Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 181
  1. #76
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    zaterdagmiddag samen met de jarige Dupke naar LR getrokken,we dachten relatief vroeg te gaan nadat hij snacks in de Delhaize en taart bij de bakker kocht vermits er veel volk verwacht wers en inderdaad er stonden al relatief veel wagens,ook met Belgische en Nederlandse nummerplaat. Na de hartelijke begroeting van de mooie thekefrau met de nodige zoenen,op naar the place where the action is. mijn vermoeden was waar,vele die zich voor het vrijkaartje hadden ingeschreven waren daar,waaronder een hoop die misschien veel schrijven,maar die Dupke van haar of pluim kenen,maar oke laten we daar niet verder over zagen,en genieten van het vrouwelijk schoon. en inderdaad er waren wat meisjes ook speciaal van de GT gekomen,die later terug naar daar zouden keren. Kathy zat er wat mee verveeld dat ze bij een klant zat,maar niet getreurd,de dag is nog jong en een Iranese met een supermooi gezicht en prachtige ogen,niet superslank maar vrouwelijk kon me voor de eerstekeer verleiden. Ze was meer dan oke,het volledige plaatje;innege TZ,FT en verschillende standjes. enige minpunt;af en toe een hoestbui wat volgens haar kwam door in de GT af en toe naar buiten moeten de vorige avond voor die tuinhuisjes daar. na een zeldzame Russische ook voor een half uur en Kathy en Vicky voor een uur ging ik nog met een Roemeense met een sexy lach,die permanent zonder slip met haar billen bloot rondliep en iets groen aanhad. ze had donkerbruin eerder zwart lichtkrullend haar tot over haar schouders,maar weet iemand haar werknaam nog,ik ben het vergeten?
    betreffende het eten,zoveel tijd met al dat mooi volk had ik dan ook niet over,er was ook nog voetbal op tv,dus voor bv,de bamischijven was ik telkens te laat en van al de taart had ik alleen twee stukjes cakes,waar een van door een of andere zatlap op de grond viel,nu op een maat zijn verjaardag ga ik geen ruzie maken. Bovendien deed die kok,OLivier of zo erg zijn best om het naar je zin te maken,ook een pluim voor het overige gedienstig personeel,hoewel de wcs er vuil bijlagen,maar het barpersoneel was oké. zonder als een verzuurde criticus te willen overkomen toch een elementaire kritiek voor de LR,globaal en dat is dat ik niet begrijp waarom ze geen kamers bijmaken. zowel voor de wandelaars als voor de meisjes zijn wachtijden van meer dan een uur niet zo aangenaam en ik weet uit gesprekken met verschillende meisjes dat dit een reden is dat er bv in de Vertigo werd vertrokken,zoals in de PHG en de Magnum het groot aantal Turken en Noord-Afrikanen een oorzaak is dat velen daar wechtvluchten(de meisjes hun woorden,niet de mijne,ikzelf ben nooit in de Magnum geweest)maar kortom,bouw wat kamers bij,in de tuin ,of zo. Ik veronderstel dat uitbreiding geen burenprobleem zal opleveren aangeien LR in een industriezone ligt. voor de rest dus een zeer geslaagd dag en avond(nacht)LR

  2. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 januari 2013),Dalton (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (29 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013),satanic surfer (28 januari 2013)

  3. #77
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik zat toch al wat te dubben wat ik nog eens zou doen zaterdag, tot opeens die merkwaardige move plaatsvond en er veel bekende en onbekende ijsberen op het meetingpoint kwamen. Meestal zit ik alleen in de clubs, maar met wat collega’s erbij heb je wat aanspraak tussen de bedrijven door.

    Om 14 uur aangekomen, de jarige de hand geschud, en vrijwel meteen Tanja ontmoet, die net twee dagen terug was van verlof. Even bijgepraat en het eerste kamertje met haar gedaan, de eerste topsessie was binnen. Verder een gezellige middag gehad, uitgebreid gewellnest, leuk een paar oude bekenden terug te zien, en weer wat nieuwe mensen leren kennen.

    Eten vond ik goed te pruimen, maar daar ben ik vrij makkelijk in, als het maar geen rode kool is, en dat was het niet, moest er ook nog bijkomen zeg.

    Om een uur of acht nog een keer met Dilaria wezen stoeien in kamer 16, met het niet mis te verstane geluid van krakende matrasveren achter het gordijntje, gaf wel een extra dimensie aan het geheel. Was geen slechte wip, maar toch weer een tandje minder dan die met Tanja.

    Tegen negenen vertrokken, voordat de wachttijden echt opliepen, want ik moest de volgende dag wel werken. Maar al met al toch een leuke dag, met dank aan Living Room en het forum.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  4. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (28 januari 2013),Dalton (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (29 januari 2013),rob45 (28 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013),satanic surfer (28 januari 2013)

  5. #78
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    9 maart 2024 @ 13:41
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    71
    Discussies
    9
    Thanks
    10
    Thanked
    23 in 11 posts

    Cool 26-1

    Na vroeg in de avond te zijn aangekomen in Kaarst werden mijn maat en ik door Coco welkom geheten met de woorden "Es tut mir leid". Nog nooit meegemaakt bij LR maar vanwege de drukte konden wij er blijkbaar niet in. De uitnodiging van Dupke's verjaardag tevoorschijn gehaald en het plots konden wij zo naar binnen.

    En inderdaad zo druk heb ik het hier nog nooit gezien met helaas wachttijden van 1,5 uur. Ik overwoog zelfs de beruchte kamer 16 maar zag er toch van af. Liever geen kamer dan kamer 16 maar dat is persoonlijk.

    Op de valreep heb ik het genoegen gehad om kennis te maken met Big30 en heb ik de jarige job, Dupke, nog even gefeliciteerd. Al met al een prima avond, heb me vermaakt.

  6. Onderstaande 2 leden hebben dasnietzofijn bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (28 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013)

  7. #79
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Via deze weg wil ik nog Dupke feliciteren, want zaterdag had ik geen tijd daarvoor. En natuurlijk Willem 2 die weer laat zien waarom hij de Willem 2 is die ik inmiddels ken. Helaas was ik die dag wingman van Seth en die wilde eerst naar H7, dan toch nog een frikadelletje en kroket eten in LR om weer op bezoek te gaan naar zijn vriendinnetje in ACA en dan op mijn verzoek naar Magnum te gaan tot sluiten!

    Ik hoop dat ik op de volgende verjaardag weer eens baas ben, dan blijven we wat langer. Maar in ieder geval was het heel erg gezellig, daardoor te weinig kamers, mede doordat Bosco met mijn ex-Draga Alina moest pannenkoeken. Maar daardoor wel begreep waarom ze lange tijd mijn Draga was.

  8. Onderstaande 2 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (29 januari 2013),Rudi_NL (29 januari 2013)

  9. #80
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    de iranese waar ik het over had,bovenstaand heeft als werknaam Daisy en zit dus normaal in de GT,maar ik vraag me nog steeds af wie dat jagertje laat op de avond was,naam vergeten,die met haar billen bloot,zonder slip en met een felgekleurd topje rondliep,ben er zelf nog mee geweest,maar mijn pijp was op. Ze had donker krullend haar tot over haar schouders en een sexy lach

  10. #81
    Geregistreerd
    25 augustus 2011
    Last Online
    13 oktober 2023 @ 11:38
    Berichten
    100
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Van de 42 ijsberen die vorige week op het feestje waren van Dupke (vrije entree), er heden maar een stuk of 8 aanwezig waren. Was het vorige week dan zo druk vanwege de gratis entree?

