Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Julia

Last Online
    15 april 2012 @ 15:53
    Discussies
    3
    Thanks
    0

Standaard Julia

Naam: Julia

Haarkleur/-lengte : Donkerblond/ krullen / halflang

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Normaal / C (echt voor zover ik kon ontdekken)

Nationaliteit/Taal : Pools/ Duits

Leeftijd : ? Eind 20

Tatoeages/Piercings : leeuw op haar rechter heup, nog iets op schouderblad

Service: TZ, PZC, NMC, FT

Voordelen: Leuke, mooie meid, goede all-in service

Nadelen: geen

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : 100

Julia is een leuke meid om te zien. Haar halflang krullend haar maakt haar een beetje tuttig maar als ze op de kamer haar haren naar achteren bind zie je pas echt hoe mooi haar gezicht is. Prima service, zoenen, pijpen, neuken in diverse standjes waarbij ze zelf ook wat initiatieven toonde. Ook haar pijptechniek is interessant, soms geeft ze een flinke draai met haar hoofd waardoor ze eigenlijk om je pik heen probeert te draaien met haar mond, weer eens wat anders. Ook mijn verzoek om lekker diep te pijpen werd ingewilligd
    Na een uurtje rollebollen heeft ze me nog even gepijpt en heb ik lekker over haar gezicht en tong heen gespoten. Bij het afrekenen bleek dat ze hier niets extra voor vroeg (FT kost normaal 10 euro extra) maar heb haar toch wat fooi gegeven voor de geweldige service.
    Ik heb haar later op de middag nog aan iemand aangeraden en ook hij bevestigde mij later dat ik geen woord te veel had gezegd over haar.

Last Online
    6 juli 2022 @ 16:36
    Discussies
    196
    Thanks
    2.500

Standaard

Julia lijkt op het oog een GFE, maar op de kamer ontpopt ze zich als een super PSE: pijpen is inederdaad erg apart, deepthroat (en dan nog steeds gebruik van tong!!), slurpen, en ze blijft je maar aankijken! Ze heeft daar ook van die mooie grote, ronde ogen voor! :D

Jammer dat haar borsten niet echt zijn (echt Bennie, je kon de protheses voelen!) en ze iets te pro is, maar wel een goede ervaring verder en een meisje met veel inzet. Cijfer: 8.

Last Online
    Vandaag @ 18:40
    Discussies
    96
    Thanks
    233

Standaard

ze vertelde mij dat ze 23 is, ik sla de meest essentiele vragen zelden over. Ze heeft ook een leuk jong gezicht dus ik geloof wel dat ze 23 is. 100% inzet maar ik vond haar vrij wild beide met pijpen en neuken. Lekker volupteus ding en ja helaas siliconen maar wel vrij netjes gedaan. Siliconen zijn zowat standaard in Bochum tegenwoordig. Jammer toch.

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten