Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Sara (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Sara (Roemeense)

    haarkleur/-lengte: zwart/lang (loshangend)
    ogen: groen (schitteren gewoon!)
    lengte dame: 1,63
    postuur/cupmaat:
    slank (en toch door God geschonken alle goed ontwikkelde mooie vrouwelijke vormen)/natuurlijke mooie stevige B
    nationaliteit/taal: Roemeense/Duits, Engels
    leeftijd: kort vooraan in de twintig geschat, afgaande op haar ervaring vermoedelijk rond de 25
    tatoeages/piercings: geen/navel, vlak boven navel, links boven lip (telkens kleine)
    service: knuffelen, strelen, kussen, tongzoenen,
    PZC (zeer goed), NMC (erg goed), 69, beffen, FT, anaal, anaalspelletjes, trio's
    voordelen: doet verleidelijk en uitdagend, goede pre sales, goede after sales (beide wel kort), "
    lekker kontje"
    nadelen: geen vriendinnetjesseks
    opmerkingen: technisch erg bedreven, heeft zowaar een vaste plek om te zitten in de club en dat is in de eenpersoonszetel vooraan in de lounge tegenover de bar



    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Idee Erg goed maar vergeet bijna dat wij man en vrouw levende wezens zijn.

    Aan tafel tijdens de lekkere brunch was haar prachtige schoonheid mij meteen opgevallen. Ze was mooi in alle opzichten. Ze moet weten dat ze zo mooi is maar loopt niet met haar neus in de lucht. Een prachtige slanke dame, mooi silhouet en toch een lekker kont, de naam waard, meegekregen van De Schepper. Ook nog een mooie stevig gevormde natuurlijke B-cup en erg mooi gebruind. Prachtige lange zwarte gezond blinkende haren. Ter hoogte van haar schouders wat minder lang. In het midden van haar rug tot bijna halverwege haar rug. Geen gemaakte lachjes, straalt rust en normaliteit uit.

    Na het eten ging ik in de lounge zowat over haar zitten. Schuin over haar. Nonchalant. Laat haar maar afkomen. Dat deed ze nu dus niet. Maakte ik dan totaal geen enkele indruk op haar? Helemaal niet gefrustreerd ging ik dan mijn eten maar wat laten verteren in de HWP. Heerlijk met de deuren open, net alsof je buiten in de HWP zat. Heerlijk zonnetje. Zalig! Na de HWP even de chloor van me afgedoucht om zonder branderig gevoel in de hete Finse sauna te kunnen kruipen. Dat was mijn plan. Sara was ik al vergeten. Ik neem een zelf gebrouwde soort koffie, die ik hier niet nader ga beschrijven (ik dacht dat ik dat trouwens al eens deed). Ik loop ermee naar de bar en wil daar in een sofa mijn koffie opdrinken. Toen ik Sara voorbijliep, riep die op mij. Ik had dus toch indruk op haar gemaakt maar ze vond zichzelf (dan toch) te mooi om op me af te komen. Ik reageer maar laat haar weten dat ik in een sofa rustig mijn zelf gebrouwde koffie ga opdrinken. Sara vraagt vanop afstand, vanuit "haar" stoel, of ze bij me mag komen zitten. Dit keer roept ze niet, ze doet teken. Ik probeer een teken uit te drukken dat staat voor "waarom ook niet". Op een slechtere moment kon ze niet bij me komen natuurlijk. Voorbereid om in de sauna te gaan kruipen. Succes voor Sara? Hoogstwaarschijnlijk niet (maar dat wist ik - zogezegd - natuurlijk alleen).