    Viel me wel op vandaag.

  11. #82
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Volgens mijn doorgaans uitstekend geïnformeerde bron waren er vorige week op het feestje 84 dames.

  12. #83
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    Van de 42 ijsberen die vorige week op het feestje waren van Dupke (vrije entree), er heden maar een stuk of 8 aanwezig waren. Was het vorige week dan zo druk vanwege de gratis entree?

    Viel me wel op vandaag.
    Hoe kom je daar nu bij het was de verjaardag van DUPKE ,dat het gratis was noemen we geluk hebben anders waren we ook gekomen.
    DUPKE is de KEIZER van het ijsberenforum en weet over alle dames in de clubs het een en ander te vertellen.
    Gedurende zijn loopbaan als ijsbeer heeft hij er vele versleten,alleen hij vertelt het nooit op dit forum maar kom je hem tegen in welke club dan ook,vraag zijn advies en je dag kan niet kapot.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 3 februari 2013),Rudi_NL ( 3 februari 2013)

  14. #84
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Standaard

    Friday 1/2/2013:

    Good night as always at this time
    Many pretty girls and good atmosphere but D&J Tonny was absent...

    No new heads but all the stars were there: Trixie,Dominique,Jetta,Julia,Sandra,Jade,Shila ...
    Dinner was good too: fish and chips or pasta bolognaise

    I was in a room with trixie (3h) ==> incredible!
    Dominique was furious...

    Quickly Friday ...

  15. Onderstaande leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL ( 3 februari 2013)

  16. #85
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 2-2

    Dames (± 60):
    Adriana (.ro), Alexia (.ro), Anni (.pl), Betty (.ro), Bianca (.ro), Carla (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Christina (.ro), Cora (.ro), Dana (.pl), Daniela (.ro), Deea/Delia (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Ella (.ro), Eugenia (.ro), Ioana (.ro), Isabella (.ro), Jill (.de), Jolanda (.ro), Julia (.ro), Kim (.de), Lara (.bu), Linda (.ro), Magdalena (.bu), Maya (.ro), Monique (.ro), Nicole (.hu), Paula (.pl), Sabina (.ro), Sabrina (.ro), Sandra (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Trixie (.de), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Vita (.ua), Yvon (.ro) en nog een stuk of 20.

    Beren:
    Bosco, Boy69, Dupke, LittleJoe, GT-Junky, Picasso1, een Belgische lezer, MichelJ en een aantal Youppie-collegaberen.

    Eten:
    Kipfilet met aziatische groenten, rijst, frieten, pasta met vis


    Drinken:

    Cola en Fanta

    Muziek:

    De DJ werd gemist. Regelmatig carnavals-muziek met een geluids-installatie die het steeds verder begeeft

    Sfeer:
    Gezellig, behoorlijk druk vroeg op de avond (wachttijden tot 1,5u), later op de avond wat minder druk.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 4 februari 2013 om 18:03

  17. Onderstaande 7 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 februari 2013),Bosco ( 3 februari 2013),GT-junky ( 3 februari 2013),Jack42 ( 3 februari 2013),Megaboob ( 4 februari 2013),rob45 ( 3 februari 2013),Rudi_NL ( 4 februari 2013)

  18. #86
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Bij afwezigheid een paar favorietjes in GT eindelijk weer eens naar LR geweest na iets minder dan een jaar. Las hier dat de line-up weer wat beter is tegenwoordig en Viki was terug en die wou ik graag nog eens zien. Om 15.00 uur aangekomen. Veel aantrekkelijke dames zag ik nog niet, alleen een dame genaamd Marian sprak me aan. Eerst eens lekker bijgepraat met Viki en daarna met haar naar de kamer geweest. Was weer goed als vanouds. Na enige tijd in sauna en whirpool te zijn verbleven zag ik een slanke, mooie redelijke lange jonge dame voorbij komen met een mooie naturelle c-cup. Bovengekomen waren er nu aanzienlijk meer dames en aantal zeer aantrekkelijke met heerlijke kontjes. Uiteindelijk met de dvp die ik beneden al had gezien naar de kamer geweest. Dit bleek Linda een 18 jarige roemeense te zijn. Was een beetje gek en een enigszins vluchtig afgewerkte en niet meer dan voldoende sessie. Bij een half uur gehouden. Na weer de nodige tijd te hebben gewacht was het zo rond 8.30 tijd voor een volgende sessie. Echter alle aantrekkelijke dames waren bezet dus ik moest wachten en de dames moesten lang op de sleutels wachten. Ik wou het liefst met Marian, zij oogt niet zo slank als de andere d dames maar dat komt meer door de bouw en lengte (want ze heeft een uitstekend figuur en van overbodig vet is zeker geen sprake). Nadat ik haar de sleutel had zien ontvangen maar even de sauna en whirpool weer opgezocht. Toen ik boven kwam was een klein half uur verstreken maar ze kwam nog niet terug. ze bleef nog een halfuurtje extra weg. Daarna haar aangesproken en gelijk de sleutel laten halen dit duurde weer een ruim half uur en toen hebben we nog even kunnen kletsen. Uurtje met haar op de kamer geweest. Was goed maar niet bovengemiddeld wel een sympathieke dame. Had graag nog een laatste keer Viki of een nieuwe dame naar de kamer gegaan maar toen we terug kwamen was het al na 12 uur en ik was moe, moest nog 2 uur rijden en ik vernam dat de wachttijden bijna een uur waren. Spijtig want er waren nog zeker 4 a 5 aantrekkelijke dames waarmee ik wel naar de kamer zou willen en ik weet nog niet of ik snel terug kom. Je weet met een DVP nooit of ze werkelijk terug keren maar mochten Celina en Melina in GT terug komen van vakantie zal ik daar toch weer naar toegaan want deze dames staan in mijn all time top 5 en ook in GT lopen weer genoeg aantrekkelijke nieuwe dames rond heb ik vernomen dus daar kan ook wel weer wat nieuws bij proberen. Misschien komen mijn favorietjes wel niet terug in GT 9nieets zo onvoorspelbaar als een DVp) en dan wissel ik bezoken aan GT wel af met bezoeken aan GT en anders kom je na enige tijd een aantal v/d dames uit LR misschien ook nog wel in GT tegen en dan kan je er nog altijd mee naar de kamer. Line-up in LR is weer uitstekend echter wachttijden waren erg lang niet korter dan op een zaterdagavond bij GT en dat de hele tijd van 8 tot na 12 uur maar me prima vermaakt.

  19. Onderstaande 6 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 februari 2013),Badslippers ( 4 februari 2013),Bosco ( 4 februari 2013),gignnl ( 5 februari 2013),Megaboob ( 4 februari 2013),Rudi_NL ( 4 februari 2013)

  20. #87
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasnietzofijn Bekijk bericht
    Ich denke, dass Mädchen war nicht deutsche, sondern rumänische und kam sehr desinteressiert installiert aber ich bin neugierig über die Definition von manni..
    Da Manni1A bis jetzt leider keinen paspoort erstellt hat , habe ich das mal für ihn übernommen. Allerdings hat sich Janell Club-technisch mittlerweile verbessert:

    => Janell (Deutschland/Türkei)
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #88
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Kaarst 31/1, 1/2 en 2/2


    Donderdag


    Mijn planning had zo zijn gevolgen, hele nacht door gewerkt aan papieren molen, s ’morgens om 8uur thuis vertrokken en om 9 uur aankomst Hotel ISA, die was als 14 dagen geleden gereserveerd. Maar onmiddellijk het bed ingedoken en een uurtje of 5 geslapen. Wauw van hieruit wat gaan uitzwermen om een paar voor mij nieuwe clubs te gaan verkennen. Maar de gedachte dat ik dan met de auto moest rijden en geen alcohol mag drinken, stemde me niet gelukkig. Dan toch maar LR, ondanks dat ik ruzie had met A.
    Was ondertussen iets na 15u geworden toen in de kamer mijn opwachting maakte en keek een beetje verwonderd naar het dames aantal, meer dan 30 dames aanwezig en dat voor een donderdag middag! Beren schat ik minder dan 10. Voor de brunch was ik al te laat, dus na een paar koffies, kwestie van een beetje wakker te worden. Een sauna past ook altijd in mijn planning. Dacht nog een beetje rustig in de Kino te kunnen liggen om nog een beetje rust te hebben maar dat bleek toch niet het beste idee te zijn, dus maar terug naar de Kamer en me rustig achteraan zetten deze keer met wat flesjes Bacardi in mijn badjas. 17u was gepasseerd en het dames aantal liep nog goed op, nog steeds zeer rustig kwa beren.


    Eugenia verscheen ten tonele en ze nam plaatst aan de bar, voor vandaag had ik mijn zinnen op haar gezet, had wel wat tips van MJ en Bosco gekregen maar kon bij die namen geen gezicht plaatsen (toch bedankt) Alexia deed haar opwachting ook en bleef bij de photoplay hangen. Nu voor mij geen probleem, ze keerde mij de rug toe en begon op het ritme van de muziek te heupwiegen en ik moest constateren dat ze er weer goddelijk uitzag, haar strakke solarium getint lichaam, haar opnieuw geblondeerd haar, ze zag er echt schitterend uit. Plots draaide ze zich om en stapte op me af, maar kort en bondig zei ik haar haar “Howe Ab”, was misschien een beetje grof, maar dacht het is beter zo. Böse ging ze terug met haar rug op een meter of 3 weer heupwiegen. En ik vond het dus welletjes, richting kino gaf ik Eugenia een knipoog en ze volgde.


    Ze kwam bij me liggen en ik vroeg haar ”waar waren we gebleven de laatste keer toen we gestoord werden” (door Alexia). Ze greep onder de badjas en zei hier. Ach ja, jets weis ich es wieder, en zei haar maar dat ze een sleutel moest halen. Kamer 22, toen ze voor me de trap op liep, haar kinderlijk figuur zag kreeg ik plots wroeging, zou je dat wel doen? Eens op de kamer ontpopte ze zich als een echte GFE. We zouden de kamer dus niet meer verlaten tot het licht uitgaat. Nu ik bouw altijd langzaam op en bij haar nog iets voorzichtiger dan gewoonlijk, had een beetje schrik dat ik haar zou verscheuren. Ze moet mijn onzekerheid ook opgemerkt hebben en stelde me gerust, heerlijk tongzoenend kwam ze op me liggen.
    Op alle vlakken verbaasde ze me. Bij het blasen stelde ze me werkelijk op de proef, want ze doet geen Auf Name, zodat ik meerdere keren haar hoofd van mijn op exploderen staande Little One moest rukken. Heel vermoeiend om bij de zaak te blijven. Eén van de betere pijpsessie die ik gehad heb. Toen nam ze het rubber en beklede mijn kleine, die goed opgeladen was gelijk een watergeweer die men met een paar keer pompen onder druk zet. Even sloeg de schrik me om het lijf en de schuldgevoelens waren er weer. Had al eens even de maat genomen toen we bij het zoenen ik boven haar lag.

    Zelfzeker kroop ze boven op me en haar nauwe gleuf verorberde mijn hele paal. Na verschillende standje haar op doggy afgewerkt, ze merkte dat ik kwam en ze gebruikte nog eens haar kutspieren wat me in een ongeloofelijke extase bracht. Het leek wel of ik een jaar niet meer gekomen was en aan het spuiten leek geen einde te komen. Ondertussen bleef ze haar vulva over mijn kleine bewegen en lichtjes persen, leek wel of ik gemolken werd. Uitgeput rolde ik van haar af en legde me op mijn rug. Ze gaf me nog een heerlijke tongzoen en maakte Little One die nog steeds omhoog wees, zuiver.
    Haar kleine body in mijn armen nemend en wat Sartlichheiten später alles nog eens overdoen. Op een bepaald moment vroeg ze of ik lang moest rijden om thuis te zijn en ik zei nee, 5min wandelen naar ISA, maar dat ik er wel eenzaam zou zijn, zo helemaal alleen in bed liggen is nu niet bepaald gezellig. Het zou veel aangenamer zijn als ze dan in mijn armen zou liggen. Tot mijn verbazing wauw ze dus wel meegaan en de nacht (dag) met me doorbrengen in het hotel. Rond 3u samen gaan douchen en nog iets drinken aan de bar het licht uitgedaan en naar het hotel gewandeld.

    Mijn kamer was eigenlijk een éénpersoonskamer, maar het bed was wel breed genoeg voor 2, moest alleen nog een extra dekbed en kussen hebben, dus zei haar maar naar de lift te gaan en dat ik ondertussen voor het nodige zou zorgen. Aan de dame die achter de „theke“ zat gevraagd of ik nog een extra dakbed en kussen zou kunnen krijgen, omdat ik toevallig niet alleen was, geen probleem, ze zou er direct voor zorgen en alles naar de kamer brengen. Eugenia en ik dus naar de kamer ons uitkleden, beetje wassen, tandjes poetsen, de normale dingen die men doet voor het slapen gaan. Een 10tal min. later kregen we dus de extra beddegoed en handdoeken netjes bezorgd op de kamer. Alarm op mijn handy op 14u gezet. Samen in bed duiken, haar dicht tegen me aangedrukt en goed geslapen. Natuurlijk geslapen of wat dacht je, zowel zij als ik konden de nachtrust goed gebruiken. En na 9 uren op de kamer met deze kleine sexmaschiene was ik totaal leeg.



    Vrijdag


    Om 13:30u werd ik wakker en keek naar de kleine meid die nog vredig lag te slapen, ik besloot haar maar gerust te laten en te gaan douchen, scheren enz… Toen ik uit de badkamer kwam was ze juist opgestaan en ze zag er goed uit, vroeg of ze goed geslapen had, wat ze beaamde. Haar maar eerst naar de badkamer laten gaan zodat ze zich ook in alle rust kon verfrissen. Toen ze uit de badkamer verscheen nam ik haar maar in mijn armen en tilde op en gaf haar een zoen, welke ze direct beantwoorde. Ik vroeg haar waar we het beste een koffie konden gaan drinken want de koffie uit de automaat in ISA vind ik maar niks. Met de auto naar Mac Donnalds en een koffie, aangezien ik totaal onbekend ben in deze omgeving vroeg ik haar waar we het beste iets konden gaan eten (fastfood is niet zo mijn ding) en ik gunde haar ook een degelijke maaltijd. In Neuss zei ze, maar ik betwijfelde of er op dit uur wel iets zou open zijn om te eten.
    Geprobeerd bij een groot Chinees Restaurant waar nog mensen zaten te eten, maar we werden geweigerd wegens te laat. Dus maar terug naar LR, ze had toch nog wat werk met haar op te maken en haar haren te doen zei ze.

    Een uurtje later was ze terug beneden en kwam bij me en ik liet haar maar niet lang wachten om een sleutel te halen. De deal was weer voor de rest van de dag voor een vaste prijs. Op de kamer was alles weer zoals de dag ervoor, met het verschil dat ik haar nu kende en mijn bezorgdheid weg was en ik me kon laten gaan. Na 1½ uurtje besloot ik om effe een pause te nemen en naar beneden te gaan, om eens te kijken of er bekenden waren, zodat mijn collega’s niet zouden kunnen zeggen dat ik er niet ben of me niet hebben gezien. Eugenia kreeg een telefoontje en vertelde me dat een andere stamgast naar haar toe kwam. Ik antwoorde dat dat mijn probleem niet is en dat die dan maar morgen moet terug komen. Maar ze wauw haar vaste klant dus niet teleurstellen. Ik vroeg haar hoe belangrijk die klant dan wel is, hij komt 1 keer in de maand voor een half uurtje met haar. Ik begreep dus niet dat ze me opzij zette voor 50€, terwijl ze van mij 400 zou krijgen, ik kon die logica niet volgen. Ze antwoorde dat ze na die klant weer bij mij zou komen, maar voor mij was het dus over and out. Met haar afgerekend voor de tijd die we samen op de kamer waren en wel even dit voorval met Thomas aangekaart.

    Ik ging aan de bar zitten tegenover de photoplay en keek een leuke meid in de ogen die ik van naam niet kende (bleek Chantal te zijn) Even later kwam Alexia tussen haar en met de rug naar mij staan, me geen blik gunnen. Toch wel opvallend dat ze weer zeer dicht in mijn nabijheid was, ik kon haar nu gewoon vastpakken. Ik liet mijn vinger strelend langs haar rug naar beneden glijden met als resultaat dat ze zich böse naar me omdraaide, even vonkten haar ogen vuur. Ik vroeg haar böse?, nein ich bin nicht böse. Ik vroeg haar Zimmer? Ze keek me eerst ongelovig aan, ich dachte du bist böse auf mich, war nicht nett das du Gestern zu mir „Howe Ab“ gesagt hast. Ik antwoorde „war doch nicht so Slim, kante auch Verpiss dich“ gesagt haben, das wurde echt Slim sein.

    Zei „und was machst mit deinen Chrissy? Auch arger?“ (outsch, dat wist ze dus ondertussen ook al)
    Ik „nein, die ist für 3 Wochen auf Urlaub“
    Zie „und was machst du wen sie wieder zurück ist“
    Ik „naja, wen sie böse ist komm ich zu dir, und wenn du böse bist gehe ich zurück zu sie“

    Op de kamer was weer alles koek en ei, de laatste keren was ik minder tevreden en heb haar dat ook verteld, wat simpel in een schouder ophalen van haar resulteerde, wat me natuurlijk böse gemaakt had.
    Deze keer was zoals ik haar in begin heb leren kennen en zoals ik haar graag heb, ze deed weer haar best zoals het hoort te zijn. Toen ik de vorige keer böse werd, snauwde ze me af, wat resulteerde dat ik onmiddelijk de kamer verliet, bij het afrekenen vroeg ze toen of we gingen douchen en ik antwoorde „ja maar ik zal wel bij de mannen douche gaan“ wat haar nog meer kwaad maakte.

    Erg leuke en natuurlijk weer de beruchte lange kamersessie, met alles er en eraan.
    Een uurtje voor sluiting samen gaan douchen, nog wat in een sofa liggen en iets drinken samen het licht uitgedaan. Deze keer alleen gaan slapen in ISA. Toch wel weer een rare dag.



    Zaterdag


    Ik werd om 11u wakker en ondanks dat ik verlate uitboeking had in het hotel besloot ik maar om te gaan douchen enz. Iets na 12u belde ik bij LR aan voor mijn laatste dag van de 3daagse.
    Eerst een paar koffies nuttigen aan de bar en eens rondkijken wat er aan meiden aanwezig was, het viel me op dat het veel rustiger was dan donderdag, een gevolg van dat uurtje langer open blijven?
    En je raad het wel, ik had weer een afspraakje met Alexia, gisteren was dus alles weer goed gekomen tussen ons en het enigste wat ik me nu afvroeg was of ze het weer zoals de laatste keren alles als van zelfsprekend zou nemen of dat zo als gisteren zou zijn, afwachten dus.


    Eerst maar gaan brunchen, zoals steeds dik in orde. Dan tijd voor sauna en massage, dood niet alleen de tijd maar is ook nog eens goed voor geest en lijf. Terug boven mocht ik dupke begroeten en even later onze nieuwe Admin MichelJ, GT-Junky en Bosco.
    Hun op de hoogte gebracht van de laatste 2 dagen, vroegen ze verwonderd af hoezo Alexia, jullie hadden toch ruzie, ja zo zie je maar. Nu bij böse zijn duurt altijd maar een uurtje en dan laat ik het achter me, ik draag zoiets nooit lang met me mee, eens dat ik het ventileerd heb is het ook passè. Te lang boos zijn is niet goed, is alleen maar een last die je met je meedraagt. Om 17:45 arriveerde Alexia, even banken en
    nadien iets gaan eten. Tegen 19u naar kamer beneden.

    Sessie was weer top, liefdevol in omgang en inzet wanneer nodig. Toch werd het voor haar bijna een drama, rubbertje kapot. Angstig vroeg ze of ik gekomen was, wat ik naar waarheid ontkende. Ze bleef maar doorvragen en ik zei haar dat ik geen voordeel doe om er om te liegen, maar als er dan toch na 9 maanden een blond kopje te voorschijn moest komen dat ze dan weet van wie! De paniek maakte zich van haar meester en ze ging zich boven eerst even kontroleren en wassen, maar meer dan resten van verbrand rubber had ze niet gevonden. Ze vroeg of ze een paar cocktails mocht gaan halen en dat vond ik wel een goed idee, konden we klinken op het welslagen van een goede dracht en geboorte, wat resulteerde in een bijna wurging van mijn lul. De cocktails waren wel lekker en ik liet er haar nog eentje halen. Terug op de kamer zei ze dat een van mijn vrienden beneden in zetel zat, dus ik even kijken wie. Het was MJ, ik vroeg hem hoe het was en hij vertelde dat hij op een kamer wachte en hoopte dat ik zou buiten komen. Vroeg hem of hij mij zo miste, nee zei MJ maar je sleutel wel, wachttijden waren toen 1,5u. Kom trooste ik MJ, en we gingen naar mijn kamer waar Alexia languit op het bed lag. Was machts du vroeg ze, ik zei dat er lange wachttijden waren en ik MJ wauw helpen, dus een Triootje kon er wel af. We schoten beiden in een lach en Alexia zag in dat we met haar aan het sollen waren. Nu ja, waar zijn vrienden anders voor vroeg ik haar. Na dat kleine intermesso liet MJ ons maar wijzelijk alleen.
    Voorts liep de sessie volledig naar wens, nog wat dollen onder de douche en nog een ½ uurtje banken tegen de klok van 2uur naar huis gereden.

    Böse zijn heeft zo zijn voordelen, vooral het terug goed maken met sex, is niet anders dan in een huwelijk.

    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  22. Onderstaande 12 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 februari 2013),Bosco ( 4 februari 2013),Carpe Momentum ( 4 februari 2013),Dalton ( 4 februari 2013),gignnl ( 4 februari 2013),GT-junky ( 5 februari 2013),Iamlonely ( 5 februari 2013),Megaboob ( 4 februari 2013),Pistol Pete ( 6 februari 2013),Rudi_NL ( 4 februari 2013),Toulouse-Lautrec ( 4 februari 2013),Wijze grijze ( 4 februari 2013)

  23. #89
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    maar mochten Celina en Melina in GT terug komen van vakantie
    Donderdag 31 januari was Celina nog in GT
    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 februari 2013 om 13:31

  24. #90
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    zaterdag met Dupke nog eens naar LR getrokken. Bij entree niet zo druk als bij zijn verjaardag vorige week,maar toch al relatief veel vrouwelijks moois,zag oa Vicky en de mooie Chantal,maar ging toch eerst ontbijten met spek en eieren om kracht op te doen. Dan terug in de bar mijn oog laten vallen op een nieuwe schoonheid,Ella of Emma. Deze blonde jonge meid deed mij denken aan Adela(haar werknaam)mijn beeldschoon schatje uit de Samya,die in haar tweede jaar masters of economie zit en waar ik een bijzondere band mee heb. maar nieuwheid mocht je bij deze Ella in alle opzichten interpreteren,ze zat in LR,voor de derde dag en ik merkte onmiddellijk dat ze totaal geen ervaring had en hiervoor dus nooit dit werk deed. Maar dit had wat charmant en liefs. Ze deed alles om het naar je zin te maken,toen ik vroeg om haar opgestoken blond haar los te maken deed ze dat onmiddellijk zonder aarzelen. en wanneer ik wat deed,doet zij hetzelfde bij mij omdat ze ervanuitging dat dit mij zou plezieren. Beetje voetbal gaan kijken en dan klaar voor de tweede ronde,de prettig gesttorde Bulgaars-Turkse Lana was me al eerder opgevallen door haar hete attidude zoals ze zich gedroeg,topless en wukps rondliep met die zwarte haren,vorige week al,nog zeer laat. Nu tijd voor een try-out.en ze handelde ondanks haar jonge leeftijd als een ervaren deskundige van het vak,heet zoals ik had verwacht,maar ook commercieel ingesteld en blijkbaar tot veel bereid. Wat uitgeblazen in de cinema maar hier moet je stelselmatig de meiden van je afslaan,dan wat naar de jacuzzi en een deel van een avondbundesligawedstrijd meepikken. Een derde ronde met een Linda,was de naam vergeten maar ik herken haar door de beschrijving op dit forum. Dit is al een indicatie dat ze niet onvergetelijk was,maar zeker ook niet slecht integendeel,ze doet ook alles wat ik graag heb. Eten nog wat pasta,van die Thaise schotel kreeg ik dezelfde nacht diaree,om de haverklap naar de wc,maar het was lekker eten. Pluim voor het gedienstig en mooi vrouwelijk personeel ook,die tijdens het eten jouw drinken brengen,wat ik in geen ander club meemaak. terug wat krachten en op naar een bekende de beeldschone Chantal en hoewel ik ook zie dat ze zwanger is geweest,moet dat al heel vroeg hebben voorgedaan,aangeien ik nooit geloof dat ze al 22jaar is,volgens mij amper 18. Nu alleen domme mensen zijn trots op een tienerzwangerschap,dus ik kan het wel begrijpen indien ze liegt over haar leeftijd,maar de klik met mij is er zeker,en in deze optiek nam ik alleen haar voor een uur. De geruchten dat ze amper zou tz zijn zever,nu ik kende haar reeds,dus ik kan niet garanderen dat ze ieder dezelfde service zou bieden,maar deze meid is oké. Pijpen is bijna altijd op dezelfde manier,meer likken dan zuigen,maar ze doet dat uitstekend en ik vind Chantal een van de mooiste die daar rondhangen.
    Last but not least:betreffende het cruciaal probleem van te weinig kamers(ook nu weer wachtijden van een uur)vernam ik dat de gemeente hiervoor geen vergunning wil geven. zeker een Christen-democratisch bestuur of zo vermits ik het probleem niet zie,de zaak ligt zoals vele Duitse clubs in een industriegebied,dus is er geen overlast voor buren. Maar kom,al bij al een aangename dag LR,alleen slecht voor mijn bankrekening maar dat heb je zelf in de hand,of niet omdat de lust zo hoog is.

  25. Onderstaande 5 leden hebben deket bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2013),Bosco ( 4 februari 2013),gignnl ( 6 februari 2013),Megaboob ( 4 februari 2013),Rudi_NL ( 5 februari 2013)

  26. #91
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Wat zou je doen als ik hier op eens weer voor je stond?
    Wat zou je doen als ik viel hier voor je op de grond?
    Wat zou je doen als ik dat deed?
    Zou je lachen, zou je huilen, zou je zeggen dat ik een klootzak ben, zou je janken, zou je vloeken, zou je zeggen dat je me niet meer kent!?
    Deze tekst van de beste Zeeuwse band aller tijden knalde uit de luidsprekers en via mijn gehoor rechtstreeks in mijn kop!
    Wat zou ze doen? We hadden elkaar een paar weken niet gezien, ik was getipt dat ze er weer was en zou en moest haar terugzien!

    De laatste keer dat wij elkaar zagen liep het volledig uit de hand de ijsberenkolonie was de trouwkaarten al aan het ontwerpen. Een overijverig ijsbeertje was al naar de juwelier gereden om de trouwringen op te pikken, maar zaterdagavond was de zaak gelukkig gesloten. Ik kreeg de titel opperpannenkoek en nog meer naar mijn hoofd geslingerd door diverse heerschappen en na een biecht bij de plaatselijke zielenknijper werd mij aangeraden drie weesgegroetjes te bidden en een week verlof te nemen.
    Aldus geschiedde en de zondag erop toog dit ijsbeertje weer braaf richting Kaarst en zou hij gaan uitleggen dat het zo niet verder kon, dat we ermee moesten stoppen want dat ze levensgevaarlijk voor me is. Bij het binnengaan van de hemel sloeg ik nog een kruisje, keek omhoog naar de hemel en sprak de tekst bid voor ons zondaars, nu en in het uur van onze dood. Amen!

    Ik ontdeed me van de vermommingen in het dagelijks leven, trok een ijsberen vel om mijn aftandse lichaam, stopte mijn jampot glazen in mijn schoenen, schoot in een paar blauwe slippers en beklom de trap naar boven.
    In de bar aangekomen was ze in geen velden of wegen te bekennen. Zouden mijn gebeden verhoord zijn? Nu heb ik een nichtje dat zich aan heeft gesloten bij de een of andere geloofsgemeenschap die het motto prediken bid tot de heer en hij zal u belonen met wat u vraagt.....Bijna was ik er ook in gaan geloven, maar navraag bij de theke leerde me dat ze op vakantie was. Verdomme dacht ik nog nu was ik er klaar voor en misschien sterk genoeg geweest maar ik zal moeten wachten op de volgende kans. Wat weken gingen voorbij en hoe ik het ook probeerde geen spoor van het lieve mokkel te traceren.

    Als donderslag bij heldere hemel kwam daar op 31-01-2013 een sms binnen. She is back! Ik was oprecht blij te horen dat ze terug was, kreeg een twinkeling in mijn ogen en de japanner waar ik op dat moment mee in vergadering zat moet gedacht hebben dat ik zojuist de jackpot in een of andere sms loterij gewonnen had. Maar ja ik moest nog een paar dagen met deze jap op pad en de eerste mogelijkheid die zich zou voordoen zou met wat geluk zondagavond zijn. Dan moest echter alles wel op rolletjes verlopen en er geen onverwachte dingen gebeuren dus wederom wendde ik mij tot de almachtige ik sloot dit keer af met de zin want van u is het Koninkrijk en de kracht en de heerlijkheid tot in eeuwigheid. Amen! Dit zou het lot tot gunstig moeten stemmen leek mij zo!

