Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 181
  1. #126
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Nou daar gaat ie dan, mijn eerste post over een tripje naar Duitsland onderweg heb ik altijd de neiging om te gaan twijfelen, toch VV? of PHG? maar nee, ik rij toch maar door naar LR. Lang geleden was ik er eens geweest omdat mijn favo Romeentje uit VV daar een weekje zou werken. Toen ik aankwam herinnerde ik mij gelijk weer dat het niet makkelijk parkeren is en het was er druk aan de auto's te zien. Na een plekje gevonden te hebben bij een buur bedrijf maar eens op de "klingel" gedrukt.

    Bij binnen komst kon ik eventueel en rondleiding krijgen, maar dat vond ik niet nodig, veel mooie dames aanwezig en een aantal bekende van VV Ik werd uitbundig begroet door Sabrina, en later door Jessy. Leuke meiden . Eerst even rond gelopen, en owja... bijna vergeten het eten is buiten in een tent, daar werd ik op gewezen toen een dame naar buiten liep en ik tegen haar zei, "koud buiten!"

    Met een cola in de hand beland ik op één van de rode bankjes en kijk een beetje in het rond. Gezien ik moeite heb met het keihard afwijzen van dames probeer ik oog contact wat te mijden, maar dat valt niet mee kan ik je melden. Een vriendelijke meid komt mijn richting op en gaat gelijk boven op mij zitten. Ik dacht.... ownee niet weer zo'n opdringertje, mijn ervaring is dat de meeste die gelijk zo te werk gaan, overdreven enthousiast zijn. Maar ze bleek weg gezellig, ik liet mij verleiden voor een kamerte, en daar hebben we t standaard programma afgewerkt. Ze was vriendelijk, lief en grappig maar de sessie was niet echt geweldig. Na PZC, NMC, TZ weer verder gegaan met PZC, alleen toen ik klaar kwam stopte ze en liet ze mijn *** het zelf uitzoeken. . Helaas ben ik haar naam vergeten, en het vermelden van het feit dat ze zwart lang loshangend haar heeft en een slank figuur zal niemand helpen

    Even een douche gepakt en terug de bar in gegaan, even wat gegeten, ik moet zeggen, t eten is super voor elkaar in LR! Na het eten aan de bar beland, en daar zit je niet lang alleen, een blonde dame (Wendy) trok speels aan mijn berenvel koord, gevolg, een gesprekje, en daar was ze op uit. Ik vertelde haar dat ik nog niet zo lang uit de kamer was en NIET met haar de kamer op ging. Dat was geen probleem, maar wilde even relaxen in de Kino. Zo gezegd zo gedaan, op naar de Kino.

    Daar begon ze mij te TZ, en dat deed ze niet verkeerd, plagend verdween haar handje telkens onder mijn beren vel opzoek naar Jan Klaasen, waarvan ik nog zo gezegd had die slaapt!, maar niet voor lang.... pffff gunnen je ook geen rust daar Toch maar naar een kamer gegaan, en een prima sessie gehad al zeg ik t zelf , Misschien later een uitgebreid verslag.

    Ik kom terug in de bar, en ga even op een bankje zitten, dat duurde geen min. en daar zat de volgende naast mij. Ik vriendelijk en duidelijk gezegd dat ik echt geen kamer wilde opzoeken, maar dat ze wel mocht blijven zitten als ze wilde. lang verhaal volgde en eindigde in een negatief gedoe, waar ik verder geen tijd aan wil verspillen

    Even baalde ik van dit gebeuren en Jessy kwam even babbelen, die meid had ik al lang niet meer gezien, lieve en mooie meid, volgende keer misschien bij haar mijn duizenden baby's achterlaten Toen Jessy verder liep, werd ik gewenkt door Sabrina, die kende ik al uit VV en ben bij haar gaan zitten. Super lieve meid, en een sexy blik door haar brilletje. Even naar de kamer geweest waar ze mij een massage heeft gegeven.

    Later in de bar nog wat gepraat een dame die naast mij kwam zitten in de bar, over het wel en wee in de clubs. er is steeds minder werk voor ze, dat hoor je steeds vaker. Ik bezoek nu ongeveer 2 jaar de FKK clubs, correct me if I'm wrong, maar de dames gaan steeds vaker verkassen, van club naar club om er achter te komen dat t overal slapper is. Ook hier slaat de crisis toe. In LR was het er ieders geval een overschot van vrouwen, dit zelfde zag ik in H7 en Alcapulco. Ik begreep dat de clubs nu ook meiden weg sturen die niet goed genoeg hun best doen. Dus mocht er een probleem zijn ga niet te snel klagen, het kan er toe resulteren dat de dame de deur gewezen wordt. En dat is niet in elke situatie de bedoeling

  2. Onderstaande 9 leden hebben Keesbe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 februari 2013),Badslippers (19 februari 2013),Bosco (19 februari 2013),egon, Dr. Rammler (24 februari 2013),gignnl (19 februari 2013),Jack42 (19 februari 2013),Megaboob (19 februari 2013),rob45 (19 februari 2013),Wijze grijze (19 februari 2013)

  3. #127
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 16-17/2

    Onderstaande dames waren op 16 en/of 17 februari in LR:

    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alina (.ro), Alexia (.ro), Andrea (.ro), Anita (.tr), Anni (.pl), Betty (.ro), Bianca (.ro), Bonny (.bu), Carla (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Christina (.ro), Cora (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Deea (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Eugenia (.ro), Eva (.ro), Isabella (.ro), Jessy (.ro), Jill (.de), Jolanda (.ro), Julia(na) (.ro), Kelly (.ro), Kim (.de), Lara (.bu), Linda (.ro), Magdalena (.bu), Melissa (.ro), Monique (.ro), Nicole (.hu), Noriko (.jp), Paula (.pl), Rebecca (.ro), Sabina (.ro), Sabrina (.ro), Sandra (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Trixie (.de), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Victoria (.cu), Xenia (.ua), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20-25.

  4. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 februari 2013),Bosco (19 februari 2013),Carlitos (20 februari 2013),egon, Dr. Rammler (24 februari 2013),Jack42 (19 februari 2013)

  5. #128
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Gepost bij topic van gt. Maar het hoort hier thuis natuurlijk.

    Ok eigenlijk hoort dit in de topic van lr maar aangezien het wel aansluit op de berichten van hiervoor wil ik het toch even hier kwijt. Want het gebeurd nog steeds, wellicht wat minder vaak, maar soms maak je het toch nog mee. Gisteren in lr zelfs 3 keer. Van de eerste zal ik hier posten en van beide in de topic van lr. In lr zat ik in de bar vlakbij de deur richting tent. Ik had al een paar keer een nieuwe meid genaamd Anna zien voorbij komen. Ze lachte dan naar me en probeerde op diverse manieren mijn aandacht te trekken door bijv achter de bar, kijkend naar mij, even haar blouse open te trekken en een van haar prachtige borsten te showen. Of zittend tegenover me haar benen te spreiden en mij zodoende uitzicht te geven op wat mij allemaal te wachten stond als ik wat met haar zou gaan doen. Na een klein half uur spel hield ik het niet langer meer en verzocht haar bij mij te komen. Ze komt uit Kirgizië of zoiets, maar is volkomen verduitst. En daar zaten we dan.

    Na een eerste kennismaking klikte het al vrij snel erg goed met haar en op een gegeven moment zochten onze monden elkaar op. Zachte kussen werden opgevolgd door wat intensievere en alras kwam de tong er ook bij en begonnen we heerlijk te bekken met elkaar. Ook begonnen de handtastelijkheden van beide zijden. Het kussen bleef doorgaan alsof het leven eraf hing en al snel deed ze haar benen wat uit elkaar zodat ik mijn rechterhand heerlijk over haar strak geschoren poesje kon laten glijden. Ook mijn vingers wilden meedoen en al snel nam mijn middelvinger het initiatief om een onderzoek uit te voeren in welke staat zij verkeerde. Nou ze was op volle stoom want de druppels geilheid bleven aan mijn vingers klitten. Ze was zo nat als het maar kon. Ik kreeg geen kans om te zeggen dat ze maar eens een sleutel moest gaan halen en ging met volle teugen door.

    Nu was het haar beurt om op verkenningstocht te gaan. Eerst met haar hand zocht zij mijn inmiddels in volle sterkte staande cupidootje op. Met haar hand begon ze me heerlijk en publiek en met veel gevoel mijn leuter af te trekken. Haar tong daalde inmiddels af over mijn buik en ging steeds verder naar beneden. Aangekomen bij haar eigen hand nam ze met haar mond het roer over en duwde mijn cupidootje totaal in haar heerlijk warme mond. Afwisselend langzaam en snel, hard en zacht, alleen de kop tot de volle stam in haar mond, maar constant met veel gevoel. Wrijvend en soms kietelend met haar handen en borsten over mijn buik en schaamstreek. Ongelooflijk, wat overkwam me toch. Ze ging verder en ik stond op springen. Ze merkte dat ik wilde gaan komen en mijn valva in haar mondje wilde laten lopen. Ineens stopte ze en vroeg ze of ze dan toch maar een sleutel zou gaan halen. Geweldig. Ik moest dan ook vermakelijk lachen. En daar ging ze voor de sleutel mij achterlatend met een volledig rood aanlopend gezicht, met een leuter die op springen stond en gedachten die niet verder gingen dan ow wat wil ik graag verder met haar. Ik keek eens om me heen en het leek wel of alle gezichten op mij gericht waren. Dames keken me veelprijzend aan met een glimlach op hun gezicht en je zag de mannen jaloers kijken in de vorm 'waarom ik nu niet en hij wel'. Het interesseerde me geen reet meer. Ik deed mijn badjas maar eens goed, fatsoeneerde mijn haren en ging maar eens rechtop zitten in afwachting van wat nog komen ging op de kamer. Ik kan je zeggen dat overtrof het hierboven beschreven nog volledig. Ik kon het niet laten om later op de avond dit nog eens dunnetjes over te doen. En dat nadat ik midden op de avond in de whirlpool ook nog volledig verwent ben door bettie uit Roemenië. Maar dat verslag lezen jullie bij lr.
    Gr.

    Cupido

  6. Onderstaande 7 leden hebben Cupido bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (24 februari 2013),bad pritt (24 februari 2013),bergm550 (24 februari 2013),egon, Dr. Rammler (24 februari 2013),gignnl (24 februari 2013),GT-junky (24 februari 2013),Megaboob (24 februari 2013)

  7. #129
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch LR/22/02/13:

    Met in de hoofdrol:

    -Badslippers als the Master-Bull, Psycho-Bull & Klatschkopf-Bull... Hij is de vader van de stierenbende!
    -Mama-Bull of beter gezegd de koe in dit verhaal, doet niet mee. Ze is thuis gebleven om te kalveren!
    -Kinky-Bull as himself, a.k.a Demolition-Bull. Vertolkt de tweede zoon van pa Badslippers!
    -Dances with whores als de Box-Bull alias de kak-bull. De jongste zoon van de familie!
    -Killer-Bull als de onzichtbare stier, want hij werd door niemand opgemerkt in de living!
    -Rob45 als Bull45 oftewel de Negro-Bull. Hij vertolkt de broer van Badslippers en is de gekke oom in het verhaal.
    -SFL als de oudste zoon en wingman van zijn vader BS



    Vooreerst een noemenswaardige verandering. Zoals je in de voorstelling van de cast kon waarnemen, fungeert Badslippers als Master-Bull en is ondergetekende zijn wingman. We hebben een regel dat Badslippers in zijn eigen stamkroeg de show mag stelen. Master-Bull zijn, dat is een verdienste en ik kan het ook op geen andere manier meer afdwingen in die club. De voorlaatste keer dat we samen in LR waren, zat ik er eenzaam bij en eiste BS alle aandacht op. De man heeft daar na jaren wekelijkse bezoekjes nu een heuse fanclub. Ik daarentegen, ben een occasionele passant die om de zoveel tijd komt en daarna weer verdwijnt. Mijn fanclub in LR bestaat momenteel uit één kleine kloekerd… Nu goed, deze mollige is wel een topper!

    Voor we gaan beginnen met het verhaal wil ik al zeker duidelijk stellen dat BS slechts binnen de muren van LR de baas en Master-Bull is. Voor diegene die twijfelen aan mijn positie, nog eerst een anekdote die aan het LR bezoek vooraf ging. Alvorens we LR zouden betreden, sleur ik BS bij zijn kraag uit zijn wagen. (want we kwamen ongeveer samen toe) En het moest wel bij de kraag, want de snoodaard heeft nog minder haar op z'n glimmende kop staan dan ikzelf. Ik grijp hem vast en steek hem met zijn perverse kop tussen het portier van zijn wagen en sla de deur 18x na elkaar dicht mijn zijn kop tussen de deur en de carrosserie. Dit was een kleine vergeldingsactie en daarmee is alles van mijn lever, wat er ooit oplag door zijn toedoen. Had Kinky-Bull me niet tegengehouden dan had ik 20x het portier tegen zijn bebloede bakkes dichtgegooid. Dus nu dat geregeld was, liet ik BS even het bloed van zijn kop vegen en gingen we samen naar binnen zonder hard feelings jegens elkaar!

    Waarom weer zoveel agressie, SFL? Wel, BS en ik nemen elkaar hier vaak in de zeik en schrijven een hoop onzin over elkaar. Maar ook wij hebben onze grenzen en menselijke normen. Tot op gegeven hoogte hebben wij ook geheimen, waarin we in alle talen zwijgen op dit forum. Hij zwijgt over mijn dirty little secrets en ik over de zijne...
    Dus als iemand ooit teveel zegt over de andere, dan zullen we beiden de dieperik ingaan op dit forum. Gelukkig is BS niet over de schreef gegaan en valt het nog binnen de perken… Maar de smeerlap heeft in zijn reactie op mijn 2000ste post wel een beschamend feit verklapt... en dat terwijl ik hem ooit vroeg om in alle talen te zwijgen!

    Hij heeft het over een chirurgische ingreep vorig najaar met als gevolg dat ik als een ongesteld wijf met een maandverband in mijn broek rondliep. Wel, het is niet leuk en bijzonder pijnlijk, wanneer men 5cm diep in je schijter een tros inwendige aambeien onder narcose gaat wegsnijden ter grootte van anderhalve pingpongbal. Na de operatie had ik veel pijn, koorts, ongemak, bloedingen en alle ergste stukken uit de bijbel bij elkaar. Volgens de dokter zou ik een maand nodig hebben om te helen. De eerste 2 weken zou ik verdomme niks mogen ondernemen en niet mogen werken. Om de hardheid en rauwheid van de Master-Bull even te schetsen: na een week begonnen we met onze najaarstour. Elke andere sterveling zou de handdoek in de ring gooien, maar SFL liet Badslippers niet in de steek en handelde deze tour effectief af. Ik had zelfs nog bloedingen na het neuken en door pijn heb ik menig maal een erectiestoornis gehad, maar ik heb de tour wel succesvol afgerond. Ook al liep ik met een maandverband in mijn slip rond. Geen enkele andere sodemieter zijn pijngrens evenaart de mijne... Vandaar dat ik BS even wat schade moest toebrengen alvorens we naar binnen gingen. En natuurlijk was het ook omdat hij in zijn reactie op mijn 2000ste post zichzelf verraad... Want de schelm is achter mijn rug met mijn toenmalige nummer1 Melina gaan stengelen. Op zich niks mis mee, want ik ben er niet mee getrouwd... Maar daar heeft de heimelijk linkse mei-68er nooit eerder vermelding over gedaan en nu opeens moest ik dat al lezend te weten komen! Tot zover dat... We staan terug quitte. Iedereen weet nu dat ik met het inwendig speen gezeten heb en hij heeft met onze blonde stoot zitten vogelen achter mijn rug… Maar zijn kaak trekt nu scheef, hij is een rij kiezen kwijt en er zitten enkele deuken in zijn oogkas en kale kop. Met dat voorkomen is hij klaar om de honeurs van Master-Bull feilloos op zich te nemen!
    Alvorens de huiskamer te betreden, trok ik nog snel onderstaande foto van de ouwe!

    t800_final.jpg

    Met 3 gingen we naar binnen. De master-psycho, Kinky-Bull en ikke… Rob45 oftewel de Negro-Bull hadden we al vooraf op verkenning gestuurd en hij zou de donkere dames al meteen gaan neutraliseren. Toch zag ik het bij binnenkomst al meteen duchtig de mist in gaan met onze Bull45, want hij zat verrukt met een blondine haar tieten te spelen aan de bar. Om hem weer bij de les te krijgen, gooide ik 10kilo Israelische olijven tegen zijn bakkes. Die had ik voor hem meegebracht uit het Heilige Land omdat hij dol is op olijven. De Kinky-Bull was ook niet in zijn normale doen. Deze jonge stier was na twee jaar afwezigheid op het forum en bij de hoeren, toch nog eens meegekomen. De snotaap moest zo nodig in Polen gaan wonen en nu hij daar alles met tieten en een mini-jurk gevogeld had, is hij maar terug gekomen om als de perverse stier terug de saunaclubs te vervuilen met zijn extreme seksvoorkeuren. Tijdens de rit was hij zo zenuwachtig dat we gedurende de 75minuten durende reis 6x moesten stoppen om hem te laten zeiken. Door de opwinding kreeg hij zelfs stuiptrekkingen in zijn smoel en deed hij me denken aan de Caribian Bull, de negroïde Bull die 2 weken terug als kameraad van de Box-Bull geïntroduceerd werd.

    Na ons Bulls kostuum om te ruilen voor een witte schaapsvacht (om zogezegd op een stoere ijsbeer te willen lijken), gingen we naar boven en dronken de vader, de oom en de twee zoons gezamenlijk een salito’s. Het is niet de gewoonte dat ik voor Wingman moest spelen en zodus veegde ik mijn reet daar dubbel en dik aan, toen Badslippers zijn liefje te midden van de bar begon af te lebberen. Ik raakte in de netten verstrikt van een andere oude bekende. Miriam genaamd! Deze Lady-Gaga-look-a-like kende ik nog van in Babylon en ook in LR kwam ik haar al tegen. Het was een raar begin van de saunaclubdag:
    -BS die anders met sentimenteel gezeik lacht, ging in de sofa zitten om de hele tijd haar handje vast te houden. De man die anders beweert nooit liefde te kopen, voorzag verder elke aanwezig wijf van een blik Red-Bull.
    -Kinky-Bull die in vroeger tijden als eerste voor de bijl zou gaan en ook als eerste zijn geld op zou hebben, was nu de enige die alleen achter bleef in de barruimte.
    -Rob die normaal alleen op roetzwarte amazones kruipt en slechts als alternatief zo nu en dan eens een rijstkakkertje neukt, vertrok op de kamer met een bleekscheet van een blondine!
    -En tenslotte ikke, normaliter de man die eerst even de kat uit de boom kijkt, liet zich binnen het halfuur na binnenkomst strikken om de kamer op te gaan!

    Met Lady Gaga heb ik me goed vermaakt gedurende een schamel halfuurtje, maar in het verleden was ons samenzijn toch van een ander kaliber. De details betreft dat, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...357#post304357

    Toen ik terug van de kamer kwam, trof ik Kinky-Bull en de kale Master-Bull in de bar… Ze stonden er een apache indiaan het hof te maken. Eigenlijk was deze Linda geen Indiaan, maar afgaand op haar danstalent niet meer dan een ordinaire gipsy. Ze had dikke tieten en een sexy kont… En ik heb haar geen 2minuten stil weten staan. Altijd in beweging en ook daar was de acclimatiserende Kinky-Bull niet ongevoelig voor. Later op de avond zou hij met haar meegaan en zoals het die zigeunerwijven betaamd zou ze hem volledig aan gort neuken! Maar voor het zover was vertrok hij nog met een andere krullenbol naar de kamer. Nu was Kinky dus weg, Badslippers lag eveneens de liefde te bedrijven met zijn schatje en ook de Negro-Bull Rob had blijkbaar het blonde continent ontdekt en leek het hemels te vinden. Deze plaatsvervangende wingman van mij is echt wel een hele lange tijd weg geweest met zijn blanke slavin! Ik stond er dus alleen voor in de bar… Tijdens een lange marathonsessie met mijn tweede dame was ik tussendoor even een plasje komen plegen en me douchen… En toen zal ik hem voor het laatst gezien hebben. We hebben hem nadien nog gemist, laat dat duidelijk zijn (er liepen maar liefst 3 (halve) negerinnen rond)

    Al de ogen van die 40tal op geldbeluste roofdieren waren op mij gericht, maar net voor de hyena’s zouden aanvallen en me in 1000stukken verscheuren, komt mijn topper van twee weken voordien binnen en springt in mijn armen. Ik wist dat ze in Magnum zat, maar via sms had ik vermeld dat ik in LR zat. Ze nodigde dus meteen zichzelf weer uit in LR en daar stonden we dan in elkanders armen. Tja, ik kan er ook niets aan doen dat ik zulk magnetisch effect heb op vrouwen. Vooral het soort vrouwen die mijn type totaal niet zijn, maar die me onverwachts wel driedubbel in de prak neuken. Met deze Roxana heb ik nog een halfuur in de bar staan sociaal wezen, maar uiteindelijk vertrokken we ook naar de kamer… En daar zou ik bijna drie uren slijten met haar. Meer uitleg daarover en nog veel meer naast de kwestie, lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...362#post304362

    Na de turbulente Roxana leek ik wel uitgehongerd. Het moet rond 20u geweest zijn dat we samen wat gingen vreten. Ze bracht een gipsy vriendin mee naar de tent en niet veel later schoven ook mijn kameraden bij aan. Badslippers had al een hongerbuikje zoals een Ethiopiër op de vlucht, Kinky leek wel een uitgemergeld skelet met anorexia en Rob liet zich excuseren, want hij was er na de blonde ontdekking stiekem tussen uitgeknepen. Het leek wel een applausvervanging in de tweede helft van een voetbalmatch, want in zijn plaats betrad Dances with whores, alias the Box-Bull, de club. De jongste zoon, schoof ook meteen bij aan. Samen wat bijkletsen in ons eigen dialect en papa Bull de Nederlander keek toe alsof we in het oude Grieks zaten te converseren. Roxana verstond meer van ons dialect dan Badslippers en ze fungeerde als tolk voor hem. Om niet uit de toon te vallen besloot Badslippers om Frans te praten… Nu ja, komischer moest het niet meer worden. Ik vind Frans een afgrijselijke taal en uit Vlaamse koppigheid weiger ik zelfs Frans te spreken… Maar ik vind het altijd hilarisch om een Hollander Frans te horen praten… Dat is heftiger van de pot gerukt dan een Duitser die Engels praat. Toen vader Badslippers in de mot had dat hij met de Franse taal niet veel indruk op zijn oudste zoon wist te maken, begon de linkiewinkie maar in het Roemeens te converseren. Indrukwekkend, want de sloeber slaagt erin beter verstaanbaar Roemeens uit te kramen dan het overgrote deel van al die Roma-mokkels of de Roemeense wijven uit Godverlaten afgelegen bergdorpjes. Toen Box-Bull zijn eerste biertjes ophad, pikte hij in op de conversatie en begon Kantonees te praten met die behaarde kut van een Yoko Ono die weer eens opdook in ons midden. En Kinky-Bull begon 7 dialecten uit de Poolse taal af te rammelen… We leken daar verdomme een tafel van literaire intellectuele nobelprijswinnaars. Nu nog Sonny met zijn 9 talen erbij en de zooi is compleet, dacht ik bij mezelf! Alleen ik met mijn beperkte verstand en taalkennis bleef achter, want ik wist niet meer waarover de conversatie ging: de Boxer zat nu Chinees tegen zijn bierflesje te praten, Badslippers reageerde in het Roemeens op zaken die Kinky in het Pools aan het zeggen was en Roxana zat in het Italiaans en het Spaans te roddelen over mij tegen haar Gipsy vriendin… Die zich dan op haar beurt weer luidop afvroeg in haar eigen Roma-taaltje of ze het koffiezetapparaat in haar woonwagen had uitgeschakeld. Ik sloeg met mijn vuist op tafel en het gebonk galmde door de tent. Nu zweeg iedereen… Ik zei dat het genoeg geweest was met al dat getater en dat we voortaan in het slecht Engels over perverse dingen gingen praten.

    Ik sloeg 3 puddinkjes in mijn muil, want de rest van het vreten was ronduit slecht. Vorige keer viel het eten beter mee, maar nu ging de kwaliteit weer onderaf als vanouds. De twee dames in het gezelschap deelden mijn mening en zeker van Roxana was dat aannemelijk (nu zij de keuken van Magnum gewend is). De blonde gipsy deed toch nog haar best om haar bord leeg te vreten, maar ook haar appetijt verdween als sneeuw voor de zon toen ik en Kinky over kakseks begonnen, nadat Roxana ons vroeg wat we precies onder Kinky verstonden. Voor ons was het niet meer dan een smakeloze grap, maar Box-Bull ging nog een stapje verder. Terwijl wij zaten te vreten gans de tijd, zat hij maar bier binnen te hijsen en nu mengde hij zich in het gesprek… “Ik zeik graag op wijven en ik baken zo mijn territorium af… Elk wijf dat ik onderzeik is mijn eigendom,” verklaart hij met een zelfingenomen trots. De Kinky-Bull schatert het uit als een tienermeisje. Maar Box-Bull blijft serieus en zegt dat hij het zo meteen even zal demonstreren. We staan allemaal op en gaan via het schuifraam terug de barruimte binnen. Daar gooit Box-Bull zijn badjas wijd open en begint bij de eerste 8 wijven die hij tegenkomt over hun been te pissen. “Die zijn nu allemaal van mij,” grijnst hij gemeen. Voortaan mogen we hem niet meer verslijten voor kak-Bull, maar wel de Piss-Bull die zijn terrein afbakent. Enkele minuten later stak Badslippers in de bar een klaagzang af dat zijn voeten koud hadden. Geen probleem voor de Boxer, die het geklaag opving. Hij liep naar ons toe en zeek over Badslippers zijn wintervoeten. Dan te bedenken dat de Box-Bull weldra ook naar Thailand gaat… God beware de ziel van de spleetoogjes die zijn pad zullen kruisen!

    Toen ons vader zijn voeten onder ging afspoelen ging ik met hem mee. Ik liet op mijn mobiel de foto’s zien van minderjarige Thaise mokkeltjes die ik bij mijn laatste bezoek op mijn saté gespiest had. Met een uitdrukking van walging, zei zelfs de Psycho-Bull dat wij Vlamingen allemaal een stelletje zieke geesten waren. Hij leek niet te begrijpen dat de pedofilieschandalen zich enkel maar tot de kerk en Wallonië beperkten. “Jullie zijn allemaal sick fucks”, gromde hij, toen hij met proper gewassen voeten terug de trap op liep. Ik besloot hem niet te volgen en ging me even terugtrekken in de wellness. Dampbad, sauna en jacuzzi zouden het komend anderhalf uur mijn deel worden. Ik had een conversatie met het massage-meisje en ook in de jacuzzi had ik een onderonsje met een donkerblonde stoot. Maar uiteindelijk besloot ik om toch niet te kameren met haar, want na Roxana was ik compleet naar de vaantjes geneukt!

    Boven in de bar was er een vette party aan de gang toen ik daar terug mijn intrede deed. Roxana was helemaal beschimmelt en aangetast door alcohol, dat het er nog beschamender uitzag dan ten tijde van mijn hoogdagen! Kinky-Bull stond zich open en bloot af te rukken op zigeunering/indiaan Linda die wat verderop op de toog stond te dansen. Uiteindelijk sloeg de Kinky-Bull toch toe en kaapte haar naar de kamer. Toen hij later op de avond compleet door een trein overreden terugkwam, was hij helemaal bevredigd en behoefde hij geen andere wip meer te plegen. Volgens hem was ook Linda straal bezopen en zij was zo eentje die alleen maar geiler wordt naar mate ze lammer wordt. Voor de rest van de avond/nacht zou Kinky onder uitrusten in de zetel die staat geparkeerd in de gang tussen de lockers en de wellness.

    Box-Bull had ook een slachtoffer gemaakt. Zo’n kleine blonde Roemeense opdonder… Niet dat ik van zulke loopse teven veel verwacht, maar blijkbaar was hij er achteraf toch tevreden over. Na hun onderonsje op de kamer hebben ze nog ettelijke uren in de zetel versleten en ik vroeg me af wanneer ik naar de bruiloft mocht komen. Ikzelf had hier en daar nog wat conversaties met andere dames, zoals daar zijn; Ramona, Lara, Jolie, Claudia, Monique, Victoria…enz. Ook de Duitse Kira (had vorige keer een gezellige termijn met haar) nam tijd voor een praatje. Ze zag er minder vrolijk uit dan de vorige keer, maar dat was niet de reden waarom ik niet met haar ging wippen. Neen, op dat ogenblik was ik niet in staat om met zo een stevig Duits wijf van bil te gaan. Na Roxana, nu al een paar uur geleden, brandde mijn sikkel nog steeds als de hel… Dus ik liet haar links liggen en sorry Mega-Boob, want in dit verslag zal ik niet verder komen dan 2 B-cups en 1 A-cup.

    Het was vrij klef en warm in LR… Dus ik liet op gegeven moment mijn badjas in de locker liggen en ging met een handdoek rond mijn middel geslagen wat in de bar rondhangen. Opeens doemen Badslippers zijn gemalin naast me op en zitten die twee me nog uit te lachen ook. Wat een vette pens heb jij, het is net alsof je een pamper draagt en je bent een loser die denkt dat hij een stoer voorkomen heeft… Zijn nog maar een paar van de verwijten die de twee pestkoppen naar mijn kop slingerden. Aangezien hij de Master-Bull is en ik zijn nederige dienaar, was ik niet in de hoedanigheid om me tegen hun pesterijen te verweren. Maar ik dacht wel bij mezelf dat mijn moment op een andere keer nog wel eens zal komen! Het was dus eigenlijk een verlossing dat die twee tortelduiven zich opnieuw in de kino of op de kamer terugtrokken. Ik werd er melig van en mijmerde zelfs even in de richting van Roxana, maar toen ik zag hoe besodemieterd ze op het podium stond te dansen met een marginale kortharige lesbo-bimpo, keerde mijn maag zich twee keer om. Ze was ook de enige die daar opeens volledig naakt stond. Ik vind persoonlijk niet dat ze daar het lijf voor heeft en anderzijds is het enorm misplaatst in een club waar iedereen lingerie draagt. Ze zal het niet beseffen, maar het was meteen een streep door haar rekening!

    Ik was dus weer alleen, want de Boxer zat zijn huwelijk al te managen met die andere kleine Roemeense rat en Kinky-Bull lag nog steeds onder een uiltje te knappen. Na een kleine poos kwam ik tot de vaststelling dat het mijn dag misschien toch niet was. De geilheid stond op lage schaal en bovendien zou ik niet meer geweten hebben met wie ik nog zou kunnen stengelen. Wat verder zat een jong hertje met van die grote hondenogen… Zij was jong en mooi, maar ze zat al van sinds de middag op diezelfde kruk en volgens mij is ze er geen enkele keer af geweest. Het had een wonder geweest mocht ook zij een topper zijn… Dus ik liet me niet verleiden door haar uiterlijk en negeerde haar dan maar. De rest van de dames waren opgedeeld in 3 groepen: je had de mokkels die ik wel geil vond, maar die geen ogen hadden voor mij. Je had ook nog de naar mijn smaak minder bedeelde mokkels die wel aandacht hadden voor mij, maar ik was niet geil genoeg om me daar eens goed achter te zetten. En dan had je nog een derde groep met een mengeling van de twee, maar die waren onder invloed van vanalles of waren zich te pletter aan het dansen. Ik stond dus op het punt om nog anderhalf uur uit te houden, een stuk pizza binnen te spelen en daarna naar huis te rijden.

    Maar net op dat moment ziet klassebak Vicky een zielsverwant in mij en we hokken samen. We kletsen wat bij, want het was jaren geleden dat we elkaar nog zagen (op twee weken terug na, maar toen hadden we geen verder contact). Het werd een leuk gesprek en we deelden dezelfde meningen over de gang van zaken en sommige van haar collegae in LR. Ze is een dame waarmee je kan samenzijn zonder dat je je gepushed voelt of zonder dat er nog maar een kamergang moet van komen. Vicky is 32 of misschien zelfs ouder, maar naar mijn smaak ziet ze er nog steeds verrukkelijk uit. Ook met die trashy kop nu ze haar haren donker draagt, komt ze vrij goed weg. Blond vond ik haar wel meer aantrekkelijker, maar nu met donker straalde ze meer seks en wildness uit. Terwijl we in gesprek waren en zij stond te kettingroken, besloot ik om na al die tijd toch nog eens met haar een nummertje op te voeren. En daarover kan je alles nalezen in deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...364#post304364

    Na een dik uur met de lieftallige Vicky kom ik terug in de bar en wordt net de pizza aangebracht. Dat kwam goed uit en ik ging er meteen vandoor met het culinair hoogst haalbare van LR… Namelijk de pittige pizza met 3 soorten pepertjes erop. Kinky-Bull ontwaakte ook uit zijn winterslaap en kwam een hapje mee eten… Maar na een overdosis Kamagra had hij last van brandend maagzuur en liet het Italiaanse culinaire ambachtswerk links liggen. Ook de Box-Bull had de echtscheiding met zijn kleine Roemeense bliksemschicht aangevraagd. Blijkbaar was ik daar de schuld van. Want opeens vloog zijn mokkel rond mijn nek en half jankend vertrouwde ze me toe dat ze in de sauna lag te wachten op mij. Ik schudde onbegrijpelijk mijn hoofd en opeens liet ze me los en leek ze te beseffen dat ik niet de Boxer was… Jeeezes, dat mokkel was blijkbaar ook ver heen. Als je het verschil niet meer ziet tussen een kalende papzak als mezelf en dan een stoere jonge stier met het charisma van Antonio Banderas, dan heb je met zekerheid toevlucht gezocht in heidense middelen. Helaas vatte de Box-Bull dat vanop afstand anders op toen ze rond mijn nek sprong en hij vroeg dan maar onmiddellijk de echtscheiding aan.

    Alsof Vicky voor mij de engel was die mijn libido herstelt had en me de eeuwige geilheid terugschonk als de eerste de beste toverfee, werd ik aangetrokken door een alien-achtige verschijning. Een slavisch gevormde kop en een begeerlijk lijf eronder. Een blondine die naar eigen zeggen een Russisch-Moldaavse-Roemeense kruising is en naar de naam Erika luistert. Naar verluidt woont ze in Engeland waar ze studeert (bullshit) en hier in de restanten van het derde rijk komt ze wat bijklussen. Wat kon mij dat een fuck schelen… Maar ik vond haar wel de meest speciale verschijning van LR. Niet meteen de knapste, maar ze had zoiets buitenaards over zich en volgens mij zou ze ook mogelijk buitenaardse seks kunnen bieden. Er was echter één probleem, ik was echter zo blut als in de legale boekhouding van Marco Borsato… Dat weerhield me echter niet van een kort gesprek met haar te voeren. Toen ze me vroeg wat mijn job was, blufte ik dat ik een Rockstar was. En dat is mijn band, wees ik naar Kinky die ik de functie van bassist toespeelde. Meteen daarop wees ik de Box-Bull aan als drummer en toen vader Badslippers die halfbezopen voorbij strompelde, niet bewust dat wij daar stonden, legde ik Erika uit dat hij onze sologitarist was en tevens ook de songwriter en het creatieve brein van de groep. Ik voegde er nadien ook nog aan toe dat Rob45, die al lang naar huis was, de slaggitaar bespeelde en dat Killer-Bull piano en ander toetsenwerk voor zijn rekening nam. Maar laatstgenoemde was niet aanwezig en zat waarschijnlijk met een dozijn groupies met siliconenprammen op zijn eigen privé eiland op de Bahama’s. Na zo een geloofwaardig verhaal over glamour en roem zouden de meeste mokkels met zekerheid geloven dat ik de zanger van een enorm populaire rockgroep was, en dat ik op die manier misschien aan gratis neuken zou toekomen… Maar ze leek er niet in te trappen… Enkel een flauw lachje volgde. De volgende keer moet ik het eens proberen als een acteur in verschillende blockbusters. SFL en de 7 geitjes of zoiets?

    Na zoveel gekheid besloot ik rond een uur of 2 te midden van de nacht, koers huiswaarts te zetten. Ik stond al een hele tijd met de Boxer en Slippers op alles te geilen wat voorbij kwam, maar zonder geld kom je niet ver in dit leven… Badslippers stond wel klaar om een aantal biljetten van 50 toe te stoppen, maar dat weigerde ik resoluut. Binnekort ben ik weer naar het midden-oosten en wie weet blaast er iemand zichzelf wel op in mijn buurt of schiet hamas weer eens een raket in mijn flat terwijl ik me in bed lig af te rukken. Wie zou dan mijn schuld aflossen bij de psycho-Bull. Ik zou ook niet willen dat deze psychopatische stier wraak gaat nemen om mijn liefje of mijn familie indien ik niet meer in staat ben hem terug te betalen. Inmiddels lag Kinky-Bull onder weer te slapen en dus diende ik alleen maar afscheid te nemen van Dances en Badslippers… En ja, een vluchtig knikje in de richting van BS zijn vriendin… Niets meer dan dat! Want het zou maar gebeuren dat ik uit pure geilheid op haar toch mijn pik in haar doos schuif op kosten van haar eigen loverboy. Dus laat ons stellen dat ik niet te diep in haar ogen keek en toch nog luid genoeg “bye bye” over mijn lippen kreeg.

    Ik liep langs nog een paar dames en wenste hen goedenacht. Toen ik alien Erica passeerde, greep ze me bij de arm en vroeg onverwachts wat de naam van ons groepje was. Ik schrok even… Zou ze er toch mee weg geweest zijn dan? Guns ’n Roses, repliceerde ik met een zelfzekerheid waarbij de nationale ploeg van oranje in het niks verdwijnt en ik liep verder… Ik hoorde haar nog reageren dat ze onze songs echt wel te gek vindt… Nu OK, deze sensuele clip is dan meteen eentje voor haar: http://www.youtube.com/watch?v=IYOYlqOitDA

    Ik verliet LR en kreeg bij het weggaan nog een kortingskaar van 5€. Stop het in je kut, snauwde ik naar het theke-mokkel, van Bosbeer uit GT heb ik verdomme 600 kortingskaarten van 15€ gekregen, dus waar kom jij nu mee af? Kinky-Bull en Box-Bull zijn nog tot een uur of 3 gebleven en Badslippers heeft naar alle waarschijnlijkheid de keet mee helpen sluiten!

    Dan rest me nu nog het verdict:
    Het was weer een tof dagje en de sfeer zat er dik in… Helaas waren er kleine zaken die me toch wel stoorden. Ten eerste het vreten was ronduit slecht en de combinatie van de verschillende gerechten gingen nog minder goed samen dan Picasso zijn mengpaneel wanneer hij klem gezopen zijn roze en paarse periode door elkaar begint te halen. En natuurlijk de opgeblazen manager van LR, heeft me enorm op de zenuwen gewerkt. Kan best zijn dat de kleine (die Roemeen) in de coulissen zijn poten niet kan thuishouden, maar hij is tenminste discreet en komt naar het clienteel toe veel gemanierder over. Die dikke is een echt klein kind dat niet liever doet dan in zijn kleding achter de mokkels in de bar te lopen en ze nat te spuiten met drank. Een ander mokkel dat op een bepaald ogenblik naast mij stond haar schoeisel was helemaal naar de kloten toen hij met zijn lomp figuur tegen een ander wijf op knotste en deze haar zuipen liet vallen. Ik had ook nog een discussie met Roxana terwijl ze onder invloed van alcohol was… Zij zei me dat de mokkels beter presteren onder zijn los gezag omdat ze des te meer pret hebben… Weet je wat ik denk… Enkel die boerenpummel heeft pret en amuseert zich als een kleuter in een ballenbak. En voor de rest krijgt hij de meelopende sloeries mee in zijn gang van zaken… Met als gevolg dat ze zuipen, dansen en geen werk meer verrichten. Die halve randdebiel zouden ze beter naast die impulsieve sneeuwsnuivende Stephan van VV zetten… Dat is al haast dezelfde karikatuur. Hun mobiel boven halen mogen de mokkels niet, maar ze mogen natuurlijk wel rond zijn nek hangen en zat worden dat het geen naam meer heeft. Een dikke mongol, dat is hij!

    Naast deze kleine ergernissen, is het een mooi dagje geweest en ik zal er in de toekomst zeker LR niet voor laten links liggen. Integendeel: LR trekt terug veel mokkels aan en de service is naar behoren zoals we vroeger gewend waren. Ter afsluiting nog een muziekje: http://www.youtube.com/watch?v=qpMEAy_UqB4
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  8. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 februari 2013),Badslippers (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),gignnl (25 februari 2013),Jack42 (25 februari 2013),LittleJoe (25 februari 2013),Megaboob (25 februari 2013),Poppalarge (25 februari 2013),rob45 (25 februari 2013),Wijze grijze (25 februari 2013)

  9. #130
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:29
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Nogal een stuk leesvoer, amaai
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  10. #131
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Veel berichten gaan gepaard met een leeswaarschuwing. Ook nu weer. Dit verhaal is eigenlijk alleen interessant voor degenen die erbij waren. SFL heeft ze al eens genoemd. Voor de goede orde nog een keer:

    -Kinky-Bull die van een van de dames de naam Kienkie kreeg.
    -Dances with whores als de Box-Bull alias de Kak-Bull.
    -Rob45 als Bull45 oftewel de Negro-Bull.
    -SFL als de "Wingman" van dienst
    -Badslippers als The Master-Bull ad interim

    Dames die door ons gesponsord zijn: Miriam, Vicky, Sophia, Roxanna, Linda aka Pocahontas, Heidi de buidelrat, Dilaria, Vita

    Het begon allemaal met het 2000-ste bericht van de Master-Bull. Zijn e-mail viel in mijn digitale brievenbus en triomfantelijk kondigde hij aan dat ik voor één dag de functie van Master-Bull mocht vervullen. Zenuwachtig en onzeker las ik de mededeling nog eens. Mijn grote leermeester manouvreerde me in een welhaast onmogelijke positie. De Master-Bull is namelijk de meest populaire Don Juan in de clubs. Hij heeft altijd een hele harem om zich heen hangen en laat zich door de sloeries bewieroken met zulke hoeveelheden sigarettenwalm dat hij, mocht hij ter plekke het leven laten, niet eens gebalsmd hoeft te worden. Daarbij strooit de filantroop kwistiger met biljetten in het rond als alle strooiwagens samen zout strooien tijdens de gladheidsbestrijding in een Siberische winter. Bovendien hangt hij thuis aan het erectiedopinginfuus om vervolgens doodleuk nog eens 4 pakjes erectiedoping in de club aan zijn uitgehongerde zwellichamen te voederen. Maar het ergste was nog wel dat hij minimaal zeven sletjes op een dagje stappen neukt.

    Hoe moest ik me in godsnaam daarmee vereenzelvigen? Gelukkig kwam ik vlug bij zinne en wist uit ervaring dat de Master-Bull zo'n zelfingenomen en ijdele pummel was dat ik op papier weliswaar die functie mocht vervullen maar eenmaal in de club hij onder invloed van drank en vrouwen de taken van de enige echte MB zou waarnemen. Dus, ter ere van het 2000 bericht van SFL hadden we dan maar eens afgeproken in de huiskamer van "Kaarst". Het zou een hereniging worden met de Vlaamse afdeling van de "Bulls" zoals daar zijn de Kinky-Bull die 2 jaar eenzame opsluiting en tewerkstelling had gekregen in het "Tatra gebergte" en de Box-Bull. Een zo op de eerste oogopslag verlegen jongeman die echter in een hoerentent de stront en zeik in het rond laat vliegen als ware hij levenslang aan de racekak. Vandaar zijn andere bijnaam, de Kak-Bull. De lamlendige Killer-Bull liet wederom verstek gaan. Jammer, want als die kerel zijn pik uit zijn broek haalt lijkt het wel of hij een handgeknoopt persisch tapijt uitrolt zo groot is dat ding. Bovendien zou Bull45 met zijn grenolspuit de boel komen bepleisteren.

    Zo tegen de klok van drieën draaide ik mijn gezinsauto de straat in en voor mij zag ik een bolide met Belgische kentekenplaat. De bestuurder was blijkbaar stekeblind want hij liet de vrije VIP parkeerplaats aan zijn neus voorbij gaan. Dus parkeerde ik "Court Side" op een van de vrijgekomen V.I.P. plaatsen aan de voordeur. Terwijl ik uitstapte zag ik 2 dwaze flikkers uitstappen waarvan er eentje een wel zeer belachelijke alpinopet op zijn schedel droeg. Het leek wel een gemuteerde dwerggorilla met een mislukte drol op zijn kop. Nu snapte ik ook beter 's mans blindheid want het bleek een alpinopet die zwaar over zijn ogen hing. De ander had een bril met thermopane beglazing en stond als een idioot te springen en te wuiven. Op mijn gemak pakte ik mijn rugzak met daarin een hele voorraad sigaretten en "Red Bull". Wat de "EPO" is voor de wielrenners is de "Red Bull" voor de dames. Want louter op roerei, "KFC" en sperma ga je het niet redden van 11:00 's morgens tot 05:00 's morgens.

    "Heey Tiejnsléts" brulde de brillenjood. Ik keek nog eens goed en warempel het was de Kinky-Bull. Als verloren gewaande broeders vielen wij elkaar in de armen en gaf de import-Pool me een fernme hand. "Tjonge, wat plakt je hand", zei ik tegen hem. "Kerel, je moest eens weten. Ik ben zo geil als Robinson Crusoë op het onbewoond eiland. Daarom heb ik me onderweg tot 4 keer toe afgerukt. Het gaat me toch niet overkomen dat ik met het eerste de beste mokkel de kamer op ga en na 3 minuten alweer buiten sta en dan ook nog 50 euro armer. Ik heb dus al wat voorwerk verricht", informeerde hij. "Wie is die dwaas met die hoop stront op zijn kop?" vroeg ik hem. "Dat is SFL" antwoordde hij. "Man je bent gek. Het lijkt wel of je Quasimodo met een paardenkeutel op zijn kop hebt meegebracht.. En ja hoor, daar kwam de Master-Bull aan sjokken. Het begint langzamerhand traditie te worden want hij had een enorme zak met olijven bij zich. Regelrechte rommel uit het "Beloofde Land" die hij aan de straatstenen niet kwijt raakt. Mijn advies, vreet die tinnef nooit want je schijt veertien dagen gepureerde olijvenprut. Dit keer zou Bull45 de pineut zijn om die zooi naar binnen te slaan. Desondanks vielen ook wij elkaar in de armen maar niet voordat hij me een snoeiharde linkse directe had gegeven. "Die krijg je nog omdat je op het forum hebt gezet dat ik als een menstruerende trut door het leven ging vanwege anale ongemakken. Wij hadden uitdrukkelijk afgesproken daarover te zwijgen", brieste hij. "Heey, heey, maak je niet druk, je was het zelf die dat de wereld in heeft geholpen want toen je een sessie met Monique had, had je het complete linnengoed inclusief matras naar de Filistijnen geblazen omdat je daar als een incontinente hond je zooi de vrije loop liet. Zelfs de Paus heeft meer controle over zijn sluitspier dan jij". Nadat dit akkefietje uit de wereld was liepen we gebroederlijk naar binnen en werden vriendelijke ontvangen door de altijd goedlachse "Thekefrau" Manuela.

    Nadat we ons ijsberenvel hadden aangetrokken stormden we de bar in en vlogen op het bier. SFL brulde dat hij inhuis was en alle dames doken weg. Rustig deelde ik links en rechts wat blikjes "Red Bull" uit en vele kussen vielen mij ten deel. Totdat ik bij het combimeisje van Gignnl en mij kwam. Hij had trouwens onlangs pech gehad toen hij in "LR" was want net op die dag had ze besloten om wat te gaan winkelen. Wat zag ze er weer geil maar toch stijlvol uit. Haren strak gestreken met de heteluchttang, wit negligé met daaronder een hagelwitte "Push-Up BH. Was ik een vrouw geweest, stond ik als een loopse teef tegen haar dijen te rijden. Ik beukte en geselde mijn eieren tot pannekoekbeslag op die stevige dijen van haar. Maar ik ben geen vrouw dus deed ik hetzelfde maar dan als opgehitst vriendje. Wij muilden uitgebreid (SFL viel er pardoes van zijn kruk!), kletsten wat en gingen eerst ons eigen weg.

    Inmiddels was Bull45 ook gearriveerd en stond zijn kitspuit met hydraulische aandrijving al warm te rijden tegen een en peroxide blonde bimbo met stevige loezen in het blousje. Het is me trouwens een raadsel waarom Rob45 nog geen poliep op zijn stembanden heeft. Sterker, het is me een raadsel dat hij überhaupt nog stembanden heeft. Niet normaal hoeveel die kerel kan ouwehoeren. Zijn bek lijkt wel op een goed geölied scharnierengebit dat automatisch op en neer gaat. Er was deze dag geen onderwerp dat hij onbesproken liet. Moeiteloos stapte deze spraakwaterval over van anale seks met aandrang naar een lekker stoofpotje van suddervlees en rode kool wat hij 's avonds thuis zou kunnen eten. "Wat vreet je daar uit?" brulde mijn "Wingman" van dienst naar Bull45. "Ik dacht dat jij alleen negerinnen scoorde?". "Jij uilskuiken", foeterde Bull45 naar SFL. "Het was een zwarte maar zoals je ziet heb ik zojuist een compleet witte deklaag aangebracht zodat het allemaal wat beter hecht als we zo dadelijk de kamer op gaan". Het duurde nog geen 5 minuten of mijn "Wingman" verzaakte zijn taken ernstig en stortte zich in de armen van een broodmager anorexia type. Weer 5 minuten later was hij alweer tot over zijn oren verliefd, viel op zijn knieën en rook grommend aan het mormel d'r slipje om uiteindelijk bedelend om de sleutel te vragen. Zelf stormde hij naar de doucheafdeling om de aangekoekte resten en zijn darmkeutels weg te schrobben. Wegens eerdere ongemakken gaf ik hem nog de tip om niet als een razende te gaan schrobben alsof hij de tefallaag van de koekepan naar de kloten wilde helpen maar rustig aan te doen en eventueel zijn anus van een scheut citroenzuur te voorzien. Dat zou de boel wel schoonbranden. Dat gaf mij weer mooi de gelegenheid om met dit scharminkel te "Socializen". Het ging hier om Bulgaarse Miriam en ze vloog me om de nek toen bleek dat ik drie woorden Bulgaars sprak en zelfs hele volzinnen Duits uit mijn bek kreeg. Het had niet veel gescheeld of ik had ter plekke "Ezeltje Prik" kunnen spelen want volgens mij had ze al spijt om zo dadelijk met die gemankeerde Vlaming met zijn rook-fetish de kamer op te moeten. Doch, ik hield netjes afstand en richte mijn conversatie op Kinky-Bull.

    Die stond ondertussen aan de bar en goot de ene na de andere fles bier in de krop terwijl hij likkebaardend naar Linda stond te kijken die op dit vroege middaguur al boven op de bar stond te dansen en haar volle c-cups in het rond liet vliegen. Zij had een soort van haarband om haar haren en een paar oorbellen als veren aan haar lellen hangen waardoor ze eruit zag als Pocahontas. Dit wijf is compleet van de pot gerukt en zou een regelrechte adhd-er kunnen zijn. Pocahontas stond te swingen als een vrouw die met 7 coke-bolletjes achter in haar neus zojuist vlekkeloos door de douanepost was gekomen. Aangezien Kinky-Bull mij geen blik meer waardig keurde en met zijn inmiddels uitgeslagen leuter de glazen van de bar kegelde droop ik af. Nog net uit mijn ooghoeken zag ik dat Kinky-Bull plots zijn plannen bijstelde en de hyperactieve Dilaria op zoek liet gaan naar de sleutel. Dilaria is een Roemeense met een prachtig figuur. Zij staat geen minuut stil. Service schijnt middelmatig te zijn maar afhankelijk van klant. Ik ging op zoek naar Sophia.

    Stijlvol als ze is, stond ze sexy tegen de bar de ene na de andere sigaret te roken. Dijbeen lichtjes vooruit en ondersteund door "Killer Heels"[ van wel 20 centimeter. Mocht SFL dit tafereel gezien hebben, hij zou ter plekke een hartverzakking krijgen en met zijn klauwen aan haar bevallige reet zitten graaien. Nu iedereen onder de pannen was, ben ik dus met Sophia de kamer op gegaan. Ik heb al voldoende over deze vrouw geschreven dus dat ga ik niet herhalen. Haar "Topic" vind je hier.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ita)(Roemeense)

    Eenmaal terug van de kamer maakte plots Roxanna haar opwachting en zoals een mot op een lichtbron afgaat zo snel stond SFL als een schoothondje naast haar. Tot zover zijn toebedachte taak voor vandaag als "Wingman". Als een alcoholicus die naar de fles grijpt zo verslaafd is SFL aan dit wijf geraakt. Het lijkt wel of hij zijn Hypothalamus in zijn scrotum heeft laten naaien want denken is er niet meer bij. Eigenlijk is ze niks bijzonders. Plomp lijf, gipsy kop. Wél slimmer dan het gemiddelde en goeie seks biedend. Maar ook een meid die snel van het rechte pad af geraakt en zich te buiten gaat aan normvervagend gedrag zoals bezopen op de tapkast dansen en semi-lesbo-acts opvoeren. Snollen die bezopen op de bar staan te wankelen, mogen wat mij betreft een enkele reis Siberië krijgen om zich aldaar naakt warm te dansen. Dat zal ze leren om deze barvervuiling ten toon te spreiden. Maar goed, SFL is verkocht en verdwijnt maar liefst voor drie uur met haar de kamer op en de zwakzinnige presteert het om bijna zijn complete budget aan haar te verkwanselen.

    Tussendoor liet SFL zijn smoel nog even zien. Roxanna had hem blijkbaar het licht uit zijn ogen genaaid want hij wist amper wat hij boven kwam doen. "Kerel, dat wijf is zo geil als boter. Ik zat met haar klit te spelen en mijn vingers gingen daarbij sneller op en neer dan de "Happy-Rabbit" met kickstarter uit de "Pabo Catalogus", stamelde hij. Mijn vriend wankelde naar de bar, om wat drank in te slaan, en vervolgens naar het schijthuis om daar wat "Oud Vlaamsch drukwerk" in de pot van "LR" te knallen. Met de boluslucht van de gierput als geurspoor achter zich aan keerde hij terug in de barruimte, hees het reetlinnen om zijn kont zodat ons de pijnlijke aanblik van een harige reet bespaard bleef. Een harige reet waar je een complete wollen trui van zou kunnen breien. Zou je daar nog 's mans borsthaar bijvoegen dan ligt zelfs een handgeknoopt tapijt binnen de mogelijkheden. Uiteindelijk ging hij opnieuw de kamer naar de kamer om op zijn nieuw veroverde schatje te kruipen. Sophia vroeg nog wat hij om zijn kont had hangen want de handdoek die zijn edele delen bedekte had meer weg van een slecht aangebrachte luier waardoor de dwaas er uitzag als een mislukte sumoworstelaar met zijn kont op de verkeerde plaats. Toch typisch dat zo'n ijdeltuit die nog verliefder op zichzelf is als Narcissus die in het water naar zijn spiegelbeeld kijkt, zich in dit soort proletenlompen hijst.

    Het zal zo om en nabij 20u geweest zijn dat we de vreettent betraden. Even was ik bang dat SFL met alleen zijn lendendoek om de kloten aan zou schuiven om zich vervolgens de buik rond te eten met "Krakauer Wurst, Sauerkraut und klößen". Gelukkig bleken de klößen uit de handel want het bleken Oud Hollandse tulpenbollen te zijn. Wij kunnen dus een nieuw hoofdstuk aan de bestaande voedselschandelen toevoegen. De "Krakauer Wurst mit Sauerkraut" stond ook niet op het menu zodat we het moesten doen met "Spätzle und Goulash". Normaliter ben ik zeer complimenteus over het voedsel in welke club dan ook maar dit keer leek de goulash meer op aangebrande schapenreet dan op goulash. Maar gelukkig zat SFL keurig gekleed aan tafel. Tevens aanwezig de kleine maar fijne Eugenia en even later maakte Dancing with Whores zijn opwachting oftewel de Box-Bull. Hij zat nog geen minuut aan tafel of ik voelde de warme zeik van deze incontinente flikker over mijn wintertenen stromen. "Godverdomme, ben je helemaal van de pot gerukt? Wat maak je me nou vuile Kak-Bull" krijste ik als een heks die ze op de brandstapel gooiden. "Rustig maar BS ik kan niet zo goed druk op mijn blaas houden. Ik baken mijn terrein gewoon af. Deze urinestoot was niet voor jou bedoeld maar voor dat mager scharminkel naast me wijzend op Eugenia". Verder was het een behoorlijke smeerboel aan tafel. Roxanna was helemaal in haar nopjes met haar veroverde prooi en ik bood haar de stoel naast SFL aan waar ze rap gebruik van maakte. Het leek wel of we in een séance verzeild geraakt waren zo ging het tafeltje schudden en trillen. Aan de stank te ruiken zat ze die gore Belg gewoon onder de tafel aan zijn rondhout te rukken want hij ging maar op en neer als de klepel van een Friese staartklok. Kinky-Bull was inmiddels in slaap gesukkeld totdat hij opeens wakker schrok omdat Roxanna ineens: "His name is Kienkie" door de tent loeide waardoor het dekzeil ernstig begon te flapperen. "Kienkie, Kienkie, Kienkie, I love that name". Tijd om te vertrekken dus. Voor de tweede keer die dag kamerde ik met Sophia.

    Terug in de barruimte zag ik dat Box-Bull ten prooi was gevallen aan een kleine blonde kriel. Een grietje van nog geen turf hoog met oogbollen die groter waren dan haar tieten. Ik moest wel drie keer kijken of ze überhaupt tieten had. Ze had iets weg van Heidi de schele buidelrat doch de Box-Bull was evenwel tevreden en manouvreerde zijn tampeloeris handig tussen haar dijen. Het zou toch niet gebeuren dat die perverseling zodadelijk tegen de pizzatafel zou zeiken om zijn terrein af te bakenen waar hij tegenaan stond. Tot overmaat van ramp was Kienkie uit zijn winterslaap ontwaakt en stond kwijlend naar een seksact van Pocahontas op de tapkast te kijken. Als een hongerige leguaan die een vlieg uit de lucht ging happen, hing hij over de toog. Die tante had dat natuurlijk in de smiezen, daalde af en stapte zonder pardon naar hem toe om vervolgens haar tong tot aan zijn amandelen in zijn smoel te steken. Zodoende was Kienkie verkocht en liet zich verder verkrachten op de kamer. Naderhand zag ik hem compleet uitgewoond en als een vochtige voddenbaal beneden ergens in een zetel hangen als een vleesgeworden zitzak en niet meer aanspreekbaar.

    Onderwijl sleurde SFL me naar de kelder alwaar hij mij zijn kinderpostzegelverzameling op zijn mobieltje toonde. Ik wist niet dat mijn leermeester in de voetsporen van Pistol Pete zou treden. Toch verzekerde hij mij dat het Thaise snollen van 18+ waren. Maar ja, met die Belgen weet je het nooit. Voor straf sloot ik hem op in de stoomcabine en ging zelf naar boven alwaar het feest nu echt was losgebarsten en steeds losbandiger werd. De dames zagen hun kans schoon en grepen alles wat los en vast zat. De champagne vloog in het rond, de avondmanager holde achter de Roemeense meiden aan en het snolletje van SFL beklom andermaal de bar, slingerde haar BH om zijn flaporen en startte een goedkope lesbo-act met een blonde kortgeknipte Bimbo en presenteerden zich als de "Gezusters schaamhaar GMBH". Van een erotische act was geen sprake. Goedkope seks was het en zelfs dat nog niet want ik werd er niet eens opgewonden van. Bovendien sloeg bij deze en gene de bezopenheid toe en sommige figuren worden dan ronduit vervelkend en daar moet ik niks van hebben. Een goeie dronk en een prettig aangeschoten wijf kunnen me bekoren maar wat nu op de tapkast stond was trailertrash van het ergste soort. Ik zag mijn "Wingman" wegzakken in een catatonische psychose. De aanblik van zijn schatje die daar in vol ornaat en aangeschoten stond te muilen met dat andere mokkel als de eerste de beste pot. Ook ik droop af en zag Sophia bij de gokkasten.

    Rob45 zocht me nog eens op terwijl ik met mijn schatje bij de gokkasten stond. Traditiegtrouw ratelde hij als een doorgebrande koffiemolen door totdat de blaren op zijn tong stonden en hij toch eindelijk huiswaarts moest keren. Even later stapte SFL op me af en deelde mede dat hij zijn budget zo goed als op geneukt had. De seksverslaafde wilde nog graag met Vicky omdat ze zo lekker kan roken tijdens de daad. Gelukkig had de arme drommel daar nog geld voor zodat hij zijn laatste centen investeerde in deze aantrekkelijke dame. Vicky is ook zo'n klasse vrouw met een prachtig figuur. Een vrouw die je niet bezopen door het etablissement ziet tuimelen. Immer correct en amicaal in de omgang. Gelukkig zijn er daar meerdere van te vinden in de huiskamer. De avond was ver gevorderd en ik maakte hier en daar een praatje met de dames. Na twee sessies vond ik het welletjes. Maar ik had buiten Vita gerekend.

    Het was inmiddels 3 uur en mijn vrienden hadden de keet verlaten. Box-Bull om zijn bruiloft te regelen met dat bleke scharminkel, Kienkie omdat zijn maag in de fik stond van het vreten maar het was natuurlijk door die krat "Salitos" die hij soldaat gemaakt had en de enige echte Master-Bull omdat hij zijn budget compleet te grabbel had gegooid aan een verlopen "Trash Cat". Vita zat zwaar te kettingroken en keek zwoel uit haar ogen. De bar was nagenoeg leeg en wij zaten elkaar met wat oogcontact te "Teasen". Maar daar kwam die dekselse avondmanager weer en sommeerde haar naar het buro. Ach ja, dat soort dingen gebeuren. Ik weet niet wat daar besproken werd maar ze kwam enigszins bedrukt terug dus ik nodig haar uit om bij me te komen, wat ze doet. Het moet niet veel gekker worden maar ondanks dat de bar uitgestorven was, bleek er wachttijd te zijn. En waarom? Alle wijven hadden de kamers ingepikt om te kunnen slapen. Om een uur of 4 kregen we dan eindelijk de sleutel en hebben wij de pannen van het dak geneukt. Dat verhaal kun je hier lezen.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...320#post304320

    Hoewel het eten dit keer minder was, was de sfeer uitstekend op wat kleine akkefietjes na. Een manager dient zich bijvoorbeeld professioneel te gedragen maar ik weet ook dat de dames met hem weglopen en zich prettig voelen als hij aanwezig is. Bovendien hoeven wij niet de manager te neuken. Dat scheelt ook alweer. De "Line-up" was uitstekend waarbij me opviel dat er redelijk wat dames met een stevige D-cup rond liepen. Qua optiek was het toch allemaal dik in orde. Bovendien veel tijd om op de bank te hangen met je dame naar keuze. Als je in deze tent niet aan je trekken komt dan weet ik het ook niet meer. De nieuwe sluitingstijd is in mijn ogen een regelrecht fiasco maar daar is al voldoende over gezegd. Salut!
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 27 februari 2013 om 22:15

  11. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Cupido ( 1 maart 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),GT-junky (28 februari 2013),Jack42 (27 februari 2013),krukar (28 februari 2013),Magic-G (28 februari 2013),Megaboob (27 februari 2013),molaar (28 februari 2013),noglangnietuitgewandeld (28 februari 2013),rob45 (27 februari 2013),SFL (27 februari 2013),Wijze grijze (28 februari 2013)

  12. #132
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    P.S. Bull45 heeft nog een sessie gedaan met de Japanse Noriko (of zoiets). Ik weet niet of de tuinslang er ook weer aan te pas is gekomen.

  13. #133
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Heb er twee dagen krom van gelopen maar had gelukkig geen luier nodig,Korinoko is een heuse profesional die je goed te grazen neemt.Overigens was mijn eerste sessie met Roemeense blonde Andrea die een B45 sexaproval van 8.5 scoorde.

  14. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 februari 2013),SFL (27 februari 2013)

  15. #134
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 01:48
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Druk weekend met werk, das vaak zo bij mij, maar toch de zaterdagavond vrij kunnen houden voor Michels feessie. Pas tegen acht uur ’s avonds binnen, de stemming zat er al goed in. De jarige de hand geschud en veel forummerds getroffen. Goede line up, veel knappe Balkandames. Eerst even de maag gevuld en toen op jacht.

    Een knap slank meisje, Vanessa, wist me te vertellen dat we al een keer gekamerd hadden. Herinnerde het me niet, meestal onthoud ik toch wel met wie ik het doe. Maakt ook niet zo veel uit. Om overhaaste beslissingen voor te zijn haar mee gevraagd naar de kino. Zoenen ging redelijk, maar ietwat terughoudend vanwege de toeschouwers. Maar vooruit, als je belooft dat het op de kamer niet minder wordt, dan schrijf je maar in op de sleutellijst. Ging twintig minuten duren. Wachttijd was niet onaangenaam, handje onder de badjas, kusje hier en daar, de tijd was zo om. Goede sessie gehad met haar, zoenen en pijpen okay, goede respons tijdens de beurt. Zelfs een paar keer moeten afremmen om niet te gauw af te schieten, ze was dan ook de eerste. Maar toch nog eerder dan ik gewild had ineens beng! Een acht op de schaal van tien.

    Na een paar saunaatjes met het gezelschap in de tent gezeten, stukje taart genuttigd. Toch leuk dat die meiden er dan bij komen zitten. Op de bar werd regelmatig gedanst, werkt toch altijd wel sfeerverhogend. Tanja in het voorbijgaan nog wel gedag gezegd, maar die was veel geboekt, zoals te verwachten op zo’n drukke avond. Komt de volgende keer wel goed als het wat rustiger is. Toch onverwacht een heel goede vervangster voor haar tegen het lijf gelopen.

    Eigenlijk val ik totaal niet op blondjes, iets wat tussen de oren zit, maar niet altijd terecht, want blondjes kunnen in bed ook vuurwerk geven. Jessy was er zo een. Trof haar bij de ingang van de kino. Niet dat afgezaagde cliché van ‘Hallo wie geht’s?’,maar meteen een vlotte babbel. Nu een dag of tien aan de gang hier. Had daarvoor in Villa Vertigo gewerkt. En ze wist die tong ook nog te gebruiken waar hij in eerste instantie voor bedoeld is, want van het ene moment op het andere zat hij bij mijn amandelen. Het feit dat die tietjes feitelijk weinig voorstelden was op slag vergeten. Wachttijd was inmiddels ver opgelopen, maar kamer zestien was nog wel een optie. De eerste matras meteen rechts op de hoek was de enige die vrij was. Niet lang meer dus. Jessy was echt een schot in de roos. De Duitse taal heeft hier een goed woord voor: Knutschmonster. Eerst eens even goed buiten adem gezoend, waarna ik erachter kwam dat de term Blasehase eveneens op haar van toepassing was. Zacht en diep, deepthroating tot kokhalzens toe. En maar aan Neelie Kroes denken om de boel binnen te houden. Ik mocht best in haar mond klaarkomen. Goed, maar ik wil je eerst nog wel even neuken. Lang op haar gelegen met de monden op elkaar, geïnspireerd door het geile sfeertje dat werd gecreëerd door het gesteun van de copulerende en klaarkomende stellen om ons heen. En de klus volgens afspraak oraal af laten maken. Ze schoof het gordijn een stuk open om er wat licht in te laten zodat ik het goed kon volgen, dat leek haar leuker voor me. En voor de toevallige passanten. Heb er geen problemen mee. Ze ging weer door met haar orale kunsten, met zeldzaam lekkere porno FT tot gevolg, waarna ze minutenlang zachtjes bleef doorzuigen. Meestal zie je geen druppel terug, omdat het heimelijk in een tissue verdwijnt, maar Jessy doet dat anders. Een grote witte guts glibberde langzaam langs de stam, en ze liet zich meteen weer volop tongend op me vallen, gekke geile griet. Ik mag zulke meiden wel, niet dat verlegen gedoe, maar vol gas van begin tot eind. Een dikke negenenhalf op de schaal van tien, en meteen bovenaan op de herhaallijst.

    Ik was graag nog wat gebleven, maar de volgende dag was er weer werk te doen, dus om half een de auto opgezocht en om twee uur het nest in. Terugkijkend op een leuke maar veel te korte avond in die huiskamer vol Lekkere Roemeensen, waar ik noglangnietuitgewandeld ben.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  16. Onderstaande 19 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),Badslippers ( 3 maart 2013),bergm550 ( 3 maart 2013),Bosco ( 3 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),Dalton ( 3 maart 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),gignnl ( 3 maart 2013),GT-junky ( 3 maart 2013),hansdordt ( 3 maart 2013),Jack42 ( 3 maart 2013),Magic-G ( 3 maart 2013),Megaboob ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),rob45 ( 3 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),uurtje ( 3 maart 2013),Wijze grijze ( 3 maart 2013)

  17. #135
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Goede line up, veel knappe Balkandames.
    De line up in GT was gister een stuk minder.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    En maar aan Neelie Kroes denken om de boel binnen te houden.
    Ja, dat is een goeie. Ik krijg al een slappe als ik aan haar denk. Afgrijselijk mens.

  18. #136
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Gisteren lekker op tijd (1500uur) bij LR aangekomen. Zoals het hoort werd er net een parkeerplaats naast de deur vrij. Het is al de 2e keer po rij dat mij dat gebeurt. Daar hou ik wel van.
    De straat stond vol met auto's en eenmaal binnen klopte het beeld dat daarbij hoorde. Het was een goed verzorgd verjaardagsfeest waarbij het jarig jetje nog de nodige hapjes gearrangeerd had. Persoonlijk vond ik trouwens dat de sfeer een lange aanloop nodig had om tot een goed niveau te komen Na middernacht werd het op een gegeven moment moeilijk om nog naar een kamer te gaan. Wachttijden liepen op tot bijna 2 uur. Niet meer normaal dus.
    Ach...het was gewoon weer gezellig. Prima gelegenheid om ff wat met beren te praten die ik normaal niet spreek en en en en........... En ja, Vita was er ook....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  19. Onderstaande 5 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),rob45 ( 3 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013)

  20. #137
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Vanmorgen om 12:00u "Park-Inn Hotel" verlaten en bij de plaatselijke MC Donalds ontbijt genuttigd en snel wat flarden in de Tab gegooid. Omdat typen op een Tablet altijd ruk is zullen de fans van korte verhalen dit keer aan hun trekken komen.
    Verjaardagsfeest van MichelJ was uitermate geslaagd. Goeie sfeer, nog betere gevarieerde muziekkeuze van DJ Sonny waardoor er nog meer billen stonden te trillen op de barruimte en niet alleen van de dames. Er staat ook altijd zo'n stevige Marokkaanse/Fransman te swingen als de eerste de beste "Drill instructor". Ach, die jongen is van de straat en als dat het enige is wat hij doet, prima toch. En "Last but not Least" veel mooie meisjes, vrouwen, dames, sletten, snollen kortom van alles wat.
    Wie mij bijzonder opviel was Leona die na een lange welverdiende vakantie terug is. Hele mooie vrouw en veel overeenkomsten met Sophia. Beetje het zelfde figuur dus wulps en stevig gevormd. Mooie borsten die weliswaar de zwaartekracht niet meer trotseren maar wie mij kent weet dat zoiets geen belemmering is. Voor mij zijn dit heerlijke vrouwen. Helaas was Gignnl sneller bij ons combimeisje dan ik dus hij mocht eerst. Ach, dan is ze al goed warm gereden door deze grote knuffelbeer. Ander vertier voor mij lag in het verschiet.
    Ik zag een boomlange zwarte mysterieuze dame rond wandelen en dacht haar te kennen van "Planet Eden" als Joy maar dat bleek ze toch niet te zijn. Inmiddels naam ontschoten. Zo zwart als pek, kleine pronte tietjes, spleet tussen de tanden waar je met je snikkel even kunt flossen (als je zo'n kleine hebt als ik!). Het zal net na de vreet zijn geweest dat ik tegen haar aan liep in de kino. Natuurlijk verontschuldigd en ze lachte haar witte tanden bloot. Het was daar al donker en dat valt zo'n mokkel ondanks lengte niet op. Door zwarte vrouwen word ik altijd aangetrokken als magneet op oud ijzer. Aangezien de banken bezet waren op zijn gemakje gaan liggen op de matrassen alwaar al snel het spel op de wagen ging. Heerlijk pijpwerk en verder niet gekomen want de puddingbuks was te goed gevuld.
    De vreet was de gehele dag wederom uitstekend. Geen honger geleden. Inmiddels DJ Sonny in huis en toen ging het los. De enige die nog boven de muziek uitkwam was Ricardo Banana met zijn gekrijs en gebulder van het lachen. Ik moet mijn kameraad wel een kompliment geven want de vorige keer had ik hem bijna levend gevild wegens ernstige orde verstoringen. Nu bleef hij prima in de plooi ondanks dat hij continu aan het "Velstins Lemon" infuus hing. Goed, de brave borst wilde dan wel met taart gaan smijten maar dat hoef je bij kok Ollie niet te proberen. dat is toch een kok die er nog plezier in heeft om de mensen te bedienen wat hij dan ook keurig deed.
    Dat duurde trouwens nog even want MJ had besloten om tijdens het taartmoment te gaan kameren. Hij vluchtte waarschijnlijk weg omdat hij niet zoals Jansen de vorige dag in compromitterende houding met de kloten bloot om de danspaal gezwaaid wilde worden. Maar MJ had buiten zijn broer en ondergetekende gerekend dus Bosco en ik hebben hem van de kamer gesleurd.
    Ik kwam iets te laat met Sophia want wij waren met onze rek- en strekoefeningen bezig dus even pauzeren maar de plaatsen waar bijna allemaal vergeven aan de vreetlustige ijsberen. Komen we langs huisfilosoof Phea te zitten. Begint-ie me toch diepzinnige gesprekken met Sophietje aan te knopen. Maar zij wil niet filosoferen maar taart. Dus opeens staat ze op en zegt de kleine adder: "Why we have this conversation? Shut up en eat your pie!" Tja, dat was effe schrikken voor Phea die zich nog keurig verontschuldigde dat hij gewoon "Some conversation" wilde voeren. Tja, het blijven Roemeense duiveltjes hè! Vervolgens sessie af gemaakt. Het was weer puik met Sophia
    Ach, ik heb zoveel ijsberen gezien en gesproken en allemaal even vrolijk, spraakzaam en sympathiek. Pic 1 kwam zo tegen tienen nog eens kijken en ging zich tegelijk warm draaien tegen de wiegende billen van dat kleine mokkeltje met het mooie zwarte lingeriesetje aan. Ik ben de naam van haar even kwijt. Tja, die ijsberen kun je wel weer allemaal gaan opnoemen en vet vermelden maar dat levert teveel stemmen op en dat moet ik juist dit jaar zien te voorkomen. Een uitzondering maak ik voor Cannabis oftewel de wandelende bierfles. Zie je een bierfles zit Cannabis er aan vast. Die kerel ziet er uit als de ergste "Hooligan" van de "F-Side" van welke club dan ook maar doet geen vlieg kwaad. Je moet één ding niet doen en dat is zijn bierfles afpakken want daar is mee vergroeid als een baby met zijn zuigfles. Het was trouwens een ware Kojak vereniging want de kale koppen waren veruit in de meerderheid.
    Jacuzzi" was prima op temperatuur en dat was koren op de molen van onze "Jacuzzi-professional" aka PP alleen had hij dit keer niet dat kleine geile ding van hem Lara meegesleurd, maar opa Dalton zat met zijn luie kloten naast hem. Kan best zijn dat Lara er wel bij zat maar dan onderwater te snorkelen net als in de film van Eddie Murphy "Coming to America". Zit-ie in de "Whirlpool" te grijnzen komt zo'n haremsletje ineens boven water en zegt: "The royal penis is clean".
    Wegens wachttijden geluierd met Sophia in de banken en toen de "Kino" opgezocht. Altijd geil. Wij nemen dan gewoon de hele linnenvoorraad mee, bakenen aldaar ons territorium af en gaan lekker "Knutschen". En toen was het alweer tijd om de taxi naar het Hotel te nemen.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  21. Onderstaande 23 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2013),amigo70 ( 3 maart 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),bosbeer ( 3 maart 2013),Bosco ( 3 maart 2013),Carpe Momentum ( 3 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),Dalton ( 3 maart 2013),egon, Dr. Rammler ( 3 maart 2013),gignnl ( 3 maart 2013),Jack42 ( 3 maart 2013),Jansen ( 3 maart 2013),LittleJoe ( 4 maart 2013),Megaboob ( 3 maart 2013),MichelJ ( 3 maart 2013),MiniME ( 3 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),Pistol Pete ( 3 maart 2013),Ricardo Banana ( 3 maart 2013),rob45 ( 3 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Wijze grijze ( 3 maart 2013)

  22. #138
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Vanmorgen om 12:00u "Park-Inn Hotel" verlaten en bij de plaatselijke MC Donalds ontbijt genuttigd en snel wat flarden in de Tab gegooid. Omdat typen op een Tablet altijd ruk is zullen de fans van korte verhalen dit keer aan hun trekken komen.

    ...........

    En toen was het alweer tijd om de taxi naar het Hotel te nemen.
    Lekker kort & bondig inderdaad Nog knap dat je zoveel kan typen op zo'n tablet, geef zelf nog steeds voorkeur aan QWERTY keyboard (maar helaas ook steeds minder smartphones meer die dit hebben ).

    Neem aan dat je gewoon bent gaan lopen die paar honderd meter naar Park Inn?

    MJ nog gefeliciteerd, was vast heel gezellig en hopelijk nog kamerbezoek mogelijk geweest ondanks de lange wachttijden.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  23. #139
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht

    Ik zag een boomlange zwarte mysterieuze dame rond wandelen en dacht haar te kennen van "Planet Eden" als Joy maar dat bleek ze toch niet te zijn. Inmiddels naam ontschoten. Zo zwart als pek, kleine pronte tietjes, spleet tussen de tanden waar je met je snikkel even kunt flossen (als je zo'n kleine hebt als ik!). Het zal net na de vreet zijn geweest dat ik tegen haar aan liep in de kino. Natuurlijk verontschuldigd en ze lachte haar witte tanden bloot. Het was daar al donker en dat valt zo'n mokkel ondanks lengte niet op. Door zwarte vrouwen word ik altijd aangetrokken als magneet op oud ijzer. Aangezien de banken bezet waren op zijn gemakje gaan liggen op de matrassen alwaar al snel het spel op de wagen ging. Heerlijk pijpwerk en verder niet gekomen want de puddingbuks was te goed gevuld.

    Ik denk als ik je beschrijving lees dat je HOO van Kameroen bent tegen gekomen,had zelf een plezierig ervaring met haar op de Carnavalsparty.Inderdaad een boomlange donkere dame met boterzachte lippen mmmmmmmm........
    Laatst gewijzigd door rob45; 3 maart 2013 om 14:58

  24. #140
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Neem aan dat je gewoon bent gaan lopen die paar honderd meter naar Park Inn?
    Na het inchecken te voet naar "LR" = 10 minuten als je de boel een beetje afsteekt.
    Om 05:00 's morgens de eerste de beste taxi die voor de deur van "LR" stond gepakt en terug = 5,50 euro.

  25. #141
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik denk als ik je beschrijving lees dat je HOO van Kameroen bent tegen gekomen,had zelf een plezierig ervaring met haar op de Carnavalsparty.Inderdaad een boomlange donkere dame met boterzachte lippen mmmmmmmm........
    Hoo what's in a name..dit is ultieme zelfspot of ze spreekt niet zo heel goed engels.
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 3 maart 2013 om 15:21

  26. #142
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Het meeste over MJ zijn verjaardag is al geschreven.Was zonder meer een geslaagde dag met een behoorlijke afvaardiging van het forum,diverse leden de handen geschud en kennis gemaakt met enkele andere wo Wijze Grijze.Maar waar ik uiteindelijk voor kwam was uiteraard Sophia,door diverse redenen geruime tijd niet naar LR geweest en de keer dat ik er wel was was zij er niet.
    De hereniging resulteerde in een wederom topsessie met het combimeisje.
    Hierna heerlijk gedineerd,er was weer goed gezorgd door Ollie en zijn keukenstaf met zelfs hollandse specialiteiten.
    In de kino kennis gemaakt met Roemeense Jessie,een nieuweling in de huiskamer.Een ranke blondine dus niet echt een Gign meisje,maar de presales in de kino beloofde veel goeds.
    Ook op de kamer was de service meer als top en mede met het oog op drukte en de wachttijden met haar een pannekoeksessie gedaan.
    In de tent genoten van het ruim aanwezige gebak en hierna positie gekozen in de bar waar de stemming er al in zat te komen op de klanken van Dj Tonny.
    Mj bedankt voor het gebak en LR wederom voor de gastvrijheid welke weer prima was!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  27. Onderstaande 9 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),LittleJoe ( 4 maart 2013),MichelJ ( 4 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),rob45 ( 3 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Wijze grijze ( 3 maart 2013)

  28. #143
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    02.03.13 vierde MichelJ zijn verjaardagsfeest in LR. Vele medewandelaars hadden hun deelname aangekondigd. Een uitstekende gelegenheid dus weer enkele nog niet eerder IRL tegengekomen ijsberen nu in levende lijve te ontmoeten en een praatje mee aan te knopen.

    Gearriveerd tegen 12:30. Nog vrij leeg, behalve een beruchte harde kern diehards (O.a. Ricardo Banana en MichelJ) die hun imago als party animals alle eer aandeden en nu alweer aan het pils zaten. Rechtstreeks gearriveerd vanuit het verjaardagsfeestje van Jansen en Willie in Planet Happy Garden.
    Uiteraard de dag weer begonnen met een lekker Rührei met ham en champignons + broodje gezond en fruitsap.

    Kijk en daarom bevalt me Living Room als saunaclub: Uiteraard had ik me op de bank geïnstalleerd met m’n uitgebreide zaterdagkrant, maar werd toch enkele keren aangenaam onderbroken door prettig vrouwelijk gezelschap dat een praatje komt maken en even komt polsen hoe de zaken er bij hangen, (en er even voor zorgen dat hangende zaken opeens rechtop gaan staan) Dit draagt toch wel op een prettige manier ertoe bij dat het toch al hoge testosteronniveau er nog een extra boost bij krijgt.
    Min of meer om een beetje af te koelen, besloot ik om een tijdje in de heerlijke jacuzzi door te brengen. Echter ook daar werd ik weer door een aantrekkelijke Hongaarse gespot waar ik op de bank al uitgebreid mee had gesproken. Zij meende het gesprek in de jacuzzi naar een volgend level te kunnen tillen door erbij te komen zitten, meteen wijdbeens op m’n schoot te komen zitten en me uitvoerig te gaan betasten. Ofschoon ik haar snel aangaf dat ik niet met haar zou gaan kameren, bleef ze er desalniettemin een half uur bijzitten. Niet verkeerd, zulke kicks voor niks.

    Ik ging naar boven en wie loop ik boven aan de trap tegen het lijf: Bonnie . Yes, precies wat ik nodig had. Alle vorige keren was ze nooit de eerste dame van de dag geweest, maar nu zou ik me volledig gaan uitleven op deze ervaren kruimel met haar lekkere Julia Roberts snoetje. Maar eerst nog even wat drinken op een bankje in de bar. Bonnie liet er echter geen gras over groeien en op de bank werd ik al ruimschoots vol op de bek gepakt. Dat was in het volle zicht van enkele nieuwsgierige beren nu ook weer niet nodig geweest, dus al snel besloot ik het niet op de bank te laten escaleren, maar haar een sleutel te laten halen. Wachttijd was echter 15 minuten, waardoor ik nog een kwartiertje heb moeten lijden, voordat we naar de kamer konden gaan.

    Op de bovenverdieping zijn ook 2 kamers. Hiervoor moet je door de kleedkamer/lockerruimte van de dames. Het werd kamer 21. Een mooie ruime kamer met grote ramen waardoor we nog net van daglicht konden genieten. Verder is er een grote spiegel naast het bed en een royaal hoekbankstel. Een hoekbankstel? Had ik ook nog nooit eerder op gevogeld. Wat gaan we doen. Even m’n database van geile pornoscenes voor de geest halen. Nou daar hoefde ik niet lang over na te denken. Heerlijk wijdbeens in de hoek van de bank gaan zitten en begin maar met een heerlijke pijpbeurt waarbij je kleine kriebelhandjes Wijze Stijve en omgeving vingervlug verkennen. Aansluitend is cowgirl en reversecowgirl ook een zeer aantrekkelijk standje. Je kunt veel dieper doordringen en hebt ook veel meer je handen vrij om je aan dit lekkere lijfje extra te verlustigen. Maar ja, we hadden de spiegel nog en daar kun je je alleen in bekijken als je je op het bed bevindt. Nou ja, er zijn ergere dingen, dus voor een lekkere doggysessie met kussentje onder Bonnies buikje naar het bed verhuisd.
    Dit was zo lekker dat ik meteen opteerde er maar een vol uur van te maken. Geen probleem voor Bonnie en voor mij de gewisheid dat ik 2 keer m’n overdruk in dat lekkere pijpesmoeltje kon lossen. Met dit vooruitzicht hield ik het inderdaad niet meer lang uit en een beruchte eerste cumshot of the day belandde in haar geopende mondje. Ales liet ze er geil weer uitlopen.

    Nadat we de zooi enigszins hadden gefatsoeneerd wilde Bonnie een sigaret opsteken, maar ik had andere plannen. Kijk meisje, ik ben niet-roker en als je graag iets tussen je lippen wilt hebben of iets tussen je vingers wilt houden, kijk maar eens naar Wijze Stijve want die wil alweer meedoen. En pijpen, likken, teasen en swaffelen kan Bonnie als de beste. En genieten en spelen met de verschillende golven van genot kan Wijze grijze ook als de beste. Deze heerlijke orale sessie uiteindelijk ook afgesloten met een tweede money shot op haar kleine flitsende tongetje.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    Daarna was het tijd de inwendige mens te versterken. Hopelijk was er deze keer wel iets eetbaars te verkrijgen. Gelukkig wel: Gepaneerde stukjes kalkoenvlees met slappe groentemix van de Lidl. Living Room kan mij op culinair gebied vooralsnog niet overtuigen. Maar er was ook gewone Hollandse friturekost: Frikadellen, kroketten en bamischijven met frietjes. Aangezien paardenvlees tegenwoordig nergens meer te krijgen is, heb ik dit maar gecompenseerd dmv enkele ouderwetse frikadellen. Lekker zo’n staafje Bonfire of Salinero met mayonaise en ketchup.

    Uiteraard was er ook veel tijd om met diverse schrijvers van gedachten te wisselen:

    Mbt Badslippers kan ik stellen dat de verwondingen die hij een week geleden tijdens zijn aanvaring met SFL opliep gelukkig aardig genezen zijn. Zijn kale knikker glom weer als vanouds. Ik was al bang dat mijn medebestuurslid van “Golden Slippers” het voorzitterschap van de eerstvolgende bestuursvergadering niet waar kon nemen.

    Samen met Pistol Pete en Dalton gezellig in de jacuzzi gezeten, waarbij Pistol Pete zich weinig met het gesprek bemoeide vanwege andere prioriteiten met een jonge deerne.

    Uurtje
    kwam ik pas bij het sluiten van de markt in de kleedruimte tegen, waarbij ons interessante gesprek abrupt werd onderbroken door een zeer mooie lange meid die Uurtje kwam vragen waar hij nu bleef. Wat heb ik hier gemist, Uurtje? Je had me op zijn minst even kunnen voorstellen.

    Foots
    en Rudi_NL hebben me nog eens uitgebreid bijgepraat over hun belevenissen op gang bangs en de Saskia Farell party.

    Met Dupke en NogLangNietUitgewandeld is het altijd fijn om naar hun verhalen over Thailand en de Filippijnen te luisteren. Eerstdaags zal ik hopelijk ook in de gelegenheid zijn al deze ervaringen ter plekke aan den lijve te ondervinden.

    De hooligans waren ook vertegenwoordigd in de vorm van Cannabis en Bad Pritt. Een bewijs dat Living Room voor iedereen open staat en er geen actief deurbeleid gevoerd wordt.

    En nu weet ik ook eindelijk wie Giggnl en Bbertb zijn. In GT ben ik ze altijd misgelopen. Leuk om ze nu hier in levenden lijve te ontmoeten.

    Bij Picasso 1 had ik m’n prille Spaans lessen eventueel kunnen uitproberen. Samen met Picasso 1 verliet ik tegen 05:15 Living Room en we kregen beiden nog een fles Cola mee om onderweg naar huis het vochtverlies weer te compenseren. Helaas hebben we elkaar alleen even de hand kunnen schudden. Moeten we eerstdaags maar inhalen. Hasta la proxima.

    Ricardo Banana
    was o.a. met Dhr N. (inne “Winkbül”, waar je tenminste nog eens een gesprek op niveau in het Oostelijke Mijnstreek Limburgs kunt voeren; sorry voor het ontbreken van de ondertiteling) als een van de eersten gearriveerd. Maar later op de avond had hij toch een kleine dip, want ik betrapte hem op een klein Ijsberenslaapfeestje in het achterste gedeelte bij de speelautomaten. Tsja, iedereen wordt ouder.

    MichelJ
    ’s beloofde bananenvlaai was helaas niet leverbaar. Dit werd echter ruimschoots gecompenseerd door ander heerlijk gebak. Ook heb ik MichelJ’s inauguratiespeech als nieuwe admin gemist. Dit moment zal toch hopelijk op Youtube terug te vinden zijn?

    Caligula
    zat diep in nacht in de whirlpool. Hij heeft Wijze Grijze weer iets wijzer gemaakt

    En verder trof ik ook nog regelmatig Wipneus, JeanK, en Boy69.

    Nadat ik laat ’s nachts in de kino achtereenvolgens van een Roemeense en twee Servische dames salesmonstertjes in ontvangst had mogen nemen, meende Wijze Stijve dat er nog wat werk verricht diende te worden alvorens naar huis terug te keren. Hiervoor had ik de medewerking nodig van Lisa.

    Naam : Lisa
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 20
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, lang
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 50 Kg, maat 34/ Stevige naturelle B-cup,
    Tatoeages/Piercings :
    Service: TZ, PZC, NMC, 69
    Voordelen: Optisch helemaal WG-proof. Een leuk wipneusje.
    Nadelen: 2 grote witte pigmentvlekken op de heup. Enigszins terughoudend.
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10

    De lekkere appetijtelijke borstjes waarvan de stevige tepeltjes door het witte visnetkleedje priemden, een mooi jong gezichtje, een slanke taille en een soort van trotse uitstraling hadden mijn interesse gewekt. Tijdens het gesprek viel Lisa op door haar goede beheersing van het Engels. Haar woordenschat was opvallend uitgebreid. Dat bleek, want ze heeft haar studie business management om financiële redenen onderbroken. Het werd dus een gesprek van een andere orde dan hetgeen je met het doorsnee Roemeentje voert. Lisa heeft echter een bepaalde gereserveerdheid met duidelijke grenzen, waar ze ook niet snel van afwijkt. Ze werkt pas sinds enkele dagen in LR en pas sinds 4 maanden in deze business.
    “Dus dan ben je nog niet zo ervaren?”
    “Maybe!”

    Op de bank zat er slechts een voorzichtig vluchtig tienerkusje in. Wel met tong, maar niet echt overtuigend. Naar de kino ging ze uit principe niet.
    Tsja dit schoot niet op. Om deze tijd (ca. 04:00) was er ook geen bekenden meer aanwezig die eventueel met advies hadden kunnen dienen. Dus het zou een gok gaan worden. Ze had de sleutel van kamer 14 (met plafondspiegel) geregeld, dus mijn besluit om toch met deze optickmeid naar de kamer te gaan werd hiermee in ieder geval al beloond. Zoals het Wijze Grijze sexapproval: 7,5/10 al aangeeft, was het geen wereldschokkend geweldige sessie, maar ook niet dramatisch slecht. We begonnen wel met een lekkere TZ-sessie waarbij het droogneuken met licht prikkende donshaartjes op haar poesje ervoor zorgde dat Wijze Stijve heel snel tot gevechtssterkte aanzwol. Haar PZC was bijzonder prettig en voor het verdere verloop was de toegevoegde waarde van de plafondspiegel een welkome aanvulling. Maar ook de vermoeidheid bij Lisa begon zijn tol te eisen. Zij was al vanaf 11:00 uur ’s morgens aan het werk! Uiteindelijk toch nog een heerlijke finish beleefd, waarbij haar uiterlijk me meer bij zal blijven dan de sex.

    Zoals ik al eerder schreef, is bij het sluiten van de markt de douche bij de jacuzzi the place to be. Zo ook vandaag weer. Ik had me net gedoucht en terwijl ik me voor de douche afdroogde, kwam het vriendinnetje van Cannabis (waar ik eerder onder mee op de bank gezeten heb; Cannabis, je zult weten wie ik bedoel) met de smaakvolle bloemtattoo in haar rechter lies en gaf me daar toch een geweldige persoonlijke pornodouchevoorstelling weg: compleet met lustvol inzepen, me voortdurend uitdagend aan blijvend kijken, terwijl ze haar lippen likte. Als toppunt ging ze met wijdgespreide beentjes uitgebreid haar poesje wassen, terwijl ze me schaamteloos aankeek. Ze had er plezier in om te zien hoe Wijze Stijve zijn naam eer aan begon te doen. Mijn aanbod om erbij te komen en te helpen werd helaas vriendelijk lachend afgewezen. Het was per slot van rekening al na 05:00.
    Wijze Grijze sexapproval vandaag voor Living Room: 8,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  29. Onderstaande 16 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 maart 2013),bad pritt ( 3 maart 2013),Badslippers ( 3 maart 2013),Bosco ( 4 maart 2013),Carpe Momentum ( 3 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),hansdordt ( 3 maart 2013),LittleJoe ( 4 maart 2013),Megaboob ( 3 maart 2013),MichelJ ( 3 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013),Pistol Pete ( 3 maart 2013),rob45 ( 3 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),uurtje ( 3 maart 2013)

  30. #144
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    ))))) ik wil wel ff zeggen dat betrokkene geen meid is. Eerde "la grande diva"......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  31. #145
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Samstag.
    Nach zwei Wochen in der PSR bin ich diesmal zum LR zurückgekehrt. Dabei machte das Line-up am Nachmittag keinen guten Eindruck. So musste ich mir die Zeit mit Fußball vertreiben - immerhin konnten Schalke und Dortmund beide gewinnen. Ist doch auch was wert.
    Ich war schon kurz davor das LR wieder ungepoppt zu verlassen, aber manchmal kommt es eben doch anders als man denkt. Zuerst taucht gerade noch pünktlich Mina auf. Wir zwei hatten vor einigen Wochen mal festgestellt, dass es ganz gut passt zwischen uns und sie hat eben dieses gewisse Etwas.
    Nach schweißtreibenden 60 Minuten war ich eigentlich bereit, nach Hause zu fahren - da taucht auch noch Casey wieder auf. Verdammt! Sie ist wieder da! Das ist ein Problem. Ich hatte doch gerade Sex. Egal - was solls! Sie ist wieder da und bevor ein anderer auf die Idee kommt, ziehe ich schnell den Joker. Immerhin sinds 45 Minuten Wartezeit und die sollten doch reichen, um wieder aufzuladen...
    Warum müssen die besonderen Frauen auch alle abends kommen?
    Aber nachdem Casey ja ne ganze Weile weg war und ich beim Anblick dieser Frau einfach irre werde, musste ich leider nochmal direkt 60 schweißtreibende Minuten nachschieben.
    Fazit: Es war dann letztlich doch ein guter Tag - abends war das Line-up jedenfalls insgesamt auch deutlich besser. Tagsüber leider sehr mäßig!
    Positiv wie immer: Das Essen (inklusive der holländischen Spezialitäten) und die extrem gute Gastlichkeit.
    Nicht so gut: Abends kamen ein paar unangenehme Gäste dazu (Alkohol macht manche Menschen nicht gerade sympathischer).
    Neu: Das W-LAN. Etwas umständlich muss man ein Tagesticket aktivieren, das dann für 8 Stunden oder so gültig ist. Funktioniert, allerdings nicht überall. Im Keller nur in der Nähe der Treppe noch Empfang, oben in der Bar an den meisten Stellen, im Zelt praktisch Null Empfang. Die Geschwindigkeit ist eher lahm, da offenbar diverse Firewalls dazwischenhängen. Aber immerhin - besser als gar kein W-LAN.

  32. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe ( 4 maart 2013),Manni1A ( 3 maart 2013),MichelJ ( 3 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 3 maart 2013),Picasso 1 ( 3 maart 2013)

  33. #146
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Uurtje kwam ik pas bij het sluiten van de markt in de kleedruimte tegen, waarbij ons interessante gesprek abrupt werd onderbroken door een zeer mooie lange meid die Uurtje kwam vragen waar hij nu bleef.
    Laat me raden . . . Vita ! ! ! Wat zag ze er weer statig, mooi en sexy uit. Ik had het er nog met Uurtje over. Met deze vrouw kun je aan je arm naar elk belangrijk bedrijfsfeest gaan en dan komt er wat binnen hoor! Die maakt een verpletterende indruk.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Ik had me net gedoucht en terwijl ik me voor de douche afdroogde, kwam het vriendinnetje van Cannabis (waar ik eerder onder mee op de bank gezeten heb; Cannabis, je zult weten wie ik bedoel) met de smaakvolle bloemtattoo in haar rechter lies en gaf me daar toch een geweldige persoonlijke pornodouchevoorstelling weg
    Laat me ook deze raden . . . Alina ! ! !

  34. #147
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 01:12
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Zuerst taucht gerade noch pünktlich Mina auf. Wir zwei hatten vor einigen Wochen mal festgestellt, dass es ganz gut passt zwischen uns und sie hat eben dieses gewisse Etwas.
    Nach schweißtreibenden 60 Minuten war ich eigentlich bereit, nach Hause zu fahren - da taucht auch noch Casey wieder auf. Verdammt! Sie ist wieder da!
    Hmm, dus hast die selbe geschmack wie ich. Ich bin auch mit Mina im zimmer gegangen und Casey sah auch sehr geil aus aber die wartezeiten für ein zimmer waren einfach zu lang um noch mit Casey zu gehen.

  35. #148
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:05
    Berichten
    2.870
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Ik ben even vergeten om wat belangrijks te vermelden; dank aan de "virtuele" gastheer voor het opzetten van dit evenement het regelen van allerlei versnaperingen en vooral: happy birthday!!!!!
    Een uurtje is ook maar een uur...

  36. #149
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:52
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    . . Tanja in het voorbijgaan nog wel gedag gezegd, maar die was veel geboekt, zoals te verwachten op zo’n drukke avond. Komt de volgende keer wel goed als het wat rustiger is.

    :
    Vandaag was ze ook weer de hele dag vol geboekt

  37. Onderstaande leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2013)

  38. #150
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 2-3 / 3-3

    Na 3 clubdagen zit de vermoeidheid er goed in dus nu maar een klein stukje, uitgebreider verslag zal later nog wel komen. Na de pre-party van Jansen en Willi69 in PHG stond mijn feestje in LivingRoom op het programma. Ruim 40 beren uit NL, DE, BE en FR waren aangemeld, het zou dus een drukke dag gaan worden. 's Ochtends bij de bakker het gebak opgehaald en onderweg broer Bosco even gebeld dat hij mee moest helpen sjouwen om alles van de parking van ISA naar LR te krijgen. Bij binnenkomst, na de felicitaties van de Thekefrau en Uwe, was dat achteraf niet nodig, aangezien ze mijn autosleutels vroegen om het kado van LR in mijn auto te zetten. LR, bedankt! Tegen een uur of 13u waren al enkele beren aanwezig, langzaam maar zeker kwamen er steeds meer forumberen binnen druppelen. Echter, tot de avond was het, op de IJBF-delegatie na, erg rustig. De middag doorgebracht maar handjesschudden, kadootje's van enkele dames en beren in ontvangst nemen, frietjes eten, bubbelen, sauna'tje, hier en daar wat kletsen. Mja...de tijd vloog voorbij. Uwe kwam geregeld even vragen of alles naar wens was. Mja...hier ook al niets te klagen; in totaal zijn er 72 dames aanwezig geweest, overdag zoals gebruikelijk frieten eten, binnen stonden schaaltjes met stroopwafels, gevulde koeken, chips, spekjes voor de Roemeense kindjes en andere zoetigheden. In de avond was DJ Tonny present, die weer uitstekend werkt afleverde.

    Tussendoor moest er natuurlijk ook nog gekamerd worden, zoals wel vaker was prinses Adriana de gelukkig. Ik snap nu wel waarom een ijsbeern tijdelijk gevlucht is naar het zuiden van Spanje . Heerlijke schat die Adriana . Liggen we lekker een uurtje te vogelen, wordt er door 2 idioten op de deur gebonsd. Bleek dat Badslippers en Bosco het waren, ze hadden trek in gebak. Nja...ik had trek in wat anders . Aangezien er 40 man stond te wachten zijn we samen maar gaan douchen en het gebak klaar laten zetten. Leuk dat meiden als Adriana, Sophia, Cora, Betty, Adriana, Dominique, Chantal en nog een paar bij ons kwamen zitten en frappant om te zien dat een paar van die kleine gypsys van 1.50m en 40 kilo gewoon 3 stukken vlaai weg werken , maar geen probleem, er was meer dan genoeg voor iedereen.

    Na het gebak, zo tegen een uur of 23, kwam de stemming er echt goed in. Ik had een doos met glow-sticks en -brillen meegenomen, waardoor LR, samen met de beats van DJ Tonny veranderde in een halve disco, erg gezellig! Die glow-sticks geven een aparte sfeer, meiden zijn er gek op en zelfs de barmeiden en de DJ konden niet zonder. Om 12 uur 's nachts de felicitaties in ontvangst genomen, terwijl Yvon een fles champagne over me heen giet, zeiknat....mja...maakt allemaal niks. Ook de avondmanager, op wie regelmatig kritiek is, kwam me feliciteren en vroeg of alles naar wens is. Als ik iets wilde moest ik het hem zeggen en het zou direct geregeld worden, klasse!

    Halverwege de nacht kwam de vermoeidheid en zocht ik een vrij bank in de hoek uit om even me ogen dicht te doen. Dat duurde niet lang... Adriana kwam boven op me liggen, natuurlijk om te informeren wanneer we de avondsessie zouden vervolgen. Aangezien de wachttijd voor een sleutel opgelopen was tot zo'n 2 uur en ik moe was gaf ik haar aan niet meer op kamer te gaan, maar de zondag nog wel even terug te komen. Was natuurlijk geen probleem voor haar. Nog een tijdje wat gehangen met wat ijsberen, wat gedronken en zo tegen 4.30u richting ISA Hotel gegaan.

    Het was een zeer geslaagde dag. Tijd om iedereen te bedanken.
    - LR-personeel, bedankt voor de uitstekende bediening, eten, gastvrijheid en m'n kado natuurlijk
    - LR-dames, bedankt voor de grote opkomst, maar liefst 72 dames present
    - DJ Tonny, bedankt voor de muziek!
    - IJBF-beren, bedankt voor de gezelligheid, kadootjes en grote opkomst (de meesten die zich aangemeld hadden op MP waren er)


    Na een nachtrust van 4 uurtjes opgestaan met een flinke koppijn, dus maar wat aspirientjes naar binnen gegooid en samen met Bosco gewacht tot het 13u werd. Met kleine oogjes aan de bar gaan hangen met een blikje RedBull en een kop koffie en vervolgens in de tent een fruithapje naar binnen gewerkt om wat vitaminen binnen te krijgen. Daar de felicitaties nog in ontvangst genomen van Molaar. Ik had graag nog even met hem willen kletsen over LR, maar het is er niet van gekomen, allebei waren we te druk met Roemeense schoonheden. Inmiddels waren ook Dupke en Boy69 (met vertraging) gearriveerd.

    De zondag was een compleet andere dag dan zaterdag. Daar waar het zaterdag flink druk was was het de zondag heerlijk rustig, gelukkig maar. Lekker wat relaxen, tijdje met Isabella beneden zitten kletsen over vanalles en nog wat. Net voor het eten met Adriana even in de Kino gelegen om vervolgens met haar, zoals eerder beloofd, op kamer te gaan. Mja...no details... Gevaarlijk meisje voor me ....

    Het eten was een stuk minder uitgebreid dan de dag er voor; gekookte aardappeltjes, erwten, worteltjes, stukje vlees. Niets bijzonders, maar smaakte prima. Tussendoor Pistol Pete nog even gezien, helaas te weinig tijd gehad om met hem bij te kletsen, Bosco en ik werden op 1 bankje gegijzeld door Yvon en Daniela. Daniela.... mooie meisje...uh... vrouw van 26 lentes...ik had haar afgelopen weken al ene paar keer op het oog, maar om een of andere reden kwam het er nooit van. Lekker strak lag ze tegen me aan terwijl ze samen met Yvon wat op de iPad aan het spelen was. Nadat Bosco en Yvon vertrokken waren zei ze me dat als ik naar een ander meisje wilde gaan het geen probleem voor haar was. Echter, ik vermaakte me prima met haar en nodigde haar uit om te gaan kameren. Ze was enigzins verbaasd en zei dat ik met me "vaste" dame moest gaan kameren. Nadat ik haar had gezegd dat ik niet getrouwd ben met een dame in een club, was ze overtuigd. Relaxt als ze is sprong ze niet gelijk op om een sleutel te halen, maar bleef ze nog even bij me zitten en wat drinken. Goed uur met Daniela op kamer geweest, een heerlijk knuffelmeisje, uitstekende service. MJ heeft er weer een favorietje bij .

    Inmiddels de hoogste tijd om naar huis te gaan en mijn eigen bed weer op te zoeken. Twee uitstekende dagen gehad in LR, zaterdag vooral drukte en de zondag heerlijk relaxed.


    Dames: zaterdag 72 dames, zondag 40-45 dames:


    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alina (.ro), Andrea (.ro), Anita (.tr), Anni (.pl), Bella (.ro), Betty (.ro), Bonny (.bu), Carla (.ro), Casey (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Cora (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Deea (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Erica (.ro), Isabella (.ro), Jessy (.ro), Jill (.de), Jolanda (.ro), Jolly (.ro), Julia (.ro), Kelly (.ro), Kim (.de), Krina (.ro), Lara (.bu), Linda (.ro), Lisa (.ro), Madelina (.ro), Melissa (.ro), Mona (.de), Monique (.ro), Nala (.de), Nicole (.hu), Nina (.de), Ramona (.ro), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sally (.de), Sheila (.hu), Sofia (.ro), Svetlana (.ru/ro), Tanja (.ro), Trixie (.de), Vera (.bu), Vicky/Vanessa (.ro), Viki (.ro), Veronika (.ro), Victoria (.cu), Vita (.ua), Xenia (.ua), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20.

    Beren: zaterdag/zondag:

    bad pritt, Badslippers, bbertb, Beron, billclinton, blueeyes, Bosco, Boy69, Caligula, cannabis, chiefinspector, Dalton, deket, dhr N, dupke, foots, fukkiedukkie, gignnl, Haec58, Jack42, jeank, LittleJoe, MichelJ, Molaar, noglangnietuitgewandeld, Pistol Pete, phea, Picasso 1, Ricardo Banana, Rudi_NL, Sphinx, superwescoast, Twinangel, uurtje, Wijze Grijze, wipneus en nog enkele.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 4 maart 2013 om 19:48

  39. Onderstaande 18 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 4 maart 2013),Badslippers ( 4 maart 2013),Bosco ( 4 maart 2013),Caligula ( 4 maart 2013),Costana ( 5 maart 2013),Dalton ( 4 maart 2013),hansdordt ( 4 maart 2013),Jack42 ( 4 maart 2013),LittleJoe ( 4 maart 2013),Magic-G ( 4 maart 2013),Megaboob ( 4 maart 2013),noglangnietuitgewandeld ( 4 maart 2013),Picasso 1 ( 4 maart 2013),Ricardo Banana ( 4 maart 2013),Rudi_NL (14 maart 2013),Toulouse-Lautrec ( 4 maart 2013),uurtje ( 4 maart 2013),Wijze grijze ( 4 maart 2013)

 

 
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:34.

Living Room 468*60   Freude 468*60