Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 36
  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    10 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Maria (voorheen Yvonne's Privéhuis)

    Naam : Maria

    Nationaliteit /Taal: Italiaanse / nederlands engels duits frans italiaans

    Leeftijd :21

    Haarkleur/lengte : zwart lang haar

    Lengte : 1.65m

    Postuur /Cupmaat : Slank / B cup

    Tatoeage /Piercing :

    Service : PMC, NMC, PZC, zoenen, beffen, aftrekken,massage










    Heb vorige week het genoegen gehad, om met Maria te mogen stoeien.
    Met zo'n geweldig mooie vrouw, kan dat natuurlijk alleen in de Junglekamer.

    Heren, ik kan er uiterst kort over zijn. Geweldige vrouw, erg aantrekkelijk, lief, en ook zeer actief.

    Maria, meisje hartelijk dank voor deze geweldige belevenis.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 11 oktober 2007 om 11:56
    Beter rijk geleefd, dan rijk gestorven

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.220 in 5.158 posts

    Idee

    Maria heeft tijdelijk onderdak gevonden in een herdersstal aan de Hofstraat 87 te Eindhoven !
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    Klopt, ze is 1 van de beste DVP's die ik ooit ontmoet heb in mijn wandelcarriere, topinzet bij de juiste klik zelfs verslavend!

    Daarnaast vriendelijk en intelligent!
    Ze is inderdaad verslavend, maar mis haar wel. Heb mij bellashot nodig na die paar maanden dat ze nu ergens anders is:D

  4. #4
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankkinky Bekijk bericht
    Haha, ik herken dat gevoel van vroeger maar inmiddels ben ik noodgedwongen welliswaar afgekickt en zijn er weer andere toppers voor in de plaats gekomen, misschien beter ook, hoewel nog steeds jammer want ik mag haar graag die ondeugd, geniet zou ik zeggen als je bij haar bent! maar daar heb ik en jij denk ik ook geen twijfel over!
    Vind je Eindhoven te ver dan? Van Bella afkicken hoe heb je dat voor elkaar gekregen, ga je haar straks niet meer bezoeken dan?

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:14
    Berichten
    41.601
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Zullen we het nu weer een keer over Maria hebben en andere belevenissen. Bij voorbaat dank.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Last Online
    24 juli 2007 @ 14:36
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dit is toch een klein meisje met lang zwart haar en kleine borsten? dan heb ik haar toen ze nog in Den Haag werkte bij Diana's Secret meegemaakt, was wel ok, lekker opgeilen buiten het bed via wrijven en zoenen van tepels en zij al snel on top, ze wilde wel hard neuken, niet wat ik echt leuk vind, maar ze was wel lekker fel, verder qua praten en zo rustig en ingetogen dus ik had weinig contact met haar, alsof het een soort werktrance was. Maar misschien een 2e keer wat losser als ze mij nog herkent is al een maand of 10 geleden. Wacht wel totdat ze weer in de buurt opduikt.

  7. #7
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Daumen hoch

    Ik heb Maria in Eindhoven opgezocht. Wat een ontvangst ze was blij me weer te zien. De 2uurtjes vlogen zoals altijd weer te snel voorbij. Ik heb Maria in korte tijd al een tiental keer bezocht. Deze junk is de tel al kwijt:D
    Iedere keer is het weer een genot om door haar verwend te worden:p Ze behoort tot de top van de DVP-ers. Ze is de beste DVP-er die ik ooit bezocht heb.
    Paar trefwoorden: topinzet, mooie intelligente vrouw, reuze gezellig, meester in spel van verleiden.

    Integensteling wat Supercool schreef is ze niet stil en geen werktrance.

    Maris see you soon!

  8. #8
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Last Online
    24 juli 2007 @ 14:36
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ik neem aan dat een dame bij iedereen anders is, heet met klik en bui te maken, ik bedoelde stil qua praten etc. , ja bij de sex waren wel de standaard kreten te horen die elke DVP gebruikt om te doen alsof ze geil zijn dat hoort nu eenmaal bij het spel.

    Vond haar ook goed hoor! anders zou ik er niet teruggaan als ze terug is dichter bij huis.

  9. #9
    Geregistreerd
    10 mei 2007
    Last Online
    24 juli 2007 @ 14:36
    Berichten
    17
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    dame is alweer verhuisd nu naar Made Rendez Vous

  10. #10
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Deze keer is deze bellajunk naar Made gereden. Wat een mooi huis in de weilanden. Eerst gezellig even kennis gemaakt met de gastvrouw. Ik was vroeg en heb in de gezellig woonkamer gewacht op Maria. Ze zag er weer lekker uit. Helaas moest ik weer voor haar de trap oplopen. Denk aan de etiquette zeg ze iedere keer

    Dit keer gingen we eerst in bad en hebben we gezellig even bijgepraat. Toen zei ze genoeg gepraat nu ga ik je verleiden:p
    Zoals alle voorgaande keren werd het werd het weer een groot verwenfeest. De 2uur vlogen weer voorbij. Moe en voldaan afscheid genomen en zei tot binnenkort

  11. #11
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Lächeln

    Mod:wink: Dit topic kan weer naar Den Haag Laan naar Diane Secrects:p

  12. #12
    Geregistreerd
    29 maart 2006
    Last Online
    14 februari 2024 @ 19:59
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    14
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    V.A 1 OKTOBER
    is deze italiaanse bella weer terug in den haag
    goed nieuws vd liefhebbers
    bij DIANESSECRET
    welcome back lieve maria

  13. #13
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    11 maanden geleden ben ik met dit italiaanse virus besmet geraakt Na haar op div locaties bezocht te hebben was vandaag eindelijk de dag dat ze mij ontving ze mij op haar eigen trouwe stekkie. Iedere keer is het weer een beauty om te zien. Ze was dolbij mij weer te zien, ondanks dat het maar 3 maanden geleden was
    Nadat ik Peter de kamerhuur had betaald wilde we maar 1 ding zo snel mogelijk naar de Mata Hari kamer. Peter was ineens verdwenen en snel had de openhaar voor ons aangezet De ambiance van deze kamer, brandend openhaard en deze italiaanse beauty Kan me weining mooiers bedenken, alhoewel Jade er nog bij
    Nou ik heb weer ouderwets genoten. Dit keer heeft ze me gesloopt Ik had al snel de turbo knop gevonden bij deze cow-girl. Als deze amazone op stoom komt. Shit wat heb ik dit gemist Na een tijdje zei ze doodleuk. Nu is het jouw beurt maar wel in dit tempo op zijn hondjes Na een lang tijdje krijg ik me een erotisch ontlading die uit mijn tenen kwam. Ik was gesloopt:D
    Ondankt de vele vorige keren was het nog lekkerder:p Het stoom kwam uit ons oren en we moesten nodig even bijkomen. Vandaar dat we lekker even gingen badderen. Daarna was het helaas alweer tijd om ons aan te gaan kleden.
    Aangezien ik nog even moest bijkomen ben ik nog even wat gaan drinken in de woonkamer. Maria had zich ondertussen omgekleed en ging naar huis en zei we draaien de rollen nu eens om en nu mag jij me eens uitzwaaien:wink:

  14. #14
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Lächeln

    Kinky Maria
    Deze keer wilde ik de kinky Maria meemaken. Regelmatig staan er foto’s op de advertorial van Bella Maria in kinky outfit. Aangezien ik wel nieuwsgierig hoe dit zou zijn. Verder vertrouw ik Maria volledig, dus van de week aangegeven aan Peter toen ik Maria en Lisa reserveerde dat ik dit wel eens wil meemaken. Peter zei zoals altijd geen probleem gaan we regelen Peter regelt altijd mijn afspraakjes perfect
    De ontmoeting in de woonkamer was zoals altijd. Ze kwam in normale outfit kwam even gedag zeggen. Daarna ging ze zich omkleden. Als eerste kwam Lisa:p de woonkamer in om even te kijken wie haar date was. Ze had een mooie lange jurk aan. Daarna kwam Maria de woonkamer in. Maria zag er lekker uit:p in haar kinky outfit. Deed alsof ze zoals even wilde zoenen en trok haar hoofd ineens terug en zei ja dat mag nu niet meer en pakte de kinky koffer Loop maar mee. Vandaag gaat alles anders. In de kamer aangekomen moest ik mij dit keer zelf uitkleden. Lisa werd gecorrigeerd, omdat ze met mij aan zoenen was. Niet te lief zijn voor hem vandaag.
    Nou het werd een hele bijzonder avond. Maria had de touwtjes in handen, normaal ook altijd al maar nu moest ik goed luisteren, anders kreeg ik strafpunten. Als ik luisterde zou ik beloond worden en als ik stout was dan zou ik dat wel merken. De dames gingen mij wassen met koud water Maria begon mij te zoenen en ik deed niks terug. Hmm je leert als snel zei ze. Wilde haar beetpakken, want Maria zag er zo lekker uit in deze outfit, maar kon mij beheersen. Dat zou weer strafpunten opleveren. De volgende keer vraag ik om de lingeriemodel Maria:p en met deze geachte ben ik maar goed gaan luisteren Ga maar op bed liggen. De koffer werd open gemaakt en keek snel even wat er allemaal ik zat
    Ik werd eerst vastgebonden, maak hem heel goed vast zei Maria tegen Lisa. Daarna werd ik geblinddoekt. Je ziet totaal niks meer en gebruikt dan zintuigen die je normaal niet gebruikt. Ik moest raden wie mij een zoen gaf ergens op mijn lichaam. Was het fout dan kreeg ik strafpunten. Het was heel bijzonder als je geblinddoekt bent ineens een dame op je komt zitten. Face-sitting was heel lekker de dame heeft de totale controle. De volgende keer wil als ik Maria of Jade bezoek wil ik face-sitting graag weer doen en kijkt hoe dat eruit ziet zonder blinddoek
    Hij heeft ons wel lekker verwend zei Lisa, mag zijn blinddoek af. Doe maar zei Maria en wij maken hem ook los. Ze zei opstaan Maria pakte het touw en nam trok mij mee naar de deur. Daar bond Maria mij vast aan de deur om mij mijn strafpunten te geven. Eerst begonnen de dames mij samen oraal te verwennen, dat was lekker totdat ze ineens erin gingen bijten. Draai je om zei Maria streng buig voorover en benen wijd ze streng en begon op mijn billen te slaan met een plankje van rubber. Toen begon Lisa op mijn billen te meppen, alleen die sloeg veel harder. Nu komt het zwaarste gedeelte van je straf. Maria begon mijn lekker oraal te verwennen, dat was zo lekker totdat ik ineens wat anders voelde in mij Lisa deed dit heel voorzichtig en beheerst.
    Daarna zei Maria nu wil ik verwend worden. Ga op bed liggen zei ze streng. Kom we binden hem weer vast alleen met zijn handen aan het bed. De cowgirl Maria kwam op mij zitten, alleen nu kon ik haar billen niet beetpakken. Daardoor had zij alle controle. Lisa zat vol bewondering te kijken hoe deze amazone en haar paard één geheel waren:p Maria ging een lange tijd lekker door en kwam lekker klaar. Haar orgasme was lang zo te zien aan haar reactie. Ze moest even bijkomen en nu wilde Lisa paardrijden Ook zei doet dit heel lekker en ging na een tijdje dit reverse:p doen. Dit is lekker mooi uitzicht op haar billen. Daarna begonnen de dames mij weer oraal te verwennen, zullen we hem losmaken zei Lisa, nee ik wil nog een extra ritje paardrijden zei Maria Ze kwam op mij zitten en boog naar voren en zette vervolgens de bekende turbo aan. Shit ze bleef maar doorgaan en had er zin in, maak hem los zei ze en ging nog ff door. Wilde net die lekker billen beetpakken, maar dat ging niet. Maria stopte en stond op en zei nee nu wil ik op zijn hondjes. Nou dat wilde ik ook wel. Het kinky spel gedeelte was nu over.
    Daarna in bad met de dames nog even gezellig zitten praten en lekker met MAria zitten knuffelen. Ze hadden het onderling over de klik die ze met sommige klanten hebben en daardoor lekker zichzelf kunnen zijn. Helaas is die klik er niet met iedere klant. Is de klik er en kan de dame zichzelf zijn dan heb je de avond van je leven. Dus wees lief voor haar en de andere DS girls.
    Wordt vervolgd… Maria is zo verslavend:p

  15. #15
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Verslaafd aan italiaanse knuffel,

