Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 185
  1. #51
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama
    Wie geen Roemeens spreekt, mag optiefen.
    Helemaal mee eens !!!!

    Misschien moeten we dat standpunt vrijdag uitgebreid aandragen bij de clubleiding

    Sent from my iPhone using Forum Runner

  2. Onderstaande 3 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 1 maart 2012),jacky pakutra ( 1 maart 2012),vrije jongen ( 2 maart 2012)

  3. #52
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Helrmasl mee eens !!!!

    Misschien moeten we dat standpunt vrijdag uitgebreid aandragen bij de clubleiding

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    Ik doe mee. Als iedereen dat nu doet, dan maakt dat, gezien de omvang van de lijst van aanwezigen, vast wel wat indruk.
    PLECAT

  4. #53
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Helemaal mee eens !!!!

    Misschien moeten we dat standpunt vrijdag uitgebreid aandragen bij de clubleiding

    Sent from my iPhone using Forum Runner
    "Count me in" maar alleen als Frans, Grieks en Russisch op het programma blijven staan

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  5. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 2 maart 2012)

  6. #54
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    De meerderheid daar is Roemeens, dus ik stel voor dat Roemeens als voertaal wordt gehanteerd. Wie geen Roemeens spreekt, mag optiefen.
    We dienen wel consequent te zijn bij het rekening houden met meerderheden, dus alle dames moeten Roemeens praten en alle heren Turks.

  7. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 2 maart 2012)

  8. #55
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    ..........en alle heren Turks.
    Zolang het maar geen spaans is !
    We weten immers allemaal dat "Spaansen" niet bestaan in een club, dit blijken uiteindelijk toch allemaal Roemeentjes te zijn

  9. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer ( 2 maart 2012)

  10. #56
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    Het Roemeense klasje is toegesproken door de clubleiding:
    Wie nog onderling Roemeens spreekt, dient LR te verlaten !!!!

    Vreemde actie van LR..............
    Als ze in het bijzijn van gasten zijn kan ik me dat goed voorstellen, als ze onderling samenzitten zal het me een zorg zijn wat ze praten al is het Swahili. Wij praten toch onderling ook Nederlands en als er een meid bij komt staan schakel je evt. over op Engels of Duits.

    LR moet zich eerst bezig houden met punten die al langer niet goed zijn, zoals de whirlpool, de geluidsinstallatie, airconditioning op kamers maken, wachttijden voor sleutel ed. Als ze daarmee klaar zijn mag de leiding een LOI-cursus Engels volgen, zodat ze ook beren en meiden verstaan die de Duitse taal niet machtig zijn. Als ze dan echt niks meer te doen hebben moeten ze zich druk maken om welke taal gasten (beren en meiden) onderling spreken.... pfffff.....

    Laat ze een voorbeeld nemen aan bv. Duitse Coco, die zegt de Roemeense dames gedag in het Roemeens. Ik vroeg haar laatst of zij Roemeens spreekt. "Nee", zei ze... "Maar het is toch logisch dat je een paar woorden van de taal spreekt als je de hele dag met een bepaalde nationaliteit samen bent?"

  11. Onderstaande 5 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 2 maart 2012),Carlitos ( 2 maart 2012),satanic surfer ( 2 maart 2012),Scoobert ( 2 maart 2012),vrije jongen ( 2 maart 2012)

  12. #57
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    In vind dat een zeer goede en verstandige beslissing van de clubleiding,waarom zou er Roemeens gepraat moeten worden onderling,ik ben er persoonlijk ook niet van gediend.
    Immers is het zo als je met een dame in gesprek bent en je praat met een vriend in het nederlands, dan vragen ze meestal wat er gezegd werd of ze voelen zich beledigd en denken dat er over hun gepraat wordt, of dat ze voor de gek worden gehouden.
    Ik kan mij dat ook wel voorstellen want dat is ook uiterst vervelend,maar het is zeker vervelend voor gasten en ik stoor me daar ook uitermate aan,of de beslisssing ertoe bijdraagt dat de sfeer beter wordt in de club weet ik natuurlijk niet dat zal de tijd moeten uitwijzen.
    Maar even voor de duidelijkheid dit geldt natuurlijk voor alle meiden niet alleen voor roemeens!
    Laatst gewijzigd door maagd69; 2 maart 2012 om 08:24

  13. #58
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    In vind dat een zeer goede en verstandige beslissing van de clubleiding,waarom zou er Roemeens gepraat moeten worden onderling,ik ben er persoonlijk ook niet van gediend.
    Wat is het probleem als 2 of 3 meiden samen op een bankje zitten en hun moedertaal spreken? Lijkt me niet meer dan logisch.

  14. #59
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Last Online
    27 juli 2012 @ 09:07
    Berichten
    21
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het probleem is dat je als leiding geen grens kunt trekken,als het dan wel mag,en dan niet, dan kun je de regel niet naleven.
    Als ze graag onderling met elkaar willen praten dan doen ze dat maar in hun vrije tijd,daarbij kunnen die meiden waar we het nu over hebben zich beter met de gasten onderhouden, dan met vriendinnen want ze zijn daar immers om te werken
    Daarbij vind ik ook dat de clubleiding zich ook wat meer moet bezighouden met de houding en gedrag van bepaalde dames,er lopen daar immers dames rond die daar naar mijn mening allang niet meer zouden moeten zijn. Maargoed daar ga ik niet over.

  15. #60
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Het probleem is dat je als leiding geen grens kunt trekken,als het dan wel mag,en dan niet, dan kun je de regel niet naleven.
    Dat is juist het punt wat gemaakt wordt, zo'n regel lijkt mij ook niet nodig. Je komt in een saunaclub in een internationaal gezelschap en dan is het niet meer dan normaal dat je allerlei vreemde talen hoort.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Als ze graag onderling met elkaar willen praten dan doen ze dat maar in hun vrije tijd,daarbij kunnen die meiden waar we het nu over hebben zich beter met de gasten onderhouden, dan met vriendinnen want ze zijn daar immers om te werken
    Die meiden willen elkaar ook onderling vertellen met welke vreselijke beer ze de lakens gedeeld hebben, net zoals wij dat doen. Werken in een saunaclub is geen fabriekswerk...hoewel....Golden Time... . Als je interesse toont/contact zoekt met een meid zal 9 van de 10 haar vriendinnetje wel alleen laten en naar jou toe komen. De 10e die dat niet doet moet je gewoon links laten liggen, dat zal toch nooit een spetterende sessie worden.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    ...er lopen daar immers dames rond die daar naar mijn mening allang niet meer zouden moeten zijn. Maargoed daar ga ik niet over.
    Daar ben ik het helemaal mee eens en ga ik gelukkig ook niet over .


    Zo...nog even wat Duitse woordjes uit m'n hoofd leren en dan vertrek ik naar Kaarst.

  16. Onderstaande 4 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 2 maart 2012),Boy69 ( 2 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 2 maart 2012),rob45 ( 2 maart 2012)

  17. #61
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Vandaag @ 10:17
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Enkele opmerkingen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Immers is het zo als je met een dame in gesprek bent en je praat met een vriend in het Nederlands, dan vragen ze meestal wat er gezegd werd of ze voelen zich beledigd en denken dat er over hun gepraat wordt, of dat ze voor de gek worden gehouden.
    Daar heb je een punt, maar dan vraag je toch ook gewoon wat zij te zeggen hebben !!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    of de beslissing ertoe bijdraagt dat de sfeer beter wordt in de club weet
    Het draagt zeer zeker niet bij aan de sfeer, de meiden voelen zich immers opgejaagd wild.
    De sfeer is de laatste tijd in ieder geval erg kil en onpersoonlijk in LR
    Daar zou de clubleiding misschien een iets aan moeten doen, en daar helpen dit soort “acties” zeker niet toe bij.
    Als er al gedanst wordt op de bar, zijn het altijd de Roemeentjes, ik heb nog nooit een Duitse (behalve Jasmina), Russische, Poolse of Bulgaarse meid op de bar zien dansen.
    Stel je eens voor dat die Roemeentjes allemaal de benen nemen (voorzover ze dat al mogen van hun "vriendjes"…….
    Ik denk dat het erg rustig zal worden in LR, zeker ook qua beren


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Als ze graag onderling met elkaar willen praten dan doen ze dat maar in hun vrije tijd
    Als je van 10 uur per dag werkt in een club, heb je weinig vrije tijd


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Het probleem is dat je als leiding geen grens kunt trekken,
    Die grens moet echter niet getrokken worden bij een bepaalde nationaliteit.
    Als 2 meiden Pools lullen, hoor je er niets van, en wordt dit getolereerd.
    Sterker nog, een van de dames aan de receptie is van Poolse afkomst, en praat gewoon Pools tegen de Poolse meiden.
    Ben dan consequent !!!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    daarbij kunnen die meiden waar we het nu over hebben zich beter met
    Ze zijn er inderdaad om centjes te verdienen, maar vergeet het menselijke aspect niet, het zijn geen machines.
    Daarnaast zullen niet alle meiden continue kunnen werken, simpelweg omdat de niet “interessant” zijn voor bepaalde beren.
    Ikzelf bijvoorbeeld heb niets met forse(re) meiden, dus die mogen wat mij betreft gerust de hele dag in hun moedertaal kletsen


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door maagd69 Bekijk bericht
    Daarbij vind ik ook dat de clubleiding zich ook wat meer moet bezighouden met de houding en gedrag van bepaalde dames, er lopen daar immers dames rond die daar naar mijn mening allang niet meer zouden moeten zijn
    Ook daar heb je een goed punt.
    Sommige meiden zijn inderdaad gewoon brutaal, of (in mijn mening) oerlelijk, maar daarover zullen de meningen verschillen.
    Wat ze wel mogen aanpakken is het feit dat sommige meiden de hele godganse dag achter die gokkasten zitten, en hun verdiende centjes er op die manier doorheen jagen (alhoewel dat laatste hun probleem is).
    Ook daar wordt echter onderscheid gemaakt in de nationaliteit.
    Een Duitse dame, of Turkse dame die veelal uren en uren gokken, zullen niet worden aangesproken, terwijl een Roemeentje wel zal worden verzocht om te stoppen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Als ze in het bijzijn van gasten zijn kan ik me dat goed voorstellen, als ze onderling samenzitten zal het me een zorg zijn wat ze praten al is het Swahili."
    Helemaal mee eens !!!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    LR moet zich eerst bezig houden met punten die al langer niet goed zijn, zoals de whirlpool, de geluidsinstallatie, airconditioning op kamers maken, wachttijden voor sleutel ed.
    Dat heeft blijkbaar geen prioriteit voor de Clubleiding, en dat is erg jammer


    In de Lockers hangt een A4-tje waarop ze aangeven dat de meiden zelfstandige dames zijn, helaas is dat “zelfstandig” niet echt van toepassing als het aan de clubleiding ligt.
    werktijden, werkdagen, en zelfs welke taal ze mogen spreken wordt immers bepaald door de clubleiding.

    Tevens wordt op het betreffende A4-tje gesproken over “Weibliche Gäste”,

    Behandel ze dan ook zo !!!, als gasten.

    Vergeet niet dat de meiden er elke dag zijn, en dus elke dag "te gast" zijn
    Dit geldt zeker niet voor elke beer (alhoewel ik er zelf dicht tegenaan zit.......... de vraag is echter hoelang nog)

    De clubleiding zou eens moeten kijken naar hun eigen gedrag:
    - opstelling tov bepaalde gasten
    - respect voor dames
    - Hypocretie (zelf onlangs een erg vervelend incident meegemaakt in LR (op het forum niets over gemeldt uit respect voor de club), waarover ik de hoogste clubleiding heb geinformeerd, maar waarop GEEN ENKELE reactie is gekomen. Vanmiddag en vanavond, als er tientallen beren aanwezig zijn op het feest, zullen ze zich echter WEL nadrukkelijk laten zien (maar dan geef ik geen enkele reactie))

  18. Onderstaande 9 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 2 maart 2012),bad pritt ( 2 maart 2012),Gynakologe ( 2 maart 2012),MichelJ ( 2 maart 2012),noglangnietuitgewandeld ( 2 maart 2012),rob45 ( 2 maart 2012),satanic surfer ( 2 maart 2012),Scoobert ( 2 maart 2012),vrije jongen ( 4 maart 2012)

  19. #62
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 18:16
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.746
    Discussies
    168
    Thanks
    2.722
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Onlangs zat ik in Golden Time te tafelen met Elgar en Thaise Lulu. Ineens vroeg Lulu waarom we eigenlijk Engels spraken. Nou meid, gewoon omdat jij erbij zit. Als ze er niet bij had gezeten was het natuurlijk onzin geweest, maar in dit geval toch een beetje een fatsoenskwestie. Wat ze ondeling voor taal praten zal me een zorg zijn, maar in gezelschap is het wel zo netjes om je tot een taal te beperken die iedereen verstaat. Maar om meiden om deze reden de toegang te ontzeggen vind ik ver erover. Laat ze liever de prutsdozen met slechte service eruitgooien. Ik ben er vanmiddag, en heb net alweer een no go-lijstje zitten maken, en dat is toch langer geworden dan ik had verwacht. En dat zou eigenlijk niet nodig moeten zijn. We kunnen het er later vandaag nog wel verder over hebben, als tenminste die muziek niet zo ellendig hard staat dat er helemaal geen gesprek mogelijk is .
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  20. Onderstaande 2 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 2 maart 2012),satanic surfer ( 2 maart 2012)

  21. #63
    Geregistreerd
    6 januari 2009
    Last Online
    5 maart 2024 @ 14:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    332
    Discussies
    18
    Thanks
    11
    Thanked
    86 in 37 posts

    Standaard

    Nognietuitgewandeld zijn mening deel ik en heeft een geweldig nieuw zelfstandignaamwoord geïntroduceerd: "prutsdozen" 😄😁😃🎈
    Het leven is te kort om lelijke meiden te verwennen

  22. Onderstaande leden hebben Elgar bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 2 maart 2012)

  23. #64
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Nu bijna 2 uurtjes binnen samen met het feestvarken en de ijsberen druppelen binnen evenals de dames. Sofia al gespot voor gignnl en badslippers, ben benieuwd wie de strijd om haar gaat winnen. Na een paar weken niet in LR te zijn geweest is het altijd fijn om weer terug te zijn in de huiskamer. Ook enkele nieuwe dames gespot. Later wellicht meer nu eerst maar een rondje maken.

  24. #65
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Wat is het probleem als 2 of 3 meiden samen op een bankje zitten en hun moedertaal spreken? Lijkt me niet meer dan logisch.
    Dat Roemeens is gewoon niet sexy. Als ze bijvoorbeeld nou Frans of Spaans met elkaar spraken dan zou ik mogelijk wat vaker zo'n Spaanse Roemeense
    Verder vind ik dat het verboden moet worden dat dames die zich voordoen als Spaanse, Franse, Italiaanse of Griekse met elkaar Roemeens gaan praten.

  25. Onderstaande 2 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler ( 2 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012)

  26. #66
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    WTF? Common sense helpt de meeste ijsberen. Ik ga slapen ( ja nu al) en wens de aanwezige namens Babbel die ik kwijt ben geraakt in Globe, een gezellige avond. Emjot, fijne verjaardag gewenst!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  27. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 3 maart 2012)

  28. #67
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Gave party, muziek van dj tonny is weer erg goed.
    Twee kamertjes gehad met mijn schatje...
    Ik dreig het zusje van mj s blondje mis te lopen....wou haar weer doen maar....
    Die wordt langdurig gepannekoekt door liefhebber Alabama...
    Love is in the air...jammer voor mij maar ik klaag niet met twee keigoede sessies.

    Veel gezellige beren, teveel om op te noemen.

    Ik zit te twijfelen...er lopen 3 kandidates rond....duitse Bonny is er 1 van na vele maanden afwezigheid...

    Wordt vervolgd.

  29. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 3 maart 2012)

  30. #68
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Toffe stemming. Veel drank, taart en vrouwen. Voor een aanwezigheidslijst ga ik Cupido maar raadplegen. Hele forum is aanwezig. Zo'n 25 ijsberen. 2 sessies gehad. Eentje met Sofia. Uitstekend. En nog eens Victoria getest, ex GT. Dat was doorsnee. Big30 gedraagt zich zoals een mod behoort te doen. Low profile en vegen waar nodig. Feestvarken komt handen tekort om de Roemeentjes van zich af te slaan.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  31. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 3 maart 2012)

  32. #69
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 18:44
    Berichten
    11.091
    Discussies
    224
    Thanks
    13.057
    Thanked
    17.470 in 6.147 posts

    Standaard

    Andrea, Katja, Sofia, Elena, Monica, Victoria, Susi, Veronica, Miruna, Lara, Lana. Krina, Milka, Bonny, Inez, Eva, Tanja, Sabrina, Soraya, Casey, Fabienne, Mara gecheckt door Bosco en stempel gekregen. Kim, Maya, Xenia, Kelly, Diana, Chanti, Christina, Dana, Layla, Alina, Kimberley, Vanessa, Corin, Lavinia

    Met dank aan alle ijsberen.

    Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk

  33. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 3 maart 2012)

  34. #70
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Onderweg naar huis
    PLECAT

  35. #71
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Pfffff, gelukkig ben ik op een christelijk tijdstip thuisgekomen, 01.30 zodat ik nu alweer tot leven ben gekomen....

    Was ouderwets goed in LR, hoe later op de avond hoe beter de sfeer. Ik heb veel tijd doorgebracht met twee vlammen, een nieuwe (sinds 1,5 week) en een oude sinds ruim 2 jaar. Na enkele weken het contact met Lavinia weer opgewarmd. Ruim 2 jaar en 3 maand geleden was ze maanden mijn favoriete dame. Ook nu zou ze die plek weer kunnen innemen maar dan moet er van beiden kanten gewerkt worden. Gisteravond geruime tijd op de kamer vertoefd met dit pistolmeisje. Was heel aangenaam, we zijn eigenlijk vrienden en dat zit de beleving van een spetterend sex contact enigszins in de weg. Daar moeten we een weg in zien te vinden.

    De recensies zullen in de loop van de dag wel verschijnen. Ik ben vooral benieuwd naar de belevenissen van Alabama, die lange tijd zat te pre-pannekoeken op de sofa naast mij (en Lavinia). En ook Jansen en badslippers zullen weer verzwolgen worden, hun recensies dan. Ik moet nu al denken aan de bruine tong van BS die hij trots vlak voor de verwachte champagne met gebak liet zien aan zijn collega-ijsberen .

    Phg rulez (zie verslagje JP), maar LR toch heel zeker ook. En ik geef de voorkeur aan clubs met whirlpool.

  36. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 3 maart 2012),Badslippers ( 3 maart 2012),Costana ( 3 maart 2012),Jack42 ( 3 maart 2012),MichelJ ( 3 maart 2012),rob45 ( 3 maart 2012),satanic surfer ( 3 maart 2012)

  37. #72
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69 Bekijk bericht
    “Weibliche Gäste”,
    Een goed betoog, Boy69. Andere kant van het verhaal is dat de door ons zo gewenste service en prijsstransparantie alleen haalbaar is doordat de clubs er strak in zitten. De 50 euro is door de club opgelegd, net zoals de vervolgtarieven. Bemoeit een club zich daar niet mee, dan heb je straks dames die het voor 25 doen, maar ook dames die 75 vragen. En na een slechte sessie zal de theke dan zeggen "Vervelend meneer, maar u bent een gast, mevrouw ook en wat er zich tussen u beiden heeft voorgevallen, is iets tussen u en haar".
    PLECAT

  38. Onderstaande leden hebben Alabama bedankt voor deze bijdrage:

    Boy69 ( 3 maart 2012)

  39. #73
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Na de party van gisteren en een paar uurtje GT in de middag weer terug in de woonkamer. De muziek staat te hard, vrij rustig met beren (nog geen bekenden) en voldoende meiden aanwezig. Heb al 4 potentiële kandidates in beeld, terwijl het nog op gang moet komen. Wat dat betreft is het dus geen probleem. Wat wel een probleem is is s nachts niet slapen, de vermoeidheid komt opzetten, dus dadelijk eerst maar eens lekker eten, wachten op een collega-beer die zo komt en dan een pannenkoekmeisje uitzoeken om mee te slapen .

    Krina staat in een felgeel setje voor me.....pffff............


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  40. Onderstaande 2 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Alabama ( 3 maart 2012),Boy69 ( 3 maart 2012)

  41. #74
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Standaard

    Neem nog een drankje van de poetsmannen dan slaap je vast en zeker goed.

  42. Onderstaande leden hebben Jack42 bedankt voor deze bijdrage:

    MichelJ ( 4 maart 2012)

  43. #75
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Na de party van gisteren en een paar uurtje GT in de middag weer terug in de woonkamer. De muziek staat te hard, vrij rustig met beren (nog geen bekenden) en voldoende meiden aanwezig. Heb al 4 potentiële kandidates in beeld, terwijl het nog op gang moet komen. Wat dat betreft is het dus geen probleem. Wat wel een probleem is is s nachts niet slapen, de vermoeidheid komt opzetten, dus dadelijk eerst maar eens lekker eten, wachten op een collega-beer die zo komt en dan een pannenkoekmeisje uitzoeken om mee te slapen .

    Krina staat in een felgeel setje voor me.....pffff............


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Jij bent pas net 18 geworden, dus dan kan dat nog. Ik lig nog van pampus. In de auto had ik al moeite om mijn ogen open te houden en tot nu toe alleen nog maar bezig geweest met bijkomen.
    PLECAT

 

 
Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:29.

Living Room 468*60   Babylon 468*60