Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 78
  1. #51
    Geregistreerd
    2 augustus 2013
    Last Online
    13 april 2024 @ 20:37
    Berichten
    419
    Discussies
    5
    Thanks
    14
    Thanked
    153 in 115 posts

    Standaard

    Ik heb haar heel zeker nog zien zitten aan de bar langs domenika op zaterdag 9 of 16 januari rond 17.30
    Ik zal dit zeker niet vergeten,want dit clubbezoek zou nog heel besproken worden achteraf gezien.

  2. Onderstaande leden hebben vrouwenzot bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa ( 4 februari 2016)

  3. #52
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ryuhayabusa Bekijk bericht
    Correctie: Victoria was er verleden week vrijdag niet.
    Nope. Zit vanaf vorige week donderdag voor zeker een maandje thuis bij de buis (in Bulgarije dan).

    Voor zoals je dat noemt een welverdiende rustperiode...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  4. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Ryuhayabusa ( 4 februari 2016),Sjeufke ( 5 februari 2016)

  5. #53
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Ik had vandaag weer een magistrale sessie met deze lieve furie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #54
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:51
    Berichten
    1.975
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wervelwind Bekijk bericht
    Ik had vandaag weer een magistrale sessie met deze lieve furie.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Wat heeft deze meid toch dat ik met mijn fikken van haar lieve tedere lijf niet kan blijven, het was weer een heerlijk uur met haar.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  7. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (18 maart 2016)

  8. #55
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:51
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard verblind door een (dwaal)licht

    "Blinded by the light, revved up like a deuce, another runner in the night! (3x)

    Madman drummers bummers, Indians in the summer with a teenage diplomat
    In the dumps with the mumps as the adolescent pumps his way into his hat
    With a boulder on my shoulder, feelin' kinda older, I tripped the merry-go-round

    With this very unpleasin',sneezin' and wheezin,
    the calliope crashed to the ground
    The calliope crashed to the ground"


    Geknipt uit mn bericht

    Uiteindelijk overkomt sessie 2 me als ik van het restaurant terugkom (had mn snoepblikje er laten staan), en bijna op een klein dame bots die in handdoek gewikkeld plots komt aanstormen. Deze racebeer drukt zich meer in een badmintonreflex plat tegen de muur alsof ze een smash inzet en ik uit de weg moet, ze houdt in, lacht kort en trippelt verder. Ik meende haar gezicht en opvallende tattoo te herkennen, maar ja, mn kappersamnesie slaat toe, wat haar donkerblonde haar dat bovendien in een staart is opgebonden is me totaal vreemd. Later zit ze in de bar als ik de samenvattingen van de Eredivisie doorkijk, nu met haar haren los. De kleur is me nog steeds vreemd, maar met de tattoo en gezicht in gedachten denkt deze racebeer dat Victoria haar haarkleur weer eens veranderd heeft. Ze staat eerst nog een Fransman te verleiden, maar als die niet hapt ben ik optie 2 en komt ze naast me zitten. Het is idd Victoria, maar jammer genoeg raakt ze net die bult aan die ik nog steeds op mn kop heb van die shuttle Natuurlijk vraagt ze waarom ik zo kreun, maar door de harde muziek verstaan we elkaar niet zo goed (of ik spreek gewoon binnensmonds, weetikveel)

    Uiteindelijk hebben we ook geen woorden meer nodig en zitten vooral aan elkaar te flikflooien. Na die 13 punten van vrijdagavond is het heel logisch dat we de sleutel van kamer 13 mee krijgen. Opnieuw gebeurt me iets opmerkelijks, want het licht lijkt zich af en toe vanzelf aan de stemming aan te passen en dimt af en toe als het gezoen wat te heftig lijkt te worden. Victoria moet erom lachen, vertelt dat ze ook al eens in het donker heeft liggen flikflooien, maar dat vond ze niet zo heel fijn. En temet dat ze dat zegt... floept het licht weer gewoon aan. Mn muziektic doet er inspiratie aan op met Manfred Mann's Earth Band: "Blinded by the light. Revved up like a deuce. Another runner in the night". Oorspronkelijk geschreven door ene Bruce Springsteen, maar het was Manfred Mann die de cover wereldberoemd maakte met zijn expres verprutste uitspraak van het woord "Deuce" (waar The Boss een Ford Hotrod mee bedoelde) naar het meer controversiële slang "douche"

