Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Weergegeven resultaten: 101 t/m 123 van 123
  1. #101
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    9 maart 2024 @ 13:41
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    71
    Discussies
    9
    Thanks
    10
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Ja, das Mädel ist mir auch aufgefallen. Laut telefonischer Auskunft von Manni1A war das Janel (Deutschland). Genaue Schreibweise des Namens und paspoort werden von ihm noch nachgereicht...
    Ich denke, dass Mädchen war nicht deutsche, sondern rumänische und kam sehr desinteressiert installiert aber ich bin neugierig über die Definition von manni..

  2. #102
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasnietzofijn Bekijk bericht
    Ich denke, dass Mädchen war nicht deutsche, sondern rumänische und kam sehr desinteressiert installiert aber ich bin neugierig über die Definition von manni..
    Hoewel Manni1A soms een beetje blauw ingesteld is weet hij wel het verschil tussen een Duitse en een Roemeense
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. Onderstaande leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (28 december 2012)

  4. #103
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasnietzofijn Bekijk bericht
    Blond, halflang haar, superslank ik schat 1.75 en van roemeense komaf. Had afgelopen zaterdag een wit t shirt met ontblote schouder en zwarte string.wee
    Ik denk dat Willi69 gelijk heeft. Vrijdag zat ze geruime tijd beneden met haar Handy te spelen, een blonde Duitse.

  5. #104
    Geregistreerd
    27 september 2012
    Last Online
    9 maart 2024 @ 13:41
    Locatie
    Hofstad
    Berichten
    71
    Discussies
    9
    Thanks
    10
    Thanked
    23 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Ik denk dat Willi69 gelijk heeft. Vrijdag zat ze geruime tijd beneden met haar Handy te spelen, een blonde Duitse.
    Dan heb ik me vergist. Ze reageerde niet op mijn steenkolen duits vandaar. vreemd dat ze nog geen recensie heeft loopt al zeker wat maanden rond

  6. #105
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasnietzofijn Bekijk bericht
    Klopt en dat was idd met hakken. Knappe meid maar wilde eerst wat recensies van haar opzoeken alvorens met haar te kameren maar wist niet hoe ze heette. Thanks!
    Het kenmerk van Diana zijn haar lippen. Die zijn namelijk opgespoten en daardoor behoorlijk geprononceerd. Ze loopt vaak te flaneren door de club en doet zich daarbij geiler voor dan ze op de kamer is. Polar77 heeft er zijn vuurpijl vaker op (in) gericht. Beetje wispelturige tante. Tja, Roemeens he! Heeft wel een gaaf lichaam, zeer slank en inderdaad lang (althans langer dan het gemiddelde).

  7. #106
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dasnietzofijn Bekijk bericht
    aber ich bin neugierig über die Definition von manni..
    Er recherchiert gerade noch vor Ort...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. #107
    Geregistreerd
    6 september 2010
    Last Online
    4 februari 2022 @ 00:54
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    16
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Ik ben er pas 1x geweest, vond het allemaal superleuk. leuke dames en de verhouding tussen de mannen was erg goed. enig nadeel vond ik dat er geen 'relax' zones aanwezig zijn. Hoewel ik een jonge gast ben vind ik toch persoonlijk het harde muziek hele tijd niet zo fijn. Vond het ook moeilijk om te praten met vrienden van me en vooral met de dames. De vrienden die vaker saunaclubs bezoeken hebben me wel gemeld dat bij andere clubs wel de zogenaamde relax zones zijn.

    Al met al superleuke club waarin ik kan leven :P

  9. #108
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tony58 Bekijk bericht
    Ik ben er pas 1x geweest, vond het allemaal superleuk. leuke dames en de verhouding tussen de mannen was erg goed. enig nadeel vond ik dat er geen 'relax' zones aanwezig zijn.
    Ja klopt. Het is de barruimte waar het te doen is en daar staat de muziek hard. Toch zijn er wel wat mogelijkheden te creëren zoals de bankjes beneden in de buurt van de saunaruimte. Ook het bankje tegenover de theke wordt vaker gebruikt om de muziek te ontvluchten evenals de bioscoop natuurlijk. De minst opwindende ruimte is de tent daar kun je natuurlijk ook even bijkomen. Niet ideaal maar wel mogelijkheden. Tenslotte kun je gebruik maken van de sauna of de whirlpool eventueel in gezelschap van een dame.

  10. #109
    Geregistreerd
    6 september 2010
    Last Online
    4 februari 2022 @ 00:54
    Berichten
    28
    Discussies
    1
    Thanks
    16
    Thanked
    5 in 3 posts

    Standaard

    Ooh die plekken beneden vond ik een beetje benauwd, maar gelijk heb je ze hebben voor mogelijkheden gezorgd en dan moeten we dankbaar zijn. Het is een leuke club met aardige employees..

  11. #110
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Gisteren weer naar de LR vertrokken met mijn broer voor een geheime opgeroepen spoed-meeting van Badslippers, want de goeie man was zwaar gestrest en overspannen door de Miss Ijsbeer verkiezingen. Pistole Pete en Sonny zouden ook aanwezig om de notulen op te nemen en de taak van Bluebear over te nemen, die schijnt van zijn papuscha niet in een andere club mogen te komen dan PHG. 15:30 stonden mijn broer MichelJ en ik voor het hek en werden we binnengezoend door de theke en Yvon. Snel naar beneden en daar zagen we PP al zich omtoveren tot ijsbeer. Mijn broer de computer-nerd moest eerst PP helpen met zijn I-pad, zodat hij in tip-top conditie zou zijn om de meeting te kunnen registreren.

    In die tussentijd zat ik met Yvon op schoot te sjetten met Alexia/PHG die me al heel de ochtend had geprobeerd toch naar happy te komen met mijn broer. Mijn schatje Bea voelde zich niet lekker en had buikpijn en daardoor nauwlijks geslapen, haar period stond voor de deur. Dus haar de sleutel laten halen en een aantal uren laten slapen. Ben daarna met Yvon de wirlpool ingedoken die klaagde dat ze het koud had en zich verveelde, heb haar toen maar laten spelen met mijn dobbertje. Pfff....ik lijk wel een sociaaltherapeut daar. Na 'n half uurtje kwamen PP, MJ en een PP-meisje ons ongevraagd vergezellen in de bacterie-bak. Mijn broer melde dat het up-daten van PP zijn I-pad niet gelukt was, dus big problem. En tot mijn stomme verbazing zie ik PP als een soort zee-olifant rondrijfen in de wirlpool. Nah.... dat was echt geen porum dus wij eruit.

    Daarna eten in de tent met Yvon, gekookte aardappeltjes, rode bietjes, en gehaktballetjes met champignonsaus. Klinkt smerig volgens sommige maar ik vond het heerlijk. Na 'n uurtje uitbuiken met een bakkie en Yvon op schoot haar de sleutel laten halen. wij naar boven, die grote kamer met dat grote hoekbankstel.

    Op een gegeven moment lig ik haar prachtige vleermuis te likken als Lassie en word er keihard op de deur gebonkt. Van schrik springt Yvon op en doet de deur open. "Boscooooo what are you doing there?" word er gegild. Diana/Adriana en Mary springen volledig gekleed in hun cassuel kloffie ook boven op het bed. Hoop lol en lachen natuurlijk want ik lig daar met mijn pik omhoog. Ze kwamen ff Mary's kleding ophalen en afscheid nemen. Na 10 minuten vond ik het wel lang genoeg geduurd te hebben, en die 2 poedels eruit getrapt. Daarna konden Yvon en ik verder met waar we bezig waren.

    https://www.ijsberenforum.com/forum/...118#post296118

    Terug beneden in de kamer voegden we ons bij mijn broer en PP, het wachten was op Sonny en Badslippers. Sonny kwam gelukkig op tijd en gaf Yvon een tongzoen, mij een tongzoen en PP en MJ een hand. Aan Sonia vroegen we waar godverdergodver nu eens die vent van der kwam. Geirriteerd wilde ze dat godverdergodver ook wel weten!! Half uur later was daar dan eindelijk die kale streskip van een Badslippers. Begint hij daar meteen te zwaaien met zijn armen en wartaal uit te slaan. Niemand begreep erwat van....ze bril was beslagen en er kwam stoom uit zijn oren!! We hebben hem toen maar snel in de armen van zijn pannenkoek geduwd, zodat hij wat zou kalmeren. Meteen sleepte ze hem mee aan zijn oren naar een kamer en wij wisten dat de spoed-meeting voor minimaal 3 uur was uitgesteld.

    Ruim 3 uur later....met mijn schatje Bea zou het niet meer goedkomen die dag. Ik zit samen met mijn broer op een bank, en we hebben allebei een Roemeentje op schoot om mee te dollen en onzedelijk te betasten. Ik met Chantal en mijn broer met Betty. Komt Badslippers duidlijk relaxer dan daarvoor. PP en Sonny waren toen afwezig wegens andere bezigheden. Badslippers wilde van ons weten wat te doen met de Miss ijsbeer verkiezingen, Hij werd helemaal gek van de omkoop-pogingen, coruptheid en dreigementen van verschillende ijsberen.

    Maar tja... MJ en Bosco hebben op dat moment ieder een geil Roemeentje op schoot. Mijn Roemeentje zit ook op dat moment met haar tong in mijn bek en met haar hand onder mijn badjas laba laba te doen. Dus ik zeg, "Badslippers.....het interesseert mij geen ene fuck wat je ermee doet......zoek het lekker uit!". Mijn broer MJ zei ook iets van"pleur lekker op met je stomme vragen....Badslippers". En weer ging die Badslippers helemaal over de rooie, hij schreeuwde nog iets van "geile luie tering honden....jullie zijn ontslagen...ik doe alles alleen en jullie hebben geen inbreng meer!! Dictator Badslippers rulezz" !! En met een bloed doorlopen kop liep hij stampvoetend weg.

    Ben daarna met Chantal nog 'n lekker uurtje gaan kameren, afscheid genomen van Bea en Anca en om 2:30 stapten PP, mijn broer en ik de deur weer uit. Badslippers niet meer gezien.

    Sorry Badslippers.

  12. Onderstaande 16 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 januari 2013),Badslippers (30 december 2012),ButtinSky (31 december 2012),Carpe Momentum (30 december 2012),gignnl (31 december 2012),Iamlonely (30 december 2012),Jack42 (30 december 2012),LittleJoe (31 december 2012),Megaboob (30 december 2012),MichelJ (30 december 2012),Pistol Pete (30 december 2012),rob45 (30 december 2012),Rudi_NL (30 december 2012),satanic surfer (30 december 2012),Wijze grijze (30 december 2012),Willi69 (30 december 2012)

  13. #111
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    728
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.008 in 361 posts

    Standaard

    Jahresabschluss am Samstag mit zahlreichen bekannten Kollegen. Ich erinnere mich an frühere Jahre im Happy um diese Zeit, in der man froh war überhaupt eine halbwegs attraktive Frau anzutreffen. Meistens saß man da mit vielen Männern in der Bar und kämpfte um jede verfügbare Frau. Wenn man über die "gute, alte Zeit" redet, sollte man dies auch nicht vergessen. Keine Ahnung wie es zeitgleich im Happy aussieht, aber dieser Samstag war für mich auch wieder einmal der Beweis, dass 1000 Eisbären und 110 Frauen im GT nicht zwingend den besten Club ausmachen.
    Grob geschätzt waren es gestern immerhin 55 Frauen im LR und eine passende Anzahl Männer - Die Wartezeiten auf Zimmer lagen bei 10 Minuten. Ein Zeichen für guten Betrieb, ohne das es überfüllt ist. Tagsüber waren deutlich weniger Frauen da (30?) - und auch deutlich weniger Männer. Es war immer ein gutes Verhältnis.
    Viel wichtiger für mich: Schon tagsüber hatte ich keine Mühe, mit Tina eine höchst attraktive Frau zu buchen, die ich für mich als eine Optik 10 einstufe und da wir uns mittlerweile auch verstehen, ist auch das Zimmer für mich eine 9 (trotz zweier Versuche gestern fehlen ein paar Prozent zur Perfektion). Leider will sie den Laden und das Land vorerst verlassen. Too bad.
    Gegen Abend war dann wieder Top Model Tag - Kollege M wollte sich gegen Mitternacht wohl wund buchen, um die drei blonden (deutschen?) Models mit russischen Wurzeln auch noch irgendwie abzuarbeiten vor der Jahreswende.
    Ich hab für meine Verhältnisse auch mehr gemacht als nötig, dazu eine schöne Massage beim besten Masseur, ein paar leckere Königsberger Klopse, ein heißer Sauna Aufguss am Rande des Wahnsinns und viele gut gelaunte Mädchen und Männer. Runder kann man das Jahr nicht abschließen, finde ich. Happy Next Year

  14. Onderstaande 8 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 december 2012),bergm550 (30 december 2012),ButtinSky (31 december 2012),Manni1A (30 december 2012),MichelJ (30 december 2012),Robin (30 december 2012),Rudi_NL (31 december 2012),Willi69 (30 december 2012)

  15. #112
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Keine Ahnung wie es zeitgleich im Happy aussieht...
    Zumindest für Freitag steht das hier... :wink:
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. #113
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Coco stond met behoorlijk wat inkijk achter de "Theke" haar lippen te "Glossen" waarbij ze zwoel in de spiegel keek en zei: "Spieglein, Spieglein an der Wand, wer ist die Schönste im ganzen Land?" En de spiegel antwoordde: "Coco, du bist die Schönste im land aber der Herr Badelatsche der jetzt vor deine Nase steht ist tausendmal schöner. So gib ihm schnell einen Bademantel und einen Schlüssel". Zo gezegd zo gedaan en even later denderde ik de huiskamer binnen op zoek naar het gespuis wat zich voorzitter en lid van de "RvT" noemt. En ja hoor. Daar zat het schuim der natie zich in de zetels te vermaken met over hen heen gedrapeerd als een Perzisch tapijt de bevallige Yvon met "Killer Body" en dito borstjes. Limonadebier binnen handbereik. Juist toen ik ze tot de orde wilde roepen brulde Bosco door het etablissement: "Zeg Badslippers, wat komt er uit je oren? Is dat rook of stoom?" Waarop MichelJ nog eens toevoegde: "BS, je kop is zo paars als een afgeknepen eikel. Jongen, neem die Miss verkiezing niet te serieus". Dit was de druppel waarop ik beide heren duidelijk maakte dat ze hun biezen konden pakken en ontslagen waren voor al hun taken. Net op dat moment kwam Sonny aangelopen die eerst de muil van Bosco uitlikte ter verwelkoming, vervolgens MichelJ als een loopse teef aan zijn slurf ging likken ter begroeting en tenslotte mij aan mijn kleine pik begon te trekken.


    Wat een volk is het toch. Ze kunnen beter een voorbeeld nemen aan de Roemeense "Cleaning Crew" die zich voor een fooi uit de naad werken. Even een tussendoortje. Die Roemeense poetsboys zijn toch verrekte goeie klootzakken. Ik zet mijn zweetlaarzen altijd boven op de "Lockers" want wie wil er nou pentrante zweetlucht aan zijn kleding. Nou vond een vertrekkende proleet het wel leuk om mijn dure slangelederen laarzen in zijn kast te stoppen en met zijn polsband af te sluiten. Hij werd echter betrapt waarop de "Cleaning Crew" mijn laarzen veilig stelde in hun rommelhok. Toen ik in de nacht ging aankleden dus schrikken want ik zag het doembeeld al dat ik op mijn badslippers naar huis kon. Naar het hok van de intereieurverzorgers gelopen en gevraagd. Ja hoor, zij hadden ze. Lars kwam er nog bij en vertelde dat het toch veiliger was om alles op te bergen. Tevens zou hij de grappenmaker volgende keer aanspreken en eventueel de toegang ontzeggen want hij had van de "boys" gehoord wie het was. Kortom, kordate actie. Hij vertelde ook nog eens hoe ze omgingen met als een gast zijn "locker" vergeet af te sluiten. Een poetsman blijft in de kleedruimte om de boel in de gaten te houden en de ander gaat een reserve polsband halen om te sluiten.

    Over mijn escapades kan ik kort zijn. Er waren aanzienlijk minder dames en jammer genoeg veel meer ijsberen. Zo'n beetje de gehele avond in het gezelschap van Sophia doorgebracht en handje vastgehouden. Nog een saillant detail van de vorige week: we zaten op een bank naast de gokkast en ik werd geil van haar decolletée en zat met een halve stijve opgescheept. Zij merkte dat en zei ondeugend: "We should do something about that". Waarop ik reageerde met: "Here? I think you are bluffing". "Wanna bet?" zei de wulpse heks provocerend en ik met mijn stomme kop: Sure, I put in a fifty", in de veronderstelling dat het van deze nette dame grootspraak zou zijn. Ze boog zich geil naar voren en begon me daar toch aan mijn lul te snorkelen. Nou heb ik geen bezwaar tegen wat openbare seks maar om haar ter plekke de mond te vullen wilde ik haar niet aan doen dus na een poos toch maar de kamer op want de sleutel had dit zakenvrouwtje al geregeld. Vanzelfsprekend was de vijftig euro voor haar. Laat op de avond hielden de pannenkoeken weer alle kamers bezet en zijn we op ons gemak in de "Kino" gaan liggen. Doen we wel vaker en daar hebben we vaak de beste seks. Lekker wat standjes, volop orale verwennerij en die lelijke armoedzaaiers in de banken maar loeren en rukken aan hun verschrompelde pik. Op de kamer was het ook weer dolle pret. Normaliter ben ik na een kwartiertje neuken wel van mijn lading af maar nu geraakten wij beiden "In the Zone" waarbij we zo'n dikke drie kwartier aan een stuk geneukt hebben.

    Ondanks de geringere opkomst was het wederom goed toeven in de huiskamer. Gewoon super relaxt. Later op de avond zaten MichelJ en Bosco als een stelletje pedofielen weer met zo'n minderjarig kind op de schoot. En maar aan die vleermuisjes voelen. Even aan de bar gaan zitten om het geteisem wat in de gaten te houden en daarna maar op het bier gevlogen want mijn schatje was in geen velden of wegen te bekennen dus mijn leed verzopen. PP zag ik ook een paar keer in het voorbijkomen met een 18-jarige die hij naar bed bracht en waarschijnlijk ging voorlezen uit zijn sprookjesboek.

  17. Onderstaande 19 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 1 januari 2013),bergm550 (30 december 2012),bosbeer (30 december 2012),Bosco (30 december 2012),ButtinSky (31 december 2012),Dalton (31 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 5 januari 2013),gignnl (30 december 2012),Jack42 (30 december 2012),LittleJoe (30 december 2012),Megaboob (30 december 2012),MichelJ (30 december 2012),molaar (31 december 2012),Poppalarge (31 december 2012),rob45 (30 december 2012),Rudi_NL (31 december 2012),satanic surfer (31 december 2012),Wijze grijze (30 december 2012),Willi69 (31 december 2012)

  18. #114
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Gegen Abend war dann wieder Top Model Tag - Kollege M wollte sich gegen Mitternacht wohl wund buchen, um die drei blonden (deutschen?) Models mit russischen Wurzeln auch noch irgendwie abzuarbeiten vor der Jahreswende.
    Nachdem ich ja vorher schon die süsse Jasmin (R) und die rassige Jedina (D - typisch deutscher Name ) gebrucht hatte, langte es bei den drei blonden Models gerade eben noch für die umwerfende Kia (D). Eine von den dreien hat wohl russische Wurzeln (Sina?), aber ein holländischer Kollege war mit dem Service später nicht ganz zufrieden. Trotzdem in der Tat erstaunlich, wie groß das Angebot an reizvollen Frauen auch so kurz vor Jahresschluss im LR noch war.

