Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 181
  1. #51
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.278
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.751 in 2.243 posts

    Standaard

    DONDERDAG 24-1-2012.

    Vandaag ga ik als een soort van Michelin inspecteur op pad om Living Room te testen op tal van zaken.
    Dit is belangrijk want a.s. zaterdag zal er door DUPKE een BIG PARTY worden gegeven waar tal van Forumberen Akte de Presence zullen geven.Daar SFL in het buitenland zit,is deze Wingman "Vrij" en is het tijd voor LR want het is al weer even geleden dat ik daar geweest ben.
    Zo rond 14.30 kom ik aanrijden en word hartelijk begroet door de blonde theke,ook Uwe komt de hand nog schudden en ik lever mijn vrijkaartje in.
    Na de gebruikelijke omkleed procedure betreed ik de gezelligste huiskamer van NRW en het is nog rustig met meiden en beren,maar dat is gebruikelijk voor LR in de middag.Ik neem een zwasse thee aan de bar en ga daarna in de eettent een spiegelei met ham nuttigen wat prima smaakt.
    Niet zo uitgebreid als in GT maar een dikke voldoende.
    Ik loop de barruimte weer in en bestel een Salitos.Een knappe meid achter me kijkt me doordringend aan en even later komt ze naast me zitten en stelt zich voor als PAULA uit Polen.Even een babbeltje mee gemaakt maar zeg haar dat ik eerst ga relaxen in de jaccuzzi en dat ik er mogelijk op terugkom. De temperatuur is goed van het water en niet te veel chloor en netjes schoon. Goedgekeurd !!
    Na een tijdje bubbelen meld ik mij weer aan de bar,waar ik een Aziatisch uitziende meid zie lopen met een lekkere body.
    Een onopvallende meid maar toch trekt mijn oog er naar toe.
    Ze zit naast een beer te praten op een bankje en ik ga op een bankje ernaast zitten.Ineens staat ze op en loopt richting Kino,ik achter haar aan en bij de Kino heb ik haar ingehaalt en tik haar op de schouder.Ze draait zich om en trekt me gelijk tegen haar aan en begint me te zoenen en mmmmm ze smaakt lekker.Aangename kennismaking en we duiken de Kino in om de vrijpartij voort te zetten en het proeft naar meer.
    Haar naam is MARYCALL en ze is van Japan.Ik besluit met haar op kamer te gaan voor een uur want ze vertelt dat ze ook goed kan masseren.Op de kamer is de beer los want ik raak verstrengelt in een heuse Japanse houdgreep en kust me overal en pijpt kleine Robbie deepthroat en stevig.Waar ze me ook gek mee maakt zijn die kleine Japanse kreetjes die ze de ganse tijd slaakt.Denk eerst dat het fake is maar als standje69 is aangebroken en ik haar zoete Japanse mossel uit lik breekt de hel los.Deze Japanse furie krijgt het op haar heupen en
    doet er snel een cd om en komt cowgirl op me zitten is forwards en daarna backwards.Ze gilt het steeds harder uit met harde kleine kreetjes en komt schokkend klaar.
    Uitgeteld komt ze naast me liggen en fluistert in mijn oor " you make me crazy".Dan draait ze zich om en ik neuk haar doggystyle en naar een paar minuten stoten spuit ik met een explosie het rubber vol.
    Ze begint me te masseren en dat gaat er op een tradionele Japanse wijze hard aan toe maar voelt lekker aan.Ineens veegt ze met een nat doekje me reet uit en begint ze mijn sterretje met haar tong
    diep uit te likken wat ze vol overgave doet. We beginnen weer intens te zoenen met elkaar en ze daalt weer kussend af voor een fikse blowjob en voor de tweede keer kom ik klaar en spuit haar mondje vol.Even een rustmoment en het zaakje cleanen maar al gauw liggen we weer verstrengelt met elkaar te zoenen.Ik verlaat buiten adem de kamer na een uurtje en ga me douchen om af te koelen na deze heftige sessie met Marycall.
    Even later zit ik te wachten op een van de bankjes in de lounge en naast mij komt een dame zitten die mij eerst begint te zoenen en te bepotelen en zich daarna voorstelt als ANITA uit Turkije.Deze meid ziet er ook fantastisch uit,heel mooi fijn gezicht en lange zwarte haren en ik ga om voor een half uurtje.
    Ik sta voor het bed en ze trekt me op bed drukt me neer en begint met een heftige nek zuigzoen waarvan ik met schrik denk,als die straks maar niet meer te zien is ivm het thuisfront.Het zoenen is ook met haar heftig en intens.Vervolgens begint ze me stevig te piipen want ook deze meid weet van wanten.Ze doet er een cd omheen en komt cowgirl op me zitten,een aantal flinke stoten later wisselen we van positie en ik neuk haar in standard position.
    Het is moeilijk om klaar te komen naar ik had ook nog geen recupeertijd van amper vijf minuten tussen beide sessies.
    Zo makkelijk kom ik er niet vanaf want deze geile Turkse moet en zal mijn zaad hebben.
    Ze trekt het cd eraf en begint mij met veel gevoel te pijpen en mijn balletjes vergeet ze niet en tot nijn verbazing weet ze toch al vrij snel mijn zaadcellen naar boven te zuigen en ik spuit haar mondje vol.
    Ik zie haar een paar keer slikken en ze zegt "I love sperm".Als je hier wil "Snowballen "moet je van goede huize komen want ik heb geen zaadje teruggezien.
    Uitgeput en leeg verlaat ik de kamer en ga eerst maar eens eten want ik rammel.
    Ik neem een kipschnitzel met pommes und karotten.Een Duitse beer achter me zegt gekscherend das ist zer goed vor een scherpe blik die karotten.Het toeval wil dat mijn Japanse vlam ook net haar bordje vol laat scheppen en ga ik met haar aan een tafeltje zitten en we eten gezamelijk dit lekkere maaltje en zij heeft gekozen voor spaggetti Napolitana.We babbelen wat en ze vind het toch wel wat frisjes in de tent ondanks de terrasheaters die her en der op staan gesteld.We nemen nog een puddinkje als toetje en lopen weer naar binnen.Ik drink aan de bar nog een Cola en loop naar beneden om even bij te komen in de jaccuzzi.
    Ik zit er zo'n vijf minuten in en zie Marycall in de sauna duiken,even later loopt ze naar de douche en ik zwaai naar haar.Na het douchen loopt ze naar de jaccuzzi en komt erin om bij me te zitten.Liever gezegt na wat gekus heen en weer komt ze op me zitten en ik moet alle moeite doen dat mijn stijve paal er niet "zo" infloept bij deze supergeile Japanse.Weer schuift ze op en neer over mijn paal met haar kutje en fluistert in mijn oren "You make me grazy".
    Ik sta onderhand weer op springen en zoenen stevig met elkaar.
    What shaw we do? lispelt ze in mijn oor.Ik hou het niet meer en laat haar een sleutel halen en spring de jaccuzzi uit.Op de kamer ontvouwt zich weer een heftige sessie met deze Japanse Furie en ze laat me alle hoeken van de kamer zien incl. de plinten van JANSEN.
    Cowgirl backwards is haar favoriete standje en zo komt ze weer met haar bekende kreetjes klaar.Ook mijn anus word weer met veel liefde uitgelikt en via de als maar krimpende balletjes zuigt ze me naar een hoogtepunt op een pulserende wijze.En zo weet ze bij mij voor de vierde keer de spermazoiden naar boven te krijgen tot de laatste drup.Trots loop ik met mijn Japanse dame voorbij een Japanner die met zijn telefoontje speelt op een bankje.Hij merkt het nog geeneens op.
    Ik ga mezelf voor de laatste keer douchen en de stoomdampen lijken van mijn verhitte lijf te komen en kringelen omhoog.
    Boven bij de bar nog een lekkere Cola met ijs genomen en ga op een bankje zitten en DJ Tonny is al zijn aparatuur aan het opstellen en uittesten.Ook hij zal a.s. zaterdag zijn opwachting maken bij de party.
    Naast mij komt nog een Bulgaarse LARA zitten die mij naar zich toetrekt en ook nog zoent.Maar ik zit daar moe en leeg.Vooral leeg.
    Want normaal gezien alleen al bij het zien van deze wonderschone dame zou Robbie al steigeren.
    Tot overmaat van ramp komt TANJA ook nog naast me zitten en vertelt dat ze pas terug is van vakantie.Maar de koek is echt op,gelukkig zal ze over twee weken ook op de carnavalsparty aanwezig zijn net als mijn Japanse vlam.
    Ik kleed me eigen om en loop naar de theke waar Coco mij hartelijk begroet en vraagt met wie ik gekamert heb en of alles naar wens was.Vertel haar dat het niet alleen gewoon naar wens was maar dat het zo goed was dat woorden eigenlijk te kort schieten.Ze drukt mij lachend een kortingsvipkaartje in de hand en ik verlaat de club.

