Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 181
  1. #151
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    ---
    Mooi verhaal van onze grote vriend BAD PRITT waaruit blijkt dat hij met stomheid is geslagen door zo'n feest die alleen maar weer in de echte saunawereld gegeven kan worden met alles erop en eraan en werkelijk zijn scheiding in het haar stond hem echt goed.
    Ik had me hem heel anders voorgesteld alleen jammer dat hij me geen handje heeft geschud en daardoor kon ik weer eens de slaap niet vatten na het grote fesst van ons aller vriend en mod MJ.
    Maar niet getreurd daar kom ik ook overheen net zoals mijn andere grote tegenslagen in deze boze wereld buiten de saunaclub,daarom ga ik nog steeds regelmatig zo'n clubje opzoeken om mijn verdriet te verneuken of te laten blasen want ga ik de kroeg in dan heb je de volgende dag altijd weer de man met de hamer in je kop zitten en nu ligt mijn lul lekker te slapen op zijn balletjes.

  2. Onderstaande 3 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013)

  3. #152
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard Mijn broers partyweekend!

    Zaterdagochtend stapte al ik om 10:30 in mijn bolide om te vertrekken naar Kaarst. Ik whatsapte mijn broer dat de navi mijn eta 13:00 aangaf. Ook een unicum was dat ik zonder kater was vertrokken deze zaterdagmorgen, Bosco was een braaf ventje geweest en had zich ingehouden met de alcoholische versnaperingen de avond en nacht daarvoor. Mijn broer whatsapte mij terug dat hij ook om 13:00 bij de ISA zou zijn en dat ik dan mooi kon helpen met het sjouwen van de taarten naar de LR. 13:15 belde wij aan het hek van mijn nieuwe favoriete vleermuizengrot.

    Bij binnenkomst zag ik Mr.N. en Ricardo Banana alweer aan de toog hangen. Snel omkleden tot ijsbeer en bij hun toegevoegd. De banaan had een nieuw biertje ontdekt, een soort lemonbier van maar 2.5% alcohol. Hij raadde mij dat ook aan om te drinken, omdat het heerlijk fris is en je word er niet eens dronken van. Denk dat die banaan toch wel is geschrokken van de reacties over zijn gedrag op de laatste party in LR. Maar inderdaad het smaakt heerlijk en na 30 flesjes kan ik zeggen dat je er niet eens een beetje aangeschoten kan van worden.

    Het werd ook snel drukker en gezelliger met de toestromende ijsberen en dames. De inmiddels een van mijn persoonlijke favorietjes Yvon, met haar perfecte body was niet van me af te slaan en was dus aan de beurt om bij mij de druk van de ketel eraf te halen. Na dat uurtje bam bam bam, weer terug in de bar waar het inmiddels al behoorlijk vol was. 17:00 was er al een sleutelwachttijd van een half uur. Alina was ook weer terug van weg geweest en begroette mij met een paar zoenen. Ik excuseerde mij voor mijn dronken gedrag de laatste keer dat wij in een kamer waren. Niet tot mijn verbazing liegde ze dat ik juist erg goed was, en dat ze graag mijn herinneringgen voor mij wilde ophalen in een kamer. Ik beloofde dat ik dat ook graag wilde en dat we dat later op de avond zeker zouden doen, maar helaas voor haar besloot het lot wat anders.

    De hele avond werd gevuld met kletsen, zuipen, lachen en dansen op de muziek van DJ Tonny met verschillende beertjes en meisjes. Ineens was het al 21:30 en Badslippers vroeg aan mij waar mijn broer was, hij was speciaal met zijn pannekoekje van de kamer gekomen voor de taart en melde dat er al beren naar huis waren gegaan zonder ook maar wat gehad te hebben. Dat kon natuurlijk niet want me broer had zoveel taart ingeslagen dat hij iedere vette beer nodig hadden omdaar vanaf te komen. Hij was ook al 1,5 uur weg en dat terwijl hij mij beloofd had niet langer dan een uurtje bezig te zijn. Sonia vond uit in welke kamer mijn broer was nadat ik haar had verteld dat hij weer met Adriana aan het spelen is. Kamer 5 dus, Badslippers en ik bonken op de deur en door een geschrokken Adriana werd er open gedaan. Me broer lag gewoon te pitten!!

    In de tent waren de 5 taarten prachtig uitgestald en werd er een liedje gezongen voor de jarige door de aanwezige beren. Mr N. gaf ook nog een mooie speech weg voor mijn broer. Heerlijk werd er gesmikkeld van de taarten door de beren en een aantal dames. Pretty face Chantal zat naast me ook heerlijk te bunkeren, het is idd verbazingwekkend hoe een grietje van 45 kilo zoveel taart naar binnen kan
    douwuh. Natuurlijk kwam daarna de sleutelvraag van haar, als zij mij aankijkt met die mooie ogen en mij dan ook nog eens gaat zoenen ben ik niet in staat meer om haar te weigeren. In mijn achterhoofd dacht ik nog wel ff aan mijn afspraak met Alina, maar ik dacht die komt daarna wel, no problem.

    Na de taart moest ik mijn broer helpen met de lichtstaafjes en brillen uitdelen, ach ach wat zijn die meiden dol op die verlichte kleurtjes. Ik vind het zelf ook allemaal leuk er uitzien en het kwam ook zeker ten goede van de party stemming. Chantal die er nog mooier uitzag in die kleurtjes vertelde mij dat er een lange wachttijd voor de sleutel was, ik zei toen maar dat ze mij moest laten zien wat ze kon op de bar, omdat zij mij eens eerder verteld had een professionele gogo danseres geweest te zijn. En ze heeft het laten zien en iedereen heeft mee mogen genieten, hoe fantastisch zij kan bewegen en met haar kontje kan schudden. Geiler kan je mij niet maken op dat moment en ik kon niet wachten voordat we een sleutel hadden, uiteindelijk heeft het 2 uur en 15 minuten geduurd voordat we een kamer hadden.

    Na een spetterende sessie met haar was bij mij letterlijk en figuurlijk de pijp leeg, de tijd nog wat uitgezeten tot 4:30 en ik verlangde naar mijn bedje in de ISA.

    De volgende dag was een heerlijke relaxdag in de LR, met een lieve rustige sessie met natuurlijk Chantal en een knalharde met Yvon, dus precies andersom dan de dag daarvoor. Was leuk om Molaar weer eens te zien en gesproken te hebben, en ben toen om 22:30 vertrokken van mijn favoriete vleermuisgrot. Het was weer een zwaar maar super leuk weekend geweest.

  4. Onderstaande 17 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 maart 2013),Badslippers ( 4 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),Dalton ( 4 maart 2013),gignnl ( 4 maart 2013),hansdordt ( 4 maart 2013),Jack42 ( 4 maart 2013),MichelJ ( 4 maart 2013),molaar ( 4 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2013),phoenix ( 4 maart 2013),RAUL7 ( 4 maart 2013),Ricardo Banana ( 4 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Toulouse-Lautrec ( 4 maart 2013),uurtje ( 4 maart 2013),Wijze grijze ( 4 maart 2013)

  5. #153
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard Verjaardagsfeestje MichelJ

    Nou, ook even kort dan van mijn kant ...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Omdat er een kleine kans bestaat dat ik even langs wip, zet me er maar bij.
    Die kleine kans werd concreet rondom 22 uur toen ik LR binnen stapte. Ik trof een bruisende club aan met toch wel een aantal voor mij aantrekkelijke dames zoals bijvoorbeeld Mina (waarmee ik gekamerd heb), Casey (wat zag die er weer lekker geil uit!) of Nadine; het Roemeense gehalte was verder zoals gebruikelijk in LR hoog maar desondanks zag ik voor mij aldus voldoende potentiële keusmogelijkheden. In elk geval was ik gezien de line up die ik aantrof blij dat ik toch was gekomen.
    Nadat ik MichelJ de hand schudde nodigde hij me uit om buiten wat vlaai te eten alwaar ik een grote groep ijsberen aantrof die ik al een tijd niet gezien had. Zo trof ik aan tafel en later op deze avond/nacht de volgende ijsberen aan: Badslippers, Pistol Pete, Michelj, Bosco, twinangel, Dalton, DJ Sonny, Ricardo Banana, Foots, Caligula, uurtje (waar ik een tijdje gezellig mee heb zitten ouwehoeren), bbertb, Beron, billclinton, dhr N, dupke, Rudi_NL, Boy69, NLNU, gignnl, Haec58, Jack42, jeank, wipneus en ik zal vast wel enkele vergeten zijn in dit rijtje. Bad pritt zag ik later aan de bar, ik sprak hem aan maar hij ontkende van het forum te zijn. Verder kennis gemaakt met Wijze Grijze die meteen zijn Spaans bij mij uitprobeerde hetgeen hem redelijk goed af ging, mijn complimenten! Phea ook eens een keer ontmoet en ook IJsberenvel (gezellige vent). Waar was trouwens SFL? Zo komen we elkaar dus inderdaad nooit tegen .
    Aan de bar werd er vrij veel gedanst en werd ik soms warm gedraaid door dames die met hun billen tegen mijn kruis aan dansten. Maar geil werd ik pas van een sexy dame in een rode jurkje die na wat afstandskusjes uitgewisseld te hebben zich naast me nestelde. De dame heet Mina (Duits ), ze was wat aangeschoten en oncontroleerbaar maar ik vond haar zo geil uitzien dat ik toch later maar mee ben gaan kameren; de sessie was naar volle tevredenheid en de herhalingskans (hoewel dat bij mij eigenlijk geen flikker zegt) is als hoog aan te merken. Na de kamersessie terug aan de bar rondom 4.30 uur was de drukte grotendeels weggevloeid. Nog wat gebabbeld met de resterende diehards zoals Bosco, MichelJ, Ricardo Banana en Badslippers. Ik begreep eigenlijk niet zo goed wat Badslippers na 3 uur ’s nachts nog steeds in LR deed maar ik vermoed dat het handje die hij vast hield een tijdloze ervaring geweest moet zijn. Leuk gebaar van LR was dat bij vertrek samen met Wijze Grijze ze ons elk een grote fles cola meegaven om onderweg de dorst mee te lessen.
    Resultaat van deze drukke dag is dat nu een paar dames op mijn korte to-do lijstje zijn gekomen waardoor een herhaalbezoek aan LR niet lang op zich zal laten wachten :smile:.

  6. Onderstaande 18 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2013),Badslippers ( 4 maart 2013),Bosco ( 4 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),Dalton ( 4 maart 2013),gignnl ( 4 maart 2013),hp001 ( 4 maart 2013),Jack42 ( 4 maart 2013),LittleJoe ( 5 maart 2013),Megaboob ( 4 maart 2013),MichelJ ( 4 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2013),rob45 ( 4 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),SFL ( 4 maart 2013),Toulouse-Lautrec ( 4 maart 2013),uurtje ( 4 maart 2013),Wijze grijze ( 4 maart 2013)

  7. #154
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Verjaardagsfeestje MJ


    Om 11:20 vriendelijk begroet door Emanuela met 3 kusjes, mijn kortings A4-tje overhandigd en 50 € neergelegd. Ze keek naar het biljet en vroeg “du bist für die Geburtstag Feier” ja antwoorde ik, “dann hast du freier Eintritt”. Finde ich zehr nett von ihnen zei ik, aber ich denke das es ein rebatkarte von 20 € ist, aber wen sie darauf bestehe nimm ich ihren Angebot gerne an. Moment mahl, zei ze , ich frage Uwe. Uwe gaf Emanuela opklaring en ze ritselde het briefje van 50 €, plagend protesteerde ik en zei dat ik haar net veel geld heb bespaard want er komen er nog velen na mij. Ze keek me aan en ze had al snel door dat ik haar aan’t plagen was.

    Mijn burgerkleding in de locker achterlaten naar de bar, eerst een paar koffies nuttigen en eens rustig rondkijken wat er allemaal voor schoons aanwezig was. Een vijftal beren en ongeveer 15 dames. Na het ontbijt en een Becks-Ice de wellness ruimte eens inspecteren en een vriendelijke babbel met de masseuse, meestal laat ik me graag een uurtje verwennen door haar bekwame handen. Nu voelde ik echter een paar andere handen rond mijn lichaam glijden en een lichaampje zich stevig langs achter tegen mij aandrukken. De handjes voelde zalig aan en nieuwsgierig gingen mijn armen achterwaarts en gleden mijn handen over een paar zalig aanvoelende billetjes. Onverstoord bleef ik met de masseuse ons gesprekje voeren en een hoofdje legde zich tegen mijn rug. Nu was ik toch wel eens benieuwd wie me zo teder aan’t inpalmen was. Ik draaide mijn hoofd en keek in de bevallige oogjes van Chantal. Het stond in de sterren geschreven dat we ooit op de kamer zouden gaan. De eerste keer probeerde ze het door me op 10m van mij vandaan om een sleutel te vragen en de andere keer toen ze op een meter van mij aan de bar zat en we in elkaars ogen keken. Maar Alexia plaatste zich met haar rug naar mij tussen ons beiden (we waren toen nog böse op elkaar), (https://www.ijsberenforum.com/forum/...323#post301323) toen Alexia een sleutel voor ons ging halen, verontschuldigde ik me met een schouderophaal naar Chantal. Deze keer heeft ze er geen gras over laten groeien en ze wist me op een subtiele manier mij te overtuigen. De masseuse vroeg of ik massageolie nodig had en het leek me wel een goed idee om Chantal eerst even een massage in de kino te geven, ze was helemaal gewonnen met het voorstel. 3 kwartiertjes later haar na een sleutel laten halen, kamer 7. Op de kamer bedankte ze me voor de weldoende massage en we begonnen volop te zoenen. Een heerlijke sessie met deze meid, niet top, maar gewoon goed. Ons 2 uurtjes goed geamuseerd en dan samen gaan douchen. Pistool Pete zat in het bubbelbad en toen Chantal samen met me in de douche stapte, hing zijn tong van geilheid op zijn buik. Hij ging zowaar rechtstaan in de whirlpool om het bevallige lijfje te bewonderen, verdomme stamelde hij, LittleJoe heeft een PP-meisje gedekt.

    Terug in de huiskamer beland ontwaarde ik verschillende collega’s van het forum, Banaan begroet, die zag er moe uit. Dan naar het verjaardagsbeest en Bosco. MJ zei direct, verdomme LJ ben je weer weesten pannenkoeken. Ik stelde hem gerust, ben zeer braaf geweest en slechts 2 uurtjes op de kamer geweest, wat voor mijn doen zeer kort is. Goed zei MJ, je bent je leven aan’t beteren. Nog verschillende beren begroet, waarvan ik nu weer al niet meer wie allemaal (mijn excuses). Terug bij Banaan werd ik aangevallen door een dame met zoals Bosco zou zeggen, kont en tieten. Niet direct mijn type, maar geen onaardige meid. Maar ik excuseerde me, ik moest eerst nog weg. Burgerkledij weer aan en buiten. Om 10:30u was ik weer terug, zonder problemen terug binnengelaten en me terug in mijn ijsbeervel gestoken. In de huiskamer ontmoete ik weer Banaan, ik vroeg hem of hij zich een beetje gedragen had. Hij vertelde me dat ik dringend moest helpen de vlaai op te eten. Ik naar de tent waar MJ, bosco enz.… zaten. Verdomme, zei MJ, ben je weer terug, ik dacht dat je al lang naar huis waard. Bevallige Chantal zat er o.a. ook en at duchtig van de verschillende soorten vlaai. Mij werd ook een paar stukken opgedrongen, maar zo laat op de avond zag ik dat echt niet zitten, moet op mijn lijn letten. Terug naar de huiskamer, me bij Banaan gevoegd, die zag er dus echt moe uit. Vroeg hem wat heb je uitgespookt man, je lul weer achterna gelopen? Nee man zei hij, ik ben moe. Ondertussen werd ik van achter weer aangevallen. Toen ik me omdraaide kreeg ik een linkse en rechtse tegen mijn oren van een koppel D-tieten, door de meid net voor ik even weg moest probeerde. Bleek dus dat ze zich Kelly noemde. Ik nam haar vast draaide haar met haar kont naar Banaan en duwde haar tegen Banaan aan, met haar kont recht op Banaan zijn wiggelaar. Ik duwde mijn lenden naar voren en zei, toch wel lekker zo’n sandwich. Dolle pret en Kelly deed lekker mee. Ze vertelde me dat ze met me absoluut op de kamer wauw gaan. RB zei dat we alleen maar aan gangbang doen. Als beloning kreeg ik een paar uppercuts van haar borsten tegen mijn kin. Ik vroeg RB nog om hulp, om me te beschermen, maar die kloot zat alleen maar te lachen. Kelly bekeek mijn lijf en vroeg welke sport ik wel beoefende om zo strak in het vel te steken. Matratzensport zei RB tot hilariteit van de anderen. Ze vroeg of ze een sleutel mocht gaan halen, laat ons eerst maar naar de kino gaan stelde ik voor, er zal zeker wel een wachttijd zijn van een uurtje of 2. In de kino nam ze me vol op de mond en zei doodleuk dat ze al op de lijst staat voor een sleutel, goed zei ik, maar wel een kamer met venster en niet kamer 16 zei ik. Ze kwam al snel terug met de melding dat ze als derde op de lijst stond en 10 min later had ze dus inderdaad al een sleutel. En ik die dacht om lekker 2 uurtjes te zotten in de kino. Ondertussen had ik naar haar service geinformeerd, of beter wat ze niet doet, ze vertelde dat het afhing van “stimmung” maar NMC, goed zei k dat treft zei ik.


    Kamer 15, ik had er wel zin in om een uurtje te zotten met deze meid. Maar het zou dus totaal anders uitdraaien. Wat volgde is werkelijk K.N.T.
    Na ons ontdaan te hebben van onze stoffen, legde ik me neer en ze legde zich boven op me, vol overgave begon ze me te zoenen, hartstochtelijk en vulgair, terwijl ze me ook nog eens aan’t droogneuken was. Ongegeneerd liet ik me volledig meeslepen door deze nimfomane. Likkend en knabbelend zabbelde aan mijn tepels, terwijl ze me bijzonder geil aankeek. Verdomme, in wat heb ik me nu weer laten meeslepen, dacht ik. Haar tong en mond zocht zich een weg naar beneden, naar LittleOne, welke op volle oorlogssterkte aangezwollen was. Haar zuigkunsten waren niet zo diep als ik het graag mag, maar met veel afwisseling. Mijn ballen werden hierbij niet vergeten en gulzig zoog ze die in haar mond zodat ik me met veel moeite kon bedwingen om nu nog niet te exploderen. Ik moest dringend wat afleiding hebben. Ze moet het ook opgemerkt hebben, mijn ogen lagen te dolen en het werd me een beetje wazig voor mijn ogen. Mijn armen rijkten naar haar billen en spontaan voelde ze aan wat ik wilde, ze draaide haar onderstel boven mijn lippen, terwijl ze me ondeugend aankeek. Die paar seconden waren voldoende om terug wat controle te krijgen over mijn lichaam. Gretig begon ik haar poesje te likken en probeerde ik een vinger in haar spleet te duwen, echter ze was nog te droog, dus werk aan de winkel. Ze begon mijn paal volledig te likken, alsof ze hem een wasbeurt wauw geven en hierbij mijn ballen niet overslaan. Langzaam merkte ik dat haar sappen zich vermengde in mijn mond en ik draaide samen met haar in een zijdelingse 69. Kelly voelde alles perfect aan, zonder mijn leuter rust te gunnen, draaide ze telkens vlot mee als ik van positie wauw verwisselen. Vingers verdwenen in haar natte mushi, we draaide door in revers 69 en ze duwde haar lenden naar omhoog zodat ik zonder moeite haar verder kon beffen.
    Haar benen vastnemend en deze naast haar hoofd duwend, liet ik mijn tong op en neer over haar volledige lippen glijden. Als dank knabbelde ze stevig door op LittleOne. Ik liet haar poesje even gerust, keek haar aan en terwijl haar gezicht tussen mijn benen lag zoog ze mijn ballen weer naar binnen. Als dank begon ik haar weer te zoenen, super geil, aangezichten reverse en tongen dat het een lieve lust was. Ze voorzag LittleOne van een gummie en kwam boven op me. Als een losgeslagen merrie bereed ze me, terwijl ze haar natuurlijke D borsten tegen mijn gezicht stootte. Gulzig begon ik deze afwisselend in mijn mond te nemen. Ik voelde dat mijne kleine ondertussen een speciale behandeling onderging, al wippend zette Kelly haar kunde in, haar kutspieren knepen tijdens iedere beweging van haar, stevig om mijn paal. Van een massage gesproken. Lang kon ik het niet meer volhouden en even later explodeerde LittleOne als een vulkaan. Kelly bleef LittleOne met haar kutspieren rustig melken, niet normaal. We waren beiden kletsnat en ze rolde van mij af, ondertussen stamelde ze “alle achtung” en keek me geil aan. Ze wauw direct weer in de aanval gaan, maar ik snakte naar adem en zei haar “du, ich brauche einen halbe stunde um wieder kampfbereid su sein”.

    Ze haalde ons wat te drinken en pizza, kon ik me weer een beetje aansterken, had ik nu echt wel nodig. “Ich denke deinen Freunden sind besoffen” vertelde ze “egal” antwoorde ik. Zodra ik een paar stukken pizza op had en ze merkte dat ik voldaan was, ging ze weer in de aanval. Ze nam mijn slappe janus volledig in de mond en keek me plagend aan. “Jets has du ein Großes maul, warte bis er wieder Gross und stark ist” zei ik haar, ze schoot in een lach met mijn leuter nog in haar mond. Het verbaasde me dat ze LittleOne weer zo snel op oorlogspad kon bewegen. Ze duwde me neer en begon weer heftig te zoenen, haar hand knede onderwijl mijn ballen. “du bist so ein nette liebe man”, jaja da zal wel.

    We draaiden om zodat ik boven op haar zat, ze trok me tegen haar aan en duwde mijn sneut tussen haar boezem. Ze bekeek me met een gulzigheid die niet normaal was, weer wild tongzoenen en draaide ons terug, zodat ze weer bovenop zat. Glimlachend keek ze me aan en wulps nam ze me weer vol op mijn bek, ze is werkelijk een nimfomane, niet te doen.

    Ze draaide zich naar mijn paal en duwde haar mushi tegen mijn mond, godverdemme wat was ze geil. Ik stak mijn tong in haar gleuf en ze begon heftig met haar heupen het ritme te bepalen. Me laten meeslepen door haar wulpsheid, zonder remmen de weg die ze uitstippelde volgend. Haar kut was kletsnat en ik pompte er 2 vingers in, kreeg haar sterretje in het oog en gleed daar ook een vinger in. Foei LittleJoe, waar zijn je waarden, je normen… hoe kun je nu… Maar ik was stuurloos en niet meer van deze wereld en liet me volledig gaan. We belanden weer in reverse 69, mijn beiden handen op haar billen, opende haar vlinder en stak van beide handen 2 vingers in haar gleuf. Ze begon wilder aan mijn staaf te zabberen. Ik was total loss, met één hand trok ik haar heupen dichter bij me, haar benen naast haar hoofd, die ze gedraaid had om LittleOne beter te kunnen opnemen. Haar likkend, met de andere hand 2 vingers in haar poes en een derde in haar aars. Ritmus pompte ik mijn vingers op en neer, terwijl haar clit likkend. Haar aars zoog mijn vinger vast en wauw die niet meer lossen, de twee andere vingers masseerden haar G-spot. Ze begon zwaar te ademen en kreunen, geen porno gedoe. Haar mond verloor de controle rond LittleOne en haar pijpwerk stokte op een voor mij prettige wijze. Ik voelde haar lijf aanspannen en haar heupen ongecontroleerd schokken, maar ik liet niet af. Mijn tong op haar clit, de 2 vingers in haar spleet en 1 in haar aars bleven hun werk doen. Haar mond gleed van mijn leuter af, haar benen, die naast haar hoofd lagen kwamen naar voor en schokte. Ik trok mijn vingers terug en liet mijn tong even rusten terwijl ze zalig lag klaar te komen.

