Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 156
  1. #26
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Is PHG deze week ook nog zwaar getroffen door het orthodox pasen aangezien daar 90% Roemeensen zitten?
    En verder ben ik benieuwd wat de late-night snack om 22:00 op een dinsdag is, vroeger was het Italiaanse avond, maar dat is verdwenen zie ik.
    Deze week alleen dinsdag tijd om te clubben, twijfel nog tussen GT en PHG...

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Is PHG deze week ook nog zwaar getroffen door het orthodox pasen aangezien daar 90% Roemeensen zitten?
    Een aantal bekende Roemeense vaste waarden ontbraken inderdaad afgelopen zaterdag. Maar elk nadeel heeft zijn voordeel zo heet het want daar stond dan weer de aanwezigheid van redelijk wat nieuwe dames met een niet Roemeense Nationaliteit tegenover .

    - Clubje Russinnen wat er nu al een aantal weken rondloopt, nou ja 1 ervan is een Kazachse. Ik meen dat de zwartharige Alexandra heet, Buttinsky was redelijk gecharmeerd van deze dame .
    - Verder een Duitse dame Stefani/Steffi die hiervoor in YY had gewerkt, zwart page kapsel, midden twintig, C-cup.
    - Ook een Griekse dame (zal wel Bulgaars zijn) met rood haar, beetje gothic type, Chris71 was er van onderste boven.
    - Ook een nieuwe Roemeense (Lorena, 21j, A/B cup, redelijk Duits, hiervoor Stuttgart Paradis) die ik een sleutel liet halen, redelijk kamer ervaring, geen top. Jammer dat Bea afwezig was, nog onduidelijk of ze terug zal komen. Sprak ook met een Annica meen ik, hiervoor 1 jaar VV, sprak opmerkelijk goed Duits. Magdalena had dacht ik een Stammkunde op bezoek.
    -Tot 23u BBQ. DJ Marc die zowaar af en toe een Duits nummer speelde, hele avond geen manele muziek gehoord , W69 kon dat wel waarderen. Uiteraard was ook het Banana Party Team aanwezig, nb 1 van de leden de Heer N. viert vrijdag 17 Mei zijn verjaardag in PHG.
    -Alle asbakken binnen verdwenen , dus roken diende buiten te gebeuren. Goede zaak maar ja twas redelijk weer, wat gaat dat worden bij slecht weer en regen? Toen ik buiten zat te roken kwam Cloe op mijn schoot zitten en wilde wat opgewarmd worden, das dan wel weer een voordeel van het rookverbod! Dana ook gespot met haar nieuwe kapsel, maar kwa Roemeentjes inderdaad kwantitatief erg weinig.
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 6 mei 2013 om 17:22 Reden: datum verjaardag dhr N.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande 9 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 5 mei 2013),bergm550 ( 5 mei 2013),Bluebear ( 5 mei 2013),ButtinSky (12 mei 2013),Costana ( 6 mei 2013),egon, Dr. Rammler ( 6 mei 2013),rob45 ( 5 mei 2013),The Joker ( 7 mei 2013),Willi69 ( 7 mei 2013)

  4. #28
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    -Alle asbakken binnen verdwenen , dus roken diende buiten te gebeuren. Goede zaak maar ja twas redelijk weer, wat gaat dat worden bij slecht weer en regen?
    Tja, dan heeft men gewoon pech. Dan wordt er maar niet gerookt. Ik vind het trouwens uitstekend dat er een rookverbod is. Ik hoop dat het ook in GT komt. Dat is toch veel prettiger. Ik heb zelf ook 8 jaar lang gerookt, maar ben nu alweer 6 jaar clean. Zelfs toen ik rookte, hield ik niet van rokerige ruimten.

  5. #29
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Tja, dan heeft men gewoon pech. Dan wordt er maar niet gerookt. Ik vind het trouwens uitstekend dat er een rookverbod is. Ik hoop dat het ook in GT komt. Dat is toch veel prettiger. Ik heb zelf ook 8 jaar lang gerookt, maar ben nu alweer 6 jaar clean. Zelfs toen ik rookte, hield ik niet van rokerige ruimten.
    Natuurlijk komt dat in GT, die staan echt niet boven de wet al is het succes ze denk ik een beetje naar de kop gestegen.

  6. #30
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Een aantal bekende Roemeense vaste waarden ontbraken inderdaad afgelopen zaterdag. Dana ook gespot met haar nieuwe kapsel, maar kwa Roemeentjes inderdaad kwantitatief erg weinig.
    Mach dir mal keine Sorgen, die sind bis 17.5. alle wieder da, auch Bea, die brauch dringend Kohle am liebsten deine haha..
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #31
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    @Egon,

    Ich glaube dir nicht wenn dus sagst Altbier gefällt dir nicht!

