Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Sterke verhalen

Last Online
    @
    Discussies
    112
    Thanks
    0

Standaard Sterke verhalen

Mijn beste blauwe badsandalen,
    hoe zit het met jullie sterke verhalen ?

Crazy world, Crazy life

Last Online
    @
    Discussies
    112
    Thanks
    0

Standaard Member 35,000 feet club

Als eerste zullen we onze HELE GEILE IJSBEER aka DE RAZENDE REPORTER maar eens vragen om een sterk verhaal te vertellen.

Crazy world, Crazy life

Last Online
    28 juli 2021 @ 21:43
    Discussies
    3
    Thanks
    23

Standaard Mijn eerste maal , was in Amsterdam.

Een kort verhaaltje, binnenkort komen er nog wel andere, over allereerste ervaring met een prostitue. Was in Amsterdam , Wallen.
    Met een autocar-bus vanuit mijn woonplaatst naar Amsterdam voor shopping e.d. , in aanwezigheid van o.a, echtgenote , familie ervan e.d.
    Kon ze na een tijdje gemakkelijk van me afschudden en begaf me naar Wallengebied.
    Al dadelijk een heel erg mooi , vrij jong meisje gespot . Erg naturlijk, niet opgemaakt , maar gewoonweg heel net, eenvoudig meisje. Echt een schoontje.
    Kon er niet aan weerstaan. Ik naar binnen, zij stond buiten op de stoep (het was zomer).Zij kleedde zich uit. Ik kleedde me uit.
    Zij op bed , ik boven op haar. Terwijl ik op haar lig , haalt ze een vibrator uit haar kastje, zet hem op en duwt hem achter tegen mijn stam.
    Gevolg : Onmiddellijk klaar. Erg hevig en plezierig , maar .... afgelopen na misschien 40 of 50 seconden.
    Voila , dit was mijn eerste (toch mooie ) ervaring.
    In 45 seconden afgelopen. Toch straf vind ik. Vlug verdient.

Last Online
    28 juli 2021 @ 21:43
    Discussies
    3
    Thanks
    23

Standaard Met Poolse Ola, nieuw, op kamer in GT, in de zomer van 2005

Of wat te vinden van mijn voorval , verleden jaar, rond juni in GT , Bruggen ?
    Kwam er speciaal voor Ola , een nieuw Pools meisje , dacht van 19. Erg mooi, mooi figuur, algeheel erg mooi voorkomen.
    Was zaterdag voormiddag (zij bleef in de club slapen), was koffie aan het drinken ergens in een sofa. Ik bij haar en vervolgens na een tijdje mee naar de kamer. Praten ging eenvoudiger voor mij , aangezien ze heel goed Engels sprak.
    Op de kamer op het bed , naast elkander wat gepraat over wat van alles , over wat ze vroeger deed in Polen e.d.
    Toch wat actie na een tijdje. Ze deed eigenlijk niets (graag) , was voor eigenlijk niets te vinden.
    Kon het niet verstaan , en vroeg toch hoe dit kwam.
    Maar ze had hier niet voor gekozen , zegde ze me. Ze deed dit niet met plezier , niet omdat zij er voor koos.
    Kon er wel inkomen , kon ze verstaan, dacht ik.
    Verder wat geknuffeld, en zo meer . Toen ik vroeg of ik op haar borstjes mocht klaar komen , schreewde ze het bijna uit.
    <<<< Whaaaat ? Sperm on my body ? Oh, no .... zegde ze me.
    Ik dacht : Oeps : verkeerde vraag . Dacht nochthans dat ik in een club van vermaak me bevond.

Achteraf , wat later , was en is Ola veel veranderd , en is heeel lang een absoluut toppertje geweest, en gebleven. (maar er niet meer naar toe gegaan)
    Dacht dat ze rond december, verleden jaar definitief terug naar Polen vertrokken is.

Het voorval zette me erg lang en erg hard aan het denken. Stelde mijn hele wandel gebeuren in vraag , nog steeds eigenlijk , voortdurend nog.

Heb voorval ook gepost bij ander forum. Op te merken valt dat we zo vele, allerhande jubelverhalen lezen , hoe goed de meisjes, telkens toch weer zijn.
    Mindere ervaringen worden zo niet gepost.
    Hierbij nogmaals ook oproep om ook al wel eens mindere voorvallen / mindere prettige berichten te posten.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten