Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 38

Discussie: Barbara ex-Freude

  1. #1
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard Barbara ex-Freude

    Naam: Barbara

    Haarkleur/-lengte : Blond/bruin haar

    Lengte dame : 1.65

    Postuur/Cupmaat : Normaal / B / C siliconen

    Nationaliteit/Taal : Braziliaanse /Duits , Engels

    Leeftijd : 25-27 jaar

    Tatoeages/Piercings :

    Service: Zoenen.PZC (zeer goed), NMC, FT



    Ik was vandaag nog even in Bochum. Dennis informeerde mij dat Roxy zou zijn wedergekeerd maar deze dame (Alka) was helaas een andere. Het was rustig, weinig meiden en eigenlijk geen nieuwe gezichten gezien. Vorige week werd mij medegedeeld dat Roxy er niet meer zou werken maar de baliemedewerkster vandaag zei dat ze nog wel werkzaam is in Freude.

    Ben met Barbara naar de kamer gegaan omdat ze zo'n lekker kontje heeft. Ze is een 25 jarige dame, zo'n 1.65m en heeft helaas implantaten (maar dat is bijna standaard in Freude tegenwoordig, althans zeker 50%). Ze is Braziliaanse, blond/bruin haar, intiem partieel geschoren ..... Aardige meid en ik ben goed afgezogen :p
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 november 2006 om 14:16

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    leuke dame deze Barbara uit Brazilië; meisjesachtige lach, lief beugeltje in, en ze heeft qua oog opslag zowaar iets weg van onze eigen Maxima! :D

    Geen fut meer om de kamer mee op te gaan, wordt een andere keer.

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Daumen hoch

    Barbara is ook weer terug. Haar permanente beugel is inmiddels verleden tijd. Barbara heeft toch een zeer lekker lijf en het lekkerste kontje van F39. Jammer van die siliconen want ik denk dat haar borsten puur natuur mooi waren dat kan niet anders met zo'n strak hard lichaam.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 maart 2007
    Last Online
    7 september 2015 @ 13:55
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Für Nichtholländer, was bedeuten die Abkürzungen bei Service?

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=1506

    PZC = Pijpen Zonder Condoom, Blasen Ohne Gummi
    NMC = Neuken Met Condoom, Ficken Mit Gummi
    FT = FT

    Viel spass Hansmann :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen runter

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K
    Barbara is ook weer terug. Haar permanente beugel is inmiddels verleden tijd. Barbara heeft toch een zeer lekker lijf en het lekkerste kontje van F39. Jammer van die siliconen want ik denk dat haar borsten puur natuur mooi waren dat kan niet anders met zo'n strak hard lichaam.
    Barbara is inderdaad weer terug en zonder beugel.

    Wat er aan de buitenkant uitziet als een super kanjer, valt op de kamer echter heel erg tegen. Op de bank doet ze ook al weinig intiems, ZK is zeer voorzichtig (en eigenlijk zonder Z ) en ook FO is niet van het nivo wat we in Freude gewend zijn.

    Het is een lieve meid, en ziet er top uit, maar haar prestaties zijn matig, cijfer: 6,5 (helaas een all-time low voor Freude in mijn ervaring).

  7. #7
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Barbara

    Barbara wordt bij ieder bezoek van Blauwebeer door haar Braziliaanse vriendin aangeraden.
    De laatste keer kwam zij bijna op zijn schoot zitten – wat in tegenstelling tot GT ongebruikelijk is, want animeren is in Paradiso bijna uit den boze – met de vraag of hij ook haar zo lekker kon laten klaarkomen. Ondanks het feit dat haar lijfje er bijzonder strak uitziet, toch maar niet op het aanbod ingegaan, dit ook omwille van haar siliconen toetertjes.

    Totnutoe daar nog geen spijt van gehad, maar wie weet, op een goede dag kan hij de boot niet blijven afhouden. Met de huidige bezetting kan dit evenwel nog wel een tijdje duren.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 21:36

  8. #8
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Barbara - Braziliaans

    Haarkleur/-lengte : Blond, schouderlang

    Lengte dame : 1m60

    Postuur/Cupmaat : lekker slank / B-cup die bij nader inzien silliconen bleek te bevatten

    Nationaliteit/Taal : Braziliaans / Zéér basic Duits, beetje Spaans, uiteraard Portugees

    Leeftijd : Ik dacht 25

    Tatoeages/Piercings : navelpiercing

    Service: Zéééééér voorzichtig TZ, PZC, NMC

    Voordelen: ?

    Nadelen: Gebrek aan voordelen

    Tijdsduur : exact 30'

    Prijs : 50EUR

    Extra’s bij het bezoek: /
    Cancel my subscription to the ressurection...

  9. #9
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Deze dame stond al een heel aantal weken op mijn to-do lijst, dus toen ik na het douchen haar in de zetel zag zitten ben ik gelijk naast haar neergeploft. Barbara is bijzonder lief en vriendelijk, heeft een héérlijk lichaam, prachtige tanden, maar het is moeilijk communiceren met haar; weinig Duits, geen Engels, beetje Spaans, natuurlijk wel Portugees…

    Het ‘voorspel' op de bank verliep wat stroefjes, een indicatie voor wat zou volgen. Ook op de kamer bleef ze vrij afstandelijk. Pijpen was redelijk maar het enthousiasme ontbrak totaal, zoenen was zéér beperkt en beffen wou ze niet toelaten. Het neuken verliep dan wel redelijk (met een halve fles glijmiddel) maar de magie was tegen dan al lang weg (was er eigenlijk nooit geweest).
    Slotsom: knap,lief en vriendelijk meisje met waardeloze service. Positief aan dit gegeven is dat een dergelijke mindere ervaring ons doet realiseren wat voor een andere toppers er wel in Freude rondlopen.

    TSB:wink:
    Laatst gewijzigd door thesickboy; 19 juni 2007 om 14:47 Reden: typefout
    Cancel my subscription to the ressurection...

  10. #10
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen runter Lees voortaan VOORAF recensies door! :-)

    Jammer, MM had dezelfde (matige) ervaring met haar, ondanks haar Maxima looks.

    Als TSB nu even het forum had bekeken, had hem deze ellende bespaard kunnen blijven, dame is al uitgebreid beschreven hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=3748 :teuflisch



    Note W2 samengevoegd
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 21:35

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Als TSB nu even het forum had bekeken, had hem deze ellende bespaard kunnen blijven,

    Ik had al eerder over deze Barbara gelezen, herinner ik mij nu. Vooral die Maxima-vergelijking doet nu een belletje rinkelen. Normaal gezien heeft TSB een extern geheugen bij de hand in de vorm van een andere ijsbeer. Dat was deze keer dus niet het geval!

    Ok het is jammer om 50EUR te verkwanselen aan een slechte sessie, anderzijds waren mijn andere sessies die dag véél méér dan die luttele 50EUR waard...

    You win some, you lose some...


    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    10 maart 2007
    Last Online
    7 september 2015 @ 13:55
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I did not see Barbara for a long time in Freudenberg,I think last time in April 2007.She stop work in Freudenberg?

  13. #13
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Giving her (quality of) services (read statements before) I am not surprised when she stopped in Bochum.

  14. #14
    Geregistreerd
    20 december 2006
    Last Online
    14 oktober 2009 @ 07:50
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I saw her last week

  15. #15
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Daumen hoch

    Rijinstructrice

    Ik ben het eens met Freddy_K. Als er nu verkiezingen zouden worden gehouden, wie van de saunaprinsessen van Freude 39 het lekkerste kontje heeft, dan zou Barbara zeker op een podiumplaats eindigen. Nu is deze stoot sowieso al gezegend met een mooi strak lijf en een glimmende huid, gekust door de zon. Maar die billen... hot damn ! Deze bruinogige schoonheid heeft haar uiterlijk te danken aan haar roots in het grootste land van Zuid-Amerika. Een twintiger met een meisjesachtige uitstraling, lang blond haar met bruine streepjes en een tip-top gebit. Uitgedost met slechts een tanga en super sexy hoge hakken. Al met al een opvallende, zeer mooie verschijning. Toen ze op de bank naast mij kwam zitten en we tegelijkertijd ons drankje op een gedeeld bijzettafeltje neerzetten, kregen we oogcontact. Luttele ogenblikken later zat ik naast haar. Ik vroeg of ze een Braziliaanse was vanwege haar fantastisch geboetseerde billen, waarop ze bevestigend lachte. Toen begonnen we een conversatie in het Spaans versneden met wat Duits. Tijdens het praten zaten we elkaar al een beetje op te vrijen en begonnen we te kussen, waardoor ik al snel hard werd. Toen Barbara dat opmerkte, kwam ze enthousiast bij me op schoot zitten -haar gezicht van me af- en nam ze mijn pook in haar rechterhand. Zo schakelde ze op mijn instructies (:p) naar de hoogste versnelling. Ik streelde haar siliconen C-cup van achteren en we tongden wat. Haar collega Alini kwam naast ons zitten. Ze herkende mij van een vorig kamerbezoek en gaf Barbara plagend wat tips. Giechelend nam mijn tijdelijke minnares die in ontvangst en keek me jennerig aan.