  8. Onderstaande leden hebben Admin bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 7 mei 2013)

  9. #32
    Geregistreerd
    18 november 2009
    Last Online
    9 december 2017 @ 23:08
    Berichten
    238
    Discussies
    11
    Thanks
    143
    Thanked
    94 in 50 posts

    Standaard

    Hallo,
    Na lange tijd weer eens naar HPG geweest. Twijfelde nog tussen GT maar de 20 euro korting heeft me toch over de streep getrokken.
    Na een uurtje daar geweest te zijn toch spijt van mijn keuze. Ik was dus al mooi op tijd daar.
    Het is er toch maar een saaie boel. Als je de sauna uitkomt sta je dar bezweet , zo van waar moet ik nu heen. In GT loopt dit allemaal wat mooier in elkaar over en is er overal wel activiteit,(te zien). Je krijgt tussen de sessie veel sneller een gevoel van verveling.
    Het eten is er ook wat minder verzorgd.

    Wel 2 goede sessies met Anna en Samantha gehad, dus dat maakt weer veel goed.
    De optische kwaliteiten van de dames in het algemeen vond ik zeker niet meevallen. Hoogstens 5 voor mijn todo lijstje.



    Volgende keer toch maar weer naar GT.

  10. Onderstaande 3 leden hebben harrie1111 bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (11 mei 2013),Costana ( 9 mei 2013),egon, Dr. Rammler (10 mei 2013)

  11. #33
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht
    Als je de sauna uitkomt sta je dar bezweet , zo van waar moet ik nu heen.
    Waarschijnlijk heb je de buiten sauna gemist, daarnaast bevindt zich een stortbad en ter afkoeling kun je ook gebruik maken van een zwembad. Vanuit de binnen sauna zou een optie kunnen zijn 1 van de 2 douche ruimtes te betreden die zich op zo'n 6 meter afstand van de binnen sauna bevinden.

  12. #34
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie1111 Bekijk bericht

    Hoogstens 5 voor mijn todo lijstje.
    Als die prima service verlenen is dat toch meer dan voldoende ...

  13. Onderstaande 2 leden hebben Bredero bedankt voor deze bijdrage:

    Jack42 ( 9 mei 2013),Willi69 ( 9 mei 2013)

  14. #35
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Oud op nieuw heb ik in PHG gevierd, super leuk feestje! De hele avond was er een dame zeer actief op de dansvloer, ze had donker rood geverft haar en een zonnebank bruil huidje. Ze had geen lolita figuur maar had een lekker lijf. In tegenstelling tot de andere dames had ze een zeer kort spijkerbroekje aan en een soort shirtje iplv Lingerie. Wie o wie weet wie ik bedoel???

  15. #36
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.412 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Oud op nieuw heb ik in PHG gevierd, super leuk feestje! De hele avond was er een dame zeer actief op de dansvloer, ze had donker rood geverft haar en een zonnebank bruil huidje. Ze had geen lolita figuur maar had een lekker lijf. In tegenstelling tot de andere dames had ze een zeer kort spijkerbroekje aan en een soort shirtje iplv Lingerie. Wie o wie weet wie ik bedoel???
    Zou Maria kunnen zijn. Niet groot, stevig postuur, wulpse tieten, en maar dansen en "shaken" aan die paal.

  16. #37
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesbe Bekijk bericht
    Oud op nieuw heb ik in PHG gevierd, super leuk feestje! De hele avond was er een dame zeer actief op de dansvloer, ze had donker rood geverft haar en een zonnebank bruil huidje. Ze had geen lolita figuur maar had een lekker lijf. In tegenstelling tot de andere dames had ze een zeer kort spijkerbroekje aan en een soort shirtje iplv Lingerie. Wie o wie weet wie ik bedoel???
    Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, want ik ken er maar eentje die een kort spijkerbroekje regelmatig droeg. Ik heb haar al een tijdje niet gezien. Als het degene is die ik bedoel dan heeft ze een stevige, maar lekkere kont. En naar ik meen is ze geen Roemeentje, maar een Bulgaarse. Een naam weet ik niet. En aan de danspaal bleef ze wel in contact met de grond en hadt ze hele geile moves.

