Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Neue Nase mit 14: Mädchen und ihr Traum von Schönheit

    Op de ZDF Mediathek is een programma "37 Grad". Het zijn afleveringen over allerlei maatschappelijke onderwerpen. Je kunt ze zien op http://www.zdf.de/ZDFmediathek#/kana...endung/37-Grad.

    Ik zag laatst een aflevering over meisjes in Duitsland, die met 14 jaar een neusoperatie ondergaan. Ik ben geen arts, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat dit verstandig is. Het lichaam is nog niet volgroeid en je moet zeker tot je 21ste wachten, voordat je met zulke schoonheidsoperaties kunt beginnen.


  2. #2
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Tja, de mogelijkheden zijn er. Kan me voorstellen dat als je een neus als een hooivork hebt, je daar graag iets aan laat doen. Of mensen die zo'n wijnvlek recht op hun smoel hebben. Daar zou ik denk ik onder gebukt gaan. Die kun je trouwens beter op je tapijt hebben. Zout erop en weg is die vlek. Gelukkig heb ik met mijn kleine lul geen minderwaardigheidscomplex want de technieken zijn op dat vlak nog niet vergevorderd. Bovendien kom je met een kleine lul met gemak overal naar binnen. Probeer dat maar eens met zo'n boomstam. Kom er maar in Ketserr (of Little Joe) ! ! !

  3. #3
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    Gisteren @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht