Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 141
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer, 2e Kwartaal 2013

    Eigenlijk gepland om, zoals gebruikelijk, op zaterdag naar LR te gaan, maar de lust ontbrak. Geen zin in gezever, drukte en wachten op een sleutel voor een goede kamer. Zondagochtend werd ik wakker met een stijve leuter, blijkbaar had me lichaam de saunaclub toch gemist, dus hopsakee op de brommert naar Kaarst. Zondag...1e Paasdag...wat kun je verwachten? Keine Ahnung...

    Eigenlijk was het de hele dag door erg rustig (in de avond trok het wel iets aan, maar van drukte zou geen sprake zijn). De line-up was beperkt (vergeleken met een zaterdag), maar voor mij goed genoeg.

    Dames (40-45):

    Adriana (.ro), Alexia (.ro), Alina (.ro), Andrea (.ro), Betty (.ro), Carina (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Christina (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Dilaria (.ro), Emma (.ro), Erica (.ro), Jolanda (.ro), Joy (.th), Katty (.ro), Kelly (.ro), Landiana (.ro), Linda (.ro), Nikky (.ro), Paula (.pl), Tanja (.ro), Viki (.ro), Veronika (.ro), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 15-20.

    * Ook qua beren was het rustig, wel veel Nederlanders (actieve en minder actieve forumleden) o.a. Boy69, Pistol Pete, Koning Badjas, Bikoto8, LittleJoe, Hen, boerke72 en verder nog zeker een tiental Hollanders die geregeld in LR zijn.

    * Aan het begin van de middag een ontbijtje genomen die, nadat ik PP trof, bijna naadloos overging in het middageten.

    * Met LittleJoe en Chantal een sauna'tje genomen om vervolgens buiten in de sneeuw (!) af te koelen.

    * Terwijl ik in de Kino wat mailtjes moest versturen werd ik vergezeld, door Emma (ex-PHG/VV), leuke meisje, maar voor mij net iets te klein en fijn, meer een Boy69/PP-meisje.

    * Paar uur poffertjes liggen bakken met mijn nieuwe nr.1 , Yvon kwam ook nog even op kamer, wilde gelikt worden, maar helaas voor haar, Bosco was er niet

    * Geen TZ bij de grens? Dolletjes.

    * Tussendoor paar keer de whirlpool gevoeld, maar temperatuur helaas veel te koud (zoals wel vaker op zondag)

    * Liggen iPadden met LindaPinda, Chantal, Adriana, Betty, PP. Lekker relaxed zo'n zondag.

    * 's middags een beetje dooie sfeer, maar 's avonds de zaterdagavondgezelligheid zonder drukte.

    * Terwijl ik aan het omkleden was om naar huis te gaan, kwam er een stelletje juist terug van kamer. De beer vroeg hoeveel hij moest betalen. De Roemse gaf netjes aan dat het eerste uur 75E en elk volgende half uur 25E. Precies zoals het hoort en ik heb ook nog niet anders gemaakt.

    * Ondanks ik niet veel zin had om te gaan me toch prima vermaakt. Vooralsnog geen enkele reden om dieper Duitsland in te trekken.

    * Tot vrijdag

    Laatst gewijzigd door MichelJ; 1 april 2013 om 18:30

  2. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 april 2013),Badslippers ( 1 april 2013),Bosco ( 1 april 2013),Costana ( 1 april 2013),gignnl ( 2 april 2013),Iamlonely ( 2 april 2013),LittleJoe ( 1 april 2013),molaar ( 1 april 2013),rob45 ( 1 april 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    LR 31-03

    Het word stilaan tijd dat de winter voorbij is en ik terug kan gaan werken, lijkt wel of ik de laatste tijd de deur plat loop bij LR.
    Mijn vorige bezoekjes dateren van 20-3, 23-3 en 25-3 is dus een beetje teveel aan't worden van het goede. Als rode draad doorheen al deze bezoekjes loopt natuurlijk Alexia voor al mijn pannenkoeksessies Voor mij bekende ijsberen MicheJ, Boy69, Pistol Pete.
    Chantal zou voor vandaag dus mijn eerste date worden, nadat ik ze eigenlijk 23-3 als eens goed had vastgepakt, maar verwittigd werd door MJ dat Alexia reeds was aangekomen (15:00u) en dat ze vanuit de theke naar binnen keek en zag hoe innig ik met Chantal bezig was. Nu ik had haar persoonlijke taxi Kelly gevraagd om die dag een paar uurtjes vroeger te komen dan dat ze normaal zouden doen. Die meiden beloven dan wel van alles tot het zover is, maar deze keer tot mijn eigen verbazing hadden ze het wel gedaan. Nu ik kon dan ook moeilijk Alexia een paar uurtjes laten wachten als ze zelf de moeite had gedaan om vroeger te komen, pech voor Chantal die dag.