  17. #38
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    En naar ik meen is ze geen Roemeentje, maar een Bulgaarse. Een naam weet ik niet. En aan de danspaal bleef ze wel in contact met de grond en hadt ze hele geile moves.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30
    Ook een Griekse dame (zal wel Bulgaars zijn) met rood haar, beetje gothic type, Chris71 was er van onderste boven.
    Ik ben niet 100% zeker maar volgens mij is de dame die Keesbe bedoelde de dame die BB beschrijft en die zo meen ik afgelopen zaterdag in PHG was. Althans de dame waar Chris71 redelijk van onderste boven was meende ik me te herinneren als een dame die ik wel eens eerder in PHG had gezien conform de beschrijving van Keesbe. Naam moet ik schuldig blijven!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #39
    Geregistreerd
    6 februari 2013
    Last Online
    1 september 2022 @ 09:21
    Berichten
    162
    Discussies
    6
    Thanks
    127
    Thanked
    218 in 61 posts

    Standaard

    Als ik nu de naam eens wist, dan kon ik vooraf bellen of ze aanwezig is Die avond was echt super gezellig, en die dame was onweerstaanbaar, ik had alleen al te veel gekamert Achteraf ben ik nog een aantal keren geweest maar helaas heb ik haar niet meer aangetroffen.

  19. #40
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 08:17
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    601
    Discussies
    16
    Thanks
    548
    Thanked
    1.286 in 364 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Ik denk dat ik weet wie je bedoelt, want ik ken er maar eentje die een kort spijkerbroekje regelmatig droeg. Ik heb haar al een tijdje niet gezien. Als het degene is die ik bedoel dan heeft ze een stevige, maar lekkere kont. En naar ik meen is ze geen Roemeentje, maar een Bulgaarse. Een naam weet ik niet. En aan de danspaal bleef ze wel in contact met de grond en hadt ze hele geile moves.
    Dat is als het goed is Melissa en heeft een tattoo van een "G-clef" naast haar oor...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  20. Onderstaande leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Keesbe (11 mei 2013)

  21. #41
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Dat roken daar moeten ze snel iets op vinden, tis ijskoud en gewoon niet te doen buiten!!! Zette die pinnige ook nog de gasbranders nauwelijks aan..

  22. Onderstaande 2 leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (11 mei 2013),egon, Dr. Rammler (12 mei 2013)

  23. #42
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dat roken daar moeten ze snel iets op vinden, tis ijskoud en gewoon niet te doen buiten!!! .....
    Dolfijnen roken toch niet
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  24. #43
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dat roken daar moeten ze snel iets op vinden, tis ijskoud en gewoon niet te doen buiten!!! Zette die pinnige ook nog de gasbranders nauwelijks aan..
    Stoppen met roken of stoppen met zeiken over dat gerook!
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Johnny Bravo bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (11 mei 2013),egon, Dr. Rammler (12 mei 2013)

  26. #44
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Dat roken daar moeten ze snel iets op vinden, tis ijskoud en gewoon niet te doen buiten!!! Zette die pinnige ook nog de gasbranders nauwelijks aan..
    Prijs X10 doen ja
    Mensen zullen wel stoppen met roken.
    Pain is weakness leaving the brain !

  27. #45
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo Bekijk bericht
    Stoppen met roken of stoppen met zeiken over dat gerook!
    Als rokers niet meer komen kunnen alle clubs sluiten, dus denk goed na over wat je zegt.. Ik denk niet dat een club welke dan ook nu een margedrop van meer dan 25% kan overleven.
    Dus zonder rokers moet je zelf trekken JB..

  28. Onderstaande leden hebben Flipper bedankt voor deze bijdrage:

    molaar (12 mei 2013)

  29. #46
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Costana Bekijk bericht
    Prijs X10 doen ja
    Mensen zullen wel stoppen met roken.
    Net als dat jij stopt met neuken zeker. XD

  30. #47
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Moet je nagaan wat e rin de winter gaat gebeuren, nu is het nog redelijk warm buiten.
    1 ding heb ik wel al gezien en gehoord, de dames roken nu veel minder dan vroeger, dus hun gezondheid en op de langere termijn prestaties op de kamer winnen er wel degelijk bij.

  31. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (12 mei 2013)

  32. #48
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    7 augustus 2023 @ 00:05
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipper Bekijk bericht
    Net als dat jij stopt met neuken zeker. XD
    Haha € 500/halfuur zou'k toch écht niet dokken
    Pain is weakness leaving the brain !

  33. #49
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard Eerste keer PHG

    Donderdag voor het eerst naar de ‘originele’ grensclub gekard. Hemelvaart, vaderdagparty en eigenlijk wat te snel na Orthodox pasen… maar je gaat een vrijkaartje ook niet laten verlopen he (dank aan club en forum). Auto geparkeerd bij het hotelletje in Vorst en op het fietsje aan de 5km naar de club begonnen; lekker in het zonnetje verzuimd op te letten en een ‘gezellige’ detour via Kempen, Grefrath en Oedt genomen.

    Bij binnenkomst in de rij om een sleuteltje te krijgen en dus een wat snelle afhandeling zonder ‘erste mal’ vraag; in die situatie best begrijpelijk. Een fijn lockertje dat te smal is voor twee schoenen naast elkaar, laat staan een rugtas. Sowieso een krappe kleedkamer, zeker met al dat doorgaand verkeer erbij. Even een broodje genomen voor ontbijt (eerder op niveau Aca, dan GT en LR) en een kopje koffie dat best smaakte. Later een lekkere barbecue en het beloofde ‘buffet’, dat uitsluitend uit ‘cold cuts’ bestond. In de avond was hier weinig meer van over, maar een paar uur later werd er gelukkig nog pizza uitgedeeld. Lekker Urquels gedronken (al was bestellen niet altijd makkelijk) en het altbier lekker laten staan om te sterven; dat plaatje van Egon leek opvallend accuraat.

    Wellness is typisch voor de grensclubs en dus niet ontzettend indrukwekkend. Twee saunas, waarbij ik alleen de binnensauna heb gebruikt: best lekker… maar ook wat vreemd geplaatst. Het zwembad had ik me groter voorgesteld; meer het poedelbadje van Aca, dan de serieuze zwembaden van PSR, Eden en de Hessense clubs… helaas geen bubbelbad kunnen vinden. Naar mijn smaak wel een goed functioneel ingerichte tuin, wat ik liever heb dan die eindeloze grasvelden zoals in GT en inmiddels Oase.

    Hoewel het mijn eerste keer was, heb ik behoorlijk veel bekende gezichten gezien… vooral onder de ijsberen dan. Enkele kerels die ik wel eens gesproken had, maar vooral veel gasten die volgens mij vaak in de clubs te vinden zijn… eigenlijk ook allemaal Hollanders. Wat dat betreft nog meer dan in GT het idee dat de club voornamelijk op de westerburen draait; dames beginnen dan ook met ‘Holland’ als ze je nationaliteit moeten gokken. Overdag me wat afzijdig gehouden, anders zou er waarschijnlijk weer weinig van neuken terecht zijn gekomen. In de avond wel lekker staan zuipen en ouwehoeren met Gangbang Team Holland en Big30; leuk om eens wat uitgebreider met de ijsbeer achter de mod te spreken. Na drieën ook nog met enkele heren meegegaan voor een paar biertjes in ByNight.

    Wat dames betreft moet je natuurlijk voorzichtig zijn, aangezien de line up zo vlak na pasen waarschijnlijk niet helemaal ‘compleet’ was. Toch zullen er zo rond de 50 zijn geweest (ook volgens de lijst), maar voor mij toch wat minder interessante dames dan in bv een LR of GT; ook meer beren dan dames trouwens. Ik had het idee dat er een behoorlijk aantal meiden was dat geen Roemeens klepte, maar de meeste van deze deernes vind ik dan weer niet echt aantrekkelijk. Natuurlijk ook een paar meisjes die ik van elders kende: Carla uit LR, mooie Nikki uit Eden (die zich er nu volgens mij bij heeft neergelegd dat ze geen Italiaanse is) en haar kogelronde vriendin, die me nog precies kon vertellen met wie ik in Januari gekamerd had in Eden… ik sprak haar eerst nog even tegen, totdat ik me realiseerde dat het desbetreffende meisje inderdaad die naam gebruikte in Eden.

    Tja, de houding van de dames is niet helemaal mijn ding. Ik had stellig het idee dat niemand zin had om te werken en op de dames die ik kende na, waren er slechts enkele meisjes die eens lachten of contact zochten. Voor de rest hingen ze overdag voornamelijk in groepjes rond of waren uren met stamgasten in de weer… als onregelmatige bezoeker die niemand kent, zou je zomaar het gevoel kunnen krijgen dat je niet interessant/gewenst bent. Dit verklaart misschien ook waarom het YBF het enige forum is waar ik regelmatig iets over PHG lees. Daarnaast is het ook allemaal erg kuis met de handjes boven de lakens in de club, zelfs tieten zie je nauwelijks… volgens mij liep alleen gangbang Lorena topless rond. Ik had eigenlijk niet echt het idee dat ik in een seksclub zat (meer de plaatselijke herensociëteit).

    Nou, wat nog meer te melden… o ja, drie keer een half uurtje op kamer gegaan en eigenlijk geen reden gezien om uurprijzen te achterhalen.

    Ergens in de middag was Lori eigenlijk de eerste die een beetje op een spontane manier iets probeerde te regelen. Niet helemaal netjes om een gesprek zo te onderbreken, maar Big30 liet ons maar snel alleen. Best een mooi meisje, met een leuke lach… en vooral aardig dat ze uitstraalde zin te hebben. Even geknuffeld en wat kusjes op de wang, maar het was kennelijk al heel pikant dat ik mijn handen op haar kont had. Zoenen was een go, dus maar een sleutel laten halen.

    Op de kamer was het raar dat ik nog staande al wat probeerde: eerst ons zelf ontkleden en dan op bed gaan liggen. Een lekker lijfje met stevige b-cupjes, dus best aardig om een beetje te knuffelen. Na een paar zoentjes wist ik al hoe de vork in de steel zat, gesloten lipjes en zelfs dat ‘slapjes er tegenaan hangend’. Op het moment dat er wat lippencontact was, hield ze meteen af. Nog even expliciet gevraagd en ‘oh nee, tongzoenen ging echt niet’. Pijpen was goed met leuk oogcontact (geen FT overigens), maar van te voren werd wel heel uitgebreid van de doekjes gebruik gemaakt. Op zich boeit me dat niet veel, maar ze had me nog geen 5 minuten eerder uit de douche zien komen en was wel erg grondig. Toen mijn hand naar haar poesje ging werd deze geërgerd weggeduwd, dus maar netjes boven de lakens gehouden he. Neuken in cowgirl met buitengewoon veel afstand en een verzoek om wat dichterbij te komen werd netjes genegeerd… geilheid zat op het niveau dat ik bij theekransjes van mijn grootmoeder heb. Er zat weinig anders op dan wat aan mijn lul te gaan sjorren, waarbij zo een condoom handig is om de troep op te vangen. Mijn piemel werd alleen maar slapper, dus terwijl ik voorzichtig haar kont, rug en borsten wat streelde, verzon ik maar een excuusje dat ik al te veel geneukt had (mijn laatste beurt was inmiddels weken terug). Gezellig wat gekletst en aan elkaar gezeten, voordat we na 25 minuten maar van de kamer gingen (ze vond het allemaal wel wat raar). De rest van de dag altijd een lachje en een korte aanraking bij het langslopen; wat ik toch goed acteren zeg.

    Niet al te lang hierna besloten om maar voor het mooiste snoetje te gaan. Het ‘leuke’ meisje was niks geweest, dus dan maar achter optick aan. Daarbij was ze net van setje gewisseld en dat witte bikinietje stond haar nog beter dan dat zwarte niemendalletje van eerder. Angie (of is dit de Anika waar over geschreven wordt? Bij mij een maand in PHG en daarvoor VV; 20 jaar overigens) zoekt weinig contact, maar als iemand naar haar toe komt lijkt ze best leuk te zijn. Even gekletst, wat voor een newby toch wat stug gaat. Zoenen was ok en toen ik vroeg of ze bedoelde als mijn zus of als mijn vriendinnetje, begon het zowaar een beetje spontaan te worden. Toch leuk om met zo een prachtig meisje op de kamer te zijn: halflang donker haar, bleek huidje, lief neusje, lekkere stevige b-cups en een prachtig poesje. De eerste zoen kwam van haar af en was lekker zacht. Daarna moet je er wel naar zoeken, maar toch de nodige lekkere zachte tongzoentjes gehad (maar echt niet uitgebreid tongen of zo). Pijpen doet ze best goed en als je een beetje lompe geluidjes maakt, gaat ze onder een ‘you're crazy’ wat meer haar best doen. Een beetje met poesje spelen mocht, zo lang het oppervlakkig blijft. Als je passief blijft heb je binnen 5 minuten een condoom om, maar dat heb ik toch wat gerekt. Het blijft overduidelijk een meisje dat met je neukt voor geld en eigenlijk nul illusie, die momenten dat je haar aan het lachen krijgt vervliegen ook net zo snel weer. Seks in cowgirl, spoons en mish… lekker en af en toe wat grapjes en korte tongzoentjes. Niet de beste sessie ooit, maar genoeg om het rubbertje te doen vullen. Mooi meisje met redelijke service, maar weinig illusie… verlengen is dan ook geen moment in me opgekomen.

    Eigenlijk zou het hierbij moeten zijn gebleven; te veel gezopen en geluld en de drie meisjes die me interessant leken waren de laatste uren van de nacht constant weer bezet. Eigenlijk had ik gangbang Lorena – die kennelijk niet was gaan gangbangen in By Night – wel willen proberen… of die roodharige met die geile blik. Zo om half drie liep ik nog eens naar het nachtcafe en stopte het labeltje van Ana – rood haar, geile blik - even goed; ze keek even om en na een korte twijfel, besloot ze met een mooie lach dat het een thumbs up actie was geweest. Nog 29 minuten en twaalf seconden op de klok en ik vroeg haar of ze nog zin had een sleutel te halen. Volgens mij heb ik dit nog nooit zo direct gedaan, ik wist haar naam nog niet eens.