    Ik had gedacht dat ze naast me zou komen zitten. Zo doen ze dat zowat allemaal, die dames van Mainhattan, die door de band niet zo direct bekend staan om hun hoge servicegehalte. Ze komt niet naast me zitten maar pardoes op mijn schoot. Wat een leuke verrassing zo! Ze wil me dus niet alleen mijn sauna zodadelijk ontnemen maar gunt me ook mijn zelf gebrouwde koffie al niet meer (want hoe kon ik daar nu nog aan?). Nu ja, de keuze tussen een stel mooi gevormde borsten vlak voor mijn ogen en schitterende groene kijkers die mij heel verleidelijk aankijken en koffie was snel gemaakt. Sara komt heel close met haar gezicht naar mijn gezicht. Haar zachte haren kietelen langs mijn wangen, haar lekkere borsten drukken tegen mijn tepels en onze monden komen zo dicht tegen mekaar... maar net niet kussen. Wel meermaals de schijn ophouden dat het haar bedoeling was. Ik kon me niet meer bedwingen maar kreeg als antwoord dat er niet gekust (of toch zeker niet getongzoend) wordt in de bar. Ze voegde er aan toe dat ik dat wel weet. Met Sara was ik nog nooit dus kan ik daar niet anders dan uit concluderen dat de leiding van Mainhattan iets in dat genre als geldende regel handhaaft. Een beetje over mijn lul liggen rijden dat kon dan weer wel. Wulpse kronkelingen boven mijn lichaam maken, was haar ook totaal niet vreemd. Hoewel ik nog volop twijfelde over haar kamerprestaties had ze me wel geil gekregen en was ik bedwelmd door haar schoonheid. Misschien begrijp je dat zij het klaarspeelde om mij met haar naar kamer te doen gaan, dus de sauna gewoon voorbij te doen lopen en dat terwijl ik normaal huiver van dames die niet tongzoenen in de bar maar wel op kamer. Een heer overtuigen kan ze in elk geval!

    Op kamer begonnen we direct te zoenen en te tongzoenen (op haar initiatief dan nog). Mooie start! Ik proefde speels ook al vrij snel eens van haar mooie poesje en met haar tieten spelen en ze likken was natuurlijk ook een waar festijn bij Sara. De doorstart verliep dan weer mank. Ik kreeg de vraag of ik het niet leuker zou vinden als ze haar vriendin er bij zou halen en we een triootje zouden doen. Ik liet haar verstaan dat ik daar nu geen behoefte aan had. Die nu niet, vond ze precies wat te vaag dus herhaalde ze haar voorstel. Ik maakte haar nu duidelijk dat ik geen trio wil maar haar alleen. Zit je daar te snakken naar zo'n vamp* en krijg je van die stupide vragen. Ze probeerde mij een derde keer op andere gedachten te brengen maar kon me dit keer niet overtuigen. Van geen kanten. Het was ook zo dat ik dacht te weten wie haar vriendin was en die vind ik niet zo aantrekkelijk en naast Sara zou ze verwateren. Ze polste dan in één adem nog eens naar of ik dan goesting had in anaal of FT. Anaal wees ik meteen duidelijk af en voor wat de FT betrof gaf ik een nee-antwoord dat voor interpretatie vatbaar was. Op den duur zijn zulke vragen echt niet libidoverhogend. Het gevolg was dan ook dat mijn stijve lul half verzwakt was tegen dat ze de laatste poging waagde om € 100 uit de brand te slepen in plaats van € 50, voor een halfuur. Ze wou me eventueel wel anaal verwennen met haar vinger. Ze liet me meteen zien dat ze erg fijne vingertjes had. Ik kan dat wel appreciëren en zeker in combinatie met een goede pijpbeurt. Het windt me enorm op. Nu trachtte ik echter zo goed als mogelijk er alle schijn van op te houden dat ik ook dat niet wil, zelfs niet graag heb. Ik zei Sara zelfs dat ze me daar schrik mee inboezemt. Ik was haar lijstje beu aan het worden, immers. Gelukkig lijkt het hier neerschrijven van zoiets langer te duren dan dat het echt duurde. Een paar vragen stellen duurt geen vijf minuten natuurlijk. Of ze nu twijfel waargenomen had of niet, ik weet het niet maar ze begon me met haar vinger toch stilletjes te verwennen in de omgeving van mijn aars en aan mijn aars. Als ze nog geen twijfel mocht waargenomen hebben, had ze zeker en vast snel door dat ik haar zou laten begaan. (€ 50 erbij getikt voor haar.) Waarom zulke vragen op kamer komen en niet in de bar? Ik denk dat ik het weet en dat zij het ook goed weet. Dan gaan er geen mannen meer met haar mee. Mij maakt het echter niet veel uit. Voor of op kamer. Voor mij ligt het commerciële er veel te dik op en leek het er meer op dat ze aan het bespreken was hoe ze een machine moest instellen gaan. Ik die een dame net zo graag spontaan uit de hoek zie komen. Dit wil ik geen tweede keer, zo'n doorstart en de oplossing hiervoor is om geen tweede keer meer met haar naar kamer te gaan. Dat dat nog niet zo makkelijk zal zijn als deze schoonheid mij nog eens op effectieve manier zal komen verleiden, mag nu al duidelijk zijn. Bovendien kan ik al verklappen dat haar prestaties op technisch vlak dik o.k. waren. De know how heeft ze!