    Deze junk had alweer zin mijn Italiaanse knuffel. Maria blijft verslavend, daarom via de IM weer een afspraak gemaakt. Wederom was ik weer eens te vroeg, of doe ik dat expres Het is nooit vervelend om even te wachten in de huiskamer. Peter stond mij al op te wachten boven aan de trap. Aangekomen in de woonkamer zat mijn andere knuffel. Jade kwam mij ff gedag zeggen, maar ze wilde eigenlijk gewoon even knuffelen Ze wist al dat ik zondag met haar een afspraakje gemaakt heb. Even later kwam ook Lisa de woonkamer in en herkende mij en zei ik heb wel weer zin in je Ondertussen had Peter een drankje gehaald en heb ik gezellig nog wat zitten kletsen.

    Maria kwam bijna vrij en mocht al naar de Mata Hari om alvast het bad te laten vollopen. Even later werd er op de deur geklopt wie zou dat zijn… Sinterklaas is er nog niet...het was Maria:p Maria was vandaag in het rood gekleed en zag er weer erg lekker uit:p Het lijkt wel of ze steeds mooier word. Ik had nog wat leuks voor haar meegenomen:smile:

    Zoals altijd was het weer heerlijk met Maria. Dit keer haar een lekkere massage gegeven met mijn massageolie, ondanks dat het haar beurt was.
    De 2uur vlogen dit keer minder snel voorbij. We zatten in bad na te genieten en hadden nog wel zin in een 2de ronde. Ik zei de tijd zal wel bijna om zijn. MAria gluderde toen de op de klok keek. We hadden nog wat tijd over Maria stelde voor om lekker voor de openhaard te gaan vrijen. Paardrijden voor de openhaard was ook lekker:p Na afloop waren we het beide over eens dat dit de aller lekkerste keer was. Ondanks dat ik haar nu al 1jr vaak bezoek. Het klikt gewoon en als je beide op je gemak voelt, dan geniet je er gewoon steeds van iedere keer.

  16. #16
    Geregistreerd
    19 november 2007
    Last Online
    11 maart 2010 @ 13:25
    Berichten
    10
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben voor de tweede keer naar Diane's Secret gegaan (met wat onnodige spanning ), het was dit keer wat drukker. Ik vond de dames dit keer wat minder. Goed... ik was er en mocht wat te drinken hebben, water oke.. (heb ik zelf gekozen ). Wat later gingen de dames zich voorstellen, het meest moeilijke is toch wel de namen te onthouden van de schoonheden Maar ik koos makkelijk voor Maria. Even contant betalen en hup naar boven. Ze kan erg goed praten of misschien zelfs te goed, ze stelt je op je gemak etc. Ik De sex was ook erg goed, mooie dame en enthousiast tja wat wil je nou nog meer.
    Ik geef haar een dik verdiende cijfer van een 9,5 (ik geef geen 10en dames )

    (Een hele oude bezoek van mij @ DS en Maria)

  17. #17
    Geregistreerd
    19 juli 2006
    Last Online
    20 juli 2012 @ 10:13
    Berichten
    187
    Discussies
    49
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Mr Williams heeft ook mogen voelen aan deze mooie meid Maria lekker is ze zeer zeker als ik een cijfer moet geven is het een 7,5 want Mr Williams weet nog wel veel betere meiden.

  18. #18
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Lächeln

    Italiaanse passie

    Van de week voor de zoveelste keer weer naar Maria geweest. Ondanks de vele keren is het iedere keer nog lekkerder:p Zelf geniet ze er ook van:p
    Ga denk deze week nog maar 1x langs
    Werd weer getriggert door de nieuwe Bella Maria foto's op http://members.lycos.nl/dianesecret/...scphotos1.html
    Mischien moet ik Sabrina er ook maar eens bij nemen

    Wordt vervolgt:wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Ben na mijn laatste recensie veel bij Maria geweest:D De laatste keer was vorige week

    Op deze mooie bevrijdingsdag op koffie visite naar DS gegaan. Een lekkere besteding van je vrijedag is er niet dan deze met Maria door te brengen. Normaal bezoek ik DS altijd aan eind van de avond, deze keer zag ik de laan tot leven komen. De een na de andere DS-girls kwamen binnen. In haar normale outfit is Maria al een beauty en was nieuwsgierig wat ze vandaag aan zou trekken. Nadat Maria zich omgekleed had kwam ze mij halen. Ze had deze keer een mooit sexy rode jurk aan:p Ik bezoek haar al meer dan 1,5 jaar maar vind haar iedere keer steeds mooier worden:p

    Had deze keer weer haar lievelingslekkernij meegenomen. Lekker samen erotisch van gesnoept:D
    Weet haar lekkere plekjes ondertussen wel te vinden en dat word beantwoord met een heftige zoenpartij
    Iedere keer is het weer genieten en we genieten er steeds meer van. Iedere keer is het steeds lekkerder Helaas ging de tijd weer zosnel voorbij. Had nog wel uren bij haar willen blijven

    Maria bedankt weer voor de lekkere verwennerij en je ziet me weer snel

  20. #20
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Lächeln

    Het was alweer 1 week geleden en had weer zo zin
    Van de 1ste tot de allerlaatste minuut heb ik net zoals het liedje haar overal gekust
    Ze kreeg er kippenvel van zo lekker vond ze het. Hierdoor wordt de italiaanse passie nog heftiger :p
    Helaas vloog de tijd weer zo snel. De volgende keer gaan we gewoon weer verder en zal je eerst wel de massage geven. Maria gaat anders de deuren bariccaderen:D

    Ik val in herhaling maar het was alweer de allerlekkerste keer ooit:p


    When I get home, babe
    Gonna light your fire
    All day, I've been thinkin' about you, babe
    You're my one desire

    Gonna wrap my arms around you
    Hold you close to me
    Oh, babe, I wanna taste your
    I wanna fill your fantasy, yeah

    I don't what I'd do without you, babe
    Don't know where I'd be
    You're not just another r
    No, you're everything to me

    Everytime I'm with you, baby
    I can't believe it's true
    When you're layin' in my arms
    And you do the things you do

    You can see it in my eyes
    I can feel it in your touch
    You don't have to say a thing
    Just let me show how much

    Love you, need you, yeah

    I wanna kiss you all over
    And over again
    I wanna kiss you all over
    Till the night closes in
    Till the night closes in

    Stay with me, lay with me
    Holding me, loving me, baby
    Here with me, near with me
    Feeling you close to me, baby

    So show me, show me ev'rything you do
    'Cause baby, no one does it quite like you

    Love you, need you, oh babe

    I wanna kiss you all over
    And over again
    I wanna kiss you all over
    Till the night closes in
    Till the night closes in

    Till the night closes in
    Till the night closes in
    Till the night closes in

  21. #21
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    ongeveer 3 weken geleden had ik mijn kinky ervaringen met Maria en hier het verslag


    Vond vanavond een uur te kort dus had lekker 1 1/2 uur geboekt en mocht van Gina naar de Mata Hari toe
    En whew wat zag Maria er vanavond schitterend, sexy en uitdagend uit in haar nieuwe leren pakje.
    Maar eigenlijk maakt het niet uit wat Maria aan heeft,, zij ziet er altijd heerlijk uit

    Mar wat een lekker rokje was dat,, volgens mij een beetje te kort hoor Maria maar mij hoor je niet klagen,, zeker niet toen je slipje inmiddels uit was op de kamer en je daarna lekker uitdagend over het bed boog om de dekens neer te leggen love

    Uiteraard konden we weer niet van elkaar afblijven en begonnen we weer met heerlijk te knuffelen en te zoenen mmmm krijg ik nooit genoeg van bij Maria.

    Maar toen was het dan toch zover en moest op het bed gaan liggen en werd weer vastgelegd en geblinddoekd door haar.

    Had maandag al met Maria afgesproken dat ik mijn eerste anale ervaring wou gaan ontvangen van haar en vanavond zijn we verder gegaan waar we maandag waren gebleven.

    Misschien dat ik maandag toch nog onbewust wat nerveus was maar moet zeggen vandaag ging het allemaal stukken beter.

    Details krijgen julie uiteraard weer niet want dat blijft altijd tussen Maria en mij.

    En toen het kinky gebeuren afgelopen was en ik werd losgemaakt door haar en ook de blinddoek weer af ging en ik Maria weer in haar prachtige groene ogen kon kijken en mijn handen weer rond haar heerlijke billen kon slaan volgde nog een 20 tal heerlijke minuten waarna ik uiteindelijk weer zeer moe maar voldoen tot een hoogtepunt kwam.

