Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard Sabrina (Witrussische) Theke-PHG!

    Naam : Sabrina

    Haarkleur/-lengte : donkerblond halflang haar

    Lengte dame : 1.70m

    Postuur/Cupmaat : Normaal tot krachtig gebouwd B-cup

    Nationaliteit/Taal : Russische,goed duits en engels

    Leeftijd : 27-30 jaar

    Tatoeages/Piercings : ja op haar arm een tatoeage

    Service : Zoenen, aftrekken,massage, NMC, PZC, FT.

    Bijzonderheden :
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 november 2010 om 20:17
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    23 mei 2004

    De dag na Hemelvaart met mijn vaste companen naar de PHG gegaan ondanks de afwezigheid van mijn persoonlijke topper N. Maar ja, daarom maar iets anders lekkers uitgezocht. Zoals enkele anderen had ik ook een 'to do' lijstje maar hoefde niet perse me tot deze lijst te beperken had ik besloten. Want het is toch altijd maar afwachten wie er uiteindelijk allemaal zijn....

    Na binnenkomst de aanwezige ijsberen eerst begroet en vervolgens even wat aan de reeds opgediende brunch begonnen. Vervolgens het ritueel afgemaakt met een rondje bar in gezelschap van Winex. Het voordeel van deze vroege 'vlootschouw' is dat eens rustig kan kijken welke dames er allemaal zitten. Aan de bar viel mij Sabrina op die een oranje setje lingerie aanhad met ook oranje lintschoenen. Over haar had ik al het een en ander gehoord en had me voorgenomen deze dame die dag eens voor een nader onderzoek op de kamer te onderwerpen. Maar natuurlijk eerst even saunatje nemen en lekker even douchen.

    Terwijl iedereen zo'n beetje aan de eerste gang op de kamer bezig was (met uitzondering van Bredero, die al de nodige oefenrondjes had gedaan) stapte ik op Sabrina af. Ze was natuurlijk 'verbaasd' dat ik haar naam kende en wilde natuurlijk weten hoe dat zo kon.
    (Tip voor de minder ervaren Oedt gangers: zeg nooit gelezen op het internet. Je weet nooit hoe dat bij een dame valt, al zou dat in mijn geval denk ik bij Sabrina niet uitmaken....) Ik vertelde dat ik over haar gehoord had van onze Sammstagabendgast en dat Kira ook al verteld had dat ze samen gewerkt hadden. Er ontpon zich een leuk gesprek waarna we langzaam over gingen tot zoenen. Gewoon lekker spontaan voorzichtig tongen.. Dit werd uitgebreid tot het langzaam strelen en ging weer over in een russische massage. Vandaar uit weer een overgang in een franse massage.

    Ze wist mij klaar te pijpen, (ok, een vergelijking met N. is niet eerlijk want niemand kan dat beter) en daarna was ze aan de beurt voor een massage. Deze dienst werd erg gewaardeerd en ze bood mij een ook een massage aan.. eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het niet een echte massage was van haar kant maar meer het stevig insmeren met massageolie. Dit liep weer uit op een geweldige zoenpartij toen de edele delen geraakt werden tijdens de massage. Heb haar vervolgens lekker geneukt waarbij ze wel actief meedeed. Na mijn orgasme bleef ze op me zitten en wist eigenlijk van geen ophouden... ze bleef me zachtjes doorneuken......

    Toch besloten om na anderhalf uur te gaan douchen en me weer in de bar te vertonen. Het leuke van Sabrina is dat ze lekker vrijuit praat en je ook nadat je terug bent in de bar aanspreekt en met je lacht en kletst. Dit in tegenstelling tot de andere russische meiden.

    Alles bij elkaar een hele goede ervaring.... wordt vervolgd dus....

    1 juni 2004

    Na mijn middagoefeningen met Daniela eerst weer wat gerust en na het eten Sabrina in de bar opgezocht. Sabrina weet zeer goed wanneer je met haar op de kamer geweest bent en is wel in voor een praatje, en meer natuurlijk maar dat wisten we al. Het is geen opdringen maar gewoon vriendelijk spontaan contact.

    Ik had haar al door laten schermeren dat we elkaar later op de avond zouden zien maar iedere liepen we elkaar niet mis maar was het steeds dat een van beide niet beschikbaar was om het woord 'Schlussel' inhoud te geven. Uiteindelijk na enkele Sauna gangen van mijn kant trof ik haar onbezet aan rond half 11. Meteen toegeslagen en anderhalf uur met haar op de kamer doorgebracht.

    Deze keer probeerde ik de omgekeerde volgorde van Daniela... eerst lekker neuken, dan massage en het verblijf afmaken met een nummertje pijpen. Sabrina wist natuurlijk mijn 3de en 4de orgasme van die dag te voorschijn te toveren. Bij het pijpen kwam er wel wat sperma in haar mond... hiervoor vroeg ze wel 25 euro extra... maar of ze nu wel FT doet, dat moet nog maar eens aan een nader onderzoek onderworpen worden.

    Na afloop, rond kwart over 12 kwam ze in het nachtcafee bij me zitten. Ze had geen zin meer en we hebben nog gekletst en op de automaat gespeeld tot het einde van de avond (1.00 uur). Tevens het tijdstip waarop Kezmania en Jack42 met hun 'ehefrauen' klaar waren.

  3. #3
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was deze Sabrina er ook weer. Altijd een hele aardige meid. Ze vertelde dat het goed ging met Kira. De kenners weten nog wel wie dat was

    Babbel :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 maart 2007 om 21:09

  4. #4
    Geregistreerd
    19 december 2005
    Last Online
    16 februari 2024 @ 22:24
    Berichten
    314
    Discussies
    3
    Thanks
    3
    Thanked
    17 in 7 posts

    Standaard thekefrau LR

    Sabrina was gisteren aan het werk in LR als thekefrau.

  5. #5
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oblix
    Sabrina was gisteren aan het werk in LR als thekefrau.
    Da soll noch einer durchblicken...

    Erst war sie vor der Theke im Happy...

    ... dann war sie Thekenfrau im GT...

    ... dann wieder vor der Theke im Happy

    ...und nun wieder Thekenfrau im LR :green_smi

  6. #6
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    En nu dus te bewonderen in Nanu, zij het voorlopig omdat ze het uiteraad eerst wil aankijken. Ik hoorde haar gisteren in ieder geval tot de manager zeggen: "tot dinsdag" .

    Hoewel ik haar lange tijd van gezicht ken, nooit met haar op de kamer geweest, tot gisteren. Ze ziet er goed uit en is goed op gewicht. Zeg maar alles op de juiste plaats.

    Kwam bij toeval met haar in gesprek, waarbij we werkelijk al het mogelijke hebben besproken, en voor ik het wist waren we al 3 kwartier verder. Tijd dus om me nog iets meer in haar te gaan verdiepen.

    Op de kamer maakt ze, ondanks een lange dag, laat op de avond nog steeds een frisse indruk. Rustig pijpen zonder al te veel gebruik van de hand. Een beetje body verkenning met haar mond en na een kwartiertje wilde ze een gummi pakken. Ik gaf aan dat ze nog wel even door mocht gaan, hetgeen ze ook dee, maar helaas 5 minuten later had ik hem alsnog om. Toen nog snel wat standjes doorgenomen en het half uur was al weer om. Jammer alleen dat het zoenen, anders gezegd de ontwijkende houding daartoe, matig was. Ze heeft heerlijke zachte volle vochtige lippen, zodat ik daar graag meer gebruik van had gemaakt.

    Al met al een bijzonder aardige dame met een hele behoorlijke service. Aleen op de kamer had ik niet het gevoel dat de klik er tussen ons werkelijk was zodat de sex een beetje doods was. Maar goed, dat kan net zo goed aan mij liggen. Wel een aanrader dus maar voor mij persoonlijk niet direct een herhalingsgevaar.

  7. #7
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Het is inderdaad Knabbel en Babbel En om de goede volgorde aan te houden heb ik maar even gewacht met dit bericht. Maar ik ben wel eerder met Sabrina naar de kamer geweest dan Knabbel :thefinger .
    Ik vond het wel leuk dat Sabrina er was. Ik ben al wel vaker naar de kamer geweest met haar en dat is mij altijd wel goed bevallen. Je krijgt altijd redelijke service en bovendien is het een aardige meid. Het is een soort service+plus gevoel.
    Deze keer was het ook weer gezellig met haar. Gewoon een normaal gesprek vooraf , lekkere seks en achteraf geen gezeur, ja nogmaals een leuk gesprek.
    Sabrina gaf dus aan deze week in Nanu te verblijven. Eén en ander zal uiteraard wel afhangen van het aantal bezoekers.

    :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch

    Gisteren mijn opwarm ronde met haar gehad. Het is me zeer goed bevallen. Zeer goede service en voor herhaling vatbaar. :thefinger
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  9. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame resideert sinds een weekje in VV en ze zal er nog wel even blijven ook.

    TSB
    Cancel my subscription to the ressurection...

  10. #10
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Last Online
    3 mei 2014 @ 18:10
    Locatie
    Hannover (D)
    Berichten
    279
    Discussies
    31
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sabrina war vor dem PHG gut ein Jahr im Zeus in Wallenhorst. Danach auch noch einige Monate im Parkschloss Dali.