    Gaan ontbijten samen met Boy69 en terug naar de huiskamer me gezellig onderhouden met Chantal, bij wie ik me natuurlijk verontschuldig had voor het plotse afscheid van een paar dagen geleden. MichelJ was ondertussen ook gearriveerd en nadat hij al zijn verplichting ten overstaan de meiden had vervuld kwam hij me ook begroeten. Chantal had ik ondertussen kunnen overtuigen om samen een sauna te nemen, mijn neus zat een beetje verstopt. Lang hield de kleine stoot het niet uit want haar make-up zou anders uitlopen, nadat ze klaar was met douchen besloot ik ook maar vervroegd de sauna te laten voor het was en een koude douche te nemen, MJ ging ondertussen buiten in de sneeuw! staan.

    Met de meiden die ik gesproken had was één opvallend thema dat terugkeerde, de slechte verdienste van de laatste weken, wel genoeg beren maar zeer weinig die op de kamer gingen. Dagen dat ze maar ene gast hadden of zelfs geen. Chantal loopt met de gedachte om naar Swiss te verkassen, waar ze veel meer zou kunnen verdienen. Toen ze me vertelde hoeveel, vertelde ik haar maar gelijk dat ze niet teveel in sprookjes moest geloven, die bedragen die ze me vertelde kunnen misschien over een komen met een Luxe call-girl, maar zeker niet voor de normale buitenlandse DVPs. Na 2 uurtjes met haar op de kamer te zijn geweest, samen douchen en nadien afgerekend te hebben stond ik stip 17:00u weer in de bar.

    Verbaasd zag ik dat Alexia al haar opwachting maakte en al een half uurtje op me zat te wachten, nu ik had de dag voordien wel even gebeld en Coco aan de lijn gehad of ze Kelly wauw vragen een uurtje vroeger te komen vandaag, maar er was veel lawaai en Coco vroeg of ik 2 uurtjes later eens kon terugbellen. Hetgeen ik niet meer gedaan had omdat ik ondertussen te weten gekomen was dat de meiden niet een uurtje minder zouden werken met het vooruit zetten van de klok, maar een uurtje minder konden slapen. Later vernam ik van Kelly dat Coco haar verteld had dat iemand gebeld had voor haar en Alexia maar ze wist niet meer wie. Kelly was echter bij de les en vermoede dus dat ik het was (echt een schatje).

    Over mijn sessies met Alexia zal ik maar niks meer schrijven, de gebruikelijke sessie die weer lang uitlopen Tijdens een pauze heb ik Kelly voorgesteld aan Pistol Pete waarmee hij later dan ook mee op de kamer geweest is.

    Tegen 4uur was ik weer in de bar en werd bijna opgepeuzeld door Kelly terwijl Alexia zich een beetje aan't fatsoeneren was boven. Echt een gekke doos die Kelly, 25-3 wauw ik dus vroeg naar huis om gezever met mijn vrouw te ontlopen, na de sessie met Alexia wauw ik dus nog iets drinken en afscheid nemen. Echter Kelly kwam naar ons toe en nam me vol op de bek, haar borsten tegen mijn gezicht drukken enz..., Alexia kwam er lachend bijzitten en ik zat dus met 2 meiden op de bank. Ondertussen was Little One weer tot leven gekomen en stuurde ik Kelly maar om een sleutel. Dat duurde een uurtje en ondertussen lag ik bovenop Alexia op de bank te zoenen en teasen. Toen Kelly eindelijk met de sleutel kwam keken de andere beren en dvp's verbaasd op dat ik met Kelly op de kamer ging, ze snapten er niks van, ligt die daar een uurtje te rotzooien met de ene en gaat dan met een andere op de kamer. Vandaag kreeg ik dat verhaaltje te horen en ze hadden er beiden pret in, ze snapten het wel

    Nu ik zat dus weer in de klauwen van Kelly en haar handen waren wederom niet braafjes, ondertussen was mijn favo er bij komen zitten en schoot in een lach toen ze merkte waar mijn beiden handen zaten, die zaten dus onder de slip van Kelly en masseerden haar muschi. Voor een kamergang was het telaat nog 20min een het zou sluiten. Maar die tijd wist ik dus op een aangename manier te vullen, maar goed dat die beiden vriendinnen zijn. Plots zei Kelly tegen me "nimfomane hé" en lachte, ze was blijkbaar op de hoogte van wat ik over haar geschreven had. Lachend vroeg ik haar of het erg was, nee zei ze, dat is een complement en graaide weer onder mijn badmantel.
    Was weer een erg leuke dag voor mij.

    cheers
    Laatst gewijzigd door LittleJoe; 1 april 2013 om 23:43
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  4. Onderstaande 3 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 2 april 2013),gignnl ( 2 april 2013),hansdordt ( 2 april 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 april 2013
    Last Online
    2 april 2013 @ 21:37
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    The club is in free fall and that everyone knows.
    Fifteen girls from gt was transferred to the LR since last Thursday.In addition, an intensive cleaning of livestock was made.I wonder why the club is high sanding (60 euros for entry) while it is at the bottom of the basket. I have half a response on the part of my source, the LR account mainly of the girls first EUR 50, then clients entries.Brief case to follow...

  6. #4
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Dat iemand die zich op 1 april 2013 aanmeld op dezelfde dag al kan berichten dat LR zich in een downfall bevind doet bij mij de wenkbrauwen fronsen.Van die vermeende downfall was gisteravond nog niets te merken.....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  7. #5
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Dat iemand die zich op 1 april 2013 aanmeld op dezelfde dag al kan berichten dat LR zich in een downfall bevind doet bij mij de wenkbrauwen fronsen.Van die vermeende downfall was gisteravond nog niets te merken.....
    Het kan ook al een heel ervaren beer zijn, die nu pas uit de kast komt.... Maar ik ben het niet met hem eens!

  8. #6
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Of deze ervaren beer opende gisteren weer een andere kastdeur......
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  9. Onderstaande leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos ( 2 april 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:57
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gignnl Bekijk bericht
    Dat iemand die zich op 1 april 2013 aanmeld op dezelfde dag al kan berichten dat LR zich in een downfall bevind doet bij mij de wenkbrauwen fronsen.Van die vermeende downfall was gisteravond nog niets te merken.....
    Inderdaad erg vreemd !!
    Van een transfer van 15 meiden uit GT heb ik niets gezien, en ik kom er toch zeer regelmatig.

    Maar goed, iedereen mag kritiek hebben, geen probleem.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 2 april 2013 om 20:34

  11. Onderstaande 5 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 april 2013),Carlitos ( 2 april 2013),LittleJoe ( 2 april 2013),Megaboob ( 2 april 2013),superwescoast ( 2 april 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    7 februari 2012
    Last Online
    31 maart 2021 @ 22:24
    Berichten
    237
    Discussies
    6
    Thanks
    202
    Thanked
    67 in 36 posts

    Standaard

    I think LR should not accept girls who come from VV. You know why. As a julia or jetta, they have bad manners ... too bad for them. There another year, there was a good atmosphere and all the girls had a service + + +. Now, better ask the girl before going to bed to avoid any surprises ...

    The lr is a good club, small but nice especially with the recent efforts (food, wifi)

  13. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 5/6-apr

    Aanwezig 5 en/of 6 april

    Dames (± 75):

    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alexia (.ro), Alina (.ro), Andrea (.ro), Anita (.tr), Betty (.ro), Bonny (.bu), Chantal (.ro), Christina (.ro), Cindy (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Emma (.ro), Erica (.ro), Eugenia (.ro), Eva/Lorena (.ro), Jessy (.ro), Jolanda (.ro), Joy (.th), Katty (.ro), Kelly (.ro), Kyra (.de), Landiana (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Linda (.ro), Lisa (.ro), Luna (.??), Magdalena (.bu), Miriam (.ro), Monique (.ro), Nicole (.hu), Nicoletta (.ro), Nikky (.ro), Noriko (.jp), Paula (pl), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sandra (.ro), Sofia (.ro), Vera (.bu), Viki (.ro), Vara (.??), Veronika (.ro), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 25.

    Beren:
    Badslippers, Boy69, Chukar, dhr. N, dupke, Jacky Pakutra, MichelJ, Pistol Pete, Ricardo Banana,en nog een enkele die ik nu vergeet.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 9 april 2013 om 18:40

  14. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 7 april 2013)

  15. #10
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Ter aanvulling van wat MJ schreef.
    - Alle banken zijn vernieuwd.
    - Door Ricardo Banana werd ik gewezen op een aantal ex "VV" dames. Die waren er de vorige week al. Een van de drie stortte zich vol overgave op de Banaan en deze meid kan zo meedoen bij de dansers van Michael Jackson mocht hij nog in leven zijn. Uitzonderlijk goed en geil danswerk, kan niet anders zeggen. Een plezier om naar te kijken. Qua entertainment een regelrechte aanwinst. RB was duidelijk "The Man" deze avond want die krolse kat kreeg maar niet genoeg van zijn met "Veltis Lemon" doordrenkte lichaam. Ze likte hem compleet af. Naam: Vara. Haar compagnon heet Luna. Blondine met fraai lichaam en parmantige a-cups. Ook een zeer begaafd danseres. De vorige week was Koning Badjas helemaal van zijn à propos en heeft uren tegen haar aan liggen schuren. Dan was er nog een rondborstige met zeer kort geknipte oranje haren die De Heer N. aan de bar bediende.
    - Speciale aandacht voor de Hongaarse Nicole die als geen ander verstaat hoe je moet "Socializen" zonder verplichtingen. Komt bij ieder die het maar wil een praatje maken, goedlachs, vrolijk. Toonbeeld van een "Profi" dame in de goeie zin van het woord.
    - Leona en Sophia konden wel zusjes zijn zo groot vind ik hun gelijkenis qua postuur. Iets voller, uitbundige C/D cups.
    - Lara zag er zeer geil uit en PP moest lang op haar wachten maar kwam uiteindelijk gesloopt van de kamer.
    - In de tent bespraken de bekende ijsberen met trots hun wapenfeiten. "Ik heb er dit jaar al zeker 175 geneukt" sprak B69 plechtig. "Ja daar kom ik ook wel aan" zei PP om er aan toe te voegen dat hij soms niet meer wist welke dames dat waren en sommigen niet eens meer herkende. "Daar heb jij geen last van hè Badslippers, want jouw teller zal wel op één blijven steken", werd er schamper gesproken. Hier paste slechts een nederig zwijgen.
    - Dat de Roemeense vrouwen zelfs je laatste centen proberen af te troggelen is bekend maar dat zelfs DJ Tonny's apparatuur geconfisqueerd werd, was nieuw voor mij.
    - Eten was naar mijn smaak goed.
    - De dansende hofnar bezorgde mij een glimlach een B69 een beroerte.
    - "Thekefrauen": Coco, Joanna/Ioana, Anna

  16. Onderstaande 9 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2013),amigo70 ( 7 april 2013),Boy69 ( 7 april 2013),Costana (20 april 2013),Magic-G ( 8 april 2013),Megaboob ( 8 april 2013),phoenix ( 7 april 2013),Ricardo Banana ( 8 april 2013),rob45 ( 7 april 2013)

  17. #11
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zaterdag maar weer eens naar LR geweest. Ik had gehoopt op Carla en een paar (voor mij) nieuwe aantrekkelijke dames. Carla bleek op vakantie maar met die voor mij nieuwe aantrekkelijke dames zat het wel goed.