    Dit keer hadden we nog wat tijd over en nog even een sigaretje gerookt en terwijl Maria de kamer opruimde,, want ze had er weer een puinhoop van gemaakt hahahaha, ging ik me wassen en nadat ik was aangekleed samen weer naar boven gegaan om nog wat te drinken.

    pfffffffffff wat was het warm in de huiskamer Gina maar ken ook aan mij gelegen hebben of denk eigenlijk dat dat Maria haar schuld was dat ik het zo warm had

    Of waren het de billen van Ashley oops

    Maar goed dat op de kamers de aircos lekker stonden te draaien en het lekker koel was.

    Nu maar weer gaan sparen want wil natuurlijk weer snel naar Maria toe maar dat zou wel weer eens ruim een week kunnen gaan duren want Maria is er volgende week niet zo vaak want ook DS is natuurlijk maandag gesloten.

    En ja als Alex er misschien volgende week weer is dan moet ik toch eerst even bij haar langs, want zal het eerlijk verdelen tussen mijn 2 kanjers bij DS

  22. #22
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    2 maanden geleden had ik een heerlijke trio met Alex en Maria:

    Vanavond was het dan zover en ging een lange wens voor mij in vervulling,, ik zou een vol uur met Maria gaan doorbrengen en dan zou Alex het laatste half uur erbij komen love

    Heb er lang over moeten nadenken wie ik erbij zou nemen met Maria maar uiteindelijk was deze keuze de beste die ik had kunnen maken

    Was uiteraard ruim op tijd en kon nog even rustig wachten tot dat ik naar boven kon.

    Terwijl ik wachtte zag ik dat Alex ineens binnen kwam en niet van een kamer maar van buiten.
    Later bleek dat lieve Alex eigenlijk vrij was vandaag maar speciaal voor mij, omdat ik deze afspraak verleden week al had gemaakt, was gekomen.
    Wat een lieve schat is zij toch dat ze dit over had voor mij,, zegt wel iets over de service van de dames dacht ik.

    Daarom hebben we het omgedraaid en ben ik gelijk met Alex en Maria samen naar boven gegaan en kreeg daar een eerste half uur wat mij nog lang zal heugen

    Uiteraard begonnen met heerlijk tongzoen met beide dames en hierna langzaam uitgekleed en werd ik door beide dames gewassen,, hier van raak je al zo opgewonden dat je ze gelijk op het bed wil gooien en erop wil springen,, uiteraard hebben we dit niet gedaan want met deze 2 dames is het zo apart,, beiden zijn heel lief en zachtaardig.

    Ik had eigenlijk alleen een trio afgesproken maar toen het zover was en Maria met haar zwoele stem en uitdagende oogjes zei wil je ook een Lesbisch trio nou zeg daar maar nee tegen dus ingestemd en wat hierop volgde was zo lekker dat dit mij nog lang zal heugen.

    Alex waarschuwde me al met een glimlach dat het gevaar van een lesbisch trio is dat je dan als man buitengesloten kan worden
    Het is echt zo verschrikkelijk geil om 2 van zulke knappe meiden met elkaar bezig te zien en je moet je dan jezelf er gewoon tussen wringen want deze 2 genieten echt voor de 100 % van elkaar.

    Gelukkig vergaten ze mij echt niet en werd heerlijk door beide dames apart en tegelijker tijd heerlijk verwend op zijn frans.

    Ik ga hier uiteraard weer niet in op alles wat we gedaan hebben maar julie zullen best wel weten wat we gedaan hebben trio

    OK ik zal iets vertellen want dit was zo verschrikkelijk lekker om naar te kijken ,, Maria kwam wijdbeens boven mijn hoofd staan en alex begon haar met haar tong heerlijk tussen haar benen te verwennen terwijl ik dit van heel dichtbij kon bekijken en af en toe kreeg ik van Alex een lekkere tongzoen om even te proeven zij ze zwoel kisscouple

    Uiteraard heb ik later nog veel meer van Maria geproefd

    Het eerste half uur vloog voorbij en Alex moest Maria en mij verlaten en Maria en ik wilden haar eigenlijk niet laten gaan en kregen als laatste beide nog een lange intieme tongzoen van Alex.

    Uiteraard had ik toen nog een half uur om nog een heerlijke tijd met Maria te hebben nu ik haar weer helemaal voor mijzelf had.

    Kon wel aan Maria merken dat zij van Alex echt wel opgewonden was geraakt en zij zei ook dat ALex dat met haar kon doen

    Natuurlijk heb ik Maria eerst weer lekker lang verwend met mijn tong maar toen wou ze toch echt meer actie en dat heb ik geweten,, weet niet meer hoeveel standjes ik met haar heb gedaan maar kreeg steeds te horen je mag nog niet klaarkomen hoor want wil nog op zijn hondjes en ik wil weer in cowgirl berijden,, whew ik moest me steeds inhouden om nog niet klaar te komen.
    Maria kreeg er geen genoeg van en we hebben volgens mij wel 5 keer van standje veranderd.

    Uiteindelijk begon ik behoorlijk buiten adem te raken want ik kan Maria echt niet bijhouden hoor en zij wou maar doorgaan love

    Uiteindelijk gevraagd of ze het met de hand wou afmaken en toen ik eindelijk mocht klaarkomen van haar lukte het haast niet meer,, Volgens mij hebben die 2 meiden mij zo geil gemaakt dat ik gewoon uren had kunnen doorgaan zonder klaar te komen

    Natuurlijk is het Maria wel gelukt om mij op een heerlijke manier te laten klaarkomen

    Dit was mijn beste en geilste belevenis bij DS,, en zal ook nog wel eens een vervolg krijgen maar verlopig hou ik het weer bij 1 lekkere meid want dit is uiteraard niet vol te houden met name niet voor je portemonnee

    Maria zal ik voorlopig moeten missen want zij gaat nu even van een heerlijke vakantie genieten maar ze komt zeker terug hoor want zij kan niet buiten ons , heeft ze me zelf vereld.

    En Alex,, lieve lieve Alex ik vind het zo lief van je dat je speciaal voor mij bent gekomen vandaag,, kan alleen maar zeggen "merci" en van de week zal ik ze ook voor je meenemen dat is beloofd kisss
    Ja ja jij mag er ook wel eentje hoor Peter en alle andere meiden ook

    Uiteindelijk beneden nog wat gedronken bij Peter en die vroeg mij of ik het naar mijn zin had gehad,, tja volgens mij kon die dat wel aan me zien,, hij vroeg nog aan mij is het hier zo warm en zei ja ik heb het bloedheet maar of dat nou van de temperatuur in de kamer kwam of door Alex en Maria,, volgens mij door die 2 kanjers

    Alex ik hoop dat je er donderdag of vrijdag bent want dan wil ik jouw ook nog even hebben voor mijzelf alleen blowkiss en mijn belofte hierboven nakomen.

    Maria nogmaals een hele goede vakantie gewenst en ik zie je snel weer dan.

  23. #23
    Geregistreerd
    14 januari 2008
    Last Online
    21 augustus 2011 @ 14:21
    Berichten
    70
    Discussies
    15
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Afgelopen woensdag was ik even naar DS gereden omdat ik mijn afspraak met Sara wou vastleggen voor vrijdag maar helaas is die niet meer doorgegaan omdat Sara was verhinderd.

    Maar goed ik zag toen Maria daar achter de laptop zitten en kon mij toen niet meer beheersen en even met Peter overlegd of ze nog een plekje in haar agenda had in de avond.
    Na wat moeite konden we nog 3 kwartier vinden wat eigenlijk te kort was maar beter 3 kwartier dan helemaal niks.

    Later dus weer terug gegaan voor mijn date met Maria en vertrokken we samen naar kamer 3 en zoals gewoonlijk waren we nog niet over de drempel heen of we stonden al weer lekker met elkaar te zoenen en elkaar weer te strelen

    Wist dat ik maar 3 kwartier had dus moest mijzelf dwingen om veel sneller dan normaal naar de wasbak te gaan en richting bed te gaan waar we lekker verder gingen waar we waren gebleven voor de wasbeurt.

    Toen zei Maria ga jij eens lekker liggen en ik bleef haar nog even lekker overal zoenen op de juiste plekjes en ze weer heel uitdagen zei dus jij wil niet gaan liggen en ik haar diep in haar ogen keek en zei voor jouw doe ik alles
    En nadat ik weer heerlijk verwend was door Maria wou ze echt intiem gaan maar keek haar weer aan en begon haar weer te zoenen en ging langszaam verder naar beneden en Maria wist toen al dat het echte intieme gedeelte nog even moest wachten en ze lachte en wist dat ik nu haar nog even lekker ging verwennen waar zij weer helemaal van genoot

    Hierna was het dan toch echt tijd voor de grand finale welke we dan ook veel te snel behaalden wat Maria ook wel jammer vond dat het zo snel voorbij was maar zei haar dat we gewoon te weinig tijd hadden want we waren weer zoals gebruikelijk exact op tijd klaar en moesten dus ook weer snel wassen en aankleden.

    Nog even tussen door uiteraard nog even over het voetballen gehad waar Maria nog steeds het vertrouwen had dat het allemaal goed zou komen maar ik hoop het voor je lieve schat.
    Ik hoop echt voor je dat de Italian boys een ronde verder komen.

    Volgende week weer naar Sara en dan eindelijk over 2 weken is mijn kanjer Alex weer terug waar ik heel erg naar uit kijk

  24. #24
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Daumen hoch

    Wilde mijn vakantie weer goed beginnen, tja dan ga je uiteraard naar Diane's relax paradijs. Werd weer hartelijk welkom geheten door Peter. Was ruim op tijd aanwezig en onder het genot van een kopje koffie even rond gekeken naar de ds-girls.

    Opeens kwam er een hele mooie dame in roze jurkje de kamer inlopen:p
    Maria zag er weer fantastisch uit. Aangezien we maar 1uurtje hadden, was namelijk een beetje laat met reserveren en gelukkig had ze nog 1 uurtje vrij. Welkom terug in de Mata Hari zei een vriendelijk stem... Ondanks dat het vandaag een vluggertje was, moest ik nog iemand een massage geven. Ik was in een goede bui en wilde haar ook even troosten voor de flinke nederlaag van het italiaans voetbal elftal. Ik had mijn massageolie bij me en ze genoot er zichtbaar van. Samen hebben we nog een roseetje gedronken. Daarna hebben we weer lekker gevreeen. De stoom kwam weer uit onze oren, maar het was weer zo onwijs lekker:p
    Maria is en blijft voor mij gewoon de aller lekkerste. Nog even geknuffeld en zijn daarna nog even gaan badderen:p
    Allebei wilde we niet naar boven en wilde nog uren verder gaan, maar de tijd was weer om.

    De volgende keer doen we gewoon weer 2uur. Ga direct als ik thuis kom weer naar Maria

  25. #25
    Geregistreerd
    7 mei 2007
    Last Online
    28 juli 2013 @ 19:51
    Berichten
    118
    Discussies
    17
    Thanks
    0
    Thanked
    7 in 7 posts

    Standaard

    Op de DS-chat hoorde ik van een ds-junk dat de mooie Bella Maria op vakantie gaat. In wanhoop Peter een mail gestuurd dat ik komende week echt niet langs kan komen Tot grote verassing kreeg ik heel snel bericht dat de mooi italiaanse Bella Maria voor mij donderdag ietsje langer op de laan bleef. Dus donderdag direct uit mijn werk doorgereden naar Den Haag en mij gehaast om op tijd op de laan te zijn.

    Op de laan aangekomen stond de mooie Saskie:p boven aan de trap mij op te vangen. Ze wist al dat ik kwam voor Maria, had de avond ervoor met Saskia zitten chatten op de ds-chat. Terwijl mooie Saskia voor mij een collaatje ging halen ben ik neergeploft op de bank.

    Opeens kwam de mooie Maria de woonkamer binnen en vroeg aan Peter, mag ik hem al meenemen
    Ze was blij me weer te zien. Het blijft een herhaling, maar deze keer was het alweer lekkerder dan alle voorgaande keren
    Daarna nog even 5 minuten en was het helaas tijd om afscheid te nemen

    In de woonkamer nog even met Joop en Peter gezellig een bakje koffie gedronken.
    Dat heb je wel nodig na die inspanning:D

    Maria had zich ondertussen omgekleed en kwam nog even knuffelen en ging toen naar huis :wink:

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Babylon 468*60