    Wat je noemt een vrolijke, speelse dame. Ik wist genoeg en vroeg haar met mij naar een kamer te gaan voor een praktijkexamen bijzondere verrichtingen :D. Daar aangekomen was ze nog wat giechelig en onwennig, maar dat veranderde toen we begonnen te zoenen. Eerst wat timide en niet helemaal voluit van haar kant, maar dat werd geleidelijk iets (doch niet veel) beter. Ik likte haar tepels en halspartij en merkte dat Barbara veel in de spiegel keek. "Aaaah, du bist ein optick Ficker...", zei ik plagend. Barbara lachte haar tanden bloot en knikte. Ik spotte een glinsterende bananabell piercing even boven haar navel en de Braziliaanse zon had een mooie witte tanga op haar huid achtergelaten. Ze liet zich naar beneden zakken en startte een uit-ste-ken-de fellatio. Daarbij speelde ze lekker met me, keek me de hele tijd aan en gebruikte haar lippen en tong overvloedig. Haar hoofd draaide zich om de zuighoek te variëren en ze beet in mijn kleine vriend. Ik voelde dat ik bijna ging komen. Daarop sprak ze me streng toe, want dat was allerminst de bedoeling . Deze spetter legde een condoom aan en kwam op me zitten. Mijn benen werden vlak tegen elkaar aangeplaatst en ze begon me te berijden als een gediplomeerd rijinstructrice. Ik kneedde het ronde, warme vlees van haar billen en genoot van de erotische kracht van haar bewegende lijf. Vervolgens gingen we over op de missionarispositie waarbij ze mijn stoten diep liet landen. Ondertussen zoenden we wat. Ze stopte ons, rolde het condoom af en begon me weer dartel af te zuigen. Haar ogen op mij gefixeerd, haar handen om mijn mannelijkheid geklemd. Haar tanden langs het gevoelige topje raspend...

    Deze gevoelsensatie werd vervolgens afgeblust met haar warme tong :o. Toen Barbara een handjob inzette, kwam ik knallend klaar over haar borsten. Gedurende de nalig lagen we gezellig te kletsen. Barbara is een vlotte, positieve meid die er enorm goed uitziet. Iemand zichzelf duidelijk goed verzorgd en haar lichaam als haar tempel ziet. Wat je noemt een stunner. Ze is losjes in de omgang en in voor een dolletje. Op de kamer had ze even nodig om op gang te komen en ze zoende zeker niet voluit, maar ze wist me toch te verwennen met een plagende fellatio en twee prima standjes. Een aardige illustratie van haar losse omgang volgde aan het eind van de avond. Lang nadat ik met haar op de kamer was geweest, stond ik bij de uitgang op mijn taxi te wachten die mij naar het hotel zou brengen. Plots kwam Barbara aanlopen met een paar collega’s. Ze was in normale kleding, gereed om naar huis te gaan. Toen ze me zag staan, begon ze wat met me te dansen. Opeens sprong ze in mijn armen en gaf me een lange kus. Ze zei wat tegen haar metgezellen en vertelde dat haar collega’s hadden gehoord dat ik graag befte. Bij haar had ik dat echter niet gedaan. Of ik dat meteen even wilde goedmaken :D. Ze sprong van me af, maakte haar riem los en ze deed net alsof ze haar broek omlaag wilde doen... Hilariteit bij de dames die elkaar iets toeriepen en vervolgens over elkaar heen buitelden. Helaas was mijn taxi al gearriveerd en moest ik afscheid nemen van dit vrolijke groepje.
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  16. #16
    Geregistreerd
    6 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 02:48
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    53 in 11 posts

    Standaard Barbara

    Ben in het verleden ook eens met Barbara op de kamer geweest en dat was toen in vergelijking met de andere dames een beetje een tegenvaller.
    Hierdoor besloten om voorlopig even geen kamerbezoek met Barbara te ondernemen. Hen mij toen een tijdje beperkt tot de usual suspects (Alini,Patricia,Fabiana allemaal ook Braziliaans) Deze dames hebben allemaal een topservice in huis en daardoor was ik Barbara eigenlijk al een betje vergeten.

    Afgelopen week was ik weer eens in Freude en geen van de usual suspects was aanwezig. Na een paar omzwervingen door het gebouw liep ik plots tegen Barbara aan en vroeg haar waar haar medestrijders toch allemaal waren. Bleek dat een paar van hen eens een andere club wilden uitproberen

    Barbara wist direct van de gelegenheid gebruik te maken door enkele zeer interessante voorstellen te doen en ik dacht waarom ook niet

    Wat volgde was een geweldige sessie op de kamer en nu wel met een gepassioneerde inzet van haar kant zoenen pijpen zelfs uitstekend kortom van de eerder beschreven schuchterheid was niet veel meer over en ze kan zich nu wat mij betreft meten meten de andere toppertjes in Freude

    Communicatie in duits wel wat moeilijk maar Portugees ging een stuk beter gelukkig kan ik me enigszinds redden in die taal, werd door Barbara duidelijk gewaardeerd. Herhalingsgevaar nu zeer groot !!!!

    Toppertje erbij
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

  17. #17
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch bijzonder leuk en lekker

    Een heeel goede sessie gehad met Barbara. Wat zal ik zeggen? Ze heeft een echt FLITSEND voorkomen, wat ook komt door haar verzorgde gezicht, donkerblonde haar met bruine ogen, lichte huid en vooral SCHITTERENDE tanden. Je zou bijna zeggen dat ze niet echt zijn, maar dat zijn ze dus wel....

    Laat ik zeggen dat ik vanaf binnenkomst tot vertrek met haar ben geweest, af en aan. In en uit etc.

    TZ (ZK) : als de beste. Ik geloof dat ik nog nooit zolang heb gezoend met iemand...De rest ga ik maar niet beschrijven...het was echt GOED. Ik wilde nog wel andere dames proberen, maar daar heeft ze me van weten te weerhouden. Ze gaat over 2 weken een maand naar Brazilie (familie bezoeken en zo). Daarna beloofd elkaar weer te zien en zo.

    Ze heeft inderdaad wat siliconen (niet veel). Maar wel zo dat je het niet direct voelt (achter de borstspier, is wat subtieler). Hoeft voor mij niet maar ok. Lekker figuur verder, lange benen en LEKKERE kont

    :D

  18. #18
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hmmm, deze dame heeft blijkbaar de laatste maanden héél wat bijgeleerd...
    Cancel my subscription to the ressurection...

  19. #19
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Hmmm, deze dame heeft blijkbaar de laatste maanden héél wat bijgeleerd...
    En waar heeft zij die kunsten vertoond aan Snoepveter ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #20
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En waar heeft zij die kunsten vertoond aan Snoepveter ?
    waarwaarwaarwaarwaarwaar???


    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  21. #21
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gewoon, in Freude. Daarom staat dit berichtje toch in het draadje over FKK Freudenberg, Bochum?

  22. #22
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Snoepveter Bekijk bericht
    Gewoon, in Freude. Daarom staat dit berichtje toch in het draadje over FKK Freudenberg, Bochum?
    Jaaaah zover was ik ook al gekomen. Willem heeft echter de slechte gewoonte om nogal wat dubbele bodems in zijn berichten te stoppen, vandaar mijn bijkomende vraag.

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  23. #23
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Jaaaah zover was ik ook al gekomen. Willem heeft echter de slechte gewoonte om nogal wat dubbele bodems in zijn berichten te stoppen, vandaar mijn bijkomende vraag.

    :wink:
    :D I get it :D

    Ik dacht dat het ook al de bedoeling is om de precieze plek aan te geven: op de kamer (voorzien van kamernummer), of misschien toch op de bank? Offeuhhhhh...? Die volledige couchactie hoeft trouwens voor mij niet in Freude, maar dat terzijde...

  24. #24
    Geregistreerd
    10 maart 2007
    Last Online
    7 september 2015 @ 13:55
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Where is Barbara, is she working or did she make holidays in Brasil for Christmas and Happy New Year? I not see her long time.

  25. #25
    Geregistreerd
    6 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 02:48
    Berichten
    108
    Discussies
    4
    Thanks
    6
    Thanked
    53 in 11 posts

    Standaard Barbara

    gespot in Freude op 6 nov was weer geweldig met haar (zie eerder beschreven recensie)

    Zal zeer binnenkort weer naar Freude gaan is weer aan het verbeteren na een wat mindere periode
    It's under the surface and it's up in the sky, that's why you won't reach it so don't even try.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60