Haarkleur/-lengte : Blond / Lang
Lengte dame : 1.75m
Postuur/Cupmaat : zeer slank / A-cup
Nationaliteit/Taal : Poolse / Pools - Duits
Leeftijd : 21
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: PZC, NMC, Beffen, Zoenen
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek:

Anja, 10 november 2006

Ik had eigenlijk wel gedacht dat er al een draadje over deze Anja liep, ook in de lijst van Binky kan ik haar niet vinden, dus maar een formuliertje voor haar aangemaakt.

Anja, lid van het Poolse klasje. Werkt al wat maandjes in GT. Anja, een zeer slanke dame, hele dunne benen, maar verder een lekker figuur.
Ze was gisteren m'n afsluiting van een driedaagse in GT. In het laatste uur van de avond trof ik haar in de bar. We hadden al vaak met elkaar gesproken, maar tot een bezoek aan de kamer was het nog niet gekomen.

We hadden geluk, het leek erop dat we op de sleutel moesten wachten, maar toen Anja naar Buro liep, kwam ze al snel terug met een sleutel van wel een hele grote kamer. Ik was daar nog nooit geweest. Twee bedden, een bank, douche en sauna.

Nadat we waren uitgekleed begon Anja me te pijpen. Hier was niets mis mee. Ondertussen in positie 69 gedraaid en haar tegelijkertijd gebeft.
Toen haar op de rug en verder gaan beffen. Deze dame kwam werkelijk klaar. Ze moest even bijkomen en ik mocht op dat moment niet meer aan haar poesje komen. Dus even een rustpauze in het geheel. Toen ze weer terug op aarde was, hervatte ze met pijpen. Ik wilde niet voor en FT gaan, dus ik vroeg haar om de Gummi. Nadat deze was aangebracht begon Anja me in Cowgirl-hurk te berijden. Tjee, wat was dit een geil gezicht. Opvallend was haar nauwe kutje. Het leek wel dat ik een bankschroef aan het neuken was. Wat ging deze meid te keer en ja hoor, weer ging ze even bijna van de kaart. Ze kwam weer klaar, ook nu was haar poesje weer verboden gebied. Ze moest weer ff bijkomen. Ik moet zeggen, zoiest heb ik nog niet meegemaakt.
Het duurde best wel even, ik kon bijna een strooitje gaan roken. Maar goed, ze was weer bij zinnen en ik kon verder gaan neuken en nu in miss. Het duurde niet lang dat ook ik in hogere sferen was.

Leuke meid deze Anja. Vrolijk en ook nog eens komisch. Ik heb wel het idee dat deze dame voller geweest moet zijn. Haar borsten vertoonde wat theezakjes effect met overtollige huid. Ook op haar heupen en buik zag je dat het niet helemaal glad meer was.

Wie weet duik ik er nog wel eens mee de kamer op.

BR, Sonny