Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    16 februari 2019 @ 15:38
    Berichten
    182
    Discussies
    76
    Thanks
    3
    Thanked
    247 in 93 posts

    Daumen hoch Erika (Hongaarse) ex-BAB/ex DV

    Naam : Erika

    Nationaliteit/taal : Hongaarse, duits en engels

    Leeftijd : 24-27jr

    Haarkleur/lengte : Donker bruin

    Lengte :

    Postuur/Cupmaat : slank / C-cup

    Tatoeage / Piercing :

    Service : PZC , NMC, zoenen, beffen, massage

    Extra :



    Kürzlich war ich mal wieder im Babylon und hatte ne schöne Nummer mit Erika (Ungarn). Sie ist klein, schlank mit einem wohlgeformten Körper und schönen C-Cups. Erika hat dunkel-braune Haare und ist ca. Mitte 20. In Natura sieht sie besser aus, als auf den Bildern.

    Auf dem Zimmer gabs schönsten GF6. Besonders ihr Französisch ist klasse! sanft und hart im Wechsel mit vielen Variationen!
    Beim Sex ging sie gut mit, in diversen Stellungen. ZK selbstverständlich!
    Zum Abschluss gabs dann nochmal schönes FT.
    GB und AV mag Erika leider nicht.

    Fazit: Sehr schöne GF6-Nummer, Klasse FO

  2. #2
    Geregistreerd
    2 november 2008
    Last Online
    19 februari 2024 @ 08:15
    Berichten
    11
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    So geht's auch!

    Mehrere Faktoren kamen zusammen:

    - Eine Email in der Post:
    "du mußt innerhalb der nächsten vier Tage im Babylon gewesen sein - länger ist die Freikarte nicht mehr gültig die der Vorbesitzer wegen Krankheit zurückgegeben hat"

    - Wo nehme ich das Zeitfenster her?

    - Um ausreichend Geilheit für so einen Besuch mußte ich mir keine Sorgen machen - aber die Zeit!

    Und dann ergab es sich ganz spontan von alleine - nicht lange aber die Chance mußte genutzt werden.

    Keine Zeit mehr gehabt den Rechner anzuwerfen um die Anwesenheitsliste einzusehen ob meine Favoriten da sind - aber was soll's - es gibt so viele gut aussehende Frauen dort.

    Geklingelt - Code genannt - Handtücher und Schlüssel in Empfang genommen - ab in den Keller - umziehen und duschen - und dann wollte ich in den Clubraum - hatte ich gedacht!

    Denn als ich mich gerade abgetrocknet hatte trat Erika in den Raum - sie wollte wohl in die Sauna.

    Als sie mich sah lachte sie und machte die Handbewegung die sie sonst von mir kennt - die Hand am Hinterkopf und dann heftiges Nicken mit dem Kopf.

    Die Bedeutung muß ich wohl niemandem erklären.
    Als ich ihr das erste mal dieses Zeichen gegeben habe ist sie noch errötet - heute lacht sie darüber und macht es selbst zum Spaß.

    Das kam mir gerade Recht!

    Schnell war ich bei ihr und nahm sie in den Arm und küßte sie was sie auch gern erwiederte.

    Wir landeten dann auf der roten Spielwiese am Ausgang zum kleinen unteren Ausgang zur Wiese und ich ließ sie gewähren - gemäß ihrer Handbewegung zum heiteren Berufe raten.

    Kaum drin im Club und schon entsaftet!

    Alles zu meiner vollsten Zufriedenheit - schließlich kenne ich Erika schon länger und wir waren nicht das erste mal zusammen.

    Danach habe ich direkt wieder geduscht und mich angezogen.

    Das beste war das Gesicht von Thekenfrau Angela als ich angezogen die Treppe hochkam.

    Ich fragte sie ob ich noch eben einen Kaffee trinken darf - ich würde jetzt gerne wieder fahren.

    Sie lachte aber dann als ich ihr erzählte daß mich die Damen des Babylon immer zufriedenstellen und daß dies heute eben etwas schneller geschehen sei.

