Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

    Standaard Doubletstraat 31p k09, Malinda (Hon)

    Naam: Malinda
    Haarkleur/-lengte: Donkerblond / lang
    Lengte dame: 1.70
    Postuur/Cupmaat: Wandelende spijker/ welke cupmaat komt voor A?
    Nationaliteit/Taal: Hongaars / Engels
    Leeftijd: ca. 25
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: PMC / NMC
    Tijdsduur: 20 min
    Prijs : 25€

    In een passage die vanoudsher wordt bevolkt door Latina's die niet snel van hun sokkel zullen waaien is dit modelletje anorexia een opmerkelijke uitzondering. Hoewel ze erg aangenaam is om naar te kijken had ik haar gek genoeg nog nooit bezocht. Dat lag ook vanavond niet in de lijn der verwachtingen maar mijn favo Alice liet zich lang niet zien. Malinda stond eerst een uur met de krultang voor de spiegel en ik wilde haar niet storen omdat ik even de transformatie tot een dame die net zo'n wild kapsel als Alice niet wilde verstoren.

    Toen ze klaar was en vervolgens ook eindelijk uitgekeuveld met een collega besloot ik me maar eens te melden. Malinda is vriendelijk maar weinig spraakzaam. Na het voldoen van de administratiekosten ging alles uit behalve de bonten beenwarmers. Rubbertje gemonteerd en zuigen maar. Dat ging in een fors tempo maar wel wat eentonig. Ik weet niet of ze het ook zo stevig doet als er geen lalex tussen zit maar dan lijkt het me wat minder aangenaam, nu was het prima en effectief. Ook ging ze er erg lang mee door. Vervolgens vroeg ze welk standje we moesten gaan proberen en ik parkeerde haar maar eens bovenop. Flink wat glijmiddel er tussen en hoppa deinen maar. Met de manier waarop ze dit doet mis je eigenlijk alleen een schuddende voorgevel maar dat kun je wel shaken met haar microboobs. Verder dan 1 standje zijn we niet gekomen want Malinda deed geen enkele poging om de rollen om te keren. Nadat ik was klaargekomen bouwde ze het tempo rustig af om daarna nog even te blijven zitten uitblazen. Als ze het zelf niet ook lekker vond dan is ze wel een hele goede actrice.

    De vorige dame die me klaar wist te rijden was het ook al zeer slanke Egle een paar jaar geleden. Waar dit Litouwse princesje is gebleven weten we helaas niet aangezien de Fuhrer van dat andere forum haar paspoortje heeft weggegooid. Wie het weet mag het even melden.

    Met een zoen op de mond afscheid genomen. Er is al een tijd weinig verse aanwas in de straat er zijn een aantal dames die er al langere tijd werken die hoge kwaliteit leveren, Malinda past ook in dat rijtje.

  2. Onderstaande 2 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 5 juni 2014),Megaboob ( 5 juni 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door too slow Bekijk bericht
    Malinda past ook in dat rijtje.
    Malinda heeft een Achterdam opleiding voltooid, dus dat mag ook wel

  4. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    too slow ( 6 juni 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

  FKK Artemis 468*60