    Zoals te verwachten geen wereldkamer, maar als je het wat beter aanpakt toch wel potentie. Redelijk gehaast natuurlijk, maar een prachtig lijf en best redelijke tongzoenen. Pijpen en neuken ging wat snel door de klok van Damokles en zette weinig zoden aan de dijk. Uiteindelijk toch met de hand afgemaakt terwijl ik wat met haar poesje speelde en ze me heel behoorlijk tongzoende (een specifiek doel voor ogen he). Mooi meisje en ik zou wel eens willen zien hoe het is als je het ‘normaal’ aanpakt.

    Boven net op tijd om bij het omkleden nog te kunnen aanhaken bij enkele heren die naar ByNight gingen oversteken. Met Ricardo Banana nog even geprobeerd om Lorena mee te krijgen voor die gangbang, maar ze was wel uitgeneukt. De eerste meid die ik daar zag: Ana… had dus beter even kunnen wachten met die kamergang. Gezellig onder het genot van een paar pilsjes naar de paaldansshowtjes van Nikki gekeken en om 4 uur de club uitgeveegd voor een fietstochtje naar het hotel (dit maal wel de juiste route).

    Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat het in PHG vooral heel gezellig is en dat seks secundair is. Bij dit bezoek is dat in ieder geval de beste manier om het te bekijken. Misschien een club om eens heen te gaan als ik de dag ervoor al ergens anders mijn rocks off heb gekregen.

  34. Onderstaande 17 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (12 mei 2013),Ace2 (12 mei 2013),Ascari (12 mei 2013),Badslippers (12 mei 2013),bergm550 (12 mei 2013),Big30 (12 mei 2013),Bluebear (12 mei 2013),Bosco (12 mei 2013),Costana (12 mei 2013),egon, Dr. Rammler (13 mei 2013),gignnl (12 mei 2013),hansdordt (19 mei 2013),Jansen (12 mei 2013),Magic-G (13 mei 2013),satanic surfer (12 mei 2013),terminator (12 mei 2013),Willi69 (12 mei 2013)

  35. #50
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Vriijdag 17.05.13 combineerde ik m’n allereerste bezoek aan Planet Happy Garden met het verjaardagsfeest van Dhr N.

    Ik was om 11:10 gearriveerd en toen ik na korte tijd mijn verkenningsronde door de club startte, kwam ik langs de receptie, waar net RMJHexe gearriveerd was. ”Ist denn schon ein hässlicher grauer Holländer da?” hoorde ik hem vragen. “Nein, bis jetzt sind nur Deutsche Gäste eingetroffen”. Tsja, het moet niet veel gekker worden natuurlijk, dus de Theke maar even het verschil tussen NL’ers en D’ers uitgelegd en samen met RMJHexe begonnen we aan het voortreffelijke ontbijt en hebben we de laatste forum ontwikkelingen en –gebeurtenissen doorgesproken.

    Vervolgens hoort bij Wijze Grijze’s clubritueel natuurlijk zijn krantje. En wat is daarvoor de meest strategische plek? Naast de deur naar het terras: Goed daglicht en…. alle dames komen er langs. Dus ging de krant vandaag weer grotendeels ongelezen mee naar huis terug. Bijna de hele middag doorgebracht met de interessante en intrigerende Turks/Roemeens Betty. Zij beschikt over een uitstekend niveau van Engels en brengt iets meer bagage mee dan vele van haar Roemeense rondfladderende huppelonnozeltjes.

    Intussen waren ook meerdere Nederlanders gearriveerd waaronder het feestvarken himself met aanhang. Dhr N. had voor een uitstekende versterking van de inwendige mens gezorgd, o.a. overheerlijk gebak van een van Limburgs meest bekroonde bakkers en vele snacks. Limburgse gastvrijheid ten top.
    Meteen werd er uitvoerig gesocialised, kennis gemaakt en bijgekletst. Zo heb ik o.a Ceejay, Bluebear, Flipper en plintenneukertje Janssen voor het eerst kunnen ontmoeten. Leuk om van deze forummonumenten uitgebreide “stale verhale” uit de oude doos opgedist te krijgen. Dat waren nog eens tijden en wat waren ze nog jong hè. Ook Big30, Flipper, Badslippers en RMJHexe waren hier van de partij. Ondertussen plunderden Boy69 en MichelJ de gokkasten met serieuze gewonnen bedragen.

