Vandaag maar weer eens sinds een slordige 2 maanden naar de strasse geweest Duitsland had net 2-2 gespeeld op een zaterdag avond dus rond 23.00 begon het ouderwets druk te worden in het straatje. Na 2x de straat afgelopen te hebben begon ik ook weer ouderwets te twijffelen uit meerdere dames mijn favoriet Julia was aanwezig maar na een minuut alweer voor langere tijd bezet. Uiteindelijk werd mijn interesse door een andere zeer slanke dame gewekt op huis nr. 29C direct aan het raam bij de deur. Hier dus maar naar binnen gegaan de dame in kwestie werkt onder de naam Nicole heeft geblondeerd haar en was naar eigen zeggen 5 maanden nu werkzaam in deze straat. Verder spreekt ze een beetje Engels en Duits niet super maar ze kan zich er goed mee behelpen. Zoals gezegd betreft het hier een hele slanke dame haar buik is nog net niet zo strak als die van Julia maar komt in de buurt verder opvallend detail is het kleine streepje schaamhaar verzorgd maar tegenwoordig zeldzaam en heeft ze hele kleine niet zo een heel mooie borsten waarvoor ze zich dan ook een beetje schaamt. Verder neuken is goed in 3 standjes best een lieve meid die toch wel op de tijd let al met al een kleine 7 maar ze zal denk ik niet heel snel voor een 2e beurt in aanmerking komen daarvoor was de keuze te veel en ontbrak de wow factor.