als je daar gemiddeld 9 kamergangen maakt voor €150, dan betekend dat nog geen €17 voor een kamer. En de punten voor PSC Bochum komen zelden onder de 8.

    Dus als je graag goede goedkope seks wilt met dames die slank zijn, maar qua uiterlijk nog niet eens bij de kassa van Real mogen werken, dan mag je de punten voor de dames heel serieus nemen. Als je graag in een club komt met een kinder kikkerbadje, 4 dames ter beschikking hebben, geen eten hebben, nog geen douchekop voor te douchen, etc. dan ook hier wederom een goede score.

    Neem de laatste alinea met een korreltje zout, een beetje hilarisch bedoelt en WG kenners en WG zelf weten wat ik bedoel.
    Laatst gewijzigd door Alexander de Grote; 25 augustus 2014 om 10:54

  5. #79
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Over deze club heeft iedereen zijn eigen mening. Ik was er vorige week zaterdag voor de 2e keer, rond 17:30 kwam ik binnen en er waren toen ook 5 meiden aanwezig (incl. Melina de bar dame) Er was wel het een en ander veranderd, maar de lockers waren nog steeds hetzelfde, De kamers waren wel wat opgeruimder en netter. De huiskamer had nu een ongestabiliseerd waterbed, gewoon een zak met water, zelfs de meiden vonden het koud als je erop ging liggen.
    Aanwezig waren de 2 mooie kleine kaboutertjes, Steffie die net als de vorige keer zonder wat te zeggen ongeïnteresseerd op de bank zat, de rubens type bardame, en Anne maar die zat de hele tijd met haar telefoon te spelen, voor de goede orde riep ze af en toe `` wer wil ficken,`` dan keek ze iemand aan en zij ze ``FICKEN, kom ficken jetst``Maar niemand wilde. Nu moet ik wel zeggen dat er niet veel volk aanwezig was die zaterdag. 3 Duitsers aan de bar en ik zij de gek. Later kwamen er nog 3 man en ging er een Duitser weg. Dus eigenlijk meer dan de helft van de tijd met mijn lief klein kaboutertje op schoot gezeten En af en toe naar de kamer om mijn verplichtingen te doen. Op een gegeven moment was ik het zitten moe en ben wat rond gaan wandelen door de kamer. Na mijn lange wandeling bij de keuken aangekomen keek de Melina mij recht in de ogen aan ik bleef haar ook strak in de ogen aankijken waarna ze mij bij mijn badjas vastpakte en mij mee nam naar een kamer, ze zij dat ze vandaag nog geen orgasme had gehad en ik moest maar eens mijn best doen om het haar te bezorgen. Geen probleem dacht ik, omdat ik die dag nog niet klaargekomen was en ook niet het gevoel had dat het ging gebeuren. En het fijt dat ik niet echt op rubens type val had ik het gevoel dat ik haar wel uren kon neuken zonder klaar te komen. Maar niks is minder waar, Ze was wel geil, na een goede lik beurd heb ik haar geneukt. Al zij ze dat ze niet klaar was gekomen weet ik zeker dat dit wel het geval was. Al kunnen ze een orgasme faken, maar een orgasme verbergen lukt niet echt, dat merk je wel als ze die krijgen Maar ook ik hield het niet droog en schoot mijn regenjas vol. Ik moet zeggen kwa uiterlijk niet echt de mooiste, maar de seks is prima. Geen super seks maar een voldoende. ik ben niet met een voldaan gevoel naar huis gereden ondanks dat ik toch tot laat ben gebleven. Later op de avond was er nog een klein incidentje, De dame die de hele tijd zat te spelen met haar telefoon kreeg een telefoontje waarna ze de rest van de avond redelijk overstuur was, heen en weer lopend met haar telefoon had dit ook effect op de andere dames en de toch al gedrukte stemming ging toen helemaal de kelder in. Rond 22:30 kwamen er nog 3 dames terug van hun missie En toen was het helemaal afgelopen. nog 1x geprobeerd met mijn lief kaboutertje maar te vergeefs. Ik heb mij maar omgekleed en ben naar huis gegaan. Ik heb ruim voldoende seks gehad, maar door de stemming was er niet de klik die de vonk doet overslaan waar je naar op zoek bent. Dat het geen drukke club maar dat vindt ik wel prima zo. de 2 kaboutertjes vindt ik zeker wel in orde, het is wel mijn smaak. Klinkt misschien gek maar ik heb mijn clubje gevonden heb voor zolang als het duurt
    Laatst gewijzigd door lyon; 25 augustus 2014 om 19:27 Reden: namen aanpassen

  6. Onderstaande 2 leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (27 augustus 2014),Nibor76 (25 augustus 2014)

  7. #80
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Ze was wel geil, na een goede lik beurd heb ik haar geneukt.
    Respect, beffen in een AO club!

  8. Onderstaande 3 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (25 november 2014),rmjhexe (26 augustus 2014),Wentelt Eefje (30 augustus 2014)

  9. #81
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ligt eraan als het full ao is of ao light.

  10. #82
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Ligt eraan als het full ao is of ao light.
    Leg dit beetje zwanger eens uit .....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #83
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Voor het zingen de kerk uit.

  12. #84
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Ligt eraan als het full ao is of ao light.
    Er zal toch altijd een slimme beer zijn die toch even haar grotje vol spuit, dan is dat toch full AO?

    En een gevolg kan dan ook nog zijn een beetje meer zwanger. Want ook anticonceptie pillen kosten geld en dat hebben ze daar niet allemaal.

  13. #85
    Geregistreerd
    23 augustus 2014
    Last Online
    8 november 2014 @ 14:32
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Anticonceptie kost nu toch echt geen klauwen geld? Zwanger worden door AO is echt puur uit onwetendheid (alhoewel hallo 2014?) of opzettelijk verzuim de pil te nemen.
    Voor sigaretten zal er wel geld zijn

  14. #86
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jolien Bekijk bericht
    Anticonceptie kost nu toch echt geen klauwen geld?
    Voor dames die 2-3 tientjes per dag verdienen, kosten anticonceptie geld. En dat hebben ze niet echt.

  15. Onderstaande leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (26 augustus 2014)

  16. #87
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Ze hanteren daar denk ik nog de breinaald voor als ze zwanger raken.

    Maar over het wel of niet likken bij ao.
    Bij zo 'n Duitse sperma gangbang zou ik het niet doen.
    Maar bij dit soort 1op1 sessies ga ik er van uit dat pruim ook een douche beurt krijgt.

  17. #88
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    Respect, beffen in een AO club!
    Is dat veel erger dan tongzoenen met een PZC/FT meid ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  18. Onderstaande 3 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 augustus 2014),lekkersfan (30 augustus 2014),wervelwind (26 augustus 2014)

  19. #89
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    ik zou niet likken is een AO club.
    god weet wat je oploopt bah bah.

  20. #90
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Ze was schoon hoor, daar let ik echt wel op. En als het druk was geweest in de club had ik het echt niet gedaan. Ben geen fan van yoghurt van een ander. Maar je hebt wel een punt. AO en dan beffen is een risico. Maar de bardame gaat niet met iedereen mee dat verkleint het risico aanzienlijk. Dit doet ze schijnbaar alleen als het rustig is. En als ze fris ruiken en er fris uitzien dan is er weinig aan de hand. Ik had trouwens begrepen dat ze 1X per maand op controle gaan. want toen ik op de bank zat met mijn lief klein kaboutertje vroeg zij aan de anderen wanneer ze voor controle gingen of dat ze al geweest waren.

  21. #91
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Wat dacht je van andermans zaad.
    sowieso lekken van poesje van dvp niet echt mijn ding met tich voorgangers.

  22. #92
    Geregistreerd
    22 maart 2013
    Last Online
    20 juli 2015 @ 21:12
    Berichten
    12
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Werken de meiden onder dwang? Moeilijk te zeggen natuurlijk. Hun gedrag en houding vandaag straalden in ieder geval absoluut geen tegenzin uit. Ook op de kamer niet. We hebben heel veel samen gekletst en iedereen nam actief aan de gesprekken deel (net zo’n sociaal verjaardagsfeestje waar iedereen in een rondje zit).

    Worden de meiden uitgebuit? Ik ken hun verdienmodel niet. De vrijdag ervoor schijnen er 16 gasten geweest te zijn. Vandaag in totaal 8. Het zal zeker geen financiële vetpot zijn. Maar zoals ik eerder al schreef, is dit een dilemma. Als je niet gaat, blijft het systeem desalniettemin gewoon voortbestaan. Door wel te gaan, verander je niets. Het enige wat je wel kunt doen, is je gewoon te gedragen als een aardige gast en respectvol met de meiden om te gaan. Het was gewoon leuk en ik durf te beweren dat de meiden het vanavond ook leuk gevonden hebben.
    ik vind dat je hier je kop in het zand steekt. 6 tientjes betalen en 4 meisje wippen dan kun je op je klompen uittellen dat een meisje nog geen 10 euro voor een wip krijgt en als de vrijdag er voor 16 gasten waren zegt dat niks, die betalen ook maar 6 tientjes. Verder zeg je dat het systeem blijft voortbestaan ja dat klopt, maar hoe vaker je gaat en hoe meer mensen er komen hoe meer meisjes voor een appel en een ei moeten wippen in een tabulose tent....

  23. Onderstaande 2 leden hebben Boterkoek bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (30 augustus 2014),wervelwind (27 augustus 2014)

  24. #93
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    de recensie van Wijze Grijze sluit aardig aan bij hoe ik het ervaren heb afgelopen zondag. 4 dames aanwezig, Steffi, Maya en Raissa en de theke Milena. Zou alleen de punten tussen Steffi en Maya veranderen in 7 voor Steffi en 7,5 voor Maya waarvan ik de inzet beter vond. Raissa idd een zes, ze is best lekker maar ik vind de inzet minder.

  25. Onderstaande 3 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    PollekeZuid01 (27 augustus 2014),Sjeufke (27 augustus 2014),Wijze grijze (27 augustus 2014)

  26. #94
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sofaking Bekijk bericht
    Is dat veel erger dan tongzoenen met een PZC/FT meid ?
    Een mond is makkelijker te spoelen, tanden poetsen etc. Met een kut is dat een stuk lastiger.

  27. #95
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ik kom nog even terug op discussie over 7 voor de club.

    in de beginperiode vond ik het ook voldoende.
    voldoende aanbod vrouwen.
    Goed vers eten pizza pasta
    goede sfeer.
    paar minpunten.
    opbergen kleding in zakken
    handdoeken tekort.

    de laatste keer vond ik het onvoldoende eerder vertrokken en besloten om weg te blijven.
    er waren minder vouwen dan aangekondigd 5 ipv 8 en ook andere.
    er waren alleen droge broodjes, koude worstjes vd bbq en na 11 wat mcdrekvoer.
    er was geen sfeer en niet veel volk
    alleen als die zigeuner met matje kwam, begon het kom ficken. Dus hoezo geen dwang of schrik.
    steffi had weer kuren lang op kamer en dan weer roken en pauze.

    2 goede sess

  28. #96
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Even een vraagje over de nieuwe advertentie? is er al iemand geweest deze week? Zijn er echt allemaal nieuwe dames of enkele nieuwe dames?

  29. #97
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lyon Bekijk bericht
    Even een vraagje over de nieuwe advertentie? is er al iemand geweest deze week? Zijn er echt allemaal nieuwe dames of enkele nieuwe dames?
    Volgens mijn info enkele nieuwe dames ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  30. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (16 september 2014)

  31. #98
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Yes. Nieuwe dames. Meest Gipsy en brutal & AO-types. Maar zelf duidelijk zijn en dan krijg je wat en hoe je het wil. Broodjeevers fruit volop , knabbeltjes en volop fris, oa cola en Fanta in kleine en in grote flessen en plm verse koffie.
    Was er op vrijdagavond jl. en entree afgetikt op E59 wat AO voor mn Pzc was. Tientje lager: Alles normaal MET!

