Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 141
  1. #26
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:00
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Daumen hoch Livingroom vrijdag 12 april

    Na een klein beetje werken, iets na het middaguur op de trein naar het oosten gestapt. Een dikke drie uur saaie verslagen lezen en blonde Brabantse mbo meisjes luisteren, voordat ik weer eens bij het ISA ging inchecken: ‘Je bent hier toch al eens geweest’…’uh.. ja’. Snel de tas gedumpt en naar de club.

    Een uurtje of vier, dus snel naar de tent om te kijken of ik nog een omeletje kon krijgen: picobello (ik heb toch de neiging om de omeletkunsten van Ollie en zijn kornuiten hoger in te schatten dan de heren in GT). Lekker mijn buikje rond gegeten en daarna even gaan uitbuiken met een kopje koffie.

    De dagshift was niet echt indrukwekkend. Veel dames met een pondje meer en weinig ‘stunners’. De enige meisjes die er optisch wat uitsprongen waren Landiana en Linda. Waar er vroeger rond etenstijd een bus roemeentjes langskwam, viel dat deze vrijdag behoorlijk tegen. Eigenlijk druppelen de hele avond meiden binnen, waardoor ik rond middernacht me toch wel een tiental kameropties voor kon stellen… de mooie paardenstaart van de vorige keer kwam om half een pas binnenzetten (ik zat op het bankje voor de theke te sleutelwachtknuffelen) en is na een enkele kamergang met een vriendin op een kamer gaan liggen; wel sympathiek dat ze haar tietjes nog even een uurtje kwam showen.

    Maar goed, uitbuiken dus. Lindapinda kwam me gedag zoenen en klepte er op los… volgens mij dacht ze dat ik iemand anders was, want hiervoor heb ik slechts een zin of drie met haar gewisseld. Maar in een goeie bui dus (volgens mij ook al behoorlijk wat centjes verdiend) en af een toe al een zachte zoen erbij. Leuk meisje en op zich trekt dat lijf dat ook wel, een kleine understatement; alsof je met een seksistisch stripfiguur aan het neuken bent. Na een paar zachte zoenen, met niet al te hoge verwachtingen naar de theke gesloft voor een sleutel. Hier bleek dat Tanja er ook al was, en ze gaf me een por met die welbekende blik: ik wilde die euros!.

    Een fijne kamer met raam (6 of 5 of zo) en de aanloop was allemaal wat professioneel; ze vergeleek het attributen uitstallen zelf ook met een dokter die gaat opereren. Zoenen was ok, maar tongzoenen was er eigenlijk niet bij… ik had verdomme pas na een kwartier door dat ze een tongpiercing heeft. Pijpen was zacht en best aardig; vingeren?, het idee alleen al… wel een heel mooi roze poesje waar dan ook lekker even van geproefd werd… maar eigenlijk was dit alles tamelijk middelmatig, ware het niet dat je met een leuk, mooi en vrolijk meisje op de kamer bent. Dit weet ze ook dondersgoed, want elk complimentje wordt beantwoordt met ‘I know’. Tja, ook een meisje dat voornamelijk 20 minuten sessies draait en mij met alle plezier op die lijst zou toevoegen. Verdomme behoorlijk mijn best moeten doen om het wat te rekken (inclusief het condoom – nog in verpakking - tussen haar tanden wegtrekken). Bij de eerste paar zoenen counterde ze al meteen ‘You’re not falling in love with me, are you?’… mwah op deze manier, misschien nummer 37 van 2013? Met de spiegels erbij was het wel heel leuk neuken. Strakke poes en na een tietenstuiterende cowgirl, lagen we op allerlei zijwaartse posities elkaar in de plafondspiegel lollig aan te kijken, met af en toe wat gezoen en zo… allemaal lekker gecontroleerd en ik begon al te denken er een einde aan te bouwen (allemaal wel lekker hoor), toen ze plotseling zacht begon terug te tongen: daar is die piercing! Wat is 25 euro nou, dus weer een versnellinkje teruggeschroefd en er een uurtje van gemaakt. Zeggen dat we de rest van de tijd als geile tieners lagen te tongen, zou een leugen zijn; maar er kwam regelmatig even een stukje tongzoenen langs… waarbij het bijna leek of ze daarna wat verschrikt weer stopte. Niet echt gewend aan dit soort langzaam GFE gepruts. In de volgende ronde cowgirl kreeg ze het even benauwd en gooide de ramen weid open (I don’t care if anyone sees me)… beetje paniekerig allemaal. Niet lang daarna in missionaris het rubbertje gevuld, en ze ging er meteen vandoor om wat te drinken te halen. In de resterende 2 minuten samen een drankje gedaan en naar beneden om af te rekenen. Mooi meisje, maar herhaling is niet echt een prioriteit.

    Ik weet niet wat ze in die omelet hebben gedaan, maar het leek hierna wel alsof ik honing aan mijn snikkel had. Landiana herkende me en dacht kennelijk dat we vroeger al van alles samen gedaan hadden (niet dus). Eerst aan de bar tien minuten aan me gehangen en daarna nog een minuut of twintig met me in een bank gehangen (allemaal onder: ‘voorlopig echt niet schatzi’). Tussendoor was ik even gaan bubbelen, met in totaal drie meisjes die zich van de kleertjes ontdeden, het haar opstoken en een paar minuutjes zonder effect tegen me aan kwamen rijden… en weer afdropen. Vooral vreemd dat ze die andere kerels wel met rust lieten. Later op de avond ben ik de tel kwijt geraakt met de meisjes die na een ‘pula doarme’ toch nog een kwartiertje of langer op me bleven liggen.

    Door mijn late lunch, ook laat gaan eten… waarbij Ollie een nieuwe thekedame der bh los klikte (en daarna het rood aangelopen meisje moest helpen met herstellen zonder al te veel tieten te laten zien (fail!)). Niet geheel toevallig dacht ik net aan ‘sexual harrassment’ regels in een hoerenkot, terwijl ie zelf zei nooit meer ergens anders te kunnen werken zonder binnen een dag ontslagen te worden. Zoals altijd in LR: leuk en behulpzaam personeel; Coco had zelfs een enorm geil pakje aan en het enige dat aangaf dat ze nog steeds aan de verkeerde kant van de theke werkt, waren die vreselijk Uggs. Ook leuk gekletst met ex-theke Nichole die mij nog kon herinneren (ik haar dus niet) en volgens haar ben ik niet de enige die het laatste half jaar wat minder vaak in Kaarst te vinden is geweest; het was voor een vrijdag dan ook een behoorlijk dooie boel (gek gedoe of gedans op de bar was al helemaal niet ‘in Frage’). Ze zou ook wat aardige bijdrages aan de 'grensclub dicussies' hier op YBF kunnen leveren denk ik.

    Maar goed, na het eten kwam Landiana wederom een beetje knuffelen. Een mooi meisje en naar ik kon inschatten ook best lief, dus maar even naar de kino… ik kreeg een paar zoenen, maar echt zoenen wilde ze niet omdat een nogal luidruchtige Linda achter ons aan een kerel zijn leuter lag te trekken. Volgens mij was het die gozer die haar grootvader kan zijn en elke keer een tas cadeautjes voor haar meeneemt (lachen eerder toen we met Landiana in een bankje hingen en het uitpakken mochten meemaken).

    Wederom een goede kamer met raam en al snel de vraag voor een uurtje: ‘we zien wel’. Toen ze me vertelde hoe lang ze weg was geweest, wilde ik haar eerst tegen spreken… damn, ik ben al best een tijd bezig met dat hoerenlopen. Tongzoenen is best ok, al denk ik dat haar vriendje het toch wat anders voorgeschoteld krijgt. Eigenlijk is alles heel relaxed, maar dat maakt het ook allemaal wat mak. Pijpen kan ze echt heel goed: wow. Ze lijkt hier ook trots op en na wat positieve opmerkingen liet ze een paar kaar mijn hele piemel in haar keeltje verdwijnen. Ook balletjes likken beheerst ze behoorlijk; vaak vind ik er niet veel aan, maar nu net zacht genoeg dat het juist heel geil en lekker is. Tijdens dit alles mochten mijn vingertjes ook aan de slag… en gingen we al snel over het halve uur heen. Neuken was ok, al herinner ik me eerlijk gezegd de standjes niet: in ieder geval cowgirl en mezelf kennende ook op de zij, misschien nog meer… in ieder geval een gevuld rubbertje op het eind. Goede sessie, maar herhaling lijkt me onwaarschijnlijk, daar ze zei niet lang meer te willen blijven (maar ja, Roemeentje he).

    Weer wat tijd doorgebracht met meiden die om onverklaarbare reden bij me op schoot wilden liggen. Misschien was het wel juist omdat ik geen enkele bekende ijsbeer heb gezien (gebeurt anders nooit in LR). Op een gegeven moment vonden veel meiden mijn excuus dat ik op pizza stond te wachten wel leuk, en een leuk roemeentje stond een beetje met haar kont tegen mijn lul aan te schuren. Toen de pizza kwam werd ik aan mijn stijve pik naar het eten geleid. Even op een bankje pizza gegeten en daarna kwam het eerder genoemde Roemeentje – na zelf ook wat weggehapt te hebben – bij me zitten. Mooie lach, leuke b-cupjes die vrij mogen ademen, halflang donker haar… Delia is al 26, al kan ze zo voor 21 door, en heeft een paar jaar in Oase gewerkt.

    Toch vreemd dat ik haar niet kende, want daar kom ik ook wel eens: even testen en ja hoor, lekker een tijdje zitten tongen op de bank. Even over de plannen van Mauro/verbouwing geluld en na nog een paar zoenen mocht ze gaan kijken hoe het met de sleutels zat. Wat wachttijd en op haar verzoek verkasten we naar de bank bij de ontvangstbalie. Ze zou ‘een watertje’ voor me halen en kwam terug met een bokaal met twee hele citroenen er in. Daar bij de ingang moest ik haar natuurlijk wel warm houden met die geopende deur en het tongzoenen (waar Coco wel wat van opkeek) werd afgewisseld met – als twee 6 jarige kinderen – stiekem snoepjes wegzuigen.

    Dit keer een kamer zonder raam, maar gelukkig niet al te warm. Voor mij een hele behoorlijke kamer. Een mooi Roemeentje, meet een schitterende lach… en dan lekker tongzoenen. Pijpen best ok, zonder in de buurt van Landiana te komen. Een prachtig poesje waar je ook van alles mee mag aanvangen. Lekker knuffelseksen, zoals ik het graag heb. Wederom er een uurtje van gemaakt en tevreden aan mijn volgende biertje gegaan. Waarschijnlijk de grootste herhalingskans van de drie, maar alleen omdat ik zo een GFE mongool ben. Met ietwat andere voorkeuren kom je zo bij een van die andere twee uit.

    Nog een tijdje – lees tot bijna sluitingstijd – bier zitten drinken met verschillende dames die nog wat probeerden. Optisch gezien nog genoeg opties dus, maar vooral Roxanna maakte indruk (optisch niet de eerste keuze). Ze kwam op me liggen en die muts luistert echt veel te goed naar wat je zegt. Krijg je allemaal van die uitspraken van eerder weer terug in je bakkes. Super leuke meid wel, die zich na een tijdje tot een bijtertje ontwikkeld…letterlijk dan, heb nog wat ‘teethprints’ in mijn arm en schouder staan. Maar het was wel gedaan en me gaan omkleden. Niemand bij de balie, dus mijn sleuteltje op de balie achtergelaten en met een zwaaiende Roxanna op de achtergrond het hek achter me dicht getrokken. Drie best goede sessies dus, maar op de een of andere manier niet dat ze top 10 lijstjes gaan halen. Wat dat betreft was het allemaal te gecontroleerd, vergeleken met sommige meiden elders die (op zijn minst het idee geven) zich (te) laten gaan.

  2. Onderstaande 9 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (15 april 2013),Bosco (15 april 2013),Costana (20 april 2013),egon, Dr. Rammler (16 april 2013),gignnl (15 april 2013),hallodaarbenikweer (16 april 2013),Iamlonely (15 april 2013),Megaboob (15 april 2013),Wijze grijze (14 april 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Unverhofft, kommt manchmal...
    Sonntag im LR. Diverse Kollegen sind ebenfalls vor Ort. Ab 14 Uhr scheint auch die Sonne. Gladbach spielt Scheiße und verliert. Ich verbringe sowieso lieber den Tag im Garten.
    Ein paar Frauen sind auch schon da. Omelett zum Frühstück, 6 Stückchen Tiramisu Torte zum Kaffee, dann Abendessen. Augsburg gewinnt gegen Frankfurt.
    Keine Lust auf Sauna, Martin wird von den Kollegen weggebucht.
    Katty flirtet mich wieder an. Sie hat beim letzten Mal gewettet, dass sie meinen (nicht ganz einfachen) Namen behält. Sie weiß ihn nicht mehr. Ich erkläre Ihr, dass sie sich einen Wetteinsatz überlegen soll...
    20 Uhr. Valeria und Melissa betreten das LR. Die kenn ich doch! Kollege 1a wird kriegt große Augen und ist dann auch schnell verschwunden. Melissa ebenfalls. Kurze Zeit später: Ich treffen den schweißgebadeten und irgendwas von Champions League stammelnden Kollegen 1a in der Umkleide. Aha.
    In der Bar lächelt Valeria mich an. Seit wann flirtet die denn? Ah. Sie hat mich erkannt.
    XX Minuten später bin ich schweißgebadet und qualifiziere Moskau mindestens für die Europa League Plätze im LR.
    Anna taucht auf, 1a wird nervös. Geht noch was?
    Kurz vor 23 Uhr. Kollege 1a will gehen. Anna ist belegt. Ich beschließe auch zu gehen. Katty versucht von 1a meinen Namen zu erfahren. Klappt nicht.
    Jetzt wird sie aktiv. Sie will diesmal volle 10 Punkte haben. Und die verlorene Wette will sie auch einlösen. Da bin ich gespannt. Schon 23 Uhr? Ich muss doch morgen früh raus. Na gut, halbe Stunde.
    2 Stunden später. Katty beweist nochmal, dass sie tatsächlich professionell massieren kann. Katty bekommt außerdem ihre 10 Punkte und die vorher abgemachten paar Euro. Beim nächsten Mal will sie 12 Punkte - sie behauptet, es gibt noch Steigerungspotential. Schon möglich. Aber eigentlich gar nicht nötig. Dann wären wir nämlich im Bereich "nur privat und verliebt" geht besser.
    Beim Duschen war das Wasser dann zu heiß und ich hab mich fast verbrannt. Irgendwas negatives muss ich ja schreiben.

  4. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A (15 april 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Beim Duschen war das Wasser dann zu heiß und ich hab mich fast verbrannt. Irgendwas negatives muss ich ja schreiben.
    Kann ich bestätigen denn ich war "Live" dabei. Nicht in die Dusche aber außerhalb das ist klar. Sonst hätte Beron zwei negative Punkte mit zu teilen!

  6. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Beron (15 april 2013)

  7. #29
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    De Huiskamer 13-04-2013

    Nog steeds ben ik verbaasd over de keuze van mijn beste vriend om te gaan trouwen, maar dit weekend zou het vrijgezellenfeest plaatsvinden!
    Het komt toch wel akelig dichtbij schoot het nog door mijn kop! Vorige week al een pak met hem uitgezocht en het mag gezegd worden hij zal er die dag prima uitzien, maar het liefst zie ik mijn kameraad toch in een ijsberenvel! Maar ja, zou het verstandig zijn met een hele bus boeren een saunaclub binnen te vallen? Het risico te lopen dat zijn zwager to be last zou krijgen van broeder gevoelens? De meisjes zouden worden lastig gevallen door een hoop dronken pummels? En de ijsberenkolonie mij nog weken zou vervloeken? NEE was mijn conclusie!

    Dus bedacht ik het plan dat we voor een gering select gezelschap van 4 inclusief mijzelf een pre bachelorparty zouden houden!
    Maar ja, waar nu naar toe? Door omstandigheden was ik al een maand of 2 niet in Living Room geweest toch zei iets in mij dat dit de ideale locatie zou zijn!
    Na het oppikken van mijn kameraden en het opdraaien van de A67 krijg mijn auto er zin in en zoefde wij in sneltreinvaart richtung Heimat!
    Een zwakke broeder had weer verstek moeten laten gaan wegens pre schuldgevoelens tegenover zijn kook- en washoer een andere naam valt er voor zijn mokkel niet te verzinnen, maar vooruit! Dus vormde wij een soort van 3 musketiers, drie koningen, kwik, kwek en kwak ....En al wat meer wat in drieën komt..

    Paus Ban Anus d'n Urste het alias van Riccardo Banana en MJ hadden reeds in de middag de bedevaartstocht naar Kaarst aanvaardt!
    Na een vriendelijk ontvangst van theke Coco, het omkleden en een ongemakkelijk moment met Adrianna waarover later meer trof ik de twee in het gezelschap van dhr. N. in de bar. Banaan hing half in de armen van zijn Letse love slut en ze probeerde een soort van horizontale mond - op mond beademing toe te passen, terwijl alle aanwezige ervan overtuigd waren dat alle redding voor deze twee weg gegooid geld is en te laat!
    Jezus was kan dat kind praten in onverstaanbare bewoordingen I love Riccardo! Er good mann..I lerne duits cause nicht good english...Prima schat doe je best!
    De woorden Banana real good man and very rich verstond ze overigens prima aan de twinkeling in haar ogen te zien!

    MJ vertelde mij dat ik al een kratje Becks Ice gewonnen had want hij de verleidingskunsten van Adrianna niet had kunnen weerstaan.
    Ik had in de vooraankondiging al meegedeeld dat ik niet meer voor haar charmes zou vallen, maar moest dit natuurlijk nog wel even aan haar meedelen.
    Het eerste ongemakkelijke moment vond al direct plaats bij binnenkomst. I get no kiss any more....? Kwik en Kwak keken mij een beetje verwonderd aan!
    Hoeveel vriendinnen heb je hier weer zitten vroegen ze meteen!? Rustig jongens komt allemaal goed vanavond maken we er een gezellige avond van!
    Ik besloot dat het beter was dit niet in een volle bar te laten escaleren, gaf haar een kus en zei we talk later together....Dat later duurde me iets te kort, want al na een kwartier stond ze aan mijn arm te trekken....

    Wij nestelde ons in een sofa en zij kwam tegen me aan liggen! I missed you so much fluisterde ze in mijn oor.... toch deelde ik haar mede dat ondanks dat ik haar ook gemist had we nooit meer zouden kameren. So i wait for you eight weeks and now you tell me it is over? Juist zoiets inderdaad ja!
    Nu denk ik dat in de genen van de Roemenen het toneelspelen niet is verdwenen, want ze trok meteen een droevig gezicht. Ik verontschuldigde me en vertelde haar dat het niet aan haar lag. Ze hartstikke leuk is en bedacht de goedkope smoes dat ik anders weer een verliefde dweil zou worden met allerlei gevolgen van dien.

    Pffff..dat leek achter de rug! Bij Coco maar eens even een voorraad Absolut Vodka ingeslagen, verdeeld onder Kwik, Kwek en Kwak wat cola's besteld en lekker aan de bar hangen wat ouwehoeren in een hoerentent! Ik praatte even bij met MJ, Banaan en Dhr. N. tot Yvon zich melden! Deze uitermate sympathieke donkerharige verschijning ken ik al een tijdje van een kamergang was het echter nog nooit gekomen. Ik bestelde voor haar een cocktail en wij kwamen gezamenlijk tot de conclusie dat het toch eens tijd werd dat we daar verandering in gingen brengen. Na wat wachten op een sleutel een prima uurtje samen doorgebracht en na een douche me weer gemeld in de bar!

    Mijn beste kameraad had er ook al een uurtje opzitten en Kwak was in de armen van zijn oude Villa Vertigo liefdes beland! Grappig trouwens onderweg probeerde Kwik en Kwak samen het personage Kwek te omschrijven. Ze zeiden jij bent net een leeuw alleen pak je altijd het emotioneel zwakste beest uit de kudde, zondert deze af en bespringt die dan, verwond ze, laat het beetje genezen om ze dan nog een keer opnieuw te bespringen. Ik dacht nog bij mezelf maar Kwak springt altijd op dezelfde twee beesten groter ziet hij de kudde niet....maar vooruit laten we het gezellig houden!

    Inmiddels waren er al 2 vriendinnen van Adrianna mee komen delen dat ze niet blij was! Ze had acht weken gewacht en nu liet ik haar zo maar zitten...Het werd me dus steeds meer duidelijk dat geen middel geschuwd zou worden in de strijd Kwek's hartje terug te winnen! Dhr. N. lag inmiddels ook uitgebreid te knuffelen, Banaan was onder de pannen, Kwik was in het gezelschap van 2 dames naar de kamer vertrokken zo ken ik mijn beste kameraad weer en Kwak maakte ook de indruk snel te gaan kameren dus werd het ook voor Kwek tijd om nummer 2 te gaan verslinden.

    Nummer 2 daar was iets mee! Ik had haar al vele malen gespot in de living room en openlijk de liefde verklaard en gecomplimenteerd met haar perfecte schoonheid!
    Jawel lieve vrienden dat kan er maar eentje zijn natuurlijk Dominique, maar altijd hield iets me tegen! Misschien het gezegde van een mooie bord eet je niet lang of eerdere ervaringen met optick fucks. Maar zoals Theo Maassen zegt van een mooi bord kun je prima eten en als het op is heb je nog iets moois over om naar te kijken!
    Ik keek in die prachtige ogen waarin ik kan verzuipen en zelfs al zou Pamela Andersson mij komen redden in haar rode Baywatch pak laat me alsjeblieft verdrinken!
    Maakte een praatje met dit heerlijk stuk vreten, uitte mijn twijfels en besloot voor 50 euro weet je het ook! Na een prima half uur wat binnenkort zeker nog een vervolg gaat krijgen zei ze alleen you see i am not that arrogant beauty queen! En daar kon ik alleen maar mee instemmen en me verontschuldigen voor mijn denkfouten!

    De sfeer zat er lekker in, maar ook mij moet de dansende südlander even van het hart! Jezus mina kan deze man een keer auditie doen bij Deutschland sucht den superstar en dan door Dieter Bohlen helemaal met de grond gelijk gemaakt worden of een leren pak kopen en in één of andere Amsterdamse gaybar gaan optreden!
    Zelfs daar zal hij weinig fans trekken, maar ik spreek hardop de wens uit dat er toch een dronken doorgesnoven flikker tussen zit die hem zo hard in zijn hol neemt dat we voorlopig even van dit tafereel verlost zijn! Geen porem en ook geen reclame voor je tent lijkt me zo!

