Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard Bangkok, Thailand (2014)

    Nou dan nog meer eens een verlaat begin van een Bangkok verslag. Voor velen een ver-van-hun-bed show. Wel eentje die je niet mag missen. Elke zichzelf respecterende ijsbeer moet gewoon een keertje in het land het Walhaha der lusten gaan kijken. Niet alleen voor de sex, maar gewoon op vakantie. Hieronder dan wat je ongeveer kan verwachten als je wel een keer op een avond de bloemetjes buiten zet

    In mijn laatste nacht in Bangkok, schudt ik May af. Sorry mop wil vanavond alleen slapen. Morgen nog een lange reis voor de boeg vertel ik haar. Zij denkt dat ik huiswaarts keer, maar in werkelijkheid gaan we verder richting Thailands meest verdorven oord, als je velen mag geloven; Pattaya. May kreeg ik amper mijn appartement in Bangkok uit. Ze was best lief, maar veel te claimerig. May had ik meegenomen een week terug uit Nana Plaza disco. Puur omdat haar vriendin anders niet mee zou komen. Een knap onbeschreven blaadje wat haar eerste stappen in deze duistere wereld van de mannen verwennerij zette.

    Bangkok - (Februari 2014)


    Nana plaza was toch wel even wat anders na Angeles City. Shows allemaal een stuk meer gechoreografeerd, een stuk professioneler. Het is even schakeling vanuit de speeltuin uit de Filipijnen. Zonder aan Angeles af te doen. Of ik ben nog niet tot in het hart van Angeles doorgedrongen. Dit is waarschijnlijker. Twee jonge meisjes lokken mij naar binnen in Angelwitch 1 op de begane grond van Nana plaza. Ik voel me gul en geef beiden een drankje en neem zelf een biertje. De twee shotjes slaan ze achter over. Ze willen er direct meer maar dat gaat niet gebeuren. Ik drink mijn drankje en verkas. Rondje langs de vrouwtjes met adamsappels en mogelijk kinder surprise verrassing. Ik knoop een kort gesprekje aan om wat Thaise onzin te oefenen en beland al snel in Angelwitch 2 op de 2e verdieping.



    Angelwitch 2

    Ik neem in plaats en direct begint een show. Al snel een leuke dame aan mijn zijde, maar na drie dagen met Chloe in Angeles vraag ik me af of het vanavond gaat lukken. Ze is leuk gezelschap en ik geef haar wat te drinken en vertel dat ik vanavond niemand mee neem. Hoe handtastelijk ze ook mag zijn. Ondanks dat ze haar tong in mijn oor stopt en ze me oneerbare voorstellen doet die me bijna anders doen laten besluiten. Uit de speakers begint weer een Rammstein nummer en kijk naar het podium. Ver weg, aan het einde - shit ik zit aan de verkeerde kant - danst een engeltje. God wat is zij lekker, denk ik. Ik twijfel aan mijn eigen belofte en de net verkochte leugen. Ik weet niet hoeveel kracht ik zou hebben, maar dan zal ik toch eerst een nachtje alleen moeten slapen om weer een hele nacht te kunnen beminnen. Zeker zij, daar wil ik de hele nacht voor uittrekken.



    Om 2 uur gaat Angelwitch dicht en loop ik langs Spankys waar het nog volop los gaat. Ik neem frontrow plaats.

    Spankys

    Bestel een biertje, terwijl de geile mokkels alles spanken wat los en vast zit. Elkaar of gasten die langslopen. Weer een Thaise schatje naast me en moest mijzelf weer inhouden en niet vroegtijdig overstag te gaan. Niet alleen de dames gaan los. Twee jonge knapen aan de ander kant van de bar ook. Iets te veel pintjes op en te weinig kleding. Een grote stoere jongen met flinke tattoo’s en verschrompen pikkie klimt het podium op onder luid gegil en gespank van de dames. Al snel word hij er af getrokken en staat hij met zijn broek om zijn enkels zijn kleine vriend nog in de hand. Ik kijk de jongen naast mij aan. Met blik vol ongelooflijk kijkt hij terug. “Dude! What the fuck is wrong with him!”. Ik lach voluit. Prachtig dit. Achter de verbijsterde Aussie staat een douche cabine met een geile mokkel erin. Alleen douchen is zo passe en een andere flinke knaap komt haar rug wel even insmeren. In zijn boxer. Nog voor er bij staat, staat het wijfie al te wijzen. “Broek uit!”. Het is immers een douche. Niet met sokken naar bed en met broek de douche in. Hij stapt binnen. Ze hangt aan zijn boxer. Hij doet een wanhopige poging zijn boxer nog vast te houden. Tevergeefs als er nog een mokkeltje komt helpen om zijn boxer omlaag te trekken. Weer zo’n grote jongen met een verschrompeld plassertje die met zijn handen naar zijn kruis grijpt. Ik lag echt dubbel om de taferelen en gedachten aan Angeles en Chloe waren in de verste verte niet meer aanwezig.



    Als eerste echte – solo – Bangkok ervaring as het toch wel een wow factor. Een jaar terug zat ik aan de bar met een Thais barmeisje wat ik meegenomen had uit Phuket en was wat overrompeld. Wat zeg ik, compleet overrompeld. Dat er destijds achter mij zo'n wereld bestond was ik niet van bewust tot nu dus. Volgende vrijgezellen feest maar richting Thailand en de dag er na vragen wie er nog wil trouwen! En nee ook zeker niet met die Thaise die aan de ontbijttafel zit!

    Nana Plaza After Hours Disco

    Een paar drankjes, zweep slagen en lachbuien later ging ook Spankys dicht. Prachtig. Ik had nog wel zin om iets te doen en ging eens buurten bij Nana Liquid. Er stond een bandje dit keer. Een jaar terug zat ik met mijn meegebrachte meisje. Na 3 long island iets te handtastelijk werd, verkeerd handtastelijk en ik liep te flirten met een danseresje. Dit keer alleen een bandje. May had ik al snel contact mee, maar had meer interesse in haar vriendinnetje. May vroeg of ze mee mocht. Ik vroeg het vriendinnetje weer mee. Na wat dollen liepen we me z’n 3en richting het appartement in Soi 8.

    Binnen vroeg ik de dames ‘Ab naam saam kon’ (Douchen met z'n 3en?) Wat het vriendinnetje niet echt zag zitten. En een heel Thais gebrabbel begon wat veel te snel ging voor mij om te volgen. Ze is wat onzeker en niet op haar gemak dus ik vroeg of ze ‘Kun au ab naam con diau?’ (Wil jij alleen douchen?) Ze gaf me een kort kusje en voegde direct maar daad bij mijn woord, voordat iemand zich bedacht. May begon me al te kussen en rap lagen we in bed. Vriendinnetje kwam met 1 handdoek om haar middel en 1 om haar hoofd de slaap kamer binnen en slaakte een kreet toen ze ons al naakt bezig zag. Ze kroop snel onder dekens en trok deze over heen hoofd. Samen met May eerst maar eens gaan schrobben in het bad. Terug naar de slaapkamer en met zijn drieën in bed. May zat aan mij en ik aan haar vriendinnetje. Langzaam kroop ik over haar heen. Waarbij zij begon te schreeuwen dat er condooms moesten komen. Rustig maar. Liggen in het nachtkastje naast je. Zonder condoom moest mijn kleine vriend een restraining order van minstens 30 centimeter in acht nemen. Van welke opening dan ook.

    Het vriendinnetje is een heerlijk, iets voller maar juist lekker, groen blaadje in alles wat met sex te maken heeft. Rustige kusjes worden heftiger. Haar poesje begint te soppen en met de eerst stoot merk ik hoe strak ze is. Ze laat zich een beetje meeslepen met haar beentjes om mijn heupen. May speelt inmiddels met zichzelf en klimt achter op me om te zeggen dat zij nu is. Het vriendinnetje knikt en probeert dringend aan te geven in Thai-english dat ze wel genoeg heeft en dat ik naar May moet. Ik wissel het condoom en ga met May in doggie verder. Vriendinnetje heeft inmiddels een handdoek over haar gezicht getrokken en doet alsof ze probeert te slapen op een schuddend bed. Het is klokslag half 7 en we zijn wel kapot. Tussen de twee dames val ik in slaap.

