Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 156
  1. #126
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Hmm als ik een paar jaar lang alleen nog naar YY mag, dan betaal ik die boete wel ! :P

  2. #127
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Last Online
    6 februari 2024 @ 07:21
    Berichten
    10
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Guten Tag zusammen,
    da ich jetzt ca 2Jahre nicht mehr im PHG war und über den momentanen "Zustand",des mir ans Herz gewachsenen Clubs nichts weiß,
    möchte ich mich mit zwei, drei kurzen Fragen an die " Profis" unter Euch wenden.
    Wollte morgen Abend die heiligen Hallen, zur Stewardessenparty besuchen.
    Wie ist die Besetzung und der Service der Damen zur Zeit?
    Habe wegen hoher "Demotivation" und übertriebener finanzieller Vorstellungen der Damen dem PHG den Rücken gekehrt.
    Lohnt es sich wieder?
    Und wie voll ist es Samstags bei einer angekündigten Party dort?
    Findet man noch ein Plätzchen dort und sind die Wartezeiten für die Zimmer/Hütten im erträglichen Rahmen?
    Vielen Dank für die Antworten
    almoprala1

  3. #128
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almoprala1 Bekijk bericht
    Wie ist die Besetzung und der Service der Damen zur Zeit?
    Die Besetzung geht - teilweise -aus den vielen aktuellen Anwesenheitslisten hervor und ist okay, der Service der Mädels ist überraschenderweise unterschiedlich. :wink: Außerdem kenne ich Deinen Geschmack nicht.

    Habe wegen hoher "Demotivation" und übertriebener finanzieller Vorstellungen der Damen dem PHG den Rücken gekehrt.
    Die offiziellen Preise sind seit 20 Jahren unverändert, die meisten Mädels halten sich daran.

    Und wie voll ist es Samstags bei einer angekündigten Party dort?
    Kann man schwer im Voraus sagen und hängt auch vom Wetter ab, bei schönem Wetter spielt sich das Geschehen zum großen Teil im Garten ab.

    Findet man noch ein Plätzchen dort und sind die Wartezeiten für die Zimmer/Hütten im erträglichen Rahmen?
    Selbst bei der Absolut-White-Party vor 2 Wochen gab es nach meinen Beobachtungen keinerlei Wartezeiten auf freie Zimmer/Hütten.

    Kann morgen natürlich alles ganz anders sein...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #129
    Geregistreerd
    16 februari 2007
    Last Online
    6 februari 2024 @ 07:21
    Berichten
    10
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Vielen Dank für die schnelle und sachdienliche Antwort!
    Habe sicher keinen ausgefallenen Geschmack oder besondere Anforderungen an den Service.
    Es war nur vor einiger Zeit dort so, dass oftmals 100€ für ne Standardnummer aufgerufen wurde und die Anschmiegsame und handzahme Lady sich im Zimmer als völlig unnahbar und alles andere als serviceorientiert präsentiert hat. Und das war kein Einzelfall!
    Mal sehen, ob ich den Weg zum PHG noch finde.
    LG
    almoprala1

  5. #130
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Gisteren met 2 dames geweest..

    Alexa, Dunne duitse roodharig.. Die dus een levensechte impressie van een opblaaspop neer wist te zetten op de kamer... En na een half uurtje dacht dat ze meer als 50 euro voor de slechste sessie van het jaar zou krijgen. :-) haha NOT!!.
    Ingrid, Dunne roemeense blondine zeer zeer goed op de kamer!!. Maar ze wist deze super sessie tot herhalingsgevaar 0,0... te reduceren nadat ze me professioneel een half uurtje langer op de kamer wist te houden door NON stop te praten. Nadat ik aangaf te willen stoppen na een uur, en daar dus toen geld voor vroeg. Natuurlijk heb ik gewoon betaald en dit gewoon nadien zelf met de clubleiding geregeld.

    Wat me opviel was de enorme hoeveelheid klagende vrouwen.. middags al een klaagsessie gehad van een Belgische over wat de mannen zich wel niet dachten.. Waarbij ik het haar eens duidelijk gemaakt heb dat ze zelfstandig ondernemer zijn
    en zich midden in een economische crisis bevinden.. En dat de slimme vrouwen gewoon geld verdienen. En de domme vrouwen klagen dat ze niets zitten te doen. :-) Er waren natuurlijk niet genoeg mannen bla bla bla... Maar op het einde van de avond waren er volgens mij meer dan genoeg.

    Voor wat betreft de stewardessen party, niet mijn favoriete thema.. Maar alles was prima geregeld.. Eten goed, hoeveelheid vrouwen goed ik schat richting de 70-80.. Waarbij ik een notitie maak dat er wel wat vers uit de klei getrokken dames bij waren MET Potentie, maar die even naar de Douglas en de kapper en de tandarts gestuurd moeten worden.. Volgens mij was er een groep Bulgaren die het allemaal net niet waren terwijl ze qua bouw er best ermee door konden.. Kwamen duidelijk van snelle afwerk clubs en waren duidelijk nog niet op hun plaats in happy.. Maar het is niet voor het eerst dat dit soort ruwe juweeltjes later mooi op blijken te poetsen.. dus ze krijgen het voordeel van de twijfel..

    Qua beren ... Big30, Banana's gangbangteam limburg, en nog een paar forumleden die ik niet van schrijfnaam ken. Ondanks de twee sessies, heb ik een prima avond gehad.

  6. Onderstaande 9 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (30 juni 2013),Bosco (30 juni 2013),Picasso 1 (30 juni 2013),rmjhexe (30 juni 2013),satanic surfer (30 juni 2013),Snor (30 juni 2013),superwescoast (30 juni 2013),Wijze grijze (30 juni 2013),Willi69 (30 juni 2013)

  7. #131
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Sneu te moeten lezen dat de intrinsieke topper Ingrid (want qua service valt er niet veel op af te dingen) zich van zulke praktijken begint te dienen. Had tijdens m'n laatste bezoekjes in phg dit voorjaar quasi enkel leute op de kamer met haar zonder zulke neveneffecten, maar zoals ook in Youppie al enkele keertjes werd gemeld de laatste maandjes is ze ook al de upsellende afslag ingeslagen en nu blijkbaar ook inventief met tijdrekken enzo... tja, het is bedroevend en indicatief voor de gang van zaken jammerlijk genoeg near da border...intriest voorts sneu van de opblaaspopsessie, eveneens sneu... gelukkig toch een prima avond voor Flipper, naja... ik zou minder coulant geweest zijn in m'n bewoordingen lijkt me als de corebusiness me dusdanig werd verziekt waarvan akte...
    Many thanks voor de recensie!

  8. #132
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    @Satanic Surfer, Als jarenlange stamgast sta je natuurlijk heel erg sterk. Ik ben geen klager, en dat weet de clubleiding ook. Dus als ik met een klacht kom dan wordt die ook zeer serieus genomen. Beide dames zijn meteen op hun gedrag aangesproken en het kan goed zijn dat Ingrid de 50 euro die ze extra gehad heeft als boete krijgt om de clubleiding te compenseren, die namelijk wederom mij gecompenseerd heeft zonder enig blikken of blozen en zonder enige discussie (Zeer goed en accuraat gedaan!!).

    Ik ga ervan uit dat beide dames nu wel weten dat ik niet meer met hen de kamer op ga.. =)

  9. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (30 juni 2013)

  10. #133
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Dus als ik het correct begrijp was er sprake van een uurse sessie (75E normaliter), doch werd het extra aangerekende halfuur (normaliter 25E in Happy) als 50E aangerekend doch dit werd correct terugbetaald door de clubleiding zonder enig blikken of blozen aan een jarenlange stammgast...Top! En als ik het correct begrijp was de opblaaspop niet alleen bagger op de kamer gedurende een halfuur, doch wou ze ook nog extra daarvoor vergoed worden wegens imaginaire overschrijding van de tijdslimiet in haar ogen, maar dan wel 25E hoop ik alvast?... Top!

  11. #134
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Ingrid, Dunne roemeense blondine zeer zeer goed op de kamer!!. Maar ze wist deze super sessie tot herhalingsgevaar 0,0... te reduceren nadat ze me professioneel een half uurtje langer op de kamer wist te houden door NON stop te praten. Nadat ik aangaf te willen stoppen na een uur, en daar dus toen geld voor vroeg. Natuurlijk heb ik gewoon betaald en dit gewoon nadien zelf met de clubleiding geregeld.
    Mijn mond viel van verbazing open toen ik dit las, Flipper. Ingrid is een goed servicekanon van de Happy en kent weinig klachten. Wat ik niet begrijp in jou verhaal is dat je je zo in laat pakken als je er niet van gedient bent. Je kunt dit altijd aan haar aan geven of zelf weer het initiatief nemen. Ik heb je leren kennen als een man die toch ook niet op zijn mondje is gevallen. Dat de dames dit proberen geeft hen het gevoel dat jij hier wel in meegaat. De dames praten altijd met mij op de kamer, ik zou bijna zeggen: "Gelukkig wel". En om daarna bij de leiding te klagen vindt ik persoonlijk verwerpelijk. Regel het met de dame in kwestie. Om deze DVP meteen te veroordelen vindt ik te ver gaan.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (30 juni 2013),Clinic (30 juni 2013)

  13. #135
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 02:22
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.354 in 4.539 posts

    Standaard

    Beter om zelf helder te zijn naar dames die na de sessie nog willen roken of napraten. In principe is kamertijd = tarieftijd dus geef een duidelijk signaal af wanneer je de kamertijd als afgelopen beschouwt en dan is het aan de dame wanneer ze een punt achter haar hele lange geen-extra-geld-opbrengende zin zet.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013),Bosco (30 juni 2013),Megaboob (30 juni 2013)

  15. #136
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Mijn mond viel van verbazing open toen ik dit las, Flipper. Ingrid is een goed servicekanon van de Happy en kent weinig klachten.
    Flipper kann nicht mit Frauen umgehen, auch Alexa bietet normalerweise einen (sehr) guten Service.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  16. Onderstaande leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

  17. #137
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Mijn mond viel van verbazing open toen ik dit las, Flipper. Ingrid is een goed servicekanon van de Happy en kent weinig klachten. Wat ik niet begrijp in jou verhaal is dat je je zo in laat pakken als je er niet van gedient bent. Je kunt dit altijd aan haar aan geven of zelf weer het initiatief nemen. Ik heb je leren kennen als een man die toch ook niet op zijn mondje is gevallen. Dat de dames dit proberen geeft hen het gevoel dat jij hier wel in meegaat. De dames praten altijd met mij op de kamer, ik zou bijna zeggen: "Gelukkig wel". En om daarna bij de leiding te klagen vindt ik persoonlijk verwerpelijk. Regel het met de dame in kwestie. Om deze DVP meteen te veroordelen vindt ik te ver gaan.
    @bluebear
    Volgens mij kun jij niet lezen.. ik ben toch vrij duidelijk geweest naar Ingrid.
    Ik heb aangegeven te willen gaan, als zij dan uit eigen beweging wil praten dat is prima maar niet op mijn kosten. Zeker niet zonder dit vooraf kenbaar te maken. Dat zijn gewoon de regels bluebear en die gelden ook voor Ingrid.
    Net als dat ze gelden voor alle andere dames. Waarom zou ik in discussie gaan met een dvp over geld. Ik ben er voor mijn plezier, en niet om het een dvp naar de zin te maken.
    Ik heb Ingrid zeer goed betaald voor haar prestatie, 150 euro voor 1,5 uur.. waarna ik een half uur gereclameerd heb omdat ik daar gewoon niet om gevraagd heb. Zij vond dat ze daar recht op had, helaas voor haar vond ik dat niet.
    Nou kun je het daar mee eens zijn of niet maar dat is meer jou mening als dat het de mijne is. Verwerpelijk is het om te proberen iemand die je correct behandeld heeft te flessen voor 50 euro.. En ook daar zullen we het ook over oneens zijn
    denk ik dan..

    @Satanic, nee Alexa probeerde extra te krijgen, kreeg echter niets..

    @Picasso1 My point exactly!!!.. Ik maar zo vaak mee dat dames nog willen kletsen, dat ik het niet als abnormaal heb gezien..

    @Willy69 Jaaaaa, het was ook meer iets optisch, ik had al geen hoge verwachtingen ervan.. lol..

  18. Onderstaande 3 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013),Bosco (30 juni 2013),Willi69 (30 juni 2013)

  19. #138
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Het zijn discussies die ik al zo vaak heb zien ontspinnen tussen een klant en de DVP. Het is "very simpel", de genoten kamertijd wordt betaald of het nu om klaverjassen gaat of een zware PSE-sessie. Ik heb ook al vaak gezien dat de DVP wint, tot aan het de club uitzetten van de klant toe. Dat gaat dan wel erg ver. Het gebeurde. Maar zoals je al zegt we zullen het wel niet eens worden, dat is ook niet zo erg. Zie het niet als een persoonlijke aanval, want ik blijf dezelfde mening toegedaan, wie het ook is. Peace.

  20. #139
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Nou

    Ik vindt veroordelen wel erg vergaan bluebear.. Ik zeg duidelijk dat ik een hele hele goede sessie gehad hebt.. De meeste noemen dit zeker niet veroordelen.
    Je hebt gelijk als je zegt dat ik dit met de dame in kwestie had kunnen regelen. Maar waarom zou ik die discussie aan gaan.. Dat doe ik alleen als ik waarde hecht
    aan een goede band met de dame in kwestie, en om eerlijk te zijn interesseert het me gewoon geen ene ruk.

