Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Mirjam (Turkse)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard Mirjam (Turkse)

    Naam: Mirjam
    Nationaliteit/taal : Turks/ Duits
    Leeftijd : 29
    Haarkleur/lengte : blond, lang
    Ogen : Bruin
    Lengte : ca. 1.45-1,50
    Postuur / Cupmaat : Dik/ DD, EE, FF geen idee, heel groot!
    Tatoeage / Piercing : niet gezien / ja, navel
    Service : PZC, NMC, tongzoenen
    Pre en After sales: beide slecht

    Vandaag was het aan het begin van de dag erg rustig in H7. Een groepje Roemeense mannen bezocht de tent, dus de dames waren aan het babbelen met hun Roemeense medemensen. Dat deden ze op het terras.
    Beneden zat eenzaam en alleen een kleine meid, genaamd Mirjam. Met klein bedoel ik echt klein. Ik gok zo'n 1,45 of 1,50 max. Verder bestond deze dame voor 25% uit tiet, en voor 25% uit een blonde pruik die zo stroef was als stro.

    Na een korte kennismaking raakte ik wel gefascineerd door haar immense voorgevel. Ik weet niet wat ze allemaal gegeten heeft, maar het werkt.... Als je haar zo ziet met dat blonde stro-haar en die immense borsten zou je denken dat je te maken hebt met een vrouwelijke variant van de vrijwel uitgestorven Kleine Sexdwerg. En dat klopt.

    Qua dienstverlening heeft ze nog het een en ander op te pikken. TZ was oke. Niet veel en van harte, maar voldoende om mijn minime omhoog te krijgen. En toen gebeurde het. De telefoon ging. Moeders aan de lijn. Of ik even stil wilde zijn. Natuurlijk, ik ben de beroerdste niet. Ik heb immers ook een moeder en die wil mij ook op de meest onchristelijke tijdstippen bellen. Maar blijkbaar was er een probleem, want schreeuwen door de telefoon, huilen, nog meer schreeuwen, en dat alles terwijl ze vrolijk met mimime speelde. Die was uiteraard gaan hangen van al dat verbaal geweld. Na een minuut of 5 maakt ik het Time-Out teken, om aan te geven dat ik het wel welletjes vond met dat gebel. Er werd opgehangen, de traantjes werden gedroogd en er werd weer verder gepepen. Prioriteiten stellen, dus.

    Mijn stemming was tot onder het nulpunt gedaald, dus maar even met die tieten gespeeld en een rubbertje omgedaan. Daarna in missio de boel vakkundig afgemaakt.

    Facit: geen extreem lekker ding of zo, maar een leuke afwisseling als je normaal de Roemeentjes bezoekt. Überjetsers is een pré, verder een vrij smakeloze sessie. Niet voor herhaling vatbaar.
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  2. Onderstaande 3 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2015),Megaboob (17 april 2014),rmjhexe (19 april 2014)

  3. #2
    Geregistreerd
    18 juli 2007
    Last Online
    6 oktober 2022 @ 22:54
    Berichten
    263
    Discussies
    33
    Thanks
    152
    Thanked
    364 in 135 posts

    Standaard

    Ongelofelijk, dat Megaboob binnen 5 minuten een Thanks kan uitdelen als het over dikke tieten gaat
    Hij heeft er echt een neus voor!
    Veni Vidi Fiki ....of is het Vidi Fiki Veni?

  4. Onderstaande 2 leden hebben Breezahlover bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 4 maart 2015),wervelwind (17 april 2014)

  5. #3
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Eergister daar geweest en nu meen ik te weten wie de opvallende kleine gevulde dame was ...


    Ik denk wel dat zij Meriam is, hoewel over Nationaliteit zij zich vaag hield toen ik even ernaar vroeg.

    Ze liep nu helemaal nudy rond en was leuk actief uitdagend voor haar gezichtje geef je al een 8+,
    dan de avances 8 en service overall 8+, maar wel je hoofd even erbij houden voor de definitieve
    afspraak, en ook niet staan kijken dat ze dan Trinkgeld vraagt, maar E5 erbij niet irritatant voor mij,
    looks onder de kin behoorlijk wat minder, maar toch smakelijk, ruikt lekker, maar dat laatste is
    kwestie van smaak: 7.
    Ze is voor de liefhebbers van lekker beetje veel welkome afwisseling ..
    Listen carefully! I only tell it wanze ..!


    Een mens is ook maar een mens ! Tot de volgende keer maar weer .. Een stukske net over de grens !

  6. #4
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    ---> Club Rayna.

  7. #5
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    Miriam is one of the numerous girls in clubs who talks a lot, promises a lot but does little and is unable of almost anything:

    - "Kissing, massage" but once in the room NO caressing, no massage and very quick and kisses (without tongue) from the extremity of the lips.
    - No foreplays by herself and wants to lie down immediately.
    - No initiative at all, poor technic, no imagination.

    Blowjob was basic and not deep, letting her hand around the penis. Sexually speaking Mirjam is very limited and even weak and bad, she just undergoes without participating. No pleasure to do it with a mumbling doll who can't even manage a dick inside her while it is supposed to be her job. She doesn't know how to make sex and is clearly unskilled and unqualified, she moves very badly. Well when you ask something she agrees but except this flexibility that's all.
    The only real interest is playing with her boobs i should say it plays role in my decision to go with her in the room. I couldn't help letting my cock in middle of her boobs and up and down like this. Possibility to finger her. (quite shortly however) Beffen ok also. She allowed me one special thing i couldn't realise. Pity but i regretted my choice. To sum up, if you like playing and groping big boobs, you can go but for all the rest it has ZERO interest nor good point.

    BEWARE: She tried to cheat about the time (tried to make pass 25 minutes in pretended 38 minutes!) but it didn't work with me as i showed her my chronometer watch i always start when entering in the room and the thekefrau is her ally in this swindling attempt but when you protest and don't allow it happening and showing the proof of it she agrees with the client and pretends a mistake in her note on her paper. Try again baby, but not with me.
    Sexapproval: 2/10
    Service evaluation: 1194984980993791171one_and_a_half_star_rat_01.svg.hi.png

  8. Onderstaande 2 leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose ( 6 augustus 2015),Wentelt Eefje (13 juni 2015)

  9. #6
    Geregistreerd
    20 december 2014
    Last Online
    22 maart 2020 @ 23:34
    Berichten
    423
    Discussies
    86
    Thanks
    150
    Thanked
    431 in 147 posts

    Standaard

    -->> Heaven 7.

  10. Onderstaande leden hebben gwanfich bedankt voor deze bijdrage:

    Mr Bluenose (11 december 2016)

  11. #7
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    8 april 2024 @ 22:00
    Berichten
    380
    Discussies
    4
    Thanks
    149
    Thanked
    524 in 126 posts

    Standaard

    Gisteren met haar gekamerd nadat ze me in een bankstel 'verleid' had. Als borstenman was ik zo overgehaald, ze heeft grote jetsers. Op de kamer een grote teleurstelling. Eerst zeuren over een uur ipv een half uur. Daarna bood ze anaal voor 90 euro en daarna voor 80 euro per halfuur. Inmiddels waren we 10 minuten verder en ging ze plichtmatig pijpen. Zoenen deed ze niet meer. Uiteindelijk maar met de hand afgemaakt en wegwezen. Afrader!

  12. Onderstaande 3 leden hebben Philoe bedankt voor deze bijdrage:

    duif1 ( 3 februari 2017),Mr Bluenose (29 januari 2017),Sjeufke (28 januari 2017)

  13. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 06:07
    Berichten
    2.080
    Discussies
    130
    Thanks
    4.073
    Thanked
    8.146 in 1.631 posts

    Standaard

    Zit in Mondial. Gister gespot daar.

  14. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    pret (26 mei 2019)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:06.

  Freude 468*60