Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 403
  1. #26
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Net zelf maar even wezen kijken: alleen een handdoekje, die soms wordt afgedaan.
    Voor ervaring zie hoofd topic.

  2. #27
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 21:23
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    150
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Vandaag geweest tussen 13 en 16 uur. 60 euro afgetikt en er waren 7 dames aanwezig. Dames maken op mij geen andere indruk als bij een PT, RTC of saunaclub. Behalve de lage prijs eigenlijk hetzelfde. Tuurlijk, je hebt er altijd zuurpruimen bij, maar de meeste meiden waren opgewekt en aktief. Dus bovenstaande verhalen over mogelijke uitbuiting kan ik niet bevestigen. Pand is toch wel verouderd met achterstallig onderhoud. Meiden niet echt spectaculair, uiteindelijk 2x gekamerd met Sabrina. Klein meiske met grote borsten voor haar postuur. Helaas ook een slecht geel gebit.....1x gekamerd met Sebil (of zoiets). Ook bulgaarse, met lange zwarte haren. Kamergangen waren prima. Pijpen, neuken en een beetje over en weer masseren. Ondanks dat ik 60 euro betaald had kreeg ik de mogelijkheid om zonder rubber te neuken. Uiteraard niet gedaan. Waren 5 andere beren aanwezig. Eten stelt niets voor. Frisdrank voldoende.

  3. Onderstaande leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    pcenter (16 juli 2014)

  4. #28
    Geregistreerd
    21 februari 2014
    Last Online
    21 januari 2017 @ 13:07
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    nog even reageren over zondag ben nog in viersen geweest en mag zeggen was niet verkeert
    prijs kwaliteit verhouden is echt niets van te zeggen
    en lekker dicht bij

  5. #29
    Geregistreerd
    22 oktober 2010
    Last Online
    Gisteren @ 10:45
    Berichten
    355
    Discussies
    8
    Thanks
    1.188
    Thanked
    519 in 126 posts

    Standaard

    Ook vandaag deze vestiging maar eens aangedaan. Was er net voor de lunch en ben halverwege de middag gegaan. Inderdaad 7 dames aanwezig en de aanwezige muziek, niet mijn maar hun smaak, zorgt er tenminste voor dat ze niet lusteloos op de bank blijven hangen, ze doen aktief met de muziek mee. Het pand is inderdaad aan een update toe.

    Mijn indruk is dat ze de club snel geopend hebben voordat deze eigenlijk op orde was.

    De tuin is netjes, zitjes, BBQ, prieel achtig tentje, ook een soort barretje/ tuinhuisje met nu gewoon veel troep. Ff opruimen is wel wat van te maken buiten. Binnen is het een allegaartje van tweedehands meubilair. Niets past en hoort bij elkaar. Daar kom ik weliswaar niet voor maar een paar bij elkaar passende nette meubels moet toch wel kunnen. Kamers, zeker die boven, zijn karig ingericht, staat alleen een bed , met een kastje hier of helemaal niets. In de kamer linksachter zitten de spinnenwebben boven de deur en langs en achter het nietszeggende kastje lag een berg stof en troep. Een keer stofzuigen mag toch wel. Bedden zijn tweedehands goedkoop en laag.

    Ook de beide badkamers, waren niet sprankelend, lege douchegel en shampoo flessen, stof en een vieze wasbak, spullen van de dames, en geen douchegordijn boven in de badkamer, dus badkamer zeiknat, en beneden zaten er remsporen in de pot. Gezellie.

    In tegenstelling tot wat een van de forumleden eerder meedeelde werd er vandaag, tussendoor vrijwel niets schoongehouden, zelfs de vaat niet. Opstapelen op het aanrecht was het devies. Eten (broodjes) waren sober maar goed, fruit in voldoende mate aanwezig, en de frisdrank kast goed gevuld. De plankjes in de keuken vol met troep, en de rode voorraadkast, lag de frisdrankkast, let er maar eens op, zit schots en scheef in elkaar.

    De theke zat de hele tijd samen met iemand (een meisje) anders in de gang met de smartphone te spelen, Ik heb haar geen sturing zien geven. Ik hen haar eigenlijk niets zien doen, maar dat is niet mijn bier.

    De aanbouw is een goed onderwerp voor mijn man is klusser. Moet ook nog afgewerkt worden. Aftimmeren dus. Alhoewel ik betwijfel of dat ooit gebeurt. Hangen her en der nog afgeknipte elec draden. En als ze toch gaan aftimmeren, schilder de hut dan ook ff met wat gammaspul .

    Het omkleden was in de kelder, plafond is maar 2 meter hoog en met tl-bak geen 2 meter meer, dus opletten. Stonden twee kastjes met in totaal 8 lockers. Van twee het deurtjes er uit, anderen deurtjes scheef, mijn locker sloot nog enigszins af. Maar een keer duwen aan het gehele kastjes, en je kon ook mijn locker zo openen. Ze staan totaal niet in verband, dus los. Niet af dus. Ook geen wasmanden beneden voor de handdoeken en badjassen en of slippers. Het neerhangen van doeken voor de kale betonnen muren van de kelder is aardig verzonnen.

    Mijn advies, voor de faciliteiten, lees het onderkomen is onderkomen. Guys snel wat aan doen

    Volgens mij verblijven de dames ook gewoon in het pand. Want overal liggen spullen van de dames. in de kelder koffers en jassen achter een gordijn. In de badkamers toilettasjes etc.

    De dames , sessie met Sabrina, goed maar niet bijzonder, de andere twee sessies, namen vergeten, waren minder, maar nog net een krappe zes en zeven min.
    Voor het geld , 60 Euris , we blijven verstandig safe, is het geen geld, bovendien is het niet super ver rijden. Ik twijfel nu nog voor een evt volgende keer, nu zeg ik nog nee, maar als de boel een beetje opgefrist en gepimpt wordt, dan misschien toch wel weer ja. Maar nu is mijn mening nog dan maar meer betalen voor meer ambiance en kwaliteit.

    Maar goed is en blijft 60 Euris is very budget.

  6. Onderstaande 4 leden hebben pcenter bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (16 juli 2014),Lesyeux (16 juli 2014),Wijze grijze (16 juli 2014),Willi69 (16 juli 2014)

  7. #30
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcenter Bekijk bericht
    Ook de beide badkamers, waren niet sprankelend, lege douchegel en shampoo flessen, stof en een vieze wasbak, spullen van de dames, en geen douchegordijn boven in de badkamer, dus badkamer zeiknat
    En . . . hoe zit het met de douchekop? Hangt-ie er al?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pcenter Bekijk bericht
    De aanbouw is een goed onderwerp voor mijn man is klusser. Moet ook nog afgewerkt worden. Aftimmeren dus. Alhoewel ik betwijfel of dat ooit gebeurt. Hangen her en der nog afgeknipte elec draden. En als ze toch gaan aftimmeren, schilder de hut dan ook ff met wat gammaspul .
    Ik weet nog wel iemand die dat klusje snel klaart. Zijn handen jeuken al om hier te beginnen met sausen, kitten en spuiten.

  8. Onderstaande 3 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (18 juli 2014),pcenter (18 juli 2014),Wentelt Eefje (16 juli 2014)

  9. #31
    Geregistreerd
    10 februari 2011
    Last Online
    18 februari 2024 @ 19:45
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    23
    Thanked
    61 in 20 posts

    Standaard

    Ben ook eens gaan snuffelen. Naast de deurbel staan een vijftal namen van Roemeense dames, waarschijnlijk een wettelijke verplichting om bewoners te identificeren.
    Interieur idd wat rudimentair, maar voor zigeunermaatstaven is het een paleis.
    Kelder al in gebruik, de lockers zijn idd maar lamentabel: acht stuks is veel te weinig, 1 of 2 deuren lagen eraf, vier andere staan zo scheef dat je geen inbreker hoef te zijn om in te breken. Ik had geluk, ik was eerste klant en kon een deftige locker toeëigenen.
    Een zigeunertent is het, zes van de zeven dames zijn gitanes. Gastvrouw Milena, meegekomen van Kerpen, haar service was informatief en volledig, niks op aan te merken. Ik nam de 60eu - safe - formule.

    De dames zijn misschien wel mooi, maar zeker niet slim. Dus als je je afvraagt of ze uitgebuit worden of gewoon dom zijn, dan is het wel eerder dit laatste. Mijn indruk is dat de meiden zich goed vermaken, ze spelen zelf dj, ze pauseren wanneer ze dat willen, ze laten zich masseren op simpele vraag altijd wel een kandidaat, laten zich bevredigen als ze zin hebben en ja, het moet gezegd, ze neuken voor de kost.

    Vijf maal gekamerd met vier verschillende dames, de vier mooiste, de andere gingen nu eenmaal niet door de beugel. Met de zigeunertjes, Sybel, Linda, Gaby, lukte het me niet om klaar tekomen, alsof iets in mijn genen ervoor zorgde mijn genen niet met dit ras te vermenigvuldigen... Ik ben geen racist, verre van zelfs, maar het lukte gewoon niet. Het lukte wel met de Roemeense Sabrina, twee keer zelfs; Sabrina heeft lekker grote borsten en een schattig snoetje, maar wel klein van gestalte. Dus minpunt zijn de korte beentjes, pluspunt de mooie wiebelende borsten als je van katoen geeft.

    Niet snugger, kan je wel zeggen. Sabrina vroeg melancholisch om niet klaar te komen in haar mondje. Ja, dat was dan wel probleem, waar moest ik dan wel klaarkomen, in je muschi dan? Ja, condomi. Nee geen condomi zei ik, anders kom ik klaar in het condoom. Ja, daar moest ze even over nadenken. Uiteindelijk maar blank in gelogd terwijl ze over de uitkomst aan het denken was, en ziezo, de klus was geklaard. Daarna heeft collega Swingerlover van ISG haar meegekaapt, waarop ik haar nog eens afgestraft heb. Gewoon weer blank erin en weer volgepompt. Het was haar derde sessie in nog geen uur en ze was al aan het zagen dat haar muschi geen power meer had en moest rusten. Nu al. Dus waarschijnlijk zit ze dan al de rest van de dag over te zagen.

    Nog zo'n gansje. Een of ander zigeunertante, ik weet niet meer welk ze lijken allemaal op elkaar, kon geen engels, dus ik maar duits, beginnersduits dus madam verstond het niet goed. Dan maar het woord dat ze allemaal gebruiken: zimmer. Verstond ze niet. OK, dan maar niet, laat maar vallen. Als ik opstapte nam ze mijn hand beet en vroeg "zimmer?" Ja, hallo.

    Niet te vatten was Linda, op zich een mooie vrouw met een gezicht dat met wat verbeelding op mijn nichtje lijkt, maar dan in een zigeunerversie. Ik maar oogjes trekken en alle truuks om haar op de kamer te krijgen, en mevrouw vatte het niet. Dan uiteindelijk haar maar geschaakt naar boven. Lekker sexen werd het, had een paar zwakke plekjes ontdekt zodat ze zowaar begon te hijgen, dan begon te vingeren. Als ik wou ophouden, want het lukte me weer niet, wou Linda verder. Nou, ik ben ook de beroerdste niet en zou haar best verwennen. Ze vingerde haar bijna klaar en ik moest haar al beffend afwerken. Madam hoogtepunt. Ik stelde voor straks nog een s te kameren zodat ik ook nog zou kunnen klaarkomen. Beneden wist ze dat weer niet want als ik haar meevraagde antwoordde ze of ik gek was, ze had eerst rustpauze nodig. Fijn.

    Kom ik nog terug? Nee, waarschijnlijk niet, ik heb het gezien.
    Het is wel een goed concept, 60 eu of meer met opties, voor een middag vertier, drank, basiseten, koffie, koekjes, een ligweide bij mooi weer, en de oneindige sex die kan beleven, het is echt een goede prijs-kwaliteit verhouding. Ik hoop dat de uitbater het volhoudt.

  10. Onderstaande 5 leden hebben gouden wortel bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver (16 juli 2014),erik69 (24 juli 2014),pcenter (16 juli 2014),PollekeZuid01 (16 juli 2014),Willi69 (16 juli 2014)

  11. #32
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Hi there
    Ik zal morgen gaan na Fun Park en de vrouwen doen.
    Ik weet Anna, Steffi al goed tot nu toe hun lijnen waren zeer goed.
    Vandaag merkte ik dat nog niet in werking is, de sauna.
    Ik ga morgenavond te melden als ik het vond, was ik Stammgast in Kerpen Fan Factory.

  12. #33
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:36
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    154
    Discussies
    0
    Thanks
    626
    Thanked
    131 in 60 posts

    Standaard

    Wordt toch wel aardig wat over geschreven wat dan ook zeker de belangstelling krijgt van meerdere beren. Ook gezien de prijs - kwaliteits verhouding. Ga binnekort zelf maar eens polshoogte nemen. Wordt vervolgd.

  13. #34
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Gouden wortel ; Kijk dat vind ik nu echt gemeen .
    Het gaat over het principe. 59 euro betaald , en blank ingelogd , en haar volgepompt , 2 x zelfs.
    Echt gemeen.
    Deze vrouwtjes verdienen al zo weinig, en jij buit haar nog wat verder, nog meer uit.
    Schandalig gewoon. Bah.
    En ik hoop dat ik hiervoor vele Thanks krijg.
    Ga je er naar toe, amuseer U, maar maak je gebruik van ohne gummi , laat dan deze vrouwtjes op zijn minst 1 euro meer verdienen.
    Het is nu niet veel, maar het gaat over het principe.
    Ohne gummi is 20 euro meer, moet gedeeld worden, vermoed 10 euro voor de zaak en 10 euro voor de meisjes.
    Wanneer er 7 meisjes zijn , heeft elk meisje aldus 1,5 euro meer.

    Jij bent een uitbuiter gouden wortel, en ik hoop U er nooit te zien.

    Ikzelf was er gisteren (woe) voor de 2e keer.
    Alles rustig. Weinig ijsberen, waarvan er 4 of 5 uit Nederland, en 1 Duitser.
    Gans de dag heel erg rustig.
    Meisjes waren heel rustig, o.a. aan het zonnebaden, konden nu beslist wel wat tijd vrij maken.
    Service is aldus absoluut niet slechter dan elders.
    O.a. 2 meisjes werden wat mijn vriendin., waarvan er ééntje erg schrijnende verhalen vertelde van de toestand waar ze zich in bevond.
    Pijnlijk. En niet om hier te plaatsen.

    En dan te horen dat gouden wortel haar niet de mogelijk gaf haar 1,5 euro meer te verdienen. Foei.
    En ga verder niets meer verder posten van dag van gisteren.

    Of toch nog iets : Ik heb bij binnenkomen Sabrina 50 euro betaald als extra. Heb het haar gegeven, en ze heeft het in haar rood tasje, dat ze bij zich heeft gestoken. (omdat deze meisjes echt niet zo veel geld verdienen)
    Verder heb ik 79 euro betaald ( 59 euro + toeslag van 20 euro) en ben niet zonder kondoom in een poesje naar binnen gegaan, (uitgezonderd, heel effe, en enkel vooraan bij Sabrina, omdat het eigenlijk toch zo prettig is))

    En nog iets , Ondanks dat ik 79 euro betaalde was ik toch tevreden te horen dat op zijn minst 2 meisjes (die voor één dag wat mijn vriendin werden ) geen "ohne gummi en geen anaal " toestonden.
    Goed zo.
    Binnenkort misschien wat meer meisjes ??
    Laatst gewijzigd door lanciared; 17 juli 2014 om 16:21

  14. Onderstaande 11 leden hebben lanciared bedankt voor deze bijdrage:

    Big spender (15 september 2014),Brad Clitt (17 juli 2014),cavediver (18 juli 2014),Eddy_V (17 juli 2014),fr_loper (17 juli 2014),goldstar (17 juli 2014),hallodaarbenikweer (18 juli 2014),Horny_one ( 3 januari 2015),Lesyeux (18 juli 2014),Pietjepik (26 juli 2014),Wijze grijze (17 juli 2014)

  15. #35
    Geregistreerd
    13 februari 2014
    Last Online
    22 augustus 2023 @ 09:16
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked
    40 in 15 posts

    Standaard

    Hi there
    Ik was nu in het Fun Park.
    Ik was om 11 uur is er, er waren heel veel ijsberen daar.
    Meestal waren ze ongeveer 50-70 jaar oud.
    Er waren 5 meisjes Present
    Steffi, Anna, Susan, Aydan en een zigeuner.

    1.Met Steffi was goed, FO + Diverse functies. Ging goed met je gaat.
    is smal met zwart haar en een beker en 165 cm
    Het is september in het bedrijf dan is het niet langer maakt het bedrijf.

    2 met Anna FO + Diverse functies gingen ze met iets.
    is mollig met zwart haar en CA160 cm
    Herhaling Factor 60%

    3 met Aydan FO + Diverse functies gingen ze met iets.
    mollige met zwart haar en ongeveer 160 cm
    heeft een heel mooi gezicht dat rond is.
    Is de mooiste in mijn ogen.
    Het werkt meestal in Mönchengladbach, Limitenstr. 145

    4.Met Susan FO + Diverse functies gingen ze met iets.
    is iets dunner dan Aidan en Anna, heeft donker bruin haar
    Herhaling Factor 75%

    5 met Aydan herhalen factor 100%

    6 met Steffi herhaling factor 100%

    Na Aydan ik gingen aan Anna uit en ze lusteloos en koud was.
    Niet alleen voor mij, maar ook aan anderen.
    Club is nog in aanbouw, veel stof, sauna moet nog worden vastgesteld.
    Op de begane grond is een toilet en een badkamer met toilet douche en bad.
    Boven zijn 2 kamers en een badkamer met douche.

    Degenen die meer informatie willen kunnen rustig stellen.

  16. Onderstaande 2 leden hebben nitro1 bedankt voor deze bijdrage:

    lanciared (17 juli 2014),Willi69 (17 juli 2014)

  17. #36
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ter info.
    sabrina is verhuisd naar mulfortstrasse met 3 andere. Bron sexdo en fickanzeiger
    1 topper weg.
    weer een club erbij in regio mg viersen

  18. #37
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Aantal berichten mbt betaling in PT's, AO etc. verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-Park-bericht
    Laatst gewijzigd door Admin; 18 juli 2014 om 10:46

  19. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist (18 juli 2014)

  20. #38
    Geregistreerd
    22 mei 2014
    Last Online
    26 augustus 2014 @ 10:16
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    Ter info.
    sabrina is verhuisd naar mulfortstrasse met 3 andere. Bron sexdo en fickanzeiger
    1 topper weg.
    weer een club erbij in regio mg viersen
    Zou je eens willen linken naar die sexdo profile? Kan het niet vinden zowel op sexdo als fickanzeiger.

  21. #39
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

  22. #40
    Geregistreerd
    22 mei 2014
    Last Online
    26 augustus 2014 @ 10:16
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    17 in 9 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaadkameraad Bekijk bericht
    Top! Dankje.
    Had inmiddels gisteren al wat opgevangen in Fun Park.
    Als ik het goed begrepen heb is die nieuwe club van dezelfde eigenaar en is die alleen op donderdag geopend, 2 meiden van fun park gaan dan daarheen en nog 2 uit een andere club. Ik heb ook 2 meiden op de foto van die nieuwe club gisteren in fun park gezien.

  23. #41
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Nieuwe club alleen op dond geopend ?
    Beteknt dit dan dat de overige dagen de kleine, blanke, groot-borstige Sabrina terug is in Viersen , in Fun-Park ?
    Heeft iemand ze al terug opgemerkt hier ?
    Of teruggekomen ?

    Bedankt voor het plaatsen van info.

  24. #42
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    vandaag in Fun Park geweest. Er waren maar 4 dames aanwezig aangezien het niet druk was, er zouden 2 dames bijkomen als het drukker zou worden. Gedurende de tijd dat ik er was zo'n 2 uur 3 andere Duitse beren gezien.
    Het pand en het eten (wat broodjes en zelf drinken pakken) is ok. De dames deze keer in ieder geval minder.

    Drie sessie gehad:
    - Gabi uit Griekenland, dit leek optisch de meest interessante optie. Viel op de kamer nogal tegen qua fysiek maar ook het overige. Vingeren mocht niet, tijdens het neuken leek het of je op een scheetkussen bezig was (ehhh ja correct de geluiden
    - Sessie 2 in de kamer gedaan op de bank/bed wat in het midden was opgesteld. Was ok, wind me toch altijd nog op zoiets Sessie was met Anna uit Roemenie
    - Laatste keer met Sofia uit Bulgarije gekamerd, idem zoals Gabi weer veel glijmiddel gebruikt ik wordt daar niet warm van

    Aan de 4de dame mezelf niet meer gewaagd, dit was voor mij de minst appetijtelijke van t stel (erg dik) verder wel vriendelijk.
    Een slanke dame Steffi welke ik volgens mij ook bij partyteens heb gezien was nu in dagelijkse kleding en had en of ander probleem waarvoor ze steeds moest bellen. Deed dus helaas niet mee.

    Samenvattend niet enthousiast over deze middag maar dat lag met name aan de line-up en de afwerksex. Bij partyteens en Kerpen heb ik het aanzienlijk beter gehad. Echter dit is voor mij wel een tent met potentie gezien de afstand en de locatie in principe ok is.

    grtz

    Zaadgranaat

    -

  25. Onderstaande 4 leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (21 juli 2014),lanciared (21 juli 2014),pcenter (22 juli 2014),Willi69 (21 juli 2014)

  26. #43
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    [QUOTE=zaadgranaat;380373]

    Samenvattend niet enthousiast over deze middag maar dat lag met name aan de line-up en de afwerksex. Bij partyteens en Kerpen heb ik het aanzienlijk beter gehad.

    Line up was de 1e weken goed.
    met sabrina en een paar andere is het de moeite, anders niet.
    een website van de club met foto,s en aanwezigheid zou ideaal zijn net als vb xanten.
    nu is het een verrassing wie er wel of niet is.

  27. Onderstaande leden hebben sjaakpikhaak bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (22 juli 2014)

  28. #44
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard

    Kan me hier volmondig bij aansluiten.
    Je hebt werkelijk tegenslag gehad zaadgranaat.
    Heb van horen zeggen dat er de eerse week welhaast 10 dames waren
    Toen ik er was telkenmale 7 , waarbij de mooie Sabrina, en de toch bevallige Steffi, die best erg vriendelijk kan zijn, en een schiterend lijf heeft.

    Maar zag ook al bij 2e bezoek (verleden woe) , dat er gedurende de dag maar 4 Nederlandse vrienden, 2 duitsers en ik dus was.
    Weinig volk, heel erg rustig.
    Ja , aldus kan je verwachten dat er inderdaad het gevaar loert dat er telkens minder meisjes ingezet worden.
    Spijtig.
    Maakt aldus dat deze club wel eens kan tegenvallen. Ja, spijtig.

    Zo weinig bezoekend volk ; Aan wat zou het liggen ? Teveel clubs in de regio ? Te grote concurrentie met andere clubs ?
    Aan de prijs zal het wel niet liggen.

  29. Onderstaande leden hebben lanciared bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (22 juli 2014)

  30. #45
    Geregistreerd
    31 oktober 2011
    Last Online
    30 juni 2015 @ 22:31
    Berichten
    200
    Discussies
    7
    Thanks
    27
    Thanked
    140 in 65 posts

    Standaard

    Ja , aldus kan je verwachten dat er inderdaad het gevaar loert dat er telkens minder meisjes ingezet worden.

    als ze minder (mooie) vrouwen inzetten, is de kans op teleurgestelde ijsberen groter. zeker als de advertenties niet kloppen, minder dames aanwezig of andere dan aangekondigd.

    Zo weinig bezoekend volk ; Aan wat zou het liggen ? Teveel clubs in de regio ? Te grote concurrentie met andere clubs ?

    Aan de prijs zal het wel niet liggen.

    als mijn info van andere ijsberen en dames klopt dan zitten dezelfde mensen achter fun park, party teens in gladbach, het gesloten kerpen en linnich.
    en waarschijnlijk ook achter de mulforter straat met sabrina en andere.
    dus ze concurreren met elkaar onderling.
    dan sturen ze de meiden van de ene naar de andere club of club gesloten of veel minder vrouwen aanwezig

    ik heb alleen een keer dit geleerd, het is niet alleen prijs maar 4P(marketing)
    product, place, price, promotion

  31. #46
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Het is nog steeds ramadan, misschien de reden dat het niet zo druk is.

  32. #47
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:21
    Berichten
    6.937
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.568 in 1.971 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Admin Bekijk bericht
    Aantal berichten mbt betaling in PT's, AO etc. verplaatst naar:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...n-Park-bericht
    Fyi

  33. #48
    Geregistreerd
    8 december 2007
    Last Online
    7 januari 2024 @ 17:37
    Locatie
    Brabander
    Berichten
    114
    Discussies
    0
    Thanks
    68
    Thanked
    125 in 46 posts

    Standaard

    heb het idee dat het al langere tijd wat rustiger is in de party-treffs, meen het ook te zien aan het aantal recensies. Mogelijk heeft e.e.a. ook te maken met de crisis.

  34. Onderstaande leden hebben zaadgranaat bedankt voor deze bijdrage:

    lyon (22 juli 2014)

  35. #49
    Geregistreerd
    18 juli 2012
    Last Online
    27 december 2023 @ 16:04
    Berichten
    261
    Discussies
    3
    Thanks
    136
    Thanked
    278 in 117 posts

    Standaard

    Nou ja, de crisis zal zeker meetellen, het werk is minder en de prijzen gaan omlaag, maar je huishoudelijke uitgaven blijven gelijk of in veel gevallen stijgen ze. en dat is een simpele optelsom wat er dan aan het einde van de maand overblijft voor een party-tref. want het is niet alleen de entree. Je moet er ook nog naartoe en terug, bij velen betekend dit 2x naar een party-tref en je bent € 100,- tot € 200 entree en een tank benzine lichter wat ook al snel €70,- kost tegenwoordig. Dan moet je toch een redelijk inkomen hebben als je dit 2x per maand doet.
    En niet te vergeten het is nu vakantie tijd.

  36. Onderstaande leden hebben lyon bedankt voor deze bijdrage:

    zaadgranaat (22 juli 2014)

  37. #50
    Geregistreerd
    11 april 2007
    Last Online
    8 maart 2017 @ 02:48
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    19 in 2 posts

    Standaard

    Neen, de meesten gaan schaars gekleed. Maar schromen niet om provocerend met gespreide benen door de tuin te lopen.

 

 
Pagina 2 van 17 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:25.

FKK Artemis 468*60