    En jawel lieve vrienden mijn gebeden werden verhoord! De zondag verliep in een perfect vlot tempo en zo rond 18.30 uur stond ik voor het hotel van mijn Japanse vriend.
    We have dinner tonight? I am very sorry, but a have a family party tonight my niece came from Rumania and i did not see her for long time. I understand no problem, have a nice evening and see you tomorrow! Pffff.....Het leugentje om best wil werd in genade aangenomen, vriendelijk volk die japanners en altijd respect- en begripvol! Om zeven uur rende ik de voordeur uit, mijn bolide stond al met een big smile op het baasje te wachten en binnen 45 minuten stond ik voor de deur van de huiskamer!

    Vriendelijk werd ik ontvangen door de theke en wie zat daar op het bankje in de hal op schoot bij een ijsbeertje! Jawel She! Ik overhandigde de kortingskaart en wat aanvullend smeergeld aan de theke. We groetten elkaar koeltjes en ik daalde de trap af naar beneden. Ik trok weer dat ijsberen vel aan, sprak mezelf nog een keer vermanend toe sterk zijn jongen en beklom de trap naar boven. Wierp even achteloos een blik op het bankje in de hal! Verschwunden.... en liep de bar binnen.
    Daar op een kruk zat Christina en bij het zien van mij verscheen er een big smile op haar gezicht. Ik gaf haar drie zoenen, begroette haar, informeerde even hoe het met haar ging, maar strategisch opgesteld 3 krukken verder zat She! Ik liep op haar af, gaf haar 2 zoenen waarna ze me vol op mijn bek pakte en stelde voor om met een cappuccino even samen een bankstelletje op te zoeken.

    Tot zover liep alles nog volgens plan, ik had me voorgenomen te informeren naar haar afwezigheid en zou haar daarna uitleggen dat het zo niet verder kon!
    Ik zei dat ik verbaasd was dat ze er niet was geweest die zondag, omdat ze mij verteld had pas veel later dit jaar op vakantie te gaan. Ze antwoordde dat het ook niet de bedoeling was geweest, maar dat een ziek familielid de reden was geweest van haar onverwachte terugkeer naar haar geboorteland. Ik informeerde hoe het nu was en hoe het met de rest van haar familie ging. Ze informeerde hoe het met mij ging, dat ze het niet zo leuk vind dat ik er straks een lange periode niet zal zijn en toen ging ik in de fout! Alles wat ik me had voorgenomen te zeggen was ik vergeten en het enige wat ik kon uitbrengen was can you get a key please!

    Snel kwam ze terug met een sleutel, pakte mijn hand en hand in hand liepen wij de trap af naar beneden en belandde op de kamer. Passioneel vielen wij elkaar in de armen, tongzoende of ons leven ervan af hing en tijdens een kleine pauze zei ze ineens you been here a few times....ik keek verbaasd! You think i don't know when you come here, but when you ring the doorbell my phone rings my friends watch you. Oooh ze wist zelfs nog beter te vertellen dan ik wanneer ik het hemeltje in Kaarst bezocht had. Lichtjes gevleid door zoveel aandacht besteedde ik er niet te veel aandacht aan en dacht het zal wel. Anderhalf uur en talloze standjes, kussen, lik partijen en wat iets meer zei verder lagen we in elkaars armen en zei ze what's with Christina?

    Ik zei what do you mean? I also know exactly who you go to room with zei ze. And you have been a few times with Christina! And by the way you were way to drunk on the birthday party together with your gay friend. They said you slept three hours in the Kino! Ik kon alleen maar bevestigend antwoordde en verontschuldigde me voor het verjaardag drankenfestijn! So Christina vroeg ze nog een keer...Ik antwoordde dat ik tijdens haar afwezigheid toch ook in vorm moet blijven en dat Christina zich had ontwikkeld tot een prima sparring partner! Maar vervolgde ik als jij hier bent heb ik Christina niet nodig! Ze gaf me een diepe tongzoen keek me diep in mijn ogen en zei you are way to sweet!

    Ik nam een douche en sprak met haar af dat we even snel in de bar iets zouden drinken om dan weer een vervolg te geven aan deze familie reünie!
    We plaagde elkaar wat in de rode banken, bekeken de rest van de aanwezige, lachten, dronken cola en besloten dat het tijd werd voor de voortzetting!
    What time you have to go home? I have meeting tomorrow at nine in the morning so don't want to stay too long!
    Even keek ze bedroefd, maar lief en begripvol als ze is zei ze ok, than we stay one and half hour and then i kick you out!
    Plagerig zei ik als je genoeg van me hebt dan zeg je het maar, maar ze verzekerde me dat mocht dat zo zijn ze me dat t.z.t. direct laat weten!
    De kamer sessie was weer top als altijd en na 20 minuten in elkaars armen te hebben gelegen ter afsluiting zei ze now i kick you out!

    Ik nam een douche, dronk nog een cappuccino voor de heimfahrt nach Holland, kleedde me om en in de hal ving ze me op!
    Ik kreeg een innige omhelzing en een vette tongzoen als bonus en ze fluisterde in mijn oor i hope you still come to see me before you leave!
    Daar kon ik alleen maar met een offcourse op antwoorden! Al is ze levensgevaarlijk voor me, ze gaat me toch nog terug zien voor ik aan mijn volgende tournee begin!
    Om half twee stapte ik mijn bedje in, zeven uur ging de wekker en toen ik de jap oppikte bij zijn hotel informeerde hij How was your niece doing?
    Ik zei She looked fantastic and if she was not my niece i would marry her straight away! De japanner lachte en zei you are crazy! Daar zit een kern van waarheid in dat kan ik niet ontkennen!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  27. Onderstaande 11 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 februari 2013),Badslippers ( 5 februari 2013),Bluebear ( 5 februari 2013),Bosco ( 5 februari 2013),Carpe Momentum ( 5 februari 2013),Dalton ( 5 februari 2013),Goedemorgenallemaal ( 5 februari 2013),Jack42 ( 5 februari 2013),Megaboob ( 5 februari 2013),rob45 ( 6 februari 2013),Rudi_NL ( 5 februari 2013)

  28. #92
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 19:04
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.980
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Zondag op heel bescheiden wijze mijn verjaardag gevierd in Living Room.
    Vroeg vertrokken samen met Fukkiedukkie en Premolaar zodat we om 14.00 al aan de poort ramelde.
    Bij binnenkomst kwam Tania me al gelijk begroeten en het bleek dat ik entree vrij had vanwege verjaardag waarop gelijk de opmerking kwam van pannenkoekje “is good for me “
    De tent in voor te ontbijten waar ondertussen Sophia snel opgetrommeld werd om Fukkiedukkie gezelschap te houden.
    Voor premolaar was het een rentree na 2 jaar en hij koos voor een sichere bank Alena die hij zich nog herinnerde.
    Na de gebruikelijk lange sessie met Tania terug in de bar en kennis gemaakt met Dupke.
    Tijd om de vlaai te laten aansnijden die ik in de koelkast had laten zetten.
    Waar zitten jullie was de vraag van de vriendelijke Theke dan brengen we ze….
    Tja, ze brachten ze inderdaad maar niet bij ons.. Later bleek dat ze bij het andere gebak stond en er nog 4 stukjes over waren omdat de dames er van genoten. Och maakt ook niets uit.
    Ondertussen doet het mooiste meisje van de klas nog 2 kamers, zij heeft schijnbaar geen last van recessie, waarna we samen iets gaan eten.
    Afspraak was dat we eerst de whirlpool in zouden duiken en dan weer kamer 21 zouden bezoeken.
    Opeens wou Tania eerst de kamer op, vreemd maar okay doen we.
    Ze wou beginnen met een massage , tuurlijk meisje ga je gang.
    Na 5 minuten wordt er op de deur geklopt, eerste gedachte van mij was… rassia !!!
    Het bleek Fukkiedukkie te zijn met in zijn armen Sophia die hij me als verjaardagscadeau achterliet.
    Een four hands massage van deze 2 vriendinnen is echt het einden, nogmaals bedankt Best friend Fukkiedukkie
    Na een half uurtje vertrok Sophia en we konden met ons tweetjes nog effe lekker nagenieten om vervolgens de ( ditmaal) juiste temperatuur van whirlpool te genieten.
    Terug in de bar nog een samen met Badslippers en premolaar genoten van een Whisky
    Fukkie lag op de massagetafel en was hier niet van af te branden..
    Is een echte genieter deze beer..
    Om 21.00 huiswaarts en nu ff geen clubbezoek meer
    Eerst Vastelaovend veere te beginnen zaterdag in de zoepkoel in Venlo met een heel ander polsbandje

