Weergegeven resultaten: 1 t/m 14 van 14

Discussie: Ilona (Tsjechische)

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard Ilona (Tsjechische)



    Ilona (Tsjechische)
    Leeftijd : 24 jaar Taal : Duits (goed), Engels (matig)
    Haarkleur : Blond Haarlengte : Kort
    Lengte : 1.70 m - 1.75 m Postuur : Slank
    Tatoeage : Ja Lichaamsdeel : Hand
    Piercing : Ja Lichaamsdeel : Navel
    Cup-maat : C Siliconen : Nee
    Kleur ogen : Blauw Herhalingsgevaar :
    Prijs : euro Tijdsduur : minuten
    Service : NMC, PZC, Tongzoenen, Beffen
    Extra info :





  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Ilona is qua looks een beauty. Foto model lengte en lijf, met heerlijk naturel cup C. Mooie blauw oogjes en het plaatje van een Tsjechische schone is compleet.

    Leuk meisje om mee te praten ook, alhoewel ze dan al blijk geeft van weinig eigen initiatief. Ze geeft antwoord, maar zelf iets vragen of zeggen.............
    Hetzelfde geldt eigenlijk voor de rest van het verhaal: leuk om te zien, maar veel te passief. Doet alles zoals beloofd, maar allemaal emotieloos en kortom zeer magere sessie.

    Vroeger was een dergelijke plaatje uit Tsjechie garantie voor succes. Helaas kun je tegenwoordig beter een leuk Roemeentje proberen, want dan is de kans op een goede sessie stukken groter.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  3. Onderstaande 6 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Flurkman (25 juni 2014),koosje12 (12 juli 2014),Mr Bluenose ( 7 mei 2015),Pietjepik (25 mei 2014),Wentelt Eefje (25 mei 2014),why not me (25 mei 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    26 maart 2013
    Last Online
    2 januari 2024 @ 08:57
    Berichten
    65
    Discussies
    6
    Thanks
    83
    Thanked
    120 in 32 posts

    Standaard

    Ilona was vandaag mijn eerste date. Zeer mooie looks. Moet Minime gelijk geven: geen enthousiasme. Beleefd en vriendelijk, maar geen beest in bed. Waarschijnlijk geen herhalingsgevaar.

  5. Onderstaande leden hebben Voodoodiver bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (15 juli 2014)

  6. #4
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    15 april 2024 @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Vrijdag kon ze me wel bekoren op vlak van uitzicht dus.

    Als ik bovenstaande lees mag ik van geluk spreken dat ze bezet was toen de nood het hoogst was
    2 weken terug had ik dit al moeten weten: ze werd en plein public genomen door een kerel maar toen was er weinig enthousiasme te zien.
    Pain is weakness leaving the brain !

  7. #5
    Geregistreerd
    2 juli 2014
    Last Online
    14 juli 2023 @ 14:27
    Berichten
    69
    Discussies
    2
    Thanks
    71
    Thanked
    96 in 35 posts

    Standaard

    Ik kan de vrij negatieve reacties wel begrijpen. En dan bedoel ik geen of weinig enthousiasme tijdens de sex. Als geheel ben ik toch wel positief over haar.
    Want ik had toch wel het gevoel en bepaalde click te hebben met haar. Beneden in de lounge een hele tijd, minstens een half uur, met haar zitten kletsen waarbij ze hele persoonlijke dingen vertelde. Over hoe ze in de prostitutie beland is o.a. Later zat ze me zo op te geilen, ze was me aan het aftrekken, waar een ijsbeer gefascineerd naar zat te kijken. "der ist schwul". Aldus Ilona.
    Gezien hetgeen ik vertelde, ik hou van openbare gelegenheden, niet naar een kamer gegaan maar naar de Kino. De sex was inderdaad niet geweldig maar na afloop nog een hele tijd met haar liggen kletsen in de Kino. Totdat ik me realiseerde dat dat wel eens geld kon kosten. En inderdaad we hadden inderdaad ruim een uur tegen elkaar aan gelegen.
    Maar toen we beneden kwamen waar ze de tijd moest noteren die ze met mij had verbracht noteerde ze een half uur. Want zei ze, de rest van de tijd hebben we toch alleen maar gekletst. Kijk, van zulke vrouwen houd ik.
    De sex was misschien niet perfekt, de click die ik had met haar was geweldig. En Ilona is echt geweldig mooi, veel mooier worden vrouwen niet gemaakt.
    Ilona is een vrouw waarvan ik normaal denk waarom zou die met mij gaan? Ze kan elke kerel krijgen. Ik ben veel ouder dan zij en geen Mr. Universe. Terwijl zij voor mij dichtbij een Miss Universe komt. Kortom Ilona heeft mij, even, heel gelukkig gemaakt