    ’s Ochtends word ik wakker met het vriendinnetje over me heen. We kussen wat en rap begint ze weer condooms te schreeuwen als ik binnen 30 cm ben. Rustig meid. Ben niets van plan. Condoom er op en zij boven. May wordt wakker en begint me te kussen. Vriendinnetje maakt plaats voor May. Nieuw condoompje er op en May gaat vol in de aanval. Als ze moe is blijft ze op me liggen. Het vriendinnetje komt aangekleed de slaapkamer in lopen.

    “Pay my friend, she go home”, vraagt May mij. Ik stap uit bed. Sla een handdoek om en loop richting het kluisje. Haal er 2000 baht uit en geef het aan het vriendinnetje. Ze geeft me nog een kusje en ik laat haar uit. Ik wacht op het belletje van de receptie dat ze er uit mag, maar dat moet nog komen. Lekker veilig. Gisteravond liep ik ook al met 2 dames door zonder blikken of blozen.

    De TV staat aan en we kijken cartoons in bed. Niet lang want na de lange nacht vallen we weer in slaap. Ik word wakker als May half over me heen kruipt. Zodra ik mijn ogen open, grist zij weer naar een condoom. May is niet helemaal mijn type, maar ze is een brok geil en wil alleen maar neuken. Zo hard en lang mogelijk. Een half uur later zonder gevuld rubber vallen we weer in slaap. Ik ontwaak en er spelen nog steeds cartoons. Zij is al wakker. Een paar kusjes en ze daalt af om te pijpen. Zodra hij hard is komt er weer een rubbertje om. Op de grond liggen er inmiddels een stuk of 10 van de vorige nacht en deze ochtend. En word er weer een kamasutra-achtbaan uitgevoerd eindigend met May on top. Het is een PGFE van een GF met PS ambities. Ik houd haar tegen me aangedrukt terwijl zij als een malle los gaat met haar heupen. Als ik haar dan een beetje help voel ik haar verstijven. Steeds strakker totdat alle opgespaarde energie in een big bang uit haar vloeit. Samen met een bak vocht. We liggen nog even tegen elkaar in de plakzooi van mijn zweet en haar vocht en vallen weer in slaap.

    Dit keer bij ontwaken mag ik even Tv kijken en word ik niet direct besprongen. Ook wel fijn. Ik kijk op de wekker en het is inmiddels half 4 in de middag. "Do you work today?", vraag ik haar. Omdat ze zich zelf comforatble maakt en totaal geen aanstalten maakt om ook maar ergens heen te gaan. "Yes, I start at 5", terwijl ze vijf vingers opsteekt. We verkassen naar de woonkamer en ik neem wat te drinken en te eten uit de koelkast.

    We wisselen telefoonnummers uit in Line doormiddel van een "Shake it!". Ze wilt eigenlijk mijn facebook vriendje zijn, maar daar pas ik voor. Tegen de klok van half 6 bonjour ik nu echt May de deur uit richting haar werk. Ze geeft me een briefje wat ik pas open mag maken als ze weg is en ik ben weer alleen.

    May is weg en ik besluit wat te gaan buurten in Bangkok. Gewoon eens lekker de toerist uithangen. Lekker op mijn gemak wat eten enzo. ’s Avond gaat het terug kriebelen. Dat Engeltje uit AngelWitch maar na helemaal uit geblust te zijn de hele dag is dat geen goed plan. Ik besluit vanavond een rondje Soi Cowboy te doen. Ik ben daar immers toch dichtbij vanuit Asok waar ik naar de Bios ben geweest.

  2. Onderstaande 20 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 juni 2014),biged (21 juni 2014),Burman ( 3 september 2017),felrops (20 juni 2014),fg22 (22 juni 2014),frogger (21 juni 2014),fr_loper (19 juni 2014),gignnl (25 juni 2014),hallodaarbenikweer (19 juni 2014),hasta la pasta (23 juni 2014),Jack42 (22 juni 2014),licky luke (25 juni 2014),noglangnietuitgewandeld (20 juni 2014),Pietjepik (24 juni 2014),rob45 (22 juni 2014),Snor (19 juni 2014),Ties85 (13 juli 2014),Wentelt Eefje (20 juni 2014),Wijze grijze (19 juni 2014),Znipper (19 juni 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    21 juli 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 15:44
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 3 Times in 1 Post

    Standaard

    Wat stond er op dat briefje?????????

  4. Onderstaande 3 leden hebben hewi bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 juni 2014),fg22 (22 juni 2014),hansdordt (20 juni 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hewi Bekijk bericht
    Wat stond er op dat briefje?????????
    IMAG2058.jpg

  6. Onderstaande 4 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 3 september 2017),felrops (22 juni 2014),fg22 (22 juni 2014),Pietjepik (24 juni 2014)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Dag 1
    Veilige aankomst in Bangkok in de vroege ochtend. Met de Airport Rail Link en BTS (skytrain) stond ik een uur later aan Sukhumvit – Soi 4 (Nana Plaza zeg maar). Had een beetje verder op in Soi 4 een kamer geboekt (via Booking) in The Dawin Hotel – standaardkamer voor een 35 euro. Goed gelegen voor wie aan het nachtleven wil deelnemen. De hotels hier weten dat je een gast zult meebrengen – dat stelt dus geen probleem. In het restaurant van het hotel namen enkele gelegenheidskoppels het ontbijt. Eerst maar wat uitrusten en kleine inkopen doen. Tegen de middag trok ik er maar op uit. Sukhumvit oversteken naar Soi 3 of Soi Arab – een andere wereld in die andere wereld: uitstekende Libanese restaurants, waterpijp rokende Arabieren, zwaar gesluierde vrouwen, Afrikaanse hoertjes en Nigeriaanse drugsdealers. Ik stak door naar Soi 5. Bangkok was weeral helemaal tot leven. In het gangetje tussen Soi 5 en Soi 7 klonk voor de eerste maal “Handsome man”. Nee, er liep niemand achter mij.
    In Soi 7 maar even de Beer Garden binnengestapt. Elke ijsbeer die een bezoek brengt aan Bangkok moet minstens een biertje gaan drinken in deze tent, waar er altijd een pak freelancers actief zijn. Gewoon ongedwongen een praatje maken, en zien wat er gebeurt. Mijn beste en slechtste herinneringen aan Bangkok bewaar ik aan freelancers uit de Beer Garden. Een dame was eigenlijk best onderhoudend. Jong was ze niet meer met haar 38 lentes, maar een fijne gesprekspartner. Haar favoriete drankje is overigens Kriekbier, dat ze met een Belgische klant leerde kennen in een Belgisch restaurant in Bangkok. Leuke tante, maar ik had andere plannen. Misschien had ik op een of andere manier toch met haar moeten afspreken.
    Met BTS maar richting Soi’s 24 en 26 (halte Phrom Phong). Hier bevinden zich een rits massagesalons (Mango, EZ, Snow White I en II, Cherry…), waar ze aan zogenaamde oliemassage doen. Gekozen voor Snow White I – begin Soi 26. Vriendelijke begroeting door de mammasan die met het photoshop boek liet inkijken. De meisjes zitten hier niet in een fishbowl. Maar een line-up gevraagd. Een 7-tal dames boden zich aan. Met Pim naar boven voor een 2 –tal uren. Kostprijs: 800 bath voor de massage en 1500 bath voor het meisje. Het drankje kregen we er gratis bij. De kamers zijn geen luxe. Eerst maar even gedoucht. Pim wou toen al inzetten op een stevige pijpbeurt, maar haar diets gemaakt dat één pop wel kon volstaan. Ik wou nog wat kruit bewaren voor de avond. Pim was even in verwarring, dit week wat af van haar draaiboek en ze wist niet zo goed hoe hier mee om te gaan. Dat was een beetje het probleem met Pim. Ondanks haar naar eigen zeggen 26-jaar (ze leek jonger), miste ze ervaring en had veel sturing nodig. Pim zei dat ze nog maar enkele weken in het vak zat, kon misschien wel kloppen. De oliemassage miste volledig de subtiliteit die een erotische oliemassage zo lekker spannend kan maken. Pim bedoelde het allemaal wel goed, maar alles werd nogal stuntelig uitgevoerd. Wel een uitgebreid menu: pijpen, beffen, rimmen, eierlecken, anaal… Ik wist me wel twee uur te vermaken, maar heb hier in het verleden al veel betere ervaringen gehad. Als totaalscore een 6+/10: met wat meer ervaring wordt Pim misschien nog een goede middenmotor.

    ’s Avonds dus na enkele jaren weer maar naar de bars aan Nana Plaza getrokken: een Rainbow bar, Angelwich en uiteindelijk ook Hot Lips. Eerlijk, ik werd er opnieuw niet enthousiast van. Van een show of dansen is hier vaak geen sprake. De meiden schuifelen maar wat op het podium. Wie ze met hun huppelpasjes probeerden te verleiden was mij niet duidelijk – de opgeschoten Koreaanse puber die in de bar zat? Kijk, ik heb Aura (zoete herinnering) in Panthera wel eens een erotische dans zien geven. Dat was verleiden, dan wil je naar de kamer. Maar hier, pfhh… De meeste aanwezige meiden waren helaas al in de voorrondes van de Miss Thailand verkiezingen uitgeschakeld. Gelukkig selecteren de winkels aan Siam Square hun personeel zorgvuldiger – daar kreeg ik soms wel goesting. Maar in deze Gogo-bars, nee. Enfin, in Hot Lips kreeg ik oogcontact met wel een ranke schoonheid. Fraaie B-cup, stralende ogen, zachte huid.. Een mens moet wat in zijn leven. Haar maar een ladydrink aangeboden. De naam leek ergens op Patti. Het gesprekje verliep erg standaard. Maar ik was moe, en wou niet te lang meer op zoektocht gaan. Patti maar meegenomen naar het hotel, waar ze netjes haar ID-kaart moest inleveren. Op de kamer voelde ik al meteen dat het geen onvergetelijke avond zou worden. De juffrouw wou niet samen douchen. Aandringen heeft geen zien. Haar maar eerst laten douchen. Het duurde erg lang. Terwijl ik zelf douchte had de juffrouw de tv aangezet. Ik floepte het ding weer uit. Ze zuchtte diep. Het zal mij altijd een raadsel blijven of dit was uit opwinding dat ze met mij de lakens mocht gaan delen, of uit ergernis omdat ze de afloop van haar favoriete tv-soap moet missen. Ze had zich inmiddels ook helemaal in de lakens gewikkeld – zoals een slappe asperge rond een dikke plak ham. Ik wachtte even, ze bewoog niet. Ik wist dat ik erg behoedzaam te werk zou moeten gaan. Heel voorzichtig legde ik haar bloot en streelde zacht haar buik. Ze huiverde. Ik liet de juffrouw even bekomen, en toen scheen ze toch plots te beseffen dat ze een prestatie zou moeten leveren. Wil je een massage vroeg ze. Ik stemde toe, hoewel ik zin had in wat knallender vuurwerk. Terwijl ik op m’n buik lag, begon Patti te masseren. Dat deed ze best lekker, maar opnieuw geen spoortje van erotische spanning. Na die lange massage, draaide ik me om. Wat nu begonnen, dacht de juffrouw. Wil je een blowjob ? Doe maar gaf ik aan. Haar hemel klaarde op. Pijpen, me laten neuken en dan snel de kamer uit, je zag het haar zo denken. De pijpbeurt zou je beter als pijnbeurt kunnen omschreven. Geen gevoelen, geen aandacht, en soms leek het wel alsof ze kleine felrops in mootjes wou hakken en in de papaya-salade verwerken. Vervolgens nam ze een condoom en ging op mij zitten. En, dat paardje rijden ging haar wel goed af. Zo wist ze me toch nog op te winden en kwam voor ons bieden niet veel later het verlossende einde. Ik liet haar onmiddellijk vertrekken. In een Duitse sauna-club zou Patti een Optick-meid zijn. Elke ijsbeer wil wel met deze schoonheid naar de kamer, maar elke ijsbeer zou ontgoocheld weer naar de locker trekken. Totale schade (drankjes, barfine en shorttimevergoeding voor de dame) ruim 3.500 bath – oftewel een uur met een Roemeense en dat kan ook mee- of tegenvallen. Totaalscore: 5/10 en dan alleen omdat het vakantie was en Felrops kwistig punten toekent voor de optische kwaliteiten van de juffrouw.