    Omdat het inmiddels later op de dag geworden was, was er ook weer een nieuw blik Roemeentjes opengetrokken. Terwijl we ons de vla goed lieten smaken zat er tegenover ons een minibrigade uit Constanta verwachtingsvol de ruimte in te kijken. Eentje sprong er duidelijk tussenuit en viel 100 % in de Wijze Grijze Girlscategorie:

    Naam : Miha
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Zwart sluik tot onderkant rug
    Lengte dame : 1,65 mtr
    Postuur/Cupmaat : skinny, 46 Kg maat 32/ goede B-cup (iets hangend)
    Service: PZC, NMC, 69, TZ, EL
    Voordelen: Zowel zeer romantisch en aanhankelijk als actief en meegaand.
    Nadelen:
    Tijdsduur : 60 min.
    Prijs : EUR 75,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Een beetje blikcontact naar de overkant en non-verbale gebarentaal was voldoende om haar naar de vrije zitplaats naast mij uit te nodigen. Blij verrast dat ik inderdaad haar bedoelde kwam Miha naast me zitten. De overige heren trokken zich decent terug, omdat Wijze grijze nu aan serieuzere werkzaamheden moest beginnen. Eens uitproberen hoever de presales activiteiten hier in Planet Happy Garden reiken. Miha is een leuke ongecompliceerde nog net een beetje tiener, maar ook al jonge moeder. Ik vroeg haar waarom ze haar mooie borsten al van siliconen had voorzien. Dat was niet het geval. Dat wat ik voor siliconen had aangevoeld, waren haar gezwollen melkklieren. Twee dagen van tevoren was ze nog in Roemenië bij haar kind geweest. Shit, oops, slik! Kleine domper op de stemming.
    Zullen we maar ergens heengaan waar het rustiger is? Zij stelde de kino voor. Ik had het niet beter kunnen voorstellen en we gingen deze nauwelijks gebruikte ruimte binnen, Daar hadden we het rijk voor ons alleen en ik hoefde niets te overhaasten. Miha had overduidelijk last van haar tanden en ik vroeg haar of dat haar belemmerde in haar orale kwaliteiten. Ze liet er geen gras over groeien en overlaadde me uitvoerig met tongzoenen terwijl Wijze Stijve van onder de badjas bevrijd werd. Ze wilde daar ook meteen op aanvallen, maar zo hard wilde ik vooralsnog niet van stapel lopen. Miha was zo lekker aanhankelijk, dat wilde ik rustiger opbouwen. Dat gebeurde dan ook, maar voordat ze me ter plekke klaarpijpte, verkasten we naar kamer 1, tegenover de receptie.

    Yes, een kamer met fauteuil. Mijn favoriete spelletje met uitvoerig oogcontact en geile blikken van dit tienertje werd gespeeld. Het leek alsof ze diverse OnlyTeenBlowjobs-films had bestudeerd, want het complete gamma aan BJ-variëteiten passeerde de revu. Deze meid heeft hiervoor ontegenzeglijk een natuurlijk talent. Op het bed veranderde ze in een kleine geile vamp. Wat een passie en geilheid. Cowgirl bijv was een soort rodeo-ride op Wijze Stijve. Miha gebruikte haar hele lichaam om de gevoelssensatie te verhevigen. Voortdurend vingerde ze haar clitje tijdens de diverse standjes. Als ze dat niet deed, dan zat haar handje aan m’n ballen of tussen m’n billen. Voelt aan alsof er dan nog een tweede meid bij is. En blij dat ze was, toen ik aangaf er een vol uurtje van te willen maken. Toen ik na 55 minuten m’n tweede kruit verschoten had, wilde ze een sigaretje op de kamer roken. Vond ik geen goed plan, dus als plaatsvervangende sigaret, nam ze Wijze Stijve toen nog een beetje in haar mond. Mmmmmh. Jullie begrijpen het al. Een Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10

    Als eten was er vandaag een buffet met ter plekke vers gegrilde haantjes. Een zeer goed gelukt en smakelijk gerecht.

    Toen de DJ kwam, werden meerdere beren hierdoor gewoontegetrouw uit de discoruimte verdreven en er werd gezellig bank gehangen in het Nachtcafé of buiten op het terras. Dat is dus wel een absoluut voordeel in deze club. Highlife en Party in de barruimte; chillen en loungen in het Nachtcafé. Twee gescheiden werelden met elk z’n eigen liefhebbers. Helemaal Top!
    Ook daar word je niet verwaarloosd door damesaandacht, ofschoon ze wel terughoudend zijn om belangrijke mannengesprekken te onderbreken. Dan moet Wijze Grijze maar zelf duidelijk maken dat er ook aandacht voor dames is. Een leuke Griekse classy lady verscheen. Geen profi DVP, maar een zeer zelfbewuste onafhankelijke jonge vrouw met een topbaan en geen financiële nood. Voor haar was dit gewoon een avontuur om te ervaren hoe dit leventje in elkaar steekt. Zij was de afgelopen week elke dag in een andere club geweest. Het was zeer verleidelijk om met deze dame een kamer te delen, echter haar stijlvolle indruk en haar niveau, stonden mij niet toe hier afbreuk aan te doen door met haar te kameren. In een privé setting echter meteen en zonder restricties.

