Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Beitrag Lemiers, Aspasia, Rijksweg 1, Julia

    Het was weer een drukke week...

    Befke heeft de donderdagavond (een deel dan toch) doorgebracht in gezelschap van de jonge Julia - nog net geen 20 jaren oud - die sinds een kleine twee maanden in onze omgeving werkzaam is (de Here zij geloofd en geprezen!)

    Jong dus, lang en slank, met van die benen van de grond tot aan de hemel. Uit Polen - Julia spreekt Pools, Russisch en een beetje Duits.

    Zij heeft een prachtig snoetje, mooie ogen, een zachte, jonge, gladde huid; kleine tietjes met spitse tepeltjes. Een netjes getrimd, beetje rommelig mutsje met heerlijk dikkke, befbare (een 9!) lipjes. Ze zoent zacht, ontdekkend, niet te nat (een 8 ).

    Het beffen was een beetje oppervlakkig, plichtsgetrouw maar zonder overgave (een 6) - anderzijds: als Befke dat vindt, dan moet Befke dat tegen haar zeggen, en als Befke dat niet doet, dan moet Befke ook niet piepen...

    Het penetreren (heen- en weren) liep gesmeerd en was zeker voor herhaling vatbaar (een 7).

    Al met al: eerst maar eens bijkomen. En vervolgens: Bis! Bis!
    __________________________________________

    Haarkleur/-lengte: Zwart, lang
    Lengte dame: 175
    Postuur/Cupmaat: Slank, A
    Nationaliteit/Taal: Poolse
    Leeftijd: vooraan in de 20
    Tatoeages/Piercings:
    Service: Goed!
    Voordelen: Mooi, lekker, fijn
    Nadelen: Zoenen kan beter...
    Tijdsduur: 1 uur
    Prijs: 100 euro
    Laatst gewijzigd door Befke; 29 september 2006 om 08:44 Reden: Leeftijdsinf van Flurkman in paspoort aangebracht
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen runter geen verdere keer!

    Vor kurzem hatte ich mit Jukia eine der schlecntesten Stunden meiner pay-sex Laufbahn. Wer meint, mit ein wenig Küssen und einen runterholen 90 Euros verdienen zu können, sollte bessere zurück nach Polen gehen oder wieder Bodenhaftung annehmen.
    Sorry für diese harte Sprache, aber für die Kohle die ich bezahle erwarte ich erheblich mehr.

    cu neukie :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Daumen hoch Julia herondekt

    Vandaag nog eens op bezoek geweest bij Aspasia.
    Toen de dames voorgesteld werden wist ik meteen.
    De prachtige ogen van Julia vielen me gelijk op.
    Voor dat ik GT verdwaald raakte , was ik regelmatig bij haar op bezoek.
    Ondanks dat ze mij niet meer gezien had sinds mijn laatste bezoek zo`n twee jaar geleden wist ze me nog goed te herineren.
    Ze wist mijn naam nog en wist zelfs precies te vertellen wat ik leuk vond en dat na 2 jaar.
    Heerlijk uurtje gehad die me mijn GT favorietje deed vergeten.
    Julia ,je ziet me snel terug.

  4. #4
    Geregistreerd
    10 juli 2006
    Last Online
    10 december 2021 @ 13:05
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    6
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ofschoon ik er niet ver vandaan woon en ik een regelmatige wandelaar ben, was ik afgelopen week voor de eerste keer in Lemiers .
    Er werden mij een 10 tal dames voorgesteld en uiteindelijk heb ik gekozen voor Julia. Ofschoon ze slechts een half uurtje vrij was heb ik hier toch wel heel erg van genoten en zal ik er de volgende keer voor zorgen dat ik een uur reserveer. De dames werden mij voorgesteld door een blonde slanke (1.65m) dame met limburgse tongval, die er in haar witte lingerie fantastisch uitzag.
    Weet misschien iemand wie dit mooie wezen is ( ze is zeker boven de 30), want ik wil mijn volgende feestje beslist met haar vieren. Was zo door haar verblufd dat ik niet eens haar naam weet en ik vergeten ben voor haar te kiezen.

  5. #5
    Geregistreerd
    9 augustus 2007
    Last Online
    26 mei 2022 @ 14:26
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Julia

    Helaas heeft Julia definitief Aspasia verlaten en is terug naar Polen.
    Dit is zeer jammer. Topic sluiten maar, sniksnik.

  6. #6
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ik weet vrijwel zeker dat ik Julia bezocht heb in de periode tussen 1995 en 2001. Ik ben toen speciaal uit Groningen komen rijden omdat ze in Aspasia PZC aanboden, dat hadden we toen niet in Groningen. Beffen vond ik zelfs een smerige gedachte toen (maar ik heb Julia wel gebeft). Ik heb er toen over bericht op Hookers maar kan dat bericht nergens meer vinden.

    Toen ik er was voor 2001 (het jaar dat de USA de westerse wereld in de afgrond heeft gestort door hun eigen WTC gebouwen te vernietigen) wist ik niet wie er werkte en wat mij te wachten stond. Ik kan me 2 meisjes nog herinneren. Dat was dus Julia (waar ik later voor koos) en nog een blond meisje. Haar naam is me momenteel even ontschoten maar ze was Duitse. De blondine keek stoïcijns voor zich uit toen de meisjes zich in een rij opstelden aan de bar in Aspasia. Julia viel op, ze was lang (1.70 - 1.75m), langer dan de andere meisjes, had halflang een beetje krullend haar, leuk tot knap gezichtje, jong, kleine boobs, heerlijk figuur. Ze was 19 toen.

    Was dat 2005? Dat moet in mijn herinnering voor 2001 geweest zijn

  7. #7
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Freddy_K Bekijk bericht

    Toen ik er was voor 2001 (het jaar dat de USA de westerse wereld in de afgrond heeft gestort door hun eigen WTC gebouwen te vernietigen)
    Bij toeval zag ik dat Freddy al voor de Corona perikelen van het padje was
    dan kun je zo’n jongen zijn huidige gedrag ook niet kwalijk nemen als de omstandigheden wat lastiger worden
    met dat beffen is het later vast helemaal goed gekomen, dat is tenslotte de op één na beste vaccinatie tegen Corona
    En Garde

  8. Onderstaande 5 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (17 juli 2021),hasta la pasta (13 juli 2021),Meme Moo (12 juli 2021),schoolmeester (12 juli 2021),yylover (13 juli 2021)

  9. #8
    Geregistreerd
    12 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 15:13
    Berichten
    742
    Discussies
    107
    Thanks
    1.564
    Thanked
    1.835 in 433 posts

    Standaard

    Aspasia tegenwoordig SS het was een slordige jaar of 15 geleden dat ik er regelmatig kwam een van de betere en betaalbare privé huizen in het Limburgse toen.
    Intussen de welbekende en inmiddels op veel forums doodgezwegen saunaclub ook in die setting mooie leuke dingen mogen meemaken.
    Maar ik zie het met de saunaclubs zowel in Nederland als in Duitsland de laatste jaren alleen achteruit gaan qua dames,prijzen,service, misschien komt het ook door corona nu wie weet het.
    Dus tsja wie weet komt er binnenkort wel weer een revival van de privé huizen maar vrees het van niet, de kinky.nl van deze wereld maken het voor veel dames heel makkelijk meer geld op een gewoon kamertje te verdienen.
    Het klinkt zo zeikerig vroeger was het beter, maar hoe ouder ik zelf aan het worden ben des te meer begin ik het te geloven.
    I just don't give a fuck

  10. Onderstaande 3 leden hebben Ties85 bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 9 september 2021),pietpotent44 ( 6 september 2021),Pikkatrillah ( 6 september 2021)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39.

  Babylon 468*60