    Ich hab für meine Verhältnisse auch mehr gemacht als nötig, dazu eine schöne Massage beim besten Masseur, ein paar leckere Königsberger Klopse, ein heißer Sauna Aufguss am Rande des Wahnsinns und viele gut gelaunte Mädchen und Männer. Runder kann man das Jahr nicht abschließen, finde ich. Happy Next Year
    Bei drei Nummern war's auch für mich mehr als rund, den besten Masseur habe ich diesmal anderen Kollegen überlassen, die Königsberger Klopse hat Küchenchef Olli auf individuellen Wunsch sogar in leckere Frikadellen verzaubert, drei (?) klasse Sauna-Aufgüsse, alte Bekannte und gute Laune - (fast) perfekt.

    So kann es im neuen Jahr weitergehen.

    Happy New Year

    Kleine Ergänzung noch zum vergangenen Donnerstag (27.12. - ja, da war ich auch im LR ): Da hat DJ Tony zwischenzeitlich perfekte Musik aufgelegt. Normalerweise finde ich DJ's in den Clubs überflüssig, egal ob in Villa, LR oder PHG - mir reicht eine vernünftige Playlist. Aber am Donnerstag hat Tony wirklich eine klasse Stimmung erzeugt

    Manni1a

  19. Onderstaande 6 leden hebben Manni1A bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (30 december 2012),bergm550 (30 december 2012),Boy69 (31 december 2012),ButtinSky (31 december 2012),gignnl (31 december 2012),Rudi_NL (31 december 2012)

  20. #115
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Onverwacht en ongepland parkeerde ik om 14:20u bij LR.



    Zat voordien nog rustig te chatten met MJ, Bosco en PP die plannen hadden om naar LR te gaan om de laatste paar roemse plat te leggen voor het einde van het jaar. Ze vroegen me nog of ik ook plannen had om naar LR te gaan, niet dus, kon onmogelijk weg.
    Effe later schoot m’n vrouw in een Spaanse colère en kreeg ik de volle laag voor wat weet ik allemaal.
    Dacht dat is zo wel over, vrouwen in de overgang hebben dat zo nu af en toe, maar het ging van kwaad naar erger zodat ik me snel aankleedde, mijn sleutels pakte en in de auto stapte.
    Het bad dat ik wauw nemen maar vol en ongebruikt achter gelaten. Moest dringend wat stoom aflaten, met je vrouw een veldslag leveren kun je toch niet winnen. Auto starten, GPS instellen en de vrouw in de deuropening achterlatend die me nog luidkeels een paar verwensingen naar mijn hoofd slingerde, gelukkig overdonderde het gebrul van mijn koude motor het gekrijs van de vrouw.

    De altijd vriendelijke ontvangst van Emanuel maakte me al direct wat vrolijker.
    Zoals altijd eerst een koffie aan de bar nuttigen en eens rondkijken wat er voor vrouwelijk schoons aanwezig was. Waren een 15tal dames en denk een 10tal beren in de club, dus vrij rustig.
    De lijn-up was meer dan behoorlijk met veel nieuwe gezichtjes, waarbij een blonde slanke dame me wel direct opviel. Na het eten van een omelet die me deze keer niet smaakte (keuken treft hierbij geen schuld), ik zat nog vol stress door de hoogoplopende ruzie met de vrouw.


    Effe later me toch even proberen te ontspannen en te relaxen in de sauna en een koude douche nemen ( een gewoonte van me) Fris en monter verscheen ik weer in de lounge en trok me met een Becks Ice terug in de sofa achterin. De dames monsterde me wel of ze een poging zouden wagen maar besloten wijselijk van het niet te doen, behalve die nieuwe blonde. Ze kwam naast me zitten en stelde haar beleefd voor (naam ben ik ondertussen ook weer vergeten), een leuke verschijning en zoals ik later kon vaststellen een toppertje wat betreft boekingen. Maar het zou niet voor vandaag zijn en dat lag volledig aan me zelf, vandaag is er maar eentje die me wat troost zou kunnen leveren!