    EINDCONCUSIE:

    * Een GEVARIEERDE en GOEDE line up
    * ZEER GOEDE SESSIES met de dames Marycall en Anita.
    * Er waren GEEN DONKERE dames aanwezig maar vreemd genoeg heb ik die ook niet gemist en dat zegt nogal wat.
    * GEZELLIGE SFEER s'middags maar s'avonds word het alleen maar beter (en ook heter).
    * GOEDE VREET en wat toch weer een verbetering is dat je ook s'avonds kan kiezen tussen cartoffel en pommes.

    De CLUB is helemaal klaar voor de BIGPARTY van DUPKE en als ik het mag zeggen zou het enigste negatieve puntje kunnen zijn morgen dat er wachttijden kunnen zijn ivm met drukte.Waar ik overigens vandaag in het geheel geen last van had.Ik voor mezelf heb het voornemen om over twee weken weer aan te haken op de Carnavalsparty die mij vorig jaar goed bevallen was.
    Voor de beren die morgen gaan VEEL PLEZIER TOEGEWENST !!

    PS. Dit was eigenlijk nog een gekuiste versie maar voor eventuele liefhebbers stuur ik wel een IM. :D
    Laatst gewijzigd door rob45; 25 januari 2013 om 15:41

  2. Onderstaande 20 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (25 januari 2013),badmuts (26 januari 2013),Badslippers (25 januari 2013),bosbeer (25 januari 2013),Bosco (25 januari 2013),Carlitos (25 januari 2013),Dalton (25 januari 2013),gignnl (25 januari 2013),GT-junky (25 januari 2013),hp001 (25 januari 2013),Jack42 (25 januari 2013),Megaboob (25 januari 2013),MichelJ (25 januari 2013),molaar (25 januari 2013),noglangnietuitgewandeld (26 januari 2013),palimo (25 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013),savesexer (28 januari 2013),uurtje (25 januari 2013),Wijze grijze (25 januari 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    DONDERDAG 24-1-2012.
    Vandaag ga ik als een soort van Michelin inspecteur op pad om Living Room te testen op tal van zaken.
    Dus hoeveel sterren geef je LR dan nu.....

  4. #53
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.278
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.751 in 2.243 posts

    Standaard

    Bij deze geef ik Streng maar Rechtvaardig TWEE ** en dat is naar Michelin normen BEREGOED.
    Kortom,LR is zeker op de weg terug en de klanten weten het ook al want het was gisteravond behoorlijk druk.

  5. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (25 januari 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    30 april 2024 @ 00:44
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    26/1 Verjaardagsfeest duke.



    Besloten om vandaag toch maar naar het verjaardagsfeest van dupke te gaan. Was een mooi gelegenheid om veel nieuwe forumleden te leren kennen en een gezicht te kunnen plakken op al die schrijvers.

    Aankomst tegen 1320u, uitnodiging afgegeven aan Manuela die me begroete met 3 kusjes op de wang, Uwe met een handdruk. Ik was wat verbaasd dat er zoveel meiden zaten, dus maar snel omkleden.



    Ik had op voorhand bepaald dat ik tussen 18 en 19u weg zou gaan en niet te kameren. Een paar bekende beren al maar vriendelijk gaan begroeten, (ik ga ze niet allemaal opnoemen) MJ, RB, PP om er een paar te noemen. Eens rond kijken wat er zoal aan meiden binnen was, en zag veel gezichtjes van GT. Mijn rond kijken was echter toch wel iets te snel en ik dacht daar toch een zeer bekend gezicht te zien te hebben, maar toen ik me dat realiseerde en terug naar daar keek was het gezichtje verdwenen. Nu ik kon me natuurlijk vergist hebben, tot enkele tellen later een paar armen om me heen sloegen en ik de stem van Crissy herkende. Dat was van midden oktober geleden dat ik haar nog eens gezien had, na de verplichte exodus van verschillende meiden uit GT. Door haar ben ik in LR terecht gekomen en blijven plakken.

    En ik zag haar echt stralen, ze zei dat ze wist dat ik haar had proberen te zoeken, maar ze was maar 1 dag in LR gebleven. Ze zag het er totaal niet zitten, de eerste werkdag voor haar daar waren er alleen maar Turken en ze dacht dus dat het een Turkenclub was en vertrok op vakantie voor een maand naar Bulgaria bij haar zoontje. Daarna heeft ze 15 dagen in Parksauna Residenz gewerkt (maar dat wist ik ondertussen al). Sinds half december terug in GT en nu dus als versterking voor een middagje naar LR gestuurd.

