Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Beitrag Villa Weizigt, Dordrecht, Katja

    Zaterdagavond even aan de bar uitpuffen na even geprobeerd te werken, maar muziek ging steeds harder staan en de honger was nog niet gestild. Niet de inwendige mens hoor, want de theke dame heeft voor een lekker soepje en hapje gezorgd.

    Spontaan kwam Katja even gedag zeggen. Een leuke Nederlandse meid met bruin haar, en ik iets van 1,70 ofzo? Ik was wel een beetje afgeleid doordat ik zo druk op m'n telefoontje bezig was. Beetje overrompeld ook zo aan de bar. Ben helemaal niet zo een bartype.
    Enfin, na een poosje even gevraagd om op een rustiger hoekje even een praatje te maken. Hele vriendelijke DVP die pas sinds gisteren was begonnen. Alles moest 'met' gebeuren, wat mij betreft geen probleem is. Verder nog gevraagd wat er mogelijk was en vervolgens kamertje gezocht.

    Eenmaal boven deed ze haar wasje. Ik had dat beneden al gedaan. Ik veronderstel dat douchen op de kamer van je tijd af gaat. Maar ja, ook wel fijn te weten dat de dame zich ook heeft opgefrist.

    Na wat tongzoenen waren we op bed beland. Met behoorlijke zuigkracht begint Katja aan de pijp te zuigen. U bent gewaarschuwd, voor je het weet ben je klaar!
    Met de tips van een paar andere DVP's in m'n achterhoofd heb ik d'r tot een standje 69 uitgenodigd. De kreuntjes begonnen te komen en de incidentele trekjes gaven aan dat ik op de goeie weg zat. Vrij abrupt verkrampte ze en kwam ze heerlijk klaar. Volgende keer denk ik haar kennis te laten maken met de winterpussy...
    Vervolgens gingen we over op cowgirl. En ik mag wel zeggen dat ze er behoorlijk fanatiek tekeer ging. Niet van dat beetje op en neer, maar echt flink pompen en stoten. Heerlijk!
    Op het einde haar nog even verwend voor d'r geweldige service en zijn we weer naar beneden gegaan.
    Erg leuk dat ook haar aftersales zo hartelijk is. Erg leuke meid.

    Prijs: 30 min voor 50 euro aan de dame en 15 euro kamerhuur.
    Herhalingsgevaar: 8
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 23 april 2017 om 00:56

  2. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 april 2017)

  3. #2
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Standaard

    Eergisteren 2/5 met een paar voor mij nieuwe dames kennis gemaakt. Met 1 in het bijzonder klikte het goed. Esther, na een praatje wilde ik met haar gaan kameren. Helaas moest ze er wegens persoonlijke omstandigheden even tussenuit. Beloofd om op haar te wachten, maar helaas was het haar niet gelukt om terug te komen (met alle begrip). Ze houdt nog iets van me tegoed...

    Met Katja was het de vorige ook leuk geweest, dus besloten om met haar boven te ontspannen. Ik zat echter niet lekker in m'n vel, en had na een poosje wel door dat 't em niet ging worden die avond.
    Dan maar wat anders om te ontspannen, lekker even samen in bad. Erg lekker was dat. Na de kamer hadden we het over een trio met Claudia erbij. Dus wordt vervolgd.

    Prijs: 60 min voor 100 euro en 25 kamerhuur.
    Herhalingsgevaar: 8.

  4. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Standaard

    Nou ja... wordt vervolgd... kan je gelijk vertellen dat we 3/5 met z'n drie-tjes de trappen hebben beklommen. Ik vind het wel geil om een paar bi-rinnen bezig te zien. De dames hebben 69 gedaan, geschaard, en met een vibrator 2 orgasmes mogen aanschouwen.
    We doken daarna de jacuzzi voor een lekkere pijpbeurt en daarna nog lekker nagenieten van de bubbels.

    De 2 dames zijn me iets te lief voor elkaar. Ik hou van iets meer ruig, maar ieder z'n ding. Herhalingsgevaar daardoor op 6.

    Van de prijs stond ik even te kijken. Ik wilde namelijk een paar uurtjes met de dames doorbrengen. Maar door de kamerprijs is het anders gelopen.
    Wat is nu het geval, ik dacht dat een kamer voor een uurtje 25 euro was. Wat bleek, het is 25 euro per uur per dame! Dus 3 uurtjes kameren zou uitkomen op 150 euro voor alleen de kamerhuur. Daarbij betaal je al 60 euro entree. Redenering, als je met 1 dame kamert dan levert dat in z'n geheel 100 voor de dame en 25 voor het huis op. Als iedereen trio's gaat doen, dan levert dat de dames nog steeds 100 euro p.p. op, maar het huis vangt nog steeds enkel 25 euro. Terwijl, als die 2e dame door een andere beer naar boven wordt uitgenodigd, dan zou dat het huis weer 25 euro opleveren. Ik snap de logica wel, maar als ijsbeer kijk ik daar toch anders tegenaan. Het stimuleert me iig niet om er lang te gaan kameren met meerdere dames.

