Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 181
  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Beitrag Living Room, De Huiskamer, 1e Kwartaal 2013

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Behalve al deze woorden van dank rest nog wel de vraag wie het meest originele stembiljet/bericht heeft geschreven???
    Dankzij Big30 weer een ritje naar Kaarst moeten maken. Broer Bosco dacht: "Ze kunnen allemaal de typhus krijgen, ik blijf lekkah in bed liggen". Een tiental bekende gezichten zag ik wel, evenals dictator Badslippers die vandaag of morgen het winnende lot bekend maakt.

    Verder was er gezelschap van Alexia (.ro), Alina (.ro), Anca (.ro), Bea (.ro), Betty (.ro), Bianca (.ro), Christina (.ro), Delia (.ro), Dominique (.ro), Elisa (.ro), Jasmin (.ro), Krina (.ro), Magdalena (.bu), Olivia (.lt), Rebekka (.ro), Sophia (.ro), Veronika (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 3, in totaal dus zo'n 20 dames. Natuurlijk erg rustig voor de meest lamlendige dag van het jaar, maar optisch gezien waren er wel een paar "pareltjes" aanwezig.

    De "vreet", Schweinefilet mit Bratkartoffeln, smaakte prima, enkel het groenvoer was droog en leek oud te zijn. Sfeer uiteraard tam, 90% had nog last van een oudjaars-kater. Badslippers zei: "Je moet maar denken dat je in een café zit, wat eten en drinken, en nog makkelijk een mooie meid kunt scoren". Hij had gelijk....

  2. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 januari 2013),Bosco ( 2 januari 2013),Pistol Pete ( 2 januari 2013),rmjhexe ( 2 januari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 3-1

    Volgens de formule van Ace2 ben ik bij de Final Countdown 2012 op de 5e plaats geëindigd en daar zit een verplichte vrijkaart aan vast. Om er voor te zorgen dat deze niet zou verlopen heb ik 'm 2 uurtjes later gelijk maar ingeleverd bij de LR:

    Dames (
    ± 40):
    Adriana (.ro), Alexia (.ro), Alina (.ro), Anka (.ro), Bea (.ro), Betty (.ro), Carla (.ro), Christina (.ro), Delia (.ro), Dominique (.ro), Elisa (.ro), Ella (.ro), Franceska (.pl), Jasmin (.ro), Katty (.ro), Linda (.ro), Magdalena (.bu), Monique (.ro), Nicky (.ro), Olivia (.lt), Roxanna (.ro), Sofia (.ro), Veronika (.ro), Yvon (.ro) en nog een stuk of 15.

    Beren:
    Ricardo Banana, Iamlonely, dhr N., De Bijter, LittleJoe, MichelJ en natuurlijk DJ Tonny.

    Eten:
    Putenschnitzel met Kartoffelkroketten en Gurkensalat, lekker!

    Drinken:

    Stilles Wasser en baco

    Muziek:

    Erg goed, veel afwisseling.

    Sfeer:
    Ondanks dat het redelijk rustig was, was het erg gezellig


    Een uitgebreid verslag zal Iamlonely ongetwijfeld tikken.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 4 januari 2013 om 12:47

  4. Onderstaande 3 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 4 januari 2013),Iamlonely ( 4 januari 2013),Rudi_NL ( 4 januari 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Mann ! wo is Bosco ? Hi MJ bei Dir ? soll mich mal bellen Tel. hab ich ihm über FB geschickt. dringend
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  6. #4
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    9 maart 2024 @ 13:41
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    71
    Discussies
    9
    Thanks
    10
    Thanked
    23 in 11 posts

    Blinzeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cupido Bekijk bericht
    ja Coco was vrijdagavond de thekedame.
    Helaas was ze aan het einde van de avond niet te porren voor een luchtig gesprek of is ze altijd zo chagrijnig;-)

  7. #5
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Donderdag 3-1

    Eerste clubbezoek van het nieuwe jaar.
    Het is ondertussen al 3 maanden geleden dat ik nog eens in GoldenTime ben geweest, had wel al een date in LR maar had genoeg tijd om deze club nog eens te bezoeken. Aankomst zo tegen 11:15u, zoals gewoonlijk vriendelijke ontvangst van het personeel.
    Berenvel aantrekken, kortingskaartje voor LR deze keer wel bewaren, en een stuk of 3 die op de grond lagen door andere beren achteloos neer gedropt.
    Aan de bar een koffietje drinken en eens rustig rondkijken.
    Ik weet dat het nog vroeg op de dag is, maar het viel toch op hoe weinig dames er waren, een paar bekende gezichtjes en veel voor mij totaal nieuwe.
    Maarja, wat verwacht je na een afwezigheid van 3 maanden en bovendien vakantieperiode voor de girls.

    Een voor mij bekende lady stapte op me af, had met haar een 3 tal kamersessies in het jonge verleden gehad. Ze begroete me bij mijn voornaam en vertelde dat ik ondertussen zeer berucht was geworden . Viel zowat van mijn stoel! Ikke berucht vroeg ik, ben al 3 maanden niet meer hier geweest! En ben altijd de braafste van de klas. Ze deed dus maar een uitgebreid verslag over me, die ze van ijsberen hier op het forum bekomen zou hebben en me goed kennen.
    Mijn blijkbaar beroemde kamersessies in LR, dat ik Jury was van de maand december en noem maar op, werkelijk alles Little Joe de super pannenkoeker!
    Lap die zat dus...
    Nu ik zei haar dan maar dat het wel meevalt en bovendien ben ik hier in GT toch vrij anomiem, waarop ze doodleuk zei dat ik daar maar niet zo zeker van moest zijn! En natuurlijk zag ze een nieuwe kamersessie met me wel zitten. Maar voor het eten ga ik dus nooit naar de kamer en zei haar dus dat ik eerst toch voedsel moest hebben om mijn lichaam op sterkte brengen. Dus op naar de tent voor een roerei met spek, zoals gewoon in GT perfect klaargemaakt. Nieuw voor mij is dat er nu ook een koffiemachiene in de tent staat. Tijdens het eten liet ik nog eens het gesprekje van daarnet door me heengaan, en ik besloot me er niks van aan te trekken, kon allemaal nog erger, stel je voor dat ze plakbrieven hadden gemaakt met WHANTED DEAD OR ALIVE erop!

    Terug aan de bar met een biertje was het qua ijsberen toch behoorlijk drukker geworden, helaas niet met dames. De line up bij het grote raam tegenover de bar is normaal vol benut door dames, deze keer telde ik er 7 ijsberen en geen dames...
    De meid van daarnet deed nog een poging om me tot een kamersessie te overhalen, ik maakte haar met een glimlach maar duidelijk dat ik niet veel tijd had en nog een date in LR had en ze wist meteen wat ik bedoelde en met wie! Denk dat ze toch een beetje teleurgesteld was en ze droop af.
    Nog een babbeltje geslagen met een ijsbeer over wat er voor onze ogen afspeelde in de sofa en bij het aanschouwen van, laat ons maar zeggen van het publieke voorspel, zei ik hem dat de toekomst voor ons er toch nog goed uitzag. Uit respect voor zowel de dame en ijsbeer ga ik hier niet verder met details.
    Over een andere dame kreeg ik wat info, een knappe slanke verschijning, blond half lang haar en A tietjes. Ik ken ze nog van mijn eerste bezoek, ze was de eerste die me toen aansprak maar tot een kamersessie kwam het ook niet. Blijkbaar heeft deze deerne een heel eigen werkwijze, zoekt liefst een wat oudere man en werkt die in 15-20 min af. Veel langer zal ze nooit op de kamer zijn, en liefst werkt ze haar slachtoffers () af al pijpend, neuken doet ze niet zo graag. Maar het werkt wel voor haar, denk dat ik in het korte bezoekje haar een keer of 4-5 een sleutel heb zien halen.

    Ondanks dat ik GT al een keer of 15 bezocht heb voel ik me hier niet echt comfortabel en besloot maar om te vertrekken. Onderweg naar LR liet me het geprek over mijn beruchtheid me niet los, hoe moet dat dan in LR zijn? Vriendelijk ontvangst van de thekevrouw, ben niks anders gewoon hier. 14:30 dus ik had genoeg tijd om te relaxen en wat te rusten. Nu het mag dan wel mijn favo clubje hier zijn en ook dat ik hier een favo meisje heb klopt allemaal, maar het is toch de verdienste van deze club zelf. De gemoedelijke sfeer, aantal ijsberen/dames, de service, ook de ladies, waar het ten slot allemaal om draait, ze blijven even vriendelijk, ook als ze weten dat je voor die éne komt. Biertje nemen en me achteraan in een sofa wat rusten en alles eens bekijken, vriendelijk begroet door die brede Duitser waar je aardig wat mee kunt kletsen, hij zou later nog een ongewilde rol spelen. Een nieuwe meid probeerde haar kans en zette zich naast me, knappe en leuk gezichtje, slank, lang blond haar, maar niet voor vandaag.

    Magdalena kwam een paar keer teasend voorbij lopen en steeds lonkend me aankijken zonder echter zich op te dringen. Twee nieuwe gezichtje zetten zich achteraan de bar, denk dat hun eerste dag in LR is. Een beetje onwennig en meer giegelen met elkaar zaten ze er. Een blonde en een donkerharige, beiden lang haar. Waarvan de donkerharig, qua looks me het meest beviel. Ze keurden me net als ik hun, Opvallend was dat ze steeds bij elkaar bleven, dat later door de leiding van LR wel bijgestuurd werd (denk ik).
    Even wat rondwandelen, overal eens een kijkje nemend keerde ik terug naar achter, toen Magdalena aan het fotospel me met haar arm de weg versperde. Ze trok me naar haar toe en greep onder mijn badmantel direct naar mijne leuter terwijl ze rustig bleef doorspelen. Help me to win this games zei ze me lachend aankijkend, ik omarmde haar en vertelde waarheidsgetrouw dat ik van dat spel niks snapte maar mijn best zou doen. Ze echt wel een gekke speelse meid, ze vroeg of ik 2 € had die ik uit mijn badmatel grabbelde en haar gaf. Echt een lekker wijfie, nu je zou haar maar een jaar of 25 geven. Haar krediets op het fotospel waren op en ze vroeg of ik mee naar de kino ging om daar wat ondeugende dingen te doen, ik sloeg de uitnodiging niet af.

    Het grote bed in de kino was links en rechts bezet dus streek me maar in de midden neer tot ik plots van haar hoorde "Oo No", was al bang dat iets verkeerds gedaan had, maar ze zei me dat die ene haar "vriend" in de club was en het niet in zijn bijzijn kon maken. Dat was dus die Duitser! De linkse beer verliet stanta pede zijn plekje zodat ik maar naar daar rolde en zij bij me kwam liggen. Ze keek naar haar "vriend" en ze vertelde me dat ze het niet met me kon spelen in zijn bijzijn, ik kon me dus niet bedwingen en schoot in een lach. Voor Magdalena werd het nog erger als haar "vriend" zich naar ons toedraaide om alles nog beter in ogenschijn te kunnen nemen. Lets go to a room zei ze, maar ik weigerde, vond het allemaal amuzant, ze pakte daarop een kussen en zette die rechtopstaande tussen ons en haar "vriend" wat resulteerde dat ik weer in een lachbui barste. Ondertussen was ze toch aan't spelen met mijn Little one, zodat deze langzaam op oorlogssterkte kwam. "That your little boy" vroeg ze verbaasd, yeah antwoorde ik, "nothing special but it will do the job just fine". Als beloning gaf ze er een paar kusjes op zodat little one steigerde naar volle kracht om zijn taken zo goed mogelijk te volbrengen. Maar Magdalena had meer oog of het kussen wel het zicht voldoende afweerde van haar "vriend", haast smekend vroeg ze of we op een room konden gaan. Nu met een leuter die op oorlogspad wauw kon ik dus nu niet meer weigeren en stemde toe.

    Op de kamer viel ze dus maar gelijk little one aan, heerlijk pijpen dat deze gekke meid kan. Zoenen viel wat tegen, maar dat wauw ze doen als ik de rest van de dag met haar op de kamer wauw blijven. Ze zei dat ze het best wel zag zitten om dat ook met me te doen! Zal wel...
    Nu over mijn ondertussen beruchte lange kamersessies, ik pleit onschuldig. 1- er zijn weinig kamers in LR met een venster en dat is voor mij toch wel een voorwaarde, het eerste als ik in de kamer kom is deze openen, als roker heeft dat een reden. 2- Ik persoonlijk last wel graag een pauze in na een uurtje of 2-3 maar Alexia is altijd bang (ik ook trouwens) dat we dan later wanneer het ook meestal drukker is geen kamer met een venster meer hebben, tenzij na een wachttijd van 1 a 1,5 uur. Die tijd kan ze ook niet bij mij zijn want wie eerst is voor de sleutel eerst krijgt, dus weggaan is plaats kwijt.
    Magdalena is een echte aanrader, ze weet perfect hoe ze een man kan behagen, bovendien vind ik haar speelse manier een voordeel. Na een uurtje samen gaan douchen en afrekenen aan de lockers.

