Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 61
  1. #26
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    ik heb in ieder geval een sack-gesicht, zo zeggen alle thekefrauen dat tegen me, direct als ik binnenkom, egal bij welke club ik ook binnenkom.
    Knappe vent betekent dat zeggen ze dan
    Ach? Zoiets dus?

    sackgesicht-1588938882333878657.jpg

    Tja, kan me voorstellen dat ze daar allemaal voor vallen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  2. Onderstaande 4 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (29 mei 2014),fg22 (31 mei 2014),hasta la pasta (29 mei 2014),Pietjepik (29 mei 2014)

  3. #27
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Dit kan je toch niet serieus menen!?
    =====
    Zou ik ook zeker niet doen!
    =====

    Nadia is relatief nieuw in het vak en laat zich mogelijk door ervarener DVP's meesleuren wat betreft foute trukjes (tijdrekken, teveel geld vragen...), maar tomatencapsules doorbijten om tijd te winnen?? Ik heb het gevoel dat ik hier plots in een heel slechte detectiveroman beland ben.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 29 mei 2014 om 21:50

  4. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014)

  5. #28
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik heb het voorval gisteren met Nadia besproken. Zij had uiteraard een andere versie van de feiten, maar dat doet niet terzake. Is toch woord tegen woord. Ik heb haar wel duidelijk gemaakt dat ijsberen het in ieder geval niet appreciëren als ze het gevoel hebben dat een DVP hen financieel probeert te flikken en dat ze met dergelijk gedrag veel klanten zou kunnen verliezen. Volgens mij heeft ze die boodschap goed begrepen. De toekomst zal het moeten uitwijzen!
    Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat je dit geval met een DVP bespreekt, ook al gaat het over haar. Ik zie het een beetje als de andere Piet een beetje "zwart" maken. (woordspeling) Hoewel ik het hier lees als meer informatie verschaffen.
    Je gelooft haar verhaal ook, maar toch denk je dat ze de boodschap heeft begrepen? Dus vermoedt je toch enige vorm van bedrog.

    Ik moet nog veel leren lees ik al, ik heb mijn tweede club ervaring ook achter de rug en die was gemiddeld heel erg goed en zonder gevoel van oplichting. Maar zal dit weekend eens wat typen.

    Maar Pietjepik, wat ga je bij je volgend bezoek doen aan Haus Panthera? Spreek je haar hierover nog aan, want nu ben jij de zwarte Piet die haar zwart maakt op dit forum. En haar verhaal is heel anders dan de jouwe, dus als ze denkt dat zij gelijk heeft zal ze niet blij zijn met je.

    We wachten in spanning af op het vervolg van deze heel slechte detectiveroman (vlgs Kanariepiet).

  6. Onderstaande leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014)

  7. #29
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik het begrijp en waardeer dat Kanariepiet het met haar besproken heeft, zoals hij aangeeft is ze relatief onervaren en kan haar reputatie behoorlijk schade aangedaan worden indien ze klanten op deze wijze bij de zak tracht te nemen, zeker een ervaren clubganger als ik trap er niet in en bijt graag van me af als een meidje denkt me te overdonderen met onzin en/of verbaal geweld. Niemand intimideert mij, geen vrouw, geen kerel.
    Het is in belang van zowel de DVP als de gast dat er wederzijds begrip bestaat en eveneens respect zodat iedereen een prettige normale relaxte dag beleeft zonder angstig en nerveus te zijn omdat er vreemde afrekenperikelen kunnen ontstaan. Het op sneaky wijze proberen een goed betalende klant er eenmalig onder te trekken omdat je vertrouwd op je verleidingskunsten kan natuurlijk zomaar op je eigen bordje terecht komen, zoals bij ons gebeurde.

    Wat ik doe bij mijn volgende bezoek te Panthera? hetzelfde als bij mijn laatste bezoeken. Heerlijk genieten van al die leuke vrouwen en de ontspannende omgeving waar ik dan in verkeer. Ik zal zeker hoi tegen dat meisje zeggen, een hekel heb ik niet aan haar, met haar kameren doe ik gewoonweg niet meer. Van enige schroom om haar te treffen in de rol van zondebok is geheel geen sprake, ik heb haar immers in de douche op de bewuste dag na het debacle al aangegeven dat ik lak heb aan wat ze ook tegen die andere vrouwen verteld. Geloof maar niet dat andere DVP's een betalende klant gaan mijden naar aanleiding van het verhaal van een gefrustreerd meidje wiens list en bedrog een keertje niet geslaagd is.
    Ik ben niet meer vatbaar voor manipulatie door die meiden, mochten ze toch vreemd kijken, kein problem, dan loop ik zonder mokken door naar de volgende.
    Aan twee bezoekjes HP heb ik op haar na uitsluitend vriendinnetjes over gehouden.


    Sots, als onervaren clubganger kan ik je alleen maar adviseren de normale emoties zoals die in de buitenwereld gangbaar zijn bij de drempel of in de auto achter te laten, want in een club worden emoties op alternatieve wijze ingezet, niet als uiting van gevoel maar als instrument. De emotionele uitingen van de meiden worden veelal ingegeven door de impuls zoveel mogelijk geld te scoren. Een persoonlijke aversie jegens een klant zal nimmer van dame op andere dames worden overgedragen, tenzij het binnen brede perceptie vallende bezwaren zijn zoals een walgelijke persoonlijke hygiëne of zeer agressief of afwijkend kamergedrag.
    Maar dat en alles andere heb je zelf in de hand. Gewoon normaal doen, dan ervaar je ook normale interactie.
    Leven en laten leven, zoenen en gezoend worden.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  8. Onderstaande 4 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014),KanariePiet (30 mei 2014),Sots ( 3 juni 2014),wervelwind (30 mei 2014)

  9. #30
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    .......... want nu ben jij de zwarte Piet die haar zwart maakt op dit forum. En haar verhaal is heel anders dan de jouwe, dus als ze denkt dat zij gelijk heeft zal ze niet blij zijn met je.
    ik heb slechts objectief bericht, zij het vanuit persoonlijke perceptie. Van zwart maken is geen sprake, let wel dat een onafhankelijk arbiter (Bob de uitbater) in zijn bindende uitspraak mij gelijk gaf.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  10. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014),Sots ( 3 juni 2014)

  11. #31
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik het raar vind dat je dit geval met een DVP bespreekt, ook al gaat het over haar. Ik zie het een beetje als de andere Piet een beetje "zwart" maken. (woordspeling) Hoewel ik het hier lees als meer informatie verschaffen.
    Je gelooft haar verhaal ook, maar toch denk je dat ze de boodschap heeft begrepen? Dus vermoedt je toch enige vorm van bedrog.
    How how. Ik ken PietjePik niet irl, dus ik ga hem niet zwart maken, al zeker niet bij een DVP. Zoals eerder gezegd: beiden geven een verschillende versie van de feiten, maar ik kies daarin geen kant. Ik ben een heel ervaren SCganger en ik weet heel goed dat de DVP die niet liegt, niet bestaat. Maar ik weet evenzeer dat ijsberen hun verhalen soms ook met een korreltje zout moeten worden genomen (waarmee ik weerom niet zeg dat PietjePik zijn verhaal niet zou kloppen).

    Ik heb Nadia aangesproken op het voorval omdat ik een goede band met haar heb, omdat ze nog veel te leren heeft, en om haar, moest ze een fout gemaakt hebben, te helpen voorkomen dat dit in de toekomst nog eens gebeurt. Daar kunnen zowel zijzelf als wij ijsberen uiteindelijk enkel maar beter van worden.

    Een collega ijsbeer zal ik nooit zwart maken tav een DVP. Bro's before ho's!

    Ps: Nadia was al op de hoogte van de 'negatieve' recensie, nog voor ik er haar op aansprak. Die meiden lezen veel meer mee op de forums dan je zou denken.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  12. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014),Pietjepik (30 mei 2014),Sots ( 3 juni 2014)

  13. #32
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Van de dames waarvan ik zeker weet dat ze meelezen zijn: Maria, Jacky, Denisa en Michelle. Daar komt Nadia nu bij. De lezers zullen zeker niet te beroerd zijn om dat met bevriende DVP's te delen.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 3 juni 2014),fg22 (31 mei 2014)

  15. #33
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Maria heeft ook geen problemen met Nederlandse teksten te begrijpen, daar hebben we dus de vertalende intermediair ontmaskerd

    Ok, als Jacky dan toch meeleest; Meid ik sta te popelen om je eens intiem te treffen.
    Vraag maar aan Nadia wie dat ellendige varken uit Nederland is die schuilgaat achter PietjePik
    Der mensch ist, was er fickt.......

  16. Onderstaande 2 leden hebben Pietjepik bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (31 mei 2014),Sjeufke (30 mei 2014)

  17. #34
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Ik zie dat er toch verschillende reacties zijn op mijn post. En inderdaad ben ik nieuw in deze wereld. En onbewust al slachtoffer van een dame die ik nu buiten tref. Maar tot nu toe gaat het goed. Geen enkele keer om geld gevraagd, en ik heb haar uit vrije wil de uren die we naakt hebben doorbracht, al dan niet met seks, betaald. Maar dat viel reuze mee. We hebben veel getoerd, gegeten en gepraat.

    Maar ik dwaal af, ik zou heel graag op een vrijdag de Nederlandse afvaardiging in Haus Panthera leren kennen. Alleen al om de "sterke" verhalen te horen en graag advies over verschillende dames aldaar en ergens anders. Ik wil geen echte hoerenloper worden die iedere week enkele keren gaat. Maar 3-4 in de maand lijkt me wel leuk.

    En om te testen of Nadia ervan geleerd heeft zal ik haar als eerste nemen.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 3 juni 2014),Sjeufke ( 3 juni 2014)

  19. #35
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Tot vrijdag!
    Teddy Bear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

  20. #36
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    Ik zie dat er toch verschillende reacties zijn op mijn post. En inderdaad ben ik nieuw in deze wereld. En onbewust al slachtoffer van een dame die ik nu buiten tref. Maar tot nu toe gaat het goed. Geen enkele keer om geld gevraagd, en ik heb haar uit vrije wil de uren die we naakt hebben doorbracht, al dan niet met seks, betaald. Maar dat viel reuze mee. We hebben veel getoerd, gegeten en gepraat.

    Maar ik dwaal af, ik zou heel graag op een vrijdag de Nederlandse afvaardiging in Haus Panthera leren kennen. Alleen al om de "sterke" verhalen te horen en graag advies over verschillende dames aldaar en ergens anders. Ik wil geen echte hoerenloper worden die iedere week enkele keren gaat. Maar 3-4 in de maand lijkt me wel leuk.

    En om te testen of Nadia ervan geleerd heeft zal ik haar als eerste nemen.
    Begrijp ik het goed als ik lees dat je Nadia ook buiten de club hebt getroffen?

    Wist niet dat ze daarvoor open stond....
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. #37
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Hooo, nee! Ik ben pas aan mijn tweede club toe. Ik wil geen namen noemen, omdat zoiets niet netjes zou zijn. Ik wil eigenlijk helemaal er niet over schrijven. Maar niemand van Haus Panthera. Ik ben er nog nooit geweest, maar wil best graag langs gaan.

    Ik denk dat iedere dame daar wel voor open staat, als het geld maar klopt. En natuurlijk de persoon.

  22. #38
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    En om te testen of Nadia ervan geleerd heeft zal ik haar als eerste nemen.
    Ga nu niet vooraf al dat soort dingen zeggen, en zeker niet als je de betreffende dame nog nooit gezien hebt.

  23. #39
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter1966 Bekijk bericht
    Ga nu niet vooraf al dat soort dingen zeggen, en zeker niet als je de betreffende dame nog nooit gezien hebt.
    Ik heb daar best ongezien €50 voor over. En gelukkig mag ik hier zeggen wat ik denk, wil of ga doen. Correct me if I'm wrong.

  24. #40
    Geregistreerd
    9 september 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:30
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    3.168
    Discussies
    33
    Thanks
    226
    Thanked
    557 in 345 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sots Bekijk bericht
    Ik heb daar best ongezien €50 voor over. En gelukkig mag ik hier zeggen wat ik denk, wil of ga doen. Correct me if I'm wrong.
    Alles mag, niets moet.

  25. #41
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Begrijp ik het goed als ik lees dat je Nadia ook buiten de club hebt getroffen?

    Wist niet dat ze daarvoor open stond....
    Elke DVP staat daar voor open. Ze kunnen daar uiteraard uiteenlopende redenen voor hebben, maar de meest voorkomende reden is toch nog steeds: geld
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  26. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    de duisburg spesjalist ( 3 juni 2014)

  27. #42
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:11
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Elke DVP staat daar voor open. Ze kunnen daar uiteraard uiteenlopende redenen voor hebben, maar de meest voorkomende reden is toch nog steeds: geld
    als je dat ma in je achterhoofd hou kanariepiet

  28. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    KanariePiet ( 3 juni 2014),Sjeufke ( 3 juni 2014)

  29. #43
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pietjepik Bekijk bericht
    Maria heeft ook geen problemen met Nederlandse teksten te begrijpen, daar hebben we dus de vertalende intermediair ontmaskerd
    Dat Maria één van de slimste kopjes is in HP die er rond loopt, ga ik niet ontkennen. En ze spreekt inderdaad wel wat woorden Nederlands (net zoveel als ik er Roemeens spreek allicht...) Maar ik denk dat de vertalende intermediair in HP nog steeds Google Translate is

  30. #44
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Nadia werkt inmiddels in Samya...

    Moderatoren kunnen haar draadje dus naar aldaar verplaatsen...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  31. #45
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    Nadia werkt inmiddels in Samya...

    Moderatoren kunnen haar draadje dus naar aldaar verplaatsen...

    Heb haar gisteren nog gesproken.

    Ze werkt er onder de naam ANNA.

    Titel van het draadje s.v.p. aanpassen.
    Waarvoor bij voorbaat dank...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  32. #46
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Kleine correctie: de werknaam is niet Anna, maar Hannah (naar Hannah Montana).

    Ik heb gisteren in Samya 3 keer met haar gekamerd. Het was 3 keer top, zoals het dat voorheen in HP ook altijd was
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  33. Onderstaande leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 augustus 2014)

  34. #47
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Ik heb gisteren in Samya 3 keer met haar gekamerd.

  35. #48
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht
    Kleine correctie: de werknaam is niet Anna, maar Hannah (naar Hannah Montana).

    Ik heb gisteren in Samya 3 keer met haar gekamerd. Het was 3 keer top, zoals het dat voorheen in HP ook altijd was
    Je bent toch niet vergeten om het daarna weer UIT te maken, toch?
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  36. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 augustus 2014),Sjeufke (15 augustus 2014)

  37. #49
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Daar ben ik weer mee begonnen. Heeft duidelijk een averechts effect op haar, want dan doet ze gewoon nog meer moeite om me op kamer te krijgen en me extra te verwennen. En tja, ik ben ook maar ne vent hè!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  38. Onderstaande 3 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (15 augustus 2014),licky luke (16 augustus 2014),Vendezz (15 augustus 2014)

  39. #50
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Hannah vertrekt morgen naar Bulgarije. Verwachte terugkeer: eind september.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.