    Na de sessie met Dominique en een drankje had ik wel zin even in de sauna bij te komen. Beneden aangekomen zag ik echter Adriana in de whirlpool zitten en als blikken konden doodden was alle bovenstaande tekst nooit tot u gekomen! Ik acteerde echter koeltjes stapte in de sauna en ging zo zitten dat ze me niet kon zien.
    Na een minuut of twintig stapte ik uit de sauna en wandelde even door de deur naar buiten om wat af te koelen en een sigaretje te roken. Ik had mijn sigaret nog niet aangestoken of jawel daar kwam Adrianna met een handdoek omgeslagen naar buiten. Can i sit next to you? Natuurlijk ik ben niet boos antwoordde ik haar vriendelijk en sloeg mijn arm om haar heen. I just got hunderd euro for 5 minutes handjob, waarop ik gevat antwoordde good then you don't need my money!
    But i want you antwoordde ze....ik zei dat het echt beter was van niet en dat er een hele hoop leuke beertjes rondliepen die haar vast wel zouden willen, omdat het gewoon een leuke meid is. Pff gelukkig ik had de filter van de sigaret bereikt verontschuldigde me en maakte me uit de voeten.

    Kwik en Kwak waren nog in geen velden of wegen te bekennen, Gang Bang Team Holland GmbH was omgetoverd tot knuffel bank hang team B.V.! Jezus volgens mij hadden ze iets in die flessen bier gedaan zo innig verliefd waren Banaan en Dhr. N. dus ik besloot om me in de bioscoop te nestelen! In de gang stond Adrianna al weer te wachten pakte mijn hand en trok me op de bank in de bioscoop! Het was inmiddels vier uur, please give me half an hour....? Ik stribbelde nog tegen maar al snel wist ik dat er geen houden aan was! Ik vond ergens ook dat ik het verplicht was, want altijd was ze goed voor mij geweest en het is gewoon een leuk wijf!
    Het half uur mondde uit in een uur en ik verliet de kamer niet als een verliefde dweil. I always thought you were a little bit mine zei ze...Nothing is yours and nothing is mine antwoordde ik welcome to the club!
    Heel toepasselijk kwam op het eind Lana del Rey videogames voorbij en zo is het maar net videogames http://www.youtube.com/watch?v=FuA-GKdUN5c

    Ik nam een douche Kwik en Kwak zaten al braaf op het bankje in de hal te wachten! Ik nam afscheid van Dhr. N. en Banaan!
    Groeten de charmante Coco en we gooide het hek achter ons in het slot! In de auto passeerde de herinneringen uit het verleden en van de avond de revue!
    Verdomme al kwart over zes, dronken en moe...over zes uurtjes zouden we weer paraat moeten staan voor de volgende ronde!
    Het vrijgezellenfeest! Ik kan jullie meedelen ook dat was een grandioos succes, maar kwik, kwek en kwak keken toch wat witjes werd mij vandaag meerdere malen meegedeeld!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 15 april 2013 om 19:30
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  8. Onderstaande 14 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 april 2013),Badslippers (15 april 2013),Bluebear (16 april 2013),Bosco (15 april 2013),Boy69 (16 april 2013),Costana (20 april 2013),egon, Dr. Rammler (16 april 2013),gignnl (18 april 2013),hallodaarbenikweer (16 april 2013),Jack42 (15 april 2013),Megaboob (15 april 2013),Ricardo Banana (15 april 2013),Stief (19 april 2013),Wijze grijze (16 april 2013)

  9. #30
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Killer-Bull Bekijk bericht
    op donderdag 2 mei vieren we verjaardag SFL in"PHG"





    Dat de Master-Bull zo wispelturig is als een vrouw met een schommelende hormoonhuishouding blijkt weer uit het feit dat hij de plaats waar hij zijn verjaardag zou gaan vieren, gaat veranderen. Wegens, niet nader te omschrijven, redenen verplaatst hij het feest naar "Living Room". De datum blijft hetzelfde.







  10. Onderstaande 4 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 april 2013),Carlitos (20 april 2013),Jack42 (15 april 2013),rob45 (15 april 2013)

  11. #31
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    16 april 2024 @ 22:41
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Unverhofft, kommt manchmal...
    ...und genau dafür liebe ich diesen LR. Da tauchen manchmal plötzlich Mädels auf, die das ganze Programm auf den Kopf stellen. Melissa war göttlich, jawohl, Champions League aus Kirgisien. Und nach dieser Nummer hatte ich auf einmal noch so viele weitere Optionen - herrlich. Valeria, Anna, Jasmin und eine No-Name-Rumänin mit Model-Gesicht: Hatte ich nicht mehr mit gerechnet an diesem Sonntag. Unverhofft kommt oft...

    Manni1a

  12. #32
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    living room ik had een maandje of twee weer eens het geluk van ome willem een kaartje te ontvangen. Omstreeks 16.30 kwam ik aan, zeer vriendelijke tkeke zowel zij die binnenlaten als naar buiten toe wegzwaaien. Genoeg vrouwen in deze bar die ik nog kende, de eeuwig wachtende alina in een hoekje, later zag ik haar ongelovig dikke kont naar achteren en sabbelde ze in de kino aan ijsbeer zijn lul alsof daar wel wat vanaf wist...de verleiding is dan groot, kira zat aan de gokkast en een uur later riep ze ficken ficken, nee als ze dat nou gelaten had...ik ging op zoek naar Kelly en zag de hele gang van dit forum weer zitten inclusief joe pannekoek, michieles de roeman en slinger de bananeman.

    ik dronk wat me ze lachte wat en hoorde enige sterke verhalen ...miechelse zou nog naar keulen gaan, ik ben al blij dat ik de moed kan opbrengen twee uur inde auto te gaan zitten voor een dergelijke bar... maar goed de sfeer was later op de avond niet verkeerd....maar er is een ding wat ik niet meer doe, neuken na 23.00, kamers bezet en alleen hele hete kamers zonder lucht waarbij seks eigenlijk al van te voren een mislukking is..dan maar eens de sauna, heerlijk warm, goed heet en daarna lekker buiten afkoelen, een goede koud douche en hup weer naar boven, daar was zowaar kelly en die was al geinformeerd door joe pannekoek...tjonge heerlijke vrouwe, lekker lang voorpret op de stoel, op de kamer was het een feest, lang en afwisselnd pijpen, ballen likken en gene standje was haar teveel...na een uur heerlijk wippen was ik klaar voor ene lekkere maaltijd, helaas weer schweinefleisch, maar goed naast die paar reepjes vlees was de pasta erg goed... twee maal een een biertje light genomen, in ene groot glas...en ik was ecth in living room beland, ik geilde nog heerlijk naa door alle die mooie dikke dunne slanke en wat molligere types langs te zien huppelen, dat huppelen werd dansen en sophia had ik wel in het vizier, maar na de laatste aanvaring met badslippers was ze pas op het eind vd avond vriendelijk tegen me, ze ontdooide benden in de kelder en ik denk dat ik best zin heb om daar ook eens lekker met te rollebollen. Het werd later en later en ik had tatjana de oekraiens bulgaarse dame bezig gezien in de kino, volle overgave met wippen en ook pijpen deed ze erg grondig, net voor middernacht pakte ik haar bij haar kontje en die stak nog verder naar achteren en liet zich door mij vingeren in de kino, we hadden beter daar kunnen neuken achteraf gezien want, ze was de kamer meer dan zat, maar een half uur had ze gezegd omdat ze de kamer verschrikkelijk vond...nou ik kan je zeggen zonder de hitte had ze zich wellicht nog meer gegeven, wat ene energie en ze is in living room wat mij betreft een vd betere pijpfitsers...

    jammer was wel dat kira te snel vertrok en ik geen tweede keer met haar die avond van bil had kunnen gaan ook staat er bij mij op het verlanglijstje om eens tussen twee grote dames met dikke tieten in te liggen, denise is ook een optie maar wellicht zijn er nog andere dames die wellicht hier een ijsbeer mij kan aanbevelen. Om 1.00 vertrok ik met een zoen voor nicole die beteuterd keek, het was haar eigen keus geweest om eerst met de vaste klant opde kamer te gaan en dan pas mij te verleiden met haar dikke tieten en geile kont, helaas Nicole ....de volgende keer wellicht, genoeg dames dus voor mij om naar uit te kijken...oh ja en hopelijk gaat die rookwet snel in want de volgende dag had ik hele ontstoken stembanden, lichte koorts en mijn keel en longen hadden ook behoorlijk at te voortduren gehad...dan blijf ik de volgende keer wat minder lang binnen en geniet mijn tijd wel buiten zonder rookgordijn...