    Terug in de woonkamer zat Alexia al te wachten en collega's beren waren ondertussen ook binnen gekomen; Ricardo Banana, Iamlonely, dhr N., De Bijter, MichelJ.
    MJ begroet en RB die ik nog niet ontmoet had kwam zich zelf bij me voorstellen, altijd leuk als ge op meer forumleden een gezicht kunt plakken.

    Ondertussen was het 18:00u geweest en vroeg ik Alexia of ze eerst iets wauw eten of op de kamer, "zimmer" antwoorde ze beslist. Terug met de sleutel op naar kamer 22 boven bij de ladys. Persoonlijk vind ik de 2 kamers boven het best, het minst last van de dikwijls luide muziek en bovendien met venster. Dat er geen speigels zijn stoord me totaal niet, ben niet echt een fan van spiegels, ieder zijn goesting zeker...

    Het zou weer zo'n beruchte kamersessie worden, dat Alexia mijn favo is weet iedereen ondetussen wel. Haar slank strak lichaam, haar kleine stevige borstjes, haar groen-gele ogen, haar manier hoe ze met me omgaat en de klik die er ontegensprekelijk moet zijn, dat alles maakt haar tot mijn favorietje. Bovendien ben ik een slow starter op de kamer. Om een uur of 21 wilde ik wat eten en vroeg haar of we beneden wat zouden eten en kon ik dus ook nog even met de collega's kwatsen. Ze wauw dus blijven eten op de kamer, ze zei dat het ondertussen drukker was geworden en om dat opnieuw een kamer met raam te krijgen dat dus lang kon duren en dat ze dan liever op de kamer bleef, gelijk heeft ze! 2 kommen pasta, alla minuut bereid in de tent, bestek, een fles Bittburger in de zak van de badjas, terug naar boven, achterna gekeken door de andere ladys, mijn collega's nergens te bespeuren.

    Pasta smaakte ons beiden, na alles netjes te hebben opgesmuld, rustig in elkaars armen even het eten laten zakken voor we ons terug tot het betere vuurwerk konden bekeren. Tegen 2:00 uur naar de douche, onder toeziende ogen van een 3 tal meiden elkaar lekker ingesopt. Nog even aan de bar iets drinken om 3 uur maar het licht uitgedaan. Weer een heerlijk dagje uit... tegen 4:15u thuis aangekomen en in bed stilletjes tegen mijn vrouw aangekropen, vredig ingeslapen.

    cheers

  8. Onderstaande 13 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 januari 2013),Bosco ( 5 januari 2013),Dalton ( 5 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 5 januari 2013),gignnl ( 5 januari 2013),Jack42 ( 5 januari 2013),Megaboob ( 5 januari 2013),MichelJ ( 5 januari 2013),rob45 ( 5 januari 2013),Rudi_NL ( 5 januari 2013),satanic surfer ( 5 januari 2013),Wijze grijze ( 5 januari 2013),Willi69 ( 5 januari 2013)

  9. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 5-1

    Dames (± 50):
    Adriana (.ro), Alena (.ma), Alexia (.ro), Alina (.ro), Anka (.ro), Bea (.ro), Betty (.ro), Carla (.ro), Chantal (.ro), Christina (.ro), Dana (.pl), Daniella (.ro), Delia (.ro), Dominique (.ro), Editha (.sk), Elisa (.ro), Ella (.ro), Jasmin (.ro), Juliana (.ro), Katty (.ro), Krina (.ro), Linda (.ro), Magdalena (.bu), Monique (.ro), Nicky (.ro), Noriko (.jp), Olivia (.lt), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sofia (.ro), Veronika (.ro), Yvon (.ro), Xenia (.ua) en nog een stuk of 15.

    Beren:
    Ricardo Banana, Iamlonely, dhr N., Bosco, Chauffeur, Buttinsky, Sonny, Boy69, Dupke, Carlitos, MichelJ en natuurlijk DJ Tonny.

    Eten:
    's Middags frieten, 's avonds gehaktballetjes met rijst en worteltjes.


    Drinken:

    Stilles Wasser en baco

    Muziek:

    Veel "Manele", waardoor veel gedans van de Roemeentjes. Theke Coco en DJ Tonny sprongen zelfs nog op de bar

    Sfeer:
    Uitstekend!

  10. Onderstaande 12 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2013),Bosco ( 6 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013),gignnl ( 6 januari 2013),Iamlonely ( 6 januari 2013),LittleJoe ( 6 januari 2013),Ricardo Banana ( 7 januari 2013),Rudi_NL ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 6 januari 2013),superwescoast ( 7 januari 2013),Ties85 ( 6 januari 2013),vrije jongen ( 6 januari 2013)

  11. #7
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard 5-1-2013

    Onderweg naar LR, ik had al berichten gekregen dat mijn broer MichelJ, Ricardo Banana, Iamlonley en Mr.N. ook onderweg er naar toe waren. Dus dat beloofde een dolle boel te worden die dag. Ik werd verrast dat Chauffeur mij belde en vroeg of ik hem wilde meenemen. Pas 4 maanden geleden heeft hij 4 bypassen gekregen na een hartattack, het had niet veel gescheelt of hij was uit gechauffeurt. Na wat gekibbel tussen tussen ons, want ik had geen zin om met een lijk in de achterbak terugrijden natuurlijk, hem toch maar mee genomen onder de belofte dat hij het rustig aan zou doen en niet kassie zou gaan.

    Na een voerspoedige reis drukten we om 15:15 op de bel, hartelijk werd ik weer binnengezoend door de theke en na de afhandelingen konden we ons weer omtoveren tot geile ijsberen. In de barruimte zaten de bekende gestoorde ijberen al 'n uurtje aan de bier en Dupke was er ook al bij, en Boy69 ff later ook. Door een hele reeks dames werd ik ook welkom gezoend en een Gelukkig Nieuwjaar gewenst. Mr.N. vroeg waarom ik zo populair ben en of ik gek geworden was, hij zei dat als hij zoveel sjans had hij never nooit over een vaste relatie zou nadenken. Ik gaf ook eerlijk toe dat ik het wel zwaar naar mijn zin had de afgelopen 3 weken ( 4x LR en 2x GD) Maar ondanks dat mijn draga wel erg mis, en omdat dat nu eenmaal niet anders is, bood Mr.N. aan om mij met regelmaat een klets voor mijn bek te geven omdat ik dat volgens hem ook wel dan zal missen.

    Chauffeur ging wat wellnessen en ik waarschuwde hem van rustig aan te doen. Mj, RB, Mr.N. en ik gingen wat frietjes eten in de tent. Na wat slap en dom gelul wilde ik ook ff in de bacteriebak zitten relaxen, mijn broer wilde mij vergezellen maar nadat Chantal zich aanbood bleef hij verstandig zoals hij is uit de buurt. Na 'n uurtje spelen in de bak met Chantal en wat visjes daar los gelaten te hebben, doken we maar een kamer in om daar nog wat meer te spelen, en omdat het water niet echt warm was.

    Terug de barruimte in en het was gezellig met de maffe ijsberen en de dames, vooral die lookalike van Andre van Duin....Ricardo Banana was weer compleet losgeslagen bezig. Na een poosje dollen zo met z'n allen vroeg de mooie gracieuse ex-ballerina Beatrice of ik honger had en zin had om samen met haar en Anca wat te gaan eten. Natuurlijk ga ik mee in haar vraag, ik kan dat schatje niks weigeren. Chauffeur ging ook mee en vertelde met Anca mee geweest te zijn. Geschrokken reageerde ik van "Godzij dank dat je het heb overleefd dan!" en toen moest Bosco dekking zoeken tegen Anca.

    Tijdens het eten kwam ook DJ Tonny aanschuiven en vertelde een verrassings optreden te hebben, en dat beloofde natuurlijk helemaal een geweldige party sfeer voor de rest van de avond en de nacht. Na de energie level weer wat op gekrikt te hebben, met mijn mooie schatje Beatrice een kamer opgezocht. Kamer 4, kutzooi geen venster dus bloed en bloedheet daarbinnen. Zij vond de hitte lekker dus okay dan maar. De sex zou toch rustig en voornamelijk lief zijn.

    Na 2,5 uur verlieten we drijfnat de kamer en maakte ik kennis met Carlitos die alweer vertrok naar Acapulco. ( die spoort dus echt niet!) In de bar was het een groot feest, iedereen stond te dansen en ongein met elkaar uit te vreten. Super gezellig dat het was, met al die dansende meiden op de bar en een spinnende Dj Tonny alsof zijn leven er van af hing. Gekke RB vroeg nog aan me welke radiozender de DJ aan had staan, omdat die best wel goed is.

    Met tegen zin moest ik om 2:00 afscheid nemen van de ijsberen en de dames, omdat mijn kameraad Chauffeur tochwel erg moe al was geworden. Hij viel ook meteen als een blok in slaap zodra hij in de auto zat. Onderweg kreeg ik nog een lief telefoontje van mijn schatje, die ik zoals al eerder vermeld heb.... veel te mooi is.......veel te lief......en levens gevaarlijk voor Bosco is.

    En weer een TOPDAG naar z'n klote!!!

  12. Onderstaande 11 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 januari 2013),Dalton ( 6 januari 2013),egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013),gignnl ( 6 januari 2013),Iamlonely ( 6 januari 2013),Jack42 ( 6 januari 2013),LittleJoe ( 6 januari 2013),MichelJ ( 6 januari 2013),Ricardo Banana ( 7 januari 2013),Rudi_NL ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 6 januari 2013)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Carlitos is gewoon een verstandig mens en zal dat geschreeuw van die ijsberen en nogeens de harde muziek die zijn oren geselden niet meer hebben kunnen verdragen.
    Het wordt echt eens tijd dat ze voor bij de theke wanneer je binnenkomt niet alleen een kusje krijgt maar dat ze ook eens een paar oorbeschermers meegeven anders hebben jullie een groot risico om binnen nu en 2 dagen zo doof als een kwartel te worden.
    Tevens is het goed toeven op een kamer zonder dat de frisse lucht je om de oren zweeft maar alleen een kutscheetje van de dvp je ballen verwarmd.

  14. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 6 januari 2013)

  15. #9
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    03-01-2012 Speurtocht Gangbang Team Holland GmbH

    Nog steeds licht in schok verkerend van het heugelijke nieuws dat mijn beste vriend gaat trouwen verlangde lonely nog meer naar zijn vrijheid!
    Hoe kon hij dit nou doen? Dit heerschap waarmee ik overal ter wereld achter de wijven aan heb gezeten en die ik meesleepte naar duivelse godvergeten plekken op de aarde om daar samen op jacht te gaan. Ik condoleerde hem met het voorgenomen besluit en deelde hem nogmaals mede dat hij mij niet moet vragen om te getuige om dat ik voor dit heerschap en zijn hormonen niet kan instaan! Ik moest op pad, even eruit en de zinnen verzetten!
    Gelukkig was mij door de secretaris van Gangbang Team Holland GmbH al meegedeeld dat er vandaag een activiteit zou zijn. Via de tamtam kwam al snel het bericht wij gaan naar Babylon vandaag.

    Nou dat kwam dan mooi uit, lonely zou zich zoals een goed lid behoort te doen melden bij deze eerste activiteit van het nieuwe jaar!
    Het Gangbang Team was al in verschillende samenstellingen op pad geweest dit jaar, maar vandaag op de 3e dag van 2013 zou de club dan voor de eerste keer compleet en in vol ornaat acte de précense geven in een hemels paradijs. Na het werk snel even een douche gepakt en daar was de volgende sms al van de secretaris wij gaan naar GT! Nou moet ik eerlijk bekennen dat dit niet echt mijn tent is, maar ik kon natuurlijk niet weigeren dus in mijn bolide gesprongen de A67 opgedraaid en via de nieuwe verbinding op de 61 verzeild geraakt en via de afslag Brüggen in GT verzeild geraakt.

    De parkeerplaats was al bomvol, maar bij het zien van lonely's kenteken werd er toch nog een plekje gevonden. Op de klingel gedrukt, de vriendelijke theke het entreegeld voor dit paradijs overhandigd en nog steeds was ik niet gerust op een goede afloop. Ik kreeg locker 69 toegewezen en mij bekroop langzaam het gevoel dat er met dit prachtige nummer toch weinig meer mis kon gaan! Een mens kan zich vergissen zo zou blijken na een verblijf van ongeveer anderhalf uur, wat koffie aan de bar en het moeilijk herkennen van engeltjes in de grote witte massa besloten Banana, De Bijter en ik de aftocht te blazen! Toen wij zeer tegen onze gebruiken in de GT zonder kamergang verlieten stond naast mijn bolide die van Dhr. N. met in het portier hangend dit heerschap! Kunnen jullie niet bellen of zo kregen wij naar ons hoofd geworpen met een prachtig Limburgs accent! Wij verontschuldigde ons, hij lachte een keer en met zijn viertjes sprongen wij in mijn bolide en reden de parkeerplaats van GT af om er voorlopig niet meer terug te keren!