    Dag 2 – 5
    Felrops is soms meer observator dan deelnemer. Daarom me de volgende avond maar op een plaats aan een bar gezet waarvan ik het straatleven kon observeren. De eerste koppels trokken naar de hotelkamers, sommige Gogo-girls haastten zicht naar de bar – te laat komen betekent onvermijdelijk een boete, een dronken toerist werd bijna aangereden door een tuktuk. Een stelletje freelancers trok mijn aandacht. Een jongere meid met een brede glimlach en haar wat ernstiger kijkende collega. Ze probeerden ijverig een klant te winnen. Maar elke beginnende ijsbeer kent de gevaren van freelancers in Bangkok. De glimlachende meid trok snel met Japanner de nacht in. Er was heel wat beweging, veel te bekijken. Twee biertjes later besloot ik wat verder te gaan kijken. Ik liep langs die ernstigere freelancer. “Thai massage ?”, was haar verrassende vraag. Heel even was er oogcontact, genoeg om mijn aandacht te trekken. Ze straalde een rustige zelfzekerheid die me wel aansprak. Maar een freelancer van de straat nemen, misschien toch geen goed idee. Ik wou wat tijd winnen, en stelde enkele banale standaardvragen. 28 jaar was ze, kon best. De prijs: 1.500 bath short time en 3.000 bath long time – onmiddellijk bijgesteld tot 2.500 bath. Ik besloot de gok te wagen, en stemde in. Ik nodigde Aungchilee eerst uit voor een drankje, kon ik nog even de kat uit de boom kijken. Uiteindelijk trokken we naar het hotel. We kochten nog wat fruit en drankjes. Toen ze haar id-kaart overhandigde, was Aungchilee plots op een half uurtje vier jaren verouderd. Ik maakte een grapje hierover in de lift, en dat kon ze wel smaken. Het klikte tussen ons beiden. Op de kamer maakte Aungchilee geen haast. Aan de hand van haar Facebook vertelde ze me haar complexe bewogen levensverhaal, haar verslaving aan het kaartspel (gokken), het leven achter de scène bij de clubs, gevaarlijke mannen waar ze mee op de kamer belandde, naïeve klanten…. Ze was keihard voor zichzelf, en er was geen enkele oproep tot financieel medeleven… Een soms ijzingwekkend verhaal. Nog dit: de wereld is een dorp. Twee uur later was de enige erotische actie het samen nuttigen van wat fruit. Blijkbaar vond ook Aungchilee dat er wat actie moest komen. Samen douchen, nodigde ze me uit. Wat een verschil met de vorige avond. Diepe warme kussen, me zacht inzepen… De prelude tot een mooie nacht. Wat er tussen de lakens gebeurde ga ik uit respect voor Aungchilee hier niet beschrijven. Maar het was erg intens en echt. En longtime was longtime. Rond de klok van 9 werden we samen wakker, en begonnen aan de tweede lange ronde.
    Ik stond bij het afscheid voor een moeilijke keuze. M’n volgende vier avonden met Aungchilee doorbrengen, of het bij deze ene memorabele avond laten. Aungchilee kwam me te hulp. Van m’n vier overblijvende avonden, kon ze er nog drie bij me zijn. Een maal niet – haar complexe leven. Leek me prima. Telkens kwam Aungchilee netjes op tijd op de afspraak. Netjes gekleed en zonder overdreven opmaak. We gingen steeds op een andere plek iets eten en dan ergens naar een bandje kijken. Aungchilee kende heel wat fijne plekken, was ook een prima gids door Bangkok. Ze was blij enkele avonden weg van Nana Plaza in een aangenamer kader te kunnen doorbrengen. Erg intense gesprekken hadden we. We hadden een leuke tijd samen, maar beseften ook dat na de langste nacht er niets meer zou zijn. Het afscheid was niet klef, maar juist erg fijn. Ontmoetingen als met Aungchilee moet je niet elk jaar beleven. Ze maken krassen op je ziel.
    Ik had dus een tussentijdse vrije avond, zo dacht ik. Aungchilee stelde voor dat ik die zou doorbrengen in de veilige zachte handen van haar jongere collega. Maar ze liet me de keus. Nu zag die meid er wel lekker uit, en dus wou ik best ’s avonds met haar kennis maken. Viel reuze mee en onmiddellijk samen de nacht in. Alleen dat jongere was een vergissing – Aitoree bleek net een jaartje ouder dan Aungchilee. Opgewekte meid met steeds een hagelwitte glimlach. Op de kamer een ervaren dame, met een uitgebreid servicepalet. De planken sprongen weliswaar niet van de muur, maar de hoteltelefoon donderde wel de grond op. Ik leerde weer heel wat bij. En ook Aitoree hield me tot diep in de ochtend gezelschap. Heel opgewekte dame. Totaalscore 9/10. Zet deze meid in een Duitse saunaclub, en dit servicekanon maakt van de Roemeense clubicoontjes bescheiden tweederangs figuranten.