    Toen haar lichaam zich terug normaal gedroeg, gaf ik haar plagerige kusjes op haar natte kutje, wat haar telkens een stuiptrekking teweegbracht. “Nicht mehr” stammelde ze, ik liet haar even op adem komen. Ze keek me verbaasd en lachend aan “du bist ja unglaublich” stammelde ze. Ze greep een rubbertje en gaf LittleOne nog even een mondverwenning voor ze hem aankleedde. In missi bij haar binnengedrongen en rustig tempo aanhoudend, ik was nog steeds niet van deze wereld. Ik trok haar benen op en stuurde LittleOne naar haar sterretje, ze begleide hem met een hand naar binnen. Jesus, spande dat, de volledige lengte opslorpend, ik voelde me zowaar ietsje duizelig worden. God is dat een heet wijf, wisselend van aars naar poes, terwijl ze me zeer geil aankeek. Met beide handen op mijn kont hielp ze mee het ritme bepalen. Ik draaide haar naar doggy en het zelfde spel herhalen. Ze draaide haar hoofd naar mij en ik zoende haar, haar ogen keken me wild aan. Ik trok haar recht, mijn lul in haar aars, nam haar zachte borsten vast en ze zoende me weer vol op mijn bek. Het zweet gutste van mijn lijf en ik dreef het ritme op, “du bist gut” stamelde ze en ze begon op mijn ritme mee te bewegen. Het onvermijdelijke gebeurde en LittleOne leverde zijn lading af. Ik was totaal gesloopt en leeg, totaal geen tijdsbesef, moest echt naar adem snakken.

    Terwijl ik weerloos op mijn rug lag, ontdeed ze me van het rubbertje en maakte hem proper. Mijn GSM ging en ik was weer op deze wereld, controleerde wie me belde, kon maar één iemand zijn op dit late uur. Nimmst du nicht auf vraagt Kelly, nee besser von nicht, zei ik, deine frau?, ja nickte ich. De GSM ging nog een tweede keer af en ik kreeg het uur nu ook in de mot. Shit, ik was bijna 5 uur op de kamer met Kelly. Arger vraagt ze, ja, aber das ist nur für einen Tag, kein Problem, kann ich ausruhen, Montag ist alles wieder vergessen. Denks de, ja na klar, ich kenne ja meine frau.
    We hadden nog 25 min tijd om het uur vol te maken en benutten die met wat smoezelen tot ze plots over Alexia begon. Ze wist me te vertellen dat ze zeer goed op de hoogte word gehouden over mijn doen en laten in LR, met wie, hoe lang ik op de kamer ben enz. Nu niks nieuws voor mij.
    Samen gaan douchen en ze zou met terug zien in de bar. In de huiskamer stoot ik op MJ en Bosco, wat doe jij nog hier vragen ze, ik dacht dat je a lang naar huis waard. Niet dus lachte ik, heb je weer liggen pannenkoeken? Schuldig antwoorde ik. Kelly kwam naast me staan en gingen nog effe banken. Bosco en MJ vertrokken en Badslippers kwam nog langs geslenterd. Met Kelly mijn meest geile sessie beleefd tot nu toe.

    Bij thuiskomst stond mijn vrouw me dus op te wachten, een triade van hier tot daar, geen woord tussen te krijgen, dat het geen uur is om zo laat thuis te komen. Ik kijk op mijn horloge en vraag hoezo zo laat, het is vroeg stammelde ik, de vogeltjes fluiten al. Me geen blik meer gunnen ging ze naar boven en ik op de zetel. Zondag de hele dag nodig gehad om te bekomen van de geleverde inspanningen. Maandag alles weer koek en ei met de vrouw…

    cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  8. Onderstaande 15 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 maart 2013),Badslippers ( 5 maart 2013),Bosco ( 5 maart 2013),chiefinspector ( 7 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),gignnl ( 5 maart 2013),hansdordt ( 6 maart 2013),Megaboob ( 5 maart 2013),MichelJ ( 5 maart 2013),phoenix ( 5 maart 2013),Picasso 1 ( 5 maart 2013),Ricardo Banana ( 5 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Wijze grijze ( 5 maart 2013)

  9. #155
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    Zaterdag met dupke naar LR getrokken,en had er volop zin in,aangezien ik door familiale omstandigheden,mijn geplande vakantiereis naar Thailand twee weken terug had moeten annuleren,soit ik had nu wel voorgenomen te kameren tot ik niet meer kon,wat ik ook deed met Svetlana(zie draadje)als vijfde en afsluiter.
    Na een stevig ontbijt met spek en eieren,genoeg energie voor een eerste kamergang met Vicky die al aan het wachten was. een uur goede sex op de kamer,zolas ik al eerder aanhaalde is ze letterlijk en figuurlijk goed met haar mond,praat verstandig,pijpt afwisselend en zoent graag. normaal ligt haar leeftijd een beetje boven mijn doelgroep,ze vertelde mij dat ze 27 is maar ik blijkbaar is ze eerder rond de 33jaar.
    In LR lopen heel wat jongere maar ook mooiere meiden rond,maar Vicky is de enigste waar ik een uur op de kamer bij bleef om de redenen die ik al in de aanhef van mijn verslag schreef.
    Ondertussen douche genomen,beetje voetbal gekeken,maar mijn oog was gevallen op een nieuwe Duitse,wiens naam ik helaas kwijt ben,neen niet Trixie,ze was juist beonnen en had donkerblond haar tot over de schouders.
    Terwijl Vicky de perceptie geeft voor diegene die haar niet kennen,nogal zuur te zijn met een kwade blik,wat in de realiteit helemaal niet zo is,was deze nieuwe Duitse echt een lachbekje en haar service was identiek,het leek echt of ze plezier had in sex.
    Wat gegeten,hollandse snacks door verjaardagparty van een van onze noorderburen en een Oekrainische schone begon mij te verleiden,toen ik aan het uitblazen was. Vroeg naar mijn lievelingskamer met de spiegels,nog niet vrij,de andere kamers ook al bezet,het oude zeer in LR,wat gaan rollebollen in afwachting in de pornozaal maar toen ze de sleutel ging halen kwam Chantalle opnieuw in de hoop dat ik vrij was. Eerder sprong ze al op mijn schoot in de zetel vlakbij de paal,maar toen was de Duitse met het lekker kontje al de sleutel gaan halen. Chantal is een jonge,prima meid die na al die weken mij met mijn voornaam enthousiast toeriep,wat ze later nog deed toen ze met vier andere knappe deernes achter de bar aan het dansen was,hoewel bij Svetlanna als laatste,dacht ze weer dat ik vrij was,identiek schouwspel en was weer op mijn schoot gekropen,tot die Russische met de sleutel terugkwam,beetje teleurstelling,lichte woordenwissel tussen de meiden waar ik mij niet goed bij voelde,neen sommige hun ego zouden gestreeld worden maar ik voel mij niet goed bij een lichte ruzie tussen de meiden,waar ik indirect de oorzaak van zou zijn.
    Een voorstel tot trio wimpelde ik af omdat ik op het laatst nog amper kracht had voor Svetlana alleen. Nu eerst Tatjana uit Kiev nog. ook zij ligt ongeveer met haar 30 net boven mijn limietleeftijd(voorkeur 20-tot-28ongeveer)maar ik weet uit ervaring dat de meiden uit Oekranie zonder uitzondering altijd uitstekende service leveren en dit was nu niet anders,deze meid kent haar vak,en geeft goede Girlfriendsex,bovendien nog goede pre en aftersales.
    Na Tatjana dus,wat lekkere pasta gegeten,krijg na de sex,altijd honger,op zoek naar Chantal,dus nog voor het geval met Svetlana,maar omdat de mooie Chantal op de kamer was gegaan met de zelf nog mooiere vriendin van haar,ik dacht Linda of zo? want de schoonheid van Chantal is eigenlijk relatief,ik vind ze mooi maar misschien een subjectief gevoel omdat de klik met haar bestaat,maar ik herinner me nu dat Chantal eenmaal naakt lichtjes tegenvalt door de sporen van zwangerschap op haar buik en de kleinere borsjes maar haar overgave aan mij maakte toen veel goed,maar ook haar vriendin,duidelijk nog geen moeder is voor herhaling vatbaar. De afsluiter Svetlana en de omstandigheden heb ik dus al besproken en voldaan maar uitgeput vertrok ik met Dupke na een tof dagje LR rond dacht ik ongeveer twee uur.
    Ook de hete Bulgaarse Lena en enkele schoonheden die mij voor mijn vertrek nog met een volle kus op de mond begroet hadden kon ik niet meer naar de kamer vergezellen. LR is klein,maar een echte snoepwinkel voor volwassenen,wel slecht voor uw bankrekening en geeft een raar gevoel dat er nog zoveel zitten dat je wel permanent zou kunnen kameren.
    Ik weet het zet die plaat af maar nogmaals,te weinig kamers en te hoge wachtijden wat voor de meiden niet zo prettig is. Maar mooie meiden genoeg,je mag in zulke kleine club,ik was PSR gewoon waar er altijd kamers beschikbaar zijn,geen claustorfobie hebben en ik voelde dat ik helaas geen 20 meer ben.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 6 maart 2013 om 15:41

  10. Onderstaande 8 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 maart 2013),Bosco (12 maart 2013),Dalton ( 7 maart 2013),hansdordt ( 6 maart 2013),Magic-G ( 8 maart 2013),Megaboob ( 6 maart 2013),phoenix ( 6 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013)

  11. #156
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard LR 7 maart 2013

    Na de chaos in GT te zijn ontvlucht spoorslag naar Livingroom gereden alwaar ik om 19.30 aankwam om daar alsnog m,n zinnen te verzetten met de aldaar bivakerende toppertjes als Jessy en Nicoletta Beide dames waar weinig over wordt gerapporteerd overigens ondanks dat het echte services kanonnen zijn! althans in mijn optiek en dan in vergelijk tot anderen, maar goed kan ook persoonlijke beleving zijn.

    Aldaar aangekomen werd ik welkom geheten door de wonderschone Coco die mij na het overhandigen van de nodige moneten wel "aan" het berenvel wilde helpen maar mij er niet "in" wilde hijsen, wat dan toch wel weer jammer is! Enfin na de omkleed - en douche rituelen mij naar de huiskamer begeven alwaar het echt lekker druk en gezellig was, nadat ik een versnapering aan de bar had gescoord mij in een bank bij de schuifdeur genesteld om de zaak eens rustig te verkennen.

    Op enig moment verschijnt Nicoletta in beeld en ploft bij mij op de bank, veronstschuldigd zich eigenlijk min of meer voor de vorige keer dat ze niet beschikbaar was maar bezet werd gehouden door een duitser die het wel interesant vond om een paar uur naast een mooi poppetje als Nicoletta te zitten en verder weinig te ondernemen. Ik maak haar duidelijk dat ik wel is waar teleurgesteld was dat ze bezet was maar dat ze groot gelijk had en zich zeker niet bij mij behoefde te veronschuldigen! makkelijker kun je ze immers niet verdienen. Maar zie ze "i,am free now" ik denk ja dat kan wel zijn maar omdat jij de vorige keer bezet was heb ik mij nood gedwongen tot een ander moeten wenden genaamd Jessy en dat is verdomde goed bevallen, dus maakte ik haar duidelijk dat ik graag van haar diensten gebruik wilde maken maar dan op een later tijdstip.

    Daar ik niet wist of Jessy aanwezig was en niet het risico wilde lopen om helemaal achter het net te vissen, ben ik even bij Coco gaan informeren of Jessy wel aan wezig was. Dat was het geval! gezien haar afwezigheid in de huiskamer ging ik er vanuit dat ze op de kamer zat, mij aan de bar gezet bij de ingang met een warsteiner voor de neus zodoende overzicht te hebben, kwam er op gegeven moment een nog jonge maar heel knappe dame bij me staan, kroop tussen mijn benen, begon wat te kussen en vroeg na luttele minuten of we niet wat konden gaan spelen. Ik zei dat daar geen sprake van kon zijn omdat ik niet met vreemde vrouwen het bed ga delen, ze keek me aan of ze water zag branden en ik zag haar denken wat zit hier voor malloot op de kruk waarop ik haar vroeg of ze ook een naam had. Wel het bleek Julia te zijn, zoals gezegd een jong maar erg knap meisje met ook een lekkere lichaam, na haar uitgelegd te hebben dat ik zat te wachten op een andere dame nam ze de benen om vervolgens een ander de kop gek te maken. In het verdere verloop van de avond kwam ze nog wel diverse keren een kus brengen zonder overigens opdringerig te zijn waardoor ze zeker mijn interesse heeft gewekt! naja wie weet een volgende keer!

    Julia heeft haar hielen nog niet gelicht of ik zie Jessy in enen achter de bar vandaan lopen, dus ik wil mij omdraaien om haar op te kunnen vangen maar kreeg daar eigenlijk de kans niet meer voor want Jessy had mij dus ook waargenomen en pakte mij vanachter vast zodat omdraaien niet meer mogelijk was. Na de warme begroeting ontspon zich een gesprek waarbij het vooral ging over de vorige keer, Jessy is een slimme meid die je binnen de korste keren mee neemt in wereld van illusies, na enige tijd vroeg ze wat ik voor plannen had en of ik net als de vorige keer nog even wilde wachten nou dat wilde ik niet en vroeg haar om de sleutel te organiseren zodat we zsm op een kamer zouden belanden! wachttijden waren er niet dus ze kwam eigenlijk in no time terug met een sleutel dus op naar de kamer!

    Op de kamer gekomen met Jessy vliegen de vonken er direct vanaf werkelijk, ze begint met hartstochtelijk kussen niet wild maar zoooooo "intens" daar krijg je direct een staander van die z,n weerga niet kent, al kussend elkaar uitgekleed waarna ze na 10 minuten zegt zullen we op bed. nou ja als het moet vooruit dan maar, op bed gewoon verder gaan met waar we gebleven waren en
    langzaam ben ik al kussend en likkend afgezakt naar lagere regionen.
    Jessy is een vrouw van 27 jaar met een lichaam waar een 18 jarige jaloers op is, zo petite zo zacht ze geniet ook echt van het vrijen en de sex. Ze brengt je echt in vervoering met dat heerlijke kussen wat ze doet vol overgave geen enkele terughoudendheid te bespeuren, dus zoals gezegd langzaam afgezakt alwaar ik haar glad geschoren poes ontwaarde, heel voorzichtig en plagerig ben ik begonnen om haar intiemste plek te bewerken, al spinnend als poes laat ze zich het beffen van haar heerlijke doos welgevallen, geen overdadig gekreun of gekerm, nee echt genietend van hetgeen haar overkomt laat ze zich naar een hoogtepunt brengen. Na een half uur met haar te hebben gespeeld waarbij ook alles is toegestaan (althans ik ben niet teruggeroepen en geen afwerende bewegingen bemerkt) kreeg ze een orgasme wat echt uit haar kleine teen kwam! zo heftig verkrampte ze.

    Na haar orgasme ben ik al kussend en likkend weer naar boven gekropen waar haar warme mond al weer lag te wachten om dat heerlijke tongzoenen te hervatten, met onze tongen nog in een verstrengeling kroop ze boven op mij en fluisterde ze jetz geh ich dich verwöhnen en zo geschiedde. Jessy geniet niet alleen als zij wordt verwent maar geniet er ook van om een ander te verwennen, ik ben zelden zo lekker gepijpt als door haar, ze is werkelijk overal. Ga achterover liggen doe je ogen dicht en je weet niet wat je meemaakt, tussendoor komt ze nog even al kussend en likkend naar boven om je niet te laten vergeten hoe lekker ze kan zoenen om vervolgens weer verder te gaan waar ze was gebleven namelijk je compleet gek maken.

    Na een half uur vroeg ze anziehen oder weiter spielen nu ben ik toch al geen fan van neuken met condoom en als er zo aan aan je lul wordt gezogen zoals Jesy dat deed dan wil ik maar 1 ding en dat is klaar komen in dat heerlijke pijpbekkie, dus zeg ik weiter spielen biette, Jessy ging d,r nog is goed voor zitten deed haar haren in een knotje op d,r hoofd kroop al plagend en zuigend in de 69 houding en de finale kon beginnen. hahahaha en dat was geweldig werkelijk. Ik al zuigend, likkend en vingerend met haar drijfnatte kut bezig en zei liet haar mond over m,n lul zakken tot ver achterin, het ging echt niet verder tot kokhalsend aan toe! ze probeerde het echt om hem in haar keel te krijgen, dat ging niet lukken maar het gevoel van de samenwerking tussen handen mond en tong was fenomenaal en gaf het gevoel of ik er helemaal in zat, ik dacht dat ik gek werd. ik legde m,n handen op haar schouders en in haar nek en begon voorzichtig stoot bewegingen te maken. Ze liet dat toe en voor dat ik het wist lag ik haar in 69 houding ongeneneerd in haar mond te neuken, ze genoot er kennelijk van want ze spoorde me gewoon aan om het op deze manier af te maken en dat deed ik dan ook met genoegen. Het was een zeldzaam gevoel om op deze wijze in haar mond klaar te komen, ik spoot haar recht in haar keel want telkens schokte ze als ik een lading weg sproeide maar ze gaf geen krimp en hield hem diep in mond en bleef er mee spelen tot ik helemaal was uitgeteld, langzaam draaide ze zich om kwam al likkend en kussend weer naar boven en nam me vol op m,n bek en begon vrolijk weer met tongzoenen echt fucking geil was dat, niks afvegen en mond spoelen nee niets van dat alles eerst super nagenieten en bijkomen en dan in je oor fluisteren danke dir ik schoot spontaan in de lach en zeg haar "dat moet jij niet zeggen maar ich danke dir!" het enige wat ze nog zegt is doch en kruipt nog even lekker tegen me aan. Voor mij was dat het teken dat ook zei er van genoten heeft zonder het te zeggen!! Dat wil toch elke man vrijen/sexen waarbij beide partijen hebben genoten.

    We hebben samen nog lekker een peukie gerookt wat gedronken en gewoon lekker liggen kletsen over van alles en nog wat want ook dat is goed bestede tijd met Jessy het is een slimme meid die echt wat te melden heeft. Na bijna 2 uur de kamer weer verlaten met een uiterst tevreden gevoel met haar afgerekend aan de lockers en afscheid genomen met de belofte dit nog eens dunnetjes over te doen.

    Na het douchen weer de barruimte in gegaan een biertje besteld en mij gezeteld op de hoge bank bij de ingang alwaar je een goed overzicht op hetgeen gebeurt, het was een gezellige boel in de huiskamer waar de DJ op een bepaald moment Roemeense muziek begon te draaien, waar de roemeense wijven als bij toverslag een kronkel in hun kop van krijgen, hun naaldhakken van zich afgooien alsof ze erdoor gestoken worden en beginnen te dansen als een slang die uit z,n doos wordt gefloten. Ook de wonderschone Coco liet zich hierbij niet onbetuigd.
    Naar mate de tijd verstreek werd het enthousiaste dansen wat minder en begonnen de dames zich weer wat met de heren te bemoeien en zo kwam de mooie Julia nog een aantal keer een kus en knuffel brengen zonder daar "de" vraag te stellen overigens, ook Anita kwam zo nou en dan eens informeren en nog wel een aantal dames waar ik de namen niet of niet meer van ken.
    Ook Nicoletta kwam nog even polshoogte nemen, maar ik moest haar mededelen dat het niks meer ging worden want ik was helemaal leeg zeg maar.

    Ik had zo,n enorm voldaan gevoel na de sessie met Jessy dat ik er 300% zeker van was dat met welke dame ik ook naar de kamer zou gaan dat het alleen maar tegen zou vallen. Ik besloot dus maar om mij tegen 23.00 uur om te gaan kleden en huiswaarts te keren met het gelukzalige gevoel wat ik had over gehouden aan de vrouw die de G-krachten in mij had los gemaakt namelijk JESSY.

  12. Onderstaande 8 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2013),Badslippers ( 9 maart 2013),Bosco (12 maart 2013),hansdordt (10 maart 2013),Koekkoek (17 maart 2013),Megaboob ( 9 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Wijze grijze ( 9 maart 2013)

  13. #157
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Standaard Live at Panic Station: Partyweekend Maart, deel 2

    Na op de een of andere manier de fuif van Willi en Jansen te hebben overleefd was de schade financieel gezien niet zo groot, maar fysiek zag het er slechter uit. Mn linkeroor verving elk normaal geluid door een irritante piep en de bijpassende hoofdpijn was alleen met paracetamol weg te krijgen. Mn stem was daarnaast nog steeds zo welluidend als een gebarsten fluitketel. Toen deze racebeer 's middags om 16u binnen wandelde en Badslippers grapte waarom ik zo laat was, gaf ie zelf direkt al het antwoord: beetje laat wakker geworden ("as in" net na de middag). Het was inmiddels zo gezellig druk dat je het buiten al merkte, want je kon nauwelijks je auto nog kwijt in de straat. Binnen heb ik me tot het eten eigenlijk vooral als schaduwbeer gedragen, her en der wat staan praten, een beetje lui liggen hangen. Een lading patat en snacks hielp de muizenissen uit mn hoofd te verdrijven en ik kon nog wat bijkletsen met o.a. blueeyes, Dalton en phea.

    Je hebt er maar één nodig

    Heeft deze racebeer dan helegaar niks uitgevoerd? Oh jawel. Kort na het eten kwam ik in de zee van Roemeentjes die allemaal met een andere variant op 'hey baby' m'n aandacht probeerden te trekken dat ene meisje tegen dat pontificaal voor zich uit zat te staren. PP-formaat (behoorlijk slank dus), zwart en bij onderzoek geen Afrikaanse, maar een latina. Met mn Google-spaans kwam ik een paar zinnen ver maar toch maar weer op Engels teruggevallen. Ze noemde zich Chanel, werkte hier nog niet zo lang. Er zou een Chanel in GT rondlopen, maar die is blank. Naar eigen kwam deze jongedame uit Venezuela. We waren het al vrij snel eens en hadden nog geluk ook bij de sleuteljacht, want ze had na tien minuten al beet. Daar waar ik de vorige avond de enige kamer van de dag als stressverdrijving heb gebruikt, ging deze racebeer nu toch iets anders te werk. Chanel ontpopte tot een "chica" die erg haar best deed de gast het naar de zin te maken en er zelf ook een beetje van te genieten. Kussen ging steeds dieper, bloasmeziek volgde dezelfde route. Beffen en vingeren werd enthousiast begroet en ze lag aardig tegengas te geven, al vond ik haar gekreun een beetje gemaakt.

    Halfuur was nog niet bereikt, maar ik wist toen al dat ik ging verlengen. En dat bleek een goed idee te zijn, want na twee standjes neuken en een minuut of twintig was de eerste plof al een feit Bam We doken samen de douche onder (die lag zowat om de hoek) en bleven daarna even uitblazen. Algauw werden we weer handtastelijk en begon de hele 'sores' weer opnieuw. Chanel liet zich nu wat meer meeslepen en liet het toneel een beetje varen. Deepthroating en anaal vingeren kunnen we ook op haar cv bijschrijven, av bleek ook mogelijk na toevoeging van wat olie hier en daar. Dit keer waren we een uurtje bezig voor ze uiteindelijk de tweede plof eruit geknepen kreeg :fuck Bam! We kletsten nog wat na, rekenden af en namen met een dikke zoen afscheid. Na een douche liep ik weer naar boven, maar werd op de trap tegen gehouden door een van de Roemeentjes die me eerder al aan de jas stond te trekken. Ze verspert me de weg, kijkt me verwachtingsvol aan. Ik keek haar aan als een oude Texas Ranger die net uit zn roes is ontwaakt met barstende koppijn die naar een oor uitstraalt. "Go ahead, shoot me!" zei die blik. Ze moest er zo om lachen dat ik mocht doorlopen.