    Maar ja, wat nu....er ontspon zich in de auto een discussie tussen de vier leden die zou uitmondde in een heuse speurtocht! De Bijter opteerde voor Babylon zo'n service heb jij nog nooit meegemaakt riep hij uit. Nou was ik wel eens in Babylon geweest en toen verliet ik deze tent met mijn gezelschap na het betalen van het entreegeld, omkleden en korte rondleiding na 15 min. om daarna naar GT te rijden waar het summer white party was. Het kan verkeren in het leven van een hoerenloper want nu volgde ik de omgekeerde route! Wat ik echter nog niet wist, is dat we nu al reeds voor het betalen van het entreegeld rechtsom keert maakte!
    In de GT hadden we wel de kortingskaarten voor LR uit de locker meegenomen je kan nooit weten, dus na een kort spoedberaad koers gezet richting Kaarst!

    Na het volgen van de blauwe bordjes met witte pijlen doemde de afslag Kaarst op! Ja missie geslaagd en speurtocht volbracht zo hoopte wij in ieder geval!
    Want volgens de laatste berichten die wij hadden ontvangen was het goed in Living Room en MJ was al reeds gearriveerd!
    Het ontvangst in de huiskamer in Kaarst voelde als een warme deken na een koude, donkere en triestige speurtocht! Maar de leden van Gangbang Team Holland GmbH hadden de missie volbracht en als beloning wachten nu een feestmaal schnitzel met paprika roomsaus, aardappelkroketjes en sla! Ook waren er een paar prachtige meiden georganiseerd de line-up zag eruit om je vingers bij af te likken en op het feest ter ere van het slagen van de speurtocht luister bij te zetten was zelfs DJ Tonny met zijn platenkoffer gearriveerd!

    Gelukkig dacht ik bij het zien van Dhr. N. en Banaan met een fles bier aan de bar ze voelen zich thuis! Ik besloot na het feestmaal maar eens even de rust op te zoeken in de bioscoop vermoeid als ik was na deze jachtige speurtocht en het afspeuren van de Duitse Autobahn op zoek naar de juiste blauwe bordjes!
    Ik vleide mij neer op een comfortabele zwarte leren bank, maar kreeg al snel gezelschap van Beatrice! Ik legde haar uit dat het een hele tour was geweest om hier te komen, waarop zij zei but now you found me! Ik keek in haar prachtige ogen en besloot snel dat ik deze trofee in ontvangst moest gaan nemen!
    Wat volgde was een prima sessie, Beatrice is een leuke meid met een prachtig strak en hard lichaam ik overhandigde haar na de sessie het smeergeld en nam een douche!

    Ik melde mij in de bar en MJ informeerde waar ik uit had gehangen? Even wezen kameren met Beatrice was volgens mij het geruststellende antwoord, maar het bleek dat ik het grote Bosco stempel op Beatrice haar voorhoofd had gemist! Sorry eerwaarde vriend! Ik hoorde de Bijter al schaterlachen. Alle herinneringen aan Babylon en de top service daar was de kleine gatenvuller vergeten!
    Ik weet niet of ze in de huiskamer zuurstof spuiten net als in de casino's in Las Vegas, maar zelden zag ik de Bijter zo wild!
    Hij ging tekeer als in zijn beste dagen, sleepte de ene na de andere prooi af naar de kamer en het was prettig om te zien dat ook hij tevreden was met de eindbestemming van de speurtocht! Ik maakte een praatje met MJ, Banana en Dhr. N. de bacardi kwam al reeds op tafel, DJ Tonny legde de ene na de andere Roemeense nummer 1 hit op en er werd volop gedanst voor en achter de bar! Gezelligheid op en top in Living room op deze donderdagavond!

    Opeens spotte mijn oog een paar prachtige borsten, deze mooi tetten deden mij even terug verlangen naar mijn ex-vriendin die in het mooie Hamburg woont.
    Die van haar waren echter geproduceerd door dezelfde plastisch chirurg als Sylvie van der Vaart en deze leken toch meer een godsgeschenk!
    Ik maakte een praatje met de bezitster van al dit moois, het bleek de Roemeense Adriana te zijn! Lonely heeft sowieso een zwak voor dames van Roemeense makelij en na een korte intake was de keuze snel gemaakt! Schlussel bitte! Wij belandde op de kamer en als een kleine jongen die net een afstand bestuurbare auto heeft gekregen begon ik te spelen met al dit moois al snel vond ik de juiste knoppen en we gingen compleet in elkaar op! Na een stomende sessie van een uur was het toch even tijd voor een douche en wat rust!

    Terug in de bar danste die weiber schon nackt auf die treber en waren de oehs en aahs niet van de lucht! Het was een dolle bende, de Bacardi vloeide rijkelijk, er werd volop gedanst en gelachen! Steeds meer werd ik er van overtuigd, al was de speurtocht een heel gedoe geweest, het eindresultaat mocht er wezen!
    Adriana meldde zich ook weer en hing om mijn nek, we maakte elkaar nog een beetje geiler, praatte wat en er was sprake van de bekende klik!
    Banaan, Dhr. N. en de Bijter en MJ vermaakte zich ook uitstekend! Ik besloot met Adriana nog een kamertje op te zoeken om wat nader tot elkaar te komen, dit mondde uit in weer een prima sessie en een leuke nababbel op de kamer! You are the most crazy man i know kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd!

    Na een douche maar eens een flinke portie AXE onder mijn oksels gespoten want Adriana had mij op de kamer behoorlijk laten zwoegen! Terug in de bar nog wat gedronken, gedanst en geknuffeld met Adriana! Het was inmiddels al ver na 2 uur en het was tijd om ons op te gaan maken voor de terugreis! Onderweg naar de eindbestemming van onze speurtocht hadden wij de voertuigen van de andere leden op strategische plekken achtergelaten! Deze moesten wij weer oppikken om de speurtocht tot een perfect einde te brengen! Wij namen afscheid van MJ, de lieve meisje van LR en ik van Adriana in het bijzonder! Mochten wij de speurtocht tot een goed einde brengen beloofde ik haar om snel terug te keren waarschijnlijk zondag 6-1-2012! Ik startte mijn bolide en de andere drie heerschappen lieten zich in mijn auto ploffen! Moe maar voldaan gingen wij weer de uitdaging aan, het was een TOP avond geweest!

    P.s. De speurtocht is tot een goed einde gekomen, maar met 6-1-2012 liep het heel anders! Morgen zal ik jullie daarover berichten!
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 6 januari 2013 om 18:11

  16. Onderstaande 9 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 januari 2013),Bluebear ( 6 januari 2013),Bosco ( 6 januari 2013),Costana (13 januari 2013),LittleJoe ( 6 januari 2013),MichelJ ( 6 januari 2013),Ricardo Banana ( 7 januari 2013),Rudi_NL ( 6 januari 2013),Wijze grijze ( 7 januari 2013)

  17. #10
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Na 2,5 uur verlieten we drijfnat de kamer en maakte ik kennis met Carlitos die alweer vertrok naar Acapulco. ( die spoort dus echt niet!)
    En dat van de man die ik het hoogste inschatte....


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Carlitos is gewoon een verstandig mens en zal dat geschreeuw van die ijsberen en nog eens de harde muziek die zijn oren geselden niet meer hebben kunnen verdragen.
    En dat van een man die ik......

    Ik heb me dus zo gigantisch geërgerd aan het feit dat mijn site kick Seth zo graag naar zijn schatje in ACA wilde. Ik heb van ergernis niks gedaan in Velbert. Het was weer eens super gezellig in LR, zoals van ouds. ACA staat voor mij op een zijspoor en ik ga die LR kortingskaartjes eens opmaken die ik nog heb gekregen van mijn beste IJsberen vriend.

    Dus Bosco heeft eens gelijk, Dalton alleen met het verstandige gedeelte op gezette tijden.

    Het was leuk om weer nieuwe beren te leren kennen. Onder andere de beruchte postbode MJ, heb ik daar ook eens een beeld van.

  18. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco ( 7 januari 2013)

  19. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Mea culpa 05-01-2013

    Vooraf eerst een waarschuwing in onderstaand relaas wordt uit de doeken gedaan hoe ik onze zorgvuldig opgebouwde reputatie van geile barbaren die voor eigen gerief hertjes aan hun pretpaal rijgen te grabbel heb gegooid in het paradijs in Kaarst! Ik ben mij bewust van mijn fouten en zal daarom dan ook de komende week in complete afzondering op water en brood doorbrengen i.p.v. aan te schuiven bij een buffet in een Saunaclub! Hierbij bied ik mijn oprechte verontschuldigingen aan, aan u alle die dit epistel leest en de gehele ijsberenkolonie in het bijzonder!

    Ik beken tot de Almachtige God,

    tot de heilige Maria de eeuwige Maagd,
    tot de heilige Aartsengel Riccardo Banana,
    tot de heilige Heer. N.,
    tot de heilige Apostelen Bosco en MJ,
    tot alle heiligen en tot U, broeders,
    dat ik heb gezondigd,
    in gedachten, woorden en daden:
    door mijn schuld,
    door mijn schuld,
    door mijn grote schuld.
    Daarvoor vraag ik de heilige Maria,
    de eeuwige Maagd,
    de heilige Aartsengel Riccardo Banana,
    de heilige heer N.,
    de heilige Apostelen Bosco en MJ,
    en alle heiligen, en U, vader,
    voor mij te bidden tot de Heer onze God.
    Amen.



    Also liebe freunde was ist passiert? Allereerst zult u al wel gedacht hebben bij het lezen van mijn voorgaand verslag uit de huiskamer deze jongen is danig in de war!
    Da haben Sie recht! De vermelden data zouden natuurlijk moeten zijn 03-01-2013 en 06-01-2013 maar fysiek en mentaal gesloopt en zelfs in lichte staat van ontbinding viel deze fout uw verslaggever niet op!
    Het kan verkeren in het leven van een ijsbeer na een geweldige avond in Living Room reisde Banana en ik af naar VV d.d. 04-01-2013!
    Over dit bezoek valt weinig bijzonders te melden alleen dat de vrouwenteller voor 2013 opgeschroefd werd naar 10 stuks.
    Bij het verlaten van de villa werd het volgende plan gemaakt voor het weekend zaterdag PHG en zondag LR!

    Ik was lichtjes vermoeid na alle inspanningen die reeds hadden plaatsgevonden dit jaar dus bedankte voor PHG op zaterdag! Als of het noodlot er mee speelde op zaterdagmorgen reeds enkele sms'jes ontvangen van deze en gene met de mededeling vandaag Living Room! Ai wat nu te doen?
    Zwakbegaafd en enigszins hersenloos als dit ijsbeertje is besloot hij maar trouw om de kudde te volgen! Dus zo kon het gebeuren dat MJ de verstekelingen Banana en Dhr. N. een lift gaf, ik mijn werkzaamheden afronden, een douche nam en koers zette naar Kaarst!

    Tot zover nog niks bijzonders, de Duitse autobahn gleed weg onder mijn bolide als het ijs onder Sven Kramer zijn voeten tijdens een olympische wedstrijd en stipt 15.00 uur duwde ik op de klingel! De theke ontving mij vriendelijk du warst schon bei uns oder? Mmmh even nadenken ja antwoordde ik de sleutel van de locker in ontvangst genomen en mij snel omgetoverd in een heuse ijsbeer! Aan de bar zaten Banana, Dhr. N. en MJ gezellig wat te praten en ik voegde mij bij dit gezelschap!
    Ik vertrouwde Banana nog even toe dat ik niet te lang bleef want zondagmorgen moest ik werken zo rond een uur of 1 wou ik de huiskamer toch verlaten!
    Banana lachte een keer en zei we kunnen altijd met MJ meerijden dus geen probleem! Ik zonderde me even af in de bioscoop en probeerde wat te slapen....Ik was wat onrustig en kon de slaap niet echt vatten dus besloot naar een kwartier maar terug te gaan naar de bar!

    Daar aangekomen was Bosco en zijn chauffeur reeds gearriveerd! De beste man had 4 maanden een paar omleidingen gekregen maar hij kon Bosco toch moeilijk alleen laten! Ik verdenk Bosco zijn draga er echter van dat zij de chauffeur smeergeld betaald om uit te vogelen wat deze sympathieke Hagenees allemaal uitvreet tijdens haar afwezigheid! Het was een gezellige bende en de stemming zat er ondanks het vroege uur al prima in! Alle voortekenen wezen op een TOP avond!
    Banaan attendeerde mij dat er iemand naar mij op zoek was....dat kon er natuurlijk maar eentje zijn spookte het door mijn hoofd! En jawel 2 armen om mijn nek en een dikke kus begleid door een i am so happy you are here! Ik had haar beloofd zondag te komen, maar onze date was iets vervroegd....Dit overigens tot beider tevredenheid zo bleek! I saw you gay friend already, but thought you didn't come.....