    Uwe kwam informeren of alles naar wens was, wat ik bevestigde, toch moet hij gemerkt hebben dat ik wat miste en zo als me later door A werd verteld had hij haar opgebeld met de boodschap om als de bliksem naar LR te komen om me te troosten. (wat een servies!)



    Ondertussen waren het trio MJ, Bosco en PP ook aangekomen en stonden midden de toog te keuren wat de dag zou kunnen brengen. PP zo eindelijk eens vreemd kunnen gaan nu dat Lara op vakantie was en hij keek er duidelijk naar uit om een nieuw PP-meisje te rammen. Zelfde kon je van Bosco zeggen met Bea op vakantie. Geamuseerd bekeek ik dat allemaal van op een afstand, benieuwd hoe de ervaren ijsberen alles zouden aanpakken!
    Het duurde echter niet lang genoeg of ze kregen me in de mot, shit kans om het trio onverlaat te kunnen betrappen op vunzigheden die mooi op het forum zouden kunnen gepost worden was hierbij verkeken.
    Vriendelijk begroete ik hun dus maar, ze keken verbaasd dat ik er was. Nu kort uitgelegd wat er gebeurd was en dat ik me daarvan totaal onschuldig pleite. Maar ze wilde me dus niet geloven!



    Emanuela verscheen in de gang van de lounge en knikte voor anderen ongemerkt naar me, het teken dat A de building had betreden. Het trio zwermde ondertussen ook uitelkaar op zoek naar wat bruikbaars.
    A kwam snel bij me zitten zich uitgebreid excuseren dat ze zo laat was, ze wist niet dat ik kwam en ik had haar ook niet per sms op de hoogte gebracht. No problem antwoorde ik. Na 20min haar gezegd dat ze maar een deal moest voorstellen en ze was voorzichtig en niet inhalerig, dus ik aanvaarde de deal.



    Ze zou een rustige kamer proberen vast te krijgen, 22 boven bij de ladies. Langzaam op gang komend door wat knuffelen en zoenen zei ze plots na een uurtje dat ze haar dagen had, maar dat het totaal geen probleem was. Nu ik had al gewaarschuwd moeten zijn want toen ik haar zag merkte ik dat haar borstje toch groter waren dan anders. Eigenlijk zag ik het totaal niet meer zitten om nog seks te hebben en alluwel ik als schipper van mijn vader het gezegde mee kreeg “dat een goede zeeman op alle zeeën vaart dus ook de rode zee”, vond ik er niks aan.
    Optie was om de kamer te verlaten en iets anders te zoeken of te blijven. Maar ik was totaal niet in de mood om nog iets anders te zoeken en besloot om te blijven een mindere sessie in koop nemen.
    Toch effe geprobeerd haar voorzichtig te likken, maar merkte al snel dat het niks zou worden. Neuken was ook al een probleem, een kut zo droog als kurk en ondanks wat glijmiddel dat ik altijd verfoei en 3 kapotte banden, telkens met de handrem op neuken is verdammed niet simpel. Een onverwacht aanbod van haar waar ik al lang op zat te geilen ging ook niet, kond het niet over mijn hart krijgen haar te verscheuren als een ongelikte beer (ze vertelde me van de avond ervoor dat een Duitser haar brutaal bij de haren had gegrepen en zijn ding volledig in dat kleine mondje had trachten te porren ( so ein Unverschämtheit) iets wat ik totaal niet kan begrijpen van sommige mannen)
    Nu ik heb toch mijn plezier gehad met A, niet totaal volgens verwachting maar anders en dat is voor mij ook wel eens aangenaam. Na zo’n 10 uurtjes op de kamer samen gaan douche en dan nog even het licht uitdoen in de lounge. Tijd om naar huis te gaan
    Facit van de dag, een laaiende ruzie, niet overdonderde sex, maar toch een leuke tijd met A zei het op een andere manier

    cheers

  21. Onderstaande 13 leden hebben LittleJoe bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (31 december 2012),Bosco (31 december 2012),Boy69 (31 december 2012),ButtinSky (31 december 2012),egon, Dr. Rammler ( 5 januari 2013),gignnl (31 december 2012),Jack42 (31 december 2012),MichelJ (31 december 2012),Pistol Pete (31 december 2012),rob45 (30 december 2012),Rudi_NL (31 december 2012),satanic surfer (31 december 2012),Wijze grijze (31 december 2012)

  22. #116
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Onverwacht en ongepland parkeerde ik om 14:20u bij LR.



    Zat voordien nog rustig te chatten met MJ, Bosco en PP die plannen hadden om naar LR te gaan om de laatste paar roemse plat te leggen voor het einde van het jaar. Ze vroegen me nog of ik ook plannen had om naar LR te gaan, niet dus, kon onmogelijk weg.
    Effe later schoot m’n vrouw in een Spaanse colère en kreeg ik de volle laag voor wat weet ik allemaal.
    Dacht dat is zo wel over, vrouwen in de overgang hebben dat zo nu af en toe, maar het ging van kwaad naar erger zodat ik me snel aankleedde, mijn sleutels pakte en in de auto stapte.
    Het bad dat ik wauw nemen maar vol en ongebruikt achter gelaten. Moest dringend wat stoom aflaten, met je vrouw een veldslag leveren kun je toch niet winnen. Auto starten, GPS instellen en de vrouw in de deuropening achterlatend die me nog luidkeels een paar verwensingen naar mijn hoofd slingerde, gelukkig overdonderde het gebrul van mijn koude motor het gekrijs van de vrouw
    Tja, soms is het huwelijk net een sprookje want de heks zit thuis al te wachten.Herken je probleem op sommige punten wel,gelukkig zijn er de clubs waar je dan kan bijkomen van allerlei ellende.

  23. #117
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Vrijdag avond in LR geweest, was toch een redelijke bezetting met enkele toppertjes. Maar wie is eigenlijk die theke frau van vrijdag avond? pff wat een schone is dat...

  24. #118
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    [ . . . ]
    Effe later me toch even proberen te ontspannen en te relaxen in de sauna en een koude douche nemen
    [ . . .]
    Na zo’n 10 uurtjes op de kamer samen gaan douche en dan nog even het licht uitdoen in de lounge.
    Kerel, die koude douche heeft duidelijk geen functie gehad. 10 uur op de kamer ? ? ? Dat lijkt me meer op gevangenisstraf dan op plezier.

  25. #119
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    Vrijdag avond in LR geweest, was toch een redelijke bezetting met enkele toppertjes. Maar wie is eigenlijk die theke frau van vrijdag avond? pff wat een schone is dat...
    Hoe zag ze er uit? Donkere stijle haren, flink wat lipgloss, stevig decolletée? -> Coco
    Blonde lange manen, wit blousje met bovenste drie knoopjes los en ook een smakelijk decolletée? -> Anna

  26. #120
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Kerel, die koude douche heeft duidelijk geen functie gehad. 10 uur op de kamer ? ? ? Dat lijkt me meer op gevangenisstraf dan op plezier.
    Nu dan mogen ze me levenslang geven, zo'n heerlijke straf

  27. #121
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Hoe zag ze er uit? Donkere stijle haren, flink wat lipgloss, stevig decolletée? -> Coco
    Blonde lange manen, wit blousje met bovenste drie knoopjes los en ook een smakelijk decolletée? -> Anna
    Coco, zeker weten. En meen me te herinneren dat toen ik pas bij LR kwam, ze nog voor de bar werkte, maar weet niet of dit klopt

  28. #122
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door adje10 Bekijk bericht
    En meen me te herinneren dat toen ik pas bij LR kwam, ze nog voor de bar werkte, maar weet niet of dit klopt
    Dat klopt inderdaad.



    Sent from my iPhone using Tapatalk

  29. #123
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    ja Coco was vrijdagavond de thekedame.
    Gr.

    Cupido

 

 
Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Living Room 468*60