    Deze racebeer was bekaf na Chanel en had eigenlijk geen zin meer in ronde 3. Echter, ik kreeg een stalker. Dat Roemeentje liet me niet zomaar gaan en dook een paar keer strategisch in mn buurt op. Ze kwam uiteindelijk bij me schoot zitten, stelde zich als Jolly voor. Ik vond het wel een leuke meid, maar helaas ondanks al haar verleidingspogingen wilde er niet veel meer wakker worden (ze kust wel lekker trouwens). Ik liet haar gaan en uiteindelijk dook ze naast Rudi-nl op. Of hij er nog mee is weggeweest weet ik niet, dat mag ie zelf vertellen als ie zin heeft. Ik was er moe aan en voelde een oorontsteking opkomen die me nu een week later nog steeds het gevoel geeft alsof ik drie dagen in een vliegtuig met een slechte drukcabine heb gezeten. Toch kon ik de radio in de auto nog wel verstaan, waar de nederlaag van Twente tegen Ajax werd afgewisseld met een leuk deuntje van Muse: Panic Station

    "You won't get much closer, till you sacrifice it all (all)
    You won't get to taste it, with your face against the wall (wall wall)
    Get up and commit. Show the power trapped within (in in)
    Do just what you want to. And now stand up and begin

    Ooo 1, 2, 3, 4 fire's in your eyes
    When it's came your sacrifice imagination.
    Ooo 5, 6, 7, minus 9 lives
    You've arrived at panic station
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  14. Onderstaande 11 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 maart 2013),Badslippers ( 9 maart 2013),Bosco ( 9 maart 2013),Costana ( 9 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),hansdordt (10 maart 2013),Jack42 ( 9 maart 2013),Koekkoek (17 maart 2013),Magic-G ( 9 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Wijze grijze ( 9 maart 2013)

  15. #158
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag er weer voor gekozen om naar LR te gaan na een matig bezoek aan GT vorige keer. Een maand geleden was m'n bezoek aan LR veel mooie nieuwe dames gezien 2 geprobeerd en nu wou ik de andere wel eens leren kennen.

    Het begon al goed met een gezellig gesprek bij binnenkomst rond 2 uur. Nog geen van die mooie vrouwen gezien (die kwamen toen ook pas later binnen) dus eerst maar naar de kamer met Vicky die altijd wel op het menu lijkt te staan als ik in LR ben. Vervolgens tegen 6 uur na wat twijfelen naar de kamer gegaan met de kleine Carla. Mooie dame met goed figuur en super mooi gezichtje met een mooie lach. Dit bleek een uitstekende keuze. Geweldig uurtje mee beleefd. Deze dame kan excellent pijpen en het is fantastisch hoe ze je aan kijkt tijdens het pijpen en uiteindelijk heerlijk met een FT geëindigd. Er kwam verder weinig anders goeds binnen. Ik sprak nog even met een mooie dame met donker haar en erg slank dacht de ze Daniela heet maar omdat ze niet zoende en niks extra's deed niet mee naar de kamer geweest. Daarom nog maar eens met Marian naar de kamer geweest maar dit keer maar een half uurtje deed ze geen rek pogingen en zoende wat meer met de tong. Betere sessie dan vorige met haar. Als laatste voor de 2e keer een uurtje naar de kamer geweest met Carla. We kregen kamer 7 en wederom was het super.

    Het beviel ook wel op vrijdag dit keer want het was minder druk en de wachttijd die ik heb mee gemaakt was 1 keer een kwartier alle andere keren kreeg de dvp direct de sleutel en da's een stuk aangenamer dan vorige keer toen we 2 keer meer dan een uur moesten wachten (en ook vervelend vorige keer toen ik het een mooie tijd vond om naar de kamer te gaan waren alle mooie dames op de sleutel aan het wachten die moesten daar erg lang op wachten dan nog wachten tot er is een terug is dan pas kan je na de kamer maar moet de dvp eerst weer meer dan een uur wachten op de sleutel).

    Nu de line-up in LR weer wat te bieden heeft zal ik daar graag weer regelmatig naar toe gaan. De club zelf heeft toch meer te bieden dan GT. De bezoekers lijken sneller een praatje met je te maken en ook de dames hebben meer tijd voor een praatje dan in GT. Over 2 of 3 weken probeer ik er weer naar toe te gaan eerst maar een GT bezoeken nu Celina daar terug is.

  16. Onderstaande leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (10 maart 2013)

  17. #159
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 13:32
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Nog iets over mijn sessie met Carla. de dame heeft me uiterst correct behandeld. Ze kwam zelfs later na de eerste kamergang nog een tijdje bij me zitten enige is dat ze zei toen ik hoeveel een uurtje was (75) en ik bevestigde ze zei "but you are gonna pay me good yes" ik heb gezegd dat ik haar wel een fooitje zou geven. De 2 keer vroeg ze hoelang we nu zouden blijven en toen ik een uurtje antwoorden herhaalde ze precies dezelfde zin als in het eerste uurtje. Uiteindelijk heb ik haar de eerste keer 120 gegeven (voor een uur + ft) en de 2 keer 90. Prima want als ze een dame was die 100 per uur vroeg had ik dat ook voor haar service overgehad bovendien was ze er wel dankbaar voor. Echter iemand vertelde me ooit dat hij nooit fooi geeft omdat de dames je net zo graag weer als klant en net zo goed behandelen. Veel dames laten ook geen enkele dank merken voor het extra geld. Sindsdien geef ik nog maar een enkele ker fooi, alleen als ik de dame erg aardig vind (maar ook niet elke keer) en ze het het verdient. Echter er is 1 dame die ongekend tz de eerste keer daarna nog steeds als de beste maar niet zo als de eerste keer. Bleef ik een keer 2 uur vroeg (niet verplichte) ze of ik dan wel 100 wilde betalen per uur (rare redenatie als je 2 uur blijft hoeft ze niet op een andere klant te wachten dat scheelt tijd waarin ze niets verdient maar dan wil je juist extra). Maar goed TZ was weer als de eerste keer ik vroeg vanwaar het verschil zei ze omdat ik 100 per uur had betaald en sindsdien geef ik haar altijd 100. Ik had haar ookzeker net zo vaak bezocht als ze de eerste keer 100 had gevraag en niet zo ongekend goed had gezoend als toen maar zoals tijdens haar 2e sessie met mij.

  18. #160
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 9-3

    - Amalia zei me vorige week dat ze terug zou keren in LR en Boy69 tipte me dat Katty ook terug van weggeweest was. Ik hoefde dus geen keuze te maken waar ik heen zou gaan.

    - Vroeg, zo rond 13 uur, gearriveerd in de Woonkamer van Kaarst, waar al ruim 30 dames zaten te wachten.

    - Pistol Pete en Dupke behoorden ook tot de vroege vogels, Boy69, GT-Junky kwamen wat later.

    - In de tent een vruchten-ontbijtje met -sap genomen om de vitamen voor de komende week binnen te krijgen.

    - De middag doorgebracht door wat te spetteren in de whirlpool (die in tegenstelling tot vorige week) nu op prima temperatuur was, sauna'tje en socializen met aanwezig beren en dames.

    - Tegen half 6 loop ik de bar in en zie ik aan de andere kant van de bar Katty staan, ze kijkt me aan, glimlacht en MJ is verkocht. Nog even met haar gestaan, daarna gezeten en tot slot haar een sleutel laten halen om te gaan liggen. MJ-meisje op en top. Het moge duidelijk zijn dat de sessie excellent was .

    - 19.00u: etenstijd. Helaas viel dat vies tegen, chefkok Ollie werd duidelijk gemist. De pudding was lekker, maar daar kan ook weinig mis mee gaan.

    - Een paar homo-biertjes (Ice) gedronken, om het vocht aan te vullen, wat op de bank gehangen eerst met Dupke en later met Pistol Pete, waar we regelmatig "gestoord" worden van meiden als Krina, Roxanna, Katty, Alina, Kelly en nog een paar.

    - Ondertussen las ik berichten van Boy en GTJ op het forum over een gek (zie hier) die me eigenlijk nog niet was opgevallen, maar nadat ik er meer op ging letten was het inderdaad zeer irritant gedrag wat LR niet zou moeten accepteren.

    - Inmiddels had ik ook meer dan genoeg van die idioot en zocht een plekje buiten de bar, op het bankje bij de entree. Blijkbaar had Daniela dit snel door en kwam me vergezellen. Beetje kroelen, knuffelen en kussen op het bankje als een verliefd koppeltje, waarbij Theke Coco virtuele foto's aan het maken was. Voor ik het wist zaten we daar te muilen en was het point of no return bereikt, iets wat geen straf met Daniela is. Vrij snel vroeg ik haar om in te schrijven voor een key, aangezien er een wachttijd was, later bleek van ruim een uur.

    - Nadat we uitgemuild waren gingen wie ieder onze eigen weg, zij wilde graag even bij haar vriendinnetje zitten en ik bij mijn vriendjes en vriendinnetjes. Tegen een uur of 23 troffen we elkaar bij de sauna om vervolgens een uurtje kamer 15 (kamers zonder raam doe ik niet meer in LR) op te gaan. Heerlijke GFE-sessie, totaal niets om aan te merken.

    - Rond 1 u in de nacht had ik het wel gezien en wilde ik naar huis. Ik moest nog heel even een Roemeentje spreken die ik iets te weinig aandacht had gegeven, maar ze was nergens te vinden. Een uurtje samen met Dani nog wat in de bar gehangen om de tijd door te komen.

    - Precies op het moment dat ik me wilde gaan omkleden kwam ze te voorschijn en zijn we samen nog wat gaan drinken en praten om misverstanden te voorkomen.


    Al met al heb ik me weer uitstekend vermaakt, mede door 2 zeer goede sessies en een uitstekende line-up (een tiental boekingsmogelijkheden). Punten van kritiek zijn het deurbeleid cq. gedrag van ijsberen (het is niet nodig om mensen buiten te gooien, maar even aanspreken kan al genoeg zijn) en het eten was ondermaats (ook de mening van verschillende andere beren).

    Tot volgende week

  19. Onderstaande 14 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (10 maart 2013),bad pritt (10 maart 2013),Badslippers (10 maart 2013),Bosco (10 maart 2013),Costana (10 maart 2013),egon, Dr. Rammler (10 maart 2013),gignnl (10 maart 2013),Jack42 (10 maart 2013),Jansen (10 maart 2013),Koekkoek (17 maart 2013),LittleJoe (10 maart 2013),rob45 (10 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Twinangel (15 maart 2013)

  20. #161
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Berichten over Carla verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...Carla-geleuter

  21. #162
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Livingroom op donderdag

    Afgelopen donderdag weer eens naar LR vertrokken; na enige twijfel toch het vrijkaartje gebruikt, dus dank aan LR en W2.

    Bij binnenkomst een zeer uitgebreide check van het printje, terwijl Manuela toch dagelijks een paar van deze zou moeten zien langskomen. Maar goed, daarna een roze badjas toebedeeld gekregen en voor de eerste keer de ‘verre’ kleedkamer gekregen. Ben later met fokking elk meisje eerst de verkeerde kleedkamer ingelopen.

    Meteen maar naar de tent voor een lekker omeletje, waar ik tot mijn verbazing een hier anoniem blijvende beer zag zitten; het was alweer een tijdje terug dat ik WA van Buren had getroffen (al betwijfel ik of hij de elfstedentocht kan uitrijden op zijn geprefereerde vervoersmiddel) en LR is zo een beetje de laatste plek waar ik zou verwachten hem te zien; de logische uitleg volgde snel. Gezellig gebabbeld, al duurde het verhaal van World wat lang door een Nutella verspreidende Bulgaarse, die er regelmatig even tussenkwam. Ook binnen nog uitgebreid gebabbeld, waarbij er nog weinig aandrang tot kameren was.

    Nou moet ik zeggen dat dit ‘weekend’ mijn seksuele uitspattingen op wat vreemde drijfveren zouden blijken te rusten; voor mij nog onduidelijk of dit een ‘bugje’ was of een ontwikkeling die zich gaat doorzetten. Maar terug naar de meiden in LR; er liep echt een prachtige topless meisje rond (ook nog met paardenstaart) en een jaartje geleden zou ik haar waarschijnlijk 50 euro hebben gegeven voor een ondermaatse sessie… maar dingen veranderen. Ze verstoorde het gesprek met WA van Buren met een erg aantrekkelijk ‘Nah?!’… we keken haar een seconde of vijf schaapachtig aan, knipperden twee keer om de oogballetjes vochtig te houden, en gingen verder met het gesprek… jammer de pammer hoor.