    Wij besloten samen maar eens een kamer op te zoeken voor een hernieuwde kennismaking wat uitmondde in een uitputtende sessie van dik een uur!
    Ik nam een douche en moest nu echt eens wat gaan eten, dat was er vandaag nog niet van gekomen en na een beetje arbeid en wat sporten was mijn lichaam toe aan wat energie! MJ en Banaan flirtte wat met mijn engeltje ze beschikt over humor dus lichte Banaan zijn handdoekje op en zei not bad for a men!
    Er werd gelachen, gedronken op dit uur nog slechts bier, cola en koffie en de kolonie ijsberen werd steeds groter. Dhr. N. riep mij al een keer toe volgens mij is ze verliefd! Maak je geen zorgen riep ik die verliefdheid duurt maar tot ik hier de poort uit ben! Ik vertelde haar dat ik nu echt wat moest eten!
    Ze stemde in en fluisterde in mijn oor you go and eat, take a coffee and then we go to the room untill midnight...... gevolgd door een tongzoen ten overstaan van de hele bar......

    Ik lachte en begaf mij naar de tent waar ik een grote schaal salade, gehaktballetjes, rijst en worteltjes tot mij nam! Terug in de bar melden mijn schatje zich al direct come on we go! Ze had boven kamer 21 geregeld en de aankomende paar uur zouden wij hier dus samen verblijven! Beste vrienden ik kan hier nu van alles op gaan schrijven over hoe vaak enz....maar ik weet het echt niet meer! Het enige wat mij nog helder voor de geest stond is dat ik toen ik van de kamer kwam het gevoel had overreden te zijn door een Roemeense TGV die eerst vooruit en daarna achteruit over mij heen denderde! Toen ze in de bar even een cola was gaan halen voor mij, kwam ze terug met de mededeling it is a hell of a party downstairs and your gay friend asks if you are still alive? I said i go and kill you and we have a private party!

    Ik nam een douche en ontmoeten haar weer in de bar! Ik kreeg van alles naar mijn hoofd geslingerd wat bende nou aan het doen? Riep Banana. Bosco kwam met de titel opper Pannenkoek op de proppen en Dhr. N. melden dat hij reeds in Düsseldorf naar de juwelier was gereden om de trouwringen te halen, maar deze helaas gesloten was! Ze hing om mijn nek en gaf me weer direct een diepe tongzoen....De aanwezige keken een beetje ongelovig en verbijsterd toe! Terugdenkend aan dit tafereel moet het er ongeveer zo uitgezien hebben dat de aanwezige zich waande op één of ander puberaal feestje! SORRY!
    De Bacardi was reeds ten tonele verschenen, achter de bar danste de meisjes naakt er werd gejoeld, geschreeuwd en gezopen dat het een lieve lust was!
    Ik was inmiddels ook aan de Bacardi begonnen en gesloopt als ik was kwam deze lekker binnen geknald! Het tijdstip van 1 uur was allang gepasseerd ik was alles vergeten en kuste en knuffelde met mijn engeltje als 2 verliefde 13-jarige!

    Het moet rond een uur of half drie geweest zijn dat mijn engeltje wou beginnen aan het slotoffensief! Wij zochten een kamer op en daar moest ik haar nog een keer alle hoeken van de kamer laten zien! Met de laatste vermeende krachten die nog in mijn vege lijf aanwezig waren na alle reeds verrichte inspanningen en Bacardi bracht ik de missie op het nippertje tot een goed einde! Pfffff.... snel een douche gepakt en weer in de bar wat gedanst op de heerlijke klanken van DJ Tonny!
    Hij stond niet op het schema deze zaterdag, maar hij wist weer alle Roemeentjes op de stoelen en bar te krijgen, de oohs en aahs waren niet van de lucht en de stemming was weer opperbest in de huiskamer! Mijn engeltje hing natuurlijk weer in mijn armen en rond half vier vonden Banaan, Dhr. N. en ik het toch wel eens tijd de aftocht te blazen. MJ, Bosco en chauffeur waren iets voor ons vertrokken, maar ik moest en zou nog met mijn engeltje een douche nemen voor ze mij zou laten vertrekken! Ik kon dit liefdevolle aanbod natuurlijk niet weigeren en samen namen wij een douche! Banaan en dhr. N. stonden buiten al te wachten waar waarde nou weer riep Banaan....Sorry jongen kan er niks aan doen! De hele avond al dat kleffe gedoe slingerde de twee nog naar mijn hoofd!

    Gelukkig toen ze eenmaal in de auto zaten sliepen de twee heerschappen door alle Bacardi binnen mum van tijd! Onder muzikale begeleiding van het gesnurk van Banana zoefde mijn bolide over de Duitse autobahn! Ik dacht nog eens na, het was wel een erg kleffe vertoning geweest inderdaad met een mega pannenkoek sessie en dit lieve mokkel is levensgevaarlijk voor mij! Wij hadden ons gedragen als 2 verliefde pubers en ik had niet alleen mijn reputatie, maar die van het hele ijsberenvolk ten schande gemaakt. Wij waren toch onafhankelijke mannen, zonder gevoel, die voor eigen gerief gewoon lekker kwamen neuken? Ik was kapot en ook mentaal in de war....Ik dropte mijn 2 vrienden op de carpoolplaats en nam de A67 richting Eindhoven. Op de radio klonk Adele http://www.youtube.com/watch?v=g7U96o3f9FI one and only! Ah dit maakte het niet beter.....Denk nou na wat je doet idoot, je weet hoe dit gaat!

    God, leer ons over de zwakheden van anderen heen te
    stappen en altijd opnieuw blijven geloven
    in de goede bedoelingen van de ander.
    Leer ons goed te zijn zoals U en laat uw vergeving duidelijker
    worden in onze eigen vergeving aan elkaar. Amen
    Laatst gewijzigd door Iamlonely; 7 januari 2013 om 17:20

  20. Onderstaande 20 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 januari 2013),Badslippers ( 5 februari 2013),Bluebear ( 7 januari 2013),Bosco ( 7 januari 2013),Costana (13 januari 2013),De Shyman ( 7 januari 2013),gignnl ( 7 januari 2013),Jack42 ( 7 januari 2013),LittleJoe ( 7 januari 2013),Megaboob ( 7 januari 2013),MichelJ ( 7 januari 2013),Pistol Pete ( 8 januari 2013),Ricardo Banana ( 7 januari 2013),rmjhexe ( 7 januari 2013),rob45 ( 7 januari 2013),Rudi_NL ( 9 januari 2013),SFL ( 7 januari 2013),Teiresas ( 8 januari 2013),Wijze grijze ( 7 januari 2013),Willi69 ( 8 januari 2013)

  21. #12
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze in Living Room

    06.01.13 bezocht ik met een gesponsord vrijkaartje Living Room in Kaarst.

    Kaartje werd zonder problemen geaccepteerd en een van de dames werd opgetrommeld om me een korte rondleiding door boven- en benedenverdieping te geven en me het functioneren van de lockers uit te leggen.

    Ik wist dat dit etablissement ook door het GT-management geleid werd en hoopte dus op een lekker vers gebakken omeletje om de dag te beginnen. En inderdaad, net als in GT staat er buiten een grote partytent waar de inwendige mens versterkt kan worden. Nadeel is wel dat deze tent uitsluitend via een grote schuifpui te bereiken is en niet iedereen heeft als opvoeding meegekregen dat een gesloten deur erna ook weer dichtgemaakt dient te worden. Dit voortdurend openstaan van de buitendeur zorgt er wel voor dat er regelmatig enige broodnodige zuurstof de kamer binnen komt en overvloedige nicotinedampen naar buiten kunnen. Maar wel koud, zeker voor de meiden.

    Er wordt niet veel actief gejaagd in LR. Echter oogcontact volstaat al om een dame van de kruk af te laten bewegen. Zo gebeurde ook met Alexia.
    Alexia is een super geblondeerd Roemeens tienertje dat de hele dag topless rondliep met 2 parmantige priemende superstrakke naturelle tiener A-cupjes. Op de bank was ze een aangename gesprekspartner die ook niet terughoudend was in het aanbieden van haar kwaliteiten. Zij gaf aan dat ze 25 was, maar heeft werkelijk het figuur van een 18-jarig tienertje. Ik vraag me dan serieus af hoe zij wel niet moet hebben uitgezien toen ze werkelijk 18 was. Lekker door haar opgegeild, vroeg ik Alexia een sleutel te halen, met de opmerking een leuke kamer uit te zoeken, want ik had ergens gelezen dat niet alle kamers in LR even aangenaam zijn.
    Doordat Alexia een sleutel geregeld had voor een kamer waarin het hele plafond voorzien was van een grote spiegel, werd ik hoofdrolspeler in m’n eigen pornofilm. Dit is een superervaring en was ik nog niet eerder tegengekomen. Elke actie kun je live nog eens meebeleven, terwijl je de lichamelijke sensatie er simultaan bij voelt. Fuck 3D-TV. Dit is pas realistisch film kijken. Porno in 8 dimensies.
    Bovendien een spiegel die parallel aan het bed hangt en je kunt alle fantasieën de loop laten en er live van meegenieten. Ik was er zo enthousiast van dat ik de kamersessie na mijn eerste orgasme met nogmaals een half uur verlengd heb. Deze eerste finish was een heerlijk orgasme waarbij ik mezelf zag spuiten terwijl Alexia van de zijkant heerlijk met haar tongetje om mijn eikel heenlebberde. Hier weegt geen enkele FT-ervaring tegenop. Dit sensationele pornotienertje kon ik toch niet zomaar na een half uurtje laten glippen? Alexia was zich ook van mijn optische kick bewust en speelde bewust mee in deze fantasie. Zij presenteerde zich lekker schaamteloos wijdbeens in reverse cowgirl en gebruikte haar vingers om haar poesje en mijn ballen mee te stimuleren, of ging bij het pijpen niet helemaal over me heen hangen, maar bewerkte Wijze Stijve meer van de zijkant, waarbij ze me ook lekker bleef aankijken. Zelfs in 69 is het geen straf om tussen 2 blanke smalle billetjes omhoog naar die spiegel te kunnen kijken. Uiteraard ook deze tweede sessie weer met een lekker spuitorgasme afgesloten. Misschien moet ik toch maar eens m’n eigen pornofilm gaan regisseren?
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10 en 9,0/10

    Wijze Grijze Top Tip: Vraag in LR naar deze speciale spiegelkamer (ik meen het was nummer 5, in de kelder, laatste deur rechts)

    Na deze afmattende kamergang even gaan douchen en uitrusten in de jacuzzi. En wie zit daar te relaxen? Badslippers himself.
    Een topgelegenheid het afgelopen beginnersjaar voor mij op dit forum nog eens de revue te laten passeren en me van de nodige tips en raadgevingen van deze master of the keyboard te laten voorzien. Om een beetje suspense in dit verslagje te brengen kan ik Badslippers bevestigen dat ik vandaag inderdaad de daad bij het woord gevoegd heb en actie heb ondernomen. Volgende week weet ik hopelijk meer. Wijze grijze is in ieder geval alweer een heel stuk wijzer geworden en uiteraard werden ook de nodige notoire schrijvers op dit forum door de cacao getrokken. In elk geval ben ik nu nog meer benieuwd om eens meer schrijvers persoonlijk te ontmoeten. Wanneer is er nog eens een uitgebreid IJBF-feestje gepland?

    Verder waren er eigenlijk geen actieve schrijvers te ontwaren in LR vandaag, dus regelmatig kwam ik Badslippers weer tegen. Sta ik samen met Badslippers gezellig aan de bar te keuvelen, zegt hij opeens: “Kijk eens, hier komt je vriendinnetje”. Ik zag echter niemand. Verborgen achter Badslippers verscheen een 40-kilo Lolita met een stralende glimlach, twee donkere zwarte ogen en een mooie zwarte bos haren. Het was Gabi uit Golden Time die hierheen getransfereerd was en nu in Living Room onder de naam Bonni werkt. Het was ongelofelijk en een groter compliment heb ik zelden van een DVP gekregen, maar Gabi wist nog alles te beschrijven van mijn “Prinses op de Erwt” recensie; zie het verhaal dat ik met haar ruim 4 maanden geleden in Golden time had beleefd: https://www.ijsberenforum.com/forum/...736#post280736 Van de omstandigheden in de kino tot alle vunzigheden die we op de hoge stapel matrassen hebben uitgespookt.
    Haar herinneringen gingen zelfs zover dat ze zich ook nog elk detail van wat destijds voorafging wist te herinneren. Had ik dan zoveel indruk op haar gemaakt? Zij zei van wel. I rest my case.

    Uiteraard moest dit met een kamergang vervolgd worden. Gabi wist nog precies waar ik van hield en bracht dit ook meteen in de praktijk. Deze kleine vurige 22-jarige sexduivel heeft me wederom laten genieten tot in m’n teennagels. Eind van het verhaal was een ongekend heftig 3e orgasme van de dag. Voor Gabi is de sessie dan niet meteen afgelopen, maar zij besteedt ook rustig de tijd aan een uitgebreide AST. Dit draagt dan ook geweldig bij aan deze GFE++. Heerlijk ontspannend.
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10

    Badslippers’ liefje had vanavond thekedienst en tegen 01:30 was ze eindelijk vrij. Ik zag Badslippers nog net een kamer induiken, toen ik door een volborstige vamp (Ilona? Monika?) de kino ingesleurd werd voor een spoed APK keuring van Wijze Stijve. Helaas voor deze meid kon ze me niet zo bekoren en ondanks haar uitgebreide en verwoede presale pogingen wilde ik niet met haar kameren.

    Hierdoor toch wel enigszins opgewonden, ging ik terug naar de bar en daar zat wederom Gabi. Ze kwam vrijblijvend naar me toe en afgewisseld met lieve zoentjes spraken we wat met elkaar. Lief begon ze Wijze Stijve wakker te maken en het gesprek werd al snel steeds erotisch getinter.
    Volgens Gabi zou ze er zonder problemen in slagen er vandaag nog een 4e orgasme uit te halen. Dacht ik ook wel, maar zo snel zou ik me niet gewonnen geven. Dus ik hield haar aan het lijntje terwijl Gabi haar gekriebel intensiveerde. Kom schatje dan gaan we naar de kino, die op dat tijdstip volledig verlaten was. Gabi ging naast me liggen en bleef me zeker 5 minuten met TZ overladen. Daarna kroop ze helemaal over me heen en daalde met haar mondje naar Wijze Stijve af en begon me te pijpen. Haar laatste troefkaart speelde ze uit door me een gratis cadeau op de kamer aan te bieden. OK, dat argument trok me over de streep. Regel maar een kamer met bankstel, dan weet ik ook nog wel een paar leuke standjes en als afsluiting eindigen we dan met je cadeautje. Het was weer genieten pur sang en waar Gabi aan een klein cadeautje had gedacht, werd het toch nog een flinke lading die ze in haar mondje opnam en gedeeltelijk over haar kleine kinnetje liet druipen.
    Wijze Grijze sexapproval: 10,0/10

    Om 02:30 wilde ik me bij de jacuzzi gaan douchen. Staat er een 4-tal Roemeense meiden te giechelen en te kirren en zich lekker met zeep in te smeren. Een genot om te zien. Mijn aanbod om te helpen de rug te wassen werd geaccepteerd in ruil voor een wasbeurt van Wijze Grijze. Kicks voor niks dus.
    Wijze Grijze Top Tip: Ga vlak voor sluitingstijd onder bij de jacuzzi douchen

    Toevallig kwam net erna Badslippers met z’n schatje aanlopen om ook te douchen. Hilariteit alom bij de meiden toen Badslippers en Wijze Grijze samen onder de douche stonden.

    Toen ik thuiskwam, merkte ik dat de lockersleutel van LR nog om m’n pols gegespt zat. Bij het verlaten om 03:05 had me er niemand meer naar gevraagd en ikzelf was het vergeten. Hoef me gelukkig thuis niet te verantwoorden, maar ik zal de sleutel wel binnenkort aan iemand meegeven die vaker in LR komt.
    Wijze Grijze sexapproval voor Living Room vandaag: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  22. Onderstaande 21 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 januari 2013),adje10 ( 8 januari 2013),aquarius ( 8 januari 2013),Badslippers ( 8 januari 2013),Bosco ( 8 januari 2013),Costana (13 januari 2013),De Shyman ( 8 januari 2013),Dolfie ( 9 januari 2013),gignnl ( 8 januari 2013),Iamlonely ( 8 januari 2013),Jack42 ( 8 januari 2013),LittleJoe ( 8 januari 2013),Megaboob ( 7 januari 2013),MichelJ ( 8 januari 2013),molaar ( 8 januari 2013),mynasch ( 9 januari 2013),palimo ( 8 januari 2013),Pistol Pete ( 8 januari 2013),rob45 ( 8 januari 2013),Rudi_NL ( 9 januari 2013),Willi69 ( 8 januari 2013)

  23. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    En dan tref je Wijze Grijze op zaterdag tijdens het feestje in "H7" en spreekt hij de vertwijfelde woorden: "De hele week kan ik de slaap niet vatten omdat je nog geen recensie hebt geschreven toen we ons vorige week zondag 6 januari troffen in "Living Room". Ik had me daar zo op verheugd. Ik kijk hem aan en zeg: "Je weet toch dat ik veel minder ga schrijven. Al die shit die ik schrijf is vaak hetzelfde, voegt niks meer toe en wordt toch overgeslagen door die ongeletterde ijsberen. Volstrekt nutteloos dus om die belevenissen op te schrijven", zeg ik tegen hem. "Alsjeblief, doe het voor mij" jammert de imposante zilverrug. Dus bij wijze van uitzondering een verlaat verslagje van een vreemd avondje "Living Room".

    Het was zo'n druilerige zondag die de politie het liefst ziet tijdens de jaarwisseling. Nat, winderig en wat muf ruikend. Zo'n weersgesteldheid die Bergm550 in zijn eentje produceert als hij weer eens op de pot van "Golden Time" zijn strontfolklore praktizeert. Zelf had ik al getoiletteerd en de bruine bonen van 24 uur geleden als hapklare brokken tegen het "Villeroy-Boch" porcelein laten dreunen. Nu was het de hoogste tijd om mijn rugzak in te pakken.

    Allereerst mijn jerrycan "CK One". Dit geurspoor laat de neusvleugels van elke vrouw trillen als een doorgebrande dildo. Mocht je een bezoek naar "Magnum" overwegen dan raad ik de Turkenlucht "Tabac Original" aan. Goed voor een vochtig kruis bij menig tienersletje en een grote vriendeschare bij de "Südländer". In de "Party Treffs" scoor je goed met de "Mocrogeur, Acqua di Gio". Vervolgens mijn "Kappa" badslippers ingepakt. Geen merk waar je hoge ogen mee gooit doch altijd beter dan die afzichtelijke teenslippers die gedragen worden door nichten als Leco van Zadelhof en zijn holmaatje Mike de Boer. Teenslippers zouden sowieso verboden moeten worden in een saunaclub. Net als om de heup geknoopte badjassen waarmee collegae Bosco en MichelJ zich vaak tooien. Tel daarbij op een fles kinderbier (Beck's Ice, Veltsin Zitrone etc) aan de lippen en je begrijpt dat je heel fout bezig bent in een saunaclub. Lieden met zonnebrillen, waterpijprokend berbervolk, mannen die hun haren in een knotje dragen, dronken fransozen en met onderbroek badende Spanjolen dienen zondermeer een nekschot te krijgen.

    Doch wij waren gebleven? Bij de badslippers. Niet ontbreken mag de "Stimorol Fusion Strawberry 'n Lime" kauwgom. Een garantie dat je vrouwen nooit meer die beschamende vraag hoeft te stellen of ze tongzoenen. Met deze kauwgom vreten ze je amandelen eruit. Geloof me. Verder ga ik er vlug doorheen. 1 pakje "Marlboro Gold" en 1 pakje "Marlboro rood" (voor ons schatje en combimeisje!). Een kaarsenaansteker, paar blikjes Red Bull (voor roofzuchtige Roemeentjes), stapeltje kortingskaarten, mijn uitgeprinte (negatieve) Soa-test resultaten, en een pakje erectiedoping van de farmaceutische reus "Lilly". Dat laatste gaat meestal weer ongebruikt terug maar kan goede diensten bewijzen ingeval van weigerachtig gereedschap.

    Eerder op de dag had ik een verrassings-SMS naar Sophia gestuurd waarop ze antwoordde (het standaard antwoord): "Te urasc, tu esti ticalosule mea preferate". Wat zoveel betekent als: "Ik haat je, en je blijft mijn favoriete klootzak". Een complimentje dus! Ze heeft zich mijn gevoel voor vileine humor al behoorlijk eigen gemaakt. Ondanks het feit dat de afgeronde 24-uurs dienst nog in mijn poten zat, slaagde ik er in om in mijn gezinsauto te stappen en verkwistend gas te geven richting "Kaarst". Nog snel effe tanken en nog sneller afrekenen waarbij een Duitser in zijn vetlederen Gestapojas mét royale split aan de achterkant in strakke pas me toch te vlug af was. Dus ik maar achter hem aansluiten. Zijn creditcard moest wel vier keer in de gleuf gestoken worden voordat hij "pakte". Na een paar minuten naar zijn paardenreet gekeken te hebben was ik eindelijk aan de beurt. Afrekenen en op naar "LR".

    Dit keer stond "Girl Next Door" Manuela achter de balie. Toch een veel natureller type dan Coco a.k.a. de geplastificeerde matrashoes. Begrijp me niet verkeerd. Coco is een heel mooie meid met een fraai berglandschap voor de deur en ze redt zelfs mijn avond midden in de nacht doch is iets te "Spiegelgeil". Ze smeert meer "Lip Gloss" op haar lippen tijdens een avondje "Theke" dan een winterschilder verf smeert op de wanden van een uit de kluiten gewassen villa tijdens de wintermaanden. Het polsbandje zat goed en wel om mijn pols en daar stond het combimeisje al voor mijn neus. Notabene in vrijetijdskleding bestaande uit een strakke jeans om haar reet, hoge laarzen, strak T-shirt met inkijk en de hangers in een zwarte "Push-Up". "I have Theke till 20u" zuchte ze in mijn oor. "No problem, that means I can screw you from 8 till 3". Een stevige oorvijg galmde door de huiskamer en met een rooie vlek op mijn wang dook ik de kelder in om me om te kleden.

    In de bar werd ik tegelijk overvallen door een "Kölsche" Duitse met de naam Mina. Mooie jonge dame van een jaar of 23 die duidelijk twee punten in te brengen had en ze daarom onmiddellijk in stelling bracht. Dit werd nog eens geaccentueerd met de woorden: "Hallo Schatzi, wie heist du und wo kommst du her?" Hiermee bombardeerde ze zich genadeloos tot "Golddigger". Een te mijden ras in de saunaclubs. Blijkbaar had ze het idee met een groentje van doen te hebben en die rol past mij uitstekend dus ik stak haar wat veren in d'r kont door kwistiger met complimenten te strooien dan Zwarte Piet met pepernoten tijdens pakjesavond. Ze dacht de buit snel binnen te hebben en bracht de koopwaren nog eens extra in stelling. Na nog wat nietszeggend geneuzel zei ik: "Du siehst sehr gut aus aber meine Freund der da steht, sieht noch besser aus also gehe ich ihm mit einem Besuch verehren". Het wicht bemerkte te laat dat ze een verkeerde strategie had gekozen en probeerde nog te redden wat er te redden viel doch haar argumenten waren nog zwakker dan die van Rutte die maar blijft uitleggen dat het een strak plan is om Griekenland financieel te blijven steunen.

    Die knappe vriend waarop ik duidde was niemand minder dan Wijze Grijze waarmee ik van ter voren ook al de "Jacuzzi" was ingedoken. Wij schoven aan de bar, doken op het bier en namen nog wat strategische beslissingen door met betrekking tot de nieuw te openen saunaclub "Golden Slippers". Je moet namelijk weten dat deze alpha man annex knuffelbeer mijn persoonlijke PR manager" is voor die ter zijner tijd te openen club. Echter van het nemen van beleidsmatige beslissingen kwam niks meer terecht want opeens stond daar het magerste scharminkel van de hele keet tussen ons in. Bonny, (in "GT" beter bekend als Gaby), en nog beter bekend als de "Look-a-Like" van Julia Roberts" inclusief breed smoelwerk en dito haardos. Met dit verschil dat je Bonny van harte anaal kunt penetreren en dat Julia daar gillend voor weg rent. Het kleine loeder sprong direct op mijn schoot en ik voelde haar ultra slanke bekken al over mijn paal schuiven. Op dat moment had ik echter geen trek in haar en dreef haar gehaaid in de armen van de brede zilverrug die zijn hormonen niet meer onder controle had en tegelijk met zijn gore klauwen de kleine dreumes begon te betasten als de Paus die een kleuter op schoot heeft. Vlug liet ik me van de barkruk glijden om te kijken wat de pot die avond schafte.

    Het eten was weer prima en ik sloeg twee borden Hongaarse goulash naar binnen met "Spätzle" en rode kool. Vervolgens uitgebreid kakken en tenslotte de endeldarm laten doorspoelen door mijn kont te positioneren tegen de aangename "Jet stream" van het bubbelbad. Na een half uur bubbelen kwam Wijze Grijze met de tong op zijn slippers en zijn lul nog verder naar beneden mij gezelschap houden. Zijn sessie met Bonny was weer oorverdovend geweest en de kleine sprinkhaan was met "Cum Laude" afgestudeerd op de WG sexapproval schaal met het cijfer 10/10. Weer vingen wij ons gesprek aan maar nu kwam het combimeisje annex Sophia met haar decolletée op de badrand hangen echter met een beteuterd gezicht. De baas had haar opgedragen Thekedienst te draaien tot 01:00u. Weg, illusie van zelfstandig onderneemster. Gewoon een loonslavin van de saunaclubmaffia. Goed, kan gebeuren. Wij muilden wat, friemelden een beetje en ze droop af om de rotzooi achter de kont van ons ijsberen op te gaan ruimen en drankjes in te schenken.