  13. Onderstaande 8 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 april 2013),bad pritt (18 april 2013),Badslippers (17 april 2013),Costana (21 april 2013),LittleJoe (17 april 2013),Megaboob (18 april 2013),Ricardo Banana (17 april 2013),rob45 (18 april 2013)

  14. #33
    Geregistreerd
    31 maart 2008
    Last Online
    21 september 2015 @ 11:06
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard Living Room Visits

    Sadly my annual visit to the land of Sauna Clubs and FKKs is over and I am back in the USA. Thanks to new and old Bear friends this was my best trip to
    Germany. Over my 4 visits to LR I enjoyed the company of Dupke,Bad Slippers,Michael J,Boy69 and another member who introduced me to my favorite
    lady of my whole trip,Tawnya,Rom. Tawnya for me was perfection.Every time I went back to LR she was the one lady I knew for sure I will go to the
    room for at least an hour.I am still dreaming about her.

    LR has always been my favorite club but this year IMO the beauty and service was better than I have ever experienced in the past. Sarting with the wild
    unbelievably young Linda,Rom whose body with her gorgeous breasts and legs that go on forever. Most Playmates bodies can not compare to Linda's.
    I will be the first to admit she is to much woman/girl for me,LOL. Nicky,Ro who makes me smile just thinking about her happy face,Katty another smiling
    lady with such a beautiful presence.Andrea,Marianna,I get horny and sad thinking about the great times I had in LR the last 2 weeks.

    I don't normally write because I do not write very well but this time I wanted to make sure I thanked Willem and all my great Icebear
    friends for going out of their way to help and guide me in the clubs.

  15. Onderstaande 9 leden hebben Chukar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 april 2013),Badslippers (19 april 2013),Boy69 (20 april 2013),Costana (21 april 2013),LittleJoe (19 april 2013),MichelJ (19 april 2013),molaar (19 april 2013),noglangnietuitgewandeld (19 april 2013),Znipper (20 april 2013)

  16. #34
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chukar Bekijk bericht
    Sadly my annual visit to the land of Sauna Clubs and FKKs is over and I am back in the USA. Thanks to new and old Bear friends this was my best trip to
    Germany. Over my 4 visits to LR I enjoyed the company of Dupke,Bad Slippers,Michael J,Boy69
    It was nice talking to you especially when we were in the tent with Dupke and Roxanna and she was talking about Turkish guys being member of the motorcycle club Hells Angles. Ha ha. I think in the States thats impossible. Like an Afro-American being a member of the "KKK". Nice to hear that you had a great time and "Tania" definitly rocks. I hadn't the chance to say goodbye because I was in the room at the time. So, perhaps C Y next time when you plan another visit to the Paradise! Cheeerzzz.

  17. #35
    Geregistreerd
    31 maart 2008
    Last Online
    21 september 2015 @ 11:06
    Berichten
    15
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    20 in 3 posts

    Standaard

    Morning Badslippers,thanks for helping with the spelling of Tania's name. I knew I was not spelling it correctly. Sorry we did not get to talk more as I enjoy your company and insights.

  18. #36
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:46
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Met dank aan de vrijkaart van het forum maar weer eens naar LR vertrokken afgelopen donderdag, daar het de vorige keer goed bevallen was. De theke accepteerde mijn printje zonder problemen gelukkig, en er was nu zowaar wifi in de club, wat handig is. Ik kreeg een briefje met een code, die ik bij inloggen niet nodig leek te hebben later, maar het netwerk was onmogelijk traag helaas. Geen live uit LR van mij dus afgelopen donderdag daarom. Mar goed, niet getreurd, we komen voor de dames, en niet voor het internet!

    Daar het tegen etenstijd aanliep eerst even rond gekeken, kort in de tuin gelegen in de zon, maar desondanks alweer in 15 minuten door minstens 7 dames aangesproken, het leek wel alsof ik "vers vlees" was zo werd er op me gejaagd. Dames toch even uitgelegd dat ik eerts een hapje ging eten. Zo gezegd, zo gedaan, de kost was in orde, maar niet meer dan dat, en ik moet zeggen dat het de vorige keer beter was. Maar goed, ik had wat nieuwe energie, en dus was de jacht geopend, nu van mijn kant.

    Wederom aangesproken door een horde dames die mij niet zo konden bekoren, waaronder een wat zwaarder Russisch exemplaar die met haar volle gewicht op me neer plofte, oef, dat werd dus kansloos, maar ze bleef het de rest van de avond nog proberen... nee dus!
    Wel werd ik weer actief en positief benaderd door Anita, met wie ik de vorige keer was. Ik had mijn zinnen niet op haar gezet, maar haar pre-sales waren zeer uitbundig en enthousiast, ondanks dat ik aangaf niet met haar naar een kamer te gaan vandaag tongzoende ze me alsof ik hara vriendje was, ginegn we samen in de sauna en en in het bubbelbad, en wilde ze me in de sauan ook nog eens oraal gaan verwennen, wat ik gelijk afsloeg, daar dit dan toch tot een kamergang zou hebben moeten leiden. Door dit alles was ik toch al weer een uur of 2 in de club, ik had nog geen dame gescoord, zeer on-megaboobs!

    Na enige tijd zag ik dan de Roemeense Jasmin zitten, dat was wel een leuk meiske voor me, geblondeerd lang haar, mooi figuurtje, jong, redelije borstjes B/C cup, met mooie grote tepels, lief meiske op het eerst gezicht en schitterende tanden. Na enige pre-sales dus naar een kamer vertrokken met haar, wara ze het wat mij betreft prima deed, GFE type sex wat mij goed beviel, fijne pzc, lekkere sex, en ik kwam dan ook lekker klaar met haar on top. Prima sessie van een half uurtje, en de hoogste druk was er dan toch ook weer af bij de boobmeister gelukkig.

    Wederom even ntspannen en het internet geprobeerd, nog snel een paar frietjes gegeten in de tent buiten want die waren wel degelijk lekker, dus al met al toch goed gegeten bij LR, en weer op een bankje in de woonkamer plaatsgenomen. Daar kwam het ene na het andere mokkel weer op me af, het was druk met dames, en niet zo met heren, dus de dames die wat wilden verdienen (en welk roemeentje wil dat niet....) kwamen dus een poging wagen. de Roemeense Jolanda had dan uiteindelijk beet bij me, prima pre-sales van deze dame, mooie borsten maatje C werden strategisch ingezet om me over te halen, en dus naar een kamer, waar ze prima GFE sex leverde, vooral haarpijpen was goed te noemen, maar als ze me dan bijna klaar had, ging ze langzamer, waardoor ik maar niet klaarkwam. dat dus even goedgemaakt in de cowgirl, en toen was er geen houden aan voor me, en kwam ik weer lekker. Wederom een half uurtje sex, verder prima, maar ook weer niet heel bijzonder.

    Maar weer even in het bubbelbad gaan zitten om aan de hordes jagende Roemeentjes te ontkomen, maar ze vinden je overal, dus maar weer naar boven, alwaar DJ Tonny flink muziek maakte, op zich leuk, maar vrij hard, en dat bemoeilijkte toch de communicatie enigzins. Het werd pizza tijd (hier pas om middernacht), dus nog een stukje pizza die goed was, en ik spotte een porno babe die me optisch wel kon bekorden, de Duitse Jade. ca. 1.80m lang, zeer slank, 20 jaar oud, tot op haar billen lang geblondeerd haar, de nodige tatoes op het lijfje, helaas zeer kleine a cup, maar wel een mooi, knap meisje, mooi gezicht, schitterend gebit. Haar dus maar eens aangesproken, maar ze moest nog even wat dansen aan de bar van de leiding klaarblijkelijk dus dat bewonderd, mooi lenig meisje dus, met de juiste moves, kan zo als gogo danseres aan de slag!

    Uiteindelijk pas om 1 uur met haar op een kamer beland, alwaar helaas de illusie ook gelijk verstuurd werd, madam moest eerst even roken (in mijn tijd?!), begon met een monoloog die totaal niet interessant was (in mijn tijd?!), en ik gaf aan dat ik wilde sexen. Topje ging in erste instantie niet uit, iets wat voor mij als borstenfanaat natuurlijk ondenkbaar is, dus nadat ik dat vroeg deed ze dat dan wel zonder gemekker gelukkig. Ze kuste niet, echt jammer, want dat was zeker lekker geweest met een dergelijke optick fick, maar madam ging eerst met de hand aan de slag, en daarna zeer oppervlakkig en met veel handwerk pijpen. Ondanks dat ik haar aangaf dat dat niets zou gaan worden, verbeterde het niet echt, en dus haar maar gevraagd op hara rug te gaan liggen, zodat ik in ieder geval even van haar lijfje kon genieten en haar tepels kon likken, Dat vond ze prima (alles beter dan sex leek het wel), en nadat ik dan toch een stijve had gekregen (hoe is het mogelijk na deze ellende, tja, megaboob is ook maar eens mens!) een rubbertje aangebracht en madam ging gelukkig wel on top. Normaliter kan ik met een dergelije mooie meid probleemloos het rubber volspuiten, maar dit gevalletje hopeloos had me dusdanig op mijn zenuwen gewerkt, dat ook dat niet meer lukte, en ik haar dus maar via trekwerk me klaar heb laten maken. Deze mooie meid heeft helaas de slechtste service sinds jaren geleverd die ik heb meegemaakt, echt jammer. Toen ze bij het verlaten van de kamer na 25 minuten ook nog eens doodleuk aangaf dat het een leuk uurtje was geweest, kreeg ik echt vlekken voor mijn ogen, iets wat mij echt nooit gebeurd zoals de trouwe lezer weet, en meldde ik haar dat we toch echt maar 25 minuten op kamer waren,en dat ze 50 Euro kreeg, en geen cent meer. Daar protesteerde ze dan gelukkig niet echt tegen, ze had wel in de gaten dat dat naar een gang naar de theke zou hebben geleid. Dus 50 euro betaald, gedouched, en afscheid genomen van LR. Bij de theke nog wel nethjes bovenstaande voorval gemeld, en dat ik het zelf opgelost had. Ik kreeg de indruk dat Jade er niet lang meer zal werken, wat ik in dit geval toejuich.

    Op zich verder een leuke avond LR dus, ietwat opdringerige roemeentjes, die het standaard pakket afdraaien, en wat verder tot tevredenheid leidde voor mij, helaas geen big boob dames gespot in de club, wat voor mij een reden is toch vaker naar zusterclub GT te blijven gaan, muziek is goed, maar iets te hard, en laten we Jade maar een ongelukje noemen, want zodanig heb ik me in geen jaren laten "naaien" zullen we maar zeggen. Echt jammer dat de voor mij mooiste dame van de club een dergelijke ondermaatse service leverde.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  19. Onderstaande 18 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 april 2013),anali (21 april 2013),Badslippers (20 april 2013),bergm550 (21 april 2013),Bosco (21 april 2013),Costana (21 april 2013),egon, Dr. Rammler (23 april 2013),gignnl (21 april 2013),hansdordt (21 april 2013),Jack42 (21 april 2013),LittleJoe (21 april 2013),Picasso 1 (21 april 2013),Pistol Pete (21 april 2013),rmjhexe (20 april 2013),rob45 (20 april 2013),satanic surfer (21 april 2013),vrije jongen (20 april 2013),Wijze grijze (20 april 2013)

  20. #37
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 20-4

    Na een middagje doorgebracht te hebben in H7 omstreeks 19.30u doorgetuft naar Kaarst. Even zat ik er aan te denken om naar Magnum of PHG te gaan, maar ik koos voor zekerheid, zowel qua meiden als beren. Na me omgekleed te hebben bleek dat de Hollandse/Belgische stamgasten schitterden door afwezigheid. Ook qua meiden leek het in eerste instantie erg rustig. Aangezien ik in H7 niet gegeten had had ik een vreselijke honger. Na wat kusjes en handjes her en der in de bar gegeven te hebben ben ik rechtstreeks naar de tent gelopen. Hähnchenbrust in knusprigem Backteig met frietjes en rijst (en ook pasta) stond op het menu. Het smaakte wat...mja... flauwtjes, maar was verder goed te eten, zeker als je honger hebt...

    Nadat me buik gevuld was weer terug de bar in gegaan om een grote Cola te gaan drinken. Na lange afwezigheid trof ik Maya weer in LR, nog steeds een plaatje om te zien. Even snel wat bijgebabbeld en nog wat meisjes gedag gezegd. De stemming was niet uitbundig, maar toch had ik het idee dat de meiden vrolijker waren dan de laatste weken. Nadat Jolanda en Lisa klaar waren met me overal te kietelen, kwam Katty bij me, 100% MJ-meisje, maar aangezien ze de laatste weken/maanden behoorlijk populair is en ik niet voor een meisje in de rij ga staan heb ik haar de laatste tijd vaak laten schieten. Helaas pindakaas. Terwijl ze voor mij een drankje achter de bar gaat halen hangt ineens een andere nr.1 in m'n armen, Adriana. Terwijl ze me kust denk ik dat ik ineens in een moeilijk situatie ben beland. Gelukkig had Adriana snel door dat ik "bezet" was en gaat weer haar eigen gang.

    Katty vroeg me mee te gaan eten in de tent. Ik was juist klaar met eten, maar zo'n schoonheid kun je niet weigeren dus hopsakee nog maar een bordje eten. En ja hoor... daar was Adriana ook weer als een duivel uit een dooje. Samen met 2 favo's eten, je kunt het slechter treffen. Terwijl we aan het eten zijn zie ik Adriana stralen, ze zag er happy uit. Even later wist ik ook waarom. Ze vertelde mij dat ze maandag terug gaat naar Roemenië en voorgenomen heeft niet meer terug te keren. Je weetje het natuurlijk nooit bij Roemeense, maar het zou zo maar kunnen. Een dubbel gevoel; aan de ene kant wens je zo'n meisje het beste, aan de andere kant verlies je een favo. Ach jah... zo is het saunaclub-leven...komen en gaan...en soms weer terugkomen.