    Daar ik zelf zat te miepen dat ik niet met een prutsmuts wilde beginnen, werd ik niet geheel subtiel aan Tanja gekoppeld. Een leuke en sympathieke meid, al vind ik de berichtgeving over haar looks wat overdreven. Leuke babbel en na een tijdje inderdaad maar gaan douchen: je moet toch een keer beginnen met neuken.

    Op kamer 1 een geslaagde opener van het weekend. Zoals het betaamd, met dit knuffelmeisje liggen knuffelen… tongzoenen ok, al staat het bewegingritme van haar tong wel voorgeprogrammeerd; bij volharding slaat de vermoeidheid toe en kun je er wat meer samenspel van maken. Pijpen was goed en langzaam – af en toe onderbroken voor een tongzoen - en ook met de seks was weinig mis. Rustig in cowgirl en daarna lekker in lepeltje lepeltje. Een heel passend meisje voor dit soort knuffelgedoe, met die stralende oogjes. Zeker een van de betere sessies die ik in LR heb gehad, maar op jaarbasis vind je zo een sessie nergens meer terug lijkt me. Een uurtje dat best herhaald zou kunnen worden overigens.

    Op de trap naar beneden tegen dj Tonny opgelopen en na het douchen me bij enkele forumvervuilers in de tent gevoegd en kennis gemaakt met Picasso; leuk om deze bekende naam eens in levende lijve te ontmoeten. Van te voren het menu gecheckt en ik had er wel vertrouwen in dat die moffen een schnitzel konden bakken… met die zigeunersaus zou het ook wel goed komen leek me zo. De avond ging overigens snel met al deze clubexperts.

    Een paar grappige showtjes bekeken, die toch vooral onder ‘leuk gepruts’ gecategoriseerd kunnen worden. Later ook nog een life seksshowtje van die nutella likster met een kerel die kennelijk op openbare actie kickt. Komisch om te zien hoe die meid terwijl ze geneukt werd naar allerlei andere kerels zat te lonken (kreuntjes waren ook nogal over de top); nog grappiger om al die andere meiden afkeurend met elkaar te zien smoezen.

    Op een van de bankjes werd ik vergezeld door Jolly, die opende met de mededeling dat ze graag zoent en dat op mond, nek en oren gelijk maar even showde. Vriendelijk meisje al vind ik haar helemaal niet mooi (wel een strak lolita meisje) met voorgeschiedenis in Safari en FKK Point. Toevallig had ik eerder nog besproken hoe ik inmiddels wel eens ga kameren met meisjes die ik voor het hoerenlopen ook in de kroeg niet mee zou nemen… daar zou dit er dus eentje van worden. Langdurig in de bank gehangen met tongzoenen, schone oortjes en op er toe doende plekken een al wat vochtig slipje (dat ze ritmisch tegen mijn vingers aan duwde). Nog eventje de softcore lesbi show van Cora en vriendin afgekeken en als een soort van aanmoediging voor de leuke presales naar een kamertje.

    Ik had met dit meisje eigenlijk niet veel behoefte te knuffelseksen, dus hielden we het maar wat meer recht toe recht aan. Tonzoenen goed, tieten afwezig, evenals terughoudendheid en vingeren ging lekker gemakkelijk. Na 3 vingers stopte ik maar met vingers toevoegen. Geil en leuk. Pijpen en neuken was ook best ok, allemaal een stuk meer PSE dan ik normaal doe, maar het was wel lachen. Door de ietwat korte rustperiode en het feit dat ik haar niet echt mooi vond, brak mijn gebrek aan conditie me uiteindelijk op en hebben we het maar met de hand tot een einde gebracht. Tong in mijn bek en vingers in haar poes uiteraard. Haar instelling kun je niet anders dan top noemen. Aftersales zijn ook het vermelden waard, al was ik een kwartier na de kamergang even bang dat ze de hele avond aan mijn badjas zou blijven hangen; in die tijd al vier keer langsgekomen voor een zoen (en de mededeling dat ze nog een keer wilde; zeg ik ook altijd tegen mijn baas als het salaris is gestort, maar die gaat er ook nooit op in).

    Best een leuke sfeer in de bar, met af en toe dames die achter de bar dansten. Jammer dat de drie (voor mij) mooiste meisjes uitsluitend in de gokkasten geïnteresseerd waren. Alleen bij de automatisch opgelegde pauze, gingen ze wat anders doen. Crina (met deze spelling beslaat ze alle posities in de top 10-en van de fotoplay) en die paardenstaart door eventjes de bar rond te kijken naar mogelijke interesse – al heb geen van beiden op een lach kunnen betrappen – en Linda Pinda door eventjes achter de bar met haar tieten en kont te schudden… kan ze behoorlijk goed overigens. De service info over deze dames was overigens weinig belovend, dus zoveel maakt het ook weer niet uit.

    Aan de bar hangend kwam Daniela een paar keer langsbuurten. Ze trok me eigenlijk niet echt, al is het best een leuk meisje. Veel knuffelen en een beetje in mijn nek en oren likken (had Jolly al schoongemaakt hoor). Na een paar keer af te hebben gehouden vroeg ik waarom het nou zo noodzakelijk was dat ik met haar naar een kamer ging. Ze deed me een uniek voorstel: een leugen of de waarheid… hoe vaak bieden Roemeentjes de waarheid aan?! Nou ja, een lang verhaal kort: ‘hun’ zaten te pushen om de inkom en ze had nog geen kamer gedraaid. Tja, kameren met een stresskip leek me nou ook niets… maar ze bleef best leuk en knuffelde en kletste nog een tijdje zonder op kameren terug te komen. Een onbekend gevoel, dat niet de bedoeling kan zijn, kwam boven drijven en uit een soort van barmhartigheid (wat een onzin) maar gezegd dat ze een sleutel mocht halen.

    Een wat vreemde kamergang, waarbij ik eigenlijk pas na ontkleding opmerkte hoe geweldig haar lichaam is. Een beetje knuffelen en zo, terwijl de vingertjes vriendelijk werden ontvangen. Tongzoenen was op zich best ok, maar eigenlijk is het tongloze zoenen leuker (ze gaf zelf ook aan daar een voorkeur voor te hebben). Af en toe wat geklets en eigenlijk voornamelijk zo blijven prutsen waarbij ook de sign of the horn met instemmend gekreun werd toegestaan (Jolly had eerder vermeld dat de relevante betekenis van dit gebaar als algemene kennis wordt beschouwd). Tja, ik kan er niet meer van maken dan dat we dit zo een minuut of vijftig hebben volgehouden, waarbij zij op een gegevenmoment maar met haar klit ging spelen zodat er nog iemand klaar zou komen. In de laatste 10 minuten dan nog even geconcentreerd ervoor gezorgd dat mijn zwemmertje ook de vrije loop werden gelaten. Of ze kan pijpen en neuken… ik zou het je niet kunnen zeggen.

    Inmiddels was de bar nagenoeg verlaten, met alleen nog verplicht aanwezige dames en een paar forumlui. Jolly was met Picasso aan het prutsen op de pizzatafel en ik ben er maar even bij gaan zitten. Een paar pilsjes gedronken terwijl ook WA van Buren en dj Sunny zich erbij voegden… gezellig afbouwen. Vlak voor tijd nog even samen met Jolly gaan douchen en tot het sluiten van de markt gebleven, alvorens naar de B&B te schoffelen.

  22. Onderstaande 17 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (12 maart 2013),Badslippers (12 maart 2013),Bosco (12 maart 2013),Costana (12 maart 2013),fiatido (20 maart 2013),gignnl (12 maart 2013),Jansen (12 maart 2013),Koekkoek (17 maart 2013),Megaboob (12 maart 2013),noglangnietuitgewandeld (17 maart 2013),Picasso 1 (17 maart 2013),RAUL7 (12 maart 2013),rob45 (12 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),sunny (12 maart 2013),Toulouse-Lautrec (12 maart 2013),Twinangel (15 maart 2013)

  23. #163
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Daumen hoch LR 16 maart 2013

    Na een wat tegenvallend bezoek, vooral qua sfeer, op 9 maart was ik benieuwd naar wat LR op 16 maart te bieden zou hebben.

    Op de A57 waande ik me vanwege de steeds slechter wordende kwaliteit van het wegdek reeds in Oost-Europa terwijl ik me toch liever alleen bezighoud met het goede dat Oost-Europa te bieden heeft

    Toen ik rond 13.30 u. in LR aankwam was het nog lekker rustig. Na een begroeting van Uwe, Manuela en Vicky heb ik me maar snel getransformeerd tot ijsbeer.

    In de loop van de dag diverse ijsberen gesproken (voor zover mijn pannenkoekmeisje het toeliet). Het was gezellig vertoeven in LR met o.a. MichelJ, Dupke, Boy69, RB, dhr. N.

    Over de dames niets te klagen vandaag. Er was een gevarieerde line-up met ik denk voor elk wat wils. Ik denk dat er ongeveer 50 dames aanwezig waren.

    ’s Avonds bracht DJ Toni de sfeer er goed in. Prima muziekkeuze! Toch blijft het leuk die dames lekker te zien bewegen

    Het was goed om te zien dat het management van LR de kritiekpunten van de week er voor ter harte had genomen en er ook daadwerkelijk iets aan deed om de sfeer goed te houden en een bepaald iemand in toom te houden. Prima gedaan gisteren en dit geeft hoop voor de toekomst.

    Na een aantal kamersessies met Viki moe maar voldaan in het holst van de nacht weer naar huis gegaan.

    Conclusie: het was een prima dag in LR!
    ............., я тебя люблю дорогая!

  24. Onderstaande 6 leden hebben GT-junky bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 maart 2013),Badslippers (17 maart 2013),Bosco (17 maart 2013),Costana (17 maart 2013),Koekkoek (17 maart 2013),Megaboob (17 maart 2013)

  25. #164
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GT-junky Bekijk bericht
    Over de dames niets te klagen vandaag. Er was een gevarieerde line-up met ik denk voor elk wat wils. Ik denk dat er ongeveer 50 dames aanwezig waren.
    Inderdaad ongeveer 50 dames tegelijkertijd in LR, maar over de hele dag genomen toch wel een 60-65...

    Line-up: 60-65 dames:


    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alexia (.ro), Andrea (.ro), Betty (.ro), Bonny (.bu), Carla (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Deea (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Erica (.ro), Eugenia (.ro), Eva/Lorena (.ro), Isabella (.ro), Jessy (.ro), Jolanda (.ro), Katty (.ro), Kelly (.ro), Krina (.ro), Landiana (.ro), Lara (.bu), Linda (.ro), Lisa (.ro), Nicole (.hu), Paula (.pl), Ramona (.ro), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Vita (.ua), Xenia (.ua), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20.
    Verslagje volgt van de week nog wel...

    /QUOTE]

  26. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 maart 2013),Bosco (17 maart 2013)

  27. #165
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Verder niets aan toe te voegen. LR was gisteren een goede keuze om heen te gaan. Uiteraard (net voor middernacht) weer wachttijden. Blijft vervelend. Ook voor de dames. Over de dames gesproken; ze waren er weer in alle soorten en maten. Mij valt toch op (valt het alleen mij op??) dat de LR dames waarschijnlijk toch wat meer honkvast zijn.

    Was alles dan volledig in de hand? Nee, ondanks zeer hard werkend personeel (petje af) zou het fijn zijn als;

    - Het water in het bubbelbad overdag niet koud is (had ik verleden week in YY ook al, ik schijn dat aan te trekken).
    - De pizza was in een ogenblik weg
    - Jammer dat er geen F1 in de tent was (0100 's nachts, kwalificatie)
    Een uurtje is ook maar een uur...

  28. #166
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 03:33
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Gisteren na enige aarzeling toch besloten om af te reizen naar LR.

    Na vorige week zou het immers alleen maar beter kunnen qua sfeer, en ik was dan ook benieuwd hoe LR zou reageren op de geleverde kritiek.

    Bij binnenkomst om 14:30 zag ik tot mijn verassing al een groot aantal bekende beren in de bar.
    Een toppertje had vooraf aangegeven vroeg aanwezig te zijn, maar helaas pindakaas, ze hield haar belofte niet.

    Verrassend was de aanwezigheid van Landiana, die na een jaar afwezigheid haar rentree heeft gemaakt in LR.
    Uiteraard heb ik er geen gras over laten groeien en heb haar uitgenodigd voor een kamerbezoek.

    De middag kabbelde voort, en ik bleef hopen dat het toppertje alsnog zou konen opdagen, helaas bleek dit ijdele hoop.

    Wel verscheen er een nieuwe dame ten tonele, weliswaar iets ouder, maar een superbody.
    Zoals de laatste tijd wel met het geval is ben ik altijd in voor wat nieuws, en dus heb ik ook haar uitgenodigd voor een kamerbezoek.
    De dame in kwestie, Lori, kweet zich goed van haar taak, en ik ging dan ook tevreden terug naar de bar.

    Zo tegen 19:30 maakte de "ADHD-idioot" van vorige week zijn opwachting, en ik was net als enkele anderen die zich vorige week aan deze gast stoorden, benieuwd wat er zou gebeuren.

    Tot onze opluchting werd deze gast echter direct aangesproken door de clubleiding, en hem werd vriendelijk te kennen gegeven dat hij zich moest "gedragen", en andere gasten niet tot last moest zijn.
    Weliswaar vertoonde hij nog enkele malen zijn beperkte kunsten achter de bar, maar hij wist zich goed te gedragen, waardoor de avond ook op dat gebied gelukkig goed verliep.

    De bedrijfsleiding trad ook adequaat op bij een idioot die zich liet pijpen in de kino, maar na de daad direct te bar inliep, omdat hij niet wilde betalen.
    Na enige discussie bij de receptie werd deze idioot aangepakt en eruit geflikkerd.
    Later op de avond was er trouwens nog zo'n malloot (schrijver op dit forum) die met zijn zatte kop niet wilde betalen na een kamerbezoek.
    Ook hij werd echter terecht aangepakt door de bedrijfsleiding.

    Als afsluiter van de dag heb ik tenslotte nog gespeeld met Cindy, waarna ik omstreeks 2:15 huiswaarts keerde.

  29. Onderstaande 14 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 maart 2013),Badslippers (17 maart 2013),bosbeer (22 maart 2013),Bosco (17 maart 2013),Costana (17 maart 2013),fiatido (20 maart 2013),gignnl (17 maart 2013),LittleJoe (17 maart 2013),Megaboob (17 maart 2013),noglangnietuitgewandeld (17 maart 2013),RAUL7 (17 maart 2013),rob45 (17 maart 2013),uurtje (17 maart 2013),Wijze grijze (17 maart 2013)

  30. #167
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wat een hoop vreemde dingen gebeuren daar in de gezelligste huiskamer van NRW dronken bezoekers die niet willen betalen maar is het niet beter dat de drank wordt geschrapt in LIVINGROOM dan kom je zulke dingen niet tegen en is het voor de dames een stuk beter om te werken.
    Nog beter is het wanneer een man dronken wordt hij er meteen uitvliegt.
    Slecht bestuur is het dat ze de dames dan nog lastig vallen of wie weet willen de dames dubbel beuren met deze crisis.

  31. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 (17 maart 2013)

  32. #168
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    ik weet het niet, ik was er niet bij. Ik zag wel dat er een aantal "dingen" bij de receptie aan het gebeuren waren. Naarmate de avond vorderde werden de dames trouwens wel vrij assertief. Feit blijft echter dat als er handelingen zijn gepleegd, dit betaalt moet worden. Helaas wel....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  33. #169
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Misschien een onvermijdbaar gevolg van te veel mensen op een te kleine ruimte .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  34. #170
    Geregistreerd
    8 februari 2008
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 20:52
    Berichten
    279
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    88 in 17 posts

    Rotes Gesicht

    Gister mijn wegens ziekte uitgesteld tripje naar LR volbracht. Ik kwam rond 15.00 uur binnen en werd gelijk door Bulgaarse Vera verleid om een filmpje te bekijken in de Kino. Dit resulteerde in een live optreden op de bank. Vera liet er namelijk geen gras over groeien en wou perse hier ter plekke spass machen. Vera wist me tot een hoogtepunt te brengen, waarna ik maar weer eens ging douchen.

    Mijn tweede poging om de bar te bereiken lukte nu wonderwel. Aanbod van dames was voldoende, de sfeer een beetje matjes. ik miste wel een aantal dames zoals Julia, Daniela en vooral Amalia. Ik had gehoopt haar weer eens na lange tijd te treffen. We vieren samen op dezelfde datum onze verjaardag, dat schept toch wel een bepaalde band. Ik twijfelde even of ik naar Magnum zou afreizen of niet. In magnum heb ik een liefje die vanuit LR daar is gaan werken. Ik besloot om maar eerst een koffie te drinken en zetelde me in een van de banken in de woonkamer. Het is natuurlijk de goden verzoeken om aandacht. Die kreeg ik dan ook van Adriana. Toen ik aangaf net een sessie achter de rug te hebben gehad, maakte dit totaal geen indruk op haar. Ze sommeerde me om met haar sex te hebben, ze had hier behoefte aan. Toen ze mijn jongeheer weer in leven had gebracht, besloot ik maar om hier aan toe te geven. Met Adriana heb ik wel een klik, we teasen elkaar en hebben daardoor altijd relaxte sex. Op de kamer eerst maar een lekker gemasseerd, hier weet ze wel van te genieten. We zijn uiteindelijk een uur op de kamer geweest met een happy ending. Het was inmiddels 18.00 uur dus tijd om wat te gaan eten. Adriana introduceerde mij met twee Roemeense zussen die pas in LR neergestreken zijn. Ze kwamen uit Zwitserland en kenden Amalia helaas niet. Samen met de drie dames gaan eten in de restauranttent. Een van de zussen heette Nicky, de jongste van het stel. De andere ben ik helaas de naam van vergeten, ze had wel een ontzettend grote boezem. Daar kon je niet omheen. Ik moest hier elke keer naar kijken

    Na het eten terug naar de bar gegaan. Ik was met een Roemeense Janette aan de praat greaakt toen Ollie onze meesterkok mij aantikte. er was iemand die me graag wou begroeten. Het was Willem2 die zijn zakelijke afrekening met het management kwam maken. Even met hem gepraat, leuk om hem weer even te ontmoeten. Janette kwam ook even kijken of er wellicht een kamergang in zat. Helaas deze keer even niet.

    In de bar zag ik Badslippers zitten in een van de achterste banken. Met hem even een praatje gemaakt. Na een grondige analyse bleek dat we de dezelfde proffesionele achtergrond hebben. Sofia kwam op een gegeven moment op de schoot bij Badslippers zitten om een spelletje te spelen op de Ipad. Ook ik kreeg op een geven moment een bloedmooie meid als gezelschap. Ze kwam uit Moldavie. Ze vroeg echter iets te snel naar een kamersleutel, dit deed bij mij, als ervaren ijsbeer een belletje rinkelen. Ik heb hiervan afgezien en ben vervolgens naar het saunagedeelte gegaan. Het water was op een perfecte temperatuur. Na een saunagang voelde ik me weer als herboren.

    In de bar was onze huis DJ inmiddels gearriveerd. Hij probeerde de stemming er een beetje in te brengen. Dit lukte niet helemaal. Ik hoorde van een van de meiden dat een Roemeense meid naar huis werd gestuurd omdat ze niet achter de bar op de verhoging wou dansen. Ik zag ook met eigen ogen dat de leiding de dames sommeerde om daar te gaan dansen. Dit lijkt me niet juiste manier om op een geforceerde wijze sfeer te creeeren.

    Alina het zusje van Krina kwam lekker bij me zitten in de Kino. Ik was nog nooit met haar op de kamer geweest zodat we besloten dit maar eens te gaan doen. Halfuurtje vol gemaakt zonder tot een hoogtepunt te komen, dit lag echter niet aan haar. Als je ouder wordt heb je wat meer tijd nodig om op adem te komen. Sex was wel goed, ze heeft een super geile uittsraling.

    Als laatste slachtoffer kwam Nicky in aanmerking. In de bar heb ik haar aangesproken. Ze is een beetje verlegen en had nog geen kamergang gehad vandaag. Daar moest maar eens verandering in komen. We zijn eerst op een bankje gaan zitten om eens te kijken of er een klik is. Nou die was er zeker, dit mondde uit in een uurtje GFE op de kamer. Ze had van die rode condooms meegenomen die een aardbeiensmaak hadden. Wat wel jammer is dat ze een klodder glijmiddel gebruikt. Nadat ze een tijdje op me gezeten had en we een andere positie wilden nemen, schrok ik me een hoedje. Het condoom was verdwenen! We hebben alles afgezocht maar deze niet meer kunnen vinden. Uitendelijk maar een nieuw condoompje gebruikt en het op doggy style afgemaakt. Het was een bijzondere ervaring met een super leuke meid. Zeker voor herhaling vatbaar.

    Vandaag toch ondanks dat Amalia er niet was een geslaagde dag gehad. Door de week is het wat rustiger, wat wel lekker relaxed is. Jammer dat de leiding de dames te veel drilt. Dit komt de sfeer niet ten goede. Sfeer moet spontaan ontstaan.

  35. Onderstaande 10 leden hebben Twinangel bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 maart 2013),Badslippers (22 maart 2013),bosbeer (22 maart 2013),Bosco (22 maart 2013),gignnl (23 maart 2013),GT-junky (23 maart 2013),LittleJoe (22 maart 2013),molaar (22 maart 2013),rob45 (22 maart 2013),Wijze grijze (22 maart 2013)

  36. #171
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Ik sluit kort aan bij het verslag van Twinangel. Deze veelpleger had er al een paar sessies op zitten en ik trof hem met de tong op de slippers direct na mijn binnenkomst nadat ik me in een van de achterste banken (bij de schuifpui) had genesteld. Altijd leuk om een ijsbeer wat uitgebreider te spreken te krijgen en dan blijkt dat je beiden in het werkveld van de "Psycho's" werkt om het wat cryptisch uit te drukken. Tevens hebben we dezelfde beroepsopleiding genoten. Mochten wij aspiraties hebben, wij konden in navolging van de vaak aanwezige nagel- en tatoeagestudio's in de clubs een psychotherapeutische afdeling kunnen realiseren. Om de klanten goed te kunnen spiegelen zou kamer 6 (naast de kino) de beste werkplek zijn). Dat zou ons geen windeieren leggen want aan klandizie geen gebrek.

    Door de week is het rustiger dan in het weekend dat moge duidelijk zijn en dan kom je sneller toe aan wat socializen en kletsen. Maar ook op deze woensdag waren er genoeg aantrekkelijke dames. Goed, mijn smaak wijkt wat af van het gangbare doch ik kon geen lelijke dames traceren. Onze conversatie werd bruut verstoord door Sophia die op mijn schoot plofte en een "Red Bull" uit de zak van mijn badjas griste. "You always come good prepared", sprak ze de legendarische woorden. Samen met zijn drieën verder geklets over wat onbenullige zaken. Goeie gezelschapsdame.

    Nadat ik ook Vicky van een blikje had voorzien kon Twinangel het kleffe gedoe tussen Sophia en mij niet langer aanzien en vluchtte naar de "Jacuzzi". Met Sophia heb ik dan maar kamer 14 opgezocht. Dat is langzamerhand onze standaard kamer. We pakken meestal deze kamer of een van de 2 kamers boven (21/22) of de spiegelkamer. Met minder nemen we geen genoegen meer. Traditiegetrouw de 2 uurtjes naar volle tevredenheid van ons beiden volgemaakt.