    Inmiddels was mijn aars schoongeblazen en verkasten WG en ik van "Jacuzzi" naar "Kino" waar we al snel gezelschap kregen van Alina die zich op de brede heupen van mijn partner spreidde en Roxanna die discreet op de armleuning van het bankstel ging zitten waar ik zat. Roxanna is ex-"H7" Louisa. Ze keek wat zorgelijk en toen ik naar haar gemoedstoestand informeerde bleek dat ze de avond te voren te diep in het glaasje had gekeken en nu met een kop als een vastgelopen diesellocomotief zat te kijken. Kortom een kater van jewelste. "Gentleman" als ik ben, stelde ik voor die kater weg te masseren om vervolgens mijn slag te kunnen slaan om Roxanna eens ongegeneerd in de poes te kunnen naaien. Zij zag dat helemaal zitten en wij togen naar kamer 15.

    Voor het gemak en om de vaart er toch enigszins in te houden bespaar ik jullie mijn massageactiviteiten hoewel die bij Roxanna toch een behoorlijk portie mosselvocht opleverde. Terwijl ze met gesloten ogen op haar buik lag weg te dromen wreef ik met mijn "six-pack" annex bierspierenbuikje over haar zachte billen en liet ik mijn inmiddels stijve leuter door haar bilspleet glijden. Dat leek haar wel te kunnen bekoren en ze duwde haar kont tegen mijn pik om het effect te maximaliseren. Met haar hoofd zijdelings en enigszins omhoog gaf ze het sein dat ze op zoek was naar mijn tong en toen ik mijn bek naast die van haar legde stak ze haar tong wulps naar binnen. Zo lagen wij wat te droog-kont-neuken. Langzaam spreidde Roxanna haar benen en drong mijn knuppel door tot de klapdeuren van haar kutje en schuurde er lustig op los. Aangezien dit toch een positie is die het tongen enigszins bemoeilijkt draaide ik haar om en dook met mijn ongeschoren bakkus tussen haar benen en slurpte de kutsappen als zoete nectar naar binnen. Roxanna liet zich heerlijk likken en kreunde onderwijl harder dan alle Vuvuzela's tijdens de wereldkampioenschappen voetbal in Afrika. Aangezien ik diep was afgedaald zat mijn pik wat nutteloos in het hagelwitte laken te wroeten en zijn eigen voorvocht daaraan te verkwisten. Langzaam likte ik me een weg naar boven en vingen wij voor de tweede keer een potje droogneuken aan. een wat bedrieglijke term want wij waren beide zo nat als een dweil. Tijdens die momenten dien je je kop er toch goed bij te houden want een zeiknatte pik en een nog natter kutje willen maar één ding: samensmelten. Uit mijn ooghoeken had ik al een condoom gespot dus ik graaide eens naar links en daar had ik het kleinood al te pakken. Berubberen en gaan met die banaan. Een heerlijk neukpartijvolgde met deze ietwat plompe dame volgde waarbij we ons naar een knallend hoogtepunt neukten.
    Roxanna is een schatje, niet begiftigd met de "Looks" van een "stunner", een gezet postuur, mist de juiste proporties maar zij compenseert dat door haar lieve en spontane karakter en haar goede service waarin alle onderdelen zitten die je wenst. Met een voldaan gevoel zocht ik de bar weer op waar ik Sophia met een gezicht op onweer haar thekedienst zag vervullen.

    Er kon geen lach vanaf. Zelfs niet toen ik haar een pakje "Marlboro" en een blikje "Red Bull" toespeelde. Alsof ik melaatsheid, psoriasis en kinschurft tegelijk had zo afstandelijk was ze. Al had ik mijn hele dosis anti-depressiva, die ik in een jaar slik, in haar strot geduwd, ze was gewoon niet op te beuren. Met een verbeten trek op haar gezicht duwde ze de glazen over de borstels van de spoelbak alsof ze ongeïnspireerd de 193e lul stond af te rukken. Ik wandelde eens naar de gokkast waar Boy69 weer goede zaken deed en de knoppen bespeelde als een geroutineerde clitorisdrukker. Volgens mij heeft die kerel magneten in zijn kloten laten inbouwen zo vaak haalt hij de superbonus uit de kast. Ben ik blij met een bedrag van 50 euro, bij Boy69 is dat slechts wisselgeld. "Badslippers, haal je vrouwtje achter de Theke vandaan en zeg tegen het management dat ze nooit meer zulke idiote beslissingen moeten nemen als jij in da House bent dat ze haar thekedienst geven", sprak hij op die typische B69 wijze. Ik wist wat hij bedoelde. Sophia zou die avond een tientje per uur krijgen terwijl ze bij mij voor twee uurtjes kameren 150 zou vangen. (Ja ja, kritische ijsberen, ik weet dat de tarieven in de huiskamer 50-25-25-25 zijn maar ik reken altijd 75 het uur). "Als mij dat zou overkomen zou ik haar eigenhandig achter de bar sleuren en als de avondmanager er maar iets over zou zeggen zou ik nooit meer een voet in Living Room zetten". Tja, daar zat wat in maar ik ben zachter dan een slecht gekookt snotei dus ik praatte het goed en zocht mijn steun en toeverlaat voor die avond, WG, weer op. Ik weet niet wat wij allemaal besproken hebben maar een feit is dat wij die avond alle wereldproblemen hebben opgelost. Zo verstreken de uren en opeens . . .

    . . . springt ze op mijn schoot. Gezicht vermoeid maar in haar ogen zie ik ook een sprankje licht. Ze knuffelt me en geeft een natte tongzoen. Langzaam ontdooit ze. Mijn schatje, ons combimeisje, mijn vaste waarde in "LR". Ik streel haar hangtietjes en masseer haar nek en ze kreunt zachtjes. Ik twijfel, moet ik haar op dit late uur nog blootstellen aan mijn perverse lusten? Moet ik die egoïstische klootzak zijn die zijn eigen bevrediging boven het welzijn van een afgepeigerde bardame laten prevaleren? Nee, Sophia verdient aandacht maar niet in de vorm van banale seks. Dus ik fluister wat liefkozingen richting haar oor en masseer lustig door. Weer zucht ze. "I think you deserve a nice, warm comfortable bed" spreek ik in al mijn naïviteit maar ook wijsheid. En dan gebeurt er iets vreemds.

    Ik heb die goedbedoelde woorden nog niet uitgesproken of haar blik verstart. Alsof ze getroffen wordt door de oerknal. De tijd staat stil. Even bevinden we ons in de singulariteit waar tijd en ruimte geen grenzen kennen. Plots staat ze op, geeft me de meeste verdrietige, vernietigende en tegelijkertijd duivelse blik die ik nog nooit bij een Roemeense heb gezien en rent dwars door de barruimte alsof ze de laatste trein moet halen. "Zo zo", spreekt WG "ze heeft de vaart erin". Ik ben te verbouwereerd om die grijze sukkel te antwoorden. Blijkbaar hebben mijn adviserende woorden gewerkt als de bekende rode lap op de nog bekendere stier. Terwijl WG nog van alles in mijn oor beuzelt zit ik met mijn gedachten totaal ergens anders. Snel sta ik op en grijp mijn gsm en sms: "Where are you what's wrong". Na een minuut komt het antwoord als een kanonskogel op me afgevlogen: "AWAY". Nog een paar tekstberichten en het wordt duidelijk dat ik onherstelbare schade heb aangericht met mijn goedbedoelde advies om het bed op te zoeken. Na een hele dag werken gevolgd door een thekedienst van 8 lange uren had Sophia verwacht dat wij lekker zouden gaan ontspannen, met een drankje, een sigaret, beetje ongecompliceerde ontspannende seks, beetje massage en last but not least, een financiële stimulans. Het blijven immers wel Roemeentjes. En wat doet deze eikel? Hij zegt: "Ga maar lekker slapen, schatje". Als een op hol geslagen hengst storm ik door de barruimte richting "Theke". Niemand. Door naar de kelder. En ja hoor daar loopt ze in haar sexy straatkleding op weg naar het geadviseerde bed. Natte ogen. "What?" snauwt ze. "We say goodbye this way?", zeg ik. "Yes", klinkt het nog meer afgemeten. Nu neem ik het initiatief en trek haar op het bankje in de tussengang naar de sauna en eis: "NO WAY. This is not how we do things". Met een nors gezicht laat ze zich overhalen. "Why you run away?", vraag ik haar. "I had the fuckin' key in my hand and look what you said. Go to bed! I wanted you, I needed you, I wanted sex with you but send me to bed. And besides that, I lost my golden bracelet while cleaning the glasses. This night was so fucking bad and disappointing". Ik vraag waar ze de sleutel heeft gelaten. Sophia was zo teleurgesteld geweest dat ze het kantoor binnen was gestormd en jankend de sleutel door de ruimte had gekeild waarop Coco de "Thekefrau" had gezegd: "What's wrong Sophia?. "Everything", had het arme wicht gebruld.

    "You wait here", zeg ik. "What you gonna do?". "Get us a key", antwoord ik. "You never gonna get it", voorspelt ze. Ik storm met zevenmijlslaarzen de trap op, struikel en buitel over mijn te lange badjas en spreek tegen Coco de legendarische woorden: "I need the best key in the house desperately, otherwise I have a hell of a problem". Coco lacht haar witte tanden helemaal bloot en begrijpt het onmiddellijk. Ze duikt het kantoor in en komt terug met sleutelnummer 7. De rode spiegelkamer. "Take your time and enjoy", spreekt ze met een knipoog. "Thanks baby, I think you saved the day". Ik snel terug naar de kelder en zwaai met het veroverde kleinood voor Sophia's neus. Ze lachte al weer wat meer ontspannen en ook een beetje schalks. "You succeeded?", zegt ze. "Ofcourse". Ik neem haar bij de hand en leidt haar de trap op en wij slaan links af naar kamer 7 nagekeken door een paar verdwaalde ijsberen die zien hoe ik met een volledig geklede dame de kamer op ga. Iets wat ik nog nooit eerder heb gedaan.

    Nu zal ieder halsreikend uitkijken wat daar gebeurde maar dat hou ik voor me. Een tipje. Wij trokken de deur achter ons dicht en begonnen te tongen als idioten. Langzaam stripte ik Sohpia van haar gewone kleding. Niks zo geil als dat. Het strakke t-shirt trok ik over haar hoofd en er verscheen een gitzwarte satijnen BH waarin haar tieten zo geil pronkten dat mijn lul compleet verstijfde en tegen haar venusheuvel sloeg. Spijkerbroek afgestroopt en langzaam haar slipje van haar heupen laten glijden. Zij knoopte mijn handdoek los en masseerde zachtjes mijn pik die al zo veel voorvocht had geproduceerd dat het wel een complete ejaculatie leek. Seks na onenigheid en misverstanden. Wat is dat lekker. Deze avond ging de boeken in als heel vreemd maar ook met een der beste sessies ooit. Tot sluitingstijd hebben wij de liefde bedreven waar de passie van af spatte. 2 uur non-stop erotiek. Ik denk dat ik de volgende keer maar weer een verkeerde opmerking ga maken.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 13 januari 2013 om 15:06

  24. Onderstaande 20 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 januari 2013),bad pritt (15 januari 2013),Bosco (13 januari 2013),Carpe Momentum (13 januari 2013),Costana (13 januari 2013),Dalton (13 januari 2013),De Shyman (14 januari 2013),gignnl (13 januari 2013),ijsbeer2121 (13 januari 2013),Jack42 (14 januari 2013),jaro (13 januari 2013),Knabbel (14 januari 2013),LittleJoe (13 januari 2013),Megaboob (13 januari 2013),MichelJ (13 januari 2013),rmjhexe (13 januari 2013),rob45 (13 januari 2013),satanic surfer (13 januari 2013),savesexer (21 januari 2013),Wijze grijze (13 januari 2013)

  25. #14
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    @Badslippers
    Dit mooie stuk proza is toch weer eens het levende bewijs dat je het niet kunt maken om het forum van je geweldige bijdragen te onthouden. Zelfs Bad Pritt is teruggekeerd.
    Steeds weer met een meid de kamer op is ook altijd hetzelfde, maar toch blijven we gaan. Omdat het zo leuk is!
    Meer dan 4.100 thanks kunnen toch geen ongelijk hebben?

    In elk geval bedankt dat je me die Zondag nog eens hebt doen herbeleven.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  26. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (13 januari 2013)

  27. #15
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch LR, 12-1

    Dames (± 40) na 22u:
    Alexia (.ro), Alina (.ro), Anka (.ro), Bea (.ro), Betty (.ro), Chantal (.ro), Cindy (ro), Dana (.pl), Daniella (.ro), Delia (.ro), Dominique (.ro), Editha (.sk), Elisa (.ro), Eva (.ro), Jasmin (.ro), Juliana (.ro), Katty (.ro), Krina (.ro), Maya (.ro), Monique (.ro), Noriko (.jp), Roxanna (.ro), Sabrina (.ro), Sofia (.ro), Veronika (.ro), Yvon (.ro), Xenia (.ua) en nog een stuk of 10-15.

