Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    13 mei 2013
    Last Online
    19 maart 2024 @ 13:22
    Berichten
    740
    Discussies
    85
    Thanks
    409
    Thanked
    520 in 271 posts

    Daumen hoch Michaela (Roemeense) ex-DV/Magnum

    Nationality / languages​​: Romanian / English, German
    Age: 23 years
    Face: Pretty little face
    Hair: Brown, attached
    Size: Great
    Chest: Brand new tits and well made, I had not anticipated the surprise...
    Silhouette / body: Although ridge and framed
    Tattoos - Piercings: Yes, but no specific memories ...
    Blowjob: BJ pretty sweet once led
    Cunnilingus: Yes and appreciated
    Kiss: Yes, Kisses more than DFK, actually I do not remember...
    General: Comes from Magnum and DV, there for 4 days.
    Sweet girl and honest, I recommend.
    Some will really find their happiness.

    Show your appreciation

  2. Onderstaande 4 leden hebben cassenoisette bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (30 juni 2014),Jaeger-Lecoultre (14 juli 2014),Wacko66 ( 3 juli 2014),Willi69 (30 juni 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    yes, i all ready see her in DV and magnum. Very nice time with her

  4. #3
    Geregistreerd
    29 november 2013
    Last Online
    24 juni 2019 @ 19:54
    Berichten
    426
    Discussies
    14
    Thanks
    289
    Thanked
    290 in 162 posts

    Standaard

    Met Michaela op de bank zitten kletsen. Super aardige meid.
    Jammer dat ik naar huis moet. Ook is de energie op.
    Maar wat een mooie meid.

  5. #4
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    21 februari 2024 @ 19:26
    Locatie
    Holanda
    Berichten
    174
    Discussies
    4
    Thanks
    79
    Thanked
    99 in 32 posts

    Standaard

    Gisteren ook mee gekamerd geweldige meid met een super blowjob ook deepthroat

  6. #5
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren 4 keer gekamerd (waarvan 2 keer in GT). De 'eer' voor mijn 4de en laatste kamergang van de dag was weggelegd voor Roemeense Michaela (ik als liefhebber van Roemeens schoon kon het immers niet maken GT te verlaten zonder minimum 1 Roemeense gestekt te hebben).

    Ik had Michaela gisteren al meermaals opgemerkt, maar was er nog niet aan toe gekomen haar aan te spreken. Rond middernacht zat ik even met 007 vanuit een zeteltje de bar te overschouwen en plots maakte ik oogcontact met Michaela. Ze deed teken of ik geen zin had in een kamergang met haar. Op kamer gaan zonder zelfs maar 1 woord te wisselen. Dat ging er nu toch echt wel over (al heb ik dat eerder in H7 ooit al wel 1 keer gedaan, en tot mijn grote tevredenheid moet ik zeggen).

    Michaela had gelukkig al snel door dat ze iets meer moeite zou moeten doen en kwam bij 007 en mij zitten. We hebben een kort gesprekje gehad (waarbij 007 zich verontwaardigde over het feit dat Michaela zich hem niet herinnerde van eerdere gesprekken in DV) en nadat ik een positief antwoord had gekregen op de vraag of ze kuste op kamer, liet ik haar een sleutel halen.

    Er was een wachttijd van amper vijf minuten en dit keer hadden we een kamer binnen gekregen, in de buurt van de kino.

    Michaela, die op haar hakken, naar mijn normen reusachtig groot is, ontdeed zich op kamer van haar schoenen (waarop ze exact even groot als mij bleek te zijn) en haar kledij. Ze heeft silli’s, maar die zijn heel goed gelukt, voelen ook zacht aan en verder een heel lekker lichaam: Michaela is 24 jaar jong, 1,75m groot, heeft lang lichtbruin haar, een mooi gezicht, een normale lichaamsbouw, zoals gezegd een mooie silli C-cup en een lekkere, iets vollere kont. Ze heeft een mooie grote tattoo en 3 piercings: bovenlip, navel en klit. Haar kleine poesje is mooi kaal geschoren.

    We begaven ons op bed en begonnen te zoenen. Dat deed Michaela goed, met lekker veel tong, maar jammer genoeg niet echt lang. Enfin. Ze had woord gehouden: ze zoende (lekker) op kamer.

    De pijpbeurt was van uitstekende kwaliteit. Al had ik al 3 orgasmes achter de rug, Michaela slaagde er probleemloos in kleine Piet wakker te maken en wat belangrijker is, wakker te houden!

    Na een tiental minuten pijpen vroeg Michaela me of ik wou neuken. Aangezien een FT er niet in zat, zei ik daar uiteraard niet nee tegen. Na een al veel te lange dag, deed alles, kleine Piet op kop, pijn, dus ik gaf aan onmiddellijk met hondjes te willen beginnen. Ik heb een kwartiertje lang lekker mijn ding mogen doen (stevig beuken maw) en net voor het half uur rond was, ben ik voor de 4de keer klaargekomen. Had ik niet verwacht. Er zat ten andere nog verrassend veel wit spul in het condoom.

    Michaela rookte in alle rust nog een sigaretje, waardoor ons kamertijd over het half uur ging (maar ze vroeg aan de lockers braafjes 50€) en vertelde me dat ze klanten normaal gezien niet zolang laat beuken tijdens hondjes. Maar goed, dat ze het mij wel heeft laten doen, anders was dat laatste orgasme er nooit gekomen!

    Toppertje. Herhalingsgevaar is heel groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  7. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    laplagne (11 oktober 2014),Rex (15 oktober 2014),Teiresas (11 oktober 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren een 2de keer met Michaela gekamerd. De kamergang was opnieuw uitstekend. Nog beter dan 2 weken geleden! Passioneel tongzoenen, zalig pijpen, lekker gevarieerd neuken. Meer moet dat niet zijn!

    Enig minpunt: ik ben zelf op Michaela moeten toestappen want ze herkende me gisteren in de bar duidelijk niet meer, hoewel we pas 2 weken geleden samen gekamerd hebben. Toen ik haar aansprak, leek de herinnering aan mijn 'fantastisch persoon' gelukkig wel snel terug te komen.

    Herhalingsgevaar: blijft heel groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  9. #7
    Geregistreerd
    7 juni 2013
    Last Online
    Gisteren @ 01:26
    Berichten
    787
    Discussies
    17
    Thanks
    1.941
    Thanked
    785 in 299 posts

    Standaard

    Zondag met haar naar de kamer geweest, hele sympathieke dame, mooi verbouwde borsten. Frans heeft ze meer dan uitstekend onder de knie. Echt een super knappe meid, prachtige benen, heel mooi kleurtje. Presale veel meer dan ik gedacht had, zat lekker op haar praatstoel, maar kwam ook heerlijk in actie toen het nodig was. Had nu niet meer zoveel tijd (is geld) maar ga zeker eens met haar pannenkoeken, volgens mij is ze daar heel geschikt voor.

  10. Onderstaande leden hebben lekkersfan bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 ( 2 juni 2015)

  11. #8
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 07:58
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zaterdag ook met deze aantrekkelijke, rustige en sympathieke dame geweest. Uitstekende sessie. Herhalingsgevaar 100%.

  12. #9
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Vandaag aanwezig.

  13. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Wacko66 (21 november 2015)

  14. #10
    Geregistreerd
    23 juli 2015
    Last Online
    2 januari 2018 @ 23:21
    Berichten
    72
    Discussies
    1
    Thanks
    34
    Thanked
    116 in 41 posts

    Standaard

    Was ook gisteren aanwezig. Ondanks haar hele mooie looks en blijkbaar goede service had ze vrij weinig te doen gisteren, maar zoals aangegeven, concurrentie was enorm groot. Kwam op het einde van de avond/nacht nog zoeken naar een klantje, en zodus klopte ze ook aan bij mij. Gisteren niet mee gekamerd, maar zal er dus wel volgende meer even de rust van een blokhut mee gaan opzoeken.

  15. #11
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    ==> Oceans
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.