    Inmiddels hebben Victoria en deze racebeer elkaar een paar keer bijna over de rand geholpen, maar ik ga hier niet weg zonder ook een potje geneukt te hebben. En wat me daarbij opvalt, hoe rustiger en langzamer je gaat, hoe beter dat in dit geval uitpakt. Victoria gaat er helemaal in mee, zoent nog steeds enthousiast en klemt zich in meerdere standjes stevig aan me vast. Tot in doggy de wrijvingswarmte te hoog wordt en de volgende Honeywell turbo een vurig einde vind "Achtung, extreeeeeemer motorschaden" WGSA-rating: TILT

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  9. Onderstaande 6 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 7 april 2016),Deantje ( 9 april 2016),Eddy_V ( 7 april 2016),Lesyeux ( 6 april 2016),Nedlovefkk ( 7 april 2016),Sjeufke ( 7 april 2016)

  10. #56
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    25 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    752
    Discussies
    109
    Thanks
    1.598
    Thanked
    1.890 in 442 posts

    Standaard

    Ik weet even niet zeker of dit de goede Victoria is maar er komt wel veel overeen maar dat geld ook voor andere dames die haar staan met de naam Victoria / Veronica ( te veel dames met dezelfde naam in de club ).

    In ieder geval ik trof deze dame een paar keer op diverse plaatsen en ze trok vooral mijn aandacht door haar mooie strakke lichaam en volle boezem voor zo een strak lichaam. Ik was flink aan de twijffel of ik deze dame of Stacy zou kiezen, maar Stacy was op een gegeven moment iets te veel aan het jagen en ik vond Victoria haar lichaam mooier maar eerlijk is eerlijk Stacy heeft een knapper gezicht.

    Uiteindelijk toch voor Victoria gekozen en kreeg er geen spijt van, tegen mij zei ze 26 jaar oud te zijn uit Bulgarije te komen verder heeft ze een grote tattoo op haar rug en een soort vlinder op haar Pols.
    Ze we werkt naar eigen zeggen al 2 jaar iedere dag in de SS behalve de maandag, maar was me voorheen niet zo opgevallen. Misschien vandaag omdat het iets rustiger was ineens wel, ook is deze dame geen jager en zul je zelf het contact moeten leggen.

    Zoals gezegd gaf haar mooie ( slanke) lichaam voor mij de doorslag en ik stond dan ook raar te kijken toen ze zei dat ze al een kind had en niet aan sport deed of ooit gedaan had. Ook haar borsten dacht een C cup red. stonden nog behoorlijk goed voor een dame met een kind. Ook de Hygiëne was top en tel daar dan een heel lief karakter met goede sex bij op en je zou haar bijna mee naar huis willen nemen. PZC was zeer goed bij het vingeren en beffen werd ze heerlijk nat. Ik zou zeggen dat ondanks dat ze me nooit eerder is opgevallen ze nu zeker op de lijst staat eens op herhaling te komen, ik zou zeggen wees er zuinig op heel lief meisje.
    I just don't give a fuck

  11. Onderstaande 4 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 juni 2016),Manureva (26 juni 2016),Mr Bluenose (27 juni 2016),Nedlovefkk (27 juni 2016)

  12. #57
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:51
    Berichten
    1.975
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    ......Ik zou zeggen dat ondanks dat ze me nooit eerder is opgevallen ze nu zeker op de lijst staat eens op herhaling te komen, ik zou zeggen wees er zuinig op heel lief meisje.
    Ze is steeds vaak en lang bezet....
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  13. Onderstaande leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (27 juni 2016)

  14. #58
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ties85 Bekijk bericht
    Ik zou zeggen dat ondanks dat ze me nooit eerder is opgevallen ze nu zeker op de lijst staat eens op herhaling te komen, ik zou zeggen wees er zuinig op heel lief meisje.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Ze is steeds vaak en lang bezet....
    .. en daarom hoeft ze dus ook niet (of nauwelijks) te jagen...

    Hoewel ze mij al een paar maal gedurende die sporadische berenjacht naar binnen gehengeld heeft... waarvoor dank..
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  15. #59
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:51
    Berichten
    1.975
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Vrijdag heb ik ze nauwelijks gezien, ze was wel aanwezig en toen ik haar wou aanspreken (ja ik jaag soms zelf) wou ze gaan dansen. Toen ik dan weer huiswaards ging vrog ze of ik lust had, maar mijn tijd van gaan was gekomen want is was al meermaals gekomen omdat andere dames me lieten komen.... en toen kwam ik dan ook. pffff
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  16. #60
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Vrijdag heb ik ze nauwelijks gezien, ze was wel aanwezig en toen ik haar wou aanspreken (ja ik jaag soms zelf) wou ze gaan dansen. Toen ik dan weer huiswaards ging vrog ze of ik lust had, maar mijn tijd van gaan was gekomen want is was al meermaals gekomen omdat andere dames me lieten komen.... en toen kwam ik dan ook. pffff
    Hahahaha!

    Hoe komt dat nou, zou je bijna zeggen..

    Maar kom op, het komt er vast nog wel eens van...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  17. Onderstaande 2 leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (27 juni 2016),Flyerke (27 juni 2016)

  18. #61
    Geregistreerd
    6 februari 2016
    Last Online
    14 december 2020 @ 14:38
    Locatie
    België
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    135 in 23 posts

    Standaard Een beetje vervelend !

    Als je met Victoria wil kameren moet je geduld hebben, ze is niet makkelijk vast te krijgen..
    Of ze is de ganse dag bezet ( 1000 Euro/dag) of is niet te vinden, blijkbaar staan de ijsberen al te wachten aan de trap om met haar naar de kamer te trekken.
    Het is mij toch nog eens gelukt om met haar te kameren, wel niet verwacht dat haar kwaliteiten achteruit gaan.
    Wel zoenen, pijpen en neuken, maar haar lichaam vertoond wel de sporen van 9 jaar DVP, haar borsten beginnen behoorlijk te hangen. Gebruikt veel glijmiddel, klaagt over pijn in haar buik, ze zit voortdurend op de bidet om te wassen enz.........

    Ik heb mijn laatste kamer gemaakt met Victoria.
    Toch bedankt voor de goede momenten.

  19. Onderstaande 5 leden hebben annakonda bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (13 november 2016),berend55 (15 november 2016),Manureva (14 november 2016),Mr Bluenose (14 november 2016),Ties85 (14 november 2016)

  20. #62
    Geregistreerd
    24 juli 2015
    Last Online
    24 april 2024 @ 08:08
    Locatie
    het zonnige zuiden
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    4.094
    Thanked
    1.463 in 477 posts

    Standaard

    Afgelopen dinsdag nog een voortreffelijk uur met Victoria doorgebracht. Het klopt dat haar borsten wellicht wat beginnen te hangen. Maar liever dit en naturel, dan silli's. Maar dat is persoonlijk. Ondanks Annakonda's bericht hierboven voor mij nog steeds een topper. En het feit dat ze nog steeds zo vaak en langdurig bezet is zegt imo ook genoeg. Hhg blijft levensgroot aanwezig.

  21. Onderstaande 4 leden hebben jansenroy bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (18 november 2016),Mr Bluenose (18 november 2016),Nedlovefkk (17 november 2016),Sjeufke (17 november 2016)

  22. #63
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.085
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Victoria is vaak op vrijdag dauergebucht. Als ze dan eens vrij is, kwam ik net van de kamer. En als ik dan wel 'gereed' was, dan lag Victoria weer op kamer. Ik ken Victoria al heel lang, maar tot een kamer kwam het dus nooit.

    Na eerst een prima kamer met de Poolse Maya te hebben gehad liep ik dan eindelijk eens........Victoria tegen het lijf op vrijdag de 13e.
    De vonken spatten er niet meteen af toen ik naast haar ging zitten. Langzaam ontdooide ze en het werd nog ff zwoel op haar vertrouwde plekje bij de danspaal...... .
    Richting Zimmer 7.
    Weer een toppertje er bij in Sixsens. Prachtig lijf, koppie GND! Maar wat een GFE service! Een zoenkanon! Blasen voortreffelijk (GOSP = 1M). Twee maal ontploft!
    Als er één schaap over de dam is,........ HHG absoluut!

  23. Onderstaande 8 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 januari 2017),biged (17 januari 2017),blauwebeer ( 2 februari 2017),jansenroy (17 januari 2017),Lesyeux (18 januari 2017),licky luke (22 januari 2017),Manureva (19 januari 2017),Mr Bluenose (17 januari 2017)

  24. #64
    Geregistreerd
    3 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 17:48
    Berichten
    850
    Discussies
    50
    Thanks
    7.759
    Thanked
    3.068 in 659 posts

    Standaard

    Terwijl ik zat te denken over het afdrijven naar huis kwam ik Victoria buiten de Marokaanse Room. Ik had Victoria gezien en ook met haar gesproken vele malen eerder (alleen in het Duits als zij heeft vrijwel geen Engels), maar nooit ontwikkeld tot een kamer. Deze keer dankzij Carmen ze gevangen me op het juiste moment dus na een snelle douche trokken we naar de kamer. Wat volgde was een uitstekende uur van GFE en ik wist dat ik de juiste beslissing toen we waren aan het zoenen als ik kon hoe warm voelen en inschrijving haar mond was gemaakt. Haar BJ vaardigheden waren gevarieerd en gedaan met een mooie tederheid en de aanblik van haar rijden me cowgirl en achteruit was inderdaad een lust voor het oog. Ze heeft een mooie kleine lichaam en bij 153cm zij niet hoogte at all. Ze is mooi geproportioneerd en Ik schat haar tieten een mooie C Cup. Een 100% herhaling voor mij in de toekomst.

    As I was thinking about drifting off home I came across Victoria outside the Marocan Room. I had seen Victoria and also spoken to her many times before (only in German as she has virtually no English) but never progressed to a room. This time thanks to Carmen she caught me at the correct time so after a quick shower we retired to the room. What followed was an excellent hour of GFE and I knew I had made the correct decision when we were kissing as I could feel how warm and tender her mouth was. Her BJ skills were varied and done with a nice tenderness and the sight of her riding me cowgirl and reverse was indeed a sight to behold. She has a lovely little body and at 153cm she is no height at all. She is nicely proportioned and I would estimate her boobs to be a nice C Cup. A 100% repeat for me in the future.

  25. Onderstaande 6 leden hebben Mr Bluenose bedankt voor deze bijdrage:

    Deantje ( 5 maart 2017),jansenroy ( 5 maart 2017),le_belge ( 5 maart 2017),licky luke ( 5 maart 2017),Manureva ( 5 maart 2017),Ryuhayabusa ( 8 maart 2017)

  26. #65
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Stille wateren hebben diepe monden, uh gronden

    Ik liep de bar in om de Romeinse keizer en de Bulgaarse liefdesgodin te feliciteren met hun verjaardag. Aan de andere kant van de keizer stond Viktoria. Hij besloot huwelijksmakelaar te spelen en bij keizerlijk decreet verbond hij ons in het huwelijk.
    Ik liep naar mijn nieuwbakken echtgenote toe en enthousiast stopte ze haar tong in mijn mond en ging haar handje op onderzoek uit. Een huwelijk is pas rechtsgeldig als het ook geconsumeerd wordt. We besloten er geen gras over te laten groeien en trokken ons terug op de kamer.

    Nadat ik haar pocketlijfje met een massage onder handen had genomen zochten onze monden elkaar op. De tongen raakten verstrikt in elkaar in een passioneel potje liefdevol worstelen. Ze baande zich langzaam een weg naar beneden en haar mondje omsloot mijn fier staande kompaan. Op een heerlijke rustige wijze liet ze hem steeds verder verdwijnen en ook de ballen werden niet vergeten. Ze herpositioneerde zich en het was duidelijk dat ze in 69 verder wilde. Nu kun je je kersverse echtgenote natuurlijk niet de eerste keer teleurstellen. Ze liet zich gaan en drukte haar poesje stevig tegen mijn mond en tong. Na een tijdje had ze steeds meer moeite om te pijpen en voor mij het bewijs dat ze tegen een hoogtepunt aan zat. Het duurde dan ook niet lang meer of ze rolde van mij af. Nadat ze haar tweede adem had gevonden, reikte ze voor een condoom en met haar mond plaatste ze deze. Ze pijpte me steeds dieper en na een tijdje kwam ze in cowgirl over me heen. Rustig, intiem en volop tongzoenend genoten we van elkaar. Ze kwam overeind en liet zien dat ze een fantastische controle heeft over haar andere lippen. Ze melkte me op een waanzinnige wijze tot een hoogtepunt. Er was bijna een uur verstrekken en al knuffelend en zoenend werd de tijd volgemaakt. Aan alles komt een einde en zo ook aan ons huwelijk. In de kleedkamer haar de alimentatie betaald.

    Het rijtje persoonlijke toppers in SS heeft wederom een uitbreiding gekregen. Viktoria is rustiger en bedeesder als de meeste leden van de Bulgaarse Maffia, maar op de kamer spreken haar daden boekdelen. Een geile dame die het je 100% naar de zin wil maken. Zonder problemen treed ik in de toekomst wederom in het huwelijksbootje met haar.

  27. Onderstaande 13 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero ( 4 oktober 2017),dennisw (10 oktober 2017),Eddy_V ( 3 oktober 2017),Giodude (11 maart 2019),Hooker lover1 (21 oktober 2017),le_belge ( 3 oktober 2017),licky luke ( 3 oktober 2017),lollypopman ( 4 oktober 2017),Mr Bluenose ( 4 oktober 2017),Pandabeer82 ( 3 oktober 2017),Pierke69 (13 februari 2020),Sjeufke ( 4 oktober 2017),sofaking ( 3 oktober 2017)

  28. #66
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Vandaag @ 00:03
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.686
    Discussies
    127
    Thanks
    11.994
    Thanked
    18.410 in 6.036 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kriske1000 Bekijk bericht
    In oktober ook bij Vicky geweest.
    Buitengewoon lieve meid. Klein en mager met navelpiercing en kleine tattoo op haar bekken. Was geen "jager", heb haar zelf moeten benaderen.
    Maar vanaf dan niets dan lof. Supervriendelijk en geeft je een goed gevoel. Half uur gekamerd met alles op en aan. Wat een topmeid! Als ze er niet van geniet, dan kan ze het verdomd goed faken :-). Ze had geen glijmiddel nodig! Lekker zoenen, pzc, beffen, nmc in alle standjes. Herhalingsgevaar bijzonder groot.
    Vicky is een ander meisje dan Victoria waar dit topic over gaat. Vicky haar draadje is helaas naar LR verplaatst (maar zij komt wel weer eens terug op enig moment)
    En Garde

  29. Onderstaande 3 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (21 januari 2018),Hooker lover1 (20 januari 2018),Manureva (20 januari 2018)

  30. #67
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    25 april 2024 @ 16:51
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.501
    Discussies
    140
    Thanks
    8.459
    Thanked
    14.015 in 2.060 posts

    Standaard

    Eerder op de dag had ze me in het voorbijlopen al toegefluisterd dat ze 's avonds voor mij zou komen. Ik zat aan de bar en uit het niets stond ze ineens voor mijn neus. Victoria is niet de meest spraakzame, maar haar GFE-skills staan buiten kijf. Ze begon me al op te warmen met heerlijke tongzoenen en subtiel had ze haar handje onder mijn handdoek gedirigeerd om te checken of deze alweer op bedrijfstemperatuur was. Gezien de groeispurt was dit duidelijk het geval. Haar op een missie gestuurd om een vrije kamer te bemachtigen. Kamer 13 werd ons deel en aandachtig het nummer moest er wel iets opmerkelijks gebeuren. Gedurende de hele sessie bleek het licht zijn eigen leven te leiden en hebben we voornamelijk in het pikduister liggen rollebollen wat toch wel een extra dimensie en intimiteit eraan toevoegde.

    Victoria is wat je noemt een liefje. Ze weet een sessie heerlijk op te bouwen. Tongzoenen als een vriendinnetje, pijpen in alle variaties, laat zich helemaal gaan tijdens het beffen en zoals zij jouw in de kikker variant van de cowgirl tergend langzaam en optimaal gebruik makend van haar spiertjes naar een hoogtepunt rijd zijn telkens een genot om mee te maken. Het gebrek aan conversatie maakt ze ruimschoots goed door de wijze waarop ze de taal der liefde spreekt. Het was wederom een heerlijk uurtje met haar.

  31. Onderstaande 6 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (11 maart 2018),Giodude (11 maart 2019),Hooker lover1 (11 maart 2018),jansenroy (12 maart 2018),Mr Bluenose (11 maart 2018),Pierke69 (13 februari 2020)

  32. #68
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:25
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Enkele dagen geleden had ze het duidelijk op Bb gemunt - ze verschoot zich een hoedje toen hij bleek haar naam te kennen.
    Inderdaad, hij heeft haar al lang in het ijsberensnuitje, maar omwille van een gebrek aan klik met rest van de Bulgaarse kliek is er nog nooit een kamer van gekomen.
    Echter, wat in 't van zit verzuurt niet en nu er, door het wegvallen van Sara (Emma) een plaatsje op zijn to-do-list is vrijgekomen, kan zij gelijk netjes inschuiven.

  33. Onderstaande 3 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (11 maart 2018),jansenroy (12 maart 2018),Manureva (11 maart 2018)

  34. #69
    Geregistreerd
    2 maart 2018
    Last Online
    24 april 2024 @ 07:59
    Berichten
    229
    Discussies
    2
    Thanks
    2.785
    Thanked
    619 in 62 posts

    Standaard

    Victoria ken ik dus reeds een viertal jaar, maar echter nog nooit met gesproken tot mijn laatste bezoekje begin februari. Ik had haar vroeger al dikwijls genoeg gezien, wist ook dat zij mijn type op de kamer eigenlijk zou zijn, maar het gebrek aan conversatie weerhield me telkens. En als zij dan ook nog meestal niet zelf tot bij jou komt...., dan tja...dan gebeurt het idd dat je iemand reeds vier jaar ziet maar nog nooit een kamer mee deelde.

    Tijdens mijn vorig bezoek zat ze bij Julia en zodoende toen wel in contact gekomen. Ik had toen meer zin in Julia - Stacey was er wel, maar nog niet in de bar, en heb Victoria dan maar een kamertje beloofd bij mijn volgend bezoek.

    Van een echte gentleman gesproken: vandaag wilde ik dus mijn belofte nakomen....

    Een kamer zoals ik ze dus graag heb, zelfs zonder veel te zeggen en toch bijna anderhalf uur mekaar zitten te verwennen, te plagen en op te hitsen...
    Eerst begonnen met een innige zoensessie - eigenlijk was dit bijna een doorlopende zoensessie - en na wat gerichte strelingen opgemerkt dat een massage bij haar wel op prijs ging gesteld worden...die dan nadien overliep naar vluchtige en speelse aanrakingen, gewaardeerd met licht gekreun. Het eerste gedeelte had lang genoeg geduurd, naast haar gaan liggen en actief met haar grotje beginnen spelen. Even later kwam ze op me liggen en ze begon aan een voorzichtige sessie wat een beetje op droogneuken moest lijken. Misschien dat ze me nog niet goed genoeg kende......dus trok ik haar naar boven op mijn gezicht en begon haar grotje in een afwisselend tempo te likken...daar genoot ze dus hard van, ook van het aantal keer dat ik - al plagend - stopte om haar orgasme nog even uit te stellen...uiteindelijk kwam het er toch van...

    Na even op adem te zijn gekomen, daalde ze af, en verwende me...er werd niets vergeten...het klokkenspel beroerde ze, likte ze, kuste ze met veel gevoel en kon ik veel beter van genieten dan bv met andere dames... Eenmaal volledig op oorlogssterkte, kwam ze opnieuw volledig op me liggen, ze had nog geen intentie om een condoom te nemen en ook ik stel dat liever nog wat uit....Een tweede keer pussy sliden kwam aan de beurt en ik gaf aan dat dit me beviel, ook zij genoot ervan...deze was intenser en ook intensiever dan de eerste keer...even later was zelfs een tweede orgasme van hare kant een feit....

    Na wederom een korte rust, bracht ze mn jongeheer weer in paraatheid. Daarna werd de beveiliging erop gezet, en een cow girl ride was hetgeen waarop ik getrakteerd werd...ook hier wederom afwisseling van GFE zacht en rustig, maar ook een paar keer de turbo opgezet. Even later rolden we over naar missio...ondertussen was ik al een paar keer op de proef gesteld, en kon het na een vijftal minuten in die positie niet meer uit houden...

    Na beide ons opgeknapt te hebben, bleken we 1u20 op de kamer te zitten, en onafgebroken met elkaar bezig te zijn geweest... Nog even geprobeerd om wat te praten, ondertussen opnieuw met elkaar bezig, maar dan toch besloten om het hier op te houden....ik had waarschijnlijk nog iemand aan de bar zitten die op me zat te wachten

    Dit zijn de sessies hoe dat ik ze zelf graag heb, bij deze is Victoria ook toegevoegd aan mijn Bulgaars lijstje...alleen word de keuze nu weer een stuk moeilijker voor me.

  35. Onderstaande 14 leden hebben Schietgraagft bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 april 2018),Bachatero ( 4 april 2018),brombeerzuid ( 4 april 2018),dennisw ( 8 april 2018),Flyerke ( 4 april 2018),Hooker lover1 ( 4 april 2018),Husky ( 4 april 2018),jansenroy ( 4 april 2018),Kwakje ( 4 april 2018),Manureva (22 april 2018),Mr Bluenose ( 4 april 2018),Patjax (25 april 2018),Sjeufke ( 4 april 2018),Wijze grijze ( 4 april 2018)

  36. #70
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    24 april 2024 @ 13:05
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    En sinds gisteren, woensdag 24 april, is ze weer terug na een kleine drie weekjes vakantie.
    Alvast iets om voor vrijdag naar uit te kijken...

  37. Onderstaande 4 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Hooker lover1 (25 april 2018),jansenroy (25 april 2018),Mr Bluenose (25 april 2018),Patjax (25 april 2018)

  38. #71
    Geregistreerd
    8 augustus 2017
    Last Online
    30 oktober 2020 @ 11:07
    Berichten
    1.106
    Discussies
    18
    Thanks
    2.138
    Thanked
    3.578 in 771 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bachatero Bekijk bericht
    Alvast iets om voor vrijdag naar uit te kijken...
    Zeg dan maar dat ik zaterdag kom,en ook best uitkijk naar wat Victoria toestanden

  39. #72
    Geregistreerd
    15 maart 2010
    Last Online
    13 december 2022 @ 13:17
    Berichten
    961
    Discussies
    10
    Thanks
    2.129
    Thanked
    1.243 in 455 posts

    Standaard

    Stille wateren hebben diepe gronden...zo ingetogen als ze buiten de kamer is, zo heet is ze tussen de lakens. Vandaag echt het behang van de muren geneukt met haar, ze had er zin in.