    Ze ging dus door op de ingeslagen weg maar stond erop dat wanneer ze met haar vingertje in mijn aars zou gaan dat er om hygiënische redenen een condoom rond haar vinger zou gaan. Een flinterdunne toonde ze me toen ik begon tegen te pruttelen. Het is de eerste keer dat ik anaal verwend wordt met de vingers van een vrouw maar met een condoom er rond. Het effect was zoals het pijpen met/zonder condoom, blijkbaar. De dame kan het of kan het niet. Het gevoel was niet minder aangenaam te noemen dan alle andere keren zonder condoom. Bij haar had ik een geweldig gevoel. Zalige momenten! Zonder iets aan te moeten geven, wist ze zelf dat het erg opwindend is om een lange flinke intense gevarieerde blow job te geven terwijl je doorgaat met het anaalspelletje. Het wond mij enorm op. Het geeft me een kick. Niet voor elke sessie maar als het zoals nu weeral lang geleden is (Dana deed ook niet alles.), doet het deugd. Op een gegeven moment moest ik me erg goed bedwingen om niet in haar mond te spuiten. Na een tijd kon ik mezelf niet meer controleren, of toch bijna niet meer. Dit was voor mij het moment om een break in te lassen en hoe kon ik dat beter doen dan te vragen om te beginnen neuken. Ik wou met Sara zeker niet over het halfuur gaan. Daarvoor was het allemaal wat te mechanisch in mekaar gestoken en daar hou ik helemaal niet van. Sara moest dus een nieuw condoom ergens uit haar tasje gaan halen. Het duurde allemaal net iets langer dan dat het gemiddeld duurt om het condoom aan te brengen maar ik was zo opgewonden dat mijn lul stijf bleef staan. Voor het neuken gebruikte ze geen gel. Ze deed wel wat gel rond het condoom vooraleer ze met haar condoomvinger in mijn aars ging. Ze heeft me afgereden op volleerde wijze en zo ben ik ook klaargekomen. Eigenlijk ben ik een beetje lui geweest tijdens deze sessie. Tijdens het afrijden werd er ook gezoend en getonzoend. Da's altijd een super extra.

    Nadat ik was klaargekomen, liep Sara niet direct de kamer uit. We bleven nog wat naknuffelen, mekaar nog wat strelen en zoenen en kort nog even tongzoenen.

    Ik vermoed dat Sara erg goed aanvoelt wat de man verlangt. Ze heeft me niet snel-snel afgewerkt en niet rap van kamer gebonjourd na mijn orgasme. Ik zag ze met andere mannen telkens erg snel van kamer terugkomen, later op de dag. We omarmden mekaar spontaan toen we naar kamer liepen en ook toen we van kamer kwamen. Iets wat ze bij de andere mannen niet deed. Daar bleef het bij het klassieke patroon. De man die achter de dame aanhuppelt op weg naar kamer en de dame die de man achternazit op weg naar de lockers.

    Sara biedt dus geen GFE en ondanks dat ze eigenlijk alles doet en wat ze doet ook nog eens erg goed doet, plan ik geen herhalingssessie met haar. Ik denk dat ik al weet hoe die gaat verlopen en als ik altijd dezelfde seks wil, kan ik beter trouwen.