    Nou kun je natuurlijk reageren en zeggen dat het zo kut is dat ik op een dergelijke manier neerkijk op een goede dvp en dit hier neerpen. Kijk pijp en lik verhaaltjes kunnen we
    allemaal schrijven en hoe geweldig het natuurlijk is om die te lezen (*not).. Is dit forum geboren om ervaringen te delen, met name om de andere ijsberen te waarschuwen voor
    misstanden. Dit en de oplossing ervan valt in deze categorie.. Dat mensen er het misschien niet mee eens zijn, dat staat los van het feit dat het gemeld dient te worden. Had ik dit hard
    aan willen kaarten had ik het in haar topic geschreven en niet in een algemene evaluatie van de avond met een kleine vermelding. Dus hoe meer ruchtbaarheid dat je er aan geeft hoe meer
    je dit kut voor haar maakt, aan jou de keus..

  21. #140
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Het zijn discussies die ik al zo vaak heb zien ontspinnen tussen een klant en de DVP. Het is "very simpel", de genoten kamertijd wordt betaald of het nu om klaverjassen gaat of een zware PSE-sessie. Ik heb ook al vaak gezien dat de DVP wint, tot aan het de club uitzetten van de klant toe. Dat gaat dan wel erg ver. Het gebeurde. Maar zoals je al zegt we zullen het wel niet eens worden, dat is ook niet zo erg. Zie het niet als een persoonlijke aanval, want ik blijf dezelfde mening toegedaan, wie het ook is. Peace.
    @bluebear,

    Dat is dus niet zo... genoten kamertijd wordt niet betaald.. Dan zou het volgens de regels gaan en zou ik haar met 100 euro perfekt betaald hebben.
    Neuken met condoom zonder blasen of blasen met gummi is 25 euro.. tot een half uur.
    Neuken met condoom en blasen zonder gummi is 50 euro.. tot een half uur.
    Een uur is 75 euro tenzij anders vermeld voor dat je naar de kamer gaat.
    Iedere extra daarna is bespreekbaar.

    Dus ook Alexa heeft eigenlijk teveel gekregen omdat deze totaal niet geblazen heeft.. Dus ik heb binnen alle geldende regels zeer juist gehandeld.
    En door het bedrag te betalen en vervolgens te reclameren krijg ik geen geouwehoer over dat ik niet betaald heb. Een meid gaat echt niet adverteren naar de andere dames dat ze niet correct afrekent.

    Ik ben gekke Henkie niet, dit is niet de eerste keer dat ik met dit bijltje hak.

  22. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (30 juni 2013)

  23. #141
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    De dames hebben er in de loop der tijd een verhaaltje gemaakt dat je de genoten tijd betaald.. Maar dat is niet zo.

    Je betaald de service + een vast bedrag vastgesteld door de clubleiding, waar ze, mits ze dit vooraf vermelden echter wel vanaf mogen wijken.. en zo is het en niet anders en zo is het overal..

  24. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    einzelganger (20 juli 2013)

  25. #142
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Flipper kann nicht mit Frauen umgehen, auch Alexa bietet normalerweise einen (sehr) guten Service.
    In holland had man ein slogun auf das fernsehen. "In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst" Basically heist das, das das marchen is vorbei ist, Willi69..

  26. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 (30 juni 2013)

  27. #143
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    De dames hebben er in de loop der tijd een verhaaltje gemaakt dat je de genoten tijd betaald.. Maar dat is niet zo.

    Je betaald de service + een vast bedrag vastgesteld door de clubleiding, waar ze, mits ze dit vooraf vermelden echter wel vanaf mogen wijken.. en zo is het en niet anders en zo is het overal..
    Maar stel nou dat ik als klant zeg dat we op haar "kosten" gebabbeld hebben op de kamer, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik wil wel eens zien wie dit "wellus, nietus"-spelletje gaat winnen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dan is het toch mijn woord tegen het hare. Al deze gevallen werden in het voordeel van de DVP beslist. De intekenlijst wordt erbij gehaald en de tijd wordt berekent. Als klant heb je dan weinig te zeggen.

  28. #144
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dat mensen er het misschien niet mee eens zijn, dat staat los van het feit dat het gemeld dient te worden. Had ik dit hard
    aan willen kaarten had ik het in haar topic geschreven en niet in een algemene evaluatie van de avond met een kleine vermelding. Dus hoe meer ruchtbaarheid dat je er aan geeft hoe meer
    je dit kut voor haar maakt, aan jou de keus..
    Nou wordt ie helemaal mooi, nou heb ik het dadelijk nog gedaan ook. Over de rollen omdraaien gesproken. Ik kalk het niet op het world wide web.

  29. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (30 juni 2013)

  30. #145
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    Gisteren @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Maar stel nou dat ik als klant zeg dat we op haar "kosten" gebabbeld hebben op de kamer, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik wil wel eens zien wie dit "wellus, nietus"-spelletje gaat winnen. Als je begrijpt wat ik bedoel. Dan is het toch mijn woord tegen het hare. Al deze gevallen werden in het voordeel van de DVP beslist. De intekenlijst wordt erbij gehaald en de tijd wordt berekent. Als klant heb je dan weinig te zeggen.
    Guys,

    Wat een gedoe allemaal, ik kom regelmatig in GT en LR en nog nooit gedoe over uurprijzen meegemaakt. EUR 50 voor een half uur en EUR 75 voor een uur. De meid mag zoveel babbelen als ze wil maar krijgt daarvoor geen extra geld. Mijn aanpak: ik ga nooit met een dame op de kamer voor we een "klik" hebben en minimaal in de bar elkaar gekust en goed betast hebben. Gaat de dame daarin mee dan is het op kamer eigenlijk altijd goed zoniet geweldig. Lukt het niet dan heeft de dame een probleem en ik niet want dan gaan we niet op kamer.

    Kan er niet meer van maken.

    mvg
    Amigo70

  31. #146
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door amigo70 Bekijk bericht
    Guys,

    Wat een gedoe allemaal, ik kom regelmatig in GT en LR en nog nooit gedoe over uurprijzen meegemaakt. EUR 50 voor een half uur en EUR 75 voor een uur.
    Ik heb in heel mijn wandelverleden nog nooit problemen met betalen gehadt !!

  32. #147
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    laten we eens zeggen dat ze beiden gelijk hebben.. maar ieder vanuit hun eigen perspectief.. Wat ook meestal het geval zal zijn. De club zal dan een Salomons oordeel vellen, gelijk of geen gelijk speelt daar geen belang.. Zou ik een discussie aangegaan zijn in de kleedkamer zou er een escalatie op gevolgd hebben. Waarschijnlijk die die je nu beschrijft.. Als je ziet hoe ik het aangepakt heb dan is dat toch veel slimmer.. Je betaald de dvp wat ze vraagt, en gaat vervolgens naar de clubleiding en zegt, Loester mensen, dit is wat er gebeurt is. Ik vind dit niet ok, wat kunnen jullie hieraan doen..

    Dat is net wat ik zeg je gaat toch geen discussie aan met een dvp.. Dat is toch dom,.. Die gaan er toch alleen maar een spektakel van maken.. Het gaat mij niet om gelijk hebben, het gaat mij om correct behandelt worden. En als je je als grote jongen opstelt dan zul je ook gewoon normaal behandelt worden. Als een club nee zegt, dan ga je er gewoon nooit meer heen.. Clubs kunnen zich dat nu gewoon niet veroorloven..

  33. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

  34. #148
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Nou wordt ie helemaal mooi, nou heb ik het dadelijk nog gedaan ook. Over de rollen omdraaien gesproken. Ik kalk het niet op het world wide web.
    Dat is helemaal niet het geval ik beantwoordt gewoon een vraag, met de nodige uitleg erbij.

    @bluebear,
    Dit is geen fingerpointing naar jou, :-) het is gewoon de realiteit.. het was slechts een regeltje in een verslag waar niemand naar keek, nu is het een opzichzelfstaande discussie.. Een zeer onzinnige discussie als je het mij vraagt.
    Zie de uitleg in het vorige stukje..

  35. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

  36. #149
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:47
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Ok, we stoppen de discussie en we kussen elkaar weer op de wangen als we elkaar weer zien. Altijd mooi als twee walrussen elkaar kussen, is weer eens iets anders als twee ijsberen. We gaan zwaar "off topic", want "Populaire Horny Gebeurtenissen" zijn eigenlijk bedoeld om de betere "pijp en-lik"-verhalen. :wink:

  37. #150
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:21
    Berichten
    3.161
    Discussies
    63
    Thanks
    272
    Thanked
    2.045 in 986 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ok, we stoppen de discussie en we kussen elkaar weer op de wangen als we elkaar weer zien. Altijd mooi als twee walrussen elkaar kussen, is weer eens iets anders als twee ijsberen. We gaan zwaar "off topic", want "Populaire Horny Gebeurtenissen" zijn eigenlijk bedoeld om de betere "pijp en-lik"-verhalen. :wink:
    Dat "pijp en-lik"-verhalen dat gaat een nieuwe term op ibf worden let maar op.. hahaha..

  38. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (30 juni 2013)

 

 
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:01.