    Aber 27 Jahre ist sie noch nicht. Sicher nicht über 25. Sie hat übrigens im April Geburtstag. Und ist auch keine Weißrussin, das gehört zur Tarnung.

    Sabrina ist nicht so der schmusige Girldfriendsex-Typ, sie mag es eher heftig zu poppen.
    Gruß, Laursone


    Klar nennen wir die Gedanken, die den gleichen Grad von Konfusion haben wie unsere eigenen. (Marcel Proust)
    Jeukt jouw neus ook zoals mijn neus jeukt

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Sabrina is een leuke dame met een mooi en sportief lichaam. Na en babbel aan de bar op mijn initiatief verkast naar een mooi kamer (nr 4, een balzaal met badkamer met ligbad).

    Het is niet mijn gewoonte om veel tijd in de kamer te verkletsen maar bij Sabrina was het wel leuk om gewoon bloot tegen elkaar te liggen en wat te kletsen…

    Praatjes vullen geen gaatjes, dus na 15’ gekeuvel met enig befwerk Sabrina toch op de juiste temperatuur gekregen. Wat volgde was een rustige doch bijzonder sensuele sessie waarin het eindschot pas knalde in de 60° minuut. Sabrina doet geen FT maar liet mij wel haar borstjes volkliederen. Na nog wat geklets uiteindelijk de kamer verlaten en ondanks de uitgelopen tijd maar 75EUR betaald, netjes!

    Opmerkelijk (en met pijn in het hart geef ik het toe): Sabrina vertelde mij dat ze over het algemeen geen goede ervaringen heeft met Belgische beren, Nederlands beren zijn door de band genomen een stuk liever. Ik was uiteraard de uitzondering die deze regel bevestigde!

    TSB
    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Opmerkelijk (en met pijn in het hart geef ik het toe): Sabrina vertelde mij dat ze over het algemeen geen goede ervaringen heeft met Belgische beren, Nederlands beren zijn door de band genomen een stuk liever. Ik was uiteraard de uitzondering die deze regel bevestigde!

    TSB
    :wink:
    Ik hoop dat je toch wat weerwerk gegeven hebt of moeten we nu met z'n allen haar gaan bewijzen dat Belgische Beren zich ook netjes op kamer kunnen gedragen

  13. #13
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dupke Bekijk bericht
    Ik hoop dat je toch wat weerwerk gegeven hebt of moeten we nu met z'n allen haar gaan bewijzen dat Belgische Beren zich ook netjes op kamer kunnen gedragen
    het 'Weerwerk' werd op de enige gepast manier gegeven:

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  14. #14
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Om het allemaal goed te maken voor de belgen ben ik maandag met Sabrina naar een kamer geweest. ....
    Hopelijk heb je je niet uitgegeven voor een Belg, anders is het hélemaal verknald...:thefinger

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  15. #15
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren tijdens een meeting naast een dame gezeten die het jongere zusje van Sabrina kon zijn. Concentreren was opeens geen evidentie meer, de sleutelvraag kon ik nog net inslikken....:D


    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  16. #16
    Geregistreerd
    21 juni 2006
    Last Online
    25 maart 2024 @ 17:14
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Of hoe beleven de ijsberen buiten de club nog plezier aan de clubdames !!!
    Ik leef met u mee TSB .

  17. #17
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard Verplaatsen

    Deze dame is inmiddels in Golden Dreams neergestreken en luisterd naar de naam aldaar van Vika :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  18. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stiffmaster Bekijk bericht
    Deze dame is inmiddels in Golden Dreams neergestreken en luisterd naar de naam aldaar van Vika :wink:
    Weet je zeker dat het om deze bij veel beren toch wel bekende Sabrina gaat? De Sabrina die nu van VV naar GD is gegaan is volgens mij een andere dame waar nog geen paspoort van bestaat. Just checking!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. #19
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Nu voorzien van kort blond haar en voorlopig als Thekedame in VV.

  20. #20
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    En nu als Thekendame in PHG.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  21. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    En nu als Thekendame in PHG.
    Tis wat zeg! Ik weet zeker dat ik Sabrina vele malen eerst in PHG, toen in Nanu34 daarna in VV en wie weet nog waar heb heb gezien. Heel vaag gaat een lampje branden van een redelijk gespierd lichaam. Een typische Russin met half lang blond haar, verder kom ik niet ... .

    De naam doet vaag een lampje branden, voor het gezicht zal ik weer eens naar PHG moeten gaan!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    voor het gezicht zal ik weer eens naar PHG moeten gaan!
    Immer diese Ausreden...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48.

Babylon 468*60   Living Room 468*60