    Dag 6
    Na het afscheid van Aungchilee had ik nog een hele dag voor me. Ik besloot om nog een soapie mee te pikken en naar Nataree te trekken aan Ratchadapisek Road – waar er wel meerdere soapies op een kluitje verzameld liggen. (neem de MRT tot Huai Khwang en dan exit 3). In de fishbowl zaten een 15-tal dames. Ik koos voor Som. Kostprijs voor twee uren: 2.000 bath. We trokken naar boven. Ik gaf ook aan Som aan dat één pop wel kon volstaan. Ze begreep het wel, en had de hele tijd oog voor spanningsopbouw. In bad mooie Russische massage en pussy-sliding. Op bed een lekkere massage en dan een lange blowjob om te eindigen met een stevige boem-boem. Lekkere meid deze Som, een mooie afsluiter. Bij het verlaten van de kamer schrok ik me een hoedje. De gang stond vol mannetjes in het bruin (Thaise politie). Ellendige gedachten schoten door m’n hoofd. Maar de bevelhebbende officier stelde me met een vette glimlach gerust: was het controle op de brandveiligheid, wou de Thaise fiscus weten hoeveel bedden er bij Nataree stonden, of kwamen de bruine mannetjes voor een maandelijkse welzijnsbehandeling… ???

    Na zes dagen ontvluchtte ik Bangkok. Geen stad die me zo aantrekt, en me zo afstoot…

  8. Onderstaande 12 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (27 juli 2014),Big30 (27 juli 2014),Burman ( 3 september 2017),hallodaarbenikweer (26 juli 2014),hasta la pasta (27 juli 2014),Jack42 (26 juli 2014),LittleJoe (27 juli 2014),Mr Pussy (28 juli 2014),Rehab (28 juli 2014),Scrotum (26 juli 2014),Snor (26 juli 2014),Wijze grijze (26 juli 2014)

  9. #5
    Geregistreerd
    30 juli 2017
    Last Online
    2 november 2017 @ 15:05
    Berichten
    90
    Discussies
    8
    Thanks
    146
    Thanked
    88 in 40 posts

    Standaard

    Mooie belevenissen Aamu en Felrops. Voor mij is Bangkok al weer veel te lang geleden. En Aamu heeft gelijk, iedere zichzelf respecterende hoerenloper moet een keer Thailand hebben bezocht. Uit ervaring kan ik jullie vertellen dat de Europese clubs en red lights slechts een zeer slap aftreksel zijn van datgene wat je in het nachtleven van Bangkok en Thailand gaat meemaken. Je komt ogen te kort, neem dat maar van mij aan! Voor mij als liefhebber van Aziatische schoonheden is Thailand het ultieme walhalla. Die meiden in Bangkok (Soi Cowboy, Patpong en Nana Plaza) leveren een service voor een prijs waarvan je als bezoeker van een gemiddelde Duitse club alleen maar kan dromen. Zie daarvoor ook bovenstaande posts van Aamu en Felrops. Ik kan het niet beter omschrijven.
    Leuk die Duitse clubs, maar ik zie ze slechts als een zoethoudertje om tussen mijn tripjes naar Azië door mijn lusten te bevredigen. En dat lukt over het algemeen best redelijk.

    Ik heb hier nog een leuke YouTube video over Bangkok van een zeer actieve YouTube vlogger genaamd Bangkok 112. Bekijk ook eens zijn andere interessante Bangkok video's. Zeer informatief met veel tips waar je echt wat aan hebt vooral als je als newbie van plan bent Bangkok te bezoeken.



    Een andere zeer interessante Bangkok en Pattaya en Azië vlogger is KINGEPIC. Meer dan 300 zeer interessante video's telt zijn kanaal boordevol met zeer interessante en bruikbare tips zoals in onderstaande video.


 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.

  FKK Artemis 468*60