  40. Onderstaande 3 leden hebben wervelwind bedankt voor deze bijdrage:

    Bachatero (24 december 2018),Cat (23 december 2018),jansenroy (24 december 2018)

  41. #73
    Geregistreerd
    15 juni 2016
    Last Online
    24 april 2024 @ 13:05
    Berichten
    388
    Discussies
    43
    Thanks
    2.678
    Thanked
    2.637 in 354 posts

    Standaard

    Ook Victoria is terug van vakantie, zelfs nog iets slanker dat ervoor.
    Normaal doe ik met haar altijd mijn laatste kamer van de dag, dus kamer drie of vier, omdat ik zeker ben dat ik met haar toch de finish haal, hoe moe ik ook ben, dankzij haar zoen-en pijpkunsten.
    En dan, dan maak ik een beginnersfout. Direct na haar binnenkomst met haar voor de eerste kamer van de dag gegaan en dat moet ik beter niet doen. Ze had nog maar net de blow-job in een hogere versnelling gezet of er was geen houden meer aan.
    Hier samen nog om gelachen en het uurtje verder volgemaakt met lekker knuffelen en tongzoenen en kamer 29 was een feit.
    Blijft voor mij een topdame met een service van een zeldzaam hoog niveau...

  42. Onderstaande 10 leden hebben Bachatero bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 september 2019),Eddy_V (31 augustus 2019),Flyerke (31 augustus 2019),jansenroy (31 augustus 2019),Kwakje (31 augustus 2019),Lesyeux (31 augustus 2019),licky luke ( 4 september 2019),Patjax ( 1 september 2019),Schietgraagft ( 2 september 2019),Sjeufke ( 1 september 2019)

  43. #74
    Geregistreerd
    6 februari 2016
    Last Online
    14 december 2020 @ 14:38
    Locatie
    België
    Berichten
    36
    Discussies
    0
    Thanks
    4
    Thanked
    135 in 23 posts

    Standaard

    Al een aantal keren met Victoria gekamerd, helaas weet ik niet of zij wel bij de top van SS behoord. In het begin was zij top voor mij, maar steeds daalde haar service. Tongzoenen is verleden tijd, gewoon een beetje kussen, probeerde steeds meer en meer tijd te rekken door lang haar kutje te wassen en door lang te knuffelen, heel even pijpen en neuken alleen in missionaris. En ze vraagt steeds om langer te blijven, ze zit blijkbaar steeds in geldnood, maar 1 uur is voor mij voldoende. Ze heeft wel haar vaste klanten en is daar door ook veel en heel lang bezet. Ik zelf ben een heel verzorgde man, maar blijkbaar is ze toch vies van mij? Voor mij zeker geen herhalingsgevaar meer. Er zijn andere en betere toppers!

  44. Onderstaande leden hebben annakonda bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (26 september 2019)

  45. #75
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:51
    Berichten
    1.975
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    864 in 324 posts

    Standaard

    Nou dat is niet bij iedereen zo, geloof me.
    Vorige week met haar nog een lekkere kamer (van 1 uur) gehad.
    Ik ken haar wel al een 6 tal jaar en krijg nogs teeds een zeer goede service terug.
    Maar ze wordt wel gewenning, ik weet wat er gaat komen, en ook al vind ik dat lekker, soms wil een mens wel iets anders.
    Ze tongzoende nog lekker en ook haar pijpkunsten zijne er zeker niet op achteruit gegaan, van tijdrekken heb ik niets ondervonden.

    Wat ik wel merkte is dat de jaren ook op haar lichaam invloed hebben.
    Haar borsten zijn lang niet meer zo stevig en de kraaiepootjes zijn ook van de partij.

    Ik weet nu al, als ik dit schrijf, dat ik bij een volgend bezoek waarschijnlk terug met haar op kamer beland.

    Ja soms ben ik zwak, en soms meer dan soms.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  46. Onderstaande 4 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V (26 september 2019),Husky (26 september 2019),jansenroy (26 september 2019),Sjeufke (26 september 2019)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11.

  Babylon 468*60