Naam: Bridgette
Nationaliteit/Taal : Hongaarse / Duits / Gebrekig Engels
Leeftijd : 21 zegt ze, maar ze zou naar mijn inschatting zeker 28 of 29 kunnen zijn
Haarkleur/-lengte : Zwarte stijle en lange haren
Lengte dame : 1m65
Postuur/Kont/Cupmaat : Slank slangenlichaam / kleine fijne en ronde kont / goedgevulde B-cup
Tatoeages/Piercings : enkele, waarvan 2 Japanse tekens op haar schouderbladen.
Roken: ja, half pak per dag
Voordelen: sympathieke meid, aanhankelijk, makkelijk in omgang
Nadelen: komt ervaring te kort, geen echte zoenen, geen initiatief op de kamer, opdringerig
Prijs : 50€/halfuur
En de punten zijn: op uiterlijk 5.5/10 en op dienstverlening 4/10


PSE, GFE, combinatie of neutraal? Neutraal en weinig emotie
Service: PZC, NMC, haar specialiteit “massage”

Presales:
Neemt haar tijd en heeft geduld, toch komt ze vaak zeuren om uiteindelijk toch naar de kamer te gaan. Inleidend gesprek toch nog een beetje amusant en vele hugs vielen me te beurt. Van effectieve geilmakerij was geen sprake… Maar dat maakte me juist benieuwd, want ze was anders dan die andere opdringerige sloeries die je trachten op te geilen met hun vulgaire attitude.
De betaalde tijd:
Sloeg enorm tegen. Tijdens het wachten op de kamer was ze al veel koeler, dan tijdens ons samenzijn vooraf. Misschien zenuwen of angst. Totaal geen feeling met de job, maar ik heb me zo goed mogelijk en niet veeleisend aangepast. Puur op basis van haar slanke lichaam en haar mooite tietjes, neukte ik mezelf toch naar een orgasme. De laatste 5min gaf ze me ook nog een massage. Volgens haar was dit haar specialiteit. Volgens mijn was het niets bijzonders, maar in vergelijking met de rest toch nog de beste discipline van haar.
Aftersales:
Nihil
Verdere opmerkingen:

Negeren die meid… Komt harteloos over, want ze is wel een lieverd en doet toch ergens wel haar best. Maar ze is niet voor de job gemaakt en is naar mijn dunken een waar slachtoffer van pooiers of mensenhandel.