    Eigenlijk had ik de afgelopen 2 weken al willen gaan maar het koude winterweer en een flinke verkoudheid weerhielden mij nog van een 2 uur durende motor rit. Deze zaterdag dan maar, het was nog steeds fris. Bij vertrek een lekker zonnetje dus dat zag er prima uit, maar er was een nog stevigere wind dan voorspeld en in het bewolkte zuiden was het alleen maar frisser. Om 13.00 uur gearriveerd en na een lekker lange warme douche maar eens gaan kijken of er al wat leuks rondliep. Liepen 2 dames naar mijn smaak Viki en Andrea. Aangezien ik nog geen kennis had gemaakt met Andrea dus met Viki naar de kamer geweest. Toen we na een uurtje terug waren was ook Landiana in de bar. De 2e voor mij nieuwe aantrekkelijke dame dus ik dacht dit komt wel goed vandaag. Om een uur of vijf toen ik wel eens naar de kamer wou werd Andera voor mijn neus weg gekaapt. Landiana maakte precies op het verkeerde moment een opmerking waardoor het vandaag niet met haar ging gebeuren. Dus maar voor een half uurtje met Marian gekozen.

    Later op de avond nog enige aantrekkelijke dames gearriveerd maar Landiana en Andea bleven het interessantst. De keuze was makkelijk aangezien Landiana voor zaterdag een no go was. Dus Andrea werd de derde sessie van de dag en met haar een prima uurtje beleefd alhoewel ik bij vlagen wel enigszins moeite had een goede harde erectie te houden, maar uiteindelijk zonder probleem tot een hoogtepunt gekomen. Ik wou eigenlijk nog een 4e keer maar wist niet of dat gezien mijn derde sessie en voor zo'n sessie wil je ook iemand waarvan je weet die is zo goed dat het wel gaat lukken. Wel het was nog vroeg in ieder geval lekker ontspannen en dan zien we wel. Een goed gesprek gehad met boy69, kwam er toch een mooie dame hem begroete, de mooiste die er rondliep die dag. Had haar nog niet gezien. Intussen tijd was er genoeg tijd over heen gegaan om weer voor een sessie klaar te zijn. Dus ik ging gelijk achter deze dame aan. Bleek de mooie Dominique te zijn. Ik dacht ik weet dat als het tegenvalt het wel eens niet kan lukken maar ze was zo mooi dat ik het geprobeerd moest hebben. Dus na enige kennismaking maar de sleutel laten halen. Kregen we de sleutel van de kamer zonder raam. Ik wou een uurtje blijven maar toen bleek hoe warm het al in die kamer was zei Dominique hier geen uur te willen blijven. Dat was jammer maar het is ook een slechte kamer en ik vind het gemis van spiegels in die kamer ook een flink gebrek. Wel PZC bleek uitstekend en seks zowaar nog beter. Het was de 4e keer van de dag maar tijdens de seks moest ik een aantal keer mijn uiterste best doen om niet te snel klaar te komen. Of ik dus nog eens op herhaling ga bij Andrea ondanks dat het niet slecht was weet ik niet want het kan blijkbaar een keer later nog veel makkelijker dat zegt wel iets over Dominique. Volgende keer wel afgesproken een uurtje te doen in een kamer met raam, zou zij proberen voor ij een kamer met speigel aan het plafond te regelen.

    Wel volgende keer komt waarschijnlijk lekker snel want ik was al van plan vrijdag eventueel weer te gaan en dat wil ik nu zekers. Dan maar een met Landiana naar de kamer en een langere kamergang met Dominique maken. Het was een geslaagde en gezellige dag met vier uitstekende sessies.

    Bij vertrek rond middernacht was het nog iets warmer dan bij aankomst maar gedurende de rit koelde het flink af, toch wel enigszins verkleumd thuis gekomen. Gelukkig wordt eindelijk eens wat warmer want vooral de terugrit bij een temperatuur die naar het vriespunt daalde is 2 uur met de motor toch iets minder aangenaam.

  18. Onderstaande 10 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 april 2013),bergm550 (10 april 2013),Bosco ( 7 april 2013),Boy69 ( 7 april 2013),gignnl ( 7 april 2013),hansdordt ( 7 april 2013),Magic-G ( 8 april 2013),molaar ( 7 april 2013),satanic surfer ( 9 april 2013),Stief ( 7 april 2013)

  19. #12
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Letztes Jahr war der Sonntag für mich immer der beste Tag im LR - nicht zu voll und trotzdem top besetzt. Im Moment ist es für mich aber schwierig geworden, überhaupt noch eine Buchung zu machen, wenn nicht meine einzige in Kaarst verbliebene Clubfreundin anwesend ist (und C. ist leider nur noch selten da!).
    So war das line up in meinem Sinne an diesem Tag mehr als schwach. Tagsüber 0 Buchungsmöglichkeiten, am Abend eigentlich auch 0. Immerhin war das Wetter top und ich konnte zum ersten Mal in diesem Jahr einige Stunden im Garten in der Sonne verbringen. Das Essen war hervorragend, der Kuchen lecker, die Saunagänge erholsam.
    Ich war eigentlich schon so gut wie weg, da sprang mir dann noch ein rumänisches Girlie auf den Schoß. Katty. An anderen Tagen wäre ich sicher nicht mit Ihr gegangen, obwohl sie wirklich süß aussieht. Aber sie erwischte einen guten Zeitpunkt und das Marketing war in Ordnung.
    Auf dem Zimmer verwandelte sich das gute Marketing zunächst in weniger ansprechende Distanz. Am Ende der halben Stunde war die Distanz aber schon deutlich geringer und ihr süßes Lächeln wieder zurück. Sie fragte mich am Ende tatsächlich nach einer Benotung ihrer Leistung - die gewünschte Top Note hab ich ihr allerdings verweigert. In Deutschland wäre es eher eine 3 - im holländischen System wäre das eine 6 bis 7. Also ok mit Luft nach oben. Allerdings war sie von ihren bisherigen Männererlebnissen nicht gerade begeistert - vielleicht ist das ein Grund.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (10 april 2013),Boy69 ( 8 april 2013),Manni1A ( 8 april 2013),Robin ( 9 april 2013),satanic surfer ( 9 april 2013)

  21. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Tagsüber 0 Buchungsmöglichkeiten, am Abend eigentlich auch 0.
    Dan habe ich mich vor etwa zwei Wochen geirrt. Da habe ich doch ganz deutlich gesehen wie du mit die baumlange und robuste Dunkelharige vom Zimmer kamst. Sie is eine der größten Frauen in die "Living Room". Ich glaube das ist eine Rumänin. Weisst du vielleicht wie sie heißt?
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 8 april 2013 om 22:08

  22. #14
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Miriam. Sah vor zwei Wochen auch deutlich besser aus. Hat aktuell ihr Styling und das Make up leider nicht zum positiven verändert.

  23. #15
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Miriam. Sah vor zwei Wochen auch deutlich besser aus. Hat aktuell ihr Styling und das Make up leider nicht zum positiven verändert.
    Danke.
    Ja habe ich auch gesehen. Ich glaube sie denkt es wäre noch Fashing. Am letzten Samstag sah sie aus wie eine schwer geschminkte Zigeunerin.

  24. #16
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Tach zusammen,

    eigentlich schien es an diesem Dienstag (9.4.) ein Abend ohne besondere Vorkommnisse im Living Room zu werden: Die Frauen-Besetzung war so la-la, das Essen war wie immer gut, die Massage bei Martin wie immer überragend, und im Fernsehen lief irgendsoein Fußballspiel mit schwarzgelber Beteiligung - also nix Besonderes. Mit dem Kollegen Robin hatte ich mich kurzfristig zum Besuch verabredet.

    Gegen 23 Uhr wollte ich gerade zur Massage die Treppe runter gehen, als sich mit ein kleines, süsses, blondes Geschöpf in den Weg stellte und mich fragte: "Hast Du mein Gleitgel gesehen?" Erstmal war ich überrascht, dass es sich nicht um eine Rumänin handelte, denn die waren an diesem Abend in erdrückender Überzahl. Und dann war ich überrascht, wo man alles eine offenbar verlorene Tube Gleitgel suchen kann Ich konnte der Kleinen bei ihrer Suche zwar nicht behilflich sein, aber weil ich auf die Massage noch zehn Minuten warten musste, setzte ich mich zu ihr. Und versprach ihr, dass sie auf dem Zimmer doch gewiss gar kein Gleitgel brauchen würde ... :p

    Anfangs wollte sie nicht so recht raus mit der Sprache, dass sie im vergangenen Jahr schon mal im LR war. Aber als sie sich als Berliner Göre vorstellte, ahnte ich: Das musste die kleine Hobbyhure sein, von der ich Ende 2012 (zusammen mit ihrer Freundin) im LR mal gehört hatte. Die Freundin war diesmal nicht dabei, aber Anna, so heißt die süsse Blonde, war auf jeden Fall eine Versuchung wert. Wir vereinbarten, dass sie mich nach der Massage abholt, und das tat sie auch geradezu vorbildlich.

    Gereizt hat mich am meisten ihre kecke, offene, natürliche Art: Anna ist süss, aber kein Optikschuss (knapp 1,60 m, gemachte B-Cups, 20 Jahre, kurze blonde Haare). Auf dem Zimmer war sie sehr schmusig, so dass ich mit ihrer ersten kleine Einschränkung klar gekommen bin ("wir können küssen, aber du darfst mir nicht die Zunge in den Hals stecken"). Ihre süssen Nippel standen wie eine Eins, und lecken ließ sie sich auch prima :bussi:

    Wie sich herausstellte, ist Annas ZK-Abneigung wohl nicht grundsätzlicher Natur, sondern nur ein Vorwand, um nicht gleich alles zuzulassen. Da wir uns noch nicht kennen würden, würde es beim ersten Mal nur Sex geben, sagte sie... Nun ja, nachdem ich sie geleckt hatte, grinste sie, dass ich jetzt die freie Wahl hätte: Tiefes Knutschen, oder blasen ohne Kondom Ich klärte sie auf, dass das Blasen hier grundsätzlich ohne Kondom stattzufinden hat, und ich mir das tiefe Knutschen beim nächsten Mal abholen werde - denn jetzt wollte ich nur noch, dass sie sich um den kleinen Manni kümmert :blasen:

    Und das tat Anna so zärtlich, variantenreich und geduldig, dass sie alleine dafür eine hohe Punktzahl verdient. Das hätte sie noch ewig lange weitermachen können, aber irgendwann war die Zeit zum Vögeln gekommen :poppen: Der kleine Manni war so geladen, dass es nicht lange brauchte, bis es zur Explosion kam. Anna war ein wenig enttäuscht über den aus ihrer Sicht (zu) schnellen Abgang: "Man, ich bin 20 Jahre und will ficken" sagte sie nach meinem Abgang - süß, selbst wenn die Enttäuschung nur gespielt war

    Insgesamt eine gute Nummer mit Potenzial zu sehr viel mehr - die eine oder andere Einschränkung werde ich ihr beim nächsten Mal austreiben :D Nach der Nummer habe ich mich an die Theke gesetzt, um noch einen Kaffee zu trinken, als Anna wie aufgedreht aus dem Büro gehüpft kam und mir ganz begeistert mitteilte: "Ich hab mein Gleitgel wiedergefunden - es war im Büro"

    Süß, die Kleine.

    Manni1a :winkewinke:

  25. Onderstaande 6 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (10 april 2013),bergm550 (10 april 2013),Beron (10 april 2013),hansdordt (10 april 2013),Jaeger-Lecoultre (10 april 2013),Robin (11 april 2013)

  26. #17
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:08
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Hab ich auch gesehen. Definitiv nicht meine Baustelle....

  27. #18
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 07:12
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.718
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Gisteravond ook nog even hier binnengevallen, zat toch al in D'dorf voor mijn werk.
    De eerste die ik tot mijn verrassing tegenkwam was Cupido.
    De eerste die er aan ging heette Vera en kreeg een publieke beurt in de kino.
    Na de daad werd haar vriendin Anita erbij geroepen om de nog stijve Jodocus te inspecteren.
    Wat tot een (quasi?) verschrikte reactie leidde.
    Vera staat bij deze op de allengs aangroeiende herhaallijst.
    De kok had een prima Gyros klaarstaan, was goed te pruimen.
    De sauna was goed op temperatuur, nou ja, had een graad warmer mogen zijn.
    Je moet tenslotte ook wat te zeiken hebben.
    Gezellig met Cupido in de Whirlpool zitten lullen over van alles en nog wat.
    De tweede die er aan ging heette Adriana en kreeg een besloten beurt in de achterste kamer.
    Adriana sluit aan achter Vera op de herhaallijst, teken dat LR goed bezig is.
    Om één uur 's nachts vertrokken, erg laat voor mijn doen, maar D'dorf was vlakbij, de zonnige kant van de job.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  28. Onderstaande 3 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 april 2013),Badslippers (10 april 2013),bergm550 (10 april 2013)

  29. #19
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Volgens mij zag ik deze dame twee weken geleden in de huiskamer. Zie ze echter niet op het aanwezigheidslijstje van MJ staan. Kan iemand bevestigen?