    Minpuntjes zijn omkleden in gang ivm volle kelder, en drukke badkamer. wel alles hygiënisch als je zelf oplet op gebruikte zaken; beste om de douche te gebruiken. :| Bad met losse slang gebruiken de dames steeds. Binnen goed huiselijk met zithoek en ik 2 grote bedden, maar buiten door zon, regen, weer en wind beetje al in de aftakeling.:-P.
    Gras te hoog en bar niet opgeruimd.
    Loungehoek achterin was overdekt en goed voor wat rust, rookvrijheid beidseitig, gebruik gsm en sterrenhemel.

    Waren uiteenlopende gasten, Einzelgänger van div pluimage en tattoos, met wie gesprekken over bv. Die reine Vernunft van.. Nietzsche en Schopenhauers' ideeën etc. niet echt van grond zouden komen. :-B
    Met stiltes en aftastmomenten wel gezellig ook bij de zitjes alom en dames initiatief- en liefdevol, en luidruchtig en op bedden en kamer faken dat het mauwde, maar door de leuke sfeer en vaart en soms wel erg tomeloze inzet niet eens zo erg...> Paar echte rauwe amazones zo van de Puzshta, geheel natural zongebruind dansten veel welgemeend op hun muziek.:-o
    Paar buikdansfenomenen die dat ook doordeden op bed, en dat had wel wat..

    Nieuwe meisjes?
    NOU, zeg maar dames, want 3 nieuwe gezien.
    Heel aardig uitziende lange slanke schuchtere vrouw met Acupjes en verder alles nauw, Carolina, die t o t a a l niet kon dansen, bleek wel aardig oraal en vaginaal (veilig/AO) de weg te weten. Was alleenstaande moeder van paar koters, zo verontschuldigde zij haar buikrimpeltjes, en kon zo wat verdienen, wat thuis niet kon.

    Maya, een ondeugende luidruchtige grote 1.80m, 90kg., vroeger zeer atletische Gipsy is verrekte heup-, buik- en borstvaardig en allesverslindend maakt je in 10min. helemaal fertig! Volgende!

    Derde was slanke Acup Gipsy met brutaal snoetje en wispelturig gedrag. Niks mee en nu even overgeslagen. Poeierde een oudere man af na gekmakerij, maar werd wel ter verantwoording geroepen, en daarna rustiger.
    M.i. ADHDtype.

    In geheel genomen goed voor ruim dagdeel verblijf.
    T.o.v. eerder verbeteringen, behalve buiten.


    Ga zeker terug.
    Hoop op steeds nieuw en nauw, zonder gemauw... :-SS
    fertig
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  32. Onderstaande 4 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (21 september 2014),lanciared (22 september 2014),Wijze grijze (22 september 2014),zaadgranaat (21 september 2014)

  33. #99
    Geregistreerd
    15 november 2011
    Last Online
    18 november 2017 @ 22:28
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Aber von wenn bis wenn? Ik kom naar Dusseldorf op 25/9 dus een ommetje naar Viersen zie ik wel zitten
    Zet jullie alvast lekker warm in de sauna, dan kom ik later wat Muschi jägen (damn devilishhh!) :wink:

  34. Onderstaande leden hebben Imagineer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (28 september 2014)

  35. #100
    Geregistreerd
    19 november 2006
    Last Online
    19 juli 2022 @ 20:05
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    98
    Discussies
    6
    Thanks
    12
    Thanked
    141 in 43 posts

    Standaard

    Zit bij de prijs in dat je ook naar de bovenverdieping kunt? Dat wordt ook apart verkocht via http://sexdo.de/duesseldorf.html als gangbang. Of is dat apart afrekenen. Komen de gangbang-gangers van boven ook beneden deelnemen?

    Het lijkt erop dat ze 2 mogelijkheden in één huis aanbieden. Aan de telefoon deed men er vrij vaag over. Wie helpt?

 

 
Pagina 4 van 17 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:22.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60