Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Aken, Antoniusstrasse 12, laatste raam links, Marina 24 (Albaanse)

    Na 3 maanden nog eens daadwerkelijk van de diensten van een DVP gebruik gemaakt in de Antoniusstrasse. Er wordt momenteel de riolering vernieuwd, zodat een gedeelte van de straat in een bouwput veranderd is.

    Het was stil en regenachtig vanavond en er waren tegen 21:30 ca. 25 meiden achter de ramen aanwezig. Ik werd niet echt vrolijk van het aanbod, maar belandde uiteindelijk bij Marina:

    Naam : Marina
    Nationaliteit/Taal : Albaans/Albaans (en helemaal niets anders)
    Leeftijd : 24
    Haarkleur/-lengte : Zwart, krullend, opgestoken
    Lengte dame : 1,50 mtr
    Postuur/Cupmaat : slank, 45 Kg, maat 32/ A-cup
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PZC, NMC, 69
    Voordelen:
    Nadelen: Communicatie werkelijk nul, nada, noppes
    Tijdsduur : 20 minuten
    Prijs : EUR 30,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


    Een inleidend praatje aan het raam was niet mogelijk bij gebrek aan geen enkele notie van welke vreemde taal dan ook. Alles werd door een collega uit de belendende kamer vertaald. Eerst werd Marina aangeprezen als Bulgaars waarbij ze echter snel door de mand viel toen ze mijn summiere Bulgaarse ijsbrekerwoordjes niet verstond.

    OK soit, dan maar communicatie met handen en voeten. Ik gebaarde haar dat ik het wel prettig vond als zij Wijze Stijve zou wassen aan de wastafel. Dat snapte ze en ze ging er lekker lang mee door met een royale portie vloeibare zeep. Lekker! Daarna ging zij op de wastafel zitten om haar poes te wassen. Gelukkig was Marina slechts klein, anders had ze het sanitair misschien nog wel gesloopt. Op het bed ging ze meteen over tot de Pirelli-montage en begon me aansluitend te pijpen. Niet onverdienstelijk, vooral omdat ze ook Wijze Stijve sensueel van onder naar boven likte, terwijl ze m’n reactie daarop schalks bekeek.
    Marina wilde reverse cowgirl op me gaan zitten en boog zich over me heen. Ik greep haar kontje echter vast en tilde haar poes boven m’n gezicht. Ze trok niet terug, zodat duidelijk was dat dat kleine tulpje gelikt kon worden. Smaakte lekker fris gewassen. Daarna NMC in 3 verschillende standjes en uiteindelijk al mijn bevrijde zaadjes na lange, lange tijd nog eens een vreselijke verstikkende dood laten sterven in het rubbertje. Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 7 juni 2014),Megaboob ( 5 juni 2014),Ties85 ( 5 juni 2014),Willi69 ( 5 juni 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Diamond 468*60   Babylon 468*60