    Afgelost werd deze Griekse lady door Silvia. Ik kende haar nog als Livia uit haar Heaven 7 tijd en had ook al een kamer met haar aldaar gedeeld (Admin: waar is Livia’s eigen Heaven7 threadje gebleven? Dat kan samengevoegd worden Weet zeker dat ik er op 05.04.13 nog iets over gepost heb). Met een beetje hulp van mij herinnerde Silvia/ Livia zich aan onze date in Heaven7. Meer ook aan de omstandigheden waarin ze toen verkeerde en de rustige romantische sessie die we toen gehad hadden. Ze gaat binnenkort een definitief eind breien aan deze DVP-periode in haar leven en haar roeping tot verpleegster volgen. Dit zou dus een afscheid worden.
    Mooi, kijken of dat iets toevoegt. Het werd min of meer een evenaring van onze eerdere kamer. Silvia/Livia zou mij gaan verwennen. En dat doet ze gewoon heel goed. Heel lief en passioneel kun je je overgeven aan haar en haar haar ding laten doen. Als verpleegstertjes dan ook nog eens dat met je doen wat je so wie so al graag hebt, dan beleef je een heerlijke sessie. Heb net even MichelJ’s ervaring gelezen en heb mijn sessie toch wel anders beleefd. Na een romantisch begin met veel TZ daalde ze af naar Wijze Stijve en liet er een hele tedere BJ op los. Tegelijk weet ze (ervaring/ medisch achtergrond?) met haar vingertjes die plekjes te stimuleren die de sensatie nog een extra boost geven. Ik heb verder ook niets van terughoudendheid ervaren, maar ze was in alles heel meegaand. MichelJ’s beschrijving wekt de schijn op van een afwerksessie. Bij mij is het een innige rustige, niet heftige sessie geworden. Bijna GFE-waardig. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10.

    Tegen het sluiten van de markt kwam nog een Zuid-Afrikaanse vertegenwoordigster van de Black-Africanbrigade (Hallo, ROB45!) verwoede pogingen doen om Wijze Stijve weer tot leven te wekken. Vandaag bestond het all black-team uit nog 2 Ghanese dames. Haar subtiele uitvoerige hand werkzaamheden slaagden er echter niet in. Slinks probeerde dit roofdier Wijze Grijze alsnog als prooi te verschalken door hem regelmatig voor te stellen, geheel vrijblijvend (tuurlijk) in de kino nader kennis te maken.

    Door de echte hardcore feestvierders DHR N., Ricardo Banana en Ceejay werd besloten het feest na het sluiten van PHG om 03:00 nog voort te zetten in de naastgelegen nightclub “By Night”. Waarom niet? Bleek daar ook kruimeltje Miha te zijn. Ik was eerder op de dag al eens een praatje gaan maken in deze club en had al een privé rondleiding door deze club gekregen. Ik wist dus dat er ook kamers met een douche te boeken waren. Dat leek me een strak plan, om met Miha in zo’n kamer de dag af te sluiten. Miha was blij verrast en stemde toe. Echter voordat het zover kwam, begon Miha acute last van haar kiespijn te krijgen. Zozeer zelfs dat de tranen over haar wangen biggelden. Dat ging het hem dus niet meer worden. Ik stuurde Miha naar bed met 2 Paracetamols en het advies de volgende dag naar de tandarts te gaan. Aansluitend vertrok ik om 03:45 naar huis.

    Het was een gezellig verjaardagsfeest. Er hadden zich ook nog andere forumposters aangemeld, maar of ze waren verhinderd, of ik heb er niet mee kennisgemaakt. Ben wel benieuwd wie van de aanwezigen ook zijn ervaring van deze avond gaat posten. Is toch altijd leuk om dezelfde avond vanuit verschillende visies terug te lezen.

    Planet Happy Garden is een leuke club, met name door de twee gescheiden ruimtes. Het eten heeft me positief verrast. Ook het ontbijt is netjes verzorgd. Een absolute meerwaarde en een grotere rechtvaardiging van de EUR 60,= entreeprijs zou echter een jacuzzi zijn.
    Wijze Grijze sexapproval™ voor Planet Happy Garden vandaag: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  36. Onderstaande 17 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (18 mei 2013),Badslippers (18 mei 2013),Big30 (19 mei 2013),Bluebear (19 mei 2013),Bosco (18 mei 2013),Costana (18 mei 2013),egon, Dr. Rammler (18 mei 2013),gignnl (19 mei 2013),hansdordt (19 mei 2013),Jansen (18 mei 2013),MichelJ (19 mei 2013),Ricardo Banana (19 mei 2013),rmjhexe (18 mei 2013),rob45 (18 mei 2013),satanic surfer (19 mei 2013),terminator (19 mei 2013),Willi69 (19 mei 2013)

 

 
Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.