    Beren:
    Ricardo Banana, Bosco, Badslippers, Boy69, Willi69

    Eten:
    frietjes met lekker gekruide gyros


    Drinken:

    Stilles Wasser

    Muziek:

    Geen DJ, dat was ook goed te merken aan de sfeer

    Sfeer:
    Erg mat vergeleken met afgelopen weken. Geen uitbundige line-up. Gelukkig wel een aantal gezellige beren en meiden, waarvan 1 heel gezellig

  28. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 januari 2013),Bosco (13 januari 2013),egon, Dr. Rammler (15 januari 2013),Jack42 (14 januari 2013)

  29. #16
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Doe mijn liefje de groeten MJ !

  30. #17
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    waarvan 1 heel gezellig
    Dank je, broer.

  31. #18
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Dank je, broer.
    Gelukkig had je mijn sms niet ontvangen, anders had ik geloofd dat ze er niet zou zijn. Mja...jij moet ook niet op de kop in de whirlpool zitten . Gelukkig is het allemaal nog goed gekomen .

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Doe mijn liefje de groeten MJ !
    Dat doe je zelf maar voor 27-jan .

  32. #19
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Is ze dan op vakantie?? Als ze maar terug is in maart haha

    Gaan we nog samen de verjaardag doen?

  33. #20
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Studie he , maar in maart is ze terug.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    26-jan en 2-mrt LR

  34. #21
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag naar Living Room geweest, hier mijn bevindingen:
    - Dames: goed aanbod, veel Roemeense schone, en paar prachtdames aanwezig.
    - Sfeer: erg goed, dj Tony was er en die zorgde voor de stemming
    - Eten: heel erg goed, friet met schnitzel...
    - Sessies: Giselle, Kathy en Linda.

  35. #22
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    De Huiskamer 13-01-2012

    Met enige twijfel lieve lezers richt u verslaggever zich ditmaal tot u! Deze twijfel bestaat vooral uit een lichte vorm van angst, omdat gisteren de Harry Mulisch van de Nederlandse hoerenschrijverij, de ongekroonde koning van dit forum, de man voor wie de beste recensie slechts een formaliteit is, de man die de meest fantasierijke, humorvolle woordspellingen tot ons richt, de man die iedere keer weer een glimlach op ons gezicht tovert, juist ja die man was gisteren in Living Room!
    Ik heb het natuurlijk niet over Crocs, Teenslippers, S(ch)andaal of Waterschoen, maar de enige echte Badslippers! Maar nu genoeg veren in zijn reet gestoken en door met het verslag!

    Na vrijdag een bezoek gebracht te hebben aan Happy Garden waar het weer veel te laat geworden was met Gangbang Team Holland GmbH stond lonely na amper 2 uur slaap weer langs zijn bed. Op zo´n moment prijst lonely altijd zijn vrijgezellenbestaan want stel je voor dat iemand hem vermoeid, armlastig met zijn kapsel in de war zou zou zien, dan zo het lieve mokkel direct haar biezen pakken en ik kan haar geen ongelijk geven! Een douche gepakt, keer een scheermes langs mijn smoel laten glijden, koffie naar binnen gegooid en me maar weer in de vertrouwde stoel van mijn bolide laten zakken. Onderweg maar wat gebeld dit is het grote voordeel van vrienden over de hele wereld, even je wereldklok checken en je hoeft je eigenlijk nooit lonely te voelen! Maar zo rond de klok van elf uur kwam de Ijsberen Tam Tam op gang, eerst H7 en dan LR.....
    Ik dacht eens diep bij mezelf na, jongen doe nou verstandig en pak wat slaap anders wordt morgen echt je sterfdag!

    Ik bedankte voor alle aardige, lieve, goedbedoelde voorstellen om me niet eenzaam te hoeven voelen en zonderde mij af! Riccardo Banana zou vandaag met MJ meerijden en Bosco zou zijn vrijkaart gaan verzilveren in Living Room, waar de H7 feestgangers later op de stoep zouden vallen! Om 22.00 uur sms van Banana onderweg naar Living Room. Mooi zo, doe Adriana de groeten! Nog een teasende sms erachteraan van MJ Adriana ziet er vandaag echt goed uit!
    Dat zal best, want dat ziet ze altijd kreeg ik nog net gesms´t voor ik in een diepe slaap viel. Adriana juist zij was de reden waarom ik op 13-01-2012 een bezoek zou brengen aan Living Room! Ik zou dit Roemeense mokkel gaan meedelen dat het afgelopen was, ik niet meer kwam, ik terug kroop in mijn hol Villa Vertigo want dat het anders waanzinnig uit de hand zou lopen!

    In de ochtend wat gewerkt, daarna een douche gepakt, sms verzonden naar Banana of hij na de lange nacht in Living Room al ontwaakt was in zijn Duitse verzorgingstehuis annex hotel!? De bolide gestart en koers gezet richting Kaarst! De melancholische klanken van Whitney Houston begeleiden mij terwijl de Autobahn onder mijn bolide doorschoof! Vandaag moest ik dan een keer een vent zijn en anders verdiende ik per direct gecastreerd en gebrainwasht te worden!
    Aan de afslag Kaarst sms van Banaan ik ben er al en nog geen seconde erna Bosco dat het gezellig was gisteren, maar Adriana er niet was zaterdagavond!
    Oef misschien werd het dan toch een gemakkelijke dag en had ik het testament voor niks bij de notaris boven op de stapel laten leggen!

    Hierin stond bepaald dat er een gedenksteen geplaatst moest worden bij de grensovergang A67 met mijn initialen en de tekst Alles gegeben bis zum ende!
    Banaan opperde nog het idee om er een soort van waarschuwingsbord te maken in de trant van veilig verkeer Nederland voor beginnende hoerenlopers, maar dit ging me toch net te ver! En dat mijn as verstrooid diende te worden door Gangbang Team Holland in een soort van gedenk tour langs Happy, Ying Yang, Living Room en Villa Vertigo! Voor deze tour beschikte de notaris over een envelop met inhoud, zodat de teamleden zich onderweg konden vermaken en niet op een houtje hoefde te bijten het moest wel een feestje zijn, zoals altijd!

    Ik parkeerde mijn auto, drukte op de klingel, werd zoals altijd vriendelijk ontvangen en na het omkleden eerst maar eens even inspecteren hoe het ging met Banana en of de koffie nog steeds lekker was!? De verstekeling van Gangbang Team Holland verkeerde nog in blakende staat van gezondheid, er hing al een mokkel om zijn nek!
    Wat is dat nou, één avond had ik hem alleen gelaten en de jongen was compleet van slag, ik had mijn koffie nog nauwelijks op of hij was al spoorslags naar de kamer vertrokken! Ik stikte zowat in het laatste restje koffie van verbazing, besloot het allemaal maar even op zijn beloop te laten en me eerst maar eens onder te dompelen in de jacuzzi!

    In de jacuzzi kreeg ik al snel gezelschap van een leuke Roemeense. Het is niet direct een optick fick, maar met dit aardige en sympathieke engeltje ontstond een bloeiende conversatie. Na drie kwartier in de bloedhete jacuzzi was ik toe aan een koude douche en wat slaap! Ik verontschuldigde mij bij mijn aangename gezelschap en realiseerde me dat ik me tegen mijn gewoonte in had voorgesteld met mijn echte naam! Ik nam een cola om de nodige suikers binnen te krijgen, het kon zo nog maar uitdraaien op een hele rare dag als Adriana alsnog zou opduiken en liep naar de kino. Ik nestelde mij op de bank, legde mijn lichaam te rusten toen ik plotseling mijn naam hoorde met daarachter de zin you gonna sleep now? Het was het aardige engeltje uit de jacuzzi die een uitgebreide massage ontving van een komplett nackte Duitser! Euhm......na het aanschouwen van dit tafereel kon ik de slaap maar moeilijk vatten en spoedde mij weer naar de bar!

    Dupke en Boy69 waren inmiddels ook gearriveerd en wij onderhielden ons wat onder de toch al wel 15 paar ogen zo rond het middaguur! Links en rechts maakte ik een praatje met diverse engeltjes o.a. ook over de nieuwe openingstijden van Living Room! De dames liepen nog niet over van enthousiasme, maar alles verdient een kans natuurlijk! En zo was het natuurlijk ook met het alleraardigste engeltje van de jacuzzi! Ze melden zich op een zeker moment ik denk zo rond de klok van 16.30 uur en Adriana was nog in geen velden of wegen te bekennen. Ik durfde het er wel op te gokken! Ik was in een licht euforische bui door het mij verleende uitstel van executie en dook met het engeltje de kino in! We plaagde en zoende elkaar daar wat en besloten dat het tijd werd een kamer op te zoeken om te kijken of er tussen ons chemistry mogelijk was!??

    De deur was nog niet in het slot gevallen of bovenstaande vraag kon al met een volmondig YES beantwoord worden! Lekker passioneel gingen wij met elkaar aan de slag! Zij verwende mij en ik verwende haar wat resulteerde in hoogtepunten aan beide zijde! Met een 3-1 voorsprong verliet ik de kamer en bij de locker hadden we allebei geen idee meer hoe lang we op de kamer waren geweest! One hour is ok, but you have to promise me we go one more time! Oei heb ik weer dacht ik, maar stemde toch maar al te graag in! Ik nam een douche en terwijl ik me aan het afdrogen was kwam hij binnen! De Johan Cruyff van hoerenlopend Nederland Badslippers ik begroette hem alleraardigst, bestuurde vol bewondering zijn karakteristieke kale glimmende hersenpan waar al die weergaloze recensies in geboren zijn en begreep dat er mij niks anders restte vandaag dan nederigheid!

    Ik nam nog een cola, maakte een dansje met Banaan, de sfeer was toch een beetje matjes...zou het aan de nieuwe tijden liggen? Het was in ieder geval minder uitgelaten dan we de laatste weken gewend waren! Van Adriana nog altijd geen spoor...navraag bij de theke leerde mij dat ze op vakantie is...Zou kunnen natuurlijk, maar dat stond eigenlijk pas met Paassen gepland, maar geniet er nou van sukkel flitste het door mijn kop! Het engeltje van de Jacuzzi melde zich weer, ze was klaar voor de volgende ronde melden ze en had alvast kamer 22 boven geregeld. Oei even een flashback liep het vorige week boven op kamer 21 niet uit de hand...Jawol, aber risico's soll man angehen ins leben, dus op naar kamer 22!

    De chemistry was nog niet gestorven, dit engeltje weet hoe ze geplezierd wil worden en hoe ze een man moet plezieren na een feilloze uitvoering van de verplichte oefeningen aan beide zijde verliet ik met een 6-2 voorsprong na een uur weer de kamer! I feel half dead zei ze...Sorry zei ik tegen haar met het schaamrood op mijn kaken! Alle culinaire hoogstandjes en alle schatten ten spijt niks heeft lonely liever dan een mooie, fris ,ruikende geile kut! Even flitste het BNN programma waar kunnen we je s'nachts voor wakker maken? van Bart de Graaf door mijn hoofd! Ik zag dit kleine bebrilde geel harige irritante type al in het holst van de nacht op lonely's deurbel duwen met op een dienblad van 2 x 2 meter de gevraagde delicatesse! Ik was hem eeuwig dankbaar geweest en god hebben zijn ziel!
    Een oude leermeester van me vertelde mij ooit: "Jongen zorg dat je die pan goed uit kunt likken, maar dan niet die op tafel, dan krijg je macht over die wijven!" Deze raad heeft lonely ter harte genomen!

    Ik nam een douche, Banana danste en flirtte met de aanwezige roedel ondertussen zoals gewoonlijk onafscheidelijk van een groene fles met inhoud, gooide wat spielgeld in de automaat en ook Badslippers melden zich met een Warsteiner aan de toog! Ik had hem eerder ontmoet in PHG, maar net zoals Obama mij niet direct herinnerd was dit ook bij deze grootheid het geval! Banana informeerde hem over mijn nieuwe status, ik speelde op nr. 6 in het jaarelftal over het seizoen 2012 van de Champions League van de hoerenloperij! En wat er toen gebeurde lieve mensen maakte mij licht emotioneel!
    De koning himself complimenteerde zijn onderdaan die hem bewonderd met zijn schrijfstijl, maar voegde er direct aan toe het zal wel een jaartje zijn dan hou je ook weer op! Voor het laatste geen garanties een leven kan iedere dag een compleet nieuwe wending nemen, maar dat eerste JEZUS!

    Ik voelde mij als een kleine jongetje dat op een verlaten veldje in een achterstandswijk van Barcelona met zijn vriendjes een balletje staat te trappen, een grote donkere geblindeerde Audi RS8 ziet opdoemen, het raampje zakt langzaam naar beneden en Messi zegt tegen het jongetje jij kan best aardig voetballen!
    Een stoot Endorfine kwam vrij in mijn hersenen, ik maakte een klein vreugdesprongetje en was op slag weer zo geil als boter! De spielautomaat bleef maar nemen het deed me niks meer na dit compliment! Sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest Eurocard/Mastercard!
    Het engeltje kwam even kijken hoe het ging, ze had nog een klant zei ze, maar beet me speels in mijn nek, auw...en riep if you have a wife at home I..... Huh dat had ik toch duidelijk gehoord! Ik keek haar aan en ze leek even van slag en verbijsterd door de woorden die net haar mond hadden verlaten en zij was niet de enige!