    Als randopmerking dit: vindt het heel knap van GT en LR om voor deze dag versterking te sturen, echter dat die meiden dat op hun eigen kosten moeten doen? Nu om 3-4 meiden een taxi nemen is niet echt zo duur, de chauffeur had gezegd 50€, bij aankomst te LR moesten ze dan plots 100€ betalen, van afzetting gesproken. Maar dit als randopmerking, blijkbaar was LR goed op de hoogte gebracht over wat er op zich afkwam, chappo.

    Ondertussen was ik ook vergeten dat ik ruzie heb met mijn kleine Alexia, jaja.... stront aan de knikker… Crissy gevraagd of ze al gegeten had, wat ze bevestigde, dus spraken we af elkaar een uurtje later elkaar maar weer op te zoeken.


    Noch effe kletsen met Bosco, MJ, RB die ondertussen uit zekerheid een lading Bacardi hebben aangerukt, denkt dat ze morgen een goede kater gaan hebben. De eettent binnen, een omeletje bestellen en bij PP gaan zitten en een beetje bijkletsen en terug naar de Huiskamer. Effe later kwam Crissy terug bij mij en helemaal geen vraag voor een sleutel. Haar voorgesteld aan enkele collega’s beren (zo ben ik wel). Ontegensprekelijk dat er vandaag veel en knappere meiden aanwezig waren. Maar Crissy is werkelijk een zeer lieve meid, die voor mij persoonlijk, altijd een goede service geeft, GFE meid, PSE moet je er niet van verwachten. De GT ladies hadden besloten om tegen 18u LR te verlaten en terug naar GT te verkassen. Dus ik liet Crissy weten dat ik wel nog met haar op de kamer wauw gaan voor een uurtje. En dat ik haar eventueel wel naar GT zou brengen, ligt toch op mijn terugweg en is niet veel om, ze was direct akkoord!
    Een uurtje leuk op de kamer, waar deze keer niet de seks voor mij op de voorgrond kwam. Rustig zoenend, elkaar genotsvol vastpakken, even een 69 gedaan en terug in elkaars armen liggen zoenen. Meer moest het voor mij niet zijn… samen gaan douchen, nog even iets drinken. Alexia heb ik slechts heel even gezien en meer dan een hallo hebben we niet kunnen uitwisselen, ze ging net naar een kamer.

    Afscheid genomen van Emanuela en Uwe en gelijk maar verteld dat ik waarschijnlijk niet meer gauw naar LR zou komen, teleurgesteld vroegen ze waarom. Nu... ik heb Crissy terug en met Alexia had ik toch ruzie, dus heb ik niet echt een reden meer om te komen. Effe wachten want ik dacht dat Crissy nog boven was, maar dat duurde toch wel lang, dus even bellen (ja nu heb ik ook haar nummer dus) waar ze was. Stond die meid buiten in de kou te wachten, een beetje van LR verwijdert. Dus ik haar gaan halen en naar de auto. Onderweg naar GT kreeg ze telefoon van een vriendin die ondertussen al in GT was of ze iets mee kon brengen. Dus bij de tankstelle op de autobahn even stoppen, en een beetje inkopen.

    Terug op de baan en net de afrit Brüggen genomen kreeg ze weer telefoon en vroeg ze me om haar niet in GT af te zetten, want daar was de geen klote te zien en dat voor een zaterdag. Deze keer was het TOP voor LR en veeeel minder voor GT. Ze vroeg me om haar bij haar thuis af te zetten, er is toch niks te verdienen in GT. Nu voor mij geen probleem. De andere meiden met wie ze het huis deelt zaten dus lekker vast in GT tot sluitingsuur. Met haar als navigator de aanwijzingen volgen, op een besneeuwd weggetje uitkomen, mijn kleine auto maar in 4 x 4 gezet en bijna aan de voordeur stoppen. Haar helpen uitstappen, zo galant zijn we natuurlijk wel, auto op slot…..

    Wat een leuke en verrassende dag… totaal niet verwacht…



    Dupke nogmaals een gelukkige verjaardag.
    Willem2 bedankt dat ik toch nog een vrijkaartje kreeg.
    Alle forumleden die aanwezig waren, leuk om jullie te hebben leren kennen.
    Living Room en Golden Time met hun geste.
    Und Crissy


    Cheers
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  7. Onderstaande 9 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2013),ButtinSky (27 januari 2013),gignnl (27 januari 2013),Megaboob (27 januari 2013),MichelJ (27 januari 2013),Pistol Pete (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013),savesexer (29 januari 2013),Wijze grijze (27 januari 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    2.878
    Discussies
    83
    Thanks
    2.102
    Thanked
    3.195 in 956 posts

    Standaard

    Dupke was jarig, en dat zullen ze geweten hebben daar in LR. Het was maar een heel klein beetje druk. Pffff.............

    Nogmaals, goed opgezette actie met de entreekaarten. Waarvoor hulde. Voor mij was dit de gelegenheid (believe it or not) om LR eens van binnen te bekijken. Was er gewoon nog niet van gekomen. En nee, ik ga geen beschrijving geven want daar staat het forum vol mee.
    Na aankomst rond 1430 in het pak gehesen en dingen laten gebeuren. Gaandeweg de dag vele bekenden gezien. Vooral mannelijke bekenden Onder het genot van een drankje, hapje een glimpje van het voetbal en een babbeltje is het uiteraard weer veel te laat geworden (niet het licht uit gedaan trouwens) en dat is eigenlijk aan Vita te danken. Ach......dat kan gebeuren als je "way back" gaat.....Of het tot een volgende keer in de LR is? Ik weet het niet. Maar niets is uitgesloten......

    Beren en zij die de beren een warm hart toedragen; thanks.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),MichelJ (27 januari 2013),Pistol Pete (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  10. #56
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Haar naam is MARYCALL en ze is van Japan.Ik besluit met haar op kamer te gaan voor een uur want ze vertelt dat ze ook goed kan masseren.Op de kamer is de beer los want ik raak verstrengelt in een heuse Japanse houdgreep en kust me overal en pijpt kleine Robbie deepthroat en stevig.Waar ze me ook gek mee maakt zijn die kleine Japanse kreetjes die ze de ganse tijd slaakt.Denk eerst dat het fake is maar als standje69 is aangebroken en ik haar zoete Japanse mossel uit lik breekt de hel los.Deze Japanse furie krijgt het op haar heupen en
    doet er snel een cd om en komt cowgirl op me zitten is forwards en daarna backwards.Ze gilt het steeds harder uit met harde kleine kreetjes en komt schokkend klaar.
    Uitgeteld komt ze naast me liggen en fluistert in mijn oor " you make me crazy".Dan draait ze zich om en ik neuk haar doggystyle en naar een paar minuten stoten spuit ik met een explosie het rubber vol.
    Ze begint me te masseren en dat gaat er op een tradionele Japanse wijze hard aan toe maar voelt lekker aan.Ineens veegt ze met een nat doekje me reet uit en begint ze mijn sterretje met haar tong
    diep uit te likken wat ze vol overgave doet. We beginnen weer intens te zoenen met elkaar en ze daalt weer kussend af voor een fikse blowjob en voor de tweede keer kom ik klaar en spuit haar mondje vol.Even een rustmoment en het zaakje cleanen maar al gauw liggen we weer verstrengelt met elkaar te zoenen.Ik verlaat buiten adem de kamer na een uurtje en ga me douchen om af te koelen na deze heftige sessie met Marycall.
    Dat is zeer waarschijnlijk deze dame, die weer terug is in LR:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Noriko-(Japan)

  11. Onderstaande leden hebben Knabbel bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 (27 januari 2013)

  12. #57
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:24
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    Die holländische Partygesellschaft sorgt am Samstag für volles Haus im Living Room und für ausgelassene Stimmung. Bei DJ Tonny können sich die Kollegen in anderen Clubs mal abgucken, wie man eine gute Musikmischung zusammenstellt. Das war nahezu perfekt! Allerdings wars praktisch durchweg übervoll und später mit Zimmerwartezeiten jenseits von gut und böse, so dass ich auf ein zweites Zimmer verzichtet habe. Frauenanzahl kann ich schlecht einschätzen, gefühlt aber etwas weniger als gewöhnlich - die Zimmer waren durchweg belegt, in der Bar tummelten sich dann diesmal nicht mehr allzuviele Frauen. Mir begegneten in der Bar auch immer die gleichen Frauen - davon einige neu und durchaus optisch interessant.
    Top Essen, diesmal natürlich mit holländischen Spezialitäten erweitert (ich mag ja holländische Frikandellen!) - trotz voller Bude bemüht freundlich lächelnde Thekenkräfte, tanzende ausgelassene Frauen, sympathische Unterhaltungen - aber für Sex und Relax komme ich trotzdem lieber an Sonntagen, wenn es ruhiger ist!

  13. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    LittleJoe (27 januari 2013),Manni1A (28 januari 2013),MichelJ (27 januari 2013),Rheinschwimmer (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  14. #58
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:33
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.278
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.751 in 2.243 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Dat is zeer waarschijnlijk deze dame, die weer terug is in LR:

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...Noriko-(Japan)
    Zou ze zo maar kunnen zijn.Als ze het was heeft ze nou een lekker fris kaal kutje,1.65 lengte zou kunnen.Wat mij nog het meest over de streep trekt is dat ze me ook op de zelfde wijze komt opgeilen in de Jaccuzzi eender SFL die ook moet uitkijken dat ie er niet "zo"infloept.
    Het pijpen was inderdaad formidabel.

  15. #59
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    2 mei 2024 @ 18:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    He meneer BARON nu geen commentaar over de vieze wc's die verstopt waren en de keutels bijna over de rand kwamen en ook geen nieuws van al die bezopen ijsberen en ik maar denken dat je een eerlijk man was die alleen op de rotzooi lette.
    Dan nog eens de keiharde muziek niet om aan te horen maar buiten alles om het was voor DUPKE een leuke verjaardag en LIVINGROOM is gewoon te klein om 40 ijsberen van dit forum op te vangen.
    Volgens mij was het de vaste groep van zuipers die speciaal HAPPY voor LR geruild hadden voor het overvloedige drankmisbruik van de andere ijsberen,wat een lachertje toch ze zijn zelfs nog erger.
    Het is heel normaal wanneer je in een club wat drinkt maar zorg voor geen overlast voor de andere gasten en dames.
    Dat wat gisteren in LR aan de hand was gebeurd ieder weekend in GT daarom lijkt het druk in die tent maar niet met neukers alleen maar zuipers.
    Het leek meer een gezellige avond in de kroeg dan een avond in een hoerentent om het maar eens cru uit te drukken.
    De dames achter de bar die daar op een verhoging met hun kont stonden te schudden kunnen dat beter op de kamer doen wanneer ze een ijsbeer liggen te neuken.
    Dan nog eens de wachttijden voor het afwerkingshok ongeveer 10 minuten en een kamer heel lang.
    Ik kon het afwerkingshok op met een dame maar niet gedaan en dat voor 60 euro entree niet eens een fatsoenlijke kamer vrij waar zijn ze dan mee bezig,ja dat weet ik wel de gasten bezopen laten worden.
    Ik heb me lekker laten masseren een uur lang door de koreaanse dame die haar vak zeer goed beheerst en zeker 10 klasse beter is dan haar mannelijke collega,dat die na al die jaren daar nog werkt is voor mij een raadsel.
    Het wordt voor die man eens tijd om een echte masseurs-opleiding te gaan volgen.
    Na de massage ben ik lekker rustig naar huis gereden en zo kwam er weer een einde aan mijn ACAPULCO zaterdag.
    LITTLEJOE was een verstandig mens om al vroeg te verdwijnen.

  16. Onderstaande 5 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),LittleJoe (27 januari 2013),peterp095 (28 januari 2013),Pistol Pete (28 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  17. #60
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Nu wordt het gevaarlijk : Willi69 gaat nederlands schrijven



    De bouwvergunning is al tijden binnen ,maar er zijn ook enkele complicaties. Maar er wordt aan gewerkt ... ( is net als de Kölner Dom, daar wordt ook altijd aan gewerkt )
    blos der Dom is al paarhondert jaar old lieber W2 !!! Und: es ist ein Weltkulturerbe, welches unbedingt erhalten werden muss, was man ja sicherlich vom LR nicht behaupten kann. lg Egon

    ich war so intelligent um dupke schriftlich zu gratulieren, brauchte mich nicht zu ärgern, war auf einer Karnevalssitzung, hab auch lekker gegessen und getrunken und schön gemütlich mit Taxi innerhalb 15 Min zu Hause gewesen haha
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  18. #61
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Zou ze zo maar kunnen zijn.Als ze het was heeft ze nou een lekker fris kaal kutje,1.65 lengte zou kunnen.Wat mij nog het meest over de streep trekt is dat ze me ook op de zelfde wijze komt opgeilen in de Jaccuzzi eender SFL die ook moet uitkijken dat ie er niet "zo"infloept.
    Het pijpen was inderdaad formidabel.

    je kan veel zeggen over de Japanse(?) Noriko maar dat ze een kaal kutje heeft kan zelfs elke slechtziende waarnemen. Wat een bos hout....Daar Rob45 niet blind is moet het wel een andere dame zijn hetgeen me zou verbazen.

  19. #62
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR, 26-1

    Dames (± 70):
    Alexia (.ro), Alina (.ro), Betty (.ro), Bianca (.ro), Bonnie (.ro), Carla (.ro), Chantal (.ro), Cindy (.ro), Christina (.ro), Crissy (.bu), Dana (.pl), Daniela (.ro), Delia (.ro), Denise (.lb), Dilaria (.ro), Dominique (.ro), Editha (.sk), Ella (.ro), Eugenia (.ro), Gaby (.bu), Gisele (.tr), Ioana (.ro), Isabella (.ro), Jill (.de), Katy (.ro), Katty (.ro), Krina (.ro), Lara (.bu), Linda (.ro), Marina (.ro), Medina (.de), Monique (.ro), Nicole (.hu), Noriko (.jp), Rebecca (.ro), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sandra (.ro), Sofia (.ro), Tanja (.ro), Trixie (.de), Vanessa/Vicky (ro), Vera (.bu), Viki (.ro), Veronika (.ro), Vita (.ua), Yvon (.ro), Xenia (.ua) en zeker nog een stuk of 20-25.

    Beren:
    Een stuk of 40

    Eten:
    Kipfilet, rijst, groenten, frieten, frikandellen, bamischrijven, kroketten, bitterballen


    Drinken:

    Stilles Wasser en baco (incl. kater)

    Muziek:

    Van alles wat!

    Sfeer:
    Gezellig, veel meiden en veel bekende beren. In de avond (te) druk -> na middernacht wachttijden tot 1,5u

  20. Onderstaande 9 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2013),Boy69 (27 januari 2013),Carlitos (29 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),LittleJoe (27 januari 2013),Pistol Pete (28 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013),Toulouse-Lautrec (28 januari 2013)

  21. #63
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:15
    Berichten
    11.126
    Discussies
    226
    Thanks
    13.092
    Thanked
    17.574 in 6.180 posts

    Standaard

    Kort.

    Een topfeest voor Dupke en alle gasten. Kok Ollie had weer smakelijk gekookt met veel variatie. 's Middags uitgebreide en gevulde ommeletten waar je naar wens frites bij kon krijgen. Groente s' avonds was minder. Zoals Knabbel het formuleerde: "Volgens mij zit er een luchtje aan dat ik altijd ruik als ik een boerengehucht binnen rij". Bittergarnituur viel ook in de smaak. Bovendien kon je cocktails bestellen (6 euro, maar wel lekker). Daarna nog uitgebreid de taarten van Dupke soldaat gemaakt. Catering dus prima verzorgd.

    Inderdaad het was druk en Ricardo Banana was zo bezopen dat ik hem op een gegeven moment hard tot de orde moest roepen dat als hij nog één keer spatjes zou maken ik hem met mijn bierfles om zijn flaporen zou slaan. En geloof me, dat zijn geen loze woorden. Maar het was ook super gezellig. Gewoon leuk om al die beren kort te spreken. Van wachttijden had ik geen last. 3x gekamerd en telkens binnen de 20 minuten op de kamer. Ook 's avonds. Maar ja ik heb geroutineerde sleutelophaalsters. Ging je voor een nieuwe meid en wilde je tegelijk van bil dan kwam je van een koude kermis thuis. Als het heel druk is in een club ga ik sowieso met mij bekende dames en vraag of ze alvast willen inschrijven. Ondertussen links en rechts wat kletsen, hapje eten, biertje drinken en dan staan ze opeens met de sleutel voor je neus. Heb je toch het idee dat je niet hoeft te wachten.

    De dames waren in grote getale opgekomen met in mijn ogen alleen maar beauties. Goed, mijn normen liggen blijkbaar lager dan wat de standaard is doch qua opticks was het smullen. Vita was er ook weer. Wat een top wijf is dat toch, steekt met kop en schouders boven alles uit. Uurtje kwam met een "Big Smile" met haar van de kamer. Muziek van DJ Tonny was dik in orde. Veel variatie. Voor ieder wat. Je kunt wel de hele avond "Manele" gaan draaien om de dames te "Pleasen" maar ieder heeft zo zijn smaak en DJ Tonny houdt daar rekening mee.

    Het afgelopen jaar ging op en neer met "Living Room". Ik beschouw me zelf als een neutrale bezoeker want ik kom in de huiskamer voor een aantal vaste dames. Dus ik zie ook wel dat er lang gewacht moet worden op een kamer tijdens topdrukte. Ik zie ook dat het op een aantal punten beter kan. Voor grootschalige drukte is deze club te klein maar als "Lounge" club met een fraaie "Line-up" waarbij nog beter gelet kan worden op het service nivo van de dames en een goede catering kan deze club hoge ogen gaan gooien. Omdat de ruimte klein is zal het muziekvolume altijd stof tot discussie vormen. Hier zal men creatief mee om moeten gaan.

  22. Onderstaande 11 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2013),bergm550 (27 januari 2013),Boy69 (27 januari 2013),Carlitos (29 januari 2013),Costana (27 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),gignnl (27 januari 2013),Pistol Pete (28 januari 2013),Ricardo Banana (28 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  23. #64
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    2.878
    Discussies
    83
    Thanks
    2.102
    Thanked
    3.195 in 956 posts

    Standaard

    Nog ff een 2e verslag, bevindingen en reactie.... Eigenlijk was het gisteren misschien wel te druk. Ik kan mij voorstellen dat betalende bezoekers zich achter hun oren aan het krabben waren. Zoals BS al aanhaalt had ik een prima reunie met Vita die over 2 sessies verdeeld werd waarbij ik mijn naam ere heb aangedaan.

    Yep, er waren inderdaad wachttijden. Persoonlijk denk ik trouwens dat als deze oplopen tot een uur of meer dat er dan een behoorlijk probleem is. Maar dat is mijn mening. LR viel op door uitstekende catering, hardwerkende staf en prima inrichting.

    Ik kwam trouwens nog een zweedse vertegenwoordiger van dit forum tegen. Zo zie je maar weer, het forum strekt heeeeeel ver....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  24. Onderstaande 4 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013),satanic surfer (28 januari 2013)

  25. #65
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:14
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Dupke's party op zaterdag 26 januari.

    Op voorhand zorgde dit feest al voor beroering door de soap rondom de al dan niet vrije entree, wat uiteindelijk resulteerde in vrije entree voor Dupke's gasten.
    De reeds aangemelde (die toch al acte de présence zouden geven) gasten zullen deze ontwikkelingen vast en zeker hebben toegejuigd.

    Ook andere forumleden zagen hun kans schoon om te profiteren van dit buitenkansje, deels om de club te leren kennen, een enkeling hun "vooroordelen bevestigd te zien", en hun gal te kunnen spuien.

    Vooraf was al verwachten dat het druk zou worden, en dit zou resulteren in wachttijden. Ik ben ook zeker geen fan van wachttijden, maar je weet dat het er op zo'n feest nu eenmaal van gaat komen.

    Ik arriveerde al vroeg, omstreeks 14:00 en zag dat er al veel gasten aanwezig waren, maar ook al veel dames, waaronder een stuk of 10 GT-meiden, die naar LR waren gedirigeerd, om de vroege vogels van dienst te kunnen zijn.

    Persoonlijk vond ik de line-up erg goed, de sfeer erg gezellig met meiden die al vroeg op de bar dansten, en de vele bekende en onbekende gasten. Ook het eten was goed, gevarieerd en de hele dag beschikbaar.

    Al vroeg op de dag heb ik gekamerd met de mooie Roemeense Sandra, en later op de avond een lange 2-uurs kamer (sorry voor de wachttijden) met de bloedmooie Duitse Trixie.

    De muziek was voortreffelijk, DJ Tony speelde "de pannen van het dak" en zette de tent op zijn kop met een gevarieerde muziekkeuze

    Natuurlijk waren er ook minpunten, zoals in elke club, maar verstopte plee's en ronddrijvende drollen en hordes bezopen gasten heb ik in elk geval niet gezien.
    Opvallend was wel die ene gast, die AO voorstelde aan een dame (waarop de dame uiteraard niet inging) en op een moment dat de dame kort van kamer ging zijn kans greep om de condooms uit haar tas te jatten, om zo zijn doel te bereiken. Helaas voor hem kwam hij toch van een koude kermis thuis.

    Zo zie je maar weer dat iedereen een eigen kijk op de club en het feest heeft, alleen jammer dat die (vaak) al vooraf bepaald is.
    Gelukkig was er ook voor hen vrije entree, waar ze dan wel weer van hebben geprofiteerd.

  26. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 januari 2013),Badslippers (27 januari 2013),Carlitos (29 januari 2013),Costana (27 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),gignnl (27 januari 2013),Pistol Pete (28 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  27. #66
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Natuurlijk waren er ook minpunten, zoals in elke club, maar verstopte plee's en ronddrijvende drollen en hordes bezopen gasten heb ik in elk geval niet gezien.
    In het begin van de middag was een pisbak beneden (naast de douches) verstopt, maar dit was in de loop van de middag opgelost.

    Bezopen gasten heb ik ook niet gezien. De bacardi scheen voor het donker al uitverkocht te zijn, dus had eigenlijk niemand kans om dronken te worden

  28. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (27 januari 2013)

  29. #67
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 22:14
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht

    In het begin van de middag was een pisbak beneden (naast de douches) verstopt, maar dit was in de loop van de middag opgelost.
    ok, daarvan was dus niet op de hoogte !, maar van alleen pis raakt zo'n ding niet verstopt.

    Dat men er wat anders "ingooit" dan pis, daar kan een club natuurlijk niet op worden aangekeken

  30. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (27 januari 2013)

  31. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:41
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.638
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.270 in 5.182 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    In het begin van de middag was een pisbak beneden (naast de douches) verstopt, maar dit was in de loop van de middag opgelost.
    Kortom er valt altijd wel wat te zeiken, dat mag Dalton graag doen als het gaat om andere clubs dan zijn lievelingsclub .

    Ik vond het een meer dan geslaagd feestje. Goede en relaxte sfeer niet alleen door de uiteraard in grote getallen opgekomen beren maar ook dankzij de muziek van DJ Tonny. Leuk en gezellig om niet alleen de jarige Dupke te treffen (die zichtbaar zeer tevreden was) maar ook veel oude bekenden en ook weer veel nieuwe enthousiaste IJsberen te ontmoeten. Namen noemen doe ik maar niet want een complete lijst is onmogelijk.

    Het was als te verwachten behoorlijk druk en dus inderdaad weet je dan van te voren dat de kamerwachttijden op kunnen lopen. Op andere dagen heb je in LR daar totaal geen last, op een party zaterdag uiteraard wel een beetje. Line-up meer dan OK, hoewel critici dan zullen zeggen dat de Roemeense Sprinkhanen redelijk sterk vertegenwoordigd waren . Zo kan men ook nog een puntje van kritiek hebben op de temperatuur van het bubbelbad, had 2 graden hoger gekund .

    Eten en catering (heerlijk die frietjes en lekker die taart!) dik in orde en ruim voldoende aanwezig. Zo om half vier LR verlaten, na nog eerst met dasnietzofijn en SWC kennis gemaakt te hebben. De bar was toen nog goed gevuld.

    Nogmaals dank aan Dupke, de aanwezige beren en LR voor het geslaagde feestje.

    nb. de bekende Poolse Maggy zag ik toch ook in LR?
    Laatst gewijzigd door Big30; 27 januari 2013 om 19:31
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. Onderstaande 9 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 januari 2013),Boy69 (27 januari 2013),Costana (27 januari 2013),dasnietzofijn (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),gignnl (27 januari 2013),LittleJoe (27 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (27 januari 2013)

  33. #69
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    2 mei 2024 @ 18:53
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ach ijsberen LIVINGROOM heeft zijn uiterste best gedaan en daarvoor nog bedankt,het gaat me niet om LR maar de ijsbeer BARON die mag wel zeiken over een club als ACA terwijl het gisteren in LR veel erger was als ik in ACA ooit heb meegemaakt.
    Het was een gezellige dag en die begon voor mij ook al 's middags rond 2 uur en het was best leuk om al die ijsberen te leren kennen.
    Genoeg leuke dames voorhanden en het eten was prima ondanks dat er op een gegeven moment zelfs geen warm water meer uit de douches kwam.
    Waar veel mensen zijn kan altijd iets verkeerd gaan en het verschil met LR en ACA is dat in ACA altijd veel meer bezoekers en dames zijn dan in LR,toch zijn er altijd ijsberen die daarom kritiek hebben op een club.
    Mij kan het geen reet schelen ik heb deze keer eens de ogen en de opmerkingsgave van meneer de BARON gebruikt.
    Op een gegeven moment hadden we zelfs een goede HAAGSE danser op een verhoging naast SONNY staan die een wervelende show weggaf en dan LILYPUTTER met zijn hang naar grote tieten,ik dacht eerst dat het MEGABOOB was,de dames trokken zijn hoofd steeds opnieuw tussen hun tieten zodat hij bijna geen adem kon krijgen.
    SOFIETJE de KEIZERIN van BADSLIPPERS zag er gisteren heel lekker uit maar wat hij met haar doet weet ik niet ze leek net een blinde geleide hond en was niet van zijn zijde te krijgen.
    De sauna en de wihrpool waren voor mij perfekt maar de muziek die overigens goed was toch veel te hard stond en de mensen van het sporthotel en casino kwamen zelfs klagen over het gebrul en de herrie.
    Zelfs een eenheid van de KAARSTSE politie stond op de stoep omdat ze dachten dat er veel dames werden aangerand maar na een rondleiding waren ze eensklaps veranderd in ijsberen en lieten hun knuppel aardig tekeer gaan.
    UWE is nog steeds een attente en beleefde man maar LARS heeft alleen maar ogen voor de schatjes die er rondlopen en ze ook nog even knuffelt plein publiek.
    Jammer van de wachttijden dat is slecht voor de club,vooral wanneer het zo druk.
    Snel gaan verbouwen en zeker 20 kamers erbij laten komen en graag met een wihrpool erin dan mag de entree zelfs met een euro verhoogd worden zet hem op LR.
    DUPKE nog bedankt voor de gezellige dag en houd je de volgende verjaardag gelijk met JANSEN en WILLY69 in HAPPY dat kan dan weer eens leuk worden want je bent toch de grootste trekpleister voor al die ijsberen.
    We kijken vol verwchting uit naar welke dag jullie die verjaardag vieren in FEBRUARI in HAPPY en vraagt WILLEM2 of hij weer zo'n entree voor ons mogelijk maakt,DUPKE,JANSEN EN WILLY69 wat een feest zal dat worden en dan heeft HAPPY gelijk zijn oude klanten terug.
    Zo'n feest is altijd de beste reklame voor een club en tevens een kleine vergoeding omdat de entree zo duur is geworden.
    Wij ijsberen beloven dan plechtig dat we weer eens in de week naar HAPPY komen,doen dat op de bijbel van PATER JANSEN.
    Alle 25.000 ijsberen gaat niet maar daar kan HAPPY wel een oplossing voor maken,eventueel met een grote muur op de parkeerplaats met allemaal GLOR
    Y-HOLES zodat iedereen zijn kwakje kwijt kan raken.
    De emmers met sperma kan HAPPY netjes aan de gemeente verkopen voor de witte strepen op de weg en dat scheelt weer in de kosten.
    TOT ZIENS IJSBEREN OP HET GROTE FEEST VAN DUPKE,JANSEN EN WILLY69 IN FEBRUARI IN HAPPY.

  34. Onderstaande 10 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 januari 2013),Big30 (27 januari 2013),Bosco (28 januari 2013),Carlitos (29 januari 2013),egon, Dr. Rammler (27 januari 2013),Jansen (27 januari 2013),LittleJoe (27 januari 2013),Pistol Pete (28 januari 2013),rob45 (27 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013)

  35. #70
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:24
    Berichten
    732
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.021 in 365 posts

    Standaard

    War ich zu positiv? Ich war relativ früh wieder weg, dreckige Toiletten hab ich bis dahin nicht gesehen. Die kalten Duschen sind mir aber auch aufgefallen. Es war mir insgesamt zu voll - aber ich hab lecker gegessen, nett gequatscht und guten Sex gehabt.

  36. #71
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:15
    Berichten
    11.126
    Discussies
    226
    Thanks
    13.092
    Thanked
    17.574 in 6.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Die kalten Duschen sind mir aber auch aufgefallen.
    Meine erfahrung ist wenn die Duschen gegenüber dem Umkleideraum und die Dusche im Wellnessbereich kalt sind, die Duschen in dem Gang mit die Zimmer meistens heiss sind. Aber da ist der Fußboden sehr glatt.

  37. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (27 januari 2013)

  38. #72
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Meine erfahrung ist wenn die Duschen gegenüber dem Umkleideraum und die Dusche im Wellnessbereich kalt sind, die Duschen in dem Gang mit die Zimmer meistens heiss sind. Aber da ist der Fußboden sehr glatt.
    wie meinst du das denn BS ? Soll man erstmal alle Duschen im Club untersuchen welche funktioniert ?
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  39. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (27 januari 2013)

  40. #73
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Standaard

    Great atmosphere in this beautiful birthday...

    - Many beautiful girls and one gorgeous session with Jill
    - Fire on the dance floor with dj tony
    - Many Salitos
    - Pleasure to see PP,Dupke,Haec,Michel,Boy and many others
    - Delicious birthday cake

    See you soon...

  41. Onderstaande 3 leden hebben superwescoast bedankt voor deze bijdrage:

    Pistol Pete (28 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013),satanic surfer (28 januari 2013)

  42. #74
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:55
    Berichten
    2.878
    Discussies
    83
    Thanks
    2.102
    Thanked
    3.195 in 956 posts

    Standaard

    Das Problem (wenn es schon ein Problem war) mit den Duschen hatte sich innerhalb kurzer erledigt....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  43. #75
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    26-01-13 Dupke’s verjaardagsparty

    Aangekomen om 12:45 was het nog enigszins rustig. Kaartje werd gecheckt en goedgekeurd.

    Het ontbijt met vers broodje, vruchtensap en roerei was smakelijk. Tijdens dit ontbijt kwam min of meer toevallig een Japanse meid bij me aan tafel zitten. Een zeer intelligente Engelstalige studente. Meteen herinnerde ik me de recensie van Rob45. Dit moest haar zijn want ik had geen andere Aziatische girls gezien. Zij bevestigde haar naam als Noriko. Qua uiterlijk helemaal geen Wijze Grijze girl, maar qua beschreven services wilde ik de gok wel wagen. Japan --> Zen-Boeddhisme --> ontstressen --> loslaten. Noriko kon zich hier helemaal in vinden en beloofde me een heerlijke ontspannende kamersessie. Op voorhand gaf ik ook al aan dat ik uitsluitend van haar orale kwaliteiten wilde genieten. En dat Wijze Stijve en omringende gebieden het komende half uur het centrum van de kosmos dienden te zijn. Noriko kon deze subtiele spirituele humor wel waarderen. Voordat we naar de kamer gingen, hebben we eerst nog samen gedoucht. Op de kamer gaf ze me inderdaad een super staaltje van haar skills die ze met tong en mond kon uitvoeren. Zalig afwisselend en ook regelmatig naar en zelfs in de donkerste regionen afdalend. Dit zorgde uiteindelijk voor een superorgasme en helemaal bevredigd en totaal in vrede met de kosmos en mezelf hebben we na afloop ook nog samen gedoucht. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Hierna was er tijd om met de bekende beren nog eens bij te praten en kennis te maken met de tot dan toe onbekende ijsberen.. Behalve de bezoekers die ik 2 weken geleden tijdens IJsberenvel’s Heaven7 party heb leren kennen, waren er nog vele nieuwe gezichten. Geweldig om weer gezichten aan de nicknames te kunnen koppelen. Eindelijk ook eens notorious BIG30 mogen ontmoeten en lange tijd met Rudi_NL in “os eige” Limburgse moerstaaltje gesproken.

    Tegen 16:00 zat ik in de jacuzzi te relaxen en een praatje met opa Dalton te doen, toen er opeens een pril onschuldig blond tienertje tegenover me kwam zitten om op temperatuur te komen: Lesly. Na korte tijd besloot ze over te steken om naast me te komen zitten en we gingen nader kennis maken. Een Duits 20-jarig Mädchen met een opmerkelijke naturelle strakke bos hout voor de deur. Het gesprek verdiepte zich en eerste handtastelijkheden werden uitgewisseld. Lesly zit pas sinds één maand in de business en het bleek dat ze uit een plaats komt die ik persoonlijk heel goed ken. Ik was zelfs met de straat bekend waarin ze opgroeide. Inherent aan haar prille onervarenheid was ze in de jacuzzi verlegen en zoende niet openlijk. Het geile was echter dat ze onder dekking van de verhullende bubbels uiteindelijk wijdbeens op me kwam zitten en Wijze Stijve tegen haar kleine spleetje aan begon te wrijven. Pistol Pete zat op een gegeven moment ook met zijn verovering in de pool. Toen zij een sleutel ging halen was er echter niet veel gelegenheid om met hem te socialisen wegens andere prioriteiten. Ik had voor mezelf al ruimschoots besloten met Lesly te kameren, maar had dit niet uitgesproken tegen haar. Ik was wel benieuwd naar haar aanpak. Die kwam echter niet. We bleven maar flikflooien, totdat Lesly aangaf dat ze honger begon te krijgen en wat wilde gaan eten. Nog steeds zonder een kamergang voor te stellen! Aangezien ik verwachtte dat er inmiddels wel kamerwachttijden zouden zijn, opperde ik zelf dan maar om na het eten te gaan kameren. Onschuldig en onervaren als Lesly (nog) is, was ze hier blij mee verrast. Aangezien het eten geen succes was (zie onder) heb ik zelf niets gegeten en na een half uurtje was er een kamer vrij. Lesly heeft al een kindje en op haar buikje zijn de sporen daarvan nog een beetje zichtbaar. Daar staat echter haar onschuldige relatieve onervarenheid en de bereidheid en nieuwsgierigheid om te leren tegenover. Op die manier kom je helemaal aan je trekken. Zelf heb ik nu ook eens geprobeerd hoe het is om Russisch te ervaren aangezien normaliter een echt WG-girl uitsluitend over A- of B-cups beschikt. Met lekker veel spuug tussen twee c/d-cups sliden en dan altijd tot net tegen het tongetje in het geopende mondje aan. Niet verkeerd. Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Kamertijden liepen in de loop van de avond en nacht steeds meer op, Het had dus niet veel zin om nog te proberen met een meid iets af te spreken. Dus me wat meer in de tent opgehouden, waar reeds meerdere beren de rust hadden opgezocht. Tegen 22:30 trakteerde Dupke alle aanwezigen op heerlijk Belgisch gebak. Het aspect om vele forumschrijvers eindelijk eens face to face te ontmoeten heeft er ook geweldig toe bijgedragen om er een topavond van te maken. Het was gewoon supergezellig. Duidelijk is dat de aanwezigheid van zoveel forumleden een absoluut positieve invloed op de sfeer heeft. Dit werd ook bevestigd door een Zweedse, een Litouwse en 2 Ierse bezoeker die het inderdaad opgevallen was dat er een apart gezellige sfeer heerste. Samen met Knabbel hebben we daar nog een hele tijd mee gesproken.

    Eerdere posters schreven lovende woorden over de kwaliteit van het eten. Ik had een tegenovergestelde ervaring. Toen ik tegen 18:30 met Lesly iets ging eten vroeg ik wat de gepaneerde stukjes vlees waren. Kip of vis? Kip dus. OK, dan 2 stukjes a.u.b. Omdat er verder geen zitplaatsen in de tent meer vrij waren, besloten we het eten mee naar binnen te nemen. En omdat ik weet hoe lastig het is om aan een laag tafeltje met mes en vork te eten, sneed ik het kippenvlees reeds in de tent voor. Wat bleek: het vlees was te kort gefrituurd! Dus van binnen nog rozig en zeker niet doorgebakken. Voor kippenvlees een absolute no-go i.v.m. met gevaar van salmonellabesmetting. Door de drukte hadden de koks waarschijnlijk gehoopt door het kortere bakken de wachttijden te verkorten. Ik heb de kok erop aangesproken, maar had niet echt de indruk dat dit veel indruk op hem maakte. Dus ik kan alleen maar hopen dat dit een incident was en dat volgende porties vlees wel voldoende lang gebakken werden. Anders zouden de nodige gasten vandaag wel eens met darmproblemen geconfronteerd kunnen worden. Later op d avond kreeg ik dan toch wel last van acute honger, dus maar 2 frikadellen gescoord. De frietjes waren ook niet geweldig. Maar ja, ze lagen dan ook al enige tijd in een warmhoudbak. Dat eet ik beter in een snackbar. Dus vandaag heeft de catering me beslist niet kunnen overtuigen.

    Tegen 03:00 spotte ik een leuk Duits blootborstig tienertje: Jil. Een helemaal Wijze Grijze Girl. Zeer sympathiek, maar helaas niet boekbaar: zij wachtte nog steeds op een sleutel! Om 03:00 uur ’s morgens!. Voor degenen die haar kennen: zij vertelde me dat ze haar parmantige A-cup tietjes wil laten oppimpen naar zeker een C-cup.

    Dan maar nog even in de kino gaan zitten. Tsja, hoe gaat dat dan; opeens lag ik tegen 03:30 naast Roemeense Sandra op de matras en binnen niet al te lange tijd had ik haar tong in m’n mond en werd m’n badjas geopend om mond op mond beademing op Wijze Stijve toe te passen. Wat een geluk dat Living Room sinds kort tot 05:00 uur open is. Dus ik zei tegen Sandra, probeer maar eens of er nu een sleutel beschikbaar is? Dat was nu inderdaad het geval en de laatste kamer volgde. Voldoende om de inmiddels weer opgebouwde druk af te bouwen, maar niet zo geweldig als de actie in de kino deed vermoeden. Misschien was 04:00 uur ook wel te laat voor actie. Wijze Grijze sexapproval: 7,0/10

    De dag afgesloten in de jacuzzi in gezelschap van 2 Roemeentjes die aan het wachten waren totdat de douche in het wellnessgedeelte vrij was. Zoals ik in mijn vorige LR-bericht al schreef, is bij het sluiten van de markt deze douche “the place to be”. De een na de andere meid komt er spiernaakt langs gedarteld. Om 05:15 stapte ik in de auto.

    Dank aan Willem2 voor z’n inzet. Dank aan Dupke voor het organiseren van dit feest en complimenten aan de Belgische patissier voor het lekkere gebak. Dank aan alle aanwezige ijsberen voor hun massale opkomst en er een gezellige dag van te maken.

    Wijze grijze sexapproval voor Living Room vandaag: 8,0/10, maar een FUNapproval van 9,0/10
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 januari 2013 om 10:39
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  44. Onderstaande 12 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (28 januari 2013),Badslippers (28 januari 2013),Bosco (28 januari 2013),Carlitos (29 januari 2013),Dalton (28 januari 2013),egon, Dr. Rammler (29 januari 2013),gignnl (28 januari 2013),Megaboob (28 januari 2013),rmjhexe (28 januari 2013),rob45 (28 januari 2013),Rudi_NL (28 januari 2013),Toulouse-Lautrec (28 januari 2013)

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:52.

Freude 468*60