  8. Onderstaande leden hebben Orlando F bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (22 mei 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Ik heb 2 weken geleden ook met haar gekamerd. Het was in het begin tamelijk rustig in Babylon en Ilona lag op de bank. Zij deed steeds de benen uit elkaar en dat maakte me gijl.
    Met haar afgesproken dat ik naar de Kino zou gaan en zij mij zou volgen zg als verrassing. We hebben daar eerst nog gekletst en toen begon ze mij onder het praten te strelen en klein Limbo reageerde snel. TZ ging prima, wilde echter niet gevingerd worden wat ik jammer vind. Haar FO was wel lekker diep en ze keek me daarbij steeds in mijn ogen wat ik geil vind.
    Omdat ik een luie dag had heb ik haar laten pijpen tot ik kwam en ondertussen hadden we 3 kijkers wat ik wel leuk vind. Wat ik leuk van haar vind is dat ze na de daad niet direct opspringt maar tegen je aan kruipt en je gezellig met haar kunt praten over god en de wereld.
    Alleen haar foto op de pagina van Babylon is vreselijk slecht, ze ziet er in het echt puik en sexy uit.
    Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel er betere dames in Babylon rondlopen.

  10. Onderstaande leden hebben limbo11 bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (22 mei 2015)

  11. #7
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    Vorige week met Ilona zitten kletsen in Babylon, ik kende haar niet en bij het horen van haar naam dacht ik meteen ze is in het echt veel mooier dan op de foto van Babylon (meestal is het andersom). Toen ik haar vroeg mee naar de kamer te gaan was dat natuurlijk oke. Op de kamer eerst wat tongzoenen en daarna pijpen dit doet ze erg lekker (ziet er ook erg geil uit zo'n lekker blond koppie dat aan je staaf zit te sabbelen) omdat ik echt geil was meteen daarna gaan neuken en eigenlijk veel te vlug het condoom vol geschoten, om na een 20 minuten weer de kamer te verlaten. Herhaling 7/10
    de hoeren lusten er wel pap van

  12. Onderstaande leden hebben facial bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (22 mei 2015)

  13. #8
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Ilona (23/04/15)

    Uiteindelijk zelf eens op verkenning gegaan. Gesprek begonnen op de bank en heb na 10min zelf het initiatief moeten nemen tot aanraking. Dan naar de kamer. Eens op bed begon ze te zeuren : waarom ik nu pas met haar ga ? Tja, dit brak de weinige sfeer al. Samenvatting van de sessie : passief , geen klik , gevoelloos , geen initiatief , niet creatief...

    Besluit : haalt voor mij niet de Babylon standaard.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  14. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    biged (24 april 2015)

  15. #9
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.660 in 676 posts

    Standaard

    Ilona, 25 jaar, Tsjechisch,lang blond haar, 1.70m, fel blauwe ogen en cup 75B.
    Toen ik haar voor de eerste keer zag was ik al snel betoverd door haar mooie ogen. Het duurde dan ook niet lang voordat ik naast haar op de bank ging zitten. Het enige nadeel was dat zij op een handdoekje op de bank lag met haar voeten richting mij. Ze flirtte er lustig op los met mij maar ze lag te ver om haar aan te raken op de plaatsen waar ik zo'n mooie meid het liefst aanraak. Dus ik besloot haar met handdoek en al naar me toe te trekken dit tot verbazing van sommige andere meiden.
    Ilona vond deze actie ook wel leuk en het ijs was dan ook snel gebroken. We hadden een leuk gesprek waarbij we het niet nalieten elkaar te teasen. Na zeker een half uur vroeg ik haar een sleutel te gaan halen. Op de kamer deed ze heerlijk TZ, PZC was zeer goed ook DT !! Ze is echt een liefhebber van pijpen en het lijkt wel of ze er niet genoeg van kan krijgen. NMC was uitermate lekker missio, doggy en cow waar ik heerlijk met haar mooie borsten kon spelen.
    Ieder heeft z'n eigen beleving. Ilona is beneden een beetje afwachtend maar ze is op de kamer een echte topper voor mij. Ik ben 1 1/2 uur met haar op de kamer gebleven dus dat zegt genoeg lijkt mij.

  16. #10
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.660 in 676 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag voor de tweede keer naar Babylon geweest. Voorheen altijd een beetje moeite gehad met het idee alleen een handdoek te dragen in plaats van een badjas. Ik moet zeggen de service van de meiden, nu dat haus Panthera niet meer bestaat, behoort toch wel tot de beste in de saunawereld zover mij bekend. Ilona is voor mij zeker een topper hierin. Man man zeg wat een mooie lekkere meid is het en pijpen dat ze kan ! Ze krijgt er ook geen genoeg van. Veel tijd met haar doorgebracht, in het totaal toch wel een uurtje of 4 op de kamer en nog een uur of 2 beneden.
    De service van haar was voor mij ook weer echt af.
    Hoe later het op de avond vorderde hoe meer actie er beneden op de banken plaatsvond. Er werden verschillende mannen gepijpt en een ander had een trio waarbij zowel gepijpt als geneukt werd op de bank.
    Ilona en ik keken het zo eens aan en het maakte me wel een beetje geil om die actie allemaal te zien. Toen ik haar zei dat wij zowat het enigste bankje waren waar geen sexuele acties plaatsvond ging ze gelijk op haar knieen. Ze maakte mijn handdoek los en ze begon me heerlijk te pijpen. Ik heb ze verschillende keren van mijn leuter af moeten trekken omdat ze uit zich zelf niet makkelijk zal stoppen met pijpen en ik een paar keer bijna in haar mond was klaargekomen. Na een tijdje zijn we weer naar de kamer gegaan waar ik weer heerlijk van haar heb genoten en het rubbertje in doggy flink volspoot. Ilona behoort voor mij naast Alice tot de toppers van Babylon. Herhalingsgenot 100 %

  17. Onderstaande 3 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 mei 2015),KautoStar (22 mei 2015),MiniME ( 3 mei 2015)

  18. #11
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.645 in 3.151 posts

    Standaard

    Meubelstuk daar en een van de mooiste in Babylon, maar o zo passief.
    de foto's op de site doen haar indeed onrecht aan, maar op de kamer heeft ze gps nodig. Vond een half uur tegen mijn gewoonte in meer dan genoeg
    Laatst gewijzigd door deket; 12 mei 2015 om 09:36

  19. #12
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.660 in 676 posts

    Standaard

    Vorige week wederom 2 maal met haar op de kamer geweest. Ik moet eerlijk zeggen dat dit de minste sessies waren tot dusver. Ze waren niet slecht maar niet zo goed als voorheen. De pure GFE was er niet. Misschien hadden we beiden onze dag niet. Ik zal het binnenkort nog eens proberen om te kijken ofdat dit maar een eenmalige mindere sessie was.

  20. #13
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 17:20
    Berichten
    1.182
    Discussies
    85
    Thanks
    797
    Thanked
    1.660 in 676 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag ben ik in totaal 4 u met deze meid op de kamer geweest. Voor mij is het een topper. Ze heeft me de hele dag gezelschap gehouden. Het is een eerlijke, heerlijke meid. Ik heb een heerlijke klik met deze een beetje gekke meid. TZ en PZC waren weer heerlijk. Ondanks dat ik een slechte dag had op seksgebied wist deze lieverd me toch de beste seks te geven die ik tot dusver met haar gehad heb. Het neuken was heerlijk. Helaas moet ze wegens andere clubverplichtingen het 3 weken zonder me stellen maar daarna ga ik weer snel deze kanjer opzoeken.

  21. Onderstaande leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    KautoStar (22 mei 2015)

  22. #14
    Geregistreerd
    15 mei 2015
    Last Online
    2 februari 2024 @ 06:11
    Berichten
    30
    Discussies
    0
    Thanks
    57
    Thanked
    41 in 11 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens, dit is het soort meiden waar ik voor val ... Absolute Spitzenklasse ... En ze zegt zelf dat ze er nog plezier aan beleeft ook ...

  23. Onderstaande leden hebben KautoStar bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (23 mei 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16.

Diamond 468*60   Freude 468*60