    Meinen Kaffee habe ich selbstverständlich erhalten und bin danach zufrieden nach Hause gefahren.

    Ich glaube das war mein kürzester Aufenthalt im Babylon - der Cheffe wird's nicht glauben - sonst bin ich immer derjenige der das Licht aus macht.

  3. Onderstaande leden hebben Reno1 bedankt voor deze bijdrage:

    satanic surfer (18 november 2011)

  4. #3
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Ik had me voorgenomen om eerst met ErikaHU te gaan rollebollen. Alhoewel ze geen aanstalten maakte om wat te komen schmussen aan tafel, toch doorgezet. Op de kamer viel ze me gelijk aan met heerlijke natte overmatige tongzoenen. Ze heeft een speciale manier van kussen die ik moeilijk kan omschrijven maar met overdadige tonginzet. Ze pijpt zacht, diep en afwisselend. Haar fris poesje liet ze graag verwennen maar van een orgasme is er niets in huis gekomen, ze blokkeerde het. Toen ik haar vingerde was ik verrast door haar zeer nauwe poes. Wat later tijdens het neuken bevestigd werd. Ze gebruikte zeer veel flutschi omdat het nodig was en ik kon maar beperkt penetreren omdat ik merkte dat ze pijn had, maar geen gezeur of geleuter, maar als ik merk dat een meisje pijn heeft dan vind ik het niet zo leuk dus condoom eraf en terug in haar bekje. Dan maar in haar mondje klaargekomen waar ik moet meegeven dat ze me lekker lang bleef pijpen tot ik helemaal leeg was. Top. We bleken lang op de kamer geweest te zijn maar geen van ons beide had op de klok gekeken en ze schreef slechts een half uurtje weg, keurig.
    " A dirty mind is a joy forever"

  5. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Mitchi68 (26 mei 2013)

  6. #4
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Dit is haar neem ik aan? Leeftijd...humm :-s

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/57.php
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  7. #5
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    Dit is haar neem ik aan? Leeftijd...humm :-s

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/57.php
    Ja dat is Erika, dat klopt. Voor de leeftijd, ja...de leeftijd die op de fiche dateert van het moment wanneer de fiche gecreerd was...je mag dus gerust tussen 2 en 4 jaar meer rekenen. Volgens mij zou ze dus gemakkelijk 25 jaar oud kunnen zijn. Mooi meegenomen, niet? Dit betekent idd meer ervaring

  8. #6
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Leuk meisje om te zien, maar iets te profi. Doet alles op de kamer, maar het is allemaal erg ingehouden. Geen GFE, ook geen PSE. Vlees noch vis, maar goed, aardige optich fick voor een keertje. Geen herhalingsgevaar.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #7
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 16:51
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard

    Dat is ook precies mijn ervaring met deze dame. En ze mopperde nogal dat de beren haar zo respectloos behandelen.

  10. #8
    Geregistreerd
    26 juni 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 09:22
    Berichten
    1.809
    Discussies
    73
    Thanks
    937
    Thanked
    1.767 in 444 posts

    Standaard

    Misschien weet je dan ook de reden waarom ze alles erg profi aanpakte. Ik heb in ieder geval een heerlijke sessie met haar gehad. En bij mij is het herhalingsgevaar groot.
    Gr.

    Cupido

  11. #9
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Standaard

    Sinds vandaag (16/9) is Erika terug op de planning

  12. #10
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Op het moment dat ik dacht dat ik zonder kameren Babylon zou verlaten omdat er weinig interactie (lees: geen) is tussen de heren en de dames, komt het tot kameren met Erika.

    Ze was een klein stukje brood met pharmaham en komkommer er op aan het opeten. Ze wou de ham in twee trekken met haar mond maar zo'n ham bijt je niet zomaar in twee natuurlijk. Het gevolg was dat ze aan het sukkelen was. Ik vond haar knap en vond dit de gelegenheid om te proberen of die dames in Babylon onder alle omstandigheden koel kunnen blijven. Ik lachte wat met haar en ze moest er mee om lachen. Nadat ze er in geslaagd was om het stukje boterham naar binnen te peuzelen, begonnen we te kussen en pakten we mekaar innig vast. Eerst veegde ze wel nog haar mond af. Al snel voelde ik wel dat het iets kon worden tussen ons en zonder verder pre salen (ergens gaan zitten of zo) zei ik haar dat we naar kamer konden vertrekken. Ik riskeerde dit omdat er op de gang al een tongzoen af kon en omdat men zegt dat de service in Babylon erg hoog ligt.

    Er was geen andere kamer meer vrij dan de kamer aan de kino. De grote kamer. Die kamer is in twee gedeeld met een dunne wand ertussen. Ik zoals altijd trachtte er een GFE+-sessie van te maken. Des te storender was het om te horen dat de heer naast ons (die kwamen iets na ons binnen) zeer brut tekeer ging met de dame, zonder enige vorm van respect. Misschien was dit mede de oorzaak van het feit dat ik algemeen genomen de sessie niet slecht vond maar ik zeker ook niet op herhaling zal gaan.
    De sessieprestaties zelf dan. Het pijpen was maar zus en zo. Het niet direct in bed belanden en rechtstaand al wat tongzoenen en tegen mekaar wrijven, krijgt dan weer een bijzondere positieve beoordeling. Het tongzoenen zelf kwam voldoende aan bod en valt ook bij het betere tongzoenen te catalogeren. Jammer dat ze niet wil tongzoenen tijdens het neuken. Het neuken zelfs was vrij goed. Ze houdt er van dat je haar borsten en tepels verwent. Vingeren kan als je het voorzichtig aanpakt.

    Nadat je bent klaargekomen, trekt ze niet direct haar kledij weer aan maar maakt ze graag met zoenen en knuffelen de tijd nog vol.

    Het is zowat de eerste keer dat ik bij het buitengaan niet moet vaststellen dat de dame de tijd verdubbeld heeft. Dat kan dus ook .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. Onderstaande 4 leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (29 september 2013),Megaboob (29 september 2013),MiniME (29 september 2013),Mitchi68 (29 september 2013)

  14. #11
    Geregistreerd
    30 maart 2013
    Last Online
    30 september 2013 @ 19:18
    Berichten
    49
    Discussies
    2
    Thanks
    45
    Thanked
    33 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Ze was een klein stukje brood met pharmaham en komkommer er op aan het opeten.
    Pharmaham? Was ze dan mss ziek? :wink:

  15. Onderstaande leden hebben Mitchi68 bedankt voor deze bijdrage:

    fervent (29 september 2013)

  16. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    => Luder Lounge, samen met nog paar ex-Babylon dames waarvan ik de (Babylon) naam niet weet.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  17. #13
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Daumen hoch Erika

    Naam: Erika
    Nationaliteit / taal : Hongaars/Duits-Engels
    Leeftijd : ongeveer 25
    Haarkleur/lengte : bruin/lang maar niet loshangend
    Ogen : prachtige ogen en glimlach
    Lengte : 1.55m
    Postuur / Cupmaat : slank/B-C cup
    Tatoeage / Piercing: nee
    Service : PZC , TZ, GFE, FT, beffen
    Prijs: 50 euro per half uur

    http://www.saunaclub-babylon.com/saunaclub-koeln/57.php
    Het doel heiligt de middelen

  18. Onderstaande 2 leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (16 april 2014),Megaboob (15 april 2014)

  19. #14
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Tijdens de lustparty was ik tevergeefs aan het wachten op Bianca (die uiteindelijk niet aanwezig zou zijn) toen ik bovenstaande dame buiten op het terras aantrof. Ze was in gesprek met een andere dame en Champollion waardoor ik haar stiekem kon 'keuren'. Wat een schoonheid: mooi gezicht en dito glimlach, prachtige ogen en een slank lichaam met toch een stel mooie naturelle borsten. Mijn besluit stond vast. Zij zou de eerste worden. Even later trof ik haar aan in de kino en na wat lekkere TZ trokken we vlug naar een wel kleine kamer achteraan de kino. We begonnen lekker staand te TZ wat ze perfect deed: lekker nat en met veel gevoel. Daarna trok ze me op het bed en deden we LUSTig verder waarbij we ook onze lichamen stevig tegen elkaar aandrukten. Daarna zakte ze naar beneden en begon aan een heel goede PZC: lekker zacht, met veel gevoel; kortom ik wist al snel dat ik niet aan neuken zou toekomen. Na een tijdje haar gebeft waar ze zichtbaar van genoot, daarna weer lekker TZ en toen begon ronde 2 van het blaasconcert. Ze bleef maar lekker doorsabbelen en toen ze uiteindelijk vroeg om te neuken, zei ik dat dat niet meer nodig was. Glimlachend zei ze dat ze al zoiets had verwacht. Mijn orgasme was nogal intens en ze had geen tissues bij. Monkelend liep ze vlug de kino in om mijn goedje ergens te kunnen deponeren.... Er waren al 38 minuten verstreken zo zei ze en dat betekende 100€ . Ze vroeg of ze met massage-olie mijn rug mocht masseren om het uur vol te maken en dat deed ze meer dan uitstekend. Met veel gevoel kneedde ze me en ondertss zocht haar tong af en toe de mijne op om me een lekkere natte TZ te geven gepaard gaande met body-to-body massage. Ik werd zodanig opgegeild dat ik toch nog zin kreeg om haar te neuken (zij bovenop en met haar lekker geoliede lichaam tegen het mijne) en zo werd het nog een heel geil uurtje en was de ontgoocheling om die 8 min. vlug vergeten.

    Een beetje vreemd dat er nog geen draadje over haar is gemaakt, want zij is -voor mij dan toch- echt een servicekanon. Bovendien werkt ze al een paar jaar hier.
    Babylon neemt best ook nieuwe foto's van haar, want ze lijkt nauwelijks op de foto's die van haar genomen zijn. In het echt is ze veel mooier en veel minder (opzichtig) geschminkt.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 16 april 2014 om 08:19
    Het doel heiligt de middelen

  20. Onderstaande 3 leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (16 april 2014),Megaboob (15 april 2014),savesexer (16 april 2014)

  21. #15
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Volgens mij is deze dame al diverse malen beschreven in de "algemeen"stukjes.
    En als ik diep in mijn geheugen graaf had ze zelfs een eigen topic. Misschien is dat ooit verplaatst bij een periode van tijdelijke afwezigheid. Of misschien heette ze daar "Erica" en daarom nu dus onbekend.

  22. #16
    Geregistreerd
    22 december 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:12
    Berichten
    700
    Discussies
    24
    Thanks
    1.247
    Thanked
    964 in 330 posts

  23. Onderstaande leden hebben peterp095 bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (16 april 2014)

  24. #17
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    22 december 2023 @ 15:22
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peterp095 Bekijk bericht
    idd dat is ze: werk voor de mods
    Het doel heiligt de middelen

  25. Onderstaande leden hebben The Saint bedankt voor deze bijdrage:

    Goedemorgenallemaal (16 april 2014)

  26. #18
    Geregistreerd
    29 april 2014
    Last Online
    22 maart 2024 @ 21:12
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    37 in 12 posts

    Standaard

    Erika ist gut wer auf Kuschelsex steht

  27. #19
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    --> Dolce Vita

  28. #20
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Where is she now... ?
    Not in DV.
    Not in Bab.

  29. #21
    Geregistreerd
    26 april 2013
    Last Online
    24 maart 2021 @ 10:10
    Berichten
    169
    Discussies
    24
    Thanks
    161
    Thanked
    76 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door why not me Bekijk bericht
    Where is she now... ?
    Not in DV.
    Not in Bab.
    Planet Eden

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:05.

Living Room 468*60