    Hierna heb ik geen sessies meer gedaan. Het was voor mij gewoon een avondje uit na een iets te lange dag werken. Opvallende feiten:
    - Veel mooie (en ook nieuwe) vrouwen, niet zoveel ijsberen, geen wachttijden.
    - Rebecca (spreekt uitstekend duits en engels) was "Thekefrau" daarna Coco. De ontvangst was dus in goede handen bij deze twee representatieve dames
    - DJ Tonny draaide gevarieerd. Ik zag een boel dames op de bar dansen maar wist niet dat dit "Gepusht" werd. Toch zag ik ook dames die volstrekt uit eigen beweging met de kontjes gingen schudden.
    - Er was wat gedoe rond de gokkasten. Teveel kerels wilden gokken terwijl die in hun ogen te lang bezet werden door andere kerels. Wat een armoede denk ik dan. Richt je op al het fruit wat om je heen dartelt i.p.v. zo'n stomme fruitautomaat.
    - Gemelleerd bezoekersgezelschap dat goed mengde.

  37. Onderstaande 14 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 maart 2013),bergm550 (22 maart 2013),bosbeer (22 maart 2013),Bosco (22 maart 2013),gignnl (22 maart 2013),GT-junky (23 maart 2013),Jack42 (22 maart 2013),LittleJoe (22 maart 2013),Megaboob (22 maart 2013),molaar (22 maart 2013),RAUL7 (22 maart 2013),rob45 (22 maart 2013),Twinangel (22 maart 2013),Wijze grijze (22 maart 2013)

  38. #172
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Maar ook op deze woensdag waren er genoeg aantrekkelijke dames.
    Zoals R45 al correct opmerkte, het was donderdagavond. Krijg je als "Psycho" dan heb je geen tijdsbesef.

  39. #173
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard Schlagerparty 23 maart 2013

    Het was gisteren een lastige keus: ga ik naar een club met goede muziek en wacht ik maar af wat voor dames ik aantref of ga ik naar een club waar ik tijdens een Schlagerparty van te voren weet dat de muziek me niet kan bekoren maar de dames wel?

    Uiteindelijk er maar voor gekozen om qua dames op safe te spelen en de muziek maar voor lief te nemen.

    Rond 18.30 u. kwam ik in LR aan en werd allervriendelijkst ontvangen. Helaas geen geluk bij het draaien van het rad. De eerste indruk was dat het niet zo druk was als op een normale zaterdag. Eenmaal in de bar aangekomen een paar aanwezige ijsberen, zoals MichelJ en LittleJoe de hand geschud. Later op de avond kwamen daar nog Boy69 en Dupke bij.

    Zoals verwacht was de muziek op deze zaterdag niet mijn ding. Om een indruk te geven van de muziek die continue gedraaid werd: http://www.youtube.com/watch?v=8QB52bGFGNs

    Met het eten zat het gelukkig goed en de line-up met dames was wat mij betreft ook dik in orde. Ik heb me een paar keer uitstekend met Vicky vermaakt.

    Al met al best een leuke avond gehad, maar toch was ik blij dat ik op de terugweg in de auto weer normale muziek tot mijn beschikking had
    ............., я тебя люблю дорогая!

  40. Onderstaande leden hebben GT-junky bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (24 maart 2013)

  41. #174
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 23-3

    Dames (60-65 dames):

    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alexandra (.ro), Alexia (.ro), Alina (.ro), Andrea (.ro), Anni (.pl), Betty (.ro), Bonny (.bu), Carla (.ro), Chantal (.ro), Christina (.ro), Cindy (.ro), Dana (.pl), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Erica (.ro), Eugenia (.ro), Eva/Lorena (.ro), Jessy (.ro), Jolanda (.ro), Joy (.th), Katty (.ro), Kelly (.ro), Kim(berly) (.de), Krina (.ro), Landiana (.ro), Lara (.bu), Laura (.hu), Linda (.ro), Nina (.de), Paula (.pl), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Xenia (.ua), Yasmin (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20.

  42. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 maart 2013),mynasch (24 maart 2013),rob45 (24 maart 2013),uurtje (25 maart 2013)

  43. #175
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Mijn dag zou er eigenlijk eens anders uitzien, maar het bericht van gratis entree LR voor 14.00 uur deed mij anders besluiten. Ik was er niet meer geweest sinds het verjaardagsfeest van Dupke. Toen ook gratis entree dus de crisis is ook merkbaar bij Carlitos.
    Rond 13.45 uur aangekomen en wie tref ik daar op mijn pad naar de hekken van LR, de beroemde Badslippers. Zoveel zien we elkaar niet, maar warempel er was herkenning op het gezicht te zien. Ook Badslippers vond het een aantrekkelijk aanbod en offerde alleen brandstof op voor in Kaarst te komen.
    Binnen was het redelijk te doen met het aantal beren, dames aanbod viel om 14 uur tegen. Badslippers werd wel heel erg warm verwelkomt door zijn eigen Draga Sophie, een donkerharig type die op maat gesneden is voor Badslippers. Sophie was zo'n beetje de rode draad door de dag heen voor Badslippers.

    Onder in de kleedruimte kom ik al de eerste bekende beer tegen, de bekende tegenstander van Batman, The Joker. Fervent liefhebber van Internet via GSM en laptop, was hij in gevecht met de nieuwe, moderne en zeer professioneel opgezette WiFi systeem van LR. Helaas zonder succes, maar dat gold eigenlijk voor de meeste beren. Na The Joker komt ook de mede koopjesjager Knabbel binnen, de zeer vriendelijke beer die ik heb leren kennen in VV afgelopen zomer, zijn side kick marcnl was helaas niet bij. Maar Knabbel had wel voor vervanging gezorgd, zijn naam mag niet genoemd worden, maar ik geen hem de bijnaam "de eter" omdat ik hem eigenlijk alleen tegenkwam in de eettent.

    Dat was ook de plaats waar we heen liepen om de dag goed te beginnen. De eieren vlogen de kok om de oren zoveel werd er door de beren besteld. The Joker zit op dieet, mensen die hem kennen snappen waarom..... Dus i.p.v. 3 eieren werden het 2 eieren voor hem. Scheelt weer 10 gram aan gewicht. Badslippers voegde zich ook aan dit illustere gezelschap en zo werd er na het heerlijke eten de kou getrotseerd door Badslippers, The Joker, Knabbel en ondergetekende om eens sterke verhalen uit te wisselen over de crisis in Cyprus. Af en toe werd er ook over clubs gesproken, maar dat was heel erg summier....
    We hebben dus gewoon van 14.00 uur tot 15.45 uur in die fucking koude tent gezeten en over hoeren gepraat! Maar het was heel gezellig en informatief. Veel beren werden door het slijk gehaald en andere weer de hemel ingeprezen.

    Maar om op te warmen ging ieder zijn weg en mijn weg was een lekkere bank en 10 minuten later ook een leuke DVP naast me, Yvon. Op haar verzoek heb ik haar een massage gegeven, die duurde dus bijna 2 uur. Zonder de bank te verlaten werden we verzorgd door de mooie, jonge, blonde, blauwogige barmeisje Wanta of zoiets. Vroeger ook werkzaam in een club, nu helaas niet meer, maar zou bovenaan mijn lijstje staan. Een heel lekker ding.
    Om niet de naam te krijgen dat ik alleen pre-sale, heb ik besloten om Yvon voor de tweede keer in mijn DVP carrière naar de kamer te nemen. Half uur had ik in mijn hoofd, wat kon uitlopen tot 1 uur. Wat er allemaal gebeurde in de 2! uur op kamer 3, is het standaard gezoen, gelik, gevinger, gepijp, geneuk en geklaarkom. Dat 2 keer zonder het laatste, dat was mijn sessie met Yvon. Met haar top body, lekkere tieten, mooie ogen was het geen straf om 2 uur met haar door te brengen.
    Na deze sessie maar weer eens mijn maag verwennen met 2 soorten varkensvlees goed bereidt door Ollie, hierbij nog Knabbel bedanken voor het ontfutselen van het laatste toetje van de dessert tafel en het halen van drank voor zijn site-kick van de dag en ik.

    Na het eten alles even laten uitbuiken, tijdens mijn rondje trof ik de mooie, wel iets oudere Julia/Rosa van GT. Ooit mijn draga in de begintijd van GT, maar helaas door een aantal voorvalletjes wil ze niet meer met mij naar de kamer. Maar door mijn optreden kwam Julia in het vizier van The Joker, netjes vroeg hij of ze goed was.... Goed? Goooeeed? Ze is de beste kusser die ik ooit ben tegengekomen, heeft me weer leren neuken nadat ik dat was verleerd, pijpt als een Nilfisk en gaat NIE MALS MEHR met mij naar de kamer en The Joker verwacht een antwoord van mij????? Dus vertelde hem dat ze redelijk was..... Komt ze me nog even om het hoekje om naar me te zwaaien, kushandjes geven en met een Big Smile met de heer The Joker naar de kamer voor een half uur onvergetelijke sex.
    Volgende keer maar een groot mes meenemen voor een gevalletje cabrio dakje snijden..... Revenge of Batman!

    Nadat ik was uitgehuild moest ik nog naar de kamer, mijn keus was gevallen op de sexy rondborstige Leoni. Blijkbaar was ik eens met haar op de kamer en was ik zo moe dat ik me alleen liet masseren. Ik kan me er niets van herinneren, dus zal ze me zeker GHB hebben toegediend die dag. Maar vandaag moest ik herinneringen ophalen en ging naast haar staan. Aan de andere kant stond Vicky, een lange zwartharige Roemeense, slank postuur met een leeftijd die moeilijk was in te schatten. Ze deed me denken aan Elena (LR), de latere Daniela van Samya. Dus ik draai me even om voor de leeftijd te vragen, 32 jaar. Ik vermoedde al dat ze iets ouder was en complimenteerde haar met haar lichaam. Bij Leoni stond al een andere beer, dus mijn kans was verkeken. Negentig graden draaien en mijn gesprek met Vicky werd hervat. Ze maakte me niet echt geil maar was wel aardig. Geen goede start voor te kameren, maar toch gedaan. Kamer 3 once again en ik nam weer plaats op de bank. Toen ze haar BH los maakte verraste ze me met een paar mooie borsten. Slipje uit, handdoek naast me en ze begon me direct te zoenen. Dat deed ze zo goed dat er toch wat gebeurde onder mijn badjas. Ze streelde me en kwam vanzelf uit bij mijn lul. Ik liet haar gewoon der gang gaan en hij groeide als kool. Ze liep naar haar tasje om een wettie eruit te halen en nam gelijk een kussen mee. Knielt voor me neer en maakt mijn fris gewassen lul weer fris. Kopje nat maken en dan helemaal deep troat in de mond. Dat ging een tijdje door, afwisselend met ballen likken en variaties in pijp en handwerk.
    Tijdens de pre-sales met Yvon kwam nog een bekende DVP klagen over een sessie met mij, ze had me 1,5 uur gepijpt omdat ik het zo lekker vond. Was echt maanden geleden maar ik liet blijkbaar een onuitwisbare indruk achter bij het chagrijn. Nu met Vicky houd ik het ook redelijk vol, 45 minuten pijpen, heel erg goed pijpen zelfs. Met een FT als afsluiting van deze luie sessie, liep ik tevreden van de kamer.

    Ik maak nog een rondje en maak me dan uit de voeten, een doordeweekse dag, moet dus de volgende dag weer vroeg op. Dus rond middernacht verlaten we het pand door de prachtige theke Anna de lockerkey te overhandigen en de trap af te lopen. Ik kijk terug op een mooie dag, zonder die hoge entree van 60 euro te betalen waardoor een extra 45 minuten op de kamer worden doorgebracht. Twee goede sessies, omdat ze me brachten waarvoor ik "gekomen" was. Line-up viel over de hele dag een beetje tegen, misschien de reden waarom ik niet meer zo vaak kom. Leuke gesprekken gehad met de andere "cheap" beren, en veilig thuis gekomen.

  44. Onderstaande 12 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 maart 2013),Badslippers (26 maart 2013),Bosco (26 maart 2013),gignnl (26 maart 2013),hansdordt (26 maart 2013),Knabbel (26 maart 2013),LittleJoe (26 maart 2013),Megaboob (26 maart 2013),rob45 (26 maart 2013),Stief (26 maart 2013),The Joker (26 maart 2013),Wijze grijze (26 maart 2013)

 

 
Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

  Diamond 468*60