Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    31 december 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:01
    Locatie
    Dichtbij de Germaanse grens
    Berichten
    287
    Discussies
    60
    Thanks
    354
    Thanked
    456 in 130 posts

    Standaard Lara (Poolse) PHG/Magnum

    Deze blonde Poolse dame van 20 lentes jong werkt normaal gesproken alleen in Magnum vertelde ze mij. Aangezien PHG sindskort overgenomen is door de eigenaar van Magnum, dacht zij ook ff te komen kijken hoe de sfeer hier in PHG is. Het was voor haar de allereerste keer in PHG. Ze startte pas om 21.00u! met werken. İk vond het wel een absurd late tijdstip om te beginnen met werken in een saunaclub. Maar goed, ik heb haar rond 01.00 u geboekt voor een uurtje (75 euro). İk kwam toen pas aan de beurt, omdat zij achterelkaar weggekaapt werd door andere ijsberen. Het is een behoorlijk wilde stoeipoes moet ik zeggen. Zoenen deed ze echt wild, maar wel lekker. Pijpen deed ze ook wild, maar niet zo goed. İk voelde haar tanden iedere keer en het was nog pijnlijk ook. Neuken was ok, het kan nog altijd beter. Beffen en anaal zitten bij haar niet in het servicepakket. Het is een superverzorgd meisje met een heel mooi en schoon gebit. Dit kan ik helaas niet zeggen van de meeste Roemeense meisjes, die hebben vaak een slecht gebit.
    Lara heeft een zeer mooi figuurtje, ze valt echt op met haar mooie body. Ze blijft wel doorwerken in Magnum en af en toe komt ze naar PHG.

  2. Onderstaande 2 leden hebben poefboy bedankt voor deze bijdrage:

    terminator ( 8 juni 2014),Willi69 ( 8 juni 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    gebitscontrole, zitten we hier op de paardemarkt?

  4. #3
    Geregistreerd
    21 augustus 2013
    Last Online
    13 september 2019 @ 13:08
    Berichten
    164
    Discussies
    5
    Thanks
    18
    Thanked
    69 in 40 posts

    Standaard

    Lara is niet meer werkzaam in de branche sinds een aantal weken.. Heb haar afgelopen week op de APP gesproken en ze vertelde me niet meer terug te keren naar het land des ijsberen

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:00.

Diamond 468*60   Living Room 468*60