Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 123
  1. #51
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    MJ and Sonny ; nothing personalcheers
    Ik denk dat je de verkeerde personen voor je heb gehad, Sonny en MJ zijn nl niet samen bij de kino geweest...

  2. #52
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik denk dat je de verkeerde personen voor je heb gehad, Sonny en MJ zijn nl niet samen bij de kino geweest...
    Dammet, ik ben nog te beleefd gebleven in mijn bericht.

    Mijn excuses, ik heb er mij echt niet mee bezig gehouden wie er achter mijn rug aan't tetteren was, maar leuk was het niet.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 november 2012 om 13:55

  3. #53
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Donderdag in LR geweest:
    - Top bezetting
    - Goed eten
    - Goede sfeer
    - Sessies met Svetlana (goed) Patricia (Roemeense, zeer goed) en nog een mindere sessie met iemand waar ik de naam niet van weet.

    Vooral Patricia was top, vindt nog geen lijntje van haar, iemand wel ervaring met haar?

  4. Onderstaande leden hebben adje10 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (25 november 2012)

  5. #54
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard LR van A tot Z, 24-11


    A
    lweer? Ja, na de vrijdag op herhaling in LR.
    Badslippers, op het forum een grote viezerik, in werkelijkheid een gezellige kerel om in de LR te treffen.
    Carina, een 21-jarig "huppelkutje" die niet op een sleutel wilde wachten, maar enkel in kamer 16 aan de slag wilde. Helaas pindakaas.
    DJ Tonny zorgde voor sfeer en stemming, iets wat afgelopen zomer veelvuldig ontbrak in de LR.
    Eten was weer vanouds, lekker stukje vlees, rijst met groentjes en frietjes.
    Frietjes? Ja, maar helaas geen bitterballen, die zijn er begin Maart.
    GT-Junky na lange tijd weer eens gezien, geen Poolse of Russische om zich heen, maar een zwartharige Roemse.
    Heaven7 is een prima club voor een afterparty na een avondje Kaarst
    Internationaal was de line-up. Goede mix van Roemeens, Bulgaars, Hongaars, Duits en de Baltics.
    Jacuzzi wordt helaas niet veel gebruikt door de dames, gelukkig kan Duitse Anna er wel genieten.
    Kino was de plaats waar in het donker een blind-date begon. Wie was de gelukkige?
    LittleJoe had Alexia in de steek gelaten, het arme meisje was de hele avond alleen.
    Muziek in de LR is nog altijd een kleine ramp; slecht geluid en een cd'tje op repeat. Gelukkig was de huis-DJ er!
    Nooit gedacht dat ik weer 2 dagen achter elkaar in de LR zou zijn, het was er gelukkig weer prima vertoeven.
    Ook verschillende andere beren zijn weer terug in de LR, beren die ik afgelopen zomer her en der teg
    Party was het bij tijd en wijle, oude tijden herleven.
    Quattro stagioni pizza laat ik aan me voorbij gaan
    Roemeentjes zijn er gelukkig nog meer dan genoeg in Kaarst!
    Sexy shakend met hun kontjes op de vloer en bar.
    Theke Coco begroet MJ bij binnenkomst met; "Hi MJ, ce faci?".
    Uitermate sympathieke meid die Coco, net als Milka, Andrea en die andere hardwerkende (bar)meiden
    Vera overviel en kidnapte me in de Kino, een lekkere sessie met haar volgde op kamer.
    Wiederholungsgefahr? Viellicht...
    Xenofobische mensen konden beter thuisblijven, zowel de vrijdag als zaterdag was het goed druk in LR, met oplopende wachttijden voor de sleutel.
    Yvon de derde Bulgaarse op rij voor MJ in de LR? We zullen het de volgende keer zien.
    Zeventien was het kamernummer met Vera. Geen airco, geen raam....pffff dat was zweten...
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 26 november 2012 om 17:54

  6. Onderstaande 19 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 november 2012),Badslippers (27 november 2012),bergm550 (30 november 2012),Bluebear (27 november 2012),Bosco (26 november 2012),De Shyman (27 november 2012),gignnl (26 november 2012),GT-junky (27 november 2012),Jack42 (27 november 2012),Jansen ( 9 december 2012),jaro (26 november 2012),joop slim (26 november 2012),LittleJoe (26 november 2012),madiwodovr (27 november 2012),Megaboob (27 november 2012),rob45 (26 november 2012),Rudi_NL (26 november 2012),satanic surfer (28 november 2012),Tony M ( 2 december 2012)

  7. #55
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 20:39
    Berichten
    11.089
    Discussies
    224
    Thanks
    13.055
    Thanked
    17.463 in 6.145 posts

    Standaard

    Om het risico op nominaties en "Thanks" drastisch te beperken een No Nonsense" weergave van de afgelopen dagen.

    Door toeval, nou ja toeval, het lot was me gunstig gezind belandde ik maar liefst drie achtereenvolgende dagen in de huiskamer. Niet dat ik al om 13u aan het hek lag te rammelen als een junk aan de poorten van de "Jellinek kliniek" en om 03:00u 's nachts toch maar besloot om niet af te kicken. Nee, het waren korte dagen waarop ik zo tegen de klok van 19u binnen kwam en om een uur of 01:00u weer vertrok.

    De ontvangst, de sfeer, de "Line-up", de verzorging, de catering, de drank, de bediening, het personeel. Het was allemaal dik in orde waarbij me vooral opviel dat er een zeer gevarieerd gezelschap van dames aanwezig was. Bovendien was niet alleen de kwaliteit in orde maar ook de kwantiteit zodat zelfs de meest kritische ijsbeer aan zijn trekken kon komen. Veel nieuwe gezichten ook die vanzelfsprekend hun sporen nog moeten verdienen.

    Er huppelden zo'n 4 a 5 nieuwe Hongaarse deernes rond en die hebben per definitie een bedenkelijke reputatie. Ik weet niet hoe de service was van deze dames daarvoor dienen we o.a. Ricardo Banana te raadplegen die met een van hen het koffer in dook. Hij kwam zeer tevreden van de kamer en controleerde voor de zekerheid of hij nog al zijn vingers aan zijn hand had omdat hij ze alle vijf in de poes van Violet mocht steken. Deze Violet bleek een wilde stoeipoes te zijn. Ik kan dat bevestigen omdat ik haar meermalen aan het werk zag in de bioscoop waar zij een mooie combinatie van "PSE/GFE" ten beste gaf. Zij is niet de mooiste doch haar service is OK. Zelf heb ik nog gekennis gemaakt met Katarina. ook Hongaars. Leuke naturelle meid die tijd nam om te kletsen. Ik boekte haar niet omdat ik zojuist van de kamer kwam en de erotische vonk niet oversloeg. Een mooie naturelle meid is Graziëlla. Dat lijkt me zelfs een megaboob dame. Mooie naturelle tieten die door MJ als C worden ingeschaald maar ik denk toch eerder aan D exemplaren.

    Zo door de dagen verschillende ijsberen getroffen. dat is echter niet interessant voor de hier lezende ijsbeer. Hoewel ik moet zeggen dat MichelJ, GT-Junky en Dupke aangenaam gezelschap zijn. Daarnaast had ik de eer om een van de aanbidders van Tania te ontmoeten, namelijk Molaar. Die ouwe viespeuk heeft potverdorie nog een heel goede smaak wat betreft vrouwelijk schoon én muziek. De kerel viel nog goed in de smaak bij de dames en toen we zelfs het oeuvre van Frank Zappa konden bespreken, wist ik dat hij uit het goed hout gesneden was.

    Op zaterdag draaide ons aller DJ Tonny en dat betekent dat de stemming er goed in zit. Hij kreeg zelfs complete lijsten met verzoeknummers als huiswerk mee van de dames. Zoals MJ al opmerkte, dit is vele malen beter dan het ene cd-tje wat overuren draait in de speler van "LR". Aangezien ik er op zaterdag, zondag én maandag was kan ik melden dat elke dag zo zijn eigen charme heeft. Zaterdag is het prettig druk, uitbundig met veel gedans en wulpse dames die vol aan de bak moeten omdat anders de kerels voor hun neus weggekaapt worden. Zondag is rustiger en dat biedt weer mogelijkheden om lui in de bank te hangen met een dame naar keuze. Zowel op zondag en maandag is het vrouwenaanbod zonder meer goed te nomen waarbij de vrouwen in de meerderheid zijn. Voor beren die veel keuzemogelijkheden wensen zijn dat goede dagen.

    Ik zal jullie dit keer niet vermoeien met uitgebreide bespiegelingen met dames waarmee ik heb gekamerd want dat is ouwe wijn in nieuwe zakken of moet ik zeggen nieuwe wijn in oude zakken. Ik vrees het laatste. Alleen dient men de wijn met een andere substantie te verwisselen. Waar ik wel speciaal aandacht op wil vestigen is het eten, door sommige lieden ook wel denigrerend het vreten genoemd. Nou ben ik een makkelijke eter, lust alles en neem het niet zo nauw in een saunaclub. Toch weet ik heus wel kwaliteit van bagger te onderscheiden en los vanb het feit of je nu iets wel of niet lust kan ik zeggen dat de maaltijden van goede kwaliteit zijn. En vooral de manier waarop e.e.a. wordt bereidt door Ollie en zijn medewerkers. Ik heb eens wat uitgebreider met die kerel gekletst en hij maakt veel gerechten eigenhandig en er is maar weinig wat uit een zakje komt. Bouillon wordt voor de volgende dag getrokken om soep of saus te maken. Hij heeft me de ingredienten van de diverse gerechten opgesomd en de bereidingswijze uitgelegd. Bovendien heeft die kerel plezier in zijn vak en probeert hij het de gasten naar de zin te maken. Zo zaten GT-Junky, MJ en ondergetekende zaterdag te wachten op verse friet en vlees en groenten. Dat kwam hij ons persoonlijk brengen met zorg bereid. Mijn complimenten voor deze kok. Ik vraag me af wat die klagende ijsberen thuis te vreten krijgen die altijd wat over het eten te mekkeren hebben. De Roemeense meiden zeveren ook vaak omdat ze het liefst kost eten wat ze thuis gewend zijn.

    Als LR dit nivo weet vast te houden en weet te extrapoleren naar de doordeweekse dagen, zullen er slechts weinig redenen zijn om deze keet te mijden. Die redenen zouden kunnen zijn, de zich telkens weer herhalende muziek, de entreeprijs, de mattere sfeer op die doordeweekse dagen. Meer kan ik momenteel niet bedenken.

  8. Onderstaande 24 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 november 2012),bad pritt (27 november 2012),bergm550 (30 november 2012),Bluebear (28 november 2012),Bosco (27 november 2012),Cupido (29 november 2012),dbd67 (27 november 2012),De Shyman (27 november 2012),gignnl (27 november 2012),GT-junky (27 november 2012),Iamlonely (29 november 2012),Jack42 (27 november 2012),Jansen (27 november 2012),krukar (28 november 2012),LittleJoe (27 november 2012),madiwodovr (27 november 2012),Megaboob (27 november 2012),MichelJ (27 november 2012),molaar (27 november 2012),phoenix (27 november 2012),Ricardo Banana (28 november 2012),rob45 (27 november 2012),Rudi_NL (27 november 2012),Toulouse-Lautrec (27 november 2012)

  9. #56
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ik zal volgende week weer eens gaan kijken op woensdag 5 dec.

  10. #57
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Een mooie naturelle meid is Graziëlla. Dat lijkt me zelfs een megaboob dame. Mooie naturelle tieten die door MJ als C worden ingeschaald maar ik denk toch eerder aan D exemplaren.
    Ik heb ze zaterdagnacht nog even in me handen gehad, gemeten en gewogen. Je hebt gelijk BS, zijn absolute D's. Megaboob zal er idd wel raad mee weten...
    Volgens Vera heet ze trouwens geen Graziella, maar wel iets wat er op lijkt, maar ik niet kan onthouden .

  11. #58
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Vandaag weer een dagje huiskamer kunnen meepikken.Al in de middag hing er een prima sfeer en was er een redelijke line up.
    Aangezien het "combimeisje" bezet was maar begonnen met Vera en dat bleek een prima vervanging.
    geschaakt door het "combimeisje" werd ik weer vrij snel kamer 15 opgesleept voor alweer een prima sessie.
    Heerlijk gegeten in de tent waar Ollie de culinaire zaken weer goed voor elkaar had.
    Inmiddels was het al een stuk drukker in de huiskamer wo div forumberen met wie ik kort of lang van gedachten heb gewisseld,bij binnenkomst bleek Dj Tonny in tha house welke vandaag weer top draaide waardoor er al snel gedanst en gebardanst werd.Zijn aanwezigheid droeg aanmerkelijk bij aan de prima sfeer vanavond.
    De line up was gewoon super,er was wederom een damesoverschot welke zich ipv met beren vermaakten met dansen op Tonnys klanken.
    Terwijl ik aan het genieten was van de vele dansende kontjes zag het "combimeisje"haar kans schoon en nestelde zich op mijn schoot.
    Bij de aansluitende leugendetector test viel ik al snel door de mand dus maar op naar kamer 22 waar vakkundig het laatste leven uit mijn Pulla werd gehaald.
    Wederom een topdag in LR!
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  12. Onderstaande 8 leden hebben gignnl bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 november 2012),Badslippers (30 november 2012),bergm550 (30 november 2012),Cupido (30 november 2012),Jack42 (30 november 2012),LittleJoe ( 1 december 2012),MichelJ (30 november 2012),rob45 (30 november 2012)

  13. #59
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Ik kan alleen maar beamen wat gignnl zegt, het was een topdag.
    Alle ingrediënten waren aanwezig first of all natuurlijk Alica en verder goed eten, een hele goede DJ (huh!) ons aller Sonny die de dames volop aan het dansen kreeg, zelfs bij mij op de kamer Een mooie line-up en gezellige ijsberen die zich allemaal geroepen voelden om te pannenkoeken deze avond.
    Aan aandacht van zowel de dames als van de leiding van Living Room geen gebrek. Ook viel het op dat LR deze avond goed bezocht werd. Niet overdreven druk maar gezellig druk.
    Living Room ziet me snel weer terug wellicht met de Weihnachts Party!

  14. Onderstaande 6 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 november 2012),bergm550 (30 november 2012),LittleJoe ( 1 december 2012),MichelJ ( 3 december 2012),molaar (30 november 2012),rob45 (30 november 2012)

  15. #60
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    LR 29-11

    Aankomst zo als gebruikelijk iets voor 1200.
    Begroet met 2 kusjes door Emanuela en stevige handdruk van Uwe (of wat dacht je) zoals steeds de vriendelijkheid zelve. Melding dat Alexia pas tegen 1700 verwacht word (wat ik nu dus niet meer geloof). Na het nuttigen van het gebruikelijk ontbijt en diverse afweertechnieken om paar dvp's van mij teweren zodoende ik mijn lichaamlijk welzijn niet te zwaar zou belasten zo vroeg op de dag. Het
    was rustig en denk zo'n 20 meiden waren aanwezig en een 10 tal beren Tegen 1500u verwachte ik Jack42, met wie ik via chat had afgeproken, dus ik zou het rustig aan doen...

    echter dit was alles zonder rekening te houden met Claudia, jaja die meid waar geen herhalingsgevaar voor bestond.
    Ik had me al terug getrokken van de bar en me knus in een zeteltje gezet om rustig te ontspannen. Nu als je rust wilt hebben, iets wat je zeker niet moet doen! Claudia huppelde rustig mijn richting uit en zonder ook maar iets te zeggen liet ze zich bonk op mijn schoot vallen, wat me even de adem ontnam met de vrees voor geklutste eieren.
    Met een grote smile keek ze in mijn ogen, gaf me een zuinig kusje op de mond en legde haar hoofd tegen mijn borst. Nu ik ken slechtere manieren om de tijd te doden, dus liet ik het me maar welgevallen en ik zou wel zien hoe lang het zou duren.

    Lang dus, mijn benen begonnen zowat te verlammen en ze wist dus niks beters om in Cow-girl op me te kruipen, waarbij ik net op tijd mijn
    hand op mijn kruis kon leggen ter bescherming tegen al dat geweld van deze losgeslagen tijgerin. Stilzitten was er nu niet meer bij, als een wulpse kat begon ze met haar poesje de rug van mijn hand te boetseren dat het een lieve lust was, voor zo iets moet je dus in Parijs bij Hustler veel geld op tafel leggen en dan moogt ge de dame nog niet eens aanraken of ze gooien je met klikken en klakken buiten. Ondertussen trachte ik me zo goed en kwaad als het ging rustig te houden, maar Claudia zou haar prooi niet meer los laten. Mijn badjas opentrekken begon ze in mijn tepels te knijpen, hard genoeg dat het toch pijn zou doen. Dat ook nog! Publiekelijk werd ik hier zowat verkracht en nu begon ze ook nog eens SM op me los te laten. En ik die dacht die is in 5 min weer zou verdwijnen maar ze was ondertussen zo wel al een uurtje bezig en ik natuurlijk bloedgeil geworden. Ik stelde voor om maar even naar de kino te gaan om daar wat verder te stoeien zonder dat al die blikken op mij gericht waren. Tot mijn verbazing stemde ze toe, nu kino is dus mijn ding niet, maar gelukkig waren we er alleen. Na 20min liet ik haar toch maar een sleutel halen, ik had het begrepen, ze zou me niet loslaten.

    Kamer 7 werd dus het oord van verderf, "lay down" kommandeerde ze me "i'll give ya a massage", ja dat zal wel dacht ik, dus antwoorde ik dat ik dan beter naar beneden kon gaan en die Thaise een massage voor een uurtje kon laten geven voor 60€. "Im good with massage and you get it for free", vroeg haar waarom ze dat nu zou doen, you already spended so much time on me for free, so why you offering me this. Het prompte antwoord was "your such a nice guy and i like you".
    Ontspannen legde ik me op de buik en waarrempel, deze meid kan echt iets van massage geven. Tijdens de massage broede ik een stout plan uit, ik moest iemand de schuld kunnen geven van al dat onrecht dat me vandaag aangedaan was. Alexia zou dus het slachtoffer worden, die komt altijd zo laat waardoor ik telkens alle gevaren moet trotseren met de beperkte bescherming waarover ik beschik en ik kan maar zoveel van me afslaan wat voor een man als mij mogelijk is, vroeg of laat moet ik me overgeven!

    Na een half uurtje heerlijke massage, overgegaan naar daden die KN zijn. Een wild half uurtje volgde en ik was al snel uitgeput, lang geleden dat ik me nog eens zo wild heb laten gaan op zo'n slank klein meisje met katachtige neigingen. Ze wat te drinken laten halen kon ik even op adem komen. Met 2 grote cola's was Claudia snel weer terug en met het nieuws dat Alexia er ook was. So what, gaf ik als antwoord en nam haar in mijn armen. Nog een uurtje met haar geravot zodat een pause zich opdrong. Samen een douche genomen en gaan afrekenen. 2 uurtjes op de kamer en een bonus, wat ze teveel vond, maar ik stond er op en zei haar dat het iedere € waard was. Als dank kreeg ik nog een stevige omhelsing waarbij ze me in't oor fluisterde "you see, i knew your a gentleman", ik liep bijna rood aan van die paar woorden!.

    Terug de bar in liep ik maar tot het einde van de toog en verstopte me achter de bingo met Claudia naast me deze keer. Nu verstoppertje spelen in LR help dus niet, de tamtam werkt hier veel sneller dan dat ze in Afrika voor mogelijk houden. Alexia liet dus niet lang op zich wachten en kwam me een kusje geven als begroeting, maarja... Claudia zat dus nog naast me... en dus trok ze zich maar terug. Nu had ik dus voor een keer binnenpretjes. Tegenover me aan een speelautomaat zag ik een bekend gezicht die met een mokkel bezig was en glimlachend had toegezien wat er zich bij mij afspeelde. Ik bewoog mijn mond en een vinger naar hem en vroeg "Jack" zonder dat er een woord gezegt werd. Knikkend bevestigde hij mijn vermoeden. Dus even opstaan en hem vriendelijk begroeten, hij kende me nog van het haloweenfeestje, ik echter...

    Ik vroeg of hij alleen gekomen was en hij vertelde dat gignnl er ook was die zat zowat midden de toog. Dus even naar hem toe en ook even voorstellen, nu ik waagde het niet om zijn naam uit te spreken, wie kies nu zo een naam, ik lag al met mijn tong in de knoop voor ik er enig geluid uit kreeg. Maar swat, de begroeting was vriendelijk en hartelijk. Claudia stelde ik dus ook maar even voor, die goedkeurende blikken kreeg toegeworpen. Het tijgertje was ondertussen veranderd in een lief en vriendelijk poesje. Dus waarschuwde ik hun maar gelijk dat ze zich maar niet moesten laten misleiden door het uiterlijk, een korte briefing wat zich al vandaag had afgespeeld volgde.
    Alexia bevond zich steeds opvallend op een paar stappen van mij vandaan, maar ze gunde me geen blik, ik deed alsof er niks abnormaals was en drukte Claudia iets steviger tegen mij aan. Die had ondertussen ook al door dat ik een spelletje aan't spelen was en vroeg of ik wel wilde dat ze nog bij me bleef. Tuurlijk zie ik, "we go to a room very soon", waarop ze vroeg of ik niet liever bij mijn lover Alexia was. Ze werkt nog niet lang in LR maar die meiden weten dus echt alles.

    Lets go to the kino, zei ik haar en we manoeuvreerden ons tussen de meiden en ijsberen naar de kino. Het was ondertussen iets drukker geworden. En opnieuw was het geluk aan mijn zijde, de kino was leeg. Ons op boven op een bed nestellen en stoute dingen doen, moest ik niet lang wachten of een of ander donkerharige roemse stak haar hoofd door het gordijn. De controle was gebeurt en 30 sec later stak ook Alexia haar hoofd door het gordijn, die geloofd dus niet dat ik in de kino was, want ze weet dat ik er niet graag naartoe ga en zij ook niet. Claudia kreeg mijn smile in het vizier en zei "your such a bad guy!", 10min ago i was a gentleman and now i'm bad?
    Ik liet haar maar snel weer een sleutel halen, vond het niet nodig om nog langer in de kino te blijven dan nodig was, het had zijn diensten voor vandaag bewezen.

    Kamer 7 opnieuw, nu ik moet op mijn vorig bericht terugkomen, herhalingsgevaar met Claudia is dus groot. De Claudia die ik vandaag heb leren kennen is toch hmmm... jummy.
    Me nog 2uurtjes goed geamuseerd en ondertussen Alexia laten afzien, kon ook moeilijk na een half uurtje terug uit de kamer komen, ze moest maar denken dat ik dus een "good time" had en dat er gevaar om de hoek sluipt. Nu moeilijk of tegen mijn goesting was het dus zeker niet, ik weet ondertussen dat Claudia in het zelfde land als ik woon en dat ze perfact Frans spreekt, heb haar nummer in mijn handy zitten, alleen jammer dat ze maar tot 19 dec in LR blijft volgens wat ze me vertelde.
    Samen gaan douchen en terwijl we elkaar zaten in te soppen was er een soort spoedvergadering in de sauna met 3-4 roemse waaronder Alexia. Ik vreesde ondertussen voor mijn leven.
    Claudia thx babe for a wonderfull time and sorry that i used you in my act of crime.

    Nog even een paar gesprekjes gevoerd met kolega's ijsberen en nog een nieuw gezicht leren kennen, laten we hem maar X noemen. Ondertussen was ook Boy69 in LR en hem ook beleefd gegroet, vragend of alles goed was met zijn waspoeders...

    Claudia had zich in een zetel genesteld en wachte op me want we afgesproken om nog wat te kneuvelen, maar ze werd direct door een of ander ijsbeer gekidnapt. Het liep zo tegen 1930 en ik vroeg me af of ik het spel nog verder op de spits zou drijven of niet. Mede forumberen verkneukelden zich ondertussen ook aan het spel dat ik ingang had gestoken en het viel hun op dat Alexia zich toch probeerde om niet te ver van mij te zijn. Nu ik besloot maar heel achter in de bar op een zeteltje wat te rusten, Alexia was toch met een Chinees op de kamer dus dat zal niet te lang duren. En gelijk had ik, een kwartiertje nadat ik in de zetel zat kwam Alexia weer wat drinken halen en deed hard haar best om niet naar me te kijken. Terug vanachter de bar komend kon ze mijn blik dus niet ontwijken en keek recht in mijn ogen terwijl ik haar een brede glimlach toewierp. Aarselend kwam ze op me af en vroeg "Bist du nicht mehr mit Claudia?", "siehst du ihr?" antwoorde ik
    Haastig haalde ze haar spulletjes van de bar en nestelde zich tegen mij, "du bist sauer, zegde ik lachend tegen haar, maar ze ontkende eerst, dus vroeg ik maar waarom ze me zo controleerde, "wieso"
    Je geloofde niet dat ik met Claudia in de kino was dus kwam je maar zelf controleren zei ik zo langs mijn neus, en spoedberaad in de sauna was ook niet over mij? Dus ze gaf maar toe dat ze niet happy was en dat ik dan ook nog zo lang met Claudia op de kamer bleef, vreesde ze dat ik haar niet meer zag zitten. Alles eigene schuld, zei ik, je laat me ook altijd zo lang wachten, je weet dat ik altijd tegen 12 uur kom en toch moet ik telkens alle verwoede pogingen om me op de kamer te krijgen van die andere meiden maar zien af te slaan, ge weet niet half hoe vermoeiden dat is en telkens verlies dan bij de een of andere het onderspit!
    Hoe kon ik nu weten dat je vandaag zou komen, vroeg ze. Nu daar het ze natuurlijk een punt, maar ik antwoorde dat dat toch niet veel uitmaakte, want van vrijdag laatstleden wist ze het wel, dus...

    Plots staat daar een roemse voor ons en begint me verwijten te maken, weist du was du gemachts hast?, du gehört zu Alexia, du bist ihren Gast! Nu mijn spelletje liep dus een beetje uit de hand en aan zo'n brutaliteit maakte ik maar direct een einde. Ich gehöre keinen, nur zu meine Frau die zu hause ist und sonst mach ich noch immer was ich will. Alexia haaste zich met haar door te sturen voor dat ze ons prille geluk verdere schade kon toebrengen. Maak dat nu mee!

    Ze had honger dus gingen we eerst maar iets eten en doken gelijk daarna maar op de kamer.
    Als ik nu zeg dat het een sessie was van 5 uurtjes, snap je wel dat het deze keer heel speciaal was. Nu is ze perfect geworden zoals ik het graag heb, stout zijn heeft dus ook zijn positieve kanten, echter ook zijn minder goede... plots zei ze "dein handy!" maar een iemand die me nog zo laat belt... "Deine frau?" und ich nik, neem je niet op... nee dus, mijn handy gaat nog een tweede keer af. Samen met Alexia nog een douche genomen rustig aangekleed mede ijsberen waren ook bezig zich om te kleden of waren al weg. Boven trof ik Boy69 nog die zich dienstig maakte als vervaarlijke buitenwipper... een of andere mormel heeft gekamerd en kon niet betalen en dat konden we dus niet zo laten... Boy69 spoorde de arme meid aan om alles te doen om die kerel niet zo te laten vertrekken en bijgelopen hulp van LR zorgde ervoor dat die mormel zijn paspoort achterliet.
    Terug thuis gekomen bleek mijn schatje dus toch te slapen, natuurlijk heeft ze nog een paar keer gebelt terwijl ik op terugweg was.
    Nog snel even de PC op en mijn mails checken, en vlug op het ijsberenforum een kijkje nemen. Berichtje van een Admin, wat heb nu weer mispeuterd? Niks, Tombola gewonnen met een vrijkaartje voor LR. Ziet je wel dat het mijn geluksdag was

    Voor mij was het een heerlijke en onvergetelijke dag
    Thx Claudia and Alexia
    Groeten aan mede forumleden, Boy69, Jack42, gignnl, en X

    En natuurlijk het team van LivingRoom

    cheers


    And when we get behind closed doors
    Then she lets her hair hang down
    And she makes me glad that I'm a man
    Oh, no-one knows what goes on behind closed doors

    My baby makes me smile
    Lord, don't she make me smile
    She's never far away
    Or too tired to say: "I want you"
    She's always a lady, just like a lady should be
    But when they turn out the lights
    She's still a baby to me


    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=iyoPaVxMyWY

    btw: alles goed tussen de vrouw en mij, en zondag ben ik weer in RL mijn vrijkaartje gebruiken!
    Laatst gewijzigd door LittleJoe; 1 december 2012 om 02:07

  16. Onderstaande 8 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 1 december 2012),Badslippers ( 1 december 2012),Costana ( 3 december 2012),Cupido ( 3 december 2012),Jack42 ( 1 december 2012),MichelJ ( 3 december 2012),rob45 ( 1 december 2012),Willi69 ( 3 december 2012)

  17. #61
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    LR zondag 2-12

    Net op tijd aangekomen voor de opening om 1300u het pand betreden met in mijn kielzog Boy69.
    Naar afleveren van mijn vrijkaartje van de tombola (welke zonder enig probleem werd aanvaard) en alle andere gebruikelijke verplichting na het ontbijt me naar de bar gegeven.

    Voordien al een paar dames moeten teleurstellen met excuses zoals; ik moet eerst nog eten of misschien of het is nog te vroeg, moet mijn krachten nog een beetje sparen. Het zou weer een lange dag worden!
    Claudia kwam me beleefd begroeten met een kusje, maar verder toonde ze totaal geen interesse in mij... en ik heb zo'n flauw vermoeden waarom.

    Bianca, een meisje dat ik al eens bij mijn vorige bezoeken had gespot en de laatste keer verkeerdelijk de indruk had gegeven dat het misschien wel iets kon worden, maar door allerlei beslommeringen U allen wel bekend, er niet is van gekomen.
    Ze waagde maar weer eens haar kans en na wat pre-sealen in de sofa, besloten dat ze maar een sleutel moest gaan halen. Ondanks Alexia wist dat ik vandaag zou komen, duurde het voor mij toch weer te lang, so srew it.

    Voorbij de theke gaan op weg naar de kamer, spotte ik Boy69 weer, die me op de hoogte bracht dat Alexia haar opwachting had gemaakt. Nu ja, pech voor haar.
    Dames zeggen wel welke service ze geven, maar het is toch maar met een korreltje zout te nemen. Geen FT (no problem) tongzoen wel, maar dat was maar aan de magere kant, jammer. Toen ze ook nog eens het gevreesde glijmiddel klaar legde waarschuwde ik haar dat het met dat niks zou worden. PZC zeker niet slecht, neuken ook wel goed te noemen. Ze was vooral onder de indruk dat ik zolang kon blijven doorgaan. Na een korte pauze klaar voor een neukvervolg. Maar nadat ze het gummy had omgedaan, deed razend snel, nauwelijks te volgen dus glijmiddel tot zich. Voor mij was de pret dus voorbij, vooral om dat ze het zo geraffineerd deed en genieperig. De eerste pompbeurt was nadat ik haar met mijn tong goed verwend had en ze tot een hoogtepunt had gebracht, dus ze was dus behoorlijk nat!
    Dus dat feestje ging niet door ondanks alle excuses, mijn zin was ik al totaal vervlogen. Toch 2 uurtjes met haar op de kamer geweest, netjes samen een douche genomen en afgerekend. Nu ik ga niet vertellen dat er geen herhaling komt, dat heb ik afgeleerd.
    Ik kan geen paspoortje van haar vinden en ik denk dat ze ook onder een andere naam heeft gewerkt in LR maar geen die klop met haar uiterlijk, als ik het niet vergeet maak ik er eendaags eentje.

    Terug naar de bar zat Alexia al vol ongeduld te wachten, ze begroete me met te zeggen dat ze op mij had gewacht. Maar weer de gebruikelijke deal gemaakt voor de rest van de dag. Terwijl ze aan't wachten was voor een sleutel en door wat op dat moment voor me gebeurde, floepte ik iets zo langs mijn neus tegen een dame van achter de bar en ze antwoorde "geen probleem, als je dat wilt doe ik dat voor je" (Nu ik ga niet verraden wat en daar heb ik een paar redenen voor die ik ook voor mezelf wil houden, mijn excuses vrienden)

    Alexia kwam terug met de sleutel die ik prompt in beslag nam en snel aan iemand overhandigde die het nodige zou doen. Alexia totaal verbaasd vroeg wat ik met de sleutel had gedaan, ik niks maar die was dus niet meer in mijn bezit en ze taste me volledig af. Heb je de sleutel terug gebracht, is het geen goede kamer verwonderde ze zich. Ik zei dus dat ze maar moest afwachten welke verrassing ik voor haar in petto had
    Maar ze bleef maar zagen en vragen maar ik gaf dus geen kick. Mijn hulpje wenkte me onopvallend en ik ging de sleutel terug halen (voor de moeite die ze gedaan had gaf ik haar graag een 10tje als beloning) die ik terug aan Alexia overhandigde en dus op naar de kamer.

    Ze opende de deur en ging binnen en totaal overdonderd keek ze naar me en vroeg "Hass das spezial fuhr mich gemacht?, dass gibst ja nicht, so was habe ich noch nie erlebt in einen Club!". (Nu ik had nog iets goed te maken na mijn "act of crime laats leden) Overladen met kussen ontklede ze me.... and what happens behind closed doors, stays... well you can gues...
    Nu dit alles was niet gepland, het is onstaan door dat ik iets stomweg langs mijn neus zegde en me dan in de schoot geworpen werd, waar ik dankbaar gebruik van maakte!:wink:
    Na 2 uurtjes van ah je weet wel, kamer verlaten en iets gaan eten

    Tijdens deze korte pauze ontmoete ik dan ook Badslippers en dupke met een korte begroeting als gevolg, maar de tijd vervloog veel te snel dus maar rap weer een sleutel zien vast te krijgen want er waren wachttijden van 30min. En dat werd dus kamer 21 op de girls floor.
    Een zeer lange sessie van een uurtje of 5 waarbij Alexia weer het beste van haarzelf gaf, en ik ook natuurlijk of wat dacht je?

    Kort voor sluitingstijd sleuteltje afgeven en de gebruikelijke vraag beantwoorden die de thekefrau stelde "of alles naar wens verlopen was" deze keer niet het standaard antwoord van mij ik zei, mijn best doen om serieus te zijn dus "nee", onthuts keken zowel de theke frau als Alexia naar mij, "ik was veel te lang op de kamer en ik ben kapot, alles haar schuld wees ik naar Alexia die afscheid was komen nemen". Het duurde een paar tellen voor ze beiden door hadden dat ik hun bij hun pietje... nee dat kan... prutje had. Lachend verliet ik het gebouw met het leuke vooruitzicht dat nog slechts 11 dagen is voor ik mijn 3 daagse in LR zal gaan genieten.

    cheers

  18. Onderstaande 8 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 3 december 2012),Badslippers ( 3 december 2012),Costana ( 3 december 2012),Cupido ( 4 december 2012),Megaboob ( 3 december 2012),MichelJ ( 3 december 2012),molaar ( 3 december 2012),Willi69 ( 3 december 2012)

  19. #62
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Das LR bleibt derzeit mein Favorit, obwohl die Lage an diesem Sonntag eher bescheiden war und einige Optikhighlights mit Medium Service offenbar gerade kurz im PHG spionieren. Whatever.
    Dennoch war ich rundum zufrieden mit diesem Tag. Um kurz zu beschreiben, warum das so ist:
    Wenige Gäste sind für mich ein Plus.
    Die Verpflegung ist mittlerweile über fast jeden Zweifel erhaben.

    14 Uhr: Strammen Max bestellt, frisch zubereitet landet der auf dem Teller und ich muss mir kein zwei Stunden altes Spiegelei aus ner Warmhaltekanne fischen.
    15 Uhr: Buttercreme Törtchen aus der Konditorei.
    15 Uhr 30: Fußball live, dazu nochmal ein Strammer Max, frisch zubereitet und eine freundliche Theken Steffi, die mir einen Latte M. bringt.
    16 Uhr: Sauna, danach Termin mit Martin zu Massage. Ein anderer Masseur kommt eh nicht mehr in Frage. Ich teile meine Besuche so ein, dass Martin dann auch dort ist.
    17 Uhr: Das erste Fußballspiel endet, ich gucke mir die Schlussphase an. Ich komme außerdem meiner Pflicht nach, einige bekannte Frauen zu begrüßen.
    18 Uhr 15: Rolladen, Klöße, Rotkohl...so mag ich das.
    19 Uhr 30: Thekendienst. Irgendwie nix dolles heute. Ich könnte was machen, aber der Reiz ist nicht da.
    20 Uhr: Schon wieder diese kleine Ungarin mit dem hübschen Gesicht vom Nachmittag. Sie bleibt trotz meiner Absage freundlich und unterhält sich in tollem deutsch. Echt niedlich und smart. Charming und sympathisch. Ich ändere meine Meinung - halbe Stunde kann ja nicht schaden, außerdem ist sie niedlich.
    22 Uhr: Finish.

  20. Onderstaande 5 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 december 2012),LittleJoe ( 3 december 2012),Manni1A ( 5 december 2012),Robin ( 4 december 2012),satanic surfer ( 4 december 2012)

  21. #63
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Das LR bleibt derzeit mein Favorit...
    Ich muss gestehen, dass ich in letzter Zeit von meinem Bekanntenkreis nur Gutes aus dem LR gehört habe und deshalb demnächst mal meinen Zweitbesuch im LR antreten werde.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  22. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Robin ( 4 december 2012)

  23. #64
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    @Willi69
    Probier doch die Weihnachtsparty. Zumindest die letzten beiden Parties im LR waren wirklich gut gelungen. Nichts außergewöhnliches, aber alles sehr rund.
    Allerdings auch sehr voll, wie das bei solchen Feierlichkeiten halt so ist.

  24. #65
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ich muss gestehen, dass ich in letzter Zeit von meinem Bekanntenkreis nur Gutes aus dem LR gehört habe und deshalb demnächst mal meinen Zweitbesuch im LR antreten werde.
    De Saunameister en de Golfmeister hebben je dan goed geïnformeerd.
    Tot binnenkort!


  25. Onderstaande 2 leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    Manni1A ( 5 december 2012),Robin ( 4 december 2012)

  26. #66
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Met BP en rmjhexe bij LR beland net ff lekker gegeten niets aparts maar het was goed. Ik schat een 35 meiden. Tweede keer dat ik hier ben kan met BP nog niet goed me draai hier vinden. Maar rmjhexe vind het helemaal geweldig, volgens mij als je hem in een varkensschuur zet kan hij zich nog vermaken. Wij zoeken naturelle vrouwen maar die hebben we hier nog niet gezien.Als het binnen nu en een uur niets is gaan we maar ff naar H7. 30 minuutjes rijden dus dat is wel te doen. Tot laters misschien.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  27. Onderstaande 2 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 5 december 2012),rmjhexe ( 5 december 2012)

  28. #67
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Het is hier niet super maar wel gezellig, beetje ruzie gehad met een roemse ze dacht denk k dat we al getrouwd maar dat mag niet in Holland met 2 vrouwen trouwen. Er kwam een ander meisje bij mij zitten Bianca uit Hongarije die roemse zat bij BP, dus zei zegt tegen die hongaarse John is not free. Im make trio whit John en BP, ik zeg echt niet. Nou ze vliegen elkaar in de haren de theke erbij. Vroeg wat er was gebeurd dus ik zeg eerst zat die roemse bij mij maar die is bij BP gaan zitten. Bianca kwam van buiten af dus die had dat niet gezien. En zegt tegen mij you free ik zeg ja, en toen was het bal. Ik heb er wel een vrijkaart aan over gehouden. Ben later met Bianca naar de kamer geweest gewoon super een echte GFE. Niet veel beren en ook niet super veel meiden. We hebben rmjhexe ook nog een hak gezet. BP en ik hadden ons omgekleed en rmjhexe laten roepen door de theke. Dus hij kwam in zijn kleren boven. Wij zeiden dat was maar een grapje wij weer naar beneden met 3en en ons berenvel weer aan. Nu nog steeds hier maar we gaan O naar huis.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  29. Onderstaande 6 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 5 december 2012),bad pritt ( 5 december 2012),Badslippers ( 5 december 2012),LittleJoe ( 5 december 2012),rmjhexe ( 5 december 2012),Rudi_NL ( 6 december 2012)

  30. #68
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen hoch LR/03/12/12:


    Voor de verandering en ocharm nog maar voor de 4de keer dit jaar, opteerden we om eens naar LR te gaan. En met “we” bedoel ik mezelf en Dances-With-Whores, bij jullie beter bekend als de Box-Bull. Normaliter zou ik op het laatst nog gekozen hebben voor Babylon omdat de Killer-Bull naar daar zou gaan en ook omdat de aanwezigheidslijst me aanstond. Maar omdat de Box-Bull voor chauffeur zou spelen, zodoende ik het op een zuipen kon zetten, mocht hij kiezen. En uit pure nostalgische redenen koos hij dan toch maar voor LR. Met in het achterhoofd dat de hoogdagen van LR voorbij zijn en dat het dan nog eens maandag was, koesterde ik niet veel hoop en daarom dat ik mijn verwachtingen niet al te hoog zou leggen. En om niet tegen mijn principes in te gaan had ik bij mijn laatste bezoek aan GT uit alle lockers nog 10€-kortingkaarten gepikt. Heb nog geprobeerd om ze allemaal af te geven en zo gratis binnen te kunnen, maar het was helaas maar één per keer.

    Wanneer we in ons Vlaamse platteland op vertrekken staan, constateren we dat er smeltende sneeuw valt en dat er ook op vele plekken ijzelvorming is. Voor de zekerheid vraag ik aan de Boxer of hij winterwielen onder zijn kar staan heeft, maar dat bleek niet zo te zijn. Dus door die dwaas zijn schuld kon ik zelf rijden en zal zuipen er niet ingezeten hebben. Als het in LR danig zou tegenslagen, zou ik geen andere optie hebben dan een hele dag in de wellness gaan te liggen.

    Na binnenkomst, de toegangsgelden en ons stierenkostuum omgeruild te hebben voor een ijsberenplunje, gingen we ons klaarmaken in de kleedkamers. Die smeerlap van een Dances zat in de gezellig verwarmde kleedkamer en ik zat in de kille kerker op het einde van de gang. Geen verwarming en dan het raam vierkant open. Mijn voeten begonnen al zwart te zien van bevriezing en ik mompelde wartaal door onderkoeling. Terwijl ik daar met kippenvel mijn torso bloot gooi, komt er juist een mokkel afrekenen met haar klant. Opeens krijgt die mijn stijve tepels in de gaten en keek ze me aan alsof ik een geile zonderling was. Voor we naar de bar gingen, ging ik nog even pissen en de Box-Bull moest zijn reputatie van Kak-Bull ook weer waarmaken, want die ging snel eerst een potje schijten.

    Wanneer dat allemaal achter de rug was, begaven we ons naar boven. In de bar leek het al niet veel warmer dan in mijn kleedkamer. Hete soep bleken ze niet te hebben en zodus vroeg ik maar om een koffie. Maar mijn voeten bleven bevroren. Wanneer we zoiets in het leger voor hebben, dan zeiken we op onze eigen voeten zodoende de warme straal je voeten ontdooit… Maar de pech was dat ik juist al gezeken had. Het kon me niet schelen wat de aanwezige mokkels er zouden van vinden en ook al leek ik een achterlijke uil, maar ik ging terug naar onderen om mijn sokken weer aan te trekken. Een mooi zicht was het niet, beige sokken in mijn slippers, maar het was toch een welgekomen tijdelijke oplossing.

    Was het crisis in LR, was de verwarming naar de kloten of hadden ze hun gas- of stookolierekening niet betaald, de duivel mag het weten. Ik was in ieder geval toch al blij dat ik er nog 10€ kon afknijpen en geen 60€ aan die wurgers met persoonlijk winst bejag gegeven heb. Dan nu: de handelswaar… In de bar (het zal toen 14u30) geweest zijn telde ik meteen 6 ijsberen met ons incluis. Dames zullen er een stuk of 15 geweest zijn. Al de andere venten waren ouwe behaarde zakken. Dat maakt dat Box-Bull de jongste was en ik de knapste vent. Geen wonder dat we meteen gezelschap kregen. Eerst enkele dames die geen oneerbare bedoelingen hadden, maar zich enkel even kwamen warmen aan ons heet lichaam of halvelings in onze badjas doken. Hoeveel stijve tepels ik in mijn vel heb voelen snijden, het mag al een wonder wezen dat mijn ingewanden niet geraakt werden.

    Er was misschien nog niet veel te beleven, maar er liepen toch al twee mokkels rond die me konden bekoren. De ene was een blondine met allerlei plakprentjes op haar hele lichaam en de andere was mokka-roma-mokkel. Met beiden zou ik later de eer hebben ook! De blonde stond wat met haar kont te shaken op de muziek en dat was waarschijnlijk om het warm te krijgen. De Roma-chick zat er met een kater bij, maar fleurde meteen op toen ook ze ons in de gaten kreeg. Ze liep naar ons toe en was met geen stokken meer van ons weg te krijgen. Ze noemde Magdalena en trachtte ons wijs te maken dat ze een Griekse was. Alleen viel ze daarmee snel door de mand en gaf ze met een ondeugende grijns toe dat ze een zigeunermeid was. Ze was heel levendig en opgewekt… En we hebben met haar ook enkele grappige momenten gehad. Bv dat ze ons beide opeens van de barkruk trok en wij om de beurt met haar moesten dansen. Daarna imiteerde ze ook nog enkele andere dames en die waren daar duidelijk ook niet mee opgezet. Ik moet echter toegeven dat we wel van haar gezelschap genoten en dat er van haar kant niet eens een opdringerig attitude was. Natuurlijk viel de vraag wel eens of we vandaag met haar zouden gaan stengelen, maar ze drong er totaal niet op aan. Misschien was dat wel de tactiek, want ze liet zich gulzig betasten door ons en haast om de twee minuten was ze haar tieten aan het flashen voor alles en iedereen.

    De Box-Bull verdween ineens uit ons midden met het magerste serpent van heel LR. Dat was één van die mokkels die zich in het begin bij ons was komen warmen. Het was de Boxer zijn meug wel, maar ik raadde hem het af omdat ik zelf nooit kon geloven dat die sloerie een puike service zou afleveren. De koppige kloot sloeg mijn wijze raad in de wind en vertrok bijgevolg toch opeens. Ik had hem dan nog gezegd dat hij nu eindelijk eens een gipsy zou moeten proberen. Hij had de kans binnen handbereik, maar toch liet hij mij alleen met haar achter. Ik nam dus nog een drankje en bleef nog wat gekheid verkopen met Magdalena. Vervolgens ging ik in de sauna zitten en ik hoopte daarmee dat ik even alleen kon zijn, want de blondine over wie ik het eerder had, die lag ook al op de loer. Maar de gipsy volgde mij doodleuk en kroop mee in de sauna. Daar hield het teasen niet op… Ze zat continu aan me te prullen en me te zoenen. Het zweet droop van me af in de sauna, maar ze was totaal niet vies van andermans zweet en bleef me betasten en zelfs mijn doorweekte tieten en hals aflikken. Ik was al blij dat de Boxer vervroegd terug van de kamer gekomen was en ook bij ons in de sauna kwam zitten. Een stijve hebben in zulke hete plaatsen, kan je hoofd laten tollen, weet je. Wat de Boxer betreft, zoals ik voorspeld had sloeg het mokkel duchtig tegen. Hij zei dat ik profeet moest worden. Hij wist alleen niet dat ik dat al ben. Dus iemand die wil weten wat Europa binnen 10 jaar zal zijn, die vraagt het maar even aan mij! Dit tussendoor… Het was dus een tegenvaller voor mijn kameraad, maar uiteindelijk oordeelde hij dat het toch alleen maar was om het eerste heet van de soep te schieten. Ondertussen was ik me gaan douchen en ook de Boxer kwam erbij staan met de Gipsy in zijn kielzog… Met drie stonden we dus op een rijtje te douchen. Twee stijve pikken en 3 gaatjes op 1 vierkante meter. Toch zijn we niet dat soort vrienden om met twee op één mokkel te kruipen en elk een gat te vullen terwijl onze ballen lekker over elkaar rollen. Zodus gingen we na de douche braaf in de jacuzzi zitten. En ook zij volgde ons. Eerst zat ze tussen ons in terwijl ze gelijktijdig aan onze lullen zat te snokken. Niet veel later zat ze zich op mijn schoot klaar te rijden. Ik voelde hoe haar kortgeschoren kut zich al vastbeet op de stam van mijn klepel. Maar ik liet me niet te hard meeslepen met deze heimelijke trut, want wie weet waar zou dat weer eindigen. Toen ze zag dat ik me inhield, richtte ze haar pijlen op de Box-Bull. Ze kroop met haar driftkut op zijn schoot en hij zat daar maar te glunderen in de jacuzzi. Zijn kop begon zo rood te zien als Killer-Bull zijn haren en ik zag hem in alle gelukzaligheid maar meeschuren en wrijven. Dit was de tijd om de jacuzzi te verlaten… Want stel je voor dat ze nadien weer terug op mijn schoot kroop en zo de Boxer zijn voorvocht over mijn pik zou heen smeren. Toen ik uit de douche kwam, zag ik de twee nog altijd in het bubbelbad zitten en ze zaten duidelijk al in een versnelling hoger. Ik zou er geen geld opzetten mocht zijn pik er niet per ongeluk een paar keer ingestoten zijn.

    Nu goed, ik liep terug naar boven en zag de blondine zitten. Helemaal mijn type, trouwens. Ik had tussen alle bedrijvigheid door al enkele keren snel een woordje kunnen wisselen met haar en het enige wat ik wist, dat was dat ze Violet noemde en dat ze van Hongarije komt. Ik zette me op enkele meters van haar af… Enerzijds om haar nog even te observeren en anderzijds om te zien welke move zij ging maken. Want bij elk oogcontact dat we hadden leek er wel chemie in de lucht. Ze zat daar op een sensuele manier te roken en ik zat er op te geilen opdat ik een stijve kreeg zo hard als een slaghout. Ik kon er zo iemand zijn been of arm mee over slaan. Zij deed alsof ze me niet zag, maar ik zag dat ze uit haar ooghoeken me al opgemerkt had. Net daarom ook dat ze haar sexy kont met opzet nog wat harder achteruit stak. Opeens staat ze op en loopt mijn richting uit… Nog steeds voordoend alsof ze me niet ziet. In een schijnbeweging doet ze alsof ze naast me door wil lopen, maar dan ineens grijpt ze me bij de kraag en begint me vol overgave te tongzoenen. Ze staat voor me terwijl ik nog op de kruk zit. Maar werkt zich met haar heupen tussen mijn benen en duwt haar kruis tegen mij aan. Ik neem haar stevig in mijn armen en vervolgens staan we daar nog zo een kwartier te muilen met elkaar. Ze is nog maar 22, maar verdomme, in tegenstelling tot de meeste van haar leeftijd heeft ze een talent voor TZ. Ik was nu echt wel benieuwd hoe ze het op de kamer zou vanaf brengen. Sinds we begonnen waren met het uitwisselen van speeksel, ongeveer 15min eerder, hadden we geen woord meer tegen elkaar gezegd. Mijn stem was helemaal schor en hees en ik verslikte me bijna in mijn eigen speeksel en waarschijnlijk ook in dat van haar, toen ik haar smeekte om snel de sleutel te gaan halen. Dat geschiedde onmiddellijk en ik kan zeggen dat ook op de kamer mijn verwachtingen ruimschoots ingelost werden. Meer zelfs: het is een top3 klassebak en tevens ook de beste wip ooit in LR. Een heel uitgebreid verslag tot in de kleinste details lees je hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/...let-(Hongaars)

    In bovenstaande link lees je dus dat ik naar mijn ervaring met Violet een unieke belevenis ondergaan heb. Zo eentje die om de zoveel tijd voorkomt en waarvan beide partijen zich enorm tot elkaar aangetrokken voelen. Het zijn zeldzame feiten, maar toch gebeurt het heel soms. Maar niets is minder waar, want naderhand blijkt dat ze echt wel heel goed een Hongaars volkstheater ten tonele brengt. Ik had haar verslag eergisteren al geschreven en ondertussen bevestigd Ricardo Banana dat hij iets identiek met haar beleefde. Tja... Zo zie je maar hoe die wijven je kunnen laten geloven wat ze zelf willen. Jeetje, als je dat al op 22jaar kan en op die manier, dan ben je zonder meer een professional zonder te laten merken dat je een professional bent. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik haar binnen 5 jaar dan niet tegenkom. Nee, het is een ideaal voorbeeld van hoe geslepen die wijven zijn en hoe gevaarlijk voor het simpele brein van de man. Velen zullen nu in de lach schieten en denken dat ik op mijn kop gevallen ben; maar eigenlijk ben ik nuchter in dat soort zaken en ik meen ook veel mensenkennis te hebben… Maar dit wijf heeft me bij mijn kloten genomen, dat meen ik. Hoe die sessie verliep, dat kan je 99% nooit bekomen met betaalde seks en ik was er echt mee weg dat het mokkel me enorm graag mocht… En dan ontdek je dat het simpelweg haar standaard is. En dan verneem ik niet alleen dingen over Ricardo Banaan, maar hoor ik ook van andere bronnen dat het haar gang van zaken is. En van mijn vader, Badslippers, verneem ik eveneens dat ze ook nog op andere markten thuis is. Dat je bij haar even goed terecht kunt voor een wansmakelijke PSE met alles erop en eraan… Ik kan het niet vatten, van zo’n schijnbaar lieve meid.

    Maar goed, tot zover de zaak Violet. Dit was achter de rug en daar ik op dat moment nog in de waan was dat ze me vroeg of laat oneerbare voorstellen zou doen om haar gratis komen te wippen buiten de club, alsook om mijn eigen opwellende verliefdheid te stuiten, nam ik me voor uit haar buurt te blijven. Opnieuw iets beginnen met een dame uit een club en mezelf in de ellende werken, het zou mijn gezondheid niet ten goede komen. Dus ik liep weg van haar en ging buiten in de tent wat vreten. En ja, ook als het goed is, zeg ik dit: het eten was vrij goed… Het smaakte me zelfs. Schnitzel, broccoli met kaassaus, aardappelen en dan nog de keuze uit chamignonroomsaus of zigeunersaus. Ik opteerde voor de champignonsaus, want ik zag al dat er genoeg zigeuneraanwezigheid was bij de Box-Bull aan tafel. De Box-Bull was dus met gipsy Magdalena en daar aan tafel zaten ze te kletsen over haar 6 zussen en haar 5 broers en dat soort zaken. Ik schoof aan en begon met mijn eten naar binnen te werken. De Boxer deed ondertussen zijn verhaal. Dat ze bij aan tafel zat, weerhield hem niet om alles in geuren en kleuren te beschrijven. Van sommige dingen, kotste ik mijn vreten bijna terug uit. Het kwam er dus allemaal op neer dat de Boxer de tijd van zijn leven met haar gehad heeft. Hij was zeer tevree en bedankte me 1000x om hem aan te raden eens een zigeunerwijf te stengelen. Hij voegde eraan toe dat hij veel eerder naar mij had moeten luisteren en dat hij vanaf nu alleen nog maar gipsy’s zou naaien. Hij moest mij dus niet vertellen wat ik nog niet weet, maar aangezien hij zo van stapel liep over dit mokkel, wakkerde dat mijn nieuwsgierigheid aan.

    Na het vreten, gingen we nog wat aan de bar hangen. Met in ons gezelschap nog steeds Magdalena. Ze had haar pijlen wederom op mij gericht en eerlijk gezegd had ik ook alleen maar oog voor haar. Maar aan dat wijf was een hoek af oftewel was ze onder invloed van het een of ander heidens middel. Ik twijfelde heus niet aan haar capaciteiten, maar ik twijfelde wel dat ze in deze omstandigheden nog wel redelijk haar diensten kon verlenen. Want ze was nu nog gekker dan ooit ter voren. In haar dienstenpakket biedt ze voor 50€ een massage van een uur aan en ik besloot om daar eens gebruik van te maken. Zodoende zou ik haar beter kunnen aanvoelen en inschatten. Ik met haar naar de cinema. Daar werd mijn horloge eerst bijna door haar ontvreemd, maar de massage was beter dan verwacht. Het betrof hier enkel een massage en geen seksuele handelingen voor die 50€, maar hoewel het eerder 3 kwartier of 50minuten was ipv een uur, deerde me dat niet zo. Ten eerste was de massage veel beter dan die van andere meiden en ten tweede heeft ze mijn lul en ballen mee gemasseerd, hebben we tussendoor zitten tongen met elkaar en heb ik ook aan haar kut kunnen proeven.

    Na de massage ben ik me wat gaan douchen en heb ik nog in het stoombad gezeten. Daarna ging ik terug naar de bar om mijn kameraad te zoeken, maar die was weg met een vermeende zigeunerin. Hij was blijkbaar op zoek gegaan naar alles wat nog maar een zigeuneruitstraling heeft en kwam zo terecht bij een andere Bulgaarse of een Roemeense. Helaas was het geen gipsy en dat had hij moeten weten, daar Magdalena die dag de enige was in de club. Ik zat daar even alleen aan de bar en zag Badslippers zijn fanclub binnenkomen. Een korte begroeting volgde, want dat hoort nu eenmaal zo als zoon van. Bij de fanclub van BS hing ook de allermooiste Casey rond… Dus die was opeens in de loop van de avond ook opgedoken. Maar helaas voor haar, was ik niet zinnes om met haar op de kamer te gaan. Om nog maar een vergelijking te maken tussen deze Casey en dan Violet eerder op de dag; dat is zoiets als Balotelli vergelijken met Messi. De ene is de luie neger, die geen flikker presteert op een paar kleinigheden na, maar die wel van zichzelf vindt dat hij de beste en knapste is. De andere is de bescheidenheid zelve, presteert keer op keer als een topper en toont elke match evenveel inzet. Je mag 1x raden wie in deze vergelijking de nikker is?

    Terwijl ik visueel wel van Casey haar schoonheid zat te genieten, springt vanuit het niets het zigeunermeisje weer rond mijn nek. Ondertussen was mijn eten weer verteerd, was mijn pik gerecupereerd na de tweedubbele sessie met Violet en stond ik opnieuw botergeil na het langdurig gade slaan van Casey. Ik gaf Magdalena groen licht om de sleutel te gaan halen en niet veel later lagen we op de kamer. Die sessie valt zeker niet slecht te noemen, maar het voldeed niet aan mijn verwachtingen vol zigeunergehalte en al zeker niet na de verhalen van de Boxer. Ik heb me wel enkele keren te pletter gelachen en kwam er ook achter dat ze eigenlijk een Bulgaarse is, maar de seks was niet meer dan een dosis middelmatigheid. Naar het einde toe en wanneer de seks erop zat, liet ze me zelfs via de smartphone haar facebookpagina zien. Zo zag ik haar echte naam en een hoop foto’s van heel de gipsy familie en talloze foute vriendjes. Maar dat is hier verder niet relevant en ik nam voor mezelf voor om dit ook weer snel te vergeten. Dus de sessie werd vanaf daar beëindigd. Zowel de uitleg over de massage als het hele verslag van de kamer kan je nalezen onder deze link: https://www.ijsberenforum.com/forum/...-Gipsy-dat-wel!)

    De Box-Bull en ik hadden op voorhand een uur afgesproken waarop we het voor bekeken zouden houden. En dat tijdstip was dus ondertussen al aangebroken. Na zijn kort avontuur met die andere nepgipsy, was hij in alle eenzaamheid op de dool geraakt. Zo liep hij met zijn zatte kloten door de clan van Badslippers zijn fanclub en bij dat manoeuvre haakte een Roemeense blondine zich aan hem vast. Mijn maat had geen zin in haar ondanks dat het een tamelijk knap wijf was. Met het excuus dat hij mij aan het zoeken was en dat we dringend door moesten, probeerde hij zich los te maken van haar. Toen hij me eindelijk zag zitten aan de toog, kwam hij naar me toe om te zeggen dat we door moesten gaan. Ik keek naar het wijf rond zijn hals en zij keek naar mij. Ik zei “fok jou, ik beslis hier wanneer we naar huis gaan en voorlopig blijven we nog even!” Hij was meteen van haar verlost, maar na dat eerste oogcontact zat ik er wel mee opgescheept. Dat was allemaal zo erg nog niet, want ik mocht dat stuk vreten wel. Ik vroeg haar waar zij de hele dag gezeten had, maar volgens haar uitleg waren we elkaar al verschillende keren gepasseerd. OK, het zou kunnen, want dit is niet meteen het wijf dat opvalt… Of toch niet voor mij. Maar nu ik ze lustig van naderbij zat te bekijken (en te betasten), vond ik toch dat ik de gok eens moest wagen.

    Het is de 28-jarige Dalina en ze is beslist de tweede beste wip van de dag worden. Ook veel beter dan ik op voorhand nog maar had durven hopen. Wegens tijdgebrek beperkten we het tot een halfuurtje, maar ze wist me voldoening en bevrediging te schenken in die korte tijd samen. De detail lees je hier maar na: https://www.ijsberenforum.com/forum/...end-(Roemeens)

    Met elk 3 mokkels op de teller, waarvan één gemeenschappelijk, hielden we het voor bekeken. Geen vrieskou en geen sneeuw meer toen we buitenkwamen. Uiteindelijk had die vervloekte Dances-With-Whores wel kunnen rijden zonder winterbanden. Dan had ik kunnen zuipen en was mijn dag nog beter geweest. Anderzijds had ik dan misschien niet de intensiteit beleefd met Violet. Tot zover LR op maandag.

    Ter afsluiting Musica: http://youtu.be/gEiqSUzQ1fo
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  31. Onderstaande 16 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 december 2012),bad pritt ( 6 december 2012),Badslippers ( 6 december 2012),dbd67 ( 6 december 2012),gignnl ( 6 december 2012),LittleJoe ( 6 december 2012),Megaboob ( 6 december 2012),MichelJ ( 6 december 2012),Picasso 1 ( 6 december 2012),rmjhexe ( 6 december 2012),rob45 ( 6 december 2012),Rudi_NL ( 6 december 2012),satanic surfer ( 6 december 2012),Stief ( 6 december 2012),Ties85 ( 8 december 2012),Toulouse-Lautrec ( 6 december 2012)

  32. #69
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Mijn vrijkaartje LR brandde me in de zak en was een goede reden om eens af te reizen naar Kaarst. Rmjhexe was moeilijk over te halen binnen 5 seconden zei hij ja, en IJsberenvel wilde deze week niet meer gaan maar ook hij melde dat hij meeging, veel te bang dat we iets zouden beleven zonder hem.

    Zo stonden we met zijn 3-en rond de klok van 20.00 uur voor de balie van LR.
    Het was niet erg druk minder dan 10 beren in de hoofdruimte en ik schat rond de 30tig dames.
    Ik werd niet direkt erg warm van wat ik aan dames zag, als ik eerlijk ben.
    IJsberenvel ook niet.Beiden vallen we meer op jong en naturel.
    Ik zag vooral veel gemaakte profies in mijn ogen, paar jaar in het vak, jij bent het wandelende 50 euro biljet..het leek GT wel in het klein.

    Eerst even eten dat prima was, armoedig en koud die etenstent dat weer wel, maarja LR staat oa bekend om het nederlandse campingpubliek dat er graag komt.

    Muziek prima, goede muziek banden, veel variatie, leuke mixes.
    De meerwaarde van een goede permanente DJ hebben ze hier ook nog niet ontdekt of willen ze niet betalen.

    Wat ik echt sfeer dodend vind in LR zijn al die als killers kijkende roemenen die hier weet ik wat doen, het lijkt wel of ze voor elke 10m2 een aparte schoonmaker/beheerder hebben.
    Onvriendelijke kerels die me het gevoel geven alsof ik weer in de knast rondliep.

    We zaten koud of we werden de target van de echte gehaaide profie, sharkbait, er dook meteen een rood harige shark bij john op de schoot en we speelden een beetje met haar, geen stunner verre van eerder van de maatje te groot afdeling. Ik was zo stom om haar naar me toe te trekken op mijn schoot en toen dook een hongaarse bij Koos op de schoot, waarop de beide dames ruzie kregen dat vloog erop en daar lusten de honden geen brood van. kompleet belachelijk liet vooral die roodharige zien dat ze de code of the street beheerst, ze had bijna geslagen. Uiteindelijk greep de nachtmanager in. De roodharige kwam later terug om te zeiken, wat een zeikwijf was dat en toen had IJsberenvel het helemaal gehad, met dat idiote claimgedrag. Hij wilde weg. Hem dat uit zijn hoofd gepraat en via een 25 euro kortingskaartje voor hem en voor mij erbij voelde hij zich weer senang en wilde het nog een kans geven.

    Die hongaarse van het bijna gevecht kwam bij mij op de schoot hangen en dat ging er meteen op, ze huilde wat van de stress en spanning, ik trooste haar een beetje, en al snel werd het handtastelijk en ze tongzoende me super op de bank, maar ik sloeg haar avances af, ik wilde nog even verder kijken en schoof haar door aan IJsberenvel die uiteindelijk een super date met het vrouwtje had.

    Zelf had ik een aanvaring met een trut die op mijn schoot wilde komen zitten, ik zei netjes ich in besetzt, maar ze vroeg met wie, ik was vrij maar ik zag haar niet zitten, ik zei nogmnaalsich bin besetzt duidelijk toch, maar ze zette door en wilde gaan zittenalsof ik een klein kind was en de tent en de aktie door haar bepaald werden, ik duwde haar weg en zei hard dat ze moest oprotten, niet spotten met een hooligan meiske, we kunnen ook macho roemeens met je omgaan,ze maakte een slaande beweging, belachelijk, denk dat het heel slap was geweest en ze erg gefrustreerd was, ik zei nu moet je wegwezen en ze ging onder het slaan van allerlei agressieve gebaren, compleet van de pot gerukt in een club dit gedrag, ik had net als IJsberenvel het een beetje gehad.
    Toen later een brasil dame met grote tieten waar je niet aan mocht zitten, niks vroeg maar meende aan mijn handdoek te moeten trekken die onder me lag, omdat ze dacht dat dat de hare was, niks vragen, compleet onbeschoft gedrag, heb ik haar ook een uitbrander gegeven en was mijn stemming op agressief omgeslagen in LR. De sfeer was verder een beetje mat onder de meiden, denk door de tegenvallende drukte ??

    Rmjhexe had weer een verloofde gevonden die de hele avond niet van zijn zijde week, een roemeense girl next door, 2 weken in LR, van hem zouden we voorlopig gelukkig geen last meer hebben, tot aan zijn bruiloft horen we niks meer van die dwaas.

    Tegen 24.00 uur had ik het helemaal gehad met LR, ik had 10 plus meiden gesproken maar er was geen klik en geen kick, we hadden ons al omgekleed en wachten op Rmjhexe bij de balie maar zijn naam was haas, en toen hij zich omgekleed had kwam de pizza en toen Viktoria de zwarte cubaanse me een stuk kwam brengen voor de terugreis dacht ik we blijven nog even, kort na het weer omkleden raakte ik in gesprek met Erica, een lekkere blonde 45 kg lolita, ik kende haar vaag van Heaven 7, I know you like me zei ze, but there is something..ze had gelijk..ik baalde van LR en zei kon vooralsnog mijn negatieve gevoelens voor de line up en de sfeer en de presales tot nu toe niet wegnemen maar er was dat magische moment..haar ogen lachten onbevangen en echt tegen me en trokken me meteen over de streep, wat een kerstengeltje dit kleine 45 kg roemeentje, te serieus maar oh zo mooi en naar later bleek zeer lief en warm, we praten een uur over van alles en nog wat, de spanning liep op, het was een zeer persoonlijk gesprek geworden, kan ik nog met jou de kamer op, ja we gaan plezier maken, zo sprak Erica de toverformule uit.

    De spiegelkamer werd ons deel, wat een body deze meid, perfekt, zo lief, zo schattig en het werd een stomend uurtje, ..een heel erg goede gf date met super pzc en super close tz en ik was meteen om voor LR.Ik ben zo makkelijk over te halen..hahaha. Aftersales van haar waren ook perfekt.
    Eigenlijk was de date te leuk geweest en waren we beiden een beetje onder de indruk.
    Afscheid nemen ging niet het was ook niet meer druk en ze bleef bij en rond me hangen.
    Ik gaf dit kerstengeltje haar bij het afscheid een persoonlijk kadootje, waar ze heel blij mee was.
    Nu was de sfeer het beste in LR, weinig beren, relaxte dames die de dag afgesloten hadden en nu alle tijd hadden voor een geintje of een praatje.

    Tot 3 uur zitten praten met de aanwezige dames en het laatste uur waren we de enige beren in the house. Ik herkende een meisje dat een gezicht had als een braziliaanse sloper uit Heaven 7, ik sprak haar aan, ze was het nichtje van Hanni die ook werkt in LR, Dorada heette ze en ze was me niet opgevallen maar als ze maar half zo gied is als Hanni dan zou ik nog een topdate met deze wilde duitse brasil lady hebben, ik had nog minder dan 20 minuten, kom naar de kino maar voor zo een prachtige vrouw wil ik de tijd nemen, duis het bleef bij wat pre sales hangen, maar een reden om terug te gaan naar LR. Verder kende ik Tanja, tijd zitten buurten bij een meid met een schitterend lichaampje..Alexia ( ex Elena uit Acapulco waar ik haar al van ken) Verder gedurende de hele avond probeerde een Victoria uit Cuba me op de kamer te krijgen, verder dan wat gefriemel ben ik niet gekomen omdat ze geen conversatie had en herhaaldelijk binnen 1 minuut na kennismaking al om de sleutel vroeg. IJsberenvel wist nog te melden dat via de chat een berichtje kwam dat ik die zwarte niet moest nemen, qua uiterlijk was ik al om maar haar gedrag stond me niet aan, en met de waarschuwing in mijn hoofd dacht ik laat ik die 50 maar elders besteden.

    Al met al uiteindelijk werd het nog dus gezellig in LR na 24 uur, dansende en teasende meiden aan de paal en achter de bar, maar geen kerels, beetje het Heaven 7 feestje zonder mannen, ik heb een kerst engeltje getroffen, gesloten maar bij mij ontdooide ze en zag ik poetry in motion, Erica, schitterende vrouw, te lief en erg bedreven, uitkijken bij meisjes als Erica wordt ik snel zwak, gelachen met de dames die steeds meer lol hadden met 3 gekke brabos en ik denk als we er vaker kwamen dat het echt bal zou kunnen zijn daar. Louisa ex Heaven 7 niet gezien, BS weet jij meer ?
    Wel een paar hele lekkere lolita's en skinnies gezien, de overheerlijke Dorada precies mijn type en daar zet ik geld op in dat die losgaat op de kamer en natuurlijk schreeuwt Erica om een herhaling.

    Ik kom snel ( volgende week) terug en de anderen dachten er net zo over...denk dat als je meer dames kent de sfeer ook nog vele beter wordt en ik vind het achteraf toch veel vriendelijker en relaxter dan GT op me overkomt. Bovendien hadden we alle 3 erg goede dates en heb ik een verlanglijstje aan mijn LR bezoek overgehouden.Jammer dat ik Angel niet getroffen heb, die is ook verrukkelijk alleen al om naar te kijken. En waar is de mestreechse Milf gebleven?
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 6 december 2012 om 10:03

  33. Onderstaande 15 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 december 2012),Badslippers ( 6 december 2012),Big30 ( 6 december 2012),dbd67 ( 6 december 2012),gignnl ( 6 december 2012),Jansen ( 6 december 2012),LittleJoe ( 6 december 2012),Megaboob ( 6 december 2012),MichelJ ( 6 december 2012),rmjhexe ( 6 december 2012),rob45 ( 6 december 2012),Rudi_NL ( 6 december 2012),satanic surfer ( 6 december 2012),Ties85 ( 8 december 2012),Toulouse-Lautrec ( 6 december 2012)

  34. #70
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    BP ik hoef hier niets meer aan toe te voegen je hebt het omschreven zoals het was,ik heb mijn stukje maar in de prullenbak gegooid.
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  35. Onderstaande leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 december 2012)

  36. #71
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard Living Room - woensdag 05-12-2012

    Vervolg van: https://www.ijsberenforum.com/forum/...041#post293041

    Na mijn voortijdig vertrek bij Dolce Vita parkeerde ik tussen 17.00 en 18.00 uur mijn auto bij Living Room en liep naar binnen. Na het gebruikelijke omkleden en douchen de barruimte ingelopen.
    Na Dolce Vita voelde het direct als een verademing om hier te zijn.

    ----------

    Al een langere tijd was ik niet meer in LR geweest en wilde dus eigenlijk eerst eens rondkijken.
    Maar al snel werd mijn blijk gevangen door een nieuw gezicht bij de bediening achter de bar. Zo’n meisje achter de bar heeft altijd wat extra aantrekkingskracht. (Hoe kómt dat toch…)
    Wat een lekker ding in dat strakke zwarte livingroom-hemd en met dat pittige halflange bob-kapsel! Ik had dit hard werkende meisje daar zó weg willen plukken. Eerst maar eens wat bestellen dan maar. Ik boog me over de toog en vroeg, door de al luide muziek heen, om een cola.

    Ze keek me aan met een lief herkenbaar lachje. Gelijktijdig schoot er door me heen: Ik ken jou... ik ken jou… Hup, weg was ze alweer. Ze kwam terug met mijn cola en weer dat vriendelijke herkenbare lachje en ze bleef me even aankijken. “Heb je hier al eens vaker gewerkt” vroeg ik toen maar. Heftig knikte ze van Ja. “Hoe heet je dan” vroeg ik. “Ioanna” antwoordde ze. Shit! Ja natuurlijk! Ioanna! Wat stom dat ik dat niet zag. Maar ja, eerst blond en nu zwart haar, een andere coupe, andere kledij….. Ze moest lachen en stelde me gerust. Ze stond maar tijdelijk aan die kant van de bar. Gelukkig.
    Maar toch heb ik op deze avond wat méér bestellingen gedaan en heb haar natuurlijk gecomplimenteerd voor haar nieuwe kapsel.

    Toen wilde ik met het colaatje in mijn hand eerst eens een rondje gaan lopen, maar al snel werd ik op mijn schouder getikt. Ik keek om en stond oog in oog met een lachende Christina, óók al met een nieuwe haarspoeling. Christina was van zwart naar donkerblond getransformeerd. Ergens in een bericht van MJ in November had ik al gelezen dat Christina terug was, dus dit was geen verrassing. Toch zijn we er maar goed voor gaan zitten om bij gaan praten en bij te kussen. Het weerzien hebben beklonken met een kamergang en daarna zijn we, omdat het al flink avond geworden was en wij allebei hongerig, buiten in de tent ons bord vol laten scheppen.

    Ik kwam nog een haarspoeling tegen: Diana. Diana is nu zwart. Maar wat een ontzettend lekker lijf heeft deze meid toch, ziet er perfect uit. En na even wat flirten weer in de wetenschap dat dit lijf ook zo voelt. Ik ga dit meisje met haar brede Botox-lach toch eens een keer meenemen naar de kamer. Maar nu nog niet…

    Ik werd aan mijn arm getrokken. Alexia. Het blijkt dat Alexia zich toch heeft kunnen handhaven tussen al het vrouwengeweld. Toen ze hier pas was heb ik weleens met haar gekamerd, in de verwachting dat ze wel snel weer weg zou zijn. Ze was toen wat zijdelings aanwezig. Ze is niet de mooiste, maar heeft toch ook een lichaam dat zeker niet verkeerd is. Ik had het dus mis… ze is er nog steeds. Ja, ook dit soort meisjes heeft iets.

    Verder zag ik nog Casey en Tanja en dat een kleine Roemeens Huppelkutje waarvan ik de naam niet meer weet.

    Tijd voor iets nieuws:
    Dat vond ik bij Carina.

    Naam: Carina
    Nationaliteit/ Taal: Roemeens / Engels
    Leeftijd: 21 jaar
    Lengte / Gewicht: 1,70 m / 47 kg
    Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup, geen stevige staanders, maar wel goed voelend.
    Tatoeage / Piercing : Een naam, iets boven de rechterlies. / Geen
    Service: PZC, NMC, GFE, GND, TZ, vingeren
    Voordelen: Rustig, lief en met lange schaamlippen voor de liefhebbers.
    Nadelen: Geen

    Carina is een rustig slank Roemeens meisje van 21 jaar met lang zwart haar en een erg lief, mooi koppie. Net na het binnenkomen had ik al even wat met haar gekletst.
    Ze werkt zo’n 3 maanden in LR en gaat volgende week terug naar Roemenië voor een kerstvakantie. Het plan is om in februari weer terug te komen.

    Op de bank kwam ze lekker tegen me aan zitten want ze had het niet warm. Voor mij lag hier dus weer de mooie taak daar iets aan te doen. Uiteindelijk ben ik met dit buurmeisje een sleutel gaan halen voor een kamer op de begane grond.

    Carina heeft iets boven de rechter lies een naam getatoeëerd staan. Niet van een vriendje maar, zo vertelde ze, van haar twee jaar geleden overleden vader.
    Op de kamer ontpopte ze zich als een lekker knuffelding. PZC was wat beperkt. Het was wel een geil gezicht om te zien hoe ze telkens een grote drop kwijl uit haar mond liet ontsnappen die dan tergend langzaam langs mijn staander naar beneden gleed. Maar na een poosje wilde ze al die kwijl netjes met tissue weg gaan weg gaanvegen en op gaan ruimen.… Ik heb maar gezegd, dat dat écht nog niet hoefde en dat ze rustig door kon gaan. En dat deed ze ook gelijk weer.
    NMC was met dit meisje heel lekker, ook omdat ze me gelijktijdig met dat mooie koppie en die mooie ogen bleef aankijken, afwisselend met TZ-en.

    Daarna nog een beetje gezellig staan rommelen met dunne Roemeense met een bijna vlakke AA-cup en met benen die ze zó zwaar met baby-olie had ingesmeerd, dat je al uitgleed als je ernaar keek.

    En als afsluiter van de avond nog wat plezier gehad met de beter gevulde Jessica uit Argentinië, die is gezegend met een evenredig gevuld achterwerk. Daarom heb ik haar ter plekke maar uitgeroepen tot de miss Bumbum van Argentinië…

    Rond de klok van 24.00 uur naar huis vertrokken omdat er sneeuw en gladheid voorspeld werd. Dat merkte ik al op de autobaan waar ik plotseling een swiep maakte en mijn auto ternauwernood weer recht kreeg. Een stuk opgevroren weg, waar kennelijk nog niet gestrooid was. Ik schrok wel even en ben wat langzamer verder getufd.

  37. Onderstaande 11 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 december 2012),Badslippers ( 7 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012),gignnl ( 6 december 2012),Jack42 ( 7 december 2012),Jansen ( 6 december 2012),Megaboob ( 6 december 2012),MichelJ ( 6 december 2012),Rudi_NL ( 6 december 2012),satanic surfer ( 8 december 2012),Ties85 ( 8 december 2012)

  38. #72
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Gisteren nog even met paar vrienden LR bezocht en het was op de woensdag een avond met best veel dames.
    Ook het eten wa super de gehele avond tot 23.30 u was het kiezen tussen :

    Kaas soep met gehakt,Hutspot met zwiebeln en worst,Pasta of krebbs met saus,salade en chocolade pudding toe.

    Ja aan het eten kon het niet liggen als de avond mislukt zou worden.
    Ik ben met een Hongaarse dame mee geweest die het Johan Vlemmings fluitje bij mij wou uit proberen met 2 vingers.
    Omdat ik niet zo'n ontvanger ben en ook niet bij de belasting werk heb ik haar verteld dat ik in plaats van fluiten met mijn anus beter een geurraket kan afvuren als ze voor mijn gat wil gaan liggen.
    Ze snapte het niet zo dus heb ik haar maar flink langs de plinten genomen en de rest van het voorspel haar maar laten uitvoeren.

    Ook in de kino werd ik aangevallen door 2 meiden die dachten dat Jansen wel Lust had,ik heb nadat ze me aan mijn stok had hangen verteld met hun handen dat ik geen sex mocht hebben vanwege uitslag die besmettelijk was en je daardoor gaten in je vingers kan krijgen en haaruitval ? Hahah wat waren die 2 snel vertrokken en meteen tegenover de kino gingen ze de handen wassen. haha ( stomme wijven dacht ik )

    Toen ik later met de Hongaarse naar de kamer ging en hun voorbij liep zag ik ze denken van zo die meid raakt al haar mooie lange haren kwijt.

    Veel beren waren er niet omdat de meeste als ze vertellen te komen dan toch weer problemen krijgen met of overwerk of de chauffeur is het vergeten,maar geeft niet ik kom daar om te neuken en niet om te praten dan kan ik net zo goed even bellen.
    De naam van die hongaarse met lekker tieten en lange zwarte haren ben ik vergeten maar ze houd van je anaal laten fluiten op haar vingers.

  39. Onderstaande 10 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 december 2012),Badslippers ( 7 december 2012),Bosco ( 7 december 2012),Dalton ( 7 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012),Jack42 ( 7 december 2012),LittleJoe ( 7 december 2012),Megaboob ( 6 december 2012),MichelJ ( 7 december 2012),satanic surfer ( 8 december 2012)

  40. #73
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Vreemd gegaan…

    Alweer enige tijd geleden, het zal zo eind oktober geweest zijn, mocht ik op uitnodiging van een belendend forum een dagje gratis naar LR. Dat gratis behelst dan de entree, mocht ik van de diensten van de daar werkzame dames gebruik willen maken (en dat wilde ik) , dan moest ik dat helaas wel zelf bekostigen.
    Normaliter rijdt mijn auto uit zichzelf naar GT. Dit verdorven oord is mijn favoriete hang-out waar het hoerenpaleizen betreft, dus met recht mag ik zeggen dat het deze dag voelde als een beetje vreemdgaan.

    De heenreis duurde iets langer dan ik van te voren had ingeschat. Het bleek toch ietsje verder dan in eerste instantie gedacht. Aldaar aangekomen mijn auto nog net aan het eind van de straat kunnen parkeren. Het stond verder bomvol met auto’s van het op dit industrieterrein werkzame volk. ’s Avonds bij vertrek vond ik dit overigens minder geslaagd, daar mijn auto het enig overgebleven vehikel in dit deel van de duistere straat bleek. Een uitnodiging aan autokrakers welhaast. En dat met mijn laptop in de achterbak… Een eventuele volgende keer zal ik hier rekening mee moeten houden.

    Bij binnentreden – het was denk ik een uur of vier - allervriendelijkst ontvangen. Ik kreeg zelfs een rondleiding door een van de dvp’s, iets wat ik in GT nog nimmer heb gekregen. Onbewust – of bewust zo u wilt – ga je bij bezoek aan een onbekend kot, toch met GT vergelijken. Bij deze dan mijn bevindingen.

    De ‘zaak’ was wat kleiner dan ik had verwacht en het vrouwenaanbod bij binnenkomst nog wat gering. Later op de avond zou dit verbeteren, ofschoon er ook toen niet gesproken kon worden van een overweldigend aanbod. De dames zijn niet alleen minder in getal, ook het aantal nationaliteiten en daarmee toch een stukje diversiteit is lager. Roemenie is sterk oververtegenwoordigd in LR, en niet zelden zijn dat toch min of meer dezelfde types. Op zich niets mis mee, het zijn dikwijls beeldschone meiskes met een adembenemend figuur, maar ik hou wel van een beetje afwisseling. Het moet gezegd worden dat ik ook vanuit een optisch oogpunt de dames bij GT hoger inschaal dan die bij LR.