    Ik vroeg haar nogmaals wat zei je nou en ze begon over iets heel anders. Ik zei no you said if you have a wife at home I........ Never mind zei ze en maakte zich snel uit de voeten om naar vijf minuten weer terug te keren! I wanna sit down in Kino. Ik begreep de hint en stak wat losse euro's van de automaat in mijn zak en volgde haar! Ik had tegen Banana gezegd dat we om 23.00 op zijn laatst het pand zouden verlaten, een pitstop zouden maken bij de Mac om dan naar het vaderland terug te keren.....inmiddels was het al kwart voor één. De kino was compleet uitgestorven....we ging op de verhoging liggen en ze zei i came six times today! You think you can do one more time, but it will be difficult! Oei dit klonk als een uitdaging en zoals jullie inmiddels weten daar houdt lonely van!

    We plaagde elkaar wat, ik twijfelde nog even of het niet te veel zou zijn! Zij wist zeker van niet if only you kiss me i get horny already...Ok schlüssel dann bitte!
    Wij verdwenen in de kamer, spreidde het laken uit en ze ging op haar rug liggen. Ik kuste haar en daalde via haar borsten, navel en binnenkant van haar dijen als een afgevuurde precisieraket af naar het einddoel! Ze genoot weer en gaf zich helemaal en na 10 minuutjes diende zich orgasme nummer 7 aan! Ze kwam snel bij deze keer en was iets teleurgesteld over de heftigheid van haar orgasme! It was not that strong....ik verontschuldigde me en excuseerde me met de woorden dat als ik haar zeven keer een strong orgasme kon geven ik de covers van de Mijn Geheim, Viva, Glossy, Vogue en Glamour zou sieren met de schreeuwende letters THIS IS HIM! George Clooney onmiddelijk ontslag kreeg van Nespresso en ik zijn plaats in zou nemen! Ik zou wonen in een kasteel met 200 kamers en in iedere kamer een hongerige geile vrouw uit mijn privé harem op mij zou wachten en ik niet god was, maar Iamlonely!

    Zij barsten in lachen uit, maar je kon aan haar ondeugende ogen zien dat ze er meer van verwacht had! Nou vooruit dan maar zoals op mijn gedenksteen vermeld zou worden alles geben en door voor NR. 8! Zij vroeg me haar tijdens het bewerken van haar klit en schaamlippen te vingeren en na 5 minuten kreeg ze een geweldig heftig orgasme....Dit kon haar duidelijk meer bekoren.... compleet van de wereld hijgde ze thank you so much! Ze kwam echter nog wel met een opmerkelijke productiefout van mijn lichaam op de proppen! Why they did not make your tongue above your dick?
    Why? Kon ik alleen verbaasd uitbrengen.....Then you could fuck and lick me at the same time and i could come hunderd times a day i am sure!
    Ik barstte in lachen uit en vertelde haar dat ik het zo nooit bekeken had om eerlijk te zijn, maar dat het aan creativiteit in haar hersenen in ieder geval niet ontbrak!

    Zij verwende lonely's pretpaal nog even en met een score van 8-3 verlieten beide partijen na alle tevredenheid de kamer! Het is een leuk en sympathiek wijf en ze gaat me zeker binnenkort nog een keer terug zien! Ze biedt in prima service en misschien heb ik een gelukkige hand van kiezen, maar de sessies in Living Room behoren tot de beste van dit jaar allemaal en heb er toch al wat kamertjes opzitten links en rechts! Misschien is mijn jacuzzi meisje geen stunner voor sommige als bijvoorbeeld dominique maar die is ook gewoon te mooi! Dat houdt me ook altijd tegen van een kamergang en heb ik haar gisteren ook eerlijk bekend! Zij vind zichzelf niet zo bijzonder maar ik zei haar dat als de olympische schoonheid spelen in Living Room waren ze zeker een medaille zou winnen. De andere 20 weet over vier jaar geen mens meer, maar die drie die een medaille winnen gaan de geschiedenisboeken in! Het toverde een lach op haar gezicht en brak het ijs!
    Ik spoorde Banaan eens op aan de bar, wij kleedde ons om en werden vriendelijk zwaaiend uitgelaten door de Theke!

    Wij zetten ons in mijn bolide het vroor licht zo om een uur of 2 in deze donkere winterse Duitse nacht! Bij de Mac waren alle lampjes al uit en wij draaiden de snelweg op! Banaan was 3 dagen wezen touren, ik had alles gegeben! Ik vroeg nog aan Banaan waarom onze tong niet boven onze lul zit, maar die moest ook een antwoord schuldig blijven! Via licht besneeuwde wegen belandde wij op de carpoolplaats, de auto van Banaan was een beetje böse en wou hem net zoals een boze echtgenote waarvan de vent te laat en dronken thuis komt niet meteen binnen laten. Drie dagen had hij hier eenzaam in de kou gestaan helemaal alleen en verlaten. Ik besloot het slot te verwarmen met mijn aansteker en ook hier leidde mijn activiteiten tot succes! Gescheiden vervolgde wij onze weg, het was een mooi weekend geweest en ik leef nog!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  36. Onderstaande 15 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 januari 2013),Badslippers (14 januari 2013),Bluebear (14 januari 2013),Bosco (14 januari 2013),Carpe Momentum (14 januari 2013),Costana (15 januari 2013),egon, Dr. Rammler (15 januari 2013),gignnl (14 januari 2013),LittleJoe (14 januari 2013),Megaboob (14 januari 2013),MichelJ (14 januari 2013),Poppalarge (14 januari 2013),Ricardo Banana (14 januari 2013),rob45 (14 januari 2013),satanic surfer (14 januari 2013)

  37. #23
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag vertrok ik pas om 16:00 richting de LR. Mijn broer vroeg nog of ik eerst langs de H7 kwam, maar daar had ik geen zin in omdat ik al laat was en niet nog meer kostbare tijd wilde verliezen aan ijsberen in een club met lelijke wijfen. Ik zei hem dat ik hem wel later dan in de LR zou zien.

    17:30 drukte ik op de bel van mijn nieuwe favo-vleermuisgrot. Kreeg weer een paar flinke welkomstzoenen van de theke en ik gaf haar mijn YBF-vrije doorgangs printje. "Zo dat is lekker" zegt ze met een brede glimlach en gaf me mijn ijsberen pels. ( ben ik weer haar naam vergeten )

    Beneden in de locker kom ik Probotski ??? tegen. ( namen die ik niet paal kan ik maar moeilijk onthouden ) Boven in de bar kom ik Wili69 en Little Joe tegen die op zijn pannenkoekje zit te wachten. Ik stelde hem gerust want ik was samen met haar binnen gekomen. "Godver dan zal ik haar dadelijk flink straffen, want ze is dan veel te laat, mopperde hij.
    Links en rechts werd ik welkom gezoend door de dames onder de vraag of ik hun zocht. Allemaal leuk en aardig maar ik moest Bea hebben omdat ik daar uitgebreid afscheid van wilde nemen. Ze zal er met Anca tot volgende week zondag nog zijn, en dan maandag naar RO vertrekken om nooit meer terug te komen. Eindelijk kwam ze binnenlopen.... ik kan niet geloven hoe vreselijk mooi en statig ze is.... er schijnt ook een soort licht om haar heen.... ik weet niet wat dat is, ik heb er geen woorden voor maar ze heeft een onwaarschijnlijke aantrekkingskracht op me. En gelukkig.... mag ze mij ook genoeg!!

    Samen wat kletsen en knuffelen en wat eten in de tent (ondanks dat ik dat al gedaan had met Proborski??? of hoe die ijsbeer ook mag heten), en weer kletsen en knuffelen aan de bar en haar toen maar een sleutel laten halen. "Wel kamer met een raam hé?" roep ik haar nog na. "ja natuurlijk, want je moet er flink tegen aan" zegt ze lachend. Snel ging ik ff douchen en toen stond ze mij al op te wachten. Na ruim 2 uurtjes stond ik weer onder die douche, helemaal van de wereld en mijn hoofd in een grote roze wolk. Die douche maar op koud gezet en die roze wolk van me afgespoeld, daarna stond ik weer met beide benen op de grond. Gelukkig zal ik alleen nog maar contact hebben met haar via het smoelenboek.

    Terug in de barruimte zag ik Badslippers, MichelJ, Ricardo Banana en Boy69 die allemaal eerst naar H7 waren geweest. Ze hadden het gezellig gehad, maar de line-up was dramatisch daar kreeg ik te horen. Dus dan kan het ook niet lang gezellig daar blijven en zeker niet met die mongool van een DJ Lullo erbij. En ik wist zeker dat ik de goede keus had gemaakt!

    RB weer zo gek als een deur, ging zijn dans kostuum aantrekken ( dat betekent handoek om je reet en badjas uit ) hij zette weer binnen de kortste tijd de hele tent op zijn kop. Staat hij daar te dansen met een griet....krijgt hij een spontane erectie.... ach, ach de tranen liepen over mijn wangen van het lachen. De dames vroegen aan me of ik die mongool ken. "Ja natuurlijk", zeg ik......... "dat is mijn vriend Andre van Duin!!"

    Yvon liep er zo lekker bij, ze had een rood pakje aan die haar perfecte lichaam goed accentueert. Zo goed zelfs dat ik daar een spontane boner van kreeg. Maar mijn broer wilde eerst met me spelen in de bacteriebak, Na 10 minuutjes ofzo had ik er genoeg van en zei dat hij maar met zichzelf verder moest spelen want ik was botergeil op Yvon.

    Na ruim 2 uur was ik weer terug in de bar, waar RB onophoudelijk gekkigheid aan het uithalen was. Toen Chantal gewoon voor de gezelligheid met me aan het barhangen was, heeft hij denk ik haar een half uur 'n handmassage gegeven. Ze wist niet wat ze daar nu mee aanmoest, vragend keek ze mij ook regelmatig aan.... maar daar word je ook niet wijzer van natuurlijk.

    Snel was het ook al 4:30 en hebben RB en ik het laatste half uurtje gespendeerd met het klieren van Anca en Bea, daar waren de dames erg blij mee zo liggend met z'n 4en bovenop mekaar in een klein bankje. 5 uur was het tijd om afscheid te nemen van de dames en konden LJ, die ook weer tevoorschijn was gekomen, RB, MJ en ik de krukken op de bar zetten en het licht uit doen.

    En dat was dan voorlopig de laatste clubdag van Bosco.

    de mzzl.

  38. Onderstaande 17 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 januari 2013),Badslippers (14 januari 2013),Bluebear (14 januari 2013),Carpe Momentum (14 januari 2013),Costana (15 januari 2013),egon, Dr. Rammler (15 januari 2013),gignnl (14 januari 2013),Iamlonely (14 januari 2013),Jack42 (14 januari 2013),LittleJoe (14 januari 2013),Megaboob (14 januari 2013),MichelJ (14 januari 2013),Picasso 1 (14 januari 2013),Pistol Pete (15 januari 2013),Ricardo Banana (14 januari 2013),rmjhexe (15 januari 2013),satanic surfer (14 januari 2013)

  39. #24
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Beetje stom Bosco om af te geven op de line up van een club die je niet zelf gezien hebt.
    Prijs jezelf maar gelukkig dan dat phg en lr het paradijs zijn waar de elle en de vogue hun covers charteren op afroep want het is daar allemaal zo geweldig.

    Heaven 7 is momenteel niet top qua line up ( welke club wel in deze komkommertijd) maar zeker geen club gevuld met lelijke wijven of een slechte line up bezittend.Van de gang die jij opnoemde heeft de helft tot tevredenheid gekamerd,(Boy en Ricardo, BS had een onbereikbare milf in het vizier en MJ liep 2x een blauwtje door stomme meiden) Dat
    het voor sommigen van deze gang niet overhield kan gebeuren in een kleine club en de ene dag is de andere niet en mischien is een andere club beter voor hen, maar dat zegt niet dat de line up dramtisch was, dat is Vileine onzin !
    De andere partygangers hadden allemaal zeer goede dates, ik noem Hara1d, Smouse, Eigenwijze Grijze ( vergeef me ik vond het eenn leuk wordgrapje van rmj) BP en IJsberenvel haddennzich de dag ervoor nog uitgeleefd bij de dramtische line up van de 7 lol.
    Kortom onzin, die door veel schrijvers weerlegd wordt.

    En naarmate de alcohol zijn werk deed werd het alleen maar gezelliger, ook daar zit je fout.
    Waarvan akte.

    Volgende keer gewoon zelluf komen kijken en dan pas oordelen!
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 15 januari 2013 om 10:00

  40. Onderstaande 4 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (15 januari 2013),egon, Dr. Rammler (15 januari 2013),Pistol Pete (15 januari 2013),Smouse (15 januari 2013)

  41. #25
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Ach bad pritt, ik gaf alleen maar door wat ik te horen kreeg. Voor de rest zal het mij an me reet roesten.

  42. Onderstaande 2 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (15 januari 2013),Jack42 (15 januari 2013)

 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:00.

  Living Room 468*60