    Na het eten gaan we alle drie ons eigen weg, de meiden op jacht naar euro's, ik op weg naar wat wellness. In de jacuzzi tref ik een ijsbeer uit het oosten van het land die ik geregeld zie in LR, maar van wie ik de naam vergeten ben. Gezellig wat zitten bubbelen en kletsen. Na een minuut of 20 uitgebubbeld en maar eens gekeken of er een favo beschikbaar was. Terwijl ik aan de bar hang en in gesprek raak met een onbekende Brabantse beer zie ik Adriana, in handdoek gewikkeld, drinken halen. Ze komt naar me toe en vroeg hoe laat ik naar huis ging. Ik gaf haar aan de dat niet zo lang meer zou duren, aangezien er wachttijden waren en m'n favorietjes bezet waren. Ze kijkt even sip en vroeg me nog even te blijven. Nouja...vooruit dan maar weer... Ondertussen vermaak ik me her en der wel met wat meiden en nog even met La Crêpe staan de kletsen.

    Tegen een uur of 23.30 nog een sauna'tje gepakt, drankje genomen en met m'n gedachte al aan de terugreis naar huis begonnen, totdat ineens Adriana voor me staat. Een bijzonder meisje. Ergens in December is ze in LR gekomen en had ik een zeer matige sessie met haar. Ooit een geschreven: "Een gevalletje eenmalig-maar-geen-herhalingsgevaar.". Een periode lang heb ik haar links laten liggen, maar ergens in Februari toch weer met haar op kamer beland, die keer was met meer dan prima om met haar te vogelen. Ze heeft me destijds uitgelegd waarom het de eerste keer zo mager was. Mja...ondertussen groeide ze uit tot m'n nr.1 in LR, hoewel er ook regelmatig een "kink" in de kabel kwam, een meisje met 2 kanten. Enerzijds erg op geld belust, anderzijds een heerlijk, leuk, gek GFE-meisje, zonder veel make-up, uitstekende service en geen angst voor bade-spass, maar natuurlijk ontbreekt de "Roemse waarheid" niet . Een tiental keren, veelal tot volledige tevredenheid, met haar gekamerd en deze zaterdag was (voorlopig?) de laatste mogelijkheid om met haar spass te hebben, aangezien ze het saunaclubleven vaarwel zal zeggen.

    Rond middernacht vraagt ze of ik zin heb om in de whirlpool wat te gaan spetteren, nja waarom ook niet? De afgelopen maanden passeren de revue, terwijl ik daar met een harde tampeloeris zit. Uiteraard heeft ze dit in de gaten, maar in tegenstelling tot een maand of 2 geleden blijft haar sleutelvraag uit. Na een klein half uurtje heeft ze genoeg van het water en geeft aan dat ze me na het douchen in de bar nog wel zou zien. "In the bar?", dacht en vroeg ik. "Where else?", was haar tegenvraag. Nog voordat ik iets kon zeggen kwam er een glimlach op haar gezicht en spoedde ze zich naar het buro. Na een uurtje op een goede kamer gewacht te hebben volgde een vreemde, maar heerlijke, laatste kamersessie met haar. Uitgebreid TZ-en, een heerlijk blaasconcert, laat zich gewillig lecken, wippen als een konijntje. Op haar prestaties is, op de eerste sessie in December, totaal niets aan te merken, alsof je met je eigen vriendinnetje in bed ligt.

    Totaal gesloopt verlaten we laat in de nacht kamer 22 om samen nog een laatste cola te drinken, alvorens weer een hoofdstuk definitief voorbij is. We wisselen nog even wat contactgegevens uit en nemen afscheid van elkaar. De volgende keer zal er in LR een leeg plekje zijn............

    Line-up ± 70 dames:

    Adriana (.ro), Aileen (.??), Alena (.ma), Alexia (.ro), Alina (.ro), Anni (.pl), Andrea (.ro), Anita (.tr), Bonny (.bu), Dana (.pl), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Emma (.ro), Jolanda (.ro), Katja (.bu), Katty (.ro), Kelly (.ro), Krina (.ro), Kyra (.de), Lali (.??), Landiana (.ro), Lara (.bu), Linda (.ro), Lisa (.ro),Magdalena (.bu), Maria (.ro), Maya (.ro), Melissa (.ru), Miriam (.ro), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.hu), Nicoletta (.ro), Noriko (.jp), Paula (pl), Sabrina (.ro), Sally (.de), Simone (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tatjana (.ua), Vera (.bu), Vicky/Vanessa (.ro), Viki (.ro), Veronika (.ro), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 21 april 2013 om 16:57

  21. Onderstaande 15 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 april 2013),Ascari (21 april 2013),Badslippers (22 april 2013),Bosco (21 april 2013),Costana (21 april 2013),egon, Dr. Rammler (23 april 2013),gignnl (21 april 2013),hansdordt (21 april 2013),LittleJoe (21 april 2013),Magic-G (22 april 2013),Megaboob (21 april 2013),molaar (21 april 2013),rob45 (21 april 2013),superwescoast (22 april 2013),Wijze grijze (21 april 2013)

  22. #38
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Afgelopen week de LR weer eens vereerd met een bezoekje, eerlijk is eerlijk, het menu van de dag stond me erg aan dus besloot ik maar een pak om te rijden.
    Met nog een E15 kortingskaartje van een vorig bezoek aan GT, wordt het voor de budget viespeuken toch net wat betaalbaarder.
    Mochten er forummers zijn die vaak in GT zijn en nog stapels E15 kaarten over hebben voor een arme sloeber, hoor ik het graag per IM.
    Gezien de hectiek in GT, ligt LR me toch net effe wat beter.

    Rond 14:00 kwam ik binnen en Uwe stond bij de ingang de mensen te wijzen op de bijzonder lekkere Steak die er bij de kok te vinden was.
    Helaas trek ik dat niet op een nuchtere maag, dus nam ik genoegen met een lekkere omelet als ontbijt. Aangezien het nog lekker rustig is, kun je al je wensen qua inhoud en bereiding zo doorgeven, dat is top service!
    Na me ouderwets volgevroten te hebben, besloot ik maar eens rond te kijken of er nog mooie dames waren.

    WIFI ticket gescoord en ondanks dat het netwerk regelmatig bleef hangen, was er toch enigszins mee te werken.
    Moet eerlijk zeggen dat de line up overdag erg slecht was en mijn tokus niet deed stijgeren.
    Bij de theke navraag gedaan of Melissa er was, eerst begreep ze niet wie ik bedoelde, en vroeg ze: Je bedoelt die Russische.
    Ik zeg, je mag nooit meer raden en vroeg of ze de hele dag was geboekt, of los liep.
    Ze vertelde dat ze gewoon vrij was, maar ze zou haar naar me toe sturen als ze terug van de kamer was.

    Een half uurtje later kwam de theke samen met haar de bar in wandelen, maar helaas was een andere smeerlap blijkbaar eerst.
    Geen probleem, ik denk lekker ff een tijdschriftje lezen en rustig een half uurtje afwachten.
    Na 1,5 uur te vergeefs de bank te verwarmen had ik het wel gezien eigenlijk, maar afgezien van enkele Roemeense dames die zich zonder make up job zo voor een rol als Troll in 'The Hobbit' zouden kunnen melden, was er nog weinig lekkers te zien.
    Na 2,5 uur kwam Melissa eindelijk van de kamer af, samen met die verliefde sukkel en gingen ze samen nog eens eten.

    Nu begon ik ook honger te krijgen en besloot me weer ouderwets vol te beffen met al het lekkers wat de koks in elkaar hadden gedraaid.
    Je vergeet dan gewoon dat je in een hoerenkeet zit als je jezelf zo ongelimiteerd te goed kunt doen...
    Na de voedertijd, zag ik dat Melissa weer pleite was met haar wandelende spaarpot.
    Aangezien de theke ook gewisseld werd, was mijn positie uit de wachtrij ook verdwenen en besloot ik mijn kansen bij de avondploeg te wagen, die inmiddels binnen kwam druppelen.
    Gelukkig zaten hier wel leuke exemplaren bij en kwam ik bij een goed uitziende Letse dame uit.

