Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1
  1. #1
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Eva Schipperstraat 24/3

    Ik was voor een aantal zaken afgelopen vrijdag in België dus ben even langs het SKW gegaan op de terug weg.
    Natuurlijk liep ik enkele rondes omdat ik Anna niet zag op 24/6 en dacht dat ze misschien aan het werk was boven.
    Na een laatste ronde ben ik naar de deur gegaan op 24/2 die stond lief te kijken en vroeg naar Anna.
    Ze antwoorde dat ze niet aanwezig was.
    Meteen vroeg een andere meisje een raam verder of ik niet naar binnen wilden en met haar kosteloos naar boven wou gaan omdat er een man wou toekijken die in de hal stond.
    Ik heb dit al eens eerder meegemaakt dus ik dacht waarom niet leuke meid en lekker figuur niet mijn eerste keus maar vond het wel spannend zo.
    De man was wat ouder geschat op rond de 65 jaar en stond net in pak.
    Boven aangekomen eerst even de schaamdelen afgespoeld en op bed plaats genomen.
    De man bleef achter in de kamer staan en deed nog niets.
    Ik kreeg een PMC en mocht zelf het standje uitkiezen, de man vond ook de doggy een juiste keus.
    Ik nam haar heerlijk en kon in de spiegel zien dat hij masturbeerde met een zakdoek erbij.
    Hij wou iets meer zien van het neuken dus is zei omgedraaid en ik moest onder een been door haar van opzij nemen,zodat hij goed kon zien dat mijn staaf er goed in en uit kon.
    Na een aantal minuten vroeg hij of ik haar over haar borsten wou spuiten hij wou namelijk zien dat ik ook echt klaar kwam.
    Dus ik ben geen spelbreker en de betaler krijgt waar voor zijn geld.
    Ik haalde het condoom eraf en trok me af met een hand van haar onder mijn ballen en spoot diverse klodders over haar borsten en buik heen.
    Ze had wel gevraagd niet op haar gezicht en haren te spuiten.
    Hij was inmiddels ook al gestopt met rukken in zijn zakdoek maar wist niet of hij zelf was klaargekomen.
    Na even te blijven liegen ging zei met de man naar beneden en liet hem uit.
    Ze kwam terug en vertelde dat hij 1x per maand kwam en haar niet eens aanraakte.
    Het deed me terug denken aan de belevenis met Nancy en Joyce met een man die wou kijken.
    Ja ze kwam nog enkele minuten naast me liggen en zou Anna de groeten van me doen.
    Ik dacht dat ze Eva heet en rond de 26 jaar is midden lang bruin haar en borsten cup B
    Weer een mooie ervaring in het SKW en naar huis gegaan rond 23.30 u

  2. Onderstaande 7 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (11 mei 2014),Big30 (11 mei 2014),Don Rudo (11 mei 2014),lustman (11 mei 2014),Megaboob (11 mei 2014),Oudebelg (12 mei 2014),wickedpeanut (12 mei 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:32.

Living Room 468*60   Freude 468*60