    Uiteindelijk een uurtje van gemaakt en dat kwam uit op 250 euro. 100 voor Katja, 100 voor Claudia en 50 voor de kamer.

  5. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke ( 4 mei 2017)

  6. #4
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Ik zit wekelijks in die regio. Club nog niet van binnen gezien.
    Als ik dit nu weer lees......gaat dat er ook niet van komen, verwacht ik.
    Én entree betalen à €60 én dan ook nog eens €50 voor de kamer met een trio..... (solo kamers €25), dan schrikt dit bezoekers af. Mij in ieder geval wel. Ik draai best wel een paar uurtjes tijdens een bezoek. Ik zou zo maar eens ruim €160 lichter kunnen zijn aan entree en kamerhuur. Dan moet het wippen nog beginnen.......
    En dán nog de vraag wat je voor die €60 krijgt naast een badjas en handdoek?

  7. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman ( 8 mei 2017),kees1000 ( 4 mei 2017),pret ( 4 mei 2017)

  8. #5
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    dan schrikt dit bezoekers af. Mij in ieder geval wel. Ik draai best wel een paar uurtjes tijdens een bezoek. Ik zou zo maar eens ruim €160 lichter kunnen zijn aan entree en kamerhuur. Dan moet het wippen nog beginnen.......
    En dán nog de vraag wat je voor die €60 krijgt naast een badjas en handdoek?
    Ik snap wat je bedoelt. Het stimuleert me iig niet om veel en lang te kameren. Soms doe ik dan bv 3 kamers v 30 min, wat uitkomt op 50 voor de dame en 15 voor t huis. Voor 5 Euro meer lag ik bv in saunaclub love een uur boven. Toegegeven, het op en neer rijden Is echter wel aanzienlijk langer.

    En dat Is dan weer 1 vd voordelen vd club. Ze zitten dichtbij de randstad. Nadeel daarentegen Is dat ze niet zo vroeg openen. Voor de 60 Euro krijg je behalve badjas (met n mede bezoeker lopen grappen dat ze wel vaak n oortje missen. Maak je geen stevige knoop dan glijdt allesoverheersende...) en handdoek, ook nog eens slippers
    In tegenstelling tot de meeste saunaclub, is er geen buffet. Nou ja, hij staat er wel, alleen leeg en uit. De toestroom v beren is nl nog niet zo hoog om n continue buffet te verantwoorden. Komt misschien mede door hun combi strategie v saunaclub en privéhuis. Je hebt namelijk de mogelijkheid om direct met n dame omhoog te gaan. Ze komen dan kort gedag zeggen en dan moet je n keuze gemaakt hebben, of je hebt van te voren al een afspraakje gemaakt. Dan betaal je alleen de kamerprijs. Hun sauna concept is denk ik daardoor n combi. En entree en gereduceerde kamerhuur.
    Enfin, terug op de inhoud van die 60 entree. Er wordt wel degelijk gezorgd voor de inwendige mens. De thee zorgt de ene keer voor n soepje, de andere keer n broodje, of tosti. Afhankelijk van wat er ingekocht Is. Ook is er onbeperkt bier vd tap, merk fris uit flessen, en luxere drank waar begrijpelijk wel apart voor betaald moet worden.
    Daarnaast hebben ze een kleine sauna (duh) die redelijk op temperatuur kan en waar net 1 iemand kan liggen en 1 iemand kan zitten. Of n stuk of 4 krap zitten. 2 douches met spray van boven EN een douchekop die je kunt vasthouden. Erg fijn om ook je derrière schoon te spoelen mocht je gerimd wilt worden. Ook staat de zwembad pal naast de sauna mocht je een frisse duik willen nemen. Laatst met katja ervaren hoe apart hun zwembad eigenlijk is. Je ku t er nameijk naast zitten, en wat best leuk om als een aquarium naar te kijken hoe een tweetal wat baantjes trok. Mij Is ie echter te fris, net als de douche. Het Is een oud pand waardoor misschien het water minder minder makkelijk door de leidingen komt. Ik krijg je douche iig nooit lekker warm. Elke kamer boven Is daarentegen voorzien van een jacuzzi om je samen met de dame op te frissen. 1 kamer heeft n douche en wordt meestal gebruikt voor de korte bezoekjes van een half uur.
    Buiten Is er ook een tuin voor de warmere dagen. Daar ben ik sinds ik er over de vloer kom nog nimmer geweest. Veels te koud en vies weer voor. Maar wie weet over een paar weekjes...
    Wat voor mij erg prettig van de cub, is dat hun dress code niet zo streng Is. Je kunt er met je eigen kleren aan de bar zitten. Ik ben best een koukleum en vind dat wel prettig.
    Ook kan ik er op m'n gemak wat werk doen. Er wordt niet moeilijk gedaan als je ff op je Smartphone of tablet bezig bent. In sommige andere clubs sturen ze zowat de uitsmijters op je af...

    Dit Is wat me even te binnen schiet. Dus ja, de club is wel wat duurder dan elders. Maar rond de randstad Is wel zoveel meer wat duurder. Voor als ik een kamertje maak van een half of heel uurtje, vind ik de meerprijs nog wel te overzien. Ik zou gewoon een keertje een kijkje gaan nemen. Ik vind het best een moeie en gemoedelijke club. Voor mij Is overdag het rustige hoekje naast het zwembad heel relaxt. Wil je wat meer vertier dan zou ik rond het weekend in de avond langsgaan. Dan hangen er ook wat meer beren rond de bar.

  9. #6
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Dank voor je uitleg. Die kamers met jacuzzi spreken mij wel aan. Doe ik in Sixsens vaker en kosten ook €25 per uur extra. Het eten dan wat minder.
    Ik begrijp heel goed dat collega's kiezen voor Villa Weizigt vanwege de reisafstand.
    Als ik zie hoeveel van onze collega's nu 2-3 uur in de auto zitten, dan zou Villa Weizigt een goed alternatif. Doch VW zou zich toch geen moment moeten bedenken?! Zeker met de nieuwe wetgeving in het verschiet in Duitsland. Een ECHTE saunaclub in de randstad..... volgens mij heb je dagelijks de tent vol. Ik ben geen ondernemer in die branche, dus heb ik er ook geen kijk op. Doch gevoelsmatig...... .
    Die jacuzzi op de kamer spreekt mij wel aan...........nu nog gouden tips......met wie

  10. #7
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Dank voor je uitleg. Die kamers met jacuzzi spreken mij wel aan. Doe ik in Sixsens vaker en kosten ook €25 per uur extra. Het eten dan wat minder.
    Ik begrijp heel goed dat collega's kiezen voor Villa Weizigt vanwege de reisafstand.
    Als ik zie hoeveel van onze collega's nu 2-3 uur in de auto zitten, dan zou Villa Weizigt een goed alternatif. Doch VW zou zich toch geen moment moeten bedenken?! Zeker met de nieuwe wetgeving in het verschiet in Duitsland. Een ECHTE saunaclub in de randstad..... volgens mij heb je dagelijks de tent vol. Ik ben geen ondernemer in die branche, dus heb ik er ook geen kijk op. Doch gevoelsmatig...... .
    Die jacuzzi op de kamer spreekt mij wel aan...........nu nog gouden tips......met wie
    Graag gedaan. En bij villa weizigt kost de jacuzzi niks extra's. Integendeel, meestal neem je vooraf met de dame even een bad of douche om eerst op te frissen. Voordeel Is dat je weet/ziet dat de dame zich opfrist in tegenstelling tot sommige clubs of bij de ramen. Daarbij wel es gemerkt dat ze na de ene klant, door willen gaan naar de volgende.

    Nadeel Is dat opfrissen wel van je kamer tijd af gaat. Elk voordeel heb zn nadeel zei iemand eens...

    Reisafstand en tijd zeker. Ik ben niet zo n vlotte racer, en tuf met een 100 km slakkengang over de weg. Dus kwa reistijd ben ik voor de meeste clubs bij elkaar wel zo een 4 a 6 uur onderweg. En dan is 40 min heen en 40 terug voor villa weizigt een behoorlijk verschil.

    En idd die nieuwe duitse wetgeving bederft voor velen een hoop 'standaard' pret. Het verschil met de rest is dan foetsie. Dus zou denken dat ze bij weizigt er best profijt mee kunnen behalen. En de tent Is groot genoeg om een hogere bezetting mogelijk te maken. De theke zou het alleen wel een stuk drukker krijgen en kan dan wel een handje gebruiken.
    Wel is het dat er in randstad veel concurrentie is aan ramen en privéhuizen. Dus zomaar te gaan stunten kan ook verkeerd uitpakken.

    Gouden tips... tja, dat hangt helemaal van je smaak af en perceptie. Waar ik de 1 lief vind, vind de ander misschien maar saai. Vind ik de 1 mooi, vind de ander dr maar een barbie pop. Etc etc.
    Optic flick van de club vind ik Sandy. Mooi smoeltje, lekker strak lijf, met redelijk flinke en stevige boezem die ik wel mooi in proportie bij haar vind passen. Maar wat een profi en ijskoningin tegen mij. Ik hoop dat anderen er een betere ervaring bij hebben. Ze Is in iedere geval best populair bij de bezoekers daar. Als Roemeense gast spreekt ze geen Nederlands, maar wel een aardig woordje engels. Ook mooi de optie om een trio met haar en Beatrice te doen.

    Verder vind ik Ilse en Katja hele lieve gfe dames. Heerlijk genieten met hen en leuk praatje ook. Adriana Is ook een schat , maar roemeens, dus alleen Engels.

    Even heads up, Sandy zou ergens rond deze periode even tussenuit gaan. En ik weet niet of Adriana al terug is van haar 2 weekjes verlof.

  11. #8
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 14:00
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.579
    Discussies
    270
    Thanks
    26.139
    Thanked
    15.860 in 6.447 posts

    Standaard

    Heb vernomen dat katja Is gestopt. Er lijkt wel een andere katja te zijn die aan sm doet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:00.

Freude 468*60   Babylon 468*60