    De na service van Sara is minimaal. Er komt enkel na service na een lange tijd als ze vermoed of inschat dat ze kans maakt dat je nog eens een keer met haar op kamer zal gaan. Zo kwam ze later op de avond weer bij mij op schoot gekropen. Ik had echter net beslist om te vertrekken in weinige ogenblikken. Het was welletjes voor vandaag (derde dag op rij in de saunaclubs). Eigenlijk wou ik haar juist goedendag gaan zeggen toen ze naar mij kwam. Ik vroeg haar of ze mijn gedachten kon lezen. Ze hield de na service erg bondig nu er geen verdiensten meer inzaten. Ik kreeg nog wel een mondkus. Ze had juist lippenstift aangedaan dus ik zei haar dat ik die souvenir er gratis bijkreeg. Ze lachte eens en was weg.
    Er was geen enkel gevaar op dit moment dat ik nog eens met deze zeer knappe dame op kamer zou gaan omdat ik definitief beslist had om te vertrekken maar ik voelde me wel weer helemaal in mijn nopjes met Sara op mijn schoot. Om maar even te stellen dat als Sara nog in Mainhattan werkt bij mijn volgende bezoekje het niet vanzelfsprekend zal zijn om deze beauty wandelen te sturen .

    * vamp
    1) Femme fatale 2) Fatale vrouw 3) Geraffineerde vrouw 4) Gemene verleidster 5) Hebzuchtige vrouw 6) Knappe vrouw 8) Mannenverleidster 10) Verleidster 11) Verleidelijke vrouw 12) Vrouw die mannen te gronde richt 13) Vijf eenheden maken haar verleidelijk.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (13 april 2014)

  4. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Toch nog maar eens op herhaling geweest met Sara. Vooral omdat ze zo knap is want het sessieverloop lag me nog vers in het geheugen. Dat helpt natuurlijk ook om zo'n verloop te blokkeren. Dit keer kreeg ik al die voorstellen niet, doorgedreven en herhaald tot in het oneindige. Ze zal een goed geheugen hebben en vermoed hebben dat dat de reden was dat ik zoveel tijd tussen de eerste en deze sessie gelaten had. Ze vroeg enkel of ik FT wou. Hiermee had ik ze een tweede keer zitten want ook deze keer loosde ik mijn zaad in het condoom. Dat ze op die manier twee keer door mij beet genomen werd, vond ze echt niet leuk. Ze lachte groen. Was ze nu kwaad op haar zelf?

    Op weg naar de kamer is Sara niet de persoon die met haar klant tien minuten lang heen en weer wandelt tussen de kamers. Dan weer naar boven, dan weer naar het wellnessgedeelte dan weer naar het kinogedeelte en vise versa. Ze loopt naar de mooie kamers boven en wacht daar gewoon tot er een kamer vrij komt. Tijdens het wachten vielen we wat uit de toon door ons geflirt. Iedereen zat netjes naast mekaar te wachten (letterlijk). Ze vond het precies raadzaam om me er even op te attenderen dat het niet de bedoeling was om op de gang al klaar te komen. Ik hield me dan maar wat in. Stel je voor, dat dat zou gebeuren.

    Op kamer werd er veel en goed getongzoend, werd er veel en goed gezoend en werd er ook getongzoend tijdens het neuken. Minstens even vaak op haar initiatief als op mijn initiatief. Het pijpen was ook weeral verbluffend en erg teasend. Verschillende keren wist ze me tot net voor het point-of-no-return te krijgen. Het neukgedeelte was ook erg goed. Een klein halfuurtje, goed gevuld, pure actie en technisch alles meer dan onder de knie, zonder het GFE-gegeven te vergeten.

    Voor de sessie had ze me laten weten dat het haar laatste dag zou zijn. Hoewel ik van zulke DVP-praat niet veel geloof, doorgaans, was het toch wel mee een beetje een reden om toch nog eens met haar te gaan. Ze kan natuurlijk gewoon op vakantie zijn maar na die dag was ze voor goed verdwenen van het Mainhattan-toneel. Dat was ze afgelopen maandag nog steeds. Is ze werkelijk gestopt ?
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.

  Babylon 468*60