  30. #20
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Ze lijkt wel een beetje op Sandra

  31. #21
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ze lijkt wel een beetje op Sandra
    Een heel klein beetje dan.

  32. #22
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 13-4

    Line-up ± 75 dames:

    Adriana (.ro), Aileen (.??), Alena (.ma), Alexandra (.ro), Alexia (.ro), Alina (.ro), Anna (.de), Anni (.pl), Andrea (.ro), Anita (.tr), Bonny (.bu), Dana (.pl), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Emma (.ro), Eva/Lorena (.ro), Janine (.ro), Jessy (.ro), Jill (.de), Jolanda (.ro), Katty (.ro), Kelly (.ro), Kyra (.de), Lali (.??), Landiana (.ro), Lara (.bu), Laura (.ro), Linda (.ro), Lisa (.ro), Luna (.ru), Magdalena (.bu), Melissa (.ru), Miriam (.ro), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.hu), Nikky (.ro), Noriko (.jp), Paula (pl), Rebecca (.ro), Roxanna (.ro), Sally (.de), Simone (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Tatjana (.ua), Vara (.ru), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20-25.

  33. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 april 2013),Ascari (14 april 2013),Jaeger-Lecoultre (14 april 2013),kempie (14 april 2013)

  34. #23
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volgens mij zag ik deze dame twee weken geleden in de huiskamer. Zie ze echter niet op het aanwezigheidslijstje van MJ staan. Kan iemand bevestigen?
    Is wel een bekende idd, heb haar een 1,5 jaar geleden vaker in LR gezien

  35. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 april 2013)

  36. #24
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Volgens mij zag ik deze dame twee weken geleden in de huiskamer. Zie ze echter niet op het aanwezigheidslijstje van MJ staan. Kan iemand bevestigen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Is wel een bekende idd, heb haar een 1,5 jaar geleden vaker in LR gezien
    Ik ken dit meisje vanuit GT (er vanuit gaand ze geen dubbelgangster is.). Dat is echter meer dan 2 jaar geleden of nog langer. Ik herinner me haar als een lieve meid waar ik vele keren mee gekamerd heb.

  37. Onderstaande leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (14 april 2013)

  38. #25
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:07
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    In mijn verslag van vorige week zaterdag schreef ik al dat ik het voornemen had vrijdag weer terug te gaan en dit keer met Landiana naar de kamer te gaan en dit keer ook een vol uur met Dominique. Zo geschiede.

    Na een veel aangenamere motorrit afgelopen zaterdag ivm de gestegen temperaturen na aankomst gelijk kennisgemaakt met Landiana. Die als eerste sessie van de dag mee naar de kamer genomen. Wat kan deze dame Pijpen. Alle sessie 4 de sessies deze dag waren uitstekend maar hoe deze dame me verwende was echt het best. Het was dat ze aan het eind van de dag al geboekt was en ik was wel aan het wachten maar toen ik het idee kreeg dat de sessie langer dan een uur ging duren heb ik maar voor een andere dame gekozen.

    Met Dominique nu ook een uurtje kunnen blijven waardoor alles wat rustiger aan kon. Aan het einde heeft ze me nog een heerlijke massage gegeven.

    Het was weer uitstekend en gezellig in LR. Nu weer een favorietje erbij op de lijst. Kennis gemaakt met Emma (vorige week al gespot) ook een aantrekkelijke dame misschien binnenkort. Wat ik ook top vindt is dat in LR steeds nieuwe dames rondlopen en blijkbaar elke keer wel weer een aantrekkelijke nieuwe, dit keer een blonde dame die voor een volgende keer als mogelijkheid. Dan misschien maar eens kennis maken. Zaterdag a.s. staat wederom een bezoekje aan de RL op het programma.

 

 
Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.

Diamond 468*60   FKK Artemis 468*60