    http://www.youtube.com/watch?v=QzbIn_ivAgU

  29. Onderstaande 9 leden hebben molaar bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 februari 2013),Badslippers ( 8 februari 2013),Big30 ( 7 februari 2013),Bosco ( 6 februari 2013),Megaboob ( 6 februari 2013),Pistol Pete ( 6 februari 2013),premolaar ( 7 februari 2013),rob45 ( 6 februari 2013),Rudi_NL ( 9 februari 2013)

  30. #93
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Gisteren nog even een bezoekje gebracht aan de huiskamer. De aankomende zeven weken zal het er door smeergeld activiteiten in het buitenland helaas niet inzitten!
    Er waren veel meiden, ook een paar nieuwe, maar zoals jullie inmiddels weten heeft deze pannenkoek er maar eentje nodig!
    Nog een waarschuwing ontvangen van Boy69 en wat jaloerse blikken van Christina, ja hij heeft gelijk.....Sorry voor de pesterij nog, maar kon het niet laten!
    Uitgebreid verslag volgt misschien later nog, nu eerst eens wat arbeiten! Au revoir mon amour!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  31. #94
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard Nicoletta werd Jessy hoe kan ,t lopen

    Gisteren ook wederom een bezoekje gebracht aan Livingroom, alhoewel het niet helemaal mijn tent is zit er wel een dame (inmiddels dames) waar ik graag een paar uurtjes mee opgesloten zit!
    In de middag eerst bij Panthera geweest alwaar ik de eerste stoom heb afgeblazen, was er al 1x eerder geweest en paar dames hadden mijn interesse gewekt, maar daar ik eigenlijk toch meer zin had om Nicoletta in Livingroom weer te verwennen (wat een vreselijk lekker ding is dat) even naar LR gebeld met de vraag of ze er was , zo niet dan was ik met Gosia in Panthera de kamer op gedoken maar jawel ze was aanwezig, dus het berenvel snel weer verwisseld voor de normale winterkleding en vlug naar LR.
    Aldaar aangekomen mij wederom in een berenvel gestoken en snel de barruimte in gegaan alwaar ik Nicoletta niet zo snel kon ontdekken, ach ze zal druk zijn. Dus dan eerst maar een bakkie pleur en maar rustig afwachten.

    Mij rustig aan de bar gezet alwaar ik in gesprek raakte met "Anita" van Turkse afkomst, een erg leuke meid om zo even mee te kletsen, erg leuk koppie ook maar niet geheel mijn type om mee te gaan kameren, ik was per slot speciaal voor Nicoletta gekomen.
    Anita was niet bepaald van zins om mij zomaar te laten gaan en wilde weten voor wie ik dan wel niet speciaal gekomen was, Nicoletta? Du darfst nicht lugen zegt ze, daarmee aangevende niks te geloven van mijn relaas. Ich kenne kein Nicoletta zegt ze, ik Zeg, geen probleem ik weet hoe ze er uit ziet en dat is erg lekker en "met" ik dat zeg zie ik Nicoletta voorbij wandelen, zei ziet mij ook maar zie ook dat ik gesprek ben met Anita, een glimlach van herkenning verschijnt op dat knappe smoeltje en loopt door om ons niet te storen. Ik wist mij geen raad om het gesprek met de toch wel aardige Anita af te breken en als de gesmeerde bliksem Nicoletta op te zoeken. Ahaa gevonden, ze stond bij de theke te kletsen met manuela, ik simpele ziel denk naja ff wachten nog dan komt zo wel weer de kamer inlopen en inderdaad dat deed ze maar liep ook linea recta achter de bar, pakte 2 glazen om deze vol te tappen ik denk KUT dat is geen goed teken! Ik wenk haar en vraag bist du bezetst? En jawel dat was ze! en wel voor langere tijd. Ik denk das lekker, heb ik dat!!! bel ik of ze er is rij er speciaal voor naar LR vis ik alsnog achter het net. Nou ja geeft d,r is ongelijk als je zo makkelijk je geld kunt verdienen door alleen maar 2 uur als gezelschapsdame te hoeven fungeren maar dat terzijde, die Pipo waar ze naast ging zitten had erg leuk en lekker gezelschap waar ook erg leuke en lekkere dingen mee viel uit te spoken en ik had mooi niks en moest opzoek naar iets als vervanging, maar ja als je eenmaal met Nicoletta op de kamer ben geweest valt het niet zomaar mee om een echt alternatief te vinden.
    Het was alsof de teleurstelling van m,n smoel droop want jawel daar was Anita weer en bood zichzelf als standin voor Nicoletta aan. Nu ken ik Anita verder niet dus laat staan dat ik weet hoe deze leuke dame op de kamer is, maar ik had ff geen zin in geneuzel met Anita dus ik denk ik ga ff beneden in de bankjes zitten met de handy in de hand dan ben ik ff verzekerd van een tijdje rust.

    Totdat "Jessy" voorbij komt stiefelen, ik zie quasi op mijn Handy kijkend een stel lekkere benen voorbij wandelen met daar boven een zonodig nog lekkerder kontje "mijn god" Dacht ik dat ziet er wel verdomd lekker uit.
    Niet veel later zie ik dat prachtige onderstel weer aankomen vanuit m,n ooghoeken en dacht mss kan het geen kwaad om het bovenstuk ook te bekijken, dus kijk ik omhoog en kijk recht in de glimmende kijkers van Jessy. Dat was precies hetgeen ze nodig had denk ik want bijna op het zelfde moment van het oogcontact zat ze ook naast me op de bank, vleide zich tegen me aan en vroeg waarom ik zo alleen zat. Een erg leuk gesprek ontspon zich waarbij snel duidelijk werd dat ik hier te maken had met een erg leuke maar ook intelligente dame die de hand er niet voor omdraaide om in vijf talen een gesprek te kunnen voeren. Ik ben al blij als ik me verstaanbaar kan maken in m,n moerstaal met als ondersteuning Duits en Engels.

    Maar goed ook haar tijd wilde ik niet verdoen, want eigenlijk was ik van zins om de tent weer te verlaten en huiswaarts te keren, maar deze tante gaf niet op, en begon met strelen en een beetje teasen door zachtjes aan het oor te knabbelen en kreeg me zover dat ik er over na begon te denken om de eigenaresse van dit vreselijke lekkere onderstel mee naar de kamer te vragen.

    Ik bedacht mee ondertussen een compromis en vertelde haar wat mijn bedoelingen waren geweest en dat ik eea nog een halfuur de tijd wilde geven en dat ik me dan bij haar zou melden. Ik dacht kan ik ff kijken hoe de stand van zaken is bij Nicoletta, maar boven gekomen was het al snel duidelijk, ze zat nog net zo naast eerder genoemde Pipo, hahaha die waren nog niet van de plek geweest anders dan om drinken te scoren! Dat was was dus mooi snel duidelijk, ik denk dat halfuur ga ik mooi niet afwachten ik ga Jessy opzoeken en vraag haar de sleutel te organiseren. Haar gevonden hebbende zie ik haar om de nek hangen van een andere beer en dacht bij mezelf "klootzak" die je er bent nu vang je voor de 2e keer binnen een uur achter het net en wel voor de 2e keer ook binnen een paar minuten.

    Als troost maar een warsteiner besteld, ik heb de fles koud voor de neus staan of ik zie Jessy met genoemde beer naar de kamer vertrekken, ik denk 10 tegen 1 dat ze binnen een halfuur terug is. Ondertussen zette Anita de aanval weer in "zo" zegt ze nu ga je met mij mee! Ik, Ohja waarheen? Nach kino! Ik maar weer proberen haar uit te leggen dat ik toch echt andere plannen had. Jetzt lugst du wieder zegt ze. Uiteindelijk droop ze beteuterd af en kon ik op m,n gemak van m,n warsteiner genieten alhoewel gemak, om de haverklap kwam er een dame zich voorstellen waarbij de een in wat meer verdekte termen dan de ander informeerde of er niet geneukt kon gaan worden, want de dames waren erg ontevreden. Nou ja heel veel beren waren er ook niet dus de meeste dames zaten zichtbaar verveeld op hun kruk of hingen in de banken.

    Inmiddels was de fles leeg en zie ik Nicolleta met haar clown naar de kamer vertrekken, en dacht kijk das mooi ik neem nog 1 biertje en als Jessy dan nog niet terug is dan blaas ik de aftocht en hoop op beter tijden!
    Ik bestel dus nog een warsteiner en ga op het/de grote plateau/bank naast de entree zitten zodat ik een goed overzicht heb en goed kan zien wie er allemaal binnenkomen, nou ja eigenlijk interesseert me dat geen drol maar ik kon wel zien of Jessy haar rentree in de kamer zou maken, want ik dacht die ontkomt mij geen 2e keer.
    Maar deze keer was mijn bezorgdheid overbodig want ik zat goed en wel op m,n plek of Jessy kwam binnen lopen en kwam direct op mij af en zorgde zij ervoor dat het uiteindelijk zeer de moeite waard was geweest op haar te wachten.

    Zonder uit te wijden over haar prestaties op de kamer kan ik wel zeggen dat zij de "NATTE DROOM" is van elke man! Nou ja laat ik het bij mezelf houden "voor mij dan"!
    Ze heeft me een droom uur bezorgt en het is dat de tijd zo onverbiddelijk is anders had ik er nu nog gelegen!

    Deze meid is een meesteres in het geven van de perfecte illusie, maar tegelijkertijd ook in het ontnemen daarvan, want na afloop zat ik na het douchen nog even aan de bar na te genieten met "jawel" een warsteiner, ook zij komt even later de bar inlopen en geeft me nog een lekkere zoen, ziet vervolgens mijn buurman zitten, is mij vergeten en bouwt naast mij aan een nieuwe illusie waarbij ik er zeker van ben dat ze daar in geslaagd is. Het zei haar vergeven, ze moet toch ergens van leven.

    Kortom ik heb uiteindelijk al met al een zeer prettige avond in Livingroom gehad met dank aan "Jessy" maar toch ook aan Nicoletta.

    Maar dit keer was het Jessy die de G-krachten in mij los maakte!!!!!

    Magic-G

  32. Onderstaande 6 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 februari 2013),Bosco ( 8 februari 2013),Megaboob ( 7 februari 2013),molaar ( 7 februari 2013),Rudi_NL ( 9 februari 2013),Wijze grijze ( 7 februari 2013)

  33. #95
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    vraag: ik ben een regulier GT bezoeker, en heb inmmiddels een stapeltje LR kortingskaarten.
    Kun je die in een keer inleveren, of is het eentje per bezoek???

  34. #96
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    vraag: ik ben een regulier GT bezoeker, en heb inmmiddels een stapeltje LR kortingskaarten.
    Kun je die in een keer inleveren, of is het eentje per bezoek???
    Je mag maar gebruik maken van 1 kortingskaartje per entree.

  35. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 8 februari 2013)

  36. #97
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Antwoord op de vraag is de logische, uiteraard niet. Ik heb ook wel zoveel kaarten dat ik bij een entree geld toe zou moeten krijgen!
    Toevallig heb ik het gisteren even uitgeprobeerd, ik kom zelden in Livingroom, maar gisteren even de stoute schoenen aangetrokken. Had 2 livingroom kortingskaarten in mijn portemonnee, en na uitleg van de theke overhandigde deze kaarten 1 van 15,- en 1 van 10,- euro korting, maar dit was niet de bedoeling maakte zij duidelijk, ik moest uit 1 van beiden kiezen. Heb maar die van 15,- gekozen, dus entree 45,- eurootjes. Op dit moment met karneval is er bij de entree een rad van avontuur, die je aan mag slingeren, je kunt dan een vrij entree, of een andere kortingskaart winnen, bij mij stopte het rad exact voor de 25,- euro korting variant. Maakt niet uit heb nog wel enkele kaartjes, maar eigenlijk kom ik toch zelden in deze contreien. It's too far away from home, Holland Centre.

  37. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch ( 8 februari 2013)

  38. #98
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mynasch Bekijk bericht
    vraag: ik ben een regulier GT bezoeker, en heb inmmiddels een stapeltje LR kortingskaarten.
    Kun je die in een keer inleveren, of is het eentje per bezoek???
    Lever de rest gewoon in bij de damens.

  39. #99
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Eind rijden, om kaartjes even af te leveren, de benzine kost meer dan de kaartjes waard zijn!

  40. #100
    Geregistreerd
    12 november 2005
    Last Online
    16 april 2017 @ 21:16
    Locatie
    tussen Schüttorf en Brüggen
    Berichten
    214
    Discussies
    20
    Thanks
    89
    Thanked
    99 in 22 posts

    Standaard

    Hoewel ik niet zo'n carnevalsvierder ben, toch maar naar de party in LR gegaan.

    Bij binnenkomst werd ik er gelijk aan herinnerd waarom carneval niet helemaal mijn ding is. De bijbehorende muziek is namelijk niet echt mijn smaak.

    Zoals altijd was de ontvangst in LR weer hartelijk en was vrouwe Fortuna mij bij het draaien aan het rad goedgezind. Snel omgekleed en de bar verkend. Al snel stuitte ik op MJ, Bosco, Rob45 en later ook Bbertb nog gesproken.

    De line-up met vrouwen was goed te noemen en over het eten had ik ook absoluut niets te klagen. Wachttijden voor de kamer waren er helaas wel, maar aan de andere kant is het ook weer niet zo erg om de hele avond op de bank te pannenkoeken met een leuke Roemeense, zeker als de polonaise aan je voorbij trekt en je er iemand tussenziet lopen waarvan je het absoluut niet verwacht.

    Al met al een prima avond gehad, maar ik hoop dat de volgende keer toch DJ Tonny weer de muziekkeuze bepaalt.
    ............., я тебя люблю дорогая!

  41. Onderstaande 3 leden hebben GT-junky bedankt voor deze bijdrage:

    Costana ( 8 februari 2013),Jack42 ( 8 februari 2013),Rudi_NL ( 9 februari 2013)

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.