    Ik vind LR, ondanks dat GT ruimer is qua oppervlak, wat minder overzichtelijk, waarschijnlijk doordat het meerdere verdiepingen omvat. In GT loop ik graag (letterlijk) een rondje om het aanbod eens goed te inventariseren. In LR is dat minder eenvoudig. Door de mindere grootte heeft LR wel iets intiems in vergelijking met GT. Voor veel beren is dat wellicht een pré, maar ik voelde me er minder op mijn gemak, waarschijnlijk juist doordat het wat kleinschaliger en intiemer is. Je hebt sneller het gevoel dat de dames je zitten aan te staren en je in de gaten houden. Ik heb het blijkbaar toch liever iets anoniemer. Aan de andere kant geeft LR daardoor wellicht wat meer de gelegenheid tot een gesprek. Het volume van de muziek staat wat lager, dames lijken meer de tijd voor je te nemen. Het is allemaal misschien iets minder gehaast, alhoewel dat een indruk is die een ieder anders kan ervaren.

    De badder faciliteiten in LR zijn beter dan in GT. Meer ruimte, groter, beter. Hier kan GT nog wel wat verbetering gebruiken. Dit kan niet gezegd worden van de kino, want die is in LR nauwelijks groter dan een doorsnee peeskamertje. Mijn verblijf in deze ruimte was dan ook van zeer korte duur.

    Het voedselaanbod – althans bij het avondeten – had duidelijk minder variatie. Kwalitatief vergelijkbaar had ik de indruk, maar het was schnitzel met bloemkool of schnitzel met bloemkool. Uiteindelijk maar voor de schnitzel met bloemkool gekozen… De eettent in LR ervoer ik als een tikkie benauwend. Is bij GT beter geregeld, maar die hebben daar ook de ruimte voor. Qua buitenruimte is het sowieso geen vergelijk, maar dat kan niet verrassend zijn. Vooral in de zomer is dit een sterk pluspunt van GT.

    Wat sessies betreft heb ik het overigens best naar mijn zin gehad in LR. De eerste sessie was met de Roemeense (het kon ook haast niet anders…) Tanja. Een absolute spetter van een meid en nog lief ook. Op de kamer ook helemaal niets mis mee, maar ik miste wat persoonlijkheid. Een beetje ‘gewoontjes’ voor een zeer ervaren wandelaar. Kan zijn omdat het onze eerste keer was, dus ik verbind daar verder geen enkele conclusie aan anders dan dat het een hele lieve mooie meid is en dat de sex meer dan prima was.

    De tweede – en laatste – sessie was – jazeker – wederom met een Roemeense. Deze sessie is meer het vermelden waard dan die met Tanja. De dame in kwestie heette Sophia en is eigenlijk niet mijn type. Ze is wat voller dan waar normaal gesproken mijn voorkeur naar uitgaat en er waren zeker ook mooiere meisjes aanwezig die dag, maar toch bleek het zeker geen verkeerde keuze. Nadat ze naast me was komen zitten heb ik bijna een uur met haar zitten kletsen over van alles en nog wat en zeker niet oppervlakkig. Gedurende al die tijd van haar uit geen enkele poging mij te overreden tot een kamerbezoek. Na een uurtje was ik toch wel dusdanig onder de indruk van haar dat ik haar wel nader wilde leren kennen. De combinatie van haar mooie ogen en haar warme uitnodigende zoenen was overtuigend genoeg om met haar een kamer op te zoeken. Daar bleken haar bedprestaties echt geweldig. Haar heerlijke warme, vochtige zoenen bleven niet beperkt tot opwarmertje om je in haar val te doen lopen. Oraal was Sophia zondermeer superieur aan vele collega’s van haar (echt topklasse) en ik denk dat er weinig was dat niet met graagte door haar werd uitgevoerd om het mij ernstig naar mijn zin te willen maken. Toppertje dus! Uitstekend uurtje mee volgemaakt.

    Alles beschouwd moet ik concluderen dat ik GT prefereer boven LR. Deels komt dat door de bekendheid, maar vooral door andere aspecten, variërend van damesaanbod en sfeer tot faciliteiten en overall impressie. Dat betekent zeker niet dat LR niks is. Dat is toch vooral iets van persoonlijke voorkeuren. Ik zal niet zeggen dat ik niet meer terug zal komen in LR. Dat is te kort door de bocht. Ik heb echter het vermoeden dat wanneer ik de keuze heb tussen een dagje LR en dagje GT, mijn voorkeur uitgaat naar het laatste.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  41. Onderstaande 9 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 december 2012),Badslippers ( 7 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012),Jack42 ( 7 december 2012),Jansen ( 9 december 2012),MichelJ ( 7 december 2012),molaar ( 7 december 2012),satanic surfer ( 8 december 2012),Znipper ( 8 december 2012)

  42. #74
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:58
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.273
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    DONDERDAG 6 DECEMBER X-MAS PARTY.

    Deze keer rij ik eens een keer niet alleen naar Duitsland want maatje Markus wil na mijn wilde verhalen ook met eigen ogen zien wat er loos is in de Duitse saunaclubs.
    We hadden ons voorgenomen om bijtijds naar LR te gaan en zodoende arriveren we iets voor tweeen en rammelen we aan de poort die openzwaait en tevens een passerende dame binnenlaat.
    Er volgt een gezellig babbeltje met de theke en we krijgen een welkomsdrankje aangeboden.Ook de manager Uwe schud ons de hand.
    Na de gebruikelijke transformatie van burger naar ijsbeer betreden wij het bargedeelte waar het natuurlijk te doen is.Het ziet er al beregezellig uit en de ongeveer 20 meiden zijn al in een uitgelaten stemming.Veel beren zijn er op dat moment nog niet.Ik zie dat de DJ al volop plaatjes draait en een stelletje meiden dansen vrolijk rond de danspaal.We zitten even aan de bar om wat te drinken en te aclamatiseren.Al snel zitten er twee dames naast ons die graag willen kameren maar we besluiten eerst wat te gaan lunchen, samen met CUPIDO die inmiddels ook aan is gekomen en zich los moet rukken van al die meiden die hem komen begroeten.
    We bestellen alle drie een ommelet die zeer goed smaakt en met wat verse broodjes erbij voel je je weer een fitte ijsbeer.
    Na wat gebabbel lopen we weer naar binnen waar ik al snel TANJA zie,en ze weet zich nog goed te herinderen wanneer ik met haar voor het laatst naar de kamer ben geweest en dat was met de carnavalparty veel te lang geleden dus ik laat haar meteen een sleutel halen want deze meid heeft een goede service.
    Na een ontspannend uurtje met TANJA die overigens buiten haar goede zoen,pijp en neukwerk ook voortreffelijk kan masseren.Ze verteld me dat ze volgende week weer op familiebezoek gaat naar Roemenie en dat ze haar sexy luipaardpakje mee terug zal nemen wat ze afgelopen carnaval aan had.GRRR verheug mij er op.Tijdens ons samenzijn begint er ineens een kerel te schreewen of zijn laatste uur heeft geslagen.Tanja vertelt dat de kerel dat altijd doet als hij klaarkomt en daarom gaan de dames altijd met hem naar de benedenverdieping wat het geluid dempt.Even later loop ik met Tanja via de lockers naar boven waar miijn maatje aan de bar zit en zich verlekkert aan haar.Stel hem voor aan Tanja en even later verdwijnt hij met haar.Bij de ingang zie ik een lekkere donkere dame zitten waar ik op afloop en zij stelt zich voor als VITORIA uit Cuba.Even babbelen we wat en ze heeft een lekkere body met voor mij de juiste vormen.Toch zeg ik haar dat ik eerst ga recuperen en me op ga frissen maar dat ze me terug zal zien.Ik.loop naar beneden waar ik mij douch en besluit om toch even in de jacuzzi te gaan zitten die goed heet is met gelukkig niet te veel chloor.Ik kijk naar de masseurs die bezig zijn helaas zie ik die Thaise niet die ook hier schijnt te werken getuige eerdere verhalen.
    Dus maar weer naar de bar waar ik Cupido en Markus tegenkom en we gaan eerst gezamelijk maar een hapje eten want er is tot vijf uur friet vertelt Cupido.Lekker bordje friet naar binnen gewerkt met een biertje erbij en vlug weer naar binnen toe waar de feeststemming al tot een kookpunt komt want de band Steven-K&Friends maakt zijn opwachting.Deze gasten weten werkelijk wat stemming maken is en betrekken de dames in hun optreden.De saxofonist steekt bij een uithaal zijn instrument regelmatig tussen de benen van een lekker mokkel.En even later word er een microfoon in de bilnaad van een klaarliggende geile meid gestoken en haalt Steven een meter lange hoorn tevoorschijn die hij richt op de microfoon,hij begint te blazen en een prachtig laag geluid vult de ruimte.Door de vibrations die hij produceert begint de meid te kronkelen.Even onderbreekt Steven zijn blaaspartij en de microfoon word in het vochtige kutje van haar geplaatst en Steven richt zijn meterlange blaaspijp en je ziet ze genieten terwijl ze klaar word gespeeld met de blaaspijpvibarations.
    Deze Steven K en zijn maatjes brengen een fantastische interactieve show en zingen kunnen ze ook goed.Hierna volgt een striptease act van een kerel verkleed als kerstman maar mijn aandacht glijd alweer af naar Vitoria die mij langs achter lekker beetpakt en besluit om meteen met haar te gaan kameren.
    Op de kamer aangekomen (zonder raam) vind ik dat een half uurtje genoeg is voorlopig.Eerst deze dame maar eens testen.
    Ze begint me eerst te masseren wat ze heel behoorlijk doet, probeer haar daarna op te warmen en lik haar tepels en zak af naar haar spleetje om haar te beffen.Maar wat mij teleursteld is dat er bij deze Cubaanse geen vlam in de pan slaat (Is ze wel Cubaans?)Verder wel een redelijke sessie waar ze mij lekker pijpt en bovenop mijn paal komt zitten maar echt nat word ze niet dus ik besluit haar doggy te nemen waarna ik enige minuten later spetterend klaarkom want haar kontje is wel lustopwekkend zoals van vele latinas.Ik laat het bij het half uurtje en na gedoucht te hebben vermeng ik me weer in het feestgewoel.Ik kom even later GT-Junky tegen,we schudden de handen en ook hij vermaakt zich opperbest.Even over maatje Markus,het is de eerste keer dat hij naar een saunaclub is geweest en het is hem zeer goed bevallen en hij heeft drie keer naar tevredenheid gekamert. LR vind hij een prachtige club met mooie meiden maar dat is natuurlijk met de gekleurde bril gezien want verder kent hij geen andere saunaclubs maar dat zal snel veranderen.

    SAMENVATTEND:
    Een leuke entertaintmentvolle partydag met als hoogtepunt Steven-K.
    *Goede tot zeer goede dames line up en ook heel gevarieerd voor ieder wils wat.
    *Veel lekker hapjes en drankjes en alles even goed verzorgd.
    *Het geluid was deze dag goed verzorgd en goed van kwaliteit (wel hard) maar zonder te vervormen.
    *Een goede sessie met Tanja en een redelijke sessie met Vitoria.

    Bij het verlaten van de club krijgen we ieder een fles wijn met een kortingskaartje 5e en er word gevraagd of we tevreden zijn,dat zijn we helemaal en we beloven snel terug te komen.

    Tot de volgende keer in Saunaclubland.

    Hier nog het bloasinstrument van STEVEN-K.
    Attached Images Attached Images

  43. Onderstaande 9 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 9 december 2012),bad pritt ( 8 december 2012),Badslippers ( 8 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 9 december 2012),gignnl ( 8 december 2012),Jansen ( 9 december 2012),LittleJoe ( 8 december 2012),molaar ( 8 december 2012),satanic surfer ( 8 december 2012)

  44. #75
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Victoria is denk ik afrikaans/nigeriaans...en doet alles te passie -en illusieloos profi, schluessel binnen 1 minuut, maar ik ben bezig haar te ontdooien wie weet, wat dit meisje aan potentiaal heeft volgende week weer even in de microwave leggen

  45. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    rob45 ( 8 december 2012)

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60