Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 156 van 156
  1. #151
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    @Flipper, Ik zie zojuist dat je je 1000-ste bericht verstuurd hebt. Proficiat met deze mijlpaal.

  2. #152
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Wedstrijdje tussen Bluebear en Flipper wie de dikste is?

  3. Onderstaande leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

  4. #153
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amigo70 Bekijk bericht
    Guys,

    Wat een gedoe allemaal, ik kom regelmatig in GT en LR en nog nooit gedoe over uurprijzen meegemaakt. EUR 50 voor een half uur en EUR 75 voor een uur. De meid mag zoveel babbelen als ze wil maar krijgt daarvoor geen extra geld. Mijn aanpak: ik ga nooit met een dame op de kamer voor we een "klik" hebben en minimaal in de bar elkaar gekust en goed betast hebben. Gaat de dame daarin mee dan is het op kamer eigenlijk altijd goed zoniet geweldig. Lukt het niet dan heeft de dame een probleem en ik niet want dan gaan we niet op kamer.

    Kan er niet meer van maken.

    mvg
    Amigo70
    Amigo als je een echte goeie dvp hebt zal die dat niet snel doen, dat schrikt namelijk een bepaald soort stamgast af.. De dvp die ik bedoel is die die je niet of nauwelijks in de bar ziet, omdat ze haar dansboekje tot de laatste minuut vol heeft staan met afspraken van haar stamgasten.

  5. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

  6. #154
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Bosco ik weet zeker dat jij daar niet tussen wil zitten hahaha..

    @bluebear ik tel ze niet echt bedankt.. heb ik nu iets gewonnen? Gouden horloge of zo?

  7. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013),Bosco (30 juni 2013)

  8. #155
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    Wedstrijdje tussen Bluebear en Flipper wie de dikste is?
    Ik heb bijna een clubverbod te pakken, omdat ik al wat matrassen verneukt hebt. Ik mag nu alleen nog maar op dat grasveldje buiten!weight.jpg

    @Flipper, Big30 verzorgt dit soort jubilea volgens mij en hij is niet gauw onder de indruk van cijfers.

  9. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (30 juni 2013)

  10. #156
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Ook de Souza en ik waren gisteren op de stewardessenparty af gekomen.

    Ik had het plan opgevat direct na aankomst de kino in te duiken en een potje 'Rumanian roulette' te spelen met eerste de beste dvp.

    De kino bleek leeg te zijn, en dat is ook wel begrijpelijk wegens de bar slechte film die daar toen draaide.
    Na een paar minuten kreeg ik gezelschap van Brenda. (dominicaanse republiek)
    Met haar gaan kameren en een behoorlijk okaye halfuursessie naar omstandigheden gedraaid: de vrijdagavond was ik behoorlijk doorgezakt met de drank en flink hungover.

    In de PHG is het op dergelijke partys overdag mits lekker weer voorspelbaar prima toeven: lekker in het zonnetje zitten keuvelen met mede-ijsberen, wat fun rondom het zwembad (de IJsbeer die bommetje deed kreeg daar nog een berisping voor nav klachten van natgespatte dames haha), volop dames, lekkere muziek en goed drinken en eten.

    Voor wat betreft het eten de kanttekening dat het avondeten zo populair is dat er zich een enorme rij wachtenden vormt zodra de vers bereide kip van het spit wordt aangesneden. Wel een mooi moment om een aanwezigheidslijstje te maken, lijkt me zo!

    Gedurende de dag heb ik op niet noemenswaardige wijze nog twee kamers met typische roemeentjes (nn) gedraaid, al zei er eentje nog ongevraagd dat ze uit Bulgarije kwam.

    Inmiddels weer hersteld van de hangover en op krachten gekomen, was ik mijn luiheid zat en toe aan een kwaliteits sessie.
    In de wandelgangen had ik enige leads opgevangen over dames met bovengemiddelde kans op goede service.

    Twee dames op de shortlist:
    op aangeven van Big30 een Roemeens meisje dat er wel soortgelijk aan de andere uitzag maar bovengemiddeld intelligent en sympathiek, of een voor mij gemakkelijk herkenbare dame waar bevriende ijsbeer S. mee gekamerd had, en over zei dat het goed zat.

    De laatste dame heb ik voor het eerst rond elven gespot bij de massagekamer, toen in gesprek met beren, en daarna om middernacht bij de lockers nog eventjes met een zeer tevreden uit zijn ogen kijkende ijsbeer.

    Het stond voor me vast: het was tijd om de zwartrode cape af te gooien en te transformeren in de Milf Hunter.
    Op jacht naar Susie! (nederlandse)

    Pas rond half twee heb ik haar aan de bar voor het eerst alleen gezien en aangesproken. Gezellig heb ik met haar wat gebabbeld en een drankje gedaan, alvorens een kamer te boeken.

    Normaal en ook nu mik ik de sessies op een half uurtje. Wegens voorgaande sessies en vermoeidheid voor nu misschien net lang genoeg, maar eigenlijk veel te kort om echt te genieten. Want het was heel goed, met voor mij het gevoel dat er op herhaling nog volop ruimte voor hoger genot is.
    Kenmerkende highlights: goede communicatie, buitengewoon goede techniek en ze gaf het gevoel er zelf ook echt zin in te hebben.
    Recidiverisico: levensgroot.

    Zowaar nog een kleine naborrel gehouden alvorens het smethuis weer te verlaten. Het liep alweer tegen drieen. Fijne dag gehad.

    ^^ back to flippergate. Goede punten gescoord aan beide zijden van het gelijk.
    Helaas is mijn verslagje ook niet echt een pijp- en likverhaal geworden. Volgende keer beter, misschien.
    Overigens heb ik met laatste dvp een minuut of tien aan de bar zitten praten terwijl de kamersleutel reeds gehaald was.
    Zijn we het erover eens dat dat niet als 'kamertijd' geldt?

  11. Onderstaande 11 leden hebben Don Rudo bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 juni 2013),Bluebear (30 juni 2013),Bosco (30 juni 2013),Costana ( 2 juli 2013),egon, Dr. Rammler ( 1 juli 2013),gignnl (30 juni 2013),Jansen ( 7 juli 2013),Megaboob (30 juni 2013),satanic surfer (30 juni 2013),T&A Addict ( 1 juli 2013),Willi69 ( 1 juli 2013)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:40.

Babylon 468*60