    Helaas weet ik haar naam niet meer, klonk als Varia, 1,62 lang, brunette, haar heel kort in kleine krulletjes rond haar kopje gebonden, normaal/slank postuur, girl next door type, 29 jaar, maar zag er jonger uit.
    Uitstekende kamersessie gehad en ze probeerde me net als Femke Janssen te wurgen tussen haar dijen, altijd jammer dat het haar niet lukte om mij uit mijn lijden te verlossen.
    Afgepijgerd en afgedouched nog een ereronde langs de bar gemaakt, waar inmiddels nog meer toonbare dames bij waren gekomen.

    Ook zat die beer die 4 uur met Melissa weg was geweest weer in de bar, vermoedelijk te denken, jammer dat mijn geld op is en ze weer met een rij andere smeerlappen weg is.
    Ja illusies zijn duur en pijnlijk als je denkt dat een DVP voor jou alleen lief is....
    Tegen alle geboden in, nog een portie voer gehaald bij de koks, die zichtbaar genoten van mijn eetlust.
    Vervolgens met een volle maag, lege zak en ingedeukte ribbenkast weer naar mijn eigen rukbunker terug gereden.

    Het blijft jammer dat LR een stuk verder rijden is, maar als het weer het toestaat om ook in de tuin te liggen is het overdag op een door de weekse dag een stuk beter dan in de drukte van bv GT.
    Ook de M/V verhouding is in elk geval tot 20:00 uitstekend te noemen, kamer wachttijden zijn er dan ook nog niet.

    Snap niet dat LR geen gedifferentieerd tarief invoert, bv entree voor 15:00 E40 en daarna 60.
    Zo hebben de dagdames ook nog wat te doen en zit de toko een stuk evenwichtiger vol.
    In de clubs die zo'n 2 delig tarief hanteren zie je dat het enorm scheelt in mannelijke bezoekers overdag, we blijven allemaal op de kleintjes letten in deze barre tijden.

  23. Onderstaande 13 leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 april 2013),Ascari (22 april 2013),Badslippers (22 april 2013),Bosco (22 april 2013),Boy69 (22 april 2013),egon, Dr. Rammler (23 april 2013),gignnl (23 april 2013),hansdordt (22 april 2013),ijsbeer2121 (22 april 2013),Megaboob (22 april 2013),Ricardo Banana (23 april 2013),rob45 (22 april 2013),rolo (13 mei 2013)

  24. #39
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    [ . . . ] en kwam ik bij een goed uitziende Letse dame uit.

    Helaas weet ik haar naam niet meer, klonk als Varia, 1,62 lang, brunette, haar heel kort in kleine krulletjes rond haar kopje gebonden, normaal/slank postuur, girl next door type, 29 jaar, maar zag er jonger uit.
    Als ze net zo goed neukt als danst heb je een topper te pakken gehad.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...109#post310109
    tweede streepje.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (23 april 2013),The Joker (22 april 2013)

  26. #40
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Ja dat zal haar zijn geweest, ze vertelde ook als danseres in XXX tenten gewerkt te hebben, zeker een aanwinst voor de toko.

  27. #41
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Man sollte aufhören, wenn es am schönsten ist. Das gilt für viele Dinge im Leben und in gewisser Weise auch für Frauen und Clubs. Ob das jetzt als generelles Statement zu verstehen ist, oder nur auf meine dritte Begegnung mit Katty, wird sich noch weisen müssen. Der Mittwoch war jedenfalls ein deutliches Signal, dass man manche Dinge eben nicht zu sehr ausreitzen sollte.
    Beim Essen fehlte diesmal Geschmack. Ein mir unbekannter DJ sorgte für einen ausgesprochen schlechten Musik Mix. Am Mittwoch verirrten sich zudem nur wenige Frauen in den Club (jedenfalls bis zu meinem Abreisezeitpunkt gegen halb neun), allerdings noch weniger Männer. Wie so oft gilt auch hier: Nur eine Momentaufnahme.
    Die angespannt komische Atmosphäre sorgte sogar dafür, dass ich VOR Beginn des Fußballspiels wieder gefahren bin und dadurch auf die erste Halbzeit sogar verzichtet habe. Nur die Thekenfrauen versprühten gute Laune und lächelten fleißig. Danke dafür!

  28. Onderstaande leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A (26 april 2013)

  29. #42
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Man sollte aufhören, wenn es am schönsten ist. Das gilt für viele Dinge im Leben und auch fur mich

    Goed gesproken zo ken ik je weer je moet altijd stoppen wanneer het niet meer lukt.

  30. #43
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    Tonight, I go to LR before my flight at 5:30 in Düsseldorf.

    more girls than man, not more than 20 bears.
    What a joy to have a favourable ratio!In addition, girls don't mind on social time, I confess I well took advantage

    Very good discovery of a Pearl in this club, Niki or Nicoletta.It just right of the Globe when she had tired of too strict rules (smooth legs, teeth impec, good hygiene, behaviour).
    Indeed, the direction of the Globe practice every morning at an inspection of girls in depth.
    It all felt the bad move initially, but when we went to isolate themselves in the garden, that of happiness and in-room paradise.

  31. #44
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 27-4

    Line-up ± 55 dames:

    Alena (.ma), Alexia (.ro), Alina (.ro), Anni (.pl), Andrea (.ro), Anita (.tr), Bonny (.bu), Dana (.pl), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Emma (.ro), Eugenia (.ro), Jessy (.ro), Jolanda (.ro), Katty (.ro), Kim(berly) (.de), Landiana (.ro), Lisa (.ro), Maria (.ro), Maya (.ro), Michelle (.ro), Miriam (.ro), Monique (.ro), Nicole (.hu), Nikky (.ro), Noriko (.jp), Paula (.pl), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Simona (.??), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tatjana (.ua), Vara (.ru), Vicky/Vanessa (.ro), Viki (.ro), Veronika (.ro), Xenia (.ua), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 15.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 28 april 2013 om 13:37

  32. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 april 2013),gignnl (29 april 2013)

  33. #45
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    @MichelJ : Vraagje,heb je ook nog donkere of aziatische dames gespot in LR ?
    Noriko is mij bekend in de genoemde line up en hoop zeker dat ze er a.s. Donderdag is als wij daar een feestje bouwen.

  34. #46
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    @MichelJ : Vraagje,heb je ook nog donkere of aziatische dames gespot in LR ?
    Joy was er niet. Wel 2 nieuwe, ik dacht Cubaanse, dames met een maatje meer, namen logischerwijs mij onbekend. Verder geen donkere of aziatische dames gespot.

  35. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (28 april 2013)

  36. #47
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    @michelJ, ik zag van de week wel een meisje met een boskrullen met een aziatisch tintje. Weet je wie dat is? Haar pre sales was goed zo tezien... Ze stond lekker te zoenen in de barruimte.

  37. #48
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    @michelJ, ik zag van de week wel een meisje met een boskrullen met een aziatisch tintje. Weet je wie dat is? Haar pre sales was goed zo tezien... Ze stond lekker te zoenen in de barruimte.
    Wat jij daar meld klinkt wel veelbelovend........nu nog een naam.

  38. #49
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    @michelJ, ik zag van de week wel een meisje met een boskrullen met een aziatisch tintje. Weet je wie dat is?
    Die was er gisteren ook, geen flauw idee hoe ze heet, maar volgens mij komt ze gewoon uit oost-europa . We lezen jouw bericht vrijdagochtend wel

  39. #50
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    @michelJ, ik zag van de week wel een meisje met een boskrullen met een aziatisch tintje. Weet je wie dat is?
    Ik zag wel een Aziatische typje met een bos krullen in haar broek.

  40. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (28 april 2013),molaar (28 april